Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku...MP3 - Audiobook
Ścieżka pasji, zysku i celu
audiobook
-
Autor: Tony Hsieh
- ISBN: 9788377461068
- EAN: 9788377461068
- Oprawa: Plastikowa
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 13.5x19.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 2
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,82złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,82 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej.
Ścieżka pasji, zysku i celu
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Aaa, i zarabiaj pieniądze…
Ścieżka pasji, zysku i celu
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna.
– Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy
01. Przedmowa
02. Wprowadzenie
Część I. ZYSKI
03. Rozdział 1. W poszukiwaniu zysków
04. Rozdział 2. Coś wygrywasz, coś tracisz
05. Rozdział 3. Różnorodność
Część II. ZYSKI I PASJA
06. Rozdział 4. Skoncentruj swoją pozycje.
07. Rozdział 5. Platforma dla rozwoju
Część III. ZYSKI, PASJA l CEL
08. Rozdział 6.Przejście na wyższy poziom
09. Rozdział 7.Decydująca gra
Ścieżka pasji, zysku i celu
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Aaa, i zarabiaj pieniądze…
Ścieżka pasji, zysku i celu
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna.
– Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy
Spis Treści
01. Przedmowa
02. Wprowadzenie
Część I. ZYSKI
03. Rozdział 1. W poszukiwaniu zysków
04. Rozdział 2. Coś wygrywasz, coś tracisz
05. Rozdział 3. Różnorodność
Część II. ZYSKI I PASJA
06. Rozdział 4. Skoncentruj swoją pozycje.
07. Rozdział 5. Platforma dla rozwoju
Część III. ZYSKI, PASJA l CEL
08. Rozdział 6.Przejście na wyższy poziom
09. Rozdział 7.Decydująca gra