W tomiku opisano współczesny polski śmigłowiec wielozadaniowy PZL W-3 Sokół. Przedstawiono historię rozwoju, konstrukcję, silniki, awionikę, wyposażenie, dane taktyczno-techniczne i osiągi jego wersji i odmian. Służą one do przewozu osób i ładunków, wywożenia skoczków spadochronowych, jako ratownicze, dyspozycyjne, przeciwpożarowe, a także mogą wykonywać zadania bliskiego wsparcia wojsk lądowych, niszczenia czołgów i pojazdów opancerzonych. Swoje walory eksploatacyjne śmigłowiec W-3 Sokół potwierdził w kraju i za granicą.
W tomiku przedstawiono historię rozwoju, konstrukcję, wyposażenie, uzbrojenie i dane taktyczno-techniczne poszczególnych wersji i odmian oraz zastosowanie znanego niemieckiego samolotu transportowo-patrolowego Focke-Wulf Fw 200 Condor, używanego pod koniec lat trzydziestych oraz podczas II wojny światowej, az do jej zakończenia.
W tomiku przedstawiono historię rozwoju, konstrukcję, wyposażenie, uzbrojenie, sposoby malowania, dane techniczne oraz zastosowanie wszystkich wersji i odmian niemieckiego dwusilnikowego szybkiego samolotu bombowego Dornier Do 17, używanego podczas II wojny światowej.
W tomiku przedstawiono historię rozwoju, konstrukcję, wyposażenie, uzbrojenie, sposoby malowania, dane techniczne oraz zastosowanie wszystkich wersji i odmian sowieckiego samolotu bombowego dalekiego zasięgu Jermołajew Jer-2, używanego podczas II wojny światowej.
W publikacji opisano historie rozwoju, konstrukcję, wyposażenie, uzbrojenie oraz dane techniczne i osiągi znanego niemieckiego samolotu wielozadaniowego Fieseler Fi 156 Storch. Przedstawiono także wszystkie jego wersje i odmiany produkowane w Niemczech i w innych krajach prze wybuchem II wojny światowej, a szczególnie podczas jej trwania i w latach powojennych. Ogółem wyprodukowano 3079 samolotów Fi 156 Storch i jego odmian. W Polsce w latach 1848-1952 lotnictwo wojskowego eksploatowało 14 samolotów tego typu, zaś w latach 1847-1963 lotnictwo cywilne użytkowało 6 maszyn.
Monografia jedynego szturmowego samolotem Luftwaffe z okresu II wojny światowej. Samolot doskonale sprawdzał się na froncie, szczególnie w walce z czołgami i innym sprzętem opancerzonym. Był trudny w pilotażu, mały, zwrotny, posiadał dwa silniki i dobre opancerzenie chroniące przed ostrzałem z ziemi. W tekście podano wszelkie dane techniczne i konstrukcyjne, a dokładne ilustracje obrazują poszczególne elementy samolotu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?