Udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci nie rozmówcy zamienić w jego takWywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci nie rozmówcy zamienić w jego tak. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność.Nauka perswazji to obowiązkowa inteligentna i praktyczna lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces.
Nokautująca siła perswazji
Używaj perswazyjnego języka i mowy ciała do osiągania swoich celów
Kieruj myślami i zachowaniem innych oraz realizuj swoje najśmielsze plany
Wykorzystaj zdobytą wiedzę na polu zawodowym i w prywatnym ogródku
Zbiór potężnych i sprawdzonych technik perswazji
Nie wiesz, jak wywierać piorunujące wrażenie na nowo poznanych osobach?
Chcesz nauczyć się przewidywać i kontrolować zachowanie Twojego otoczenia?
Szukasz technik przekonywania innych w sposób tak zręczny, że zupełnie niewidoczny?
Świat wokół Ciebie przesiąknięty jest perswazją. Jeśli jej nie dostrzegasz, to znaczy, że jest skuteczna i dobrze zakamuflowana. Najlepszą obroną jest kontratak! Zamiast snuć się w ogonie peletonu, przyspiesz i znajdź się w ścisłej czołówce - wśród ludzi, którzy wiedzą, jak osiągnąć sukces, i realizują swoje najśmielsze plany. Nie musisz iść na żadne kompromisy, z niczego rezygnować, zmieniać swoich planów czy poglądów ani korygować marzeń.
Dowiedz się, jak przekonywać innych do swoich racji, forsować swój punkt widzenia i wywierać trwały wpływ na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe zagadnienia mowy ciała. Zostań ekspertem ds. perswazji i zawsze zdobywaj to, czego chcesz - na własnych warunkach. Odkryj dziesiątki bezcennych strategii, zawartych w jednej, niewielkiej książce.
Dodatek: Arkusze robocze ukrytej perswazji
Dodatek specjalny - płyta DVD z wyjątkowym wywiadem: Kevin Hogan odkrywa tajemnice perswazji! Zobacz, zastosuj, zwyciężaj!
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II to tytuł, w którym mieści się "obietnica-pokusa" zwiększenia umiejętności oddziaływania na ludzi. Słowo "perswazja" ma (dla mnie osobiście) mniej pozytywny wydźwięk niż zbliżone do niego, bardziej przyjazne "przekonywanie". Autorzy poradnika, Kevin Hogan i James Speakman, myślą podobnie. Dlatego do swoich czytelników wystosowali ostrzeżenie-apel: "Techniki perswazji zawarte w niniejszej książce powinny być stosowane w sposób etyczny. Podobnie jak młotek, który jest przewidziany do wbijania gwoździ, niniejsze techniki służyć mają zwiększaniu Twojej siły perswazji dla poprawy Twojego życia zawodowego, jak i osobistego, a nie jakimś nieetycznym czy złym celom!".
Andrzej Budzyk, "Personel i Zarządzanie"
Ukryta perswazja to książka dla profesjonalistów zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz osób zainteresowanych praktycznymi metodami wywierania wpływu. Trzeba jednak pamiętać, co autorzy szczególnie podkreślają, że stosując perswazję, należy stale mieć na uwadze drugą osobę oraz ETYCZNE zachowanie.
Małgorzata Drzewiecka, portal proto.pl
Zbiór potężnych i sprawdzonych technik perswazji.
Nie wiesz, jak wywierać piorunujące wrażenie na nowo poznanych osobach?
Chcesz nauczyć się przewidywać i kontrolować zachowanie Twojego otoczenia?
Szukasz technik przekonywania innych w sposób tak zręczny, że zupełnie niewidoczny?
Świat wokół Ciebie przesiąknięty jest perswazją. Jeśli jej nie dostrzegasz, to znaczy, że jest skuteczna i dobrze zakamuflowana. Najlepszą obroną jest kontratak! Zamiast snuć się w ogonie peletonu, przyspiesz i znajdź się w ścisłej czołówce - wśród ludzi, którzy wiedzą, jak osiągnąć sukces, i realizują swoje najśmielsze plany. Nie musisz iść na żadne kompromisy, z niczego rezygnować, zmieniać swoich planów czy poglądów ani korygować marzeń.
Dowiedz się, jak przekonywać innych do swoich racji, forsować swój punkt widzenia i wywierać trwały wpływ na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe zagadnienia mowy ciała. Zostań ekspertem ds. perswazji i zawsze zdobywaj to, czego chcesz - na własnych warunkach. Odkryj dziesiątki bezcennych strategii, zawartych w jednej, niewielkiej książce.
Choć brzmi to jak banał, czasem jedna rozmowa może zmienić całe twoje życie, zdecydować o tym, ile będziesz zarabiać, czy zdobędziesz wymarzoną pracę lub korzystny kontrakt. Książka ta wyjaśnia tajniki procesu decyzyjnego i pokazuje, jak dyskretnie przekonywać innych, by wybrali właśnie ciebie. Dzięki niej poznasz 52 supertechniki perswazji i dowiesz się m.in., jak: - wpływać na podświadomość innych, by zwiększać sprzedaż lub skutecznie promować produkt; - rozpoznawać skróty myślowe, które stoją za decyzjami; - zadawać pytania tak, by dać rozmówcy poczucie kontroli, a sobie możliwość spełnienia jego oczekiwań. Jeśli wprowadzisz w życie opisane tu oryginalne metody wywierania wpływu, zobaczysz, że potrafisz przekonać każdą osobę do tego, na czym ci zależy.
Drugie wydanie książki "Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu" zawierającej niezawodne strategie oddziaływania na innych
Poznaj przełomowe teorie Kevina Hogana -- znanego na całym świecie eksperta i trenera z dziedziny perswazji, wpływu na innych, języka ciała, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i motywacji.
Zadaj autorowi pytanie, pisz: marketing@onepress.pl
Spotkaj się z Kevinem w Polsce w listopadzie 2007 roku!
Dowiedź się jak wpływać na tych, którzy o tym nie wiedzą, nie chcą a nawet czasem z tym walczą!
Ukryta perswazja, czyli ściśle tajna operacja, która pozwoli Ci podbić świat... podświadomości wszystkich, z którymi rozmawiasz.
Ile razy w życiu masz szansę całkowicie odmienić Twoją rzeczywistość? Jak często, bez jakiegokolwiek ryzyka, możesz aktywnie wpływać na myśli, emocje i -- co najważniejsze -- działania innych? Uwierz, że posiadasz dar, dzięki któremu możesz wpływać na percepcję i zachowanie ludzi tak, aby przyjmowali Twoje idee i pomysły za własne, odczuwali to na czym Tobie zależy i robili to o co ich poprosisz. Przyjemne?
Perswazja to nie czary. A może? To wciąganie ludzi w Twoją własną grę, to programowanie waszego wspólnego świata, to osiąganie celów w sposób prostszy i niezawodny. Od swoich pierwszych dni wpływasz na innych, robisz to i teraz -- w stosunku do swoich bliskich, współpracowników, klientów. Dlaczego nie zaczniesz biegle władać językiem perswazji?
Zastanawiasz się teraz kto może wprowadzić Cię w tajniki ukrytej perswazji? Tylko ten, kto zna ją od podszewki:
Kevin Hogan --
guru NLP i oddziaływania na ludzkie zachowania
Poznaj słowa autora:
"Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi ludźmi i dzięki nim. Perswazja to samo życie!"
Sięgnij po książkę
"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu", a później czytaj z ludzi... jak z książki.
Już dziś naucz się od Kevina:
stosować słowa-klucze w negocjacjach
słuchać i słyszeć czego naprawdę potrzebuje Twój klient
zarażać innych entuzjazmem do własnych projektów
"nie" przekuwać w "tak"
...a porażki w sukcesy!
Zobacz, kto z najznakomitszych światowych trenerów i mówców motywacyjnych dał się zaczarować magią zawartą w ukrytej perswazji:
"Ta książka jest kopalnią pomysłów, z których możesz korzystać, by w mgnieniu oka zamienić »Nie« na »Tak« -- kiedykolwiek będziesz chciał coś sprzedać."
Brian Tracy,
mówca i autor książek "Create Your Own Future" oraz "Change Your Thinking, Change Your Life".
"Hogan jest mistrzem perswazji. Namawiam Cię, byś zastosował perswazję na sobie i kupił wszystko, co zostało przez niego napisane lub nagrane. Pozwoli Ci to na zrozumienie siebie i innych, a dzięki temu również na odniesienie sukcesu. To pewne jak w banku."
Jeffrey Gitomer,
autor "Biblii handlowca", "Little Red Book of Selling" oraz "Little Red Book of Sales Answers"
"W tej książce jest więcej mądrości niż w kilku opasłych tomach na ten sam temat. Bez względu na to, czy chcesz przekonać do czegoś żonę lub męża, ukochaną lub ukochanego, szefa, klientów albo siebie, ten wspaniały zbiór psychologicznych sztuczek zapewni Ci przewagę. W dzisiejszym, silnie konkurencyjnym otoczeniu książka ta stanowi czarodziejski podręcznik perswazji, którego potrzebujesz, by kontrolować okoliczności i dostać to, czego pragniesz."
Joe Vitale,
autor "Zagubionego podręcznika życia" oraz "Mocy Przyciągania"
A Ty co myślisz o ukrytej perswazji?
Podziel się z nami opinią: marketing@onepress.pl
Poznaj magię osiągania sukcesu!
diabelskie podszepty
podkręcone piłki sprytnych pytań
granie z nut na emocjach
obserwacje spod przymkniętych powiek
programowanie neurolingwistyczne
Manipulacja nie jest zła.
Jest natomiast piekielnie skuteczna.
Fragment książki
Ukryta perswazja zaczyna się w głowie
Na temat funkcjonowania ludzkiego umysłu napisano już miliony słów i istnieje niemal tyle samo różnych opinii i teorii o tym, na czym dokładnie polega nasze myślenie. Jedno jest jednak pewne. Żeby przekonać drugą osobę do naszego sposobu myślenia, trzeba dostosować swój umysł do jej umysłu. Skuteczna perswazja polega na „zjednoczeniu umysłów", tak by myślały, czuły i rozumiały w ten sam sposób.
W jaki sposób można doprowadzić do takiego zjednoczenia? Jak możemy stać się mistrzami w przekonywaniu innych do naszego toku myślenia? Sposobem tym jest zrozumienie motywacji i dążeń drugiego człowieka. Posiadając taką wiedzę, możemy tak ukształtować swoje koncepcje czy prośby, by mogły łatwo i szybko zostać zaakceptowane przez drugą osobę, bez wzbudzania nadmiernych wątpliwości. Twoi rozmówcy będą uważać, że w dużym stopniu jesteś taki sam jak oni, i poczują się zobowiązani do spełnienia Twojej prośby.
Zanim zaczniemy, zobaczmy, co naprawdę znaczą słowa „ukryty" oraz „perswazja". Wiele można się nauczyć przez samo zrozumienie kombinacji tych dwóch potężnych słów. Przyjrzyjmy się znaczeniu każdego z nich.
Ukryty — taki, o którym nikt nie wie, nieznany; którego ktoś nie chce ujawnić; niedający się zauważyć, niewidoczny.
Perswazja — tłumaczenie komuś czegoś, namawianie, odradzanie; przekonywanie kogoś o czymś; perswadowanie.
Z definicji więc to, co ukryte, nie jest dobrze widoczne. Jest schowane, niełatwo to dostrzec. Jeśli połączymy to słowo z perswazją, uzyskamy w efekcie niezauważalne dla danej osoby dążenie do przekonania jej o czymś.
Dla celów niniejszej książki ukryta perswazja oznacza przekazywanie istotnego przesłania w taki sposób, że odbiorca przekazu nie uświadamia sobie tego procesu. Oznacza również unikanie oporu i sprzeciwu. Udaje się to, gdy wysyłamy przekaz, który odbiorca przyjmuje bez nadmiernego zastanawiania się i kwestionowania.
Czasami ukryta perswazja polega na manipulowaniu i rządzeniu stanem czyjegoś umysłu. A jaki jest stan umysłu danej osoby? Na to pytanie będziesz potrafił odpowiedzieć po przeczytaniu niniejszej książki.
Na przykład w świecie sprzedaży nie chodzi o to, żeby dana osoba kupiła sprzedawany produkt czy usługę. Tak naprawdę dokonanie zakupu nie jest wcale oznaką tego, że miała miejsce ukryta perswazja. Z drugiej strony ktoś bez pieniędzy mógł z łatwością zostać przekonany i wprowadzony w sprzyjający zakupowi stan umysłu, jednak P° prostu nie mógł go dokonać.
Kilka słów o etyce
Wiele osób zadaje nam pytanie, czy przekonywanie kogoś do zrobienia czegoś jest etyczne. Odpowiedź jest zupełnie prosta: tak. Jest to nie tylko etyczne, ale też konieczne. Nasza gospodarka (a także nasze rodziny i przedsiębiorstwa) funkcjonuje właśnie dzięki temu, że ludzie są nakłaniani do kupowania, próbowania, głosowania, ścielenia łóżka, zamykania drzwi i angażowania się. Każdego dnia przekazywane są miliony umyślnych oraz nieświadomych komunikatów, a wszystkie one mają na celu spowodowanie, że Ty i ja podejmiemy takie czy inne działanie.
Etyczność takiego postępowania zależy od osoby dążącej do przekonania kogoś. Podczas prowadzonych przez nas badań odkryliśmy i wypracowaliśmy kilkaset rozmaitych technik perswazji. Wszystkie stanowią potężne narzędzia. Jeśli są stosowane w sposób etyczny i odpowiedzialny, każdemu mogą zapewnić korzyści.
Siła sugestii zmienia postrzeganie
Ukryta perswazja po części dotyczy wprowadzania zmian w umyśle naszych klientów, przy czym niekoniecznie są oni tego świadomi.
Jednym z najpotężniejszych narzędzi umożliwiających zapoczątkowanie takiej zmiany w umyśle klienta jest używanie właściwych słów. Właściwe słowa użyte w odpowiednim momencie mogą wpływać na umysły i życie ludzi.
Odpowiednie słowa użyte w pytaniu wpływają na myślenie
W pewnym eksperymencie przeprowadzonym w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku przez Elizabeth Loftus (należącą do wiodących badaczy pamięci) uczestnicy oglądali slajdy przedstawiające wypadek samochodowy z udziałem pieszego. Pokazano im slajd przedstawiający czerwonego Datsuna (mały sportowy samochód) przed żółtym znakiem ustąp pierwszeństwa. Grupie badanych zadano następnie pytanie: „Czy widziałeś, jak inny samochód mija Datsuna przy znaku stop?". Większość badanych zapytana o znak pamiętała znak stop zamiast znaku ustąp pierwszeństwa. Informacja werbalna, czyli słowa, w pytaniu zadanym przez badaczy zmieniła pamięć o tym, co widzieli. Ukryta perswazja. Na tym właśnie polega.
SZTUCZKA UKRYTEJ PERSWAZJI
Sugestia osoby cieszącej się poważaniem może zdominować naszą pamięć wzrokową, tworząc nowe, odmienne wspomnienie. Oznacza to, że ludzie będą myśleć co innego w zależności od tego, kto mówi. Wyobraź sobie, co się stanie, jeśli w rozmowie z klientem będziesz używać słów nawiązujących do osoby cieszącej się jego szacunkiem. „Wiem, jak bardzo lubi pan Bono. Powiedział on, że...", i czary działają.
Celem ukrytej perswazji jest stworzenie w umyśle klienta takich obrazów, które ukierunkowują go na zachowanie, jakiego pragniemy (kupowanie, próbowanie, angażowanie się, głosowanie itd.). Wykorzystanie odpowiednich i mocnych kombinacji słów wraz z właściwymi pytaniami prowadzi do ukierunkowanego toku myślenia, a ostatecznie do działania klienta zmierzającego do celów, jakie chcemy Osiągnąć.
Ukryta perswazja
Spis treści
Podziękowania (7)
Wstęp (9)
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie (17)
2. Od "nie" do "tak" (25)
3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań (41)
4. Ukryta perswazja: taktyki (63)
5. Słowa ukrytej perswazji (145)
6. Nastawienie na wynik (153)
7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii (175)
8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji (203)
9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji (221)
10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi (229)
oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji
11. Wszystko razem (245)
Dodatek (251)
Arkusze robocze ukrytej perswazji
Bibliografia (257)
Skorowidz (263)
Tajne techniki perswazyjne
Poznaj skuteczność ukrytych technik wywierania wpływu i stosuj:
hipnotyczne wzorce językowe
ukryte strategie sprzedaży
sugestywny język ciała
Kiedy zacząłem przeglądać tę książkę, ciarki przeszły mi po plecach. Obawiam się, że albo zdobędę do niej wszelkie prawa, albo sam wykupię wszystkie egzemplarze. To najlepsza książka, jaką czytałem na temat sprzedaży, perswazji i motywacji — Ty wiesz o tym najlepiej. Zdumiewające. Znowu trafiłeś w dziesiątkę.
dr Joe Vitale
Wykorzystaj moc nieświadomego umysłu
Wyobraź sobie, że ludzie z uśmiechem na ustach kupują Twoje pomysły albo produkty. Zwizualizuj sobie sytuację, w której nowo poznana osoba obdarza Cię pełnym zaufaniem. Pomyśl, jak wiele mógłbyś osiągnąć, gdybyś był w stanie wywoływać zmiany w zachowaniu i myśleniu innych ludzi. To nie magia, ale umiejętne wykorzystanie bardzo prostych zabiegów psychologicznych, które w Twoich rękach staną się niezwykle silną bronią, pozwalającą na osiąganie zamierzonych celów. Tym właśnie jest ukryta hipnoza — nie ma ona nic wspólnego z usypianiem ludzi i wprowadzaniem ich w trans. Działa na jawie, w bezpośrednich, codziennych kontaktach, a jej praktyczne zastosowanie w sprzedaży, procesie nawiązywania kontaktów, marketingu, a także terapii zmieniło już życie wielu ludzi.
Niniejsza książka nauczy Cię efektywnego używania hipnotycznych wzorców językowych i wyjaśni dokładnie, co jest motorem ludzkiego zachowania oraz myślenia i co zrobić, aby je zmienić. Dostarczy Ci gotowych recept, które będziesz mógł zastosować w codziennych sytuacjach, i stanie się bezcennym źródłem pomysłów na przyszłość. Jeśli więc szukasz narzędzia, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła, umożliwi zarobienie większych pieniędzy, zmieni bieg Twojej kariery albo Twojego życia osobistego — sięgnij po ukrytą hipnozę i poczuj słodki smak wygranej.
Poznaj zasady podświadomej komunikacji niewerbalnej.
Stosuj dziesięć praw podświadomej komunikacji.
Przekonaj się, w jaki sposób klienci podejmują decyzje i jak się o tym zawczasu dowiedzieć.
Zapoznaj się z dziesięcioma nowoczesnymi strategiami perswazji.
Zostań mistrzem w identyfikowaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów.
Fragment Książki „Ukryta Hipnoza”
Stosowanie ukrytej hipnozy u dzieci
Parę lat temu pracowałem w szkole i poproszono mnie, żebym wpłynął na zachowanie nastolatków, którzy byli w grupie „ryzyka". Było jasne, że tak naprawdę młodzież należąca do tej grupy sprawiała prawdziwe kłopoty. Władze szkoły zapłaciły mi, abym wyrwał te dzieci ze szponów narkotykowego nałogu i wyprostował ich zachowania.
Zasugerowałem, aby godzinne zajęcia, które z nimi odbyłem, otrzymały nazwę „Liderzy na krawędzi". Oto zapis, którego dokonano na taśmie wideo. Wszyscy nauczyciele na moją prośbę wyszli z sali.
K.H.: Powinniście dać nauczycielom trochę luzu. Czy możecie sobie wyobrazić, jak to jest, kiedy trzeba spędzić cały dzień z nastolatkami takimi jak wy? Ja pewnie poszedłbym do domu, kopnął kota, zastrzelił psa i włożył głowę w kupę śniegu. Myślę, że powinniśmy pozwolić im odejść, niech spadnie im ciśnienie, żeby przypadkiem nie wybuchli. To zabawne, ale to właśnie wy macie wprowadzić Amerykę w następne stulecie. Nie chodzi mi o to, że macie wprowadzać Amerykę w następne stulecie, jeśli nie macie na to ochoty. Chodzi mi o to, że historia pokazuje, iż to zbuntowane i odważne nastolatki okazują się tymi, którzy się bogacą i zmieniają świat.
[Czy zaczęliśmy już układać wzajemne stosunki? Najwyraźniej. Młodzi są trochę zbici z tropu i słuchają mnie. Kiedy nauczyciele tutaj byli, sześćdziesięciu uczniów zachowywało się hałaśliwie, a teraz siedzą cicho. Jeszcze „nie kupili" tego, co mówię, ale są otwarci].
K.H.: Czy słyszeliście kiedyś o yahoo.com? Faceci, którzy stworzyli yahoo.com, przez parę lat chodzili do college'u, po czym powiedzieli sobie: „Pieprzyć to!". Teraz są właścicielami przedsiębiorstwa wartego miliony. Byli buntownikami..."Ukryta hipnoza. Tajne techniki perswazyjne"
Spis Treści:
Moduł 1. Ukryta hipnoza (5)
Moduł 2. Osiąganie kompromisów (53)
Moduł 3. Ukryta hipnoza: posługiwanie się historią (73)
Moduł 4. Perswazja XXI wieku. Szczytowe osiągnięcie ukrytej hipnozy (87)
Moduł 5. Istota ukrytej hipnozy. 16 potrzeb Twojego klienta (117)
Moduł 6. Kolejny filar ukrytej hipnozy. Drugorzędne potrzeby klienta (143)
Moduł 7. Podświadoma komunikacja niewerbalna - sukces bez słów: mistrzowskie opanowanie mowy ciała (183)
Moduł 8. Psychologia hipnozy. Dziesięć podświadomych praw podświadomej komunikacji (223)
Moduł 9. W jaki sposób klienci podejmują decyzję i jak się o tym zawczasu dowiedzieć (249)
Moduł 10. Odsłanianie podświadomego umysłu. Metaprogramy: oprogramowanie zainstalowane w umyśle klienta (267)
Moduł 11. Psychobiologia ukrytej hipnozy. Łatwo zrozumiałe punkty dostępowe do umysłu klienta, wykorzystujące jego DNA (287)
Moduł 12. Jedenaście skutecznych strategii perswazji... na miarę XXI wieku (305)
Nowa psychologia handlowania
Zdobądź czarny pas w sprzedawaniu
Jak przewidywać zachowania ludzkie z dużą dokładnością?
Co konkretnie trzeba zrobić, żeby wywołać popyt na swoje produkty lub usługi?
Jak zmienić swoją ofertę, aby ludzie pragnęli kupować od Ciebie JUŻ TERAZ?
Jak geny wpływają na zachowanie Twoich klientów?
Czy istnieją klucze do napisania świetnego tekstu sprzedażowego?
Czym jest nieograniczony potencjał nieświadomej komunikacji?
Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, ta książka odkrywa kod genetycznyJeffrey Gitomer
Czułem ciarki na plecach, gdy zacząłem przeglądać Twoją nową książkę. Boję się, że albo będę musiał odkupić od Ciebie wszystkie prawa do niej i usunąć ją z księgarni, albo wykupić wszystkie egzemplarze, żeby powstrzymać Cię przed ich sprzedaniem. Ta książka to najbardziej przełomowy tekst dotyczący sprzedawania, przekonywania i motywowania, jaki kiedykolwiek przeczytałem. To coś naprawdę wspaniałego. Odbiłeś piłkę wysoko ponad trybuny i daleko za boiskoJoe Vitale, autor książki Hipnotyczny marketing
Sales appeal to Twoja broń handlowca...
Sprzedawanie jest potężne. Jest pasjonujące. Jest też zajęciem intratnym i dającym dużo przyjemności. Sprzedawanie jest po prostu sexy. A ta książka to sama esencja sprzedaży. Nie ma tu ani grama zbędnych informacji. Kiedy nauczysz się, jak odczytywać i rozumieć główne pragnienia swoich klientów, zmienisz ich w chętnych, otwartych i zadowolonych wyznawców.
Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie proste.
Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie krokiem w tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z odważnymi, postępowymi teoriami, tworząc tym samym nowy model sprzedaży XXI wieku. Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście pobocznych), które odczuwa Twój odbiorca, i naucz się odwoływać do tych potrzeb. Dowiedz się, jak wykorzystywać prawo perspektywy czasu, a także dziewięć innych praw perswazji, które pomogą Ci przekształcić zwykłych "oglądaczy" w prawdziwych klientów.
Wybitni sprzedawcy są ekspertami w dwóch rzeczach. Jedną jest branża, w której prowadzą swoją działalność. Drugą jest komunikowanie się na poziomie nieświadomości.
Ta książka to mapa umysłu w każdym rozumieniu tego słowa.
Ta książka pomaga zrozumieć psychologię sprzedaży, odwołując się do biologii. Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, odkrywa kod genetyczny.
Ta książka prezentuje uniwersalny model sprzedaży, który każdy może dostosować do własnych potrzeb i wykorzystać w swojej pracy.
Ta książka omawia mnóstwo kwestii związanych ze sprzedażą, od uściśnięcia dłoni po ściskanie w żołądku ze strachu; od hipnotycznego języka po sekretne słowa. Pokazuje zasady, które możesz zastosować, i strategie, które z chęcią wykorzystasz.
Ta książka pomaga czytelnikowi zrozumieć, dlaczego ludzie kupują i w jaki sposób można wpłynąć na ich decyzje.
Ta książka ma głos. Mówi w języku sprzedaży, pokazując Ci, jak wygrać w dowolnym środowisku i warunkach.
Ile czasu w zeszłym tygodniu poświęciłeś na to, co rzeczywiście chciałeś robić? Przez ile godzin ktoś inny decydował, czym powinieneś się zająć? Chcesz żyć według WŁASNYCH reguł? Realizować TWOJE pragnienia? Osiągnąć SWÓJ sukces -- cokolwiek sobie założysz? Naucz się uwalniać od wszystkiego, co Ci w tym przeszkadza. Opieraj się pokusie odkładania spraw na później. Zwiększaj własną produktywność, wykorzystując w tym celu sprawdzony w praktyce System Planowania Czasu. Zadbaj o to, żeby ważni ludzie mieli swoje miejsce w Twoim życiu. Poznaj samego siebie... i dowiedz się, kim chcesz być. Odzyskaj kontrolę nad swoim życiem -- to dobry początek wielkiej, znaczącej zmiany. Ta książka pomoże zrealizować Twój wielki plan, który pozwoli Ci zdobyć wszystko, czego chcesz, i być tym, kim zechcesz. Jej autor proponuje Ci prostą metodę zwiększania produktywności i tłumienia skłonności do odkładania wszystkiego na później. Została ona opracowana na podstawie analiz licznych badań poświęconych zagadnieniu osiągania celów -- nie znajdziesz w niej motywacyjnego bełkotu, ale wiedzę w czystej postaci, podaną w klarowny sposób przez światowej klasy specjalistę. To PRAWDZIWA książka o pracy, produktywności, szczęściu i zyskach. W ciągu zaledwie czterech...
Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“.Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność.
Nauka perswazji to obowiązkowa – inteligentna i praktyczna – lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces.
Kevin Hogan – światowej sławy ekspert w dziedzinie mowy ciała i komunikacji. Prowadzi wykłady dotyczące perswazji i wywierania wpływu na prestiżowym University of St. Thomas Management Center, często analizuje dla mediów zachowania mieszkańsców Białego Domu. Jest również doradcą biznesowym – szkoli menedżerów wielu dużych firm, m.in. Boeinga, Microsoftu. Prowadzi wywiady i treningi na całym świecie (w 2006 r. był w Polsce). Pracuje dla BBC i popularnych magazynów, takich jak Cosmopolitan, Playboy czy Maxim.
Poznaj przełomowe teorie Kevina Hogana -- znanego na całym świecie eksperta i trenera z dziedziny perswazji, wpływu na innych, języka ciała, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i motywacji.
Ukryta perswazja, czyli ściśle tajna operacja, która pozwoli Ci podbić świat... podświadomości wszystkich, z którymi rozmawiasz.
Sztuka porozumienia"" to podręcznik przeznaczony przede wszystkim dla profesjonalistów zajmujących się sprzedażą, reprezentantów handlowych, menadżerów i trenerów. Ale korzyści z tej nasyconej życiową mądrością lektury uzyskać mogą dużo szersze kręgi czytelników: psycholodzy-praktycy, nauczyciele, dziennikarze, politycy i inni. Przesłanie autora jest równie trafne, co proste:chcesz znaleźć się i utrzymać ""na topie""? dobrze ""sprzedać"" to, co masz, wiesz i potrafisz? zasługiwać na uznanie i szacunek innych ludzi, umieć im pomóc? br>Naucz się dostrajać do nich, słuchać, znajdź indywidualny klucz do każdego, utrwalaj relację. Autor ma dla nas dobrą wiadomość: te same umiejętności - i aspekty emocjonalnej inteligencji - decydują zarówno o naszej karierze zawodowej, jak i szczęściu w małżeństwie, satysfakcji rodzicielskiej, nasyconych serdecznością relacjach rodzinnych, przyjacielskich i towarzyskich.Podstawowym wyposażeniem w twojej ""drodze na szczyty"" jest technologia sprawnego komunikowania się. Nie trać czasu. Skorzystaj z tego użytecznego przewodnika już dziś!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?