KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

32,77 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Organizacje i archetypy

61,95 zł 42,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,53 zł

?Organizacje, twory ludzkie i dla ludzi, składają się nie tylko z bytów materialnych, lecz również pochodzących ze sfery ducha. Jak poradzili sobie z tą sferą, jakie postawy może i powinno przyjąć wobec nich zarządzanie? Duchowość jest potrzebą ludzką, coraz częściej rozpoznawaną i docenianą także w zarządzaniu I...1. Sposobem na dostrzeżenie i zrozumienie relacji ludzi z ich duchową stroną jest refleksja nad archetypami, czyli budzącymi głęboki oddźwięk obrazami, które łączą ludzi w czasie i przestrzeni. Taka refleksja pomoże nam zrozumieć wiele zagadkowych aspektów życia organizacyjnego, pozornie należących do innych, hardziej racjonalnych porządków, lecz niedających się prosto i racjonalnie roztrząsnąć, takich jak skomplikowane relacje pracowników organizacji z technologią, ukryte pułapki efektywności, reakcje ludzi na monotonię w pracy".
Okładka książki Nieformalne aspekty biznesu

55,00 zł 36,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,18 zł

Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo sąsiedztwa, kontaktów gospodarczych, politycznych, zbliżonego języka, np. między Polską a Rosją, rozwijających się technologii informatycznych. Bardzo często to znajomość specyfiki danego kraju decyduje o sukcesie przedsięwzięcia, a przy opracowywaniu stosownej strategii jest ona z reguły pomijana lub marginalizowana. Rozpoczynając biznes menedżerowie nie zdają sobie tak naprawdę, do końca sprawy z przyczyn, dzięki którym osiągany jest sukces. Ogólne podstawy teoretyczne okazują się niewystarczające. Często bywa też i tak, że niektórzy, z pozoru stojący na straconej pozycji, zawierają i realizują kontrakty z powodzeniem. Inni, posiadający doskonałe (wydawałoby się na pierwszy rzut oka) przygotowanie, położenie geograficzne, wspólną historię, nawet znajomość języka nie mogą zrozumieć dlaczego sukces jest tak odległy, a prawie wszystkie próby nawiązania współpracy kończą się niepowodzeniem. Niekiedy ludzie sukcesu próbują problemy bagatelizować – twierdząc, iż powodzenie zawdzięczają sprzyjającemu zbiegowi okoliczności czy też szczęściu. Nie można twierdzić, że tak się w życiu nie dzieje, ale o wiele lepiej radzi sobie ten, kto zdarzenia potrafi dostrzec, zrozumieć, a następnie wykorzystać.
Okładka książki Biznesplan w praktyce

44,90 zł 33,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,24 zł

Solidny plan jest najlepszą bazą genialnej improwizacji, a osiągnięcie sukcesu w przyszłości jest uwarunkowane dobrym opracowaniem teraźniejszości. Dlatego ważne, by koncepcję dotyczącą prowadzonej działalności przełożyć na język konkretnych i realnych planów techniczno-ekonomicznych, które przybiorą postać dojrzałego projektu - biznesplanu. Biznesplan stanowi podstawowy instrument wyznaczania celów gospodarczych i finansowych na okres planowany, a także jest sposobem kontroli i weryfikacji realizacji planowanych przedsięwzięć. Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, a szczególnie przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych. Głównym celem publikacji jest przedstawienie w ujęciu praktycznym standardów sporządzania biznesplanów. Publikacja ta może być wykorzystana jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy strukturalnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Okładka książki Marketing 3.0 TW

49,90 zł 30,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców. Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. - Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów. - Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają. - Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy. - Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School Philip Kotler jest honorowym profesorem w Katedrze Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University i jednym z głównych światowych autorytetów w sprawach marketingu. Jego prace determinują działania marketingowe na całym świecie od czterdziestu lat. Studia magisterskie w zakresie ekonomii ukończył na Uniwersytecie Chicagowskim, a doktorat, również z ekonomii, obronił w Massachusetts Institute of Technology. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na co najmniej dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest założycielem i dyrektorem zarządzającym MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Iwan Setiawan jest starszym konsultantem w MarkPlus, Inc., gdzie doradza klientom w sprawach strategii marketingowych.
Okładka książki Ekonomia zrównoważonego rozwoju

49,90 zł 33,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,68 zł

Praca Holgera Rogalla, przekazywana polskiemu czytelnikowi, jest systematycznym i wielostronnym wprowadzeniem do ekonomii zrównoważonego rozwoju. Dostarcza wiedzę niezbędną do zrozumienia podstaw ekonomicznych, politycznych, prawnych i technicznych nowej szkoły. Ekonomia zrównoważonego rozwoju dąży do określenia takich warunków gospodarowania, które zapewniałyby dostatecznie wysokie standardy ekologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe wszystkim ludziom żyjącym obecnie i wszystkim przyszłym pokoleniom w granicach tolerancji natury, urzeczywistniając zasadę sprawiedliwości wewnątrz- i międzypokoleniowej. Wychodząc od toczącej się współcześnie dyskusji nad zrównoważonym rozwojem, autor odnosi się do ekonomii tradycyjnej i wskazuje jej niezbędne reformy. Na szczególną uwagę zasługuje analiza przyczyn nadmiernej eksploatacji zasobów naturalnych oraz możliwych strategii zaradczych. Praca zawiera charakterystykę wybranych obszarów strategicznych zrównoważonego rozwoju sporządzoną na przykładzie zrównoważonej polityki gospodarczej i energetycznej, polityki mobilności i kształtowania produktów. Autor sugeruje w niej korzystne dla przyszłości rozwiązania. Przemyślana forma dydaktyczna i przystępny język czynią książkę łatwo zrozumiałą również dla studentów i osób niebędących specjalistami w dziedzinie ekonomii.
Okładka książki Etyka - John C. Maxwell

29,90 zł 17,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,50 zł

WIELU LUDZI UWAŻA, ŻE ETYKA OGRANICZYŁABY ICH MOŻLIWOŚCI DZIAŁANIA, SZANSĘ NA SUKCES W BIZNESIE. A jak to dziś jest z tą etyką w biznesie? Wspaniale? Nie, myślę że większość ludzi ma serdecznie dość nieuczciwości i podejrzanych transakcji. Maxwell stawia tezę nie ma czegoś takiego jak etyka biznesu – jest po prostu etyka. Próbujemy trzymać się jednego zbioru zasad etycznych w życiu zawodowym, innego w życiu duchowym, a jeszcze innego w życiu osobistym i rodzinnym. Dlatego mamy problemy. Etyka to etyka. Jeśli chcesz postępować etycznie, to musisz trzymać się zawsze jednego standardu. Prowadzenie etycznego życia nie zawsze jest łatwe, ale wcale nie musi być skomplikowane. Ta zajmująca książka świetnie pokazuje, jak postępowanie wedle moralnych zasad przyczynia się do wygranej wszystkich stron i wywiera korzystny wpływ na pracowników, klientów, inwestorów, a nawet na własny stan umysłu.
Okładka książki Menedżer jako polityk

53,00 zł 42,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,56 zł

Pytanie wydaje się zaskakujące, ale jeśli weźmiemy pod uwagę stałe elementy pracy menedżera, którymi niewątpliwie są nieustanne konfrontacje, rozwiązywanie konfliktów, odróżnianie wrogów od przyjaciół i opracowywanie taktyk, odpowiedź nasuwa się sama. Jak funkcjonuje władza i polityka w organizacji? Jak, korzystając ze strategii, zostać wytrawnym graczem politycznym w swojej firmie? Dlaczego jako polityczny nawigator wzmacniasz swoją wiarygodność i przyczyniasz się do lepszych wyników firmy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, która zawiera również praktyczne narzędzia samooceny i cenne wskazówki określające plan rozwoju, niezbędne do wyostrzenia zmysłu politycznego każdego menedżera. Dowiesz się, jak zbudować znakomite relacje ze współpracownikami, a jednocześnie wzmocnić swój autorytet na arenie politycznej, jaką jest każda współczesna firma.
Okładka książki Marka narodowa

52,90 zł 34,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,80 zł

W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw. Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju. Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces. Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto, może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych. Zawarto w niej gotowe wskazówki dla instytucji publicznych, które uczestniczą w procesie budowania marki narodowej Polski. Może także stanowić źródło inspiracji dla menedżerów firm zainteresowanych udziałem w tym procesie, ważnym zagadnieniem w niej poruszanym jest bowiem znaczenie marek firm i produktów w brandingu narodowym. Zawiera przykłady form i metod włączania firm w proces budowania marki narodowej oraz wskazówki dotyczące wykorzystania kraju pochodzenia jako elementu wyróżniającego markę na rynku.
Okładka książki Menedżer jako lider

63,00 zł 50,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł

W ostatnich latach granica oddzielająca liderów od zwykłych pracowników uległa nieodwracalnemu zatarciu. W następstwie tych zmian przedsiębiorstwa muszą dziś odpowiedzieć sobie na trzy zasadnicze pytania: Jak rozbudzić w każdym pracowniku ducha przywództwa? Jak osoby obejmujące dowodzenie mogą wpłynąć na innych, by pracowali wydajniej? Jak liderzy mają zachować skuteczność w nieustannie zmieniających się warunkach? Przedstawiony model przywództwa kontekstowego wskazuje na dziewięć podstawowych ról lidera i sześć powszechnych kontekstów, w których wykorzystywane są działania przywódcze. Każdy menedżer dowie się, jak ma dopasować swoje role i działania do konkretnego kontekstu, w którym aktualnie działa. Zastosowanie opisanego modelu pomaga wykształcić w sobie świadomość i zręczność, którymi powinna wykazywać się osoba występująca w roli lidera. Wiele przykładów, narzędzi diagnostycznych i arkuszy ćwiczeniowych pomaga opanować sztukę przywództwa, niezależnie czy jest się dyrektorem, menedżerem, kierownikiem, czy też "zaszytym" gdzieś w organizacji pretendentem do roli lidera.
Okładka książki Marketing polityczny w Internecie

34,99 zł 24,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,07 zł

Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej. Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antony's College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej. W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej.
Okładka książki Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi

93,90 zł 75,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,85 zł

Autorzy książki, szefowie grupy doradczej RBL, pokazują, jak wielki wpływ mają praktyki zarządzania zasobami ludzkimi na funkcjonowanie catego przedsiębiorstwa. Uważają, że ze względu na kontekst działalności firmy oraz oczekiwania klientów i inwestorów działy HR powinny rozważyć reorganizację swojej pracy. W szczególności podpowiadają, jak: uwzględniać zmiany w otoczeniu biznesowym, planować cele przekształceń i oceniać ich realizację, reorganizować pracę działów i specjalistów HR, dzielić odpowiedzialność i zadania wśród osób zaangażowanych w transformację. Koncepcję autorów ilustrują inspirujące studia przypadków czterech dużych firm, opisane przez osoby kierujące projektami transformacji. W książce zamieszczono też praktyczne narzędzia pozwalające szefom HR zaprojektować i zrealizować przekształcenia we własnych działach, a dzięki temu przyczynić się do sukcesu swojej firmy.
Okładka książki Sztuka porozumienia. - Kevin Hogan

29,90 zł 24,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,28 zł

Sztuka porozumienia"" to podręcznik przeznaczony przede wszystkim dla profesjonalistów zajmujących się sprzedażą, reprezentantów handlowych, menadżerów i trenerów. Ale korzyści z tej nasyconej życiową mądrością lektury uzyskać mogą dużo szersze kręgi czytelników: psycholodzy-praktycy, nauczyciele, dziennikarze, politycy i inni. Przesłanie autora jest równie trafne, co proste:chcesz znaleźć się i utrzymać ""na topie""? dobrze ""sprzedać"" to, co masz, wiesz i potrafisz? zasługiwać na uznanie i szacunek innych ludzi, umieć im pomóc? br>Naucz się dostrajać do nich, słuchać, znajdź indywidualny klucz do każdego, utrwalaj relację. Autor ma dla nas dobrą wiadomość: te same umiejętności - i aspekty emocjonalnej inteligencji - decydują zarówno o naszej karierze zawodowej, jak i szczęściu w małżeństwie, satysfakcji rodzicielskiej, nasyconych serdecznością relacjach rodzinnych, przyjacielskich i towarzyskich.Podstawowym wyposażeniem w twojej ""drodze na szczyty"" jest technologia sprawnego komunikowania się. Nie trać czasu. Skorzystaj z tego użytecznego przewodnika już dziś!
Okładka książki Humanistyczne wartości zarządzania w poszukiwaniu sensu menedżerskich działań

50,00 zł 39,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,40 zł

W książce Autor wskazuje na potrzebę zmiany paradygmatu zarządzania. Jego celem nie może być wyłącznie maksymalizacja korzyści akcjonariuszy i kadry zarządzającej, lecz kreowanie postępu społecznego i wyższej jakości życia. Racjonalność jest dzisiaj wielowymiarowa i przedsiębiorstwo musi szeroko respektować wymagania społecznej racjonalności gospodarowania, stawać się organizacją przyjazną ludziom, społeczeństwu i środowisku. Swoją przyszłość musi opierać na kapitale ludzkim, zmierzać w kierunku szerszej partycypacji i kreatywności, stawać się organizacją uczącą się, inteligentną, otwartą na wzbogacające ją wartości intelektualne. Musi też swoją egzystencję opierać na wiedzy i etyce, akceptować i realizować w praktyce wartości niezbędne dla integralnego rozwoju jednostek i społeczeństwa, utrwalania humanitarnych zasad współżycia społecznego i współpracy. Dzisiaj przedsiębiorstwa działają w burzliwym otoczeniu, a w takim otoczeniu mogą się one utrzymać tylko przez kongruencyjną adaptację i kształtowanie swej przyszłości w powiązaniu z wyobraźnią i elastycznością. Szanse na sukces będą więc mieć te przedsiębiorstwa, które potrafią wsłuchać się w swoje otoczenie, postrzegać nieznane dotąd możliwości, rozwijać swój potencjał intelektualny i reagować aktywnie na wyzwania, jakie niesie niepewna, ale jakże fascynująca przyszłość.
Okładka książki Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie CD Mp3 - Audiobook
audiobook

29,00 zł 19,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,08 zł

Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy. Książka Bettgera jest wielkim bestsellerem, a dla milionów jego czytelników to swoisty katechizm handlowca. Carnegie nazwał ją najbardziej użyteczną i inspirującą książką o sprzedaży jaką kiedykolwiek napisano. Dziś trafia do Państwa rąk w wersji audio.
Okładka książki Kultura pracy menedżera

56,00 zł 36,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,84 zł

Omawiając zagadnienia związane z tworzeniem kultury pracy, w tym kultury pracy menedżera, odnosimy się do procesu pracy i środowiska pracy. Tych kultur nie da się opisać jednym zdaniem. Odzwierciedlają one bowiem merytoryczne treści pracy, zachowania uczestników procesu pracy i ich oceny wraz ze skutkami z punktu widzenia systemu. Ta wielowątkowość i złożoność (wzajemność powiązań i oddziaływań) jest dominującą właściwością i wraz z potężnym ładunkiem potencjałem siły społecznej jest wszechobecna z mocą oddziaływania na zjawiska i zachowania w każdej organizacji społecznej. Znaczenie kultury pracy wynika z tego, że wyznacza standardy zachowań społecznych na wyższym poziomie w strukturze akceptowanych. Zawiera ona treści ukształtowane tradycją (czasem przeszłym), aktualną dynamiką życia zawodowego i społecznego (teraźniejszości) oraz oczekiwaniami wynikającymi z przeszłości i teraźniejszości. Myśl przewodnia tej książki jest następująca: kultura pracy, w tym szczególnie menedżera zapewnia stabilność pracy przez umożliwienie uczestnikom procesu pracy zaspokojenia potrzeb stosownie do ich struktur wartości. Przekłada to się bezpośrednio na efektywność, zysk. Wiedza zawarta w tej książce przydatna jest dla teoretyków i praktyków. Można bowiem zapoznać się z uwarunkowaniami tworzenia kultury pracy menedżera wynikającymi z dorobku różnych nauk, jak i praktyką diagnozowania, określania kultury pracy. Pracownicy naukowi i studenci otrzymają materiał do przemyśleń i ustaleń kierunków dalszych badań. Praktycy, tj. osoby na stanowiskach kierowniczych, niezależnie od szczebla zarządzania/kierowania mają do dyspozycji narzędzie pozwalające określić zagrożenia w ich pracy i recepty jak im zapobiegać. Podwładni, pracobiorcy rozszerzyć mogą swoją wiedzę o wartości współpracy, funkcję jaką wykonują w realizacji celów zakładu pracy.
Opakowanie Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

49,00 zł 39,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,48 zł

Nie ma organizacji bez ludzi, nie ma innowacji bez innowatorów! Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie ? znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.
Okładka książki Ład korporacyjny

49,00 zł 37,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97 zł

Ład korporacyjny jest jednym z kluczowych elementów nowoczesnej gospodarki, w dużej mierze decydującym o jej kondycji oraz wizerunku na rynkach międzynarodowych. W krajowym dorobku literaturowym z tej dziedziny brakuje publikacji o charakterze monograficznym, przedstawiającej problematykę ładu korporacyjnego całościowo oraz łączącej teorię z praktyką. Niniejsza praca wypełnia tę lukę, oferując zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i bogate doświadczenia praktyczne z innych krajów oraz innych systemów gospodarki rynkowej.
Okładka książki Metafora w marketingu

37,90 zł 24,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,26 zł

Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu. "Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky'ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów". /Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu / "Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia - w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach". /Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/ Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do "New York Timesa", "Time'a", "Fortune" i "Forbesa". Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu. Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu "Fortune 500".
Okładka książki Lekcje warte miliardy dolarów

69,90 zł 55,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,07 zł

Niewybaczalne porażki biznesowe i co z nich wynika Porażki biznesowe – kurs podstawowy. Witamy! W latach sześćdziesiątych dyrektor generalny firmy IBM, Tom Watson, wezwał do siebie menedżera, którego projekt przyniósł dziesięciomilionowe straty. Menedżer przypuszczał, że zostanie zwolniony. Watson powiedział mu jednak: „Zwolniony? Przecież właśnie wydałem dziesięć milionów dolarów na twoją edukację. Chciałem tylko mieć pewność, że wyciągnąłeś stosowne wnioski”. W książce Lekcje warte miliardy dolarów Paul Carroll i Chunka Mui analizują wyniki badań, którym poddano ponad 750 przypadków porażek biznesowych. Na tej podstawie opisują błędne taktyki, które niejednokrotnie sprowadziły na różne firmy poważne kłopoty. O sukcesach firm napisano tysiące książek, nikt jednak nie zajmuje się tym, jakie wnioski należałoby wyciągać z ich niepowodzeń. Lekcja pierwsza. Obiektywne fakty W latach 1981–2006 423 firmy dysponujące łącznie aktywami o wartości 1,5 biliona dolarów złożyły wniosek o postawienie ich w stan upadłości. Setki innych dokonały ogromnych odpisów, zrezygnowały z prowadzenia rozległej działalności w pewnych obszarach lub zostały przejęte ze względu na trudną sytuację. Kolejne firmy powtarzają te same błędy i wdrażają te same źle pomyślane strategie. Lekcja druga. Schematy porażek Carroll i Mui doszli do wniosku, że podstawową przyczyną porażek jest przyjęcie błędnej strategii: nie kiepskie wykonanie, brak odpowiednich przywódców czy pech. Opisywane przez autorów błędy strategiczne zaliczają się do siedmiu kategorii, takich jak: •    Dążenie do osiągnięcia nieosiągalnych efektów synergii •    Wejście na rynki „poboczne”, które w rzeczywistości wcale nie są poboczne •    Błędna konsolidacja, w wyniku której dochodzi do nabycia większych problemów niż korzyści Lekcja trzecia. Jak nie powtarzać tych samych błędów Lekcje warte miliardy dolarów można by uznać za drugą stronę monety, która ma na awersie książkę Od dobrego do wielkiego. Dorównuje ona tej klasycznej pozycji pod względem przełomowości i doniosłości. Lekcje warte miliardy dolarów pozwolą uniknąć sytuacji, w której od dobrego zmierza się w kierunku nieistniejącego. PRZYKŁADOWE SCHEMATY PORAŻEK Dążenie do osiągnięcia nieosiągalnych efektów synergii Firma Quaker Oats kupiła Snapple z myślą o osiągnięciu efektów synergii w dziedzinie dystrybucji, tymczasem cała ta operacja wygenerowała 1,4 miliarda dolarów straty. Wejście na rynki „poboczne”, które w rzeczywistości wcale nie są poboczne Firma Avon zdecydowała się nawiązać do swojej „kultury troski” i zająć się prowadzeniem domów spokojnej starości; w wyniku tej operacji musiała dokonać odpisu na kwotę 545 milionów dolarów. Błędna konsolidacja, w wyniku której dochodzi do nabycia większych problemów niż korzyści Firma Ames, pionier na rynku dyskontowych domów towarowych, poniosła porażkę przy realizacji wysiłków konsolidacyjnych; po dwukrotnym bankructwie doszło ostatecznie do jej likwidacji. Lekcje warte miliardy dolarów to studia MBA w jednej książce. Autorzy poddali analizie wnioski płynące z licznych nieudanych przejęć i fuzji i przedstawili je w prostej, ale fascynującej i przemawiającej do wyobraźni postaci. Książka ta niesie ze sobą sporą dawkę wyjaśnień i nadziei, ponieważ przedstawia koncepcję adwokata diabła i zachęca do upełnomocniania pracowników do wyrażania własnych opinii. – Larry Kramer, założyciel, prezes i dyrektor generalny Marketwatch.com, były szef działu mediów cyfrowych CBS Rewelacyjne spojrzenie w świat podejmowania decyzji na najwyższym szczeblu kierowniczym. Sukces zawsze staje się przyczynkiem do świętowania, o porażkach tymczasem rzadko się rozmawia. Perspektywa przedstawiona przez autorów przyda się każdemu, kto w swojej pracy podejmuje decyzje biznesowe. – Phil Fasano, dyrektor ds. informacji Kaiser Permanente Po co marnować miliard dolarów, skoro tę książkę można kupić już za 25,95 dolara? Okazuje się jednak, że firmy i ludzie, którym najbardziej przydałyby się rady zawarte w tej książce, będą najmniej skłonni zapoznać się z jej treścią. Nie naśladuj ich! Albo ty zapłacisz teraz, albo twoi akcjonariusze zapłacą później. – Guy Kawasaki, współzałożyciel Alltop.com, autor książki Sztuka rozpoczynania Paul B. Carroll od siedemnastu lat pisze dla „The Wall Street Journal”. Napisał książkę zatytułowaną Big Blues, a w 1997 roku założył czasopismo „Context”, pierwszy magazyn „nowej gospodarki”. Chunka Mui jest współautorem biznesowego bestsellera Unleashing the Killer App. Pracuje w Diamond Management and Technology Consultants. Prowadzi wykłady i udziela porad w zakresie szeroko rozumianej strategii i innowacyjności. Odwiedź stronę: www.BillionDollarLessons.com
Opakowanie Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami t.7

59,00 zł 44,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,60 zł

Siódmy tom zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach: - zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach; - innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw; - kultura we współczesnych organiazacjach.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj