KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press

Okładka książki Inteligencja społeczna. Nowa nauka sukcesu

34,90 zł 21,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przekonaj się, że inteligencja to coś więcej niż IQ! Zostań duszą towarzystwa Spraw, by inni chcieli z Tobą przebywać Poznaj swoje dobre i złe nawyki w kontaktach z ludźmi Inteligencja ludzka jest zjawiskiem złożonym i wciąż nie do końca zgłębionym. Kilkadziesiąt lat temu zdefiniowano pojęcie ilorazu inteligencji (IQ). Przez długi czas sądzono, że jest to jedyny miernik, za pomocą którego można określić zakres możliwości umysłowych. Dopiero niedawno naukowcy zaczęli rozważać istnienie również innych rodzajów inteligencji, składających się na tzw. inteligencję wieloraką. Dzisiejszy człowiek sukcesu musi mieć wysoko rozwinięte i doskonale zintegrowane wszystkie jej typy. Inteligencja społeczna zazębia się z modelem inteligencji emocjonalnej i oznacza zdolność dogadywania się z ludźmi oraz zachęcania ich do współpracy. Jest to wyczulenie na potrzeby innych, połączone z umiejętnością okazywania im empatii oraz jasnego wyrażania własnych myśli i przekonań. Autor tej książki wyróżnił pięć wymiarów inteligencji społecznej (sytuacyjna świadomość, prezencja, autentyczność, czytelność oraz empatia) i nazwał je w skrócie S.P.A.C.E. Poznaj dokładnie każdy z nich i dowiedz się: czy jesteś osobą "toksyczną", czy posiadasz świadomość społeczną, czy masz charyzmę, czy jesteś typem narcyza, czy umiesz powstrzymać się od osądzania innych. "Ciągła interakcja między istotami ludzkimi jest fenomenem złożonym i dynamicznym. Zdumiewająco przekonująca książka Albrechta w genialny sposób dodaje kolejną warstwę do naszego rozumienia tego, dlaczego jednym udaje się osiągnąć sukces w kontaktach z ludźmi, a innym nie. Jego teoria S.P.A.C.E. jest szczególnie fascynująca. Cóż za niezwykły wkład w rozwój tej dziedziny ludzkiego życia!" Stephen R. Covey Inteligencja społecznaSpis treści Wprowadzenie (7) Podziękowania (9) Wstęp (11) 1. Inny typ "sprytu" (17) Stare wino w nowych butelkach? (19) Ponad IQ (23) Inteligencja emocjonalna, inteligencja społeczna czy może obie? (27) Od toksycznych do konstruktywnych (31) Ślepe plamki, soczewki i filtry (32) Społeczne wzdęcie, łupież i nieświeży oddech (35) Czynnik "Dilberta" (42) Czy możemy stać się gatunkiem społecznie mądrzejszym? (46) SPACE - zdolność interakcji (49) 2. "S" jak sytuacyjna świadomość (53) Sytuacyjna głupota i drętwota (54) Balistyczna pielęgnacja stóp. Najgorsza z możliwych sytuacji (56) Odczytywanie społecznego kontekstu (59) Czego szukać? (61) Kod proksemiczny (62) Kod behawioralny (69) Kod semantyczny (74) Poruszanie się między kulturami i subkulturami (81) Kod postępowania. Zasady łamiesz na własne ryzyko (84) Tworzenie zdolności społecznej świadomości (90) 3. "P" jak prezencja (93) Będąc w pobliżu (94) Czy charyzma jest przeceniana? (96) Czy wygląd ma znaczenie? (99) Poznawanie (i kształtowanie) "zasad kontaktu" (101) Syndrom "paskudnego Amerykanina" (104) Więcej Ciebie, mniej mnie (106) Kwestia nastawienia (108) Tworzenie zdolności prezencji (112) 4. "A" jak autentyczność (115) Przyjmij radę Popeye'a (116) Piękny dzień dla inteligencji społecznej (119) Przyklejany uśmiech. Czy można udawać szczerość? (122) Leworęczne komplementy (124) Syndrom szczeniaka (126) Narcyzm. Tak naprawdę chodzi tylko o mnie (128) Zmyłki, walki o władzę i manipulacja (132) Tworzenie zdolności autentyczności (136) 5. "C" jak czytelność (139) Droga słów (140) Nabrać wody w usta. Milczenie czasem jest złotem (143) Odtwarzanie ról a prawdziwa mowa (147) Język helikoptera i przemowy w windzie (149) "Czysty" i "brudny" język (152) Językowe maczugi (156) Mózg na spacerze (158) Potęga metafory (162) E-prim. Język rozsądku (163) Tworzenie zdolności czytelności (169) 6. "E" jak empatia (171) Co niszczy empatię? (173) Co wzbudza empatię? (177) Platynowa reguła (183) Ironia profesji empatycznych (185) SIPPP - projekt empatii (189) Empatia w cztery minuty (191) Tworzenie zdolności empatii (194) 7. Ocena i rozwój inteligencji społecznej (197) Ocena zdolności interakcji (198) Samoświadomość. Postrzeganie siebie tak, jak widzą Cię inni (205) Ocena stylu interakcji - kierowcy, akumulatory, dyplomaci i samotnicy (207) Ironia zalet i wad (215) Możliwości rozwoju (218) 8. Inteligencja społeczna w środowisku pracy: Pewne przemyślenia (221) Rzeczywiste i zbadane skutki społecznej niekompetencji (222) Kultury konfliktu i patologii (226) Hierarchia, testosteron i polityka płci (232) W pracy w porządku, w domu źle (237) Różnorodna układanka (239) Rytuał, ceremonia i celebracja (243) Pozytywne układy. Ruszaj naprzód z nienaruszonym systemem (247) 9. Inteligencja społeczna u władzy: Przemyślenia nad rozwojem przywódców inteligentnych społecznie (251) Czynnik drania (252) Arogancja szefa. Koszty i konsekwencje (257) Najlepszy szef, najgorszy szef (261) Władza - skąd pochodzi i jak ją zdobyć? (264) Algebra wpływu (268) Kierowanie, gdy nie jesteś u władzy (269) 10. Inteligencja społeczna a konflikty: Przemyślenia na temat radzenia sobie z ludźmi (275) Podwójna spirala konfliktu (276) Po co się kłócić? (284) Kluczowe rozmowy (286) Negocjacje z wartością (289) Epilog. Inteligencja społeczna a następne pokolenie. Kto naucza nasze dzieci? (297) Nasze dzieci nie są naszymi dziećmi (298) (Jedyne) dziesięć telewizyjnych wiadomości (301) Lęk kieruje uwagą (306) Zrywanie z uzależnieniem od telewizji (308) Dziecięce zakupy (311) Gry wideo - nowa piaskownica (313) Nauczyciele, rodzice, a może nikt? (318) Tęsknota czy przynależność? (320) Model SPACE dla szkół (325) Recepta na inteligencję społeczną w każdym wieku (327) Skorowidz (329) O autorze (343)
Okładka książki Jak uatrakcyjnić swoje ciało. Od puszystości do piękności w 100 dni

34,90 zł 25,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W zdrowym ciele zdrowy duch! To oczywiste, ale jak znaleźć czas i -- co najważniejsze -- chęć, aby zachować dobrą formę i atrakcyjne ciało? Kolejne zdobycze techniki zapewniają nam coraz większą wygodę, wydłużający się dzień pracy oraz siedzący tryb życia nie sprzyjają utrzymaniu smukłej sylwetki. Stajemy się coraz bardziej leniwi i -- niestety -- efekty tego stanu rzeczy doskonale widać w lustrze. Właśnie dla leniwych i zabieganych została napisana ta książka. Bez względu na to, ile masz lat i jaki jest Twój poziom sprawności fizycznej, znajdziesz w niej wszystko, czego trzeba, aby poprawić wygląd, kondycję i samopoczucie. "Jak uatrakcyjnić swoje ciało. Od puszystości do piękności w 100 dni" jest jak osobisty instruktor fitness: szczegółowo prezentuje ćwiczenia i pomaga obserwować postępy. Możesz dowiedzieć się, jak zwiększyć swoją sprawność, elastyczność i uzyskać smukłą sylwetkę. Znajdziesz tu: pełny plan budowania sprawności, istotne wskazówki dotyczące zachowania formy, podstawowe zasady odnośnie odżywiania się, rady motywujące do działania, notatnik z planem posiłków i ćwiczeń, testy samooceny oraz pomocne quizy. Oto książka, dzięki której dobierzesz program ćwiczeń odpowiadający Twojemu stylowi życia!
Okładka książki Jak korzystać z życia bez stresu. Od spiętego do luzaka w 100 dni

29,00 zł 20,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Odpręż się. 100 dni treningu sztuki walki ze stresem Stresometr. Zmierz poziom swojego stresu w życiu osobistym i pracy Stresory. Kontroluj swoje reakcje na zdarzenia wywołujące stres Eustress, czyli stres pozytywny. Zamień gniew i smutek w źródło siły życiowej Nie mów, że Cię nie ostrzegano! Często sam nie dostrzegasz własnego stresu. Jeśli Twoi bliscy mówią, że jesteś nerwowy, przemęczony i zrzędliwy, potraktuj to jako ostrzeżenie. Nie zwlekaj z tym do ostatniej chwili, tak jak z wizytą u dentysty, gdy boli Cię ząb. Poznaj źródła swojego stresu. Spróbuj określić, skąd biorą się u Ciebie niepokój, gniew i trwałe uczucie zmęczenia. Naucz się kontrolować negatywne emocje. Odzyskaj wewnętrzny spokój. Rozpocznij 100-dniowy trening życiowego relaksu, czyli: poznaj reakcje swojego organizmu na stres, odkryj swój profil stresu (co Cię denerwuje i z czym powinieneś walczyć), popraw swoje relacje z ludźmi, znajdź swoje sanktuarium -- miejsce wolne od stresu, zadbaj o swoje ciało (spokojny sen, oddychanie, ćwiczenia fizyczne), sprawdź, co pomoże Ci w trudnych sytuacjach (akupunktura, refleksologia, aromatoterapia).
Okładka książki Harmonia ducha i wewnętrzny spokój

29,00 zł 21,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W pogoni za sukcesem często zapominamy o tym, co najważniejsze -- o miłości, przyjaźni i potrzebie samorealizacji. Nie mamy czasu na odpoczynek, nasz krąg znajomych gwałtownie się kurczy, a życie duchowe osiąga dno. To wszystko sprawia, że tracimy grunt pod nogami, znika nasze wewnętrzne poczucie sensu. Zastanawiamy się nad wartością życia. Potrzebujemy przewodnika -- kogoś, kto podpowie, jaką drogą powinniśmy podążać, by poczuć się spełnionymi i z radością wykonywać nasze codzienne zadania. Rolę tę doskonale spełnia niniejsza książka. Dowiesz się z niej, czym jest inteligencja duchowa (SQ), która daje każdemu człowiekowi poczucie sensu i celu w życiu, a także określa jego miejsce w świecie. Dzięki niej: odzyskasz równowagę między życiem zawodowym i prywatnym, zidentyfikujesz najważniejsze wartości w Twoim życiu, nadasz tempo karierze i zyskasz zadowolenie z własnej pracy, odkryjesz swoje największe talenty i umiejętności.
Okładka książki Generator charyzmy Kreowanie osobowości menedżera + DVD

34,00 zł 23,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ta książka to współczesny podręcznik psychologii kariery Użyj jej dla osiągnięcia korzyści własnych lub Twojego zespołu. Dowiedz się, jak: wzbudzać w innych zapał do realizacji Twoich własnych pomysłów, stwierdzić, które umiejętności rozwijać, aby stać się wpływową osobowością, zadbać o osobistą przewagę konkurencyjną w kontaktach zawodowych, podnieść swoją odporność psychiczną w środowisku pracy, kontrolować gniew i budować pewność siebie, sprawdzić, czy robisz to, do czego masz talent, ocenić, czy da się szybko nadrobić zaległości w zakresie miękkich kompetencji. Na płycie DVD zamieszczono fragmenty szkolenia oraz sesji coachingu prowadzonej przez Pawła Smółkę.
Okładka książki Be Happy! Szkoła szczęścia

27,00 zł 18,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Radość o poranku... i przez cały dzień Przejmij odpowiedzialność za własne szczęście Naładuj swój organizm pozytywną energią Spróbuj zatracić się w radości życia Masz wrażenie, że każdy dzień przynosi nowe powody do frustracji, a Twój podstawowy stan ducha to depresja? Nic Cię nie cieszy i coraz rzadziej cokolwiek sprawia Ci przyjemność? Życie zaczyna tracić barwy? Pora się zatrzymać i wyznaczyć nowy kierunek własnej egzystencji. Pomaluj swój świat na żółto, niebiesko, a może nawet różowo. Przekonaj się, jak umiejętność intensywnego odczuwania szczęścia pomaga odnosić sukcesy na gruncie zawodowym i osobistym. Jeśli czujesz, że tkwisz w poczekalni życia, nadszedł właśnie doskonały moment, by przejść do salonu! Dążenie do szczęścia jest naturalną potrzebą każdego z nas. Otaczamy się pięknymi przedmiotami, chodzimy do kina, restauracji i na zakupy, wyjeżdżamy na wymarzone wakacje - wszystko po to, by sprawić sobie przyjemność. Czasem jednak czujemy, że mimo wszystko brakuje nam jakiejś iskierki, która pozwoli cieszyć się każdą chwilą naszego życia - jak wówczas, gdy byliśmy dziećmi. Książka "Be Happy! Szkoła szczęścia" wyzwala tę iskierkę i zmienia ją w płomień! Weź do ręki ten poradnik, a w krótkim czasie: wyzbędziesz się negatywnych myśli i nauczysz optymizmu; znajdziesz powody, dla których warto żyć; przekonasz się, że można cieszyć się z drobiazgów; zaczniesz w pełni wykorzystywać swój potencjał; ustalisz priorytety, które uleczą Twoją duszę i ciało. Szczęście to nabita broń - czas ją odbezpieczyć!
Okładka książki Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce

27,00 zł 17,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wystąpienia Publiczne w Praktyce   Słowem malowanie, tkanie i rzeźbienie Esencja doświadczeń menedżerów, aktorów, trenerów, polityków, przywódców i mówców biznesowych Techniki wystąpień publicznych, zasady przygotowywania konspektów i pracy głosem, triki potrzebne do stworzenia indywidualnego stylu przemawiania oraz radzenia sobie ze stresem Używanie perswazyjnego języka i skutecznej mowy ciała Sposoby na przekazanie całej swojej wiedzy oraz sugerowanie słuchaczom, że to jeszcze nie wszystko... Na ochotnika, publicznie – wystąp! Ta książka to podręcznik mówienia. "Dzięki -- pomyślisz -- ale mówić potrafię od dziecka". Czyżby? Czy potrafisz wyjść na środek sali i płynnie przeprowadzić ciekawą prezentację? Jesteś w stanie zapanować nad tremą tak, by do słuchaczy docierał Twój przekaz, a nie Twoja obawa? Czy Twój głos porywa audytorium do dyskusji, bawi lub szokuje, w zależności od Twoich intencji? Jeśli pragniesz, by odpowiedź na te pytania brzmiała "TAK", czytaj dalej. Jeśli zechcesz, zostaniesz lewitującym metr nad ziemią płomiennym mówcą. Zobacz to -- Ty przed publicznością, całą swoją postawą prezentujący pewność siebie i fachowość. Rzucasz celny dowcip, a następnie poważniejesz w mgnieniu oka. Harmonijnie wykorzystujesz elementy ruchu, modulację głosu, celne puenty i inteligentne riposty. Tak, to właśnie Ty. Koniec z nieśmiałością, uczuciem gorąca, trzęsącymi się kolanami. Twoje wystąpienia nareszcie przypominać będą perły retoryki. Twoje prezentacje podbiją serca audytorium. A egzamin ustny zdasz już przy pierwszych słowach. To tylko kwestia treningu. Kluczową umiejętnością w biznesie jest zdolność przemawiania do grupy i emanowanie nie tylko pewnością siebie, ale również kompetencją. Agata i Jerzy napisali TĘ książkę. Namawiam Was do tego, żebyście ją przeczytali -- i to nie raz. Kevin Hogan, autor książki Nauka perswazji   Przećwicz się! Dlaczego jednych wykładów słuchamy z zainteresowaniem, nawet wtedy, gdy temat pozostaje dla nas obcy, inne zaś usypiają nas od pierwszego zdania, mimo, że wiedza przekazywana przez wykładowcę jest nam potrzebna? Sukces, bądź porażka przemówienia tkwi w osobie mówcy – po prostu jedni ludzie potrafią przemawiać, inni zaś nie. Powszechne przekonanie, że wybitnym mówcą trzeba się urodzić, nie jest prawdą. Być może jeszcze nie widzisz się w roli zaklinacza tłumów ale to przyjdzie z czasem. Ćwiczenie czyni mistrza, więc trenuj a staniesz się profesjonalnym oratorem – takim, który już w chwili wejścia na scenę wie, że poradzi sobie z każdym tematem, najmniej przychylnym audytorium i najdziwniejszym pytaniem. Po lekturze książki Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce wiesz już prawie wszystko o przemawianiu. Ale prawie robi dużą różnicę. Pora więc na trening.   Fragment Książki „Mówca doskonały”   Co chcesz osiągnąć? Uczestniczyłeś w swoim życiu w różnych wystąpieniach publicznych. Większości z nich pewnie nie pamiętasz, z innych zapamiętałeś jakieś strzępki — ale być może były i takie, które zaparły Ci dech w piersiach i pamiętasz je do dziś. Czy kiedykolwiek chciałeś umieć przemawiać tak, jak ci najlepsi? Czy może uważałeś, że to kwestia talentu, dostępnego nielicznym? Na chwilę zostawmy te pytania. Zakładamy, że skoro sięgasz po tę książkę, to wystąpienia są częścią Twojej pracy i po prostu potrzebujesz takich umiejętności. Prezentacje, spotkania biznesowe i szkolenia są już przecież codziennością. Wydawałoby się, że w takiej sytuacji już od najmłodszych lat powinniśmy być uczeni publicznych wystąpień. A jak jest w rzeczywistości? Dobrze wiemy, jak jest... Prowadzimy szkolenia na temat wystąpień publicznych i wywierania wpływu. Jedno z nas uczestniczyło jako ekspert w telewizyjnych programach na temat pokonywania nieśmiałości. W czasie dyżuru telefonicznego do studia dzwoniło wielu, wielu ludzi z pytaniami, a wstępy były bardzo podobne: Moje dziecko bardzo stresuje się szkołą. Ja też miałam ten problem w jego wieku, a teraz utrudnia mi to pracę, gdy na przykład mam coś powiedzieć przed grupą... Skończyłem dobre studia, ale moja nieśmiałość nie pozwala mi zaprezentować swoich umiejętności... Niedawno miałam okazję dostać świetną pracę, ale musiałabym przygotowywać prezentacje. Zrezygnowałam... Czy może pan coś poradzić na tremę? "Mówca Doskonały" Spis Treści:   Wstęp (9) Część I: Pięć umiejętności dobrego mówcy Co chcesz osiągnąć? (15) Profesjonalne Przygotowanie (19) Pierwsze ważne zadanie - styl Twoich wystąpień (19) Dlaczego tylko niektórzy mówcy nie narzekają na głos (25) Jak wygląda profesjonalista (29) O mowie ciała - trochę inaczej (35) Trema (dlaczego na końcu?) (38) Przyciągające Rozpoczęcie (43) Główny Przekaz, czyli o czym będziesz mówić (43) "Tak po prostu wyjść i zacząć" (48) Kont(r)akt z grupą (58) Wcześniej poznaj miejsce (64) Przejrzysty Przekaz (69) Jak napisać konspekt wystąpienia (69) Lejek perswazyjny (75) Perswazyjny Język (79) Zmysły (79) Ale dlaczego by nie spróbować strzelić sobie w stopę? (85) Porywające Zakończenie (91) Co dalej, czyli jak odpowiadać na pytania (91) Sześć mocnych zakończeń (97) Część II: Najczęściej stosowane rodzaje wystąpień biznesowych - porady Prezentacja handlowa (105) Opis sytuacji (105) Profesjonalne Przygotowanie (105) Przyciągające Rozpoczęcie (107) Przejrzysty Przekaz (107) Perswazyjny Język (108) Porywające Zakończenie (109) Prezentacja idei (111) Opis sytuacji (111) Profesjonalne Przygotowanie (112) Przyciągające Rozpoczęcie (112) Przejrzysty Przekaz (113) Perswazyjny Język (113) Porywające Zakończenie (114) Deklaracja polityki (117) Opis sytuacji (117) Profesjonalne Przygotowanie (118) Przyciągające Rozpoczęcie (118) Przejrzysty Przekaz (119) Perswazyjny Język (120) Porywające Zakończenie (120) Raport (121) Opis sytuacji (121) Profesjonalne Przygotowanie (121) Przyciągające Rozpoczęcie (122) Przejrzysty Przekaz (122) erswazyjny Język (123) Porywające Zakończenie (124) Wykład (prezentacja szkoleniowa) (125) Opis sytuacji (125) Profesjonalne Przygotowanie (125) Przyciągające Rozpoczęcie (127) Przejrzysty Przekaz (127) Perswazyjny Język (128) Porywające Zakończenie (129) Przemówienie kryzysowe (131) Opis sytuacji (131) Profesjonalne Przygotowanie (131) Przyciągające Rozpoczęcie (132) Przejrzysty Przekaz (133) Perswazyjny Język (134) Porywające Zakończenie (135) Testimonial (świadectwo) (137) Opis sytuacji (137) Profesjonalne Przygotowanie (137) Przyciągające Rozpoczęcie (138) Przejrzysty Przekaz (139) Perswazyjny Język (139) Porywające Zakończenie (140) Część III: Jak jeszcze możesz udoskonalić swoją prezentację? Jak przemawiać interesująco (143) Jak podawać liczby w prezentacjach? (149) Mów prosto i po polsku! (155) Siła metafory (159) Czego boją się kiepscy mówcy (a wielcy - po mistrzowsku wykorzystują) (163) Co może się teraz zmienić w Twoim życiu i w Twojej pracy? (169)
Okładka książki Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wied.

39,00 zł 25,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić! Paweł Tkaczyk sam osobie mówi, że „zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi, nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak„Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast„Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy„B"... Fragment książki „Zakamarki Marki” Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? Kiedy idziesz do sklepu po kurtkę na zimę, możesz ją przed zakupem wziąć do ręki, obejrzeć z każdej strony, przymierzyć. Na własnej skórze poczujesz, czy jest ciepła i czy spełnia swoją funkcję. Jeśli przy wyborze kierujesz się tylko racjonalnymi kryteriami, wizerunek marki producenta kurtki nie ma wielkiego znaczenia. No, chyba że chcesz kurtkę, której będą Ci zazdrościć koledzy i koleżanki. Wtedy to, czy jest ciepła, zejdzie na dalszy plan, a na pierwszy wysunie się marka. Jednak są branże, w których wizerunek to praktycznie wszystko, co dana firma posiada. Adwokat zwykle nie chwali się listą referencyjną swoich klientów, a zawodowa etyka zabrania mu wszelkich form reklamy. Life coach (z ang. osobisty mentor) również musi polegać na wrażeniu, jakie zrobi na swoich potencjalnych klientach — bo kombinacja tego wrażenia i wiedzy (której przecież nie widać na pierwszy rzut oka) stanowi o jego wartości. Trzeba pamiętać, że w takiej sytuacji sukces rynkowy jest wypadkową wizerunku i reputacji — o ile budowanie pierwszego z tych elementów możesz powierzyć ekspertom, o tyle drugi, w dobie dominacji internetu i marketingu szeptanego, zależy przede wszystkim od opinii klientów — tych usatysfakcjonowanych współpracą z Tobą, ale również tych niezadowolonych. Dlatego warto trzymać rękę na pulsie i regularnie sprawdzać komentarze na swój temat zamieszczane na forach, blogach czy specjalistycznych portalach, a także słuchać opinii o własnej firmie. A to wszystko, żeby mieć świadomość, co w odczuciach klientów jest Twoją mocną stroną, a co trzeba usprawnić, zmodyfikować. Wsłuchaj się w głos konsumentów, a będziesz wiedział, jak dbać o reputację. Wstęp (7) Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
Okładka książki Wstrętne kobiety

24,00 zł 17,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dla mężczyzn po przejściach i kobiet z przeszłością Poznaj przyczyny szumów komunikacyjnych w układach damsko-męskich Zrozum, co może powodować rozczarowanie zachowaniem kobiet Sprawdź, jak z nimi postępować Nie pozwól się tłamsić i krytykować Dobre kobiety są lepsze niż dobrzy mężczyźni. Złe kobiety są gorsze niż źli mężczyźni -- to zdanie wypowiedziane przez Marcela Acharda znakomicie charakteryzuje książkę Jaya Cartera. Autor w przenikliwy sposób analizuje zachowanie złośnic starających się uczynić piekło z życia swoich bliskich oraz pomaga zrozumieć błądzące kobietki, które nie mają złych intencji. Jak wytrzymać z kobietą, która wysysa z Ciebie całą energię? Czy można ją zrozumieć i oswoić? Czy warto się na to porywać? Z tego poradnika dowiesz się, co jest źródłem Twoich problemów z kobietami. Poznasz metody postępowania z trudną partnerką, koleżanką czy szefową. A jeśli jesteś kobietą, która chce się zmienić lub sama ma kłopoty ze zrozumieniem zachowania innych dziewczyn -- to książka również dla Ciebie. Przykłady sytuacji konfliktowych i odpowiednich reakcji na nie. Stawianie czoła despotkom i rozpoznawanie manipulatorek. Typy wstrętnych kobiet. Bezpieczne metody komunikowania się. Wskazówki pomagające w przypadku większości problemów. Nie taka kobieta straszna...
Okładka książki Skuteczny networking

19,90 zł 13,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Networking budzi w Tobie sprzeczne uczucia? Zmień to! Zachowaj profesjonalizm i pewność siebie Mów, słuchaj i zdobywaj przyjaciół w biznesie Zachowaj autentyczność i pokonaj stres Kontakty w biznesie: instrukcja w kieszeniSieć powiązań i kontaktów zawodowych dla każdego aktywnego biznesmena stanowi bezcenne wsparcie. Czasem jednak takie znajomości nie wnoszą niczego nowego, a jedynie zajmują Twój bezcenny czas. Dowiedz się zatem, jak wdrożyć skuteczny networking, który poprawi Twoje perspektywy zawodowe. Naucz się odpowiednio dobierać spotkania, zadawać właściwe pytania i radzić sobie ze zdenerwowaniem. Przekonaj się, jak wiele korzyści możesz uzyskać dzięki sensownym kontaktom.Zadania do wykonania Sprawdź, jak działa logika networkingu. Słuchaj z uwagą i mów, przyciągając uwagę. Efektywnie zarządzaj kontaktami po spotkaniu. Zachowuj się autentycznie i stawiaj na fachowość. Zostań mistrzem w sztuce networkingu.Książki z serii Kariera w kieszeni powstały z myślą o zapracowanych ludziach na każdym szczeblu kariery. Pomogą Ci rozwinąć te umiejętności, dzięki którym Twoje życie zawodowe nabierze prawdziwego rozmachu. Stosuj złote reguły networkingu, korzystając z cennych i praktycznych wskazówek specjalistów.
Okładka książki Przedsiębiorczość jest kobietą

34,00 zł 22,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Amazonki XXI wieku Rób to, co kochasz, i naucz się kochać to, co robisz Uczyń z intuicji swoją najlepszą przyjaciółkę Traktuj ryzyko jak wyzwanie Gotowa na sukces Pomyśl o wszystkich marzeniach, których nie udało Ci się jeszcze zrealizować. O planach odkładanych od niepamiętnych czasów. Na pewno w każdej chwili możesz dokonać w swoim życiu czegoś znaczącego, a my z przyjemnością Ci w tym pomożemy. Wesprzemy Cię, byś mogła wzniecić ogień w tlącym się pragnieniu. Pomożemy nadać nową jakość Twojemu życiu zawodowemu i osobistemu. Zaoferujemy motywację, byś przestała wreszcie dreptać w miejscu. Dostarczymy praktycznych wskazówek, abyś zaczęła się realizować na swój własny sposób. Zapewnimy gotowe recepty, cenne rady i inspirujące historie, które będziesz mogła wykorzystać w swoim nowym przedsięwzięciu. Przeczytaj i przygotuj się na sukces. Pamiętaj, nie jesteś sama! Ladies Who Launch jest organizacją, programem i koncepcją w jednym. Jej funkcjonowanie stanowi dowód na to, że każda kobieta może uruchomić własną działalność gospodarczą i - wykorzystując swoją kreatywność - zwiększyć samoocenę oraz poczucie szczęścia. Dziś stopniowo program ten zdobywa popularność na całym świecie. Dzięki niemu tysiące kobiet mogły wyrwać się ze sztywnych ram dotychczasowej pracy, by nareszcie zacząć realizować swoje aspiracje. Jeśli jesteś ambitną dziewczyną, która oczekuje od życia więcej, spróbuj spełnić się w przedsiębiorczych inicjatywach, korzystając z inspiracji, jakiej dostarczy Ci program Ladies Who Launch. Spełniaj swoje pragnienia, wciel w życie prawdziwe pasje i wykorzystaj umiejętności. Tylko cztery kroki, a tak wielki skok! Wizualizuj pragnienia - wyobraź sobie to, co Cię uszczęśliwia. Zwerbalizuj marzenia - powiedz głośno, czego chcesz. Zrealizuj zamiary - śmiało przystąp do działania. Celebruj swoje sukcesy - ciesz się tym, na co zapracowałaś. Victoria Colligan i Beth Schoenfeldt stworzyły firmę, która stanowi połączenie społeczności internetowej i systemu wsparcia działającego w rzeczywistości pozawirtualnej. Ich sylwetki i dokonania przedstawiano w popularnej prasie biznesowej, w tym w magazynach "Fortune", "Los Angeles Times", "Wall Street Journal", "Cosmopolitan", "Working Mother". Amy Swift od samego początku ściśle współpracuje z Ladies Who Launch jako autorka oraz specjalistka ds. strategii komunikacji marki.
Okładka książki Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół

19,90 zł 13,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Psychologiczny detektor informacji niejawnych Poznaj zasady biurowych gier Przestrzegaj obowiązujących reguł Zobacz, czego nie widać gołym okiem Współpracownicy mogą spowodować, że Twoja praca stanie się wielką frajdą. Mogą też sprawić, że zamieni się ona w prawdziwy koszmar. Będziesz z poczuciem sukcesu piąć się po szczeblach kariery albo zaczniesz łykać antydepresanty. Czy zachowania Twoich kolegów i koleżanek czasem wydają Ci się niezrozumiałe, nielogiczne albo zupełnie absurdalne? Jak ich rozgryźć? Jak rozpracować zasady gry, którymi się kierują? Dowiedz się pierwszy, bądź górą! Na początek zlustruj dokładnie samego siebie. Dowiedz się, jaki typ społeczny reprezentujesz i jak Cię postrzegają inni. Potem możesz zacząć analizować swoich współpracowników. Rozpracuj ich i naucz się bezbłędnie przewidywać ich zachowania. To prostsze, niż myślisz. Ludzie są zaskakująco przewidywalni i to właśnie działa na Twoją korzyść. Otwórz swoje osobiste psychologiczne biuro śledcze… Co mówić, by usłyszeć to, czego się pragnie? Gafy, które możesz popełnić -- tylko po co? Wrogość w zespole -- kto się do niej przyczynia? Jak Cię widzą, tak Cię obmawiają -- dowiedz się, co myślą o Tobie inni. Ludzie w pracy i życiu codziennym -- w co grają? Włącz swój radar i odbieraj zaszyfrowane wiadomości. Relacje w pracySpis treści Wstęp (7) Na jakich kolegów zasługujesz? (7) Komunikacja i transakcja (8) Gry kolegów (12) 1. Kim jesteś? (15) Nowy? (15) Silny typ? (18) Szara mysz? (20) Gotowy do pomocy? (21) Szukający harmonii? (23) Letargiczny? (24) Strachliwy? (25) Nadgorliwy? (26) Dziecko szczęścia? (27) Nieopanowany? (29) Firmowy wesołek? (30) 2. Kim są inni? (33) Tyran? (33) Naciągacz? (34) Przepracowany? (36) Pracoholik? (37) Utrapieniec? (38) Rzep? (38) Dostosowany? (39) Jeleń? (40) Wszystkowiedzący? (41) Skarżypyta? (42) 3. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego (43) "Czy możesz, aaa, czy mógłby pan..." (43) Biel oka kolegi (44) "Niech pan opowie!" (46) "Czy mógłby pan..." (46) "Zamknąć drzwi!" (47) Niewinny całus (48) Jeden kieliszek... (49) Sprzątnąć sprzed nosa (51) 4. Typy ludzi i ich gry w życiu codziennym (53) "Gdzie właściwie leży...?" (53) "Muszę to jeszcze szybko opowiedzieć!" (54) Powinno się uczyć kopiowania (55) "Czyje to auto?" (57) "Czy zachowuję się zbyt głośno?" (58) "Czy ja muszę to znosić?" (59) "Co mi się znowu przytrafiło!" (60) "Słucham cię!" (61) Zawsze mam zły humor (62) 5. Gafy - przewodnik (65) "Zepsuty dzień dobry?" (65) "Jak minął urlop?" (66) "Najpierw palenie" (67) "Co za czarująca malinka!" (67) "Czy chciałby pan...?" (68) "Jaki idiota to spartolił?" (68) "Przecież to szef..." (69) Z pewnego źródła (69) Zawsze wszystko wie (70) "Co jest w tym takiego śmiesznego?" (71) "Czy nie słuchał mnie pan?" (71) "Dlaczego nic pan nie mówi?" (72) "I gdzie leży problem?" (74) "Niech pan to zostawi!" (74) 6. Mobbing? Ukłucie igłą i uderzenia pałą (77) "Czy już się wyspałeś?" (77) Za zasłoniętą ręką (78) "On ma AIDS!" (80) "Co za podwozie!" (81) Kilka policzków (82) Zakończenie (85) Kierować, nie będąc szefem (85) Jak się czujesz? (86) Bibliografia (89)
Okładka książki Autopromocja i awans

19,90 zł 13,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nikt nie jest niezastąpiony? Zmień to! Kreuj swój perfekcyjny wizerunek Rozwijaj umiejętności interpersonalne Zawieraj korzystne znajomości i sojusze Uzyskiwanie awansu: instrukcja w kieszeni Udało Ci się zdobyć znakomitą pracę? Niech to będzie dopiero początek. Wykorzystaj swój dobry start w celu zrobienia olśniewającej kariery. Nie licz na to, że szefowie docenią Cię tylko i wyłącznie za ciężką, sumienną pracę. Dawaj z siebie wszystko. Pamiętaj jednak, że prócz znakomitych kwalifikacji i rzetelnego wykonywania obowiązków równie ważna jest umiejętnie prowadzona autopromocja. Zdobądź awans, szacunek i uznanie. Poczuj satysfakcję i spełnienie zawodowe. Zadania do wykonania Poznaj wszystkie plusy i minusy awansu. Uświadom sobie swoje mocne strony i słabości. Pracuj nad komunikacją, wiarygodnością i pewnością siebie. Zbuduj efektywną sieć znajomości wśród liderów lub protektorów. Spraw, że zaczną Cię postrzegać jako osobę niezastąpioną. Książki z serii Kariera w kieszeni powstały z myślą o zapracowanych ludziach na każdym szczeblu kariery. Pomogą Ci rozwinąć te umiejętności, dzięki którym Twoje życie zawodowe nabierze prawdziwego rozmachu. Realizuj swój ambitny plan kariery i awansuj, korzystając z cennych, praktycznych wskazówek specjalistów. Autopromocja i awansSpis treści Czy jesteś gotowy na awans? (4) 1. Plusy i minusy awansu (7) 2. Bycie kandydatem do awansu (16) 3. Zaznaczanie swojej obecności (30) 4. Zarządzanie własnym wizerunkiem: jak zrobić dobre wrażenie (40) 5. Wyróżnianie się z tłumu: niezawodne techniki (51) 6. Nawiązywanie kontaktów i promowanie się (63) 7. Praca z mentorem (75) 8. Odniesienie sukcesu jako świeżo upieczony menedżer (85) Literatura uzupełniająca (98)
Okładka książki 6 nawyków wydajnego zespołu

39,00 zł 25,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak stworzyć stabilny, trwały i efektywny zespół? Jak rozwijać synergię i minimalizować dysonans? Jakie nawyki rozwijać, a jakie stanowczo tłumić? Jak działa zespół marzeń? Grupa idealnie dopasowana. Zostań budowniczym relacji międzyludzkich! Zdefiniuj zestaw umiejętności potrzebnych zespołowi. Znajdź osoby, które posiadają wszelkie niezbędne cechy. Stawiaj na poszerzanie horyzontów i myślenie lateralne. Zadbaj, by styl pracy lidera był dopasowany do grupy. Pamiętaj o odpowiednich treningach i potrzebnych szkoleniach. Obserwuj profesjonalny oraz emocjonalny rozwój zespołu. Planowanie i realizacja projektów dla klientów, opracowywanie strategii, doskonalenie systemów, podejmowanie decyzji operacyjnych… to zadania, do których nowoczesne organizacje wykorzystują pracę zespołów. Co jednak sprawia, że ten system sprawdza się w praktyce? Zespół jest niczym mała orkiestra. Jego członkowie muszą posiadać indywidualne, choć uzupełniające się umiejętności. Nad całością powinien zaś panować zdolny dyrygent. Tak powstaje wspaniały koncert oraz doskonale przeprowadzony projekt. Dobrze dobrana i zgrana grupa nie powstaje z przypadku, ale w drodze drobiazgowej analizy kompetencji i osobowości. Wspólna świadoma współpraca, wzmacnianie więzi i wprowadzanie w życie pozytywnych nawyków stanowią o jej sile i trwałości. Autorzy książki skupiają się na sześciu takich nawykach, proponując prosty i praktyczny model, sprawdzający się w organizacji każdej wielkości.
Okładka książki Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co ....

34,00 zł 23,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Tajniki (zapomnianej) kultury biznesu Zdobądź przyjaciół i sprzymierzeńców Pchnij Twoją karierę w nowym kierunku Wykreuj się na prawdziwą gwiazdę biznesu Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów? Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach! Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące: profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu, mowy ciała oraz komunikacji werbalnej, rozwijania umiejętności przywódczych, organizowania udanych imprez biurowych, zasad prowadzenia korespondencji biznesowej. Pamiętaj – drobiazgi mogą odmienić Twoją karierę!Biznesowy savoir - vivreSpis treści Wstęp (9) 1. Budowanie dobrych relacji zawodowych (19) Witanie się i przedstawianie się z wdziękiem (20) Odpowiedni uścisk dłoni (22) Small talk, czyli sztuka prowadzenia rozmowy towarzyskiej (23) Jak być dobrym słuchaczem (25) Dobre relacje ze współpracownikami (28) Unikaj nawiązywania romansów w pracy (29) Jak nawiązywać kontakty, które przyniosą wymierne korzyści w życiu zawodowym (31) Więcej na temat wizytówek (36) Wskazówki dotyczące prezentów (38) Kartki świąteczne, które pomogą Ci zostać zauważonym (42) 2. Umiejętności biznesowe na miarę naszych czasów (43) Ważne zasady dotyczące zachowania się podczas spotkania (45) Zasady skutecznego prowadzenia domowego biura (telepracy) (48) Umiejętności potrzebne do przygotowania dobrej prezentacji (51) Wskazówki dotyczące zachowań w odniesieniu do przedstawicieli danej płci (57) Zasady dotyczące witania się i przedstawiania (58) Nowe zasady dotyczące udzielania pomocy (59) 3. Profesjonalny wizerunek (61) Tajemnice profesjonalnego stroju i wyglądu (63) Wskazówki tylko dla mężczyzn (66) Wskazówki tylko dla kobiet (67) Luz kontrolowany (68) Podstawowe informacje na temat mowy ciała (70) Zadbaj o to, by równie dobrze się Ciebie słuchało, co oglądało (73) Zwróć uwagę na to, jak mówisz (74) Zwróć uwagę na to, co mówisz (75) 4. Jak polepszyć swoje perspektywy zawodowe (79) Zacznij kierować swoim życiem zawodowym (81) Przyjmowanie krytyki (89) Jak prosić o podwyżkę (90) Podstawowe zasady gospodarowania czasem (92) Dbaj o siebie (94) Zasady pracy w zespole (96) Rozwijaj swoje umiejętności przywódcze (97) O czym należy pamiętać, przygotowując się do rozmowy kwalifikacyjnej (103) 5. Udane kontakty towarzyskie w pracy (109) Jak uniknąć popełnienia gafy podczas kolacji biznesowej (111) Zamawianie posiłku na lunch w pracy (115) Jedzenie w stołówce (116) Zachowanie przy bufecie (117) Jedzenie w samotności (117) Wskazówki dotyczące picia alkoholu (120) Idealne przyjęcie biurowe (122) 6. Profesjonalne korzystanie z nowoczesnych technik komunikowania się (125) Zasady korzystania z poczty elektronicznej (126) Zwroty powitalne i pożegnalne (131) Zasady korzystania z telefonu stacjonarnego (132) Podczas telekonferencji (134) Rozsądne korzystanie z telefonu komórkowego (135) Podstawowe zasady korzystania z poczty głosowej (137) Kiedy do kogoś dzwonisz (137) Idealne powitanie na poczcie głosowej (139) Podczas wideokonferencji (140) 7. Podstawowe zasady prowadzenia korespondencji biznesowej (143) Zanim zabierzesz się do pisania (145) Gdy już zaczniesz pisać (147) Jak upewnić się, że Twoje pismo nie zawiera błędów (151) Odpowiedni zwrot do adresata (152) Odpowiedni zwrot pożegnalny (154) Dopilnuj, by dokument miał estetyczny wygląd (155) Zasady pisania podziękowań (156) 8. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami (159) Gdy czyjeś zachowanie Cię irytuje lub jest dla Ciebie uciążliwe (162) Naucz się, jak nie prowokować konfliktów (167) Jak udzielać informacji zwrotnej i krytykować (168) Przekazywanie informacji wprawiających w zakłopotanie (170) Przekazywanie złych wiadomości (171) Odchodzenie z pracy (172) 9. Zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych (175) Gdy jesteś gościem (177) Uwzględnij różnice kulturowe, przygotowując prezentację (181) Strój, który pomoże Ci odnieść sukces w kontaktach międzynarodowych (183) Gdy pełnisz rolę gospodarza (184) Jak rozmawiać z obcokrajowcem (186) Wyzwania przy stole (189) Zasady prowadzenia zagranicznej korespondencji biznesowej (191) Wskazówki dotyczące wręczania prezentów w międzynarodowych kontaktach biznesowych (193) Uwagi końcowe (197) Dwadzieścia kwestii, od których należy zacząć (199) Podziękowania (205) O autorkach (206)

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj