KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press

Okładka książki Haker umysłów

29,90 zł 19,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi oraz zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall? Złam kod ludzkiej podświadomości! Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik — i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia… oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie! Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem — klik, klik, klik — i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga — klik, klik, klik — i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą… Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ — na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz. Programista mentalnych systemów: Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna. Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu. Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika. Kotwice, czyli "nasza piosenka". Kontrolowanie własnych emocji i reakcji. Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.  Haker umysłów Spis treści I. Jak zostać hakerem ludzkich umysłów? (7) III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? (23) IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika? (29) V. Pobudź jego wyobraźnię tak, aby myśli pobiegły z góry wybranym przez Ciebie torem (37) VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" (45) VII. Nakarm umysł świadomy tak, aby mógł zaakceptować nieświadome pragnienie (53) VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za swoje pieniądze (69) IX. Narzędziownia (75) X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... (123) XI. Trening umiejętności perswazyjnych (129) XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje (145)
Okładka książki E-przyjaciele

37,91 zł 26,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ze świecą szukać kogoś takiego jak ona. Amber świetnie rozumie specyfikę mediów społecznościowych i zawsze potrafi wyczuć, w jakim kierunku ewoluują. Steve Chen, współtwórca YouTube Opłaca się mieć wysoko postawionych przyjaciół, a Amber zajmuje bardzo ważną pozycję w świecie mediów społecznościowych. Być może ona nie zostanie Twoją przyjaciółką, ale jej książka lepszą być nie może. Guy Kawasaki, autor książek Rewolucyjne pomysły oraz Sztuka rozpoczynania Amber rozumie, jak ważna jest dla nas wszystkich - osób prywatnych, ale także firm oraz organizacji - umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych do budowania relacji z ludźmi tak, by nasze wysiłki zostały uznane za szczere i autentyczne. Sądzę, że jest liderką w tej dziedzinie. Tony Robbins, znany na całym świecie ekspert ds. motywacji i przedsiębiorca Lubię to! Nie ma Cię w internecie? A zatem prawdopodobnie nie istniejesz. Nie masz profilu na Facebooku albo Twitterze? Zapewne nie posiadasz żadnych przyjaciół. Dziś prowadząc firmę i licząc na jej dynamiczny rozwój, nie możesz pozwolić sobie na brak własnej strony WWW, ale przede wszystkim popełnisz niewybaczalną zbrodnię, zaniedbując media społecznościowe. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, szefem małej firmy, pracownikiem ogromnej międzynarodowej korporacji, czy aspirujesz do miana króla internetu - to, czego Ci trzeba, by odnieść towarzyski i biznesowy sukces, to zestaw narzędzi internetowych wraz z najskuteczniejszymi technikami ich zastosowania. Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili! Przykłady udanych kampanii oraz spektakularnych porażek. Zarządzanie odrębnymi kontami serwisów społecznościowych. Tworzenie strategii skutecznych działań w mediach społecznościowych. Prowadzenie popularnych i ciekawych blogów. Metody kontaktowania się z klientami przez własną stronę WWW i komunikatory. Promocja i zasady budowania wiarygodnej marki. Reguły realizowania materiałów dźwiękowych i wideo.
Okładka książki Getting Things Done

37,00 zł 25,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Siła, prostota i efektywność technik, o których piszę w Getting Things Done Sztuka bezstresowej efektywności, zostały sprawdzone w rzeczywistym czasie, rzeczywistych sytuacjach, mających miejsce w rzeczywistym świecie. Oczywiście, forma książkowa wymaga, aby umieścić esencję tej dynamicznej sztuki zarządzania strumieniem pracy i efektywności osobistej w formacie linearnym. Starałem się pisać tę książkę w taki sposób, aby jednocześnie pokazać inspirujący zarys całości i umożliwić Czytelnikowi odczuwanie natychmiastowych rezultatów w trakcie jej czytania. Książka Getting Things Done Sztuka bezstresowej efektywności podzielona jest na trzy części. Część I ukazuje całościowy obraz gry, przedstawiając ogólny opis funkcjonowania systemu wraz z wyjaśnieniem, dlaczego jest on tak unikalny i adekwatny do bieżących realiów. W części Getting Things Done, w sposób skondensowany i podstawowy, zaprezentowane zostały też główne metodologie postępowania. Część II pokazuje, w jaki sposób zaimplementować system. To forma osobistego szkolenia, aplikowanie krok po kroku podstawowych elementów modeli. Część III jeszcze głębiej wchodzi w szczegóły systemu, opisując mniej oczywiste, acz istotne rezultaty, jakich możecie spodziewać się, jeśli w swoje życie zawodowe i osobiste wdrożycie opisaną tu metodologię i modele. Chciałbym, abyście spróbowali, byście przetestowali system, a nawet go udoskonalali. Chciałbym, abyście przekonali się, że to, co obiecuję, jest nie tylko realne, ale wręcz natychmiastowo osiągalne dla każdego z Was. Chciałbym też, abyście mieli świadomość, że wszystko, co proponuję, jest łatwe do zrealizowania. Nie musicie zdobywać żadnych nowych umiejętności. Wiecie już przecież, jak koncentrować uwagę, jak robić notatki, jak decydować o działaniach i zakładanych rezultatach, jak rozpatrywać możliwe opcje rozwiązań i dokonywać wyborów. Przekonacie się, że wiele rzeczy, które dotychczas robiliście w sposób instynktowny i intuicyjny, było słuszne. Oferuję Warn nowe sposoby, które, wykorzystując Wasze umiejętności, wyniosą Was na nowy poziom efektywności. Chciałbym zainspirować Was, abyście, wykorzystując moje wskazówki, wypracowali zupełnie nowy zestaw zachowań, który wprowadzi Was w zachwyt. Na łamach tej książki odnoszę się do materiałów z moich szkoleń i seminariów. Przez ostatnie dwie dekady byłem konsultantem kadr menedżerskich, pracując zarówno w pojedynkę, jak i w niewielkich zespołach. Moja praca polegała głównie na uczeniu technik doskonalenia efektywności osobistej i prowadzaniu seminariów, na bazie metod, które przedstawiłem w tej książce. Wraz z moimi kolegami wyszkoliliśmy ponad tysiąc osób prywatnych, trenowaliśmy dziesiątki tysięcy pracowników i przeprowadziliśmy setki otwartych seminariów. Wszystko to stanowi podstawę moich doświadczeń i bazę dla prezentowanych przykładów. Jeden z moich klientów bardzo trafnie opisał rezultaty, jakich możecie się spodziewać: „Kiedy z przyzwyczajenia zacząłem stosować reguły tego programu, moje życie zostało ocalone... Kiedy wdrożyłem je z pełną ufnością i wiarą, moje życie uległo zmianie. To lekarstwo na codzienną »walkę z pożarami« (tzn. codziennymi sytuacjami kryzysowymi, wymagającymi natychmiastowego działania) i antidotum na stan utraty równowagi, w który wpędza się wielu ludzi".Getting Things Done Spis treści   Witam Czytelników Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (7) Część I: Sztuka skutecznego realizowania zadań (13) Rozdział 1. Nowe praktyki w nowej rzeczywistości (15) Rozdział 2. Jak kontrolować swoje życie: pięcioetapowy proces zarządzania strumieniem zadań (41) Rozdział 3. Jak kreatywnie zabrać się do realizacji projektu: pięć stadiów opracowywania projektu (77) Część II: Nauka sztuki bezstresowej efektywności (109) Rozdział 4. Jak zacząć: wybór czasu, miejsca i narzędzi (111) Rozdział 5. Kolekcjonowanie: Gromadzenie niezbędnych Ci rzeczy (135) Rozdział 6. Analiza: Opróżnianie skrzynek spraw przychodzących (157) Rozdział 7. Porządkowanie: Odpowiednia kategoryzacja zadań (179) Rozdział 8. Przegląd: Utrzymanie funkcjonalności Twojego systemu (231) Rozdział 9. Realizacja: Wybór najlepszych opcji działania (243) Rozdział 10. Przejęcie kontroli nad realizowanymi projektami (265) Część III: Efekty przestrzegania podstawowych zasad (279) Rozdział 11. Efekt nawyku kolekcjonowania (281) Rozdział 12. Efekt podejmowania decyzji zgodnie z zasadą "Najbliższego działania" (295) Rozdział 13. Efekt ukierunkowania na rezultaty (311) Podsumowanie (319) Skorowidz (321)
Okładka książki Grzeczne dziewczynki marzą o karierze, a niegrzeczne ją planują

34,90 zł 25,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przejmij kontrolę nad swoją karierą Wierzysz, że bycie grzeczną dziewczynką jest receptą na sukces? Z pewnością pomoże Ci dostać się bez kolejki do nieba, na pewno jednak nie będzie Twoim sprzymierzeńcem w karierze zawodowej. Najwyższy czas, byś zeszła na ziemię, zanim odczujesz przykre następstwa bolesnego upadku. Nikt nie zauważy Twojej inteligencji, zaangażowania i ciężkiej pracy, jeśli będziesz chować się po kątach. Chcesz wspiąć się na sam szczyt zawodowej kariery, udowodnić, ile jesteś warta? Możesz zakasować wszystkich, tylko pozbądź się niepotrzebnych zahamowań, poczucia winy czy wstydu i śmiało idź naprzód. Potrzebny Ci doskonały PR, a nikt nie zapewni Ci lepszego niż... Ty sama. Naucz się pokonywać blokujące Cię lęki, negocjować podwyżki i awanse, wpływać na swoich przełożonych, budować sieć wartościowych kontaktów, a także walczyć z głupimi stereotypami. Pokażemy Ci, jak się do tego zabrać. * Zdobądź upragnioną pracę z wymarzoną pensją. * Zostań mistrzynią subtelnej i skutecznej autopromocji. * Staw czoło lękom i poznaj klucz do pewności siebie. * Poznaj zasady tworzące nowoczesną etykę biurową. * Naucz się osiągać wszystko, na co zasługujesz.
Okładka książki Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian..

34,00 zł 20,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zamówiłam i rozdałam pracownikom sześćdziesiąt egzemplarzy książki, oceniłam jej wpływ na proces transformacji i zamówiłam dalsze pięćset egzemplarzy. To prawdziwa perełka. Heidi King, Departament Obrony Opowieść dla odważnych dorosłych Odkąd pingwiny sięgały pamięcią, zawsze mieszkały na tej właśnie górze lodowej. „To nasz dom” - powiedziałyby Ci, gdybyś kiedykolwiek odnalazł drogę do ich świata z lodu i śniegu. Powiedziałyby również: „To zawsze będzie nasz dom”. To wydawałoby się całkiem logiczne z ich punktu widzenia. A jednak pewnego dnia coś się zmieniło - mały pingwin dostrzegł, że ten świat stopniowo ulega zagładzie. Innym mieszkańcom góry ta perspektywa wydawała się tak nieprawdopodobna, że odrzucili tę niepokojącą wiadomość. Zmiana? Nie ma takiej możliwości! Ta opowieść nie jest zwykłą historyjką. To Twoja mantra i Twój kodeks. Przy użyciu przystępnej narracji, która przemawia do wszystkich bez względu na wiek, autorzy opowiadają o poważnych i niełatwych sprawach. Wprowadzanie procesu zmian, zarówno w Twoim życiu osobistym, jak i dużej organizacji, to zawsze trudny i wymagający proces. Potrzeba do niego odwagi i siły woli. Niesie on też za sobą ryzyko. Historia o pingwinach, które znalazły się w obliczu wielkiej transformacji, pobudzi Cię do refleksji i zaoferuje potężną dawkę motywacji w erze zmian. Przezwyciężanie problemów i narastających konfliktów. Identyfikowanie koniecznych działań i utrwalanie wyników. Wprowadzanie zmian i odnoszenie sukcesów. Osiem kroków na drodze do realizacji zmian. Znaczenie procesu myślenia i analiza emocji.
Okładka książki Filozofia Kaizen w biurze

34,90 zł 22,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Filozofia jakości i sukcesu Zwiększ zyski, zmniejszając koszty Zdobądź przewagę nad rywalami Zaplanuj swój sukces Wreszcie pojawiła się książka zachęcająca do tego, aby koncentrować się nie tylko na produkcji, ale również ulepszaniu działania pozostałych części organizacji. Filozofia Kaizen w biurze to podstawa do ciągłego doskonalenia pracy całej organizacji. G. Thomas Marsh, prezes i dyrektor generalny Astronautics Operations, Lockheed Martin Space Systems Company Filozofia zmian Obniżenie kosztów przy zachowaniu dotychczasowej wydajności -- czy to możliwe? Oto pytanie spędzające sen z powiek niejednemu menedżerowi, dyrektorowi i prezesowi. Pozytywna zmiana jakości pracy Twojego biura jest możliwa pod warunkiem, że zastosujesz odpowiednie narzędzia. Jeśli myślisz poważnie o wprowadzeniu konstruktywnych przeobrażeń w swojej firmie, istnieje jedno niezawodne rozwiązanie -- Office Kaizen. Program oparty na filozofii Kaizen koncentruje się na ciągłym i długoterminowym wprowadzaniu ulepszeń. Proponuje przy tym ujednoliconą, spójną metodę, która umożliwia firmie istotne zwiększenie skuteczności, jakości i wydajności procesów biurowych oraz administracyjnych. Office Kaizen to jeden efektywny zestaw rozwiązań, na który składają się: ścieżka wdrożeniowa, filozofia zarządzania, struktura kierownictwa i komplet gotowych do użycia narzędzi. Office Kaizen buduje organizację, która: jest dobrze zarządzana, jest wysoce produktywna, po mistrzowsku wprowadza małe i wielkie zmiany, potrafi zapewnić sobie stałą przewagę nad konkurencją, wciąż ulepsza podstawowe procesy pracy.
Okładka książki Delegowanie obowiązków

24,90 zł 17,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Operacja: usprawnianie pracy Wskazówki na temat skutecznego delegowania Określanie wymaganych kompetencji Kontrolowanie powierzonych zadań Obowiązki, których nie należy przekazywać Czujesz, że przytłacza Cię nadmiar obowiązków? Twój telefon jest rozgrzany do czerwoności, a skrzynka e-mailowa pęka w szwach? Pora na chwilę refleksji. Czas zająć się przekazywaniem części Twoich obowiązków podwładnym. Choć trudno Ci to sobie teraz wyobrazić, już wkrótce dostrzeżesz, że ten mały zabieg zdziała wielkie cuda. Jakie będą efekty? Odetchniesz. Znajdziesz więcej czasu na szczegółowe dopracowanie najważniejszych projektów, zaś twoi podwładni poczują się docenieni w związku z pokładanym w nich zaufaniem. W takich chwilach wygrywają wszyscy, a zatem bierzmy się do dzieła. Sprawdź: po co delegujemy i jakie korzyści z tego płyną; czy Twoje umiejętności delegowania wymagają poprawy; dlaczego warto praktykować zarządzanie w stylu "co i dlaczego"; jak połączyć przydzielanie obowiązków z awansem; jak formułować reguły pracy, kontroli i komunikacji. Książki z serii "Osobisty Mentor" są rzetelnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i potencjalne słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu - te niewielkie przewodniki stanowią niezawodne wsparcie przy rozwiązywaniu codziennych problemów szybciej, efektywniej i bardziej profesjonalnie. Bądź menedżerem, który potrafi: radzić sobie z delegowaniem zwrotnym; bez wahania przekazywać swoje obowiązki; śledzić postępy i udzielać stosownego wsparcia; przyporządkowywać odpowiednią osobę do zadania.
Okładka książki Czarna księga perswazji

39,00 zł 26,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty.Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji? Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły! Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci! Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę. Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak". Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku. Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie. Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania. Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane. Czarna księga perswazjiSpis treści Powiedzieli o Czarnej księdze (9) Wprowadzenie (16) Wartości, etyka i manipulacja (18) Jak korzystać z tej książki? (20) 10 minut praktyki dziennie (23) Zmiana kierunku myśli rozmówcy (25) Przykład z jednym posunięciem (28) Zastosowania wzorca redefinicji (29) Ćwiczenie wzorca (31) Czy jesteś naprawdę zaangażowany w naukę umiejętności perswazji? (32) Więcej przykładów i ilustracji wzorca redefinicji (33) Ramy porozumienia (35) Uzyskiwanie zgody i wykluczające sprzeciw warunkowanie (36) Ramy porozumienia (36) Proste ćwiczenie (37) Ramy porozumienia raz jeszcze (37) Zgadzać się na wszystko? (38) Wariacje na temat (40) Druga część frazy (41) Jak być przekonującym? (43) Pomysły na zastosowania wzorców (45) Technika sprzedaży: budowanie "zbiorów tak" (47) Technika NLP: hipnotyczne dopasowywanie i prowadzenie (48) Technika hipnotyczna: przerwanie wzorca NLP (48) Przykład przerwania wzorca (49) Zmiana postrzegania (50) Pozycje percepcyjne i natura rzeczywistości (51) Pozycje percepcyjne i natura jeszcze jednej rzeczywistości (53) Radzenie sobie ze sprzeciwem i hipnotyczne wzorce językowe (53) NLP a radzenie sobie ze sprzeciwem (55) Ukryta hipnoza w rzeczywistym świecie (56) Najważniejsza tajemnica perswazji NLP (57) Używanie prostych słów w celu dodawania i usuwania myśli (59) Posługiwanie się prostymi słowami w celu wywierania większego wpływu na innych (59) Być na tyle pewnym siebie, by ćwiczyć w rzeczywistych sytuacjach (65) Pozbądź się obaw przed porażką (65) Wykorzystywanie pozycji percepcyjnych w celu stworzenia bardziej przekonującej osobowości (68) Naucz się mówić do siebie tak, by budować pozytywną samoocenę (70) Wzorce świadomości (72) Wzorce świadomości NLP (73) Przykłady wzorców świadomości (74) Dobry kontakt... więcej niż naśladowanie? (78) Czym jest dobry kontakt? - podstawy (79) Standardowe podejście do procesu nawiązywania dobrego kontaktu w NLP (79) Dobry kontakt w jednym łatwym kroku (82) Ukryta kontrola nad przebiegiem rozmowy (83) Dopasowywanie i prowadzenie (86) Dopasowuj się i prowadź (87) Tradycyjna hipnotyczna technika sprzedaży (87) Przykłady dopasowywania i prowadzenia (90) Hipnotyczny język NLP: rzutowanie w przyszłość (91) Rezultaty dopasowywania i prowadzenia (92) Hipnotyczny język: warunek (93) Jeszcze jeden aspekt dopasowywania i prowadzenia (94) Wykorzystywanie wewnętrznych reprezentacji do ukrytego ukierunkowywania myśli (96) Klucz do technik perswazji oddziałujących na podświadomość... Mów o tym, co chcesz umieścić w umyśle rozmówcy (97) Przykład ukrytej hipnozy (100) Czy zastosowanie hipnotycznych wzorców językowych jest manipulacją? (100) Pytania są odpowiedzią (103) Dlaczego miałbyś chcieć wprowadzić odbiorcę w głębszy trans? (104) Zmysłowy język NLP: rozwijanie procesowych hipnotycznych wzorców językowych (105) Pytanie NLP jest odpowiedzią (107) Hipnotyczne ćwiczenie NLP (112) Pisemne wzorce perswazji (114) Cztery klucze do wzorców językowych (114) Analiza języka hipnotycznego użytego w e-mailu (118) Różnica między wzorcami pisanymi i mówionymi (124) Jak to wszystko połączyć? (125) Ukryte hipnotyczne skrypty perswazyjne, dzięki którym będziesz robić szybsze postępy (126) Hipnotyczne skrypty perswazyjne (126) Kontrola stanów a umiejętności perswazji NLP (128) Planowanie hipnotycznych technik perswazji (128) Hipnotyczne wzorce perswazji NLP (129) Hipnotyczna perswazja, więcej niż tylko wzorzec językowy (130) Przykład podejścia strategicznego (130) Proces sprzedaży NLP zdekonstruowany (134) Przed spotkaniem z potencjalnym klientem (134) Początek spotkania (135) Analiza potrzeb (135) Łączenie rozwiązań i potrzeb (136) Radzenie sobie ze sprzeciwem (137) Prośba o zawarcie transakcji (138) Powstrzymywanie wyrzutów sumienia nabywcy (138) Stosowanie porównań w celu wytworzenia u odbiorcy pożądanego stanu (141) Wzorce niszczenia decyzji (142) Język NLP: rzutowanie w przyszłość i wiązanie myśli (143) Przechodzenie od monologów do hipnotycznych rozmów perswazyjnych (146) Jak lepiej wykorzystywać hipnotyczną perswazję w rozmowach (147) Technika NLP: pozycje percepcyjne (147) Język NLP: wypowiadanie wzorców (147) Hipnotyczne konwersacje perswazyjne (148) Skrypt uwodzenia NLP - początek (149) Przekonywanie rozczarowanego zespołu (153) Przywództwo NLP: zarządzanie zespołem (153) Koniec początku (157) Stosowanie wzorców językowych NLP w prawdziwym świecie (158) Zarządzanie rozmową według NLP: radzenie sobie z krzykaczami i domokrążcami (158) Obsługa klienta według NLP: radzenie sobie z rozgniewanymi klientami (160) Wzorce uwodzenia NLP (161) Wzorce hipnotyczne: kończenie początku (163) Różne wzorce i przykłady do zabawy (166) Skrypty oparte na ukrytej hipnozie (167) Wysokość, głośność i ton głosu raz jeszcze (167) Ukryta hipnoza: przykład z kontekstu szkoleniowego (168) Hipnotyczne uwodzenie: przykład perswazji NLP (170) Ukryta perswazja NLP w trakcie imprezy branżowej (172) Zastosowania NLP w biznesie: taktyka perswazji (173) Taktyka biznesowa NLP: rezultaty (174) Zasoby dotyczące neurolingwistycznej perswazji (175) Neurolingwistyczne wzorce perswazji a kierowanie przełożonymi (178) Praktyczny przykład kotwiczenia w kontekście szkoleniowym (178) Demonstracja kotwic NLP (178) Neurolingwistyczne techniki motywowania zespołu handlowców (180) Tożsamość, wartości i przekonania NLP (181) Kotwiczenie neurolingwistyczne w celu zmiany emocji (182) Hipnotyczne wzorce językowe w sprzedaży (182) Zaawansowane techniki perswazji: kieruj swoim szefem (184) Zasoby i następne kroki (186) Zaawansowane wzorce perswazji dla początkujących... (186) Poza NLP: prawdziwy kurs NLP Practitioner (186) Dobry kontakt, kotwiczenie i umiejętności z zakresu komunikacji niewerbalnej (187) Fora NLP (187) Książki o NLP (188) Dodatkowy wzorzec - całkiem gratis (190) O Rintu Basu (196)
Okładka książki Dupkologia

32,90 zł 24,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kurs asertywności w formie czystej Działaj jak dupek (skutecznie) Wyglądaj jak dupek (atrakcyjnie) Mów jak dupek (perswazyjnie) …i pamiętaj, kompromis jest dla frajerów! Dupek nigdy NIE jest chamski, bezmyślny ani głupi. Dupek to wyższa forma asertywności i pewności siebie. Dupek jest świadomy własnej wartości, inteligencji i atrakcyjności. Dupek WIE, czego chce od życia, i nie zawaha się zastosować wszelkich dostępnych środków, by to osiągnąć! Dupek do perfekcji opanował sztukę obijania się w pracy, choć nieustannie nagradzany jest za wybitne osiągnięcia. Jest też mistrzem w zaciąganiu kobiet do łóżka i czerpaniu z życia pełnymi garściami. Bez umiaru korzysta z uroku osobistego i potrafi genialnie manipulować ludźmi wokół siebie — tak, by odnieść jak największe korzyści. Masz już pewność, że chcesz zostać dupkiem? Gratulujemy nieszablonowej decyzji! Przygotuj się na całkowitą zmianę dotychczasowego stylu życia. Twoi przyjaciele i rodzina będą musieli pogodzić się z tym, że stałeś się nowym człowiekiem. Twoi pracodawcy muszą być gotowi na prawdziwy szok. Twoje życie towarzyskie rozpędzi się do prędkości nadświetlnej. Ta książka pokazuje, jak stać się dupkiem… uzbrojonym w pewność siebie, refleks i grubą skórę. Do dzieła! Przemienimy Cię w prawdziwego dupka! Ale zanim zaczniemy… zmień spodnie.
Okładka książki Daj się poznać od najlepszej strony

34,90 zł 24,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Twój osobisty PR Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie Zacznij się chwalić… Jeśli sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi? "Financial Times" Jeśli nie JA, to KTO?! Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!". A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji. Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy! Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania. Harry Kavros, zastępca dziekana w Columbia Law School Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się. "Publishers Weekly" Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję. Dr John C. Maxwell, autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Change
Okładka książki BezMarketing. Przestań kusić klientów...

39,90 zł 27,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Siła tkwi w relacjach! Media społecznościowe i kapitał społeczny Obsługa klienta w sferze publicznej Marketing wirusowy Autentyzm w newsletterach Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami. Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować. Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania. [WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę! słynny autor, który nie przeczytał tej książki Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!  Bez marketing Spis treści:   Wprowadzenie 9 Rozdział 1. Hierarchia zakupów 13 Rozdział 2. O ekspertach słów kilka 16 Rozdział 3. Luka zaufania 19 Rozdział 4. Restauracja, która nie zrozumiała... 22 Rozdział 5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno 25 Rozdział 6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno 27 Rozdział 7. Pozyskaj i bądź 31 Rozdział 8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych 33 Rozdział 9. Media społecznościowe i przy okazji kapitał społeczny 35 Rozdział 10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter 38 Rozdział 11. Tworzenie platform społecznościowych 42 Rozdział 12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy 47 Rozdział 13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność 49 Rozdział 14. Obsługa klienta w sferze publicznej 51 Rozdział 15. Nie ograniczaj się do najśmielszych 56 Rozdział 16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych 58 Rozdział 17. Jak Twitter odmienił moją działalność 65 Rozdział 18. Tassimo 71 Rozdział 19. Twitter lokalnie 74 Rozdział 20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... 78 Rozdział 21. Naked Pizza 80 Rozdział 22. Nie karm trolla 82 Rozdział 23. Tweetathon 85 Rozdział 24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo 89 Rozdział 25. CAPTCHA 98 Rozdział 26. Luka doznaniowa 101 Rozdział 27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil 103 Rozdział 28. Mieszanie kawy 105 Rozdział 29. Luka doznaniowa w małych firmach 111 Rozdział 30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce 113 Rozdział 31. Zappos 115 Rozdział 32. Rockport 119 Rozdział 33. FreshBooks 121 Rozdział 34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów 123 Rozdział 35. Przejrzystość i autentyzm 126 Rozdział 36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu 128 Rozdział 37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu 130 Rozdział 38. Partnerzy marketingowi 132 Rozdział 39. Referencje 134 Rozdział 40. Bestsellery 136 Rozdział 41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom 138 Rozdział 42. Walmart? Jesteście tam? 140 Rozdział 43. Nowe pomysły 142 Rozdział 44. Realizacja pomysłów 145 Rozdział 45. Seminaria tradycyjne 149 Rozdział 46. Teleseminaria 153 Rozdział 47. Teleszczyty 156 Rozdział 48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu 159 Rozdział 49. Marketing wirusowy 164 Rozdział 50. BezMarketing incognito 185 Rozdział 51. Jak to działa w praktyce 190 Rozdział 52. Lush 193 Rozdział 53. Targi 195 Rozdział 54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych 202 Rozdział 55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło 204 Rozdział 56. BezKoniec 208 Podziękowania 209
Okładka książki Biedny milioner. Jak mieć wszystko...

32,90 zł 18,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy człowieka bogatego od biednego odznacza stan konta? W razie potrzeby wielkość posiadanego majątku? Na pewno tak. Czy człowiek, który nie musi martwić się o dzień jutrzejszy, zawsze zarabia więcej od tonącego w długach biedaka? Okazuje się, że niekoniecznie! Zwyczajnie bogaty wydaje mniej i rozsądniej! Na świecie żyje około 10 milionów milionerów - osób, których majątek wart jest choćby 1 milion dolarów amerykańskich.Jak mieć wszystko co trzeba i cieszyć się życiem Trzy prawdy wiodące do prawdziwego bogactwa:   Ażeby Mieć, trzeba BYĆ (świetnym w tym, co się robi) Ażeby Mieć, powinno się umiejętnie zarządzać pieniędzmi żeby Mieć, trzeba patrzeć bez lęku w oczy finansowej rzeczywistości Wygrywa wyłącznie ten, kto posiada jasno dany cel i nieodparte pragnienie, żeby go osiągnąć. Napoleon Hill Czy człowieka bogatego od biednego odznacza stan konta? W razie potrzeby wielkość posiadanego majątku? Na pewno tak. Czy człowiek, który nie musi martwić się o dzień jutrzejszy, zawsze zarabia więcej od tonącego w długach biedaka? Okazuje się, że niekoniecznie! Zwyczajnie bogaty wydaje mniej i rozsądniej! Na świecie żyje około 10 milionów milionerów - osób, których majątek wart jest choćby 1 milion dolarów amerykańskich. Większość z nich doszła do kasy własną ciężką pracą. I pomimo że mogliby pozwolić sobie na rozrzutność, w większości wypadków żyją skromnie. Wiedzą bowiem, że uzyskanie majątku to dopiero 1szy odcinek STAWANIA SIĘ człowiekiem bogatym. ażeby Posiadać pieniądze, trzeba nauczyć się nimi zarządzać. Autor, milioner mieszkający od roku 1982 w Kanadzie, napisał tę książkę po to, aby udowodnić Wszyscy ludzie wszyscy, że właściwie każdy może zostać milionerem. Wie o tym, bo sam zaczynał od zera. Zauważa, że aby móc myśleć o bogactwie, najpierw powinnaś znaleźć swoją ścieżkę do mistrzostwa. Dopiero wówczas, gdy będziesz w czymś naprawdę genialny, zaczniesz dobrze zarabiać. W kolejnej części książki zwraca uwagę na wydatki — podpowiada, jak ze znakomitym skutkiem zadbać o to, żeby większe zarobki nie oznaczały większych kredytów do spłacenia. Wreszcie odsłania przed Tobą prawdę o tym, kto rządzi światem, i radzi, jak żyć z tą (dość ponurą) świadomością. Na końcu zaś daje inspirację do działania i proponuje wspólne wynajdowanie sensu życia. Z pewnością jest to sens życia milionera - bo milioner drzemie w każdym z nas! Milioner wie: na czym polega prawdziwe bogactwo; czym są pieniądze, skąd się biorą i jak je wydawać; jak działa ten świat i kto nim rządzi; co zrobić, aby się szczęśliwie wzbogacić. I: Wprowadzenie (7) 1. Trzy prawdy (9) 2. Definicja milionera (13) 3. Dlaczego "biedny"? (19) II: Być (21) 4. Na czym polega bogactwo? (23) pięć. Przyjemność życia (27) 6. Talent (31) 7. Misja (39) 8. Doskonałość w 10 000 godzin (43) 9. Czynniki zewnętrzne (47) 10. Wiedza (51) 11. Motywacja (57) 12. Autorytet (63) III: Posiadać (67) 13. Czym są pieniądze? (69) 14. Skąd się biorą pieniądze? (73) 15. Jak wydawać pieniądze? (79) 16. Matematyka, wcale nie wyższa (83) 17. Pożyczki (89) 18. Karty kredytowe (97) 19. Niewolnictwo systemowe (101) 20. Jak inwestować? (107) 21. Niezależność finansowa (115) IV: Rzeczywistość (121) 22. Jak działa ten świat (123) 23. Nowe dziesięć przykazań (129) 24. Kto rządzi światem? (137) V: Do roboty! (143) 25. Zasady bogactwa (145) 26. O nas (151) 27. Sens życia (159)
Okładka książki 168-godzinny tydzień.Żyj w pełni 24/7. Kevin Hogan

37,00 zł 22,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ile czasu w zeszłym tygodniu poświęciłeś na to, co rzeczywiście chciałeś robić? Przez ile godzin ktoś inny decydował, czym powinieneś się zająć? Chcesz żyć według WŁASNYCH reguł? Realizować TWOJE pragnienia? Osiągnąć SWÓJ sukces -- cokolwiek sobie założysz? Naucz się uwalniać od wszystkiego, co Ci w tym przeszkadza. Opieraj się pokusie odkładania spraw na później. Zwiększaj własną produktywność, wykorzystując w tym celu sprawdzony w praktyce System Planowania Czasu. Zadbaj o to, żeby ważni ludzie mieli swoje miejsce w Twoim życiu. Poznaj samego siebie... i dowiedz się, kim chcesz być. Odzyskaj kontrolę nad swoim życiem -- to dobry początek wielkiej, znaczącej zmiany. Ta książka pomoże zrealizować Twój wielki plan, który pozwoli Ci zdobyć wszystko, czego chcesz, i być tym, kim zechcesz. Jej autor proponuje Ci prostą metodę zwiększania produktywności i tłumienia skłonności do odkładania wszystkiego na później. Została ona opracowana na podstawie analiz licznych badań poświęconych zagadnieniu osiągania celów -- nie znajdziesz w niej motywacyjnego bełkotu, ale wiedzę w czystej postaci, podaną w klarowny sposób przez światowej klasy specjalistę.   To PRAWDZIWA książka o pracy, produktywności, szczęściu i zyskach. W ciągu zaledwie czterech...
Okładka książki Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie...

47,00 zł 32,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Klucz do zaszyfrowanego świata filozofii Opowieści o Harrym Potterze opanowały serca i umysły milionów dzieciaków na całym świecie. Nie oszukujmy się - również wielu dorosłych dało się zaczarować książkom J.K. Rowling. Dlaczego? Może to wspomnienie dzieciństwa, a może ta wszechobecna aura niezwykłości: ukryte komnaty, duchy, magiczne przedmioty kontrolujące umysły, mroczne tajemnice z przeszłości, wilkołaki, myślodsiewnia, a nawet kamień filozoficzny... Albo fakt, że kiedy wczytać się dokładnie, powieść ta ukazuje nam wielkie bogactwo bardzo kontrowersyjnych treści. Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego. Seria książek o młodocianym czarodzieju od samego początku budziła niezwykle silne emocje. Oskarżana o szerzenie magii i okultyzmu, była nawet ostentacyjnie palona, tak jak zakazane księgi w czasach Wielkiej Inkwizycji. Niektórzy uwierzyli w wykreowaną przez autorkę rzeczywistość, jeszcze inni uznali, że to po prostu świetna rozrywka. Jeśli Ty również jesteś fanem Harry"ego Pottera, jeśli ta magiczna rzeczywistość wciąż Cię pociąga i nęci, chcemy pokazać coś, co prawdopodobnie przeoczyłeś w trakcie lektury. Zobacz świat Harry"ego z innej perspektywy. Odnajdź przekaz ukryty między wierszami. Niektóre z tych zagadnień czy idei wydadzą Ci się rewolucyjne, inne możesz uznać za niedorzeczne, jeszcze inne zafascynują Cię swoim geniuszem. Jedno jest pewne - powtórnie przeżyjesz niezwykłą przygodę, zanurzając się jeszcze głębiej w tę krainę czarów... Komnata Tajemnic została otwarta!!! Mamy wakacje, nie wypada więc rozmawiać o innych niż wakacyjne lekturach. A niewątpliwie jedną z najpopularniejszych, wręcz hitem naszych czasów, jest seria o młodym czarodzieju Harrym Potterze. Saga ta dobiegła właśnie końca, ale to również jeden z powodów, by zacząć ją czytać... od początku. Niekoniecznie -wprost, tak jak została litera po literze, słowo po słowie napisana przez J.K. Rowling. Ale między wierszami, tak jak uczynili to William Irwin i Gregory Bassham, efekty swych przemyśleń prezentując w wydanej przez Helion/Edito książce "Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli". Bo choć okładkę zdobi portret Harryego, nie jest to książka w żaden sposób związana z serią o charyzmatycznym czarodzieju, który zawładnął umysłami i sercami, głównie dzieci i młodzieży, na całym świecie. Choć raczej niezbędna jest podczas tej lektury znajomość "magicznych ksiąg". Bowiem komentatorzy czarodziejskiego świata Harryego Pottera prezentują klucze do zaszyfrowanych w kolejnych tomach idei i nurtów filozoficznych, odkrywając we wszechobecnej aurze niezwykłości - ukrytych komnatach, duchach, magicznych przedmiotach, kontrolujących umysły, mrocznych tajemnicach z przeszłości i wilkołakach - wielkie bogactwo, niekiedy bardzo kontrowersyjnych, treści. Oczywiście książka ta nie jest bynajmniej jednym z kolejnych oskarżeń o szerzenie magii i okultyzmu. Nikt tu nie nawołuje do ostentacyjnego rzucenia historii z "Harrym" na płonący stos. To raczej, zgodnie z tytułem, przewodnik dla mugoli, czyli fanów Pottera pozbawionych, niestety, magicznej mocy. Dla tych jednak, których magiczna rzeczywistość wciąż nęci i pociąga. Dzięki lekturze tego przewodnika z pewnością dotrą oni do prawd, które przypuszczalnie przeoczyli w trakcie lektury lub - co nawet bardziej prawdopodobne - nie mogli być ich świadomi. POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI
Okładka książki 7 zaginionych tajemnic sukcesu

29,00 zł 18,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kochaj klienta swego, jak siebie samego: inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce otrząsnąć się po Wielkim Kryzysie. Teraz może pomóc nam wszystkim przetrwać obecną recesję Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy... nie mogę odeprzeć myśli... że małych rzeczy nie ma Bruce Barton W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach wszystkich. Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiś zazdrośnik napisał: "Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton. Barton mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się śmieje, Barton się krzywi. Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton". W epoce informacji, przeładowanej nowymi pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi książkami, nowymi wiadomościami, nie jesteśmy żadną miarą w stanie zapamiętać wiadomości z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez pokolenia poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteśmy zmuszeni dochodzić do nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają te ostatnie). Uczenie się na własnych porażkach to głupota, jeśli można ich uniknąć, sięgając do krynicy geniuszu Bruce"a Bartona -- proroka reklamy. Siedem ODNALEZIONYCH sekretów sukcesu. Pokaż firmę, której nikt nie zna. Wykorzystaj Boga, by przekonać wszystkich. Mów za pomocą przypowieści. Rzucaj wyzwania, by pięli się pod górę. Odkryj jeden brakujący element. Ofiaruj siebie. Naostrz nóż.
Okładka książki 46 zasad zdrowego rozsądku

24,90 zł 18,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sukces to tylko odpowiednia liczba powtórzeń Uporządkuj swoje marzenia i nie rozmieniaj ich na drobne Zaprogramuj się na pozytywne myślenie Nie leniuchuj — działaj i rozwijaj się! Poznaj psychologię pieniądza i zasady powodzenia Zacznijmy od szkolnego quizu. Czy wiesz, kto jest autorem słów: "Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem, i tak zawsze aż do końca"? To prosty marynarz, osierocony jako nastolatek, zadłużony po uszy, któremu nie dane było skończyć gimnazjum. Ten sam, który po kilku latach opublikował swoją pierwszą powieść, został kapitanem samotnie odbywającym rejsy oraz szczęśliwym mężem i ojcem. Po dziś dzień nazywają go Słowackim Wysp Tropikalnych, a rocznica jego śmierci została wpisana do kalendarza rocznic UNESCO. Zastanawiasz się pewnie, dlaczego opowiadam Ci o Josephie Conradzie? Uważam, że warto wybrać go na ojca chrzestnego swojego sukcesu. Ważne, byś jak on spisał swoje własne zasady sukcesu i nauczył się zmieniać marzenia w rzeczywistość. I by ta Twoja nowa rzeczywistość była o stokroć lepsza niż życie, które wiedziesz dzisiaj. Naucz się rozumieć samego siebie. Skorzystaj ze wskazówek autora i zrealizuj przygotowane przez niego ćwiczenia. Stwórz własny ranking celów. Napisz swój kodeks zasad sukcesu. A potem ruszaj przed siebie, zawsze i do końca, realizując kolejne marzenia! Wiesz już, co masz robić? Jesteś panem tego, co zrozumiałeś, i niewolnikiem tego, czego nie rozumiesz. Otwórz książkę i wejdź na drogę do sukcesu.
Okładka książki Biblia handlowca. Najbogatsze źródło... HELION

67,00 zł 46,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów Rozmowy z klientami i prezentacja towarów Zarządzanie kontaktami z klientami Przygotowywanie przekonujących ofertSprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie ""nie, dziękuję"". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Książka ""Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży"" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji. Zasady pracy handlowca Kształtowanie umiejętności zadawania pytań Sztuka autoprezentacji Przedstawianie oferty Negocjowanie z klientem Obsługa klienta po procesie sprzedaży Nawiązywanie nowych kontaktówJeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.
Okładka książki W krzyżowym ogniu pytań.

29,90 zł 22,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Walcz albo zapadnij się pod ziemię! Jak wypracować sobie cięty język i dowcip? Jak prowadzić dyskusję "jeden przeciwko wszystkim"? Analiza debat prezydenckich -- od Billa Clintona do George´a W. Busha Stoisz przed publicznością... i nagle z tłumu pada prowokacyjne: "To nieprawda. Wszyscy wiemy, że jest inaczej. Dlaczego nas oszukujesz?". To pytanie kompletnie Cię zaskakuje. Czujesz na sobie nieprzychylne spojrzenia ludzi. Występujesz samotnie przeciwko wszystkim. Próbujesz zebrać myśli. W końcu nieudolnie zaczynasz się bronić. Łamie Ci się głos. Tracisz wiarygodność. Stajesz się nikłą postacią przypartą do muru, zwierzyną łowną pod obstrzałem coraz bardziej wrogich pytań. Już po Tobie. Taki czarny scenariusz może zrealizować się w przypadku każdego z nas podczas jakiegokolwiek wystąpienia publicznego: konferencji, prezentacji biznesowej, rozmowy w sprawie pracy, szkolenia czy wywiadu. Co zrobisz, gdy na forum ktoś zada Ci miażdżące pytanie? Czas, aby się nad tym zastanowić i przygotować na tę okoliczność, masz właśnie TERAZ, a nie potem, gdy będzie za późno -- kiedy górę wezmą emocje i zorientujesz się, że już ubrano Cię w skórę ofiary. Z tej książki dowiesz się, jak: używać zręczności i refleksu w celu odparcia wrogich pytań, odpowiadać pytaniem na pytanie, nawiązać dobry kontakt z publicznością i kontrolować jej reakcje, radzić sobie z oszczerstwami i oskarżeniami, odpowiadać ze stuprocentową pewnością siebie, zwracać słowa atakujących przeciwko nim.
Okładka książki Jak pozbyć się złych nawyków? Trening

34,90 zł 25,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Złe nawyki mają tendencję do destruktywnego oddziaływania na nasze życie. Część z nich jesteśmy w stanie zwalczyć, jeśli tylko uświadomimy sobie ich obecność i negatywny wpływ wywierany na naszą pracę czy relacje z bliskimi. Inne wymagają ingerencji specjalistów. Jednak warto również zdać sobie sprawę, że niektóre z naszych złych przyzwyczajeń mogą być nośnikami pozytywnych wartości. "Jak pozbyć się złych nawyków? Trening" jest narzędziem przygotowanym przez psychoterapeutę i pielęgniarkę, którzy od wielu lat zajmują się problemem leczenia i kontrolowania zachowań kompulsywnych. Borykasz się z bezsennością, obgryzaniem paznokci, wyrywaniem włosów? Chronicznie unikasz wizyt u lekarza albo niezdrowo się odżywiasz? Zauważasz u siebie skłonność do konfabulacji, niepunktualność albo wulgarność? Nękają Cię takie problemy cywilizacyjne, jak uzależnienie od komputera, telewizora, gier wideo? A może zakupoholizm? Właśnie w trosce o Twoje zdrowie i życie został stworzony Program Zmiany Nawyków.
Okładka książki Inteligencja społeczna. Nowa nauka sukcesu

34,90 zł 21,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przekonaj się, że inteligencja to coś więcej niż IQ! Zostań duszą towarzystwa Spraw, by inni chcieli z Tobą przebywać Poznaj swoje dobre i złe nawyki w kontaktach z ludźmi Inteligencja ludzka jest zjawiskiem złożonym i wciąż nie do końca zgłębionym. Kilkadziesiąt lat temu zdefiniowano pojęcie ilorazu inteligencji (IQ). Przez długi czas sądzono, że jest to jedyny miernik, za pomocą którego można określić zakres możliwości umysłowych. Dopiero niedawno naukowcy zaczęli rozważać istnienie również innych rodzajów inteligencji, składających się na tzw. inteligencję wieloraką. Dzisiejszy człowiek sukcesu musi mieć wysoko rozwinięte i doskonale zintegrowane wszystkie jej typy. Inteligencja społeczna zazębia się z modelem inteligencji emocjonalnej i oznacza zdolność dogadywania się z ludźmi oraz zachęcania ich do współpracy. Jest to wyczulenie na potrzeby innych, połączone z umiejętnością okazywania im empatii oraz jasnego wyrażania własnych myśli i przekonań. Autor tej książki wyróżnił pięć wymiarów inteligencji społecznej (sytuacyjna świadomość, prezencja, autentyczność, czytelność oraz empatia) i nazwał je w skrócie S.P.A.C.E. Poznaj dokładnie każdy z nich i dowiedz się: czy jesteś osobą "toksyczną", czy posiadasz świadomość społeczną, czy masz charyzmę, czy jesteś typem narcyza, czy umiesz powstrzymać się od osądzania innych. "Ciągła interakcja między istotami ludzkimi jest fenomenem złożonym i dynamicznym. Zdumiewająco przekonująca książka Albrechta w genialny sposób dodaje kolejną warstwę do naszego rozumienia tego, dlaczego jednym udaje się osiągnąć sukces w kontaktach z ludźmi, a innym nie. Jego teoria S.P.A.C.E. jest szczególnie fascynująca. Cóż za niezwykły wkład w rozwój tej dziedziny ludzkiego życia!" Stephen R. Covey Inteligencja społecznaSpis treści Wprowadzenie (7) Podziękowania (9) Wstęp (11) 1. Inny typ "sprytu" (17) Stare wino w nowych butelkach? (19) Ponad IQ (23) Inteligencja emocjonalna, inteligencja społeczna czy może obie? (27) Od toksycznych do konstruktywnych (31) Ślepe plamki, soczewki i filtry (32) Społeczne wzdęcie, łupież i nieświeży oddech (35) Czynnik "Dilberta" (42) Czy możemy stać się gatunkiem społecznie mądrzejszym? (46) SPACE - zdolność interakcji (49) 2. "S" jak sytuacyjna świadomość (53) Sytuacyjna głupota i drętwota (54) Balistyczna pielęgnacja stóp. Najgorsza z możliwych sytuacji (56) Odczytywanie społecznego kontekstu (59) Czego szukać? (61) Kod proksemiczny (62) Kod behawioralny (69) Kod semantyczny (74) Poruszanie się między kulturami i subkulturami (81) Kod postępowania. Zasady łamiesz na własne ryzyko (84) Tworzenie zdolności społecznej świadomości (90) 3. "P" jak prezencja (93) Będąc w pobliżu (94) Czy charyzma jest przeceniana? (96) Czy wygląd ma znaczenie? (99) Poznawanie (i kształtowanie) "zasad kontaktu" (101) Syndrom "paskudnego Amerykanina" (104) Więcej Ciebie, mniej mnie (106) Kwestia nastawienia (108) Tworzenie zdolności prezencji (112) 4. "A" jak autentyczność (115) Przyjmij radę Popeye'a (116) Piękny dzień dla inteligencji społecznej (119) Przyklejany uśmiech. Czy można udawać szczerość? (122) Leworęczne komplementy (124) Syndrom szczeniaka (126) Narcyzm. Tak naprawdę chodzi tylko o mnie (128) Zmyłki, walki o władzę i manipulacja (132) Tworzenie zdolności autentyczności (136) 5. "C" jak czytelność (139) Droga słów (140) Nabrać wody w usta. Milczenie czasem jest złotem (143) Odtwarzanie ról a prawdziwa mowa (147) Język helikoptera i przemowy w windzie (149) "Czysty" i "brudny" język (152) Językowe maczugi (156) Mózg na spacerze (158) Potęga metafory (162) E-prim. Język rozsądku (163) Tworzenie zdolności czytelności (169) 6. "E" jak empatia (171) Co niszczy empatię? (173) Co wzbudza empatię? (177) Platynowa reguła (183) Ironia profesji empatycznych (185) SIPPP - projekt empatii (189) Empatia w cztery minuty (191) Tworzenie zdolności empatii (194) 7. Ocena i rozwój inteligencji społecznej (197) Ocena zdolności interakcji (198) Samoświadomość. Postrzeganie siebie tak, jak widzą Cię inni (205) Ocena stylu interakcji - kierowcy, akumulatory, dyplomaci i samotnicy (207) Ironia zalet i wad (215) Możliwości rozwoju (218) 8. Inteligencja społeczna w środowisku pracy: Pewne przemyślenia (221) Rzeczywiste i zbadane skutki społecznej niekompetencji (222) Kultury konfliktu i patologii (226) Hierarchia, testosteron i polityka płci (232) W pracy w porządku, w domu źle (237) Różnorodna układanka (239) Rytuał, ceremonia i celebracja (243) Pozytywne układy. Ruszaj naprzód z nienaruszonym systemem (247) 9. Inteligencja społeczna u władzy: Przemyślenia nad rozwojem przywódców inteligentnych społecznie (251) Czynnik drania (252) Arogancja szefa. Koszty i konsekwencje (257) Najlepszy szef, najgorszy szef (261) Władza - skąd pochodzi i jak ją zdobyć? (264) Algebra wpływu (268) Kierowanie, gdy nie jesteś u władzy (269) 10. Inteligencja społeczna a konflikty: Przemyślenia na temat radzenia sobie z ludźmi (275) Podwójna spirala konfliktu (276) Po co się kłócić? (284) Kluczowe rozmowy (286) Negocjacje z wartością (289) Epilog. Inteligencja społeczna a następne pokolenie. Kto naucza nasze dzieci? (297) Nasze dzieci nie są naszymi dziećmi (298) (Jedyne) dziesięć telewizyjnych wiadomości (301) Lęk kieruje uwagą (306) Zrywanie z uzależnieniem od telewizji (308) Dziecięce zakupy (311) Gry wideo - nowa piaskownica (313) Nauczyciele, rodzice, a może nikt? (318) Tęsknota czy przynależność? (320) Model SPACE dla szkół (325) Recepta na inteligencję społeczną w każdym wieku (327) Skorowidz (329) O autorze (343)

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj