Celem publikacji jest wskazanie, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując pracowników do funkcjonowania w zróżnicowanym kulturowo środowisku, by zderzenie odmiennych poglądów, przekonań, systemów wartości, perspektyw postrzegania, schematów odczuwania, myślenia oraz wnioskowania nie prowadziło do istotnych zaburzeń w obrębie procesu komunikowania się, a w rezultacie - do spadku efektywności współdziałania osób wywodzących się z różnych środowisk narodowych i kulturowych.
Główne z omawianych zagadnień to:
- proces komunikowania się i jego modelowe ujęcia,
- efektywność procesu komunikowania się w organizacji,
- zarządzanie w warunkach zróżnicowania kulturowego organizacji,
- kulturowy wymiar komunikowania się - zależność kultury i komunikacji,
- szkolenia komunikacyjne - ich rola i zasady projektowania.
W publikacji czytelnik może odnaleźć odpowiedź na pytania dotyczące istoty, metod, barier i warunków sprawnej komunikacji w obrębie organizacji, jak również w zakresie komunikacji organizacji z otoczeniem. Pozycja umożliwia zdobycie i pogłębienie wiedzy z zakresu tak aktualnych zagadnień związanych z komunikacją, jak: audyt komunikacyjny, komunikacja marketingowa, komunikacja interkulturowa, wykorzystanie komunikacji w zarządzaniu wiedzą oraz negocjacje. W książce omówiono również szereg metod i narzędzi służących usprawnianiu procesów komunikacji wewnętrznej w organizacji. Publikacja zawiera wiedzę niezbędną osobom zajmującym stanowiska kierownicze bez względu na szczebel zarządzania czy realizowane funkcje.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?