Marka Konsument Badacz
Spotkania na rynku
-
Autor: Staszyńska Katarzyna M.
- ISBN: 9788326440502
- EAN: 9788326440502
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
47,47złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,47 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.
W publikacji przedstawiono m.in.:
- przegląd rodzajów badań konsumenckich,
- kryteria wyboru firmy badawczej,
- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.