Marketing dla studentów kierunków technicznych
-
Autor: Curtis Tony
- ISBN: 9788326444975
- EAN: 9788326444975
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 483
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,34złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych,