KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Biznes a ochrona konkurencji

69,00 zł 48,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

W książce omówiono biznesowe skutki regulacji w dziedzinie prawa konkurencji. Zaprezentowano najnowszy stan prawny i faktyczny w zakresie percepcji i stosowania prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą tu odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: - Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? - Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? - Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? - Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego? Drugie wydanie publikacji zostało uzupełnione o antymonopolową analizę rekomendacji marketingowych Ph. Kotlera. Autorka szczegółowo omówiła też takie kwestie, jak antykonkurencyjne znaczenie pionowych porozumień między przedsiębiorstwami oraz analizy rynkowe w prewencyjnej kontroli koncentracji. Ilustrację zastosowań regulacji antymonopolowych w praktyce stanowią liczne studia przypadków. Książka powstała na podstawie doświadczeń autorki zdobytych w pracy na stanowisku doradcy antymonopolowego dużych firm polskich i zagranicznych oraz podczas tworzenia Urzędu Antymonopolowego i kierowania jego pracami w pierwszym okresie polskiej transformacji.
Okładka książki Dane osobowe w obrocie tradycyjnym i elektronicznym

69,00 zł 48,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

W publikacji przedstawiono zagadnienia przetwarzania danych osobowych zarówno w obrocie tradycyjnym, jak i z wykorzystaniem internetu, w szczególności dotyczące: - uprawnień kontrolnych Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, - przekazywania danych osobowych do państw trzecich, - zakresu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Atutem pracy jest zamieszczenie w niej kazusów, których źródłem są sprawy z zakresu ochrony danych osobowych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, zaczerpnięte z orzecznictwa sądów polskich i rozstrzygnięć organów regulacyjnych, m.in. publikowanych decyzji Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych oraz Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, oraz zaleceń i opinii, w tym opinii Grupy Roboczej. Analiza różnych stanów faktycznych pozwoli czytelnikowi na bardziej wnikliwe zapoznanie się z danym zagadnieniem. Stan prawny na 1 maja 2012
Okładka książki Praktyczny marketing miast i regionów

49,00 zł 40,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,89 zł

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga. Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia
Okładka książki Alianse marketingowe

59,00 zł 41,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,68 zł

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Okładka książki Zarządzanie zespołami liderów

73,00 zł 53,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,41 zł

Umiejętnie dobrani pracownicy decydują o sukcesie firmy. Problemem niejednej organizacji jest to, że menedżerowie najwyższego szczebla koncentrują się na zadaniach indywidualnych zamiast na współpracy z innymi członkami zespołu zarządzającego. Nie bądź samotnym strzelcem - stwórz grupę nie tylko do zadań specjalnych! Oto szczegółowy przewodnik nie tylko dla prezesów i menedżerów, lecz także specjalistów ds. HR i coachów. Jest owocem wieloletnich badań przeprowadzonych na 120 zespołach zarządzających z całego świata. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się: - jakie warunki musisz spełnić, by zespół stał się efektywny, - jak dobrać do zespołu odpowiednich ludzi, - jak stworzyć właściwą strukturę zespołu i określić zasady współpracy, - jak określić cele, które będą ważne i motywujące dla twojego zespołu liderów, - jak zapewnić zespołowi profesjonalne wsparcie.
Okładka książki Zaprzyjaźnij się z klientem

52,00 zł 42,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,94 zł

Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo. Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym: - zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów, - odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy, - umiejętnie wypromujesz swoją markę, - staniesz się wiarygodny dla swoich klientów, - klient zostanie z tobą na długo.
Okładka książki Marka prywatna

73,00 zł 51,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,42 zł

Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc. Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku. W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące: - faktów i mitów związanych z marką prywatną, - dawnych, obecnych i przyszłych trendów, - marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela, - globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej, - zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał, - perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.
Okładka książki Zarządzanie strategiczne w ochronie zdrowia

149,00 zł 119,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119,42 zł

Książka zawiera kompleksowy i szczegółowy opis metod i procedur zarządzania strategicznego w ochronie zdrowia, obejmujący m.in.: - zasady myślenia i planowania strategicznego; - sposoby oceny otoczenia oraz reagowania na gwałtownie zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji; - nowoczesne narzędzia analizy danych w sektorze opieki zdrowotnej; - metody weryfikacji przyjętych założeń i rozwijania nowych procedur i narzędzi; - systemy dokumentowania działań za pomocą planów strategicznych. Przedstawiona treść jest przekazana w bardzo przejrzysty sposób. Autorzy w każdym rozdziale podają m.in. kluczowe terminy i odniesienia do konkretnych problemów ułatwiających poznanie tematu. Opis teoretyczny jest poparty licznymi przykładami oraz studiami przypadków, opracowanymi tak, aby umożliwić żywą dyskusję i analizę różnych rozwiązań. W polskim wydaniu zamieszono najciekawsze przykłady pochodzące ze Stanów Zjednoczonych oraz studia przypadków oparte na doświadczeniach polskich szpitali.
Okładka książki Skuteczne strategie na trudne czasy

49,00 zł 37,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,31 zł

W czasach kryzysu, załamania rynku czy nawet tylko czasowego zastoju zarządzanie przedsiębiorstwem stanowi prawdziwe wyzwanie. Jak przetrwać trudne czasy i osiągnąć zysk? Patrick Forsyth i Frances Kay, doświadczeni konsultanci i autorzy książek biznesowych, znają odpowiedź na to pytanie. Wskazówki zawarte w książce pozwolą skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem lub jego częścią i podpowiedzą, jakie zmiany należy wprowadzać m.in. w takich dziedzinach, jak marketing, finanse czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Dowiesz się, w jaki sposób: - ograniczyć wydatki - podnieść wydajność personelu i efektywnie zarządzać czasem, - stymulować sprzedaż i najlepiej wykorzystać kanały dystrybucji, - wypracować i utrzymać dobre relacje z klientem, - dostosować produkty i usługi do oczekiwań zmieniającego się rynku, - prowadzić efektywne działania marketingowe. Autorzy przekazują skuteczne rady dotyczące wszystkich elementów działalności przedsiębiorstwa. Każdy z rozdziałów zawiera omówienie konkretnego problemu, podsuwa rozwiązanie i wskazuje, jakie działania podjąć, by wyjść z kłopotów obronną ręką. Czasem wystarczy drobna korekta, innym razem konieczna będzie całkowita zmiana kursu. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie i przemyślane działanie.
Okładka książki CEO dyrektor do spraw zaangażowania

63,00 zł 44,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,38 zł

CEO ? dyrektor ds. zaangażowania to przewodnik po najważniejszych zagadnieniach przywództwa w organizacji i komunikacji wewnętrznej. Został opracowany przez jednego z najbardziej doświadczonych i cenionych ekspertów w tej dziedzinie. Autor omawia wszystkie kluczowe kwestie związane z budowaniem zaangażowania ? od schematów postępowania przełożonego, przez sposoby komunikacji wewnętrznej, po stworzenie w organizacji atmosfery przyjaznej pracy. Opierając się na badaniach przeprowadzonych we współpracy z globalną firmą doradczą McKinsey & Company, autor przedstawia sprawdzone, skuteczne modele aktywności i wskazuje: - jak stworzyć klimat organizacyjny sprzyjający zaangażowaniu, - jak zachować równowagę między motywowaniem do samodzielnego działania a odgórną kontrolą, - jaka metoda komunikacji wewnętrznej jest najbardziej efektywna, - kogo angażować do procesu decyzyjnego i realizacji jego postanowień, - jak dopasować sposób wprowadzania zmian do sytuacji przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do szefów firm, menedżerów liniowych, kadry zarządzającej oraz specjalistów ds. HR i konsultantów.
Okładka książki Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów

126,00 zł 96,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,92 zł

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się: ? jak prowadzić negocjacje, ? jakie taktyki mediacyjne wybrać, ? jak zbierać informacje o stronach konfliktu, ? w jaki sposób doprowadzić do satysfakcjonującej ugody, ? jak radzić sobie z sytuacjami szczególnymi.
Okładka książki Korepetycje

39,00 zł 29,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,92 zł

Rynek korepetycji od dawna funkcjonuje w większości państw rozwiniętych gospodarczo. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zaobserwowano jego gwałtowny wzrost również w krajach rozwijających się, a także krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Zjawisko powszechności lekcji prywatnych, bardzo często powielających treści nauczane w szkołach, od dawna niepokoi polityków kształtujących system edukacji, dyrektorów szkół oraz pedagogów. Może bowiem świadczyć o nieefektywności systemu nauczania. W publikacji omówiono: - Rozmiar rynku korepetycji w rożnych krajach - Pedagogiczne, społeczne oraz ekonomiczne skutki powszechności korepetycji - Czynniki wpływające na rozwój tego zjawiska - Wnioski płynące z badań rynku korepetycji dla skuteczniejszego kształtowania polityki edukacyjnej. Książka jest przeznaczona dla wszystkich dyrektorów szkół zarówno publicznych jak i prywatnych, dla polityków oraz członków administracji oświaty, a także dla nauczycieli i rodziców, których zjawisko powszechności korepetycji dotyczy najbardziej.
Okładka książki Rozwiązanie małżeństwa i stwierdzenie nieważności małżeństwa w sądach kościelnych

59,00 zł 43,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

W książce w sposób kompleksowy zaprezentowano instytucje rozwiązania małżeństwa oraz stwierdzenia jego nieważności w prawie Kościoła Rzymskokatolickiego. Szczegółowo omówiono powody stwierdzenia nieważności małżeństwa i jego rozwiązania, procedurę stwierdzenia nieważności małżeństwa oraz procedurę rozwiązania małżeństwa. Publikacja zawiera wzory pism procesowych, w tym: wzór skargi o stwierdzenie nieważności małżeństwa, wzór prośby o udzielenie przywileju wiary i wzór prośby o dyspensę papieską od małżeństwa niedopełnionego.
Okładka książki Strategie zarządzania na rynku mediów

59,00 zł 41,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,57 zł

Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN! Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struktury i specyfiki przemysłu medialnego oraz problemów występujących w poszczególnych jego sektorach zawiera szczegółową analizę modeli, koncepcji i metod zarządzania. Autorka pokazuje, jak w tej dynamicznej i obarczonej wysokim ryzykiem branży można skutecznie stosować narzędzia analizy rynku i teorii strategii, takie jak np. łańcuch wartości Portera. Dzięki lekturze książki dowiesz się: ? jak planować działania strategiczne w przemyśle medialnym, ? jaki model przywództwa przyjąć, ? jak znacznie zwiększyć kreatywność zespołu dzięki niewielkim zmianom w sposobie zarządzania, ? jak szybko i efektywnie reagować na zmiany zachodzące w otoczeniu spółki medialnej. Publikacja jest przeznaczona dla zarządzających spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych. Lucy Küng jest profesorem Media Management and Transformation Centre Uniwersytetu w Jönköping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spółki Swiss Broadcasting Corporation i byłym prezesem European Media Management Association.
Okładka książki Komunikacja korporacyjna

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję. Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych. * Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart. * Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy. * Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej. * Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej. Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach. ?Komunikacja korporacyjna? adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.
Okładka książki Awans

39,00 zł 27,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,47 zł

Prawie połowa menedżerów ponosi porażkę w ciągu pierwszych 18 miesięcy od objęcia stanowiska. Dlaczego? Przecież pewnie doskonale radzili sobie na niższych szczeblach organizacji, a ich wiedza i kompetencje nie budziły wątpliwości. W książce znajdziesz: * wiele przykładów z życia menedżerów, z analizą ich sukcesów i porażek, * narzędzia pozwalające planować karierę, poprawiać wydajność pracy i rozwiązywać trudne sytuacje w organizacji, * sposoby komunikowania się z pracownikami i zarządzania zespołem. Awans jest przewodnikiem zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych menedżerów. Autor dostarcza praktycznych wskazówek, które pomogą zarządzającym osiągnąć zawodową doskonałość. Wykorzystaj je do rozwoju swojej kariery.
Okładka książki Marketing to działa

59,00 zł 41,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,57 zł

Metody, taktyki i strategie marketingowe, które ?działają"! Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi. Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku? Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji? Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty! Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu ?Inc".
Okładka książki Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu

79,00 zł 55,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,66 zł

Podręcznik stanowi zaawansowany kurs na temat współczesnych teorii organizacji i zarządzania. Zawiera informacje dotyczące wybranych istotnych kierunków i tendencji, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt. Główne obszary tematyczne podręcznika stanowią: - współczesny kontekst organizowania - organizacja w relacjach z otoczeniem, - różnorodność świata organizacji - metafory i archetypy, - społeczne i techniczne elementy organizacji - powiązania i ewolucja, - współczesne trendy w zarządzaniu - teoria i praktyka, - badania współczesnych organizacji - wybrane metody i ich implikacje. Wszystkie zawarte w podręczniku rozdziały mają jednolity układ. Otwierają je opisy przypadków (w większości pochodzące z oryginalnych badań autorów), które stanowią ilustrację przedstawionych teorii. Każdy rozdział zawiera także listę definicji podstawowych pojęć i kończy się pytaniami, które mogą być wykorzystane w dyskusji na zajęciach.
Okładka książki Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru

69,00 zł 55,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,51 zł

Wizerunek pracodawcy z wyboru nie jest tylko najnowszą modą lansowaną przez specjalistów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi. Przyjęty w organizacjach styl zarządzania ma przecież bezpośredni wpływ na ich efektywność. Jeżeli pracodawca stworzy doskonałe środowisko pracy, będą chcieli znaleźć u niego zatrudnienie wyjątkowi ludzie, a jego pracownicy dadzą z siebie wszystko, aby jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki. Jak stać się pracodawcą z wyboru? Najbardziej wiarygodne informacje na ten temat można uzyskać od firm, które znalazły się na liście 100 najlepszych brytyjskich pracodawców, publikowanej przez tygodnik "Sunday Times". Asda, Microsoft, Timpson i Bromford Housing Association to tylko niektóre z nich. Działają w różnych branżach, ale łączy je jedno: stworzyły środowisko pracy, w którym pracownicy czują się doceniani i szanowani oraz mają silne poczucie przynależności do firmy. Judith Leary-Joyce rozmawiała z przywódcami, kierownikami i pracownikami tych organizacji, by poznać tajemnicę ich sukcesu. Książka z pewnością zainteresuje każdego, kto pragnie, aby jego firma zyskała opinię najchętniej wybieranego pracodawcy, zamierza dokonać oceny poziomu zaangażowania pracowników, a następnie stworzyć taką atmosferę, która będzie przyciągała wyjątkowych ludzi gotowych osiągać w pracy ponadprzeciętne wyniki.
Okładka książki Skuteczne strategie wynagrodzeń tworzenie i zastosowanie

89,00 zł 62,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,71 zł

Skuteczne strategie wynagrodzeń ? tworzenie i zastosowanie to najnowsza publikacja prof. Stanisławy Borkowskiej, będącej autorytetem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. W książce w kompleksowy sposób omówiono proces tworzenia systemów wynagrodzeń oraz metody zarządzania nimi. Czytelnik dowie się, jak tworzyć takie systemy, aby były spójne ze strategią firmy, jej strukturą i kulturą organizacyjną oraz z otoczeniem zewnętrznym, i jak nim zarządzać. Autorka porusza aktualne problemy, takie jak: - wpływ globalnego kryzysu na strategie wynagradzania pracowników, - sposoby kształtowania poszczególnych składników wynagrodzeń, w tym świadczeń dodatkowych oraz długoterminowych, - sposoby wynagradzania menedżerów, w tym także menedżerów międzynarodowych. Studia przypadków dotyczące firm polskich i zagranicznych pozwolą poznać praktyczne zastosowania omawianych zagadnień. Publikacja jest adresowana do członków kierownictwa firm odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi, w szczególności do specjalistów ds. wynagrodzeń, oraz do firm konsultingowych świadczących usługi w tej dziedzinie. Może zainteresować także wykładowców akademickich oraz studentów zdobywających wiedzę w obszarze zarządzania i ekonomii.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,68 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj