Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
- ISBN: 9788326443787
- EAN: 9788326443787
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 692
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
72,71złCena detaliczna: 99,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,71 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:
- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
- omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
- kwestie związane z promocją usług medycznych.