Karty pracy „Wędrówka przez pory roku” to zestaw pomysłowych i różnorodnych ćwiczeń, które stworzono z myślą przede wszystkim o uczniach klas 4–8 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych, którzy mają trudności w osiąganiu podstawowych celów edukacyjnych.Publikacja sprawdzi się także podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych.W skład serii wchodzą 4 części kart pracy odpowiadające różnym porom roku („Jesień”, „Zima”, „Wiosna”, „Lato”). W części „Lato” uwzględniono m.in. następujące tematy:prawa dzieckacechy latarodzaje i obsługa termometrówletnie zbioryśrodki transportubezpieczne wakacje.Wewnątrz publikacji znajdziemy rozmaite typy zadań, między innymi:czytanki i ćwiczenia sprawdzające czytanie ze zrozumieniemodczytywanie temperatur z termometrówhistoryjki obrazkowekrzyżówkirebusyi wiele, wiele innych!Pracując z publikacją, uczeń rozwija umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej. Materiał jest zgodny z podstawą programową dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.Joanna Hryń – oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych i rozwojowych na różnych poziomach edukacyjnych. Obecnie nauczyciel w szkole przysposabiającej do pracy dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami. Chętnie dzieli się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym, co potwierdzają m.in. liczne publikacje dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym pakiet materiałów dydaktycznych „Aktywni zawodowo” z serii Pewny Start wydawnictwa PWN.Krystyna Rapiej – oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Na co dzień pracuje z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Regularnie uczestniczy w szkoleniach, konferencjach i kursach, aby być na bieżąco ze współczesnymi kierunkami rozwoju pedagogiki specjalnej. Autorka wielu publikacji poświęconych szkolnictwu specjalnemu oraz pomocy adresowanych do uczniów, m.in. współautorka pakietu materiałów dydaktycznych „Aktywni zawodowo” z serii Pewny Start wydawnictwa PWN.
Karty pracy „Wędrówka przez pory roku” to zestaw pomysłowych i różnorodnych ćwiczeń, które stworzono z myślą przede wszystkim o uczniach klas 4–8 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych, którzy mają trudności w osiąganiu podstawowych celów edukacyjnych. Publikacja sprawdzi się także podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych.W skład serii wchodzą 4 części kart pracy odpowiadające różnym porom roku („Jesień”, „Zima”, „Wiosna”, „Lato”).W części „Jesień” uwzględniono m.in. następujące tematy:wspomnienia z wakacjibezpieczeństwo w szkolezwroty grzecznościowecechy charakterujesienne święta i aktywnościcechy jesieni.Wewnątrz publikacji znajdziemy rozmaite typy zadań, między innymi:czytanki i ćwiczenia sprawdzające czytanie ze zrozumieniemzadania tekstowekrzyżówkiwykreślankirebusyi wiele, wiele innych!Pracując z publikacją, uczeń rozwija umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej. Materiał jest zgodny z podstawą programową dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.Joanna Hryń – oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych i rozwojowych na różnych poziomach edukacyjnych. Obecnie nauczyciel w szkole przysposabiającej do pracy dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami. Chętnie dzieli się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym, co potwierdzają m.in. liczne publikacje dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym pakiet materiałów dydaktycznych „Aktywni zawodowo” z serii Pewny Start wydawnictwa PWN.Krystyna Rapiej – oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Na co dzień pracuje z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Regularnie uczestniczy w szkoleniach, konferencjach i kursach, aby być na bieżąco ze współczesnymi kierunkami rozwoju pedagogiki specjalnej. Autorka wielu publikacji poświęconych szkolnictwu specjalnemu oraz pomocy adresowanych do uczniów, m.in. współautorka pakietu materiałów dydaktycznych „Aktywni zawodowo” z serii Pewny Start wydawnictwa PWN.
Karty pracy „Wędrówka przez pory roku” to zestaw pomysłowych i różnorodnych ćwiczeń, które stworzono z myślą przede wszystkim o uczniach klas 4–8 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych, którzy mają trudności w osiąganiu podstawowych celów edukacyjnych.Publikacja sprawdzi się także podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych.W skład serii wchodzą 4 części kart pracy odpowiadające różnym porom roku („Jesień”, „Zima”, „Wiosna”, „Lato”).W części „Zima” uwzględniono m.in. następujące tematy:odpowiedni ubiór zimąBoże Narodzeniesylwester i karnawałliczebnikizakupyobjawy choroby.Wewnątrz publikacji znajdziemy rozmaite typy zadań, między innymi:czytanki i ćwiczenia sprawdzające czytanie ze zrozumieniemteksty z lukami do uzupełnieniahistoryjki obrazkowekodowankipuzzle oraz krzyżówki matematycznei wiele, wiele innych!Pracując z publikacją, uczeń rozwija umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej. Materiał jest zgodny z podstawą programową dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.Joanna Hryń – oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych i rozwojowych na różnych poziomach edukacyjnych. Obecnie nauczyciel w szkole przysposabiającej do pracy dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami. Chętnie dzieli się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym, co potwierdzają m.in. liczne publikacje dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym pakiet materiałów dydaktycznych „Aktywni zawodowo” z serii Pewny Start wydawnictwa PWN.Krystyna Rapiej – oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Na co dzień pracuje z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Regularnie uczestniczy w szkoleniach, konferencjach i kursach, aby być na bieżąco ze współczesnymi kierunkami rozwoju pedagogiki specjalnej. Autorka wielu publikacji poświęconych szkolnictwu specjalnemu oraz pomocy adresowanych do uczniów, m.in. współautorka pakietu materiałów dydaktycznych „Aktywni zawodowo” z serii Pewny Start wydawnictwa PWN.
Karty pracy „Wędrówka przez pory roku” to zestaw pomysłowych i różnorodnych ćwiczeń, które stworzono z myślą przede wszystkim o uczniach klas 4–8 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych, którzy mają trudności w osiąganiu podstawowych celów edukacyjnych. Publikacja sprawdzi się także podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych.W skład serii wchodzą 4 części kart pracy odpowiadające różnym porom roku („Jesień”, „Zima”, „Wiosna”, „Lato”). W części „Wiosna” uwzględniono m.in. następujące tematy:pierwsze oznaki wiosnyobliczenia kalendarzowe i zegaroweśrodowisko naturalne i źródła jego zanieczyszczeńzachowania proekologiczneinstytucje kulturalnezasady zachowania w miejscach publicznych.Wewnątrz publikacji znajdziemy rozmaite typy zadań, między innymi:• czytanki i ćwiczenia sprawdzające czytanie ze zrozumieniem• zadania z obliczeniami zegarowymi• tworzenie prostych infografik• kodowanki• zagadki• i wiele, wiele innych!Pracując z publikacją, uczeń rozwija umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej. Materiał jest zgodny z podstawą programową dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.Joanna Hryń – oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych i rozwojowych na różnych poziomach edukacyjnych. Obecnie nauczyciel w szkole przysposabiającej do pracy dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami. Chętnie dzieli się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym, co potwierdzają m.in. liczne publikacje dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym pakiet materiałów dydaktycznych „Aktywni zawodowo” z serii Pewny Start wydawnictwa PWN.Krystyna Rapiej – oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Na co dzień pracuje z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.Regularnie uczestniczy w szkoleniach, konferencjach i kursach, aby być na bieżąco ze współczesnymi kierunkami rozwoju pedagogiki specjalnej. Autorka wielu publikacji poświęconych szkolnictwu specjalnemu oraz pomocy adresowanych do uczniów, m.in. współautorka pakietu materiałów dydaktycznych „Aktywni zawodowo” z serii Pewny Start wydawnictwa PWN.
Pewny start. Aktywni zawodowo. Ogrodnictwo. Karty pracy 1 to zestaw kart, które zawierają materiał teoretyczny i praktyczny związany z ogrodnictwem. Karty zawierają zadania matematyczne, zadania związane z samodzielnym czytaniem i pisaniem.Tematyka:-ogród miejsce pracy ogrodnika-praca ogrodnika-sprzęt ogrodniczy i jego przeznaczenie-pospolite warzywa uprawiane w ogrodzie-podział warzyw-zbiór warzyw-sposoby przechowywania warzyw-drzewa i krzewy owocowe-jesienne owoce-rozróżnianie warzyw i owoców-zioła: rodzaje, zastosowanie, uprawa ziół w domu-rośliny wieloletnie-sadzenie bylin-gatunki roślin ozdobnych wieloletnich-przygotowanie ogrodu na zimę-popularne chwasty-zwalczanie chwastów-co to jest kompost-co się nadaje na kompost-co się nie nadaje na kompost-zakładanie kompostownika-jesień w ogrodzie-co wyrośnie z cebuli-co wyrośnie z korzenia-uprawa fasoli-co to są rośliny doniczkowe-rodzaje pospolitych roślin doniczkowych-rośliny doniczkowe-pogodowa mapa PolskiZ publikacji mogą korzystać uczniowie:-z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim uczęszczający do branżowych szkół specjalnych-z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym uczący się w starszych klasach w szkole podstawowej oraz uczniowie szkoły przysposabiającej do pracy.Wiele praktycznych umiejętności nabytych po przerobieni tego materiału pomoże nie tylko w znalezieniu pracy, ale także w codziennym funkcjonowaniu.
Seria publikacji dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.Tematyka: środki spożywcze, surowce, produkty i półprodukty, potrawy i posiłki, metody konserwowania żywności, etapy obróbki wstępnej i cieplnej żywności.
Pewny start. Aktywni zawodowo. Prace biurowe. Karty pracy 1 to zestaw kart, które zawierają materiał teoretyczny i praktyczny związany z przygotowaniem ucznia do prac biurowych. Część z nich dotyczy zasad BHP w pracy i podczas korzystania z urządzeń elektrycznych. W publikacji znajdują się zadania matematyczne, zadania związane z samodzielnym czytaniem i pisaniem.Tematyka:-bhp w pracy biurowej-czynniki uciążliwe w pracy biurowej-wyposażenie biura-organizacja stanowiska pracy biurowej-estetyka wyglądu pracownika biura-zakres obowiązków pracownika biura-akcesoria biurowe i ich przeznaczenie-zasady bhp w trakcie korzystania z urządzeń i akcesoriów biurowych-kalendarz biurowy-nauka korzystania z kalkulatora-sposoby notowania bieżących informacji-schemat obiegu dokumentów-czynności związane z przyjmowaniem i wysyłaniem korespondencji-nauka adresowania kopert-nauka pakowania i adresowania różnych przesyłek-wysyłanie przesyłek funkcjonowanie instytucji pocztowej-nauka wypełniania przekazów i blankietów korespondencyjnych-zabezpieczanie dokumentów przed zniszczeniem-oprawa dokumentów-przechowywanie i oprawa dokumentów-zwroty stosowane w korespondencji-kwestionariusz osobowy-obsługa interesantów-budowa czajnika-obsługa czajnika zasady bhp-budowa ekspresu do kawy.Z publikacji mogą korzystać uczniowie:-z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim uczęszczający do branżowych szkół specjalnych-z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym uczący się w starszych klasach w szkole podstawowej oraz uczniowie szkoły przysposabiającej do pracy.Wiele praktycznych umiejętności nabytych po przerobieni tego materiału pomoże nie tylko w znalezieniu pracy, ale także w codziennym funkcjonowaniu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?