
Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
-
Autor: Nowotarska-Romaniak Beata
- ISBN: 9788326443312
- EAN: 9788326443312
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 218
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,34złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x

Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.
Autorka w monografii:
? prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej,
? identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji,
? charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań,
? wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów.