Autorka podjęła się opracowania bardzo aktualnego i wywołującego wiele dyskusji tematu, a nawet krytyki, jakim jest nauczanie religii w szkole. Jesteśmy świadkami bardzo upolitycznionego, nośnego medialnie i najczęściej bardzo spłyconego podejścia do tego problemu. Stąd zamysł rzetelnego opracowania tego zagadnienia w postaci opracowania naukowego jakim jest niniejsza monografia, zasługuje na wysoką ocenę.
Istotnym walorem przedmiotowej monografii jest wykorzystanie szerokiego zakresu materiałowego, co sprawia, że praca ma interdyscyplinarne walory poznawcze. Taki charakter monografii nie tylko oddaje specyfikę̨ politologii, lecz również jest zgodny z nowoczesnym sposobem uprawiania nauk humanistycznych i społecznych. Autorka wykazała swoje kompetencje merytoryczne oraz znajomość dyskursów naukowych nie tylko w dyscyplinie nauk o polityce i administracji, lecz również w dyscyplinach pokrewnych w ramach szeroko rozumianych nauk społecznych. Praca jest przedsięwzięciem badawczym, które stanowi oryginalne rozwiązanie problemu naukowego, realizuje z sukcesem założony cel oraz udziela odpowiedzi na postawione pytania badawcze.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?