Książki o aktywności fizycznej i hobby - sport, podróże i turystyka, gry i łamigłówki. W tym dziale znajdziecie Państwo książki związane z szeroko pojetą aktywnością fizyczną, bieganiem,pływaniem, nurkowaniem , graniem. Ciekawa lektura zarówno dla starszych jak i młodszych. Chcąc rozwijać swoje hobby, nabyć ciekawą grę dla siebie i swojej rodziny zapraszamy po najciekawsze i najbardziej popularne książki z zakresu aktywności fizycznej do naszego sklepu internetowego dobreksiazki.pl
„Spotykam tylko dobrych ludzi” – z takim postanowieniem Anna Borecka zorganizowała drugą samotną wyprawę do Azji. Tym razem podróżowała autostopem przez Turcję, Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Tadżykistan, Kirgistan i ChRL. W drugim tomie „Alpinistki na autostopie”, zatytułowanym „Z Polski do Chin”, opowiada o pełnej wrażeń trzymiesięcznej eskapadzie. W tym czasie pokonała lądem około 20 tys. km, głównie na stopa.
Miłośnicy podróży będą zachwyceni. Znajdą tu m.in. relację z bezludnych Gór Kurdyjskich i baśniowej Kapadocji. Zwolennicy słońca odczują żar wielkich pustyń Kyzył-kum, Kara-kum i Takla Makan, zaś pasjonaci gór będą zdobywać wraz z autorką kolejne azjatyckie szczyty.
Wielkie znaczenie lotnictwa myśliwskiego Królewskich Sił Powietrznych we wczesnym okresie II wojny światowej nie ulega wątpliwości, jednak rola w bitwie o Anglię tych nielicznych, jak ich określił Churchill, zarówno w tamtym okresie, jak i w latach późniejszych była i wciąż pozostaje przedmiotem daleko idącej mitologizacji.Niniejsza książka umieszcza lotników Fighter Command we właściwym kontekście historycznym, opisując rekrutację, szkolenie i przeżycia pilotów myśliwskich walczących pod niebem Francji i Wielkiej Brytanii. Nie byli to nieustraszeni, aroganccy chłopcy z elitarnych szkół, jak ich przedstawia powszechna legenda, lecz niespokojni, ale dzielni ludzie reprezentujący wszystkie grupy społeczne. Ich dzieje, opowiedziane poprzez ich własne wspomnienia, tworzą wszechstronną relację o Fighter Command pierwszych lat wojny, od przestworzy nad hrabstwem Kent, przez pola północnej Francji, po norweskie śniegi.
Piloci myśliwcy zawsze zajmowali elitarne miejsce w historii wojny. Myśliwcy Luftwaffe - Jagdflieger byli bez wątpienia wśród najlepszych na świecie, a ich odwaga, umiejętności i niekiedy niesamowita ilość zestrzeleń osiągnęły status niemal legendarny. Przez lata wiele zostało napisane o tych asach, jednak ta książka w odróżnieniu od innych, próbuje przeegzaminować ""zwykłego"" pilota Luftwaffe, którego zwycięstwa powietrzne mogły liczyć kilka samolotów, niemniej jednak tak samo trudne do osiągnięcia. Ci ludzie, asy i ""nie-asy"" równocześnie, dzielili tego samego agresywnego ducha walki, przyjemności z udziału w akcji i pasję ""myśliwego"". Ta książka bada każde stadium kariery Jagdflieger, od zaciągnięcia się i intensywnego szkolenia do śmiertelnych walk powietrznych.
KONIK MORSKI - Strategiczna gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat.Gracze poruszają się po czterech planszach. Po drodze zbierają żetony, dzięki którym mogą szybciej dotrzeć do Czarnej Perły. Zdobywają też kartoniki z punktami, które służą do rozbudowy plansz osobistych z Konikiem Morskim. Celem gry jest dopłynięcie do Czarnej Perły, która znajduje się na planszy nr 4, a także zebranie jak największej ilości punktów na planszy osobistej.
Nóż jest jednym z najstarszych narzędzi, a także jednym z najstarszych typów broni towarzyszących człowiekowi od epoki górnego paleolitu po dzień dzisiejszy. Na przestrzeni dziejów wraz z rozwojem cywilizacji ulegał on ewolucji, polegającej na zróżnicowaniu jego kształtów i wymiarów w zależności od lokalnych tradycji i potrzeb. Posiadał także swoją symbolikę, bywał również oznaką i wyrazem władzy. W średniowieczu cechy nożowników należały do najbardziej zasobnych a majstrzy zobowiązani byli do znaczenia swoich wyrobów. Podobnie jak każda broń podlegał on ograniczeniom prawnym w zakresie formy, używania i noszenia. W całej historii noża przeplatają się jego funkcje użytkowe z funkcjami bojowymi. I pomimo zmian zachodzących w uzbrojeniu i taktyce walczących wojsk pozostaje on nadal ważnym elementem wyposażenia żołnierza.
Saperzy Wehrmachtu znajdowali się na czele blitzkriegu, szturmując wszelkie przeszkody, jakie napotykali na swojej drodze. To nie tylko po prostu saperzy, lecz przede wszystkim żołnierze szturmowi, a dopiero w drugiej kolejności pododdziały budowlane. Uzbrojeni w specjalistyczne wyposażenie jak ładunki wybuchowe czy straszliwe miotacze płomieni, wyznaczali byli do przełamywania umocnień, oczyszczania pól minowych i zdobywania przyczółków pod ogniem. Książka ta wraz z towarzyszącym jej wyborem fotografii i szczegółowych plansz barwnych, jest kompletnym studium życia typowego Pioniera i śledzi jego losy od szkolenia podstawowego i działań ofensywnych z pierwszego okresu wojny aż po ostatnie rozpaczliwe wysiłki by spowolnić Aliantów.
Plemię Apaczów z południowo-zachodnich Stanów Zjednoczonych i północnego Meksyku stało się tak znane ze swojej walki partyzanckiej, że ich imieniem wciąż określa się zaciętego, nieuchwytnego i nieprzewidywalnego nieprzyjaciela. Mistrzowie sztuki przetrwania i szybkiego przemieszczania się w trudnym terenie przez stulecia stawiali opór próbom naruszania ich terytorium przez Hiszpanów i Meksykan – a od czasu do czasu także próbom wytępienia – zanim spotkali się z pierwszymi osadnikami amerykańskimi w XIX wieku. Od 1860 do 1886 zaskakująco niewielkie grupy wojowników Apaczów prowadzone przez wodzów takich jak Cochise, Czerwone Rękawy, Victorio, Nana i Geronimo potrafiły wywieść w pole, a często także pobić jednostki amerykańskie, które były rozproszone po całym Terytorium Apaczów. Po raz pierwszy ta książka analizuje i wyjaśnia szczegóły taktyki i strategii Apaczów – sięgając zarówno do źródeł archiwalnych jak i badań autora na polach poszczególnych potyczek. Pośród ilustracji można znaleźć dokładne fotografie terenu oraz kolorowe plany odtwarzające niektóre starcia.
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Sklep, Opowiadania, Detektywi
• wielkoformatową grę dydaktyczną "Sklep" wykonaną z kartonów o dużym formacie, przeznaczoną do wykorzystania przez całą klasę lub duże grypy dzieci
• karty pracy do wydrukowania lub kopiowania zawierające ćwiczenia do wykonania indywidualnego, zespołowego lub materiały do przygotowania przedstawień teatralnych.
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Budowniczowie, Łap i unikaj, Piraci
• wielkoformatową grę dydaktyczną "Kierunki i kolory" wykonaną z kartonów o dużym formacie, przeznaczoną do wykorzystania przez całą klasę lub duże grypy dzieci
• karty pracy do wydrukowania lub kopiowania zawierające ćwiczenia do wykonania indywidualnego, zespołowego lub materiały do przygotowania przedstawień teatralnych.
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Segregacja śmieci, Ekosystem, Ekoskrzaty
• wielkoformatową grę dydaktyczną "Segregacja śmieci" wykonaną z kartonów o dużym formacie, przeznaczoną do wykorzystania przez całą klasę lub duże grypy dzieci
• karty pracy do wydrukowania lub kopiowania zawierające ćwiczenia do wykonania indywidualnego, zespołowego lub materiały do przygotowania przedstawień teatralnych.
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Rysujmy razem, Dopasuj do obrazka, Muzykanci
• wielkoformatową grę dydaktyczną "Miasto" wykonaną z kartonów o dużym formacie, przeznaczoną do wykorzystania przez całą klasę lub duże grypy dzieci
• karty pracy do wydrukowania lub kopiowania zawierające ćwiczenia do wykonania indywidualnego, zespołowego lub materiały do przygotowania przedstawień teatralnych.
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Dopasuj przeciwnie, Ułóż zdania, Poeci
• wielkoformatową grę dydaktyczną "Słowa, litery, wyrazy" wykonaną z kartonów o dużym formacie, przeznaczoną do wykorzystania przez całą klasę lub duże grypy dzieci
• karty pracy do wydrukowania lub kopiowania zawierające ćwiczenia do wykonania indywidualnego, zespołowego lub materiały do przygotowania przedstawień teatralnych.
Kto pierwszy podaje rękę? Kiedy mówimy Dzień dobry!? Kiedy należy zdejmować buty? Dobre maniery to wesoła gra, dzięki której dowiecie się wielu ciekawych rzeczy o dobrych manierach w różnych sytuacjach życiowych. W grze znajdziecie zabawne pytania specjalnie opracowane dla dzieci i rodziców.
Kolorowanka zawiera zestaw 20 specjalnie przygotowanych wzorów, które cechuje wspólny temat. Najważniejsze w nich jest dobranie koloru, skupienie się na wypełnianiu zaplanowanego wzoru, umieszczając wybraną barwę dokładnie w konturze. Powtarzalność czynności pozwoli wyciszyć się, pomóc w koncentracji, a nawet odprężyć, pomagając w zastąpieniu negatywnych myśli bardziej przyjemnymi. Wprowadź się w formę relaksu z tą wspaniałą książeczką. A jeśli na końcu Twoje dzieło zachwyci Cię, to dzięki umieszczonej perforacji, z łatwości oderwiesz je od reszty, oprawisz w ramkę i powiesisz na ściane zamiast obrazu. Zastąp swoje zeszyty, notatniki, a nawet przypadkowe kartki jedną pomysłową książeczką, która została stworzona z myślą o Tobie.
Mandala to rysunek na planie koła, technika plastyczna stosowana w pracy zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Mandala wywodzi się z tradycji hinduskiej, a jej nazwa oznacza ""koło życia, cały świat, święty krąg"". Koło uważane jest za symbol harmonii i doskonałości. Podstawowa forma mandali składa się z okręgu z wpisanymi weń kwadratami. Symbol mandali obecny jest niemal we wszystkich kulturach świata.Wymiary produktu: 297 mm x 297 mm.
Kolorowanka zawiera zestaw 20 specjalnie przygotowanych wzorów, które cechuje wspólny temat. Najważniejsze w nich jest dobranie koloru, skupienie się na wypełnianiu zaplanowanego wzoru, umieszczając wybraną barwę dokładnie w konturze. Powtarzalność czynności pozwoli wyciszyć się, pomóc w koncentracji, a nawet odprężyć, pomagając w zastąpieniu negatywnych myśli bardziej przyjemnymi. Wprowadź się w formę relaksu z tą wspaniałą książeczką. A jeśli na końcu Twoje dzieło zachwyci Cię, to dzięki umieszczonej perforacji, z łatwości oderwiesz je od reszty, oprawisz w ramkę i powiesisz na ściane zamiast obrazu. Zastąp swoje zeszyty, notatniki, a nawet przypadkowe kartki jedną pomysłową książeczką, która została stworzona z myślą o Tobie.
Kolorowanka zawiera zestaw 20 specjalnie przygotowanych wzorów, które cechuje wspólny temat. Najważniejsze w nich jest dobranie koloru, skupienie się na wypełnianiu zaplanowanego wzoru, umieszczając wybraną barwę dokładnie w konturze. Powtarzalność czynności pozwoli wyciszyć się, pomóc w koncentracji, a nawet odprężyć, pomagając w zastąpieniu negatywnych myśli bardziej przyjemnymi. Wprowadź się w formę relaksu z tą wspaniałą książeczką. A jeśli na końcu Twoje dzieło zachwyci Cię, to dzięki umieszczonej perforacji, z łatwości oderwiesz je od reszty, oprawisz w ramkę i powiesisz na ściane zamiast obrazu. Zastąp swoje zeszyty, notatniki, a nawet przypadkowe kartki jedną pomysłową książeczką, która została stworzona z myślą o Tobie.
Co to jest mandala?Mandala to rysunek na planie koła, technika plastyczna stosowana w pracy zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi.Mandala wywodzi się z tradycji hinduskiej, a jej nazwa oznacza ""koło życia, cały świat, święty krąg"". Koło uważane jest za symbol harmonii i doskonałości. Podstawowa forma mandali składa się z okręgu z wpisanymi weń kwadratami. Symbol mandali obecny jest niemal we wszystkich kulturach świata.
Mandala to rysunek na planie koła, technika plastyczna stosowana w pracy zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Mandala wywodzi się z tradycji hinduskiej, a jej nazwa oznacza ""koło życia, cały świat, święty krąg"". Koło uważane jest za symbol harmonii i doskonałości. Podstawowa forma mandali składa się z okręgu z wpisanymi weń kwadratami. Symbol mandali obecny jest niemal we wszystkich kulturach świata.
Kolorowanka zawiera zestaw 20 specjalnie przygotowanych wzorów, które cechuje wspólny temat. Najważniejsze w nich jest dobranie koloru, skupienie się na wypełnianiu zaplanowanego wzoru, umieszczając wybraną barwę dokładnie w konturze. Powtarzalność czynności pozwoli wyciszyć się, pomóc w koncentracji, a nawet odprężyć, pomagając w zastąpieniu negatywnych myśli bardziej przyjemnymi. Wprowadź się w formę relaksu z tą wspaniałą książeczką. A jeśli na końcu Twoje dzieło zachwyci Cię, to dzięki umieszczonej perforacji, z łatwości oderwiesz je od reszty, oprawisz w ramkę i powiesisz na ściane zamiast obrazu. Zastąp swoje zeszyty, notatniki, a nawet przypadkowe kartki jedną pomysłową książeczką, która została stworzona z myślą o Tobie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?