Sprzedawcy wartości
- ISBN: 9788326444951
- EAN: 9788326444951
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,34złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak;
? formułować ofertę opartą na wartości,
? uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty,
? dostosowywać ofertę do klienta,
? opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie.
Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową,
James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania.