Planowanie i strategie biznesowe
-
Autor: Elkin Paul M.
- ISBN: 9788326444708
- EAN: 9788326444708
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 15.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,19złCena detaliczna: 52,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,19 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii.
Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
• jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe,
• co to jest analiza strategiczna,
• jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku,
• jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności.
Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek.
Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.