Marketing bez tajemnic
-
Autor: Willem Burgers
- ISBN: 9788326445248
- EAN: 9788326445248
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 196
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
28,64złCena detaliczna: 39,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,64 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.
Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia:
* jak połączyć formuły 4P i 4C,
* na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
* jak kształtować własny rynek,
* jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
* dlaczego opłaca się być uczciwym.
Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.