Jak zadbać o prawidłowy rozwój emocjonalny dziecka? Oczywiście nie ma idealnych ojców ani idealnych matek – wszyscy popełniamy błędy. Większość rodziców robi wszystko, by okazać swoim dzieciom miłość, troskę i zrozumienie. Jeśli chcesz: poznać podstawowe potrzeby emocjonalne swojego dziecka; nauczyć się, jak zaspokajać te potrzeby w zrównoważony sposób; zbudować bliską więź z dzieckiem; konstruktywnie radzić sobie z codziennymi trudnościami ten dział jest własnie dla Ciebie. Mnóstwo praktycznych poradników i porad dla rodziców i specjalistów. Znani psycholodzy przekonują, że kluczowe dla prawidłowego, zdrowego rozwoju dziecka jest zaspokojenie podstawowych potrzeb emocjonalnych, do których należą: bezpieczne przywiązanie i akceptacja, zdrowa autonomia i kompetencja oraz wartości duchowe. Prezentujemy rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka.
Publikacja Pewny start. Poziom F. Jesień, zima. Karty pracy 120 bogato ilustrowanych kart pracy ułożonych zgodnie z kalendarzem szkolnym i porami roku.
Przykładowa tematyka:
Kalendarz, plan lekcji, wakacje i ferie,
szkoła, dom, koleżanki i koledzy,
emocje, sytuacje społeczne, zasady,
pory roku, pogoda, rośliny i zwierzęta,
dbanie o przyrodę i zwierzęta domowe,
zdrowie, higiena, ciało i dojrzewanie,
bezpieczeństwo na co dzień,
życie codzienne: zakupy, poczta, teatr, kino, restauracja,
Polska ojczyzna, tradycje, święta i wydarzenia,
liczby rzymskie, jednostki miar i wagi, liczenie pieniędzy, zapisywanie dat.
Cele publikacji: poszerzanie wiedzy o świecie i o sobie, stymulacja rozwoju i usprawnianie funkcji poznawczych, rozwijanie kompetencji matematycznych, myślenia przyczynowo-skutkowego, sprawności manualnej oraz wzbogacanie zasobów słownictwa czynnego i biernego. Ćwiczenia: uzupełnianie zdań, pisanie i rysowanie po śladzie, liczenie, wycinanie, wklejanie, rozwiązywanie diagramów, rebusów, krzyżówek, układanie historyjek obrazkowych.
Publikacja Pewny start. Poziom F. Wiosna, lato. Karty pracy 120 bogato ilustrowanych kart pracy ułożonych zgodnie z kalendarzem szkolnym i porami roku.
Przykładowa tematyka:
kalendarz, plan lekcji, szkoła i rówieśnicy,
emocje, sytuacje społeczne, zasady i ich przestrzeganie,
wiosna i lato: ogród, sad, las, pogoda, rośliny i zwierzęta,
dbanie o przyrodę i zwierzęta domowe,
zdrowie, higiena, bezpieczeństwo na co dzień,
potrawy i przetwory z warzyw i owoców,
planowanie wycieczek, podróże, komunikacja,
miejsca użyteczności publicznej: biblioteka, piekarnia, galeria handlowa,
tradycje, święta, uroczystości, wydarzenia,
Polska, Unia Europejska, świat,
jednostki miar i obliczenia w codziennym życiu.
Cele publikacji: poszerzanie wiedzy o świecie i sobie, rozwój funkcji poznawczych, kompetencji matematycznych, myślenia przyczynowo-skutkowego, sprawności manualnej, wzbogacanie słownictwa. Ćwiczenia: uzupełnianie zdań, pisanie i rysowanie po śladzie, liczenie, wycinanie, wklejanie, rozwiązywanie diagramów, rebusów, krzyżówek, układanie historyjek obrazkowych.
Druga książka z serii To NIE jest praca domowa pt. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20 bez przekroczenia progu. Ćwiczenia utrwalające to zbiór zadań służących doskonaleniu umiejętności liczenia w tym zakresie. Publikacja ta w łączności z czynnościowym nauczaniem matematyki i rozwijaniem zainteresowań matematycznych w konkretnym działaniu może stać się przydatnym narzędziem pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym (klasy 1-3), jak również formą wsparcia dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, stanowiąc inspirację dla wszystkich osób, których zadaniem jest edukacja i wspomaganie rozwoju dzieci: nauczycieli, opiekunów, pedagogów i psychologów z poradni psychologiczno-pedagogicznych, jak również rodziców.
Książka Motywacja w edukacji matematycznej perspektywa teorii samoukierunkowania wpisuje się w aktualną problematykę badawczą i wdrożeniową z zakresu działań ukierunkowanych na podnoszenie jakości edukacji ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia umiejętności matematycznych. Już sama osoba Autorki wskazuje na to, że możemy spodziewać się w publikacji treści i analiz opartych na Jej różnorodnych, bogatych doświadczeniach związanych z edukacją matematyczną. Jednocześnie odnajdujemy tu pogłębioną analizę prowadzonych badań z innych perspektyw niż tylko perspektywa pedagogiczna. Takie zaprojektowanie badań i ich interpretacja pozwoliły na przygotowanie bardzo interesującej publikacji wskazującej na możliwości, a także trudności związane z procesem wprowadzania nowych rozwiązań w zakresie edukacji matematycznej, uwzględniającej istotę grup zróżnicowanych. Podejmowane w niej zagadnienia dotyczące motywacji do nauki ma-tematyki zostały osadzone w teorii samoukierunkowania, nawiązując tym samym do badań i analiz prowadzonych przez autorów w Polsce i za granicą. Na szczególną uwagę zasługuje bogaty przegląd publikacji obcojęzycznych, co przybliża odbiorcom najnowsze trendy i rozwiązania dotyczące projektowania procesu nauczania i uczenia się w ujęciu spersonalizowanym i aktywizującym osoby uczące się. Z recenzji dr hab. Beaty Jakimczak, prof. UAM w Poznaniu
Czas. Zbiór ćwiczeń dla uczniów klas I-III:- Uczy budowy zegara - Zaznajamia z jednostkami czasu- Pokazuje, jak odczytywać czas na różnych zegarach- Utrwala posługiwanie się zegarkiem poprzez zadania tekstowe
Zestaw ćwiczeń na koncentrację uwagi dla uczniów klas I-III wspomaga rozwój i uwagę dziecka, percepcję wzrokową, pamięć, myślenie oraz wyciąganie wniosków.To łamigłówki i zagadki dla dzieci doskonalące spostrzegawczość oraz koncentrowanie się na wykonywanym zadaniu. Aktywności poszerzają pole widzenia oraz usprawniają umiejętności z zakresu motoryki małej.Im szybciej dziecko zacznie ćwiczyć koncentrację uwagi, tym lepiej wykorzysta swój potencjał edukacyjny oraz stanie się bardziej uważne i skupione na co dzień.
Rymy, sylaby i głoski to zestaw pomysłowych zabaw słuchowych, wspierających rozwój językowy dzieci w wieku przedszkolnym. Materiał został opracowany z uwzględnieniem potrzeb dzieci z grupy ryzyka dysleksji, ale sprawdzi się doskonale również u wszystkich przedszkolaków przygotowujących się do nauki czytania i pisania.Dzięki prostym, ale skutecznym zadaniom dziecko:rozpoznaje rymydzieli wyrazy na sylaby i głoskićwiczy słuch fonemowytrenuje prawidłową artykulację.Publikacja jest cennym narzędziem zarówno dla nauczycieli przedszkolnych, terapeutów, jak i rodziców, którzy chcą wspierać rozwój językowy swojego dziecka w domu. Regularne ćwiczenia, prowadzone w formie zabawy, skutecznie wspomagają rozwój mowy i kompetencji językowych, a także wzmacniają koncentrację uwagi, pamięć słuchową i motywację do nauki.
Karty edukacyjne Dbam o ciało zachęcają do zachowań prozdrowotnych i promują zdrowy styl życia.Są doskonałą inspiracją do mądrej, empatycznej rozmowy o ciele i zdrowiu z dziećmi oraz nastolatkami.W pudełku znajdziesz 50 kart o tematyce:profilaktyka chorób i zaburzeń,aktywność fizyczna,szacunek do ciała,dieta i odżywianie,profilaktyka uzależnień.Karty przeznaczone są dla dzieci w wieku 10-15 lat.Wykorzystaj je w gabinecie psychologicznym, w klasie i w domowym zaciszu – wszędzie tam, gdzie chcesz budować świadomość i dobre nawyki.
Koniec problemów związanych z poszukiwaniem prac domowych w wielu różnych książkach, zeszytach ćwiczeń i w Internecie! Dzięki tej pozycji masz dostęp do gotowych kart pracy do domu. Prace domowe. Poziom 2 to zestaw kart pracy pogrupowanych tematycznie: nauka liter, nauka cyfr, zadania matematyczne, grafomotoryka, analiza i synteza wzrokowa, ćwiczenia ogólnorozwojowe, kolorowanie, logiczne myślenie.
Metryczka na każdej stronie pozwoli na sprawniejszą organizację prac dziecka, co z kolei sprzyja stałemu i efektywnemu kontrolowaniu postępów podopiecznego. Każda z prezentowanych kart pracy zawiera krótką notkę dla rodziców na temat tego, jaki jest cel zadań, czyli jakiej sfery dotyczą proponowane ćwiczenia. Wszystkie strony opatrzone są też w specjalne miejsce przeznaczone na podpis dziecka i ocenę pracy.
Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla uczniów mających problemy z osiągnięciem elementarnych celów edukacyjnych w zakresie umiejętności matematycznych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla niektórych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty mogą być wykorzystywane zarówno podczas pracy w systemie lekcyjnym, jak i podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych. Proponowane ćwiczenia mają przede wszystkim ułatwić dziecku zrozumienie aspektu porządkowego, miarowego i algebraicznego liczby. Ponadto zamieszczone zostały również zadania mające na celu ćwiczenie operacji myślowych analizy, syntezy, abstrahowania, uogólniania, porównywania i myślenia symbolicznego niezbędnych w rozwiązywaniu problemów, w tym matematycznych.
Niniejsza publikacja powstała z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Publikacja może mieć zastosowanie w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych oraz jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty pracy mogą również posłużyć rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Rozumienie elementarnych pojęć matematycznych jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania dziecka w środowisku, rozwoju jego funkcji poznawczych oraz kształtowania samodzielnego myślenia logicznego. U uczniów z niepełnosprawnością intelektualną dokonywanie analizy i syntezy, klasyfikowanie, wykrywanie różnic i podobieństw oraz orientacja w stosunkach przestrzennych są zaburzone i wymagają szczególnej konkretyzacji oraz ćwiczeń. Karty pracy (część 1) zawierają zadania dotyczące elementarnych pojęć matematycznych w zakresie:1. umiejętności wyodrębniania zbiorów;2. orientacji w stosunkach przestrzennych (orientacji w schemacie ciała, sytuowania przedmiotów w przestrzeni);3. wyodrębniania cech wielkościowych i ich porównywania;4. rozpoznawania figur geometrycznych (odróżnianie i nazywanie podstawowych figur, układanie figur według podanego wzoru, rysowanie i kreślenie figur, rozpoznawanie figur w otoczeniu).
Neuroplaner to wyjątkowy organizer, który łączy funkcje planera, dziennika i kart z ćwiczeniami opartymi na technikach związanych z uważnością i samoregulacją emocjonalną. Stworzony z myślą o osobach, które czują się przytłoczone codziennością, mają trudności z koncentracją, planowaniem i realizacją celów - szczególnie pomocny dla osób z ADHD i wszystkich, którzy mierzą się wyzwaniami wynikających z neuroróżnorodności. Zalety Neuroplanera: To wielowymiarowe podejście - łączy planowanie, rozwój osobisty i pracę z emocjami w jednym narzędziu. Zawiera ćwiczenia uważności i techniki oddechowe - pomocne, by się wyciszyć i odzyskać wewnętrzną równowagę. Zachęca do odręcznego notowania, przez co wspiera zapamiętywanie, sprzyja podejmowaniu refleksji i kreatywności. Zapewnia dostęp do nagrań z instrukcjami (kody QR), które pomagają zastosować opisane techniki oddechowe i medytacyjne z większą uważnością. Zawiera niedatowane rozkładówki - nie musisz używać planera codziennie, wracaj do niego, kiedy tego potrzebujesz, bez presji. Wspiera w samopoznaniu - uczy rozpoznawania emocji, obserwowania własnych schematów i myśli. Rozwija samodyscyplinę i wspiera wdrażanie dobrych nawyków. Nie rozwiązuje problemów za ciebie, ale daje skuteczne narzędzia do pracy nad sobą i zmianą nastawienia. Dla kogo? Dla osób zmęczonych stresem, chaosem i nadmiarem obowiązków. Dla tych, którzy chcą wprowadzić więcej spokoju i organizacji do codziennego życia. Dla osób z ADHD lub z trudnościami w planowaniu, skupieniu i zarządzaniu emocjami. Dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć siebie i działać bardziej świadomie. Neuroplaner to narzędzie stworzone z troską o Twoje zdrowie psychiczne - z myślą o tym, by działać mniej pod presją, a bardziej w zgodzie ze sobą. Spis treści: Czym jest Neuroplaner? Przykładowa rozkładówka tygodniowa Co cię powstrzymuje? Zarządzaj stresem Siła oddechu Wdzięczność W poszukiwaniu szczęścia Moje szczęśliwe miejsce Progresywna relaksacja Realistyczne oczekiwania Rozbij zadanie Nagradzaj się Wdzięczność tu i teraz Order dla mnie Odwróć kota ogonem Poprzeczka nisko 5, 4, 3, 2, 1, uziemienie Negatywne myśli Razem lepiej Zadania na czas Najgorsze zadania Skaner - odczucia i emocje Harmonogram badań i wizyt lekarskich Śledź nastrój Śledź sen Śledź wydatki Sposób na oszczędzanie Ważne terminy Gra z codziennością Sprzątanie według numerów Na pozostałych stronach planer tygodniowy na twoje zadania, inspiracje, pomysły i inne.
K i G na usługach głoski R to kolejny zeszyt logopedyczny z serii Mównica Logopedyczna przeznaczony dla dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli. Zeszyt został opracowany z myślą o uczestnikach terapii logopedycznej, korygujących lub utrwalających głoskę [r] po spółgłoskach [k] i [g]. Zeszyt zawiera karty pracy z szerokim wachlarzem ćwiczeń i zabaw, które mogą być wykorzystane zarówno w gabinecie logopedycznym, jak i w pracy domowej rodzica z dzieckiem. Dla najmłodszych zostały opracowane karty ćwiczeń z materiałem obrazkowym lub obrazkowo-wyrazowym, natomiast dla starszych – karty ćwiczeń wymagające umiejętności czytania i pisania.
Materiał został zaprezentowany w formie czarno-białych obrazków, które dziecko może pokolorować. Dzięki temu nie tylko doskonali prawidłową artykulację, ale także usprawnia motorykę małą oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
KAMILA DUDZIEC – neurologopedka, filolog polski, terapeutka pedagogiczny, terapeutka SI, terapeutka Metody Warnkego, dziennikarka, absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Autorka i współautorka projektów i inicjatyw edukacyjnych. Od kilkunastu lat pracuje w szkole podstawowej. Lubi pracę z dziećmi, która staje się dla niej inspiracją do tworzenia kart pracy oraz ciekawych akcji i projektów.
HANNA GŁUCHOWSKA – neurologopedka, surdopedagog, specjalistka emisji i higieny głosu. Aktywna zawodowo logopedka, od ponad 20 lat pracująca w Szkole Podstawowej i Społecznym Przedszkolu Integracyjnym w Teresinie. Ciągle doskonali swój warsztat pracy, od lat tworzy i współtworzy karty pracy. Zafascynowana terapią miofunkcjonalną, która pozwala jej spojrzeć na pacjenta holistycznie.
AGNIESZKA TARCZYŃSKA-PŁATEK – neurologopedka, specjalistka emisji i higieny głosu, terapeutka Metody Warnkego i terapeutka SI. Absolwentka surdopedagogiki na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Aktualnie pracuje w szkole podstawowej i współpracuje z fundacjami. W pełni zaangażowana w to, co robi, kreatywna inicjatorka licznych projektów. Nieustannie podnosząca swoje kwalifikacje na wielu kursach i szkoleniach. Autorka i współautorka wielu pomocy logopedycznych.
Karty memory Kościół
pomagają w rozwijaniu umiejętności pamięciowych dziecka i ćwiczeniu koncentracji,
pobudzają kreatywność i wyciszają zmysły dzięki przyjaznej grafce i kolorystyce,
uczą zdrowej rywalizacji
W zestawie 50 kart (25 par)
Publikacja zawiera ćwiczenia kształtujące prawidłową pozycję spoczynkową języka i utrwalające jego właściwe ułożenie podczas połykania. Zadania opisano dokładnie i obrazowo oraz ułożono w odpowiedniej kolejności, tak by logopedzie było łatwiej prowadzić terapię połykania. Dziecko zaś może korzystać z ilustracji, dzięki którym ćwiczenia nie są nudne i stają się ciekawą logopedyczną przygodą.
Dzisiejszy świat stawia przed szkołą, nauczycielami oraz edukacją wiele wyzwań, spowodowanych dynamicznymi procesami społecznymi, przepływem informacji, postępem naukowym i technologicznym. Publikacja wskazuje korzyści płynące z globalizacji, w tym zwiększoną mobilność i możliwość kontaktu z osobami zamieszkującymi różne części świata, co rozszerza horyzonty poznawcze i uwrażliwia na różnice kulturowe. Autor odpowiada na pytanie, po co jest szkoła oraz czego i jak powinna uczyć w XXI wieku. Wskazuje na elementy nauki progresywnej oraz organizację procesu uczenia się uwzględniającą poszukiwanie oraz popełnianie błędów, naukę z doświadczeniem zabawy, czy też rozwijanie kompetencji przyszłości, w tym rozbudzanie kreatywności, naukę samodzielności, poszerzanie horyzontów poznawczych. Porusza również takie zagadnienia jak prawa dziecka i ucznia, egzaminy oraz ocenianie. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli i studentów kierunków pedagogicznych. Powinna także zainteresować pracowników administracji rządowej i samorządowej, którzy w ramach swoich decyzji mogą przyczynić się do inicjowania oraz utrwalania rozwiązań sprzyjających budowaniu edukacji skupionej na wzmacnianiu rozwoju dzieci.
Czytaj sylabami. Zeszyt do nauki i doskonalenia czytania to skuteczne narzędzie do nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a także dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Bazuje na sprawdzonej metodzie sylabowej - szczególnie przyjaznej dzieciom, ponieważ opiera się na prostych, rytmicznych sylabach otwartych. Zadania zostały przygotowane tak, aby dziecko mogło skupić się na odczytywaniu całych sylab, a nie pojedynczych liter. Służą temu: duża, wyraźna czcionka, przejrzysty układ stron, możliwość zaznaczania sylab. Zeszyt rozwija słuch fonematyczny, uwagę wzrokową i motorykę małą, wspiera więc nie tylko naukę czytania, ale i ogólny rozwój dziecka. Idealny do pracy w domu, przedszkolu, szkole i gabinecie terapeutycznym. Spis treści: PA MA BA LA PA FA WA MA TA DA BA FA SA ZA KA GA TA JA NA LA MA SZA ŻA RZA SA ZA CA DZA DA LA ZA HA CHA ŁA LA FA CZA DRZA DA CA SIA ZIA SA ZA CIA DZIA CA DZA ZIA RA PA BA LA JA NIA NA
Pewny start. Poziom F. Moja książka, Codziennik. Funkcjonowanie 1-2, Komunikacja, Kreatywność. Zestaw to kompleksowy zestaw kart pracy, obejmujący 720 ilustrowanych kart, podzielonych na pięć uzupełniających się publikacji dostosowanych do potrzeb uczniów. Materiały odnoszą się do kalendarza szkolnego oraz codziennych sytuacji, wspierając rozwój wszechstronnych kompetencji od matematycznych, przez językowe, psychospołeczne, aż po kreatywne.
Zestaw zawiera następujące materiały edukacyjne:
Pewny start. Poziom F. Moja książka
Pewny start. Poziom F. Codziennik. Funkcjonowanie 1
Pewny start. Poziom F. Codziennik. Funkcjonowanie 2
Pewny start. Poziom F. Codziennik. Komunikacja
Pewny start. Poziom F. Codziennik. Kreatywność
Cele pakietu to rozwijanie funkcji poznawczych, kompetencji społecznych i emocjonalnych, umiejętności komunikowania się, myślenia przyczynowo-skutkowego oraz kreatywności. Różnorodne formy aktywności czytanie, pisanie, liczenie, manipulacje kartami, gry, rebusy, układanie historyjek obrazkowych i prace plastyczne wspierają wszechstronny rozwój uczniów przez cały rok szkolny.
Pewny start. Poziom F. Jesień, zima oraz Wiosna, lato. Karty pracy to zestaw 240 bogato ilustrowanych kart pracy, podzielonych tematycznie i uporządkowanych zgodnie z kalendarzem szkolnym oraz porami roku. Materiały odnoszą się do codziennych sytuacji i środowiska ucznia szkoły, domu, kontaktów rówieśniczych, emocji, zasad społecznych, a także do tematów związanych z przyrodą, higieną, zdrowiem i bezpieczeństwem. Publikacje poruszają również zagadnienia życia codziennego, takie jak zakupy, komunikacja, korzystanie z miejsc użyteczności publicznej, tradycje i wydarzenia w Polsce, Europie i na świecie. Uczniowie ćwiczą praktyczne umiejętności związane z liczeniem, rozpoznawaniem jednostek miar i wag, zapisywaniem dat czy planowaniem wycieczek.
Zestaw zawiera następujące materiały ćwiczeniowe:
Pewny start. Poziom F. Jesień, zima. Karty pracy
Pewny start. Poziom F. Wiosna, lato. Karty pracy
Cele zestawu to poszerzanie wiedzy o świecie i o sobie, rozwój funkcji poznawczych, kompetencji matematycznych, myślenia przyczynowo-skutkowego, sprawności manualnej oraz wzbogacanie zasobu słownictwa czynnego i biernego. Różnorodne ćwiczenia uzupełnianie zdań, pisanie i rysowanie po śladzie, liczenie, wycinanie, wklejanie, rozwiązywanie diagramów, rebusów, krzyżówek i układanie historyjek obrazkowych wspierają wszechstronny rozwój uczniów przez cały rok szkolny.
Pewny start. Poziom C. Moja książka, Codziennik. Funkcjonowanie, komunikacja, kreatywność to zestaw 360 bogato ilustrowanych kart z tekstami i ćwiczeniami wspierającymi rozwój językowy, społeczny i poznawczy uczniów. Materiał zawiera teksty do czytania i słuchania, zadania manipulacyjne oraz ilustracje i zdjęcia wzbogacające przekaz.
Zestaw zawiera:
Pewny start. Poziom C. Moja książka
Pewny start. Poziom C. Codziennik. Funkcjonowanie, komunikacja, kreatywność
Tematyka obejmuje m.in.: życie codzienne (szkoła, dom, zakupy), pory roku, pogodę, zmiany w przyrodzie, zdrowie, higienę, zasady bezpieczeństwa, podróże, środki transportu, tradycje, wydarzenia, a także aktywność fizyczną i kulinarną.
Celem pakietu jest: rozwijanie funkcji poznawczych i społeczno-emocjonalnych, umiejętności komunikacyjnych, kreatywności oraz słownictwa. Treści pomagają uczniom lepiej rozumieć otaczający świat, uczą samodzielności i wspierają codzienne funkcjonowanie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?