KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

  • ISBN: 9788326443312
  • EAN: 9788326443312
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 218
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 43,34
     zł
    Cena detaliczna:  59,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,34
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku. Autorka w monografii: ? prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej, ? identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji, ? charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań, ? wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj