KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press

Okładka książki Magia wystąpień publicznych Techniki, narzędzędzia i sztuczki

47,00 zł 30,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,45 zł

Techniki, narzędzia i sztuczki NLP Jak to się robi z NLP? Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy i utrzymać ją? Jak dotrzeć do podświadomości odbiorców? Jak zachować spokój, równowagę i skupienie? Jak inscenizować i reżyserować prezentację? Jeśli pragniesz stać się znakomitym prelegentem, kup tę książkę. Przeczytaj ją. Zrób wszystkie ćwiczenia. Warta jest swojej ceny. Znajdziesz w niej tyle pomysłów na poprawę swoich prezentacji, że wystarczy Ci do końca kariery zawodowej. Peter Young, autor książki Zrozumieć NLP. Reguły i praktyka Kompendium technik NLP w prezentacjach i szkoleniach Nawiązywanie efektywnego kontaktu ze słuchaczami. Posługiwanie się sugestywnym przekazem werbalnym. Operowanie gestem w celu przyciągnięcia uwagi odbiorców. Wprowadzanie słuchaczy w odpowiedni stan emocjonalny. Planowanie prezentacji z uwzględnieniem indywidualnych stylów uczenia się. NLP nie przestaje zadziwiać. Jest prawdziwym rogiem obfitości, z którego wciąż wysypują się nowe możliwości, umiejętności i fascynujące techniki. Zastosowanie programowania neurolingwistycznego w wystąpieniach publicznych i prezentacjach zapewnia magiczne wprost rezultaty. Ta książka w jasny i czytelny sposób prezentuje liczne techniki wykorzystywane przez najlepszych światowych szkoleniowców, handlowców oraz ludzi show-biznesu. Naszpikowana jest celnymi uwagami i okraszona wymownymi fotografiami. Zawiera wskazówki oraz ćwiczenia kształcące umiejętności, które pozwolą Ci odnaleźć i uwolnić drzemiącą w Tobie energię ? osobistą siłę, dzięki której Twoje prezentacje zadziałają jak magia. Książka dedykowana jest osobom występującym publicznie oraz trenerom. Magia wystąpień publicznychSpis treści Przedmowa (5) Wstęp (9) Rozdział 1. Ustalanie ram (15) Rozdział 2. Programowanie neurolingwistyczne (23) Rozdział 3. Twój wewnętrzny stan (41) Rozdział 4. Twoja podświadomość (49) Rozdział 5. Urzeczywistniające się paradygmaty (53) Rozdział 6. Sprzężenie zwrotne (63) Rozdział 7. Etapy uczenia się i treningu (71) Rozdział 8. Taniec porozumienia (85) Rozdział 9. Być sobą (109) Rozdział 10. Energia (121) Rozdział 11. Pięć zmysłów i język (151) Rozdział 12. Wykorzystanie przestrzeni (177) Rozdział 13. Komunikacja niewerbalna (189) Rozdział 14. System 4MAT (211) Rozdział 15. Publiczność i stany emocjonalne (225) Rozdział 16. Wbudowane przypowiastki (241) Rozdział 17. Twoja prezentacja (265) Rozdział 18. Podsumowanie (269) Dodatek A: Jak samemu wykonywać ćwiczenia (273) Dodatek B: Dodatkowe informacje (275) Bibliografia (277)
Okładka książki Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie...

37,00 zł 23,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,51 zł

Mind mapping (mapy myśli) to dynamiczne narzędzie biznesowe, służące do zarządzania czasem, pamięcią, projektami, a także porządkujące informacje dzięki zastosowaniu naturalnego dla mózgu sposobu ich zapisuCzy wiesz: jak rozpoznać kłamstwo, czytając mowę ciała? jak dużo razy kłamiemy w ciągu 10 minut rozmowy? jak skłonić kłamcę do przyznania się do winy? Na te i wiele innych pytań odpowiada ta książka. Autor przekazuje, jak identyfikować i demaskować kłamstwo w różnorakich obszarach życia: w związkach, w pracy, na sali przesłuchań czy w polityce. Omawia symptomy towarzyszące kłamstwu: ekspresje mimiczne, mikroekspresje i mowę ciała, a również technologie stosowane poprzez mężczyźni i kobiety mijające się z prawdą. To wyśmienity poradnik po kłamstwie! Jarosław Świątek – psycholog, absolwent SWPS, redaktor naczelny i współtwórca portalu Psychologia-Społeczna.pl , w dodatku redaktor merytoryczny portalu Psychologia-Biznesu.pl. Założyciel i prezes Before, korporacji zajmującej się nowatorskimi badaniami reklam. Specjalizuje się w zakresie technik wpływu społecznego, perswazji, afektywnych fundamentów orientacji w sąsiedztwie , a oprócz tego psychologii reklamy. Mapy myśli — instrukcja obsługi Mind Mapping Twórcą koncepcji map myśli jest Tony Buzan.Ten urodzony w 1942 roku londyńczykjuż na studiach zaczął zgłębiać tajniki efektywnego uczenia się, sposobów, w jakie myślimy, przetwarzamy informacje i zapamiętujemy je. Pasjonowało go kreatywne myślenie, twórcze rozwiązywanie problemów i techniki przyspieszenia czytania, czyli wszelkie sposoby najbardziej efektywnego wykorzystania umysłu. By znaleźć odpowiedzi na nurtujące go pytania, zgłębiał tajniki psychologii, semantyki, neuropsychologii i neuro-lingwistyki, badał techniki zapamiętywania, a także zagadnienia dotyczące twórczego myślenia. Doszedł w końcu do wniosku, że jedynie synergiczne połączenie wszystkich ludzkich zmysłów i funkcji mózgu może doprowadzić do podniesienia efektywności i wydajności umysłu. W 1971 roku Buzan wydał książkę Ań Encyclopedia of the Brain and Its Use. Po tym wydarzeniu niepełna jeszcze koncepcja map myśli zaczęła nabierać kształtów, trafiła bowiem do szerokiego grona zainteresowanych, którzy zaczęli ją stosować i usprawniać. Od tamtej pory minęło prawie 40 lat, a idea mind mappingu wciąż ewoluuje i grono jej wielbicieli wciąż rośnie. Każdego dnia do tego grona dołączają kolejne osoby, którym kreatywne notatki pomagają w codziennym życiu osobistym i zawodowym. Tony Buzan jest dziś światowej sławy autorytetem w dziedzinie twórczego wykorzystania umysłu i uczenia się. Napisał wiele książek poświęconych temu zagadnieniu, jest prezesem Fundacji Mózg, założycielem klubów Rusz głowq działających na całym świecie. Prowadzi wiele programów telewizyjnych, jest współtwórcą filmów popularnonaukowych i edukacyjnych, doradza komisjom rządowym i międzynarodowym koncernom. Jest również pomysłodawcą Mernoriady, czyli mistrzostw świata w zapamiętywaniu. Posiada prawdopodobnie najwyższy poziom „twórczego" ilorazu inteligencji na świecie. Jak wygląda mapa myśli? Na kolejnych stronach opiszę dokładnie podstawowe cechy map myśli. Jeśli jednak jesteś niecierpliwy, to przyjrzyj się pierwszej mapie w książce (rysunek 2.1), która to mapa w prosty sposób ukazuje najważniejsze właściwości wszystkich map myśli. Wygląd Mapy myśli wykorzystują naturalną cechę ludzkiego umysłu, jaką jest umiejętność tworzenia i wykorzystywania skojarzeń. Według Tony'ego Buzana nasze myśli nie biegną wytyczonymi torami kratek czy linijek, ale naturalnie i spontanicznie rozchodzq się promieniście we wszystkich kierunkach\ Jest to zarazem definicja myślenia wielokierunkowego, na którym opiera się cała idea map myśli. Dlatego każda mapa składa się z trzech podstawowych elementów: 1. Centrum mapy stanowi główna idea, słowo, obraz, symbolizujące główną myśl lub tematykę mapy. 2. Główne tematy i zagadnienia wychodzą promieniście z centrum mapy i stanowią jej gałęzie. 3. Tematy bardziej szczegółowe, powiązane z głównymi tematami, wychodzą promieniście z głównych gałęzi, stanowiąc ich podgałęzie, i są tak rozbudowane (mają tyle poziomów szczegółowości), jak tylko wymaga tego temat. Bardzo możliwe, że czytając powyższy opis, zobaczyłeś oczami wyobraźni drzewo, mające gruby, stabilny pień, z którego wyrastają gałęzie, a z nich mniejsze gałązki zakończone listkami. Niektóre z gałęzi dotykają się, łączą albo zahaczają o siebie. Wszystkie z nich mogą tworzyć samodzielną część, ale razem stanowią piękne, duże drzewo. A może zobaczyłeś ośmiornicę, która ma wiele odnóży, a każde z nich zakończone jest malutkimi mackami przyciągającymi wszystko to, co zechce ich właścicielka. Cokolwiek ujrzałeś pod swoimi powiekami — miałeś rację. Tak właśnie wygląda struktura mapy myśli — centrum i promieniujące z jego wnętrza rozgałęzienia. Jeśli Twoja wyobraźnia jeszcze się nie obudziła, to wesprzyj ją i spójrz na ilustracje znajdujące się na następnych stronach (rysunek 2.2 i rysunek 2.3). Zostało udowodnione, że ludzki umysł potrafi zapamiętać w jednej chwili tylko 7 (±2) elementów. To pojemność naszej pamięci krótkotrwałej, zwanej także pamięcią operacyjną. Pierwszy raz opisał to zjawisko George Miller w swoim słynnym artykule The Magical Number Seven, Plus or Minus Two Do naszej pamięci operacyjnej trafiają bodźce, na które zwróciliśmy uwagę. Ale jeśli te informacje nie zostaną utrwalone (np. poprzez powtórzenie), utracimy je po bardzo krótkiej chwili (trwającej kilka sekund). Jeśli natomiast utrwalimy daną informację, to trafi ona do naszej pamięci długotrwałej, która zawiera w zasadzie wszystko, co wiemy i potrafimy, a jej pojemność jest nieograniczona. Warto zatem zachowywać najbardziej wartościowe dane, abyśmy mogli z nich korzystać w czasie całego naszego życia. Wynika z tego prosty wniosek — liczba głównych gałęzi naszej mapy raczej nie powinna przekroczyć liczby 7 (±2). Dzięki temu mapa będzie bardziej czytelna i łatwiej będzie Ci zapamiętać jej zawartość. Kształt Kartki, na których tworzysz mapy, mogą być różne w zależności od tego, do czego dana mapa będzie służyć. Możesz wykorzystać na przykład: • Stronę w bloku A4, jeśli tak wygląda Twój notes. • Kartkę w kalendarzu as, jeśli planujesz swój dzień lub tydzień w formie mapy. • Ekran laptopa, jeśli wykorzystujesz aplikacje do tworzenia map myśli albo zwykłe programy graficzne, w których będziesz je umieszczać. • Serwetkę w restauracji, jeśli w trakcie lunchu przyszedł Ci do głowy genialny pomysł, który nie powinien umknąć. Materiałem bazowym może być w zasadzie wszystko, na czym tylko da się coś zapisać. Przypomnij sobie, na czym zwykle notujesz lub zapisujesz na przykład swoje listy spraw do załatwienia, i uświadom sobie, że wszystkie te rzeczy mogą z powodzeniem pomieścić Twoje mapy. Niezależnie od nośnika danych najbardziej funkcjonalne jest ułożenie go w pozycji poziomej (orientacja horyzontalna). Pisaki, których używasz do rysowania i pisania, także powinny być takie, jakie lubisz najbardziej — poręczne, wygodne, przyjemne w dotyku. Tworzenie map powinno być przyjemnością, bo tylko wtedy możesz liczyć na przypływ kreatywnych pomysłów i trwalszy efekt w zapamiętaniu zanotowanych informacji. Z mojej praktyki wynika, że nie zawsze będziesz miał ochotę i czas na wykorzystanie rekomendowanych kilku kolorów podczas notowania albo zabraknie Ci pod ręką tych ulubionych pisaków. Idąc na spotkanie biznesowe, weź zatem zwykły długopis, a kolory dodasz podczas przeglądania notatek. Może potem dokleisz do mapy jakąś małą żółtą karteczkę z dodatkową informacją, zdjęcie, ulotkę, a może wizytówkę rozmówcy, aby kojarzyła się z daną rozmową czy spotkaniem. Możliwości jest nieskończenie wiele. Słowa-klucze Mapy myśli powstają dzięki Twoim skojarzeniom związanym z danym tematem. Im trafniejsze one będą na etapie tworzenia mapy, tym lepiej skorzystasz z tej mapy w przyszłości, a Twoja pamięć sprawniej odtworzy jej treść. Jednak jak odnaleźć to właściwe słowo, które uruchomi cały łańcuch skojarzeń, doprowadzając Cię potem do właściwego wniosku? Możesz nie wierzyć, ale zaledwie 10%, a nawet mniej, użytych słów (w tekście czy wypowiedzi) wystarczy do tego, by zrozumieć główne przesłanie i praktycznie odtworzyć sens z pamięci. Praktycznie 90% słów, których używasz w codziennej komunikacji (pisemnej i werbalnej), składa się z tak zwanych słów wypełniających, czyli: oraz, ale, dlatego, to, tamto, jego, może, czy itd. Mapy myśli wykorzystują jedynie te 10% niezbędnych słów. Czy to nie wspaniałe, że zamiast zapisywania ton papieru możemy zanotować jedynie kilka słów i mieć spokojną głowę, że w odpowiednim momencie na podstawie tylko ich zapisu będziemy mogli odtworzyć przebieg każdej rozmowy, spotkania albo treść przeczytanej notatki służbowej? Słowo-klucz to wyraz niosący ze sobą bardzo szeroki wachlarz skojarzeń. A skojarzenia właśnie dzięki temu słowu zostają przywołane z zakamarków Twojej pamięci. Są jak klucze otwierające właściwe szuflady w Twoim archiwum pamięci. Zawsze kiedy myślę o tych słowach, widzę wielką bibliotekę, w której aby znaleźć pożądaną książkę, przebiegam wzrokiem po regałach z różnymi napisami, l właśnie te nazwy regałów są słowami kluczowymi, które stanowią wspólny mianownik dla wszystkich książek stojących na półkach danego regału, a zarazem opisują ich główną tematykę. Liczba wybranych słów-kluczy zależy od kilku czynników, między innymi od: • Twojego obycia i znajomości opracowywanego materiału, • ilości szczegółów, które są w tym materiale dla Ciebie istotne, • poziomu Twojego zainteresowania materiałem, • Twojego celu pracy z tym materiałem, • Twojego zaufania do własnej pamięci. Niestety wielu ludzi robi notatki w taki sposób, jakby mieli zdawać za chwilę egzamin z pełnej znajomości danej dziedziny. Skutkuje to zwykle przesadą w liczbie zapisywanych słów czy nawet całych sformułowań, zaburza przejrzystość notatki i w zasadzie mija się z jej celem (którym najczęściej nie jest zdawanie egzaminu). A wystarczyło przecież przed przygotowaniem notatki sformułować cel jej powstania i skupić uwagę tylko na istotnych dla nas kwestiach, a nie wszystkich kwestiach poruszanych w opracowywanym materiale. Zalety słów-kluczy Przychodzi mi do głowy wiele zalet słów-kluczy, a największymi w przypadku stosowania ich na mapach myśli są na pewno: • oszczędność przestrzeni, • łatwość w dostrzeganiu powiązań pomiędzy myślami, • konieczność szczególnego skupienia uwagi podczas notowania. Sam proces wybierania właściwego słowa kluczowego i zapisywania go w odpowiednim miejscu na kartce sprawia, że nasza koncentracja wzrasta i automatycznie zwiększa się prawdopodobieństwo zapamiętania głównych treści. Kiedy słowa kluczowe są już wybrane (np. zaznaczyłeś je wcześniej w czytanym tekście), to grupowanie ich w odpowiednie kategorie i gałęzie także jest pobudzaniem wyobraźni. Wielokrotne podejmowanie decyzji podczas notowania sprawia, że jesteś bardziej świadomy tego, co piszesz, a więc więcej zapamiętujesz. Ponadto łatwiej jest wtedy odkryć zależności pomiędzy słowami i pomysłami oraz pobudzić umysł do tworzenia nowych skojarzeń. Słowa-klucze są lepsze od długich zdań Kiedy widzisz słowo „odpowiedzialność", na pewno przychodzą Ci na myśl różne skojarzenia. Moje to: dojrzałość, pewność, stabilność, zaufanie, bezpieczeństwo. Kiedy zapiszę takie słowo na mapie ze szkolenia o kierowaniu ludźmi, prawdopodobnie po jakimś czasie od jego zakończenia, kiedy wyciągnę moją mapę, przypomną mi się powyższe słowa, a także wiele innych powiązanych z tym tematem. - Fragment książki  Mapy myśli w biznesie Spis Treści   Książka z pasji Rozdział 1. Fascynujący mózg Co wiemy o działaniu naszego mózgu? Jak skutecznie wykorzystać ten potencjał? Rozdział 2. Mapy pomysłu - rozpiska obsługi Mind Mapping(r) Jak wygląda mapa pomysłu? Jak tworzyć mapy pomysłu? Korzyści płynące ze stosowania map myśli Zagrożenia i pułapki związane ze stosowaniem map myśli Jak czytać mapy myśli? Mapa elektroniczna czy odręczna? Praktyczne wskazówki Rozdział 3. Mapy koncepcji codziennymi Twórcze rozwiązywanie problemów Planowanie i kontrolowanie Doskonała prezentacja Negocjacje Spotkania Nauka Rozdział 4. Mapy myśli w zarządzaniu schematami Charakterystyka współczesnych projektów Zakończenie  
Okładka książki Książe - Niccolo Machiavelli. HELION

27,00 zł 18,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,57 zł

Cel uświęca środkiPonadczasowe dzieło traktujące o władzy, strategii i podstępie ""Ten, kto ma władzę, nie musi nikogo za nic przepraszać"".Niccolo Machiavelli napisał słynnego Księcia prawie pięć wieków temu, zainspirowany osobą Cezara Borgii, syna papieża Aleksandra VI, włoskiego polityka, kardynała, księcia Romanii. Celność nieprzebrzmiałych spostrzeżeń, ich przenikliwość i złożoność sprawiły, że trzymacie Państwo teraz w swoich rękach jedną z najważniejszych książek wszech czasów. Koronną pozycję w dziejach filozofii społecznej, a zarazem wciąż aktualną lekcję, która kształtuje myślenie liderów na całym świecie. ""Chcę iść do piekła, nie do nieba. W piekle będę miał towarzystwo papieży, królów i książąt, a w niebie są sami żebracy, mnisi, pustelnicy i apostołowie"".Słowa Machiavellego wykraczają dalece poza jego epokę i ramy geograficzne. Manipulacje, okrucieństwo, podstęp, okraszone inteligencją i precyzyjnie dopracowaną taktyką... Kto odważy się sięgnąć po tę lekturę, przekona się lub utwierdzi, że opisane metody są praktykowane także dzisiaj - i to z wielkim oddaniem. Bo czy kiedykolwiek przestało być aktualne zdanie:""Politykowi nie wolno być niewolnikiem własnych słów""Tytułowy Książę to współczesny szef, boss, prezes, po prostu - Pierwszy. Człowiek trzeźwo i logicznie myślący, obdarzonym domieszką demonizmu, stawiający cel zawsze wyżej niż środki, używający medialnych sztyletów i zatrutych pomówień. Skuteczne sposoby w polityce, biznesie, życiu nie zmieniły się aż tak bardzo.""Ludzi należy albo zjednywać sobie pieszczotą, albo niszczyć, bo za drobne krzywdy będą się mścili, a doznawszy wielkich, nie będą już w stanie"".
Okładka książki Marketing narracyjny. Jak budować historie,które..

39,00 zł 26,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł

Powiedz mi coś o sobie! Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka. Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść: o sobie (personal branding), o firmie (komunikacja korporacyjna), o produkcie (komunikacja produktowa), o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii), o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju). Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.  
Okładka książki Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali...

42,90 zł 27,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł

Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej Wywrotowa i radykalna książka na temat triumfu osobistych wartości, która w sposób unikalny przedstawia tajemnicę sukcesu organizacyjnego. Warren Bennis, profesor katedry biznesu na Uniwersytecie Południowej Kalifornii, autor Still Surprised: A Memoir of a Life in Leadership Slap jest autorem książki będącej Świętym Graalem dla firm, które pragną jak najlepiej wykorzystać potencjał swoich menedżerów, i dla menedżerów, którzy chcą jak najlepszych relacji ze swoją firmą. Fascynującej, zmuszającej do zastanowienia i zachęcającej do podjęcia działań. Ta książka nie jest tylko "pozycją obowiązkową" w kontekście lektury… ale wręcz "obowiązkową aktywnością". Jack Calhoun, prezes Banana Republic Potencjał tkwi w Twoim sercu Oto wymykająca się standardom, niezwykła książka biznesowa, pokazująca, jak zdobyć źródło potężnej energii, wartej więcej niż wszystkie finansowe, intelektualne i materialne zachęty razem wzięte. Każdy menedżer może być pracownikiem produktywnym i entuzjastycznie nastawionym do zatrudniającej go organizacji. Wystarczy, że zostanie odpowiednio zmotywowany finansowo, intelektualnie i materialnie. Jeśli jednak kiedykolwiek spotkałeś człowieka emocjonalnie zaangażowanego w pracę tak, jakby płacono mu miliony, mimo że naprawdę zarabia niewiele, wiesz, że między dobrym pracownikiem a pasjonatem istnieje diametralna różnica. Ten drugi pragnie sukcesu mierzonego w jego własnej skali i zgodnie z własnymi osobistymi standardami oraz kategoriami. Zatrzymaj się na chwilę w gorączkowej gonitwie po kolejnych szczeblach kariery i zastanów się, czy wierzysz w to, co robisz? Czy w miejscu pracy chcesz żyć zgodnie z Twoimi najważniejszymi osobistymi wartościami? Chcesz zabierać do pracy to, co najlepszego daje Ci życie? Chcesz po wyjściu z pracy mieć dość energii, by pozostała część dnia nie przypominała życia na przepustce z więzienia? Czy pragniesz szacunku? Chcesz, aby praca menedżera była doceniana jako po części sztuka i po części nauka? Chcesz, aby płacono Ci za myślenie, a nie za wykonywanie poleceń? Czy pragniesz kontroli? Chcesz mieć autorytet, który dorównuje Twojej odpowiedzialności? Chcesz pracy interesującej i stawiającej wyzwania, ale nie takiej, w której stałym wyzwaniem jest przetrwanie? Czy chcesz mieć wpływ? Chcesz wiedzieć, że praca, którą wykonujesz, coś dla kogoś znaczy i sprawia, że świat staje się… jeśli nie lepszy, to przynajmniej nie gorszy? Ta książka mówi o poważnych sprawach, dotykających samego kośćca Twojej osobowości i prowadzących do konkretnych efektów, mających przełożenie na wyniki finansowe. Będzie dla Ciebie nieocenioną pomocą, jeśli chcesz, by Twoje życie stało się pełne i spójne, jeśli pragniesz, aby Twoje prywatne wartości przyczyniły się do osiągnięcia wielkiego sukcesu. Uwaga! Podręcznik posługuje się wysoko ocenianą techniką zarządzania, stosowaną przez najlepsze firmy z całego świata. Elementy programu zostały dokładnie przebadane i wsparte wynikami naukowymi oraz praktyką dziesiątek tysięcy najlepszych menedżerów z siedemdziesięciu krajów.
Okładka książki Jak wywierać wpływ na ludzi

42,90 zł 31,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,61 zł

Rola podświadomości w wywieraniu wpływu Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu Budowanie prawdziwej empatii Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej Kreowanie zaufania na całe życie
Okładka książki Haker umysłów

29,90 zł 18,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,99 zł

Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi oraz zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall? Złam kod ludzkiej podświadomości! Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik — i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia… oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie! Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem — klik, klik, klik — i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga — klik, klik, klik — i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą… Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ — na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz. Programista mentalnych systemów: Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna. Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu. Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika. Kotwice, czyli "nasza piosenka". Kontrolowanie własnych emocji i reakcji. Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.  Haker umysłów Spis treści I. Jak zostać hakerem ludzkich umysłów? (7) III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? (23) IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika? (29) V. Pobudź jego wyobraźnię tak, aby myśli pobiegły z góry wybranym przez Ciebie torem (37) VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" (45) VII. Nakarm umysł świadomy tak, aby mógł zaakceptować nieświadome pragnienie (53) VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za swoje pieniądze (69) IX. Narzędziownia (75) X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... (123) XI. Trening umiejętności perswazyjnych (129) XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje (145)
Okładka książki E-przyjaciele

37,91 zł 26,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,07 zł

Ze świecą szukać kogoś takiego jak ona. Amber świetnie rozumie specyfikę mediów społecznościowych i zawsze potrafi wyczuć, w jakim kierunku ewoluują. Steve Chen, współtwórca YouTube Opłaca się mieć wysoko postawionych przyjaciół, a Amber zajmuje bardzo ważną pozycję w świecie mediów społecznościowych. Być może ona nie zostanie Twoją przyjaciółką, ale jej książka lepszą być nie może. Guy Kawasaki, autor książek Rewolucyjne pomysły oraz Sztuka rozpoczynania Amber rozumie, jak ważna jest dla nas wszystkich - osób prywatnych, ale także firm oraz organizacji - umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych do budowania relacji z ludźmi tak, by nasze wysiłki zostały uznane za szczere i autentyczne. Sądzę, że jest liderką w tej dziedzinie. Tony Robbins, znany na całym świecie ekspert ds. motywacji i przedsiębiorca Lubię to! Nie ma Cię w internecie? A zatem prawdopodobnie nie istniejesz. Nie masz profilu na Facebooku albo Twitterze? Zapewne nie posiadasz żadnych przyjaciół. Dziś prowadząc firmę i licząc na jej dynamiczny rozwój, nie możesz pozwolić sobie na brak własnej strony WWW, ale przede wszystkim popełnisz niewybaczalną zbrodnię, zaniedbując media społecznościowe. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, szefem małej firmy, pracownikiem ogromnej międzynarodowej korporacji, czy aspirujesz do miana króla internetu - to, czego Ci trzeba, by odnieść towarzyski i biznesowy sukces, to zestaw narzędzi internetowych wraz z najskuteczniejszymi technikami ich zastosowania. Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili! Przykłady udanych kampanii oraz spektakularnych porażek. Zarządzanie odrębnymi kontami serwisów społecznościowych. Tworzenie strategii skutecznych działań w mediach społecznościowych. Prowadzenie popularnych i ciekawych blogów. Metody kontaktowania się z klientami przez własną stronę WWW i komunikatory. Promocja i zasady budowania wiarygodnej marki. Reguły realizowania materiałów dźwiękowych i wideo.
Okładka książki Getting Things Done

37,00 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Siła, prostota i efektywność technik, o których piszę w Getting Things Done Sztuka bezstresowej efektywności, zostały sprawdzone w rzeczywistym czasie, rzeczywistych sytuacjach, mających miejsce w rzeczywistym świecie. Oczywiście, forma książkowa wymaga, aby umieścić esencję tej dynamicznej sztuki zarządzania strumieniem pracy i efektywności osobistej w formacie linearnym. Starałem się pisać tę książkę w taki sposób, aby jednocześnie pokazać inspirujący zarys całości i umożliwić Czytelnikowi odczuwanie natychmiastowych rezultatów w trakcie jej czytania. Książka Getting Things Done Sztuka bezstresowej efektywności podzielona jest na trzy części. Część I ukazuje całościowy obraz gry, przedstawiając ogólny opis funkcjonowania systemu wraz z wyjaśnieniem, dlaczego jest on tak unikalny i adekwatny do bieżących realiów. W części Getting Things Done, w sposób skondensowany i podstawowy, zaprezentowane zostały też główne metodologie postępowania. Część II pokazuje, w jaki sposób zaimplementować system. To forma osobistego szkolenia, aplikowanie krok po kroku podstawowych elementów modeli. Część III jeszcze głębiej wchodzi w szczegóły systemu, opisując mniej oczywiste, acz istotne rezultaty, jakich możecie spodziewać się, jeśli w swoje życie zawodowe i osobiste wdrożycie opisaną tu metodologię i modele. Chciałbym, abyście spróbowali, byście przetestowali system, a nawet go udoskonalali. Chciałbym, abyście przekonali się, że to, co obiecuję, jest nie tylko realne, ale wręcz natychmiastowo osiągalne dla każdego z Was. Chciałbym też, abyście mieli świadomość, że wszystko, co proponuję, jest łatwe do zrealizowania. Nie musicie zdobywać żadnych nowych umiejętności. Wiecie już przecież, jak koncentrować uwagę, jak robić notatki, jak decydować o działaniach i zakładanych rezultatach, jak rozpatrywać możliwe opcje rozwiązań i dokonywać wyborów. Przekonacie się, że wiele rzeczy, które dotychczas robiliście w sposób instynktowny i intuicyjny, było słuszne. Oferuję Warn nowe sposoby, które, wykorzystując Wasze umiejętności, wyniosą Was na nowy poziom efektywności. Chciałbym zainspirować Was, abyście, wykorzystując moje wskazówki, wypracowali zupełnie nowy zestaw zachowań, który wprowadzi Was w zachwyt. Na łamach tej książki odnoszę się do materiałów z moich szkoleń i seminariów. Przez ostatnie dwie dekady byłem konsultantem kadr menedżerskich, pracując zarówno w pojedynkę, jak i w niewielkich zespołach. Moja praca polegała głównie na uczeniu technik doskonalenia efektywności osobistej i prowadzaniu seminariów, na bazie metod, które przedstawiłem w tej książce. Wraz z moimi kolegami wyszkoliliśmy ponad tysiąc osób prywatnych, trenowaliśmy dziesiątki tysięcy pracowników i przeprowadziliśmy setki otwartych seminariów. Wszystko to stanowi podstawę moich doświadczeń i bazę dla prezentowanych przykładów. Jeden z moich klientów bardzo trafnie opisał rezultaty, jakich możecie się spodziewać: „Kiedy z przyzwyczajenia zacząłem stosować reguły tego programu, moje życie zostało ocalone... Kiedy wdrożyłem je z pełną ufnością i wiarą, moje życie uległo zmianie. To lekarstwo na codzienną »walkę z pożarami« (tzn. codziennymi sytuacjami kryzysowymi, wymagającymi natychmiastowego działania) i antidotum na stan utraty równowagi, w który wpędza się wielu ludzi".Getting Things Done Spis treści   Witam Czytelników Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (7) Część I: Sztuka skutecznego realizowania zadań (13) Rozdział 1. Nowe praktyki w nowej rzeczywistości (15) Rozdział 2. Jak kontrolować swoje życie: pięcioetapowy proces zarządzania strumieniem zadań (41) Rozdział 3. Jak kreatywnie zabrać się do realizacji projektu: pięć stadiów opracowywania projektu (77) Część II: Nauka sztuki bezstresowej efektywności (109) Rozdział 4. Jak zacząć: wybór czasu, miejsca i narzędzi (111) Rozdział 5. Kolekcjonowanie: Gromadzenie niezbędnych Ci rzeczy (135) Rozdział 6. Analiza: Opróżnianie skrzynek spraw przychodzących (157) Rozdział 7. Porządkowanie: Odpowiednia kategoryzacja zadań (179) Rozdział 8. Przegląd: Utrzymanie funkcjonalności Twojego systemu (231) Rozdział 9. Realizacja: Wybór najlepszych opcji działania (243) Rozdział 10. Przejęcie kontroli nad realizowanymi projektami (265) Część III: Efekty przestrzegania podstawowych zasad (279) Rozdział 11. Efekt nawyku kolekcjonowania (281) Rozdział 12. Efekt podejmowania decyzji zgodnie z zasadą "Najbliższego działania" (295) Rozdział 13. Efekt ukierunkowania na rezultaty (311) Podsumowanie (319) Skorowidz (321)
Okładka książki Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian..

34,00 zł 19,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,29 zł

Zamówiłam i rozdałam pracownikom sześćdziesiąt egzemplarzy książki, oceniłam jej wpływ na proces transformacji i zamówiłam dalsze pięćset egzemplarzy. To prawdziwa perełka. Heidi King, Departament Obrony Opowieść dla odważnych dorosłych Odkąd pingwiny sięgały pamięcią, zawsze mieszkały na tej właśnie górze lodowej. „To nasz dom” - powiedziałyby Ci, gdybyś kiedykolwiek odnalazł drogę do ich świata z lodu i śniegu. Powiedziałyby również: „To zawsze będzie nasz dom”. To wydawałoby się całkiem logiczne z ich punktu widzenia. A jednak pewnego dnia coś się zmieniło - mały pingwin dostrzegł, że ten świat stopniowo ulega zagładzie. Innym mieszkańcom góry ta perspektywa wydawała się tak nieprawdopodobna, że odrzucili tę niepokojącą wiadomość. Zmiana? Nie ma takiej możliwości! Ta opowieść nie jest zwykłą historyjką. To Twoja mantra i Twój kodeks. Przy użyciu przystępnej narracji, która przemawia do wszystkich bez względu na wiek, autorzy opowiadają o poważnych i niełatwych sprawach. Wprowadzanie procesu zmian, zarówno w Twoim życiu osobistym, jak i dużej organizacji, to zawsze trudny i wymagający proces. Potrzeba do niego odwagi i siły woli. Niesie on też za sobą ryzyko. Historia o pingwinach, które znalazły się w obliczu wielkiej transformacji, pobudzi Cię do refleksji i zaoferuje potężną dawkę motywacji w erze zmian. Przezwyciężanie problemów i narastających konfliktów. Identyfikowanie koniecznych działań i utrwalanie wyników. Wprowadzanie zmian i odnoszenie sukcesów. Osiem kroków na drodze do realizacji zmian. Znaczenie procesu myślenia i analiza emocji.
Okładka książki Grzeczne dziewczynki marzą o karierze, a niegrzeczne ją planują

34,90 zł 25,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,72 zł

Przejmij kontrolę nad swoją karierą Wierzysz, że bycie grzeczną dziewczynką jest receptą na sukces? Z pewnością pomoże Ci dostać się bez kolejki do nieba, na pewno jednak nie będzie Twoim sprzymierzeńcem w karierze zawodowej. Najwyższy czas, byś zeszła na ziemię, zanim odczujesz przykre następstwa bolesnego upadku. Nikt nie zauważy Twojej inteligencji, zaangażowania i ciężkiej pracy, jeśli będziesz chować się po kątach. Chcesz wspiąć się na sam szczyt zawodowej kariery, udowodnić, ile jesteś warta? Możesz zakasować wszystkich, tylko pozbądź się niepotrzebnych zahamowań, poczucia winy czy wstydu i śmiało idź naprzód. Potrzebny Ci doskonały PR, a nikt nie zapewni Ci lepszego niż... Ty sama. Naucz się pokonywać blokujące Cię lęki, negocjować podwyżki i awanse, wpływać na swoich przełożonych, budować sieć wartościowych kontaktów, a także walczyć z głupimi stereotypami. Pokażemy Ci, jak się do tego zabrać. * Zdobądź upragnioną pracę z wymarzoną pensją. * Zostań mistrzynią subtelnej i skutecznej autopromocji. * Staw czoło lękom i poznaj klucz do pewności siebie. * Poznaj zasady tworzące nowoczesną etykę biurową. * Naucz się osiągać wszystko, na co zasługujesz.
Okładka książki Filozofia Kaizen w biurze

34,90 zł 22,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,79 zł

Filozofia jakości i sukcesu Zwiększ zyski, zmniejszając koszty Zdobądź przewagę nad rywalami Zaplanuj swój sukces Wreszcie pojawiła się książka zachęcająca do tego, aby koncentrować się nie tylko na produkcji, ale również ulepszaniu działania pozostałych części organizacji. Filozofia Kaizen w biurze to podstawa do ciągłego doskonalenia pracy całej organizacji. G. Thomas Marsh, prezes i dyrektor generalny Astronautics Operations, Lockheed Martin Space Systems Company Filozofia zmian Obniżenie kosztów przy zachowaniu dotychczasowej wydajności -- czy to możliwe? Oto pytanie spędzające sen z powiek niejednemu menedżerowi, dyrektorowi i prezesowi. Pozytywna zmiana jakości pracy Twojego biura jest możliwa pod warunkiem, że zastosujesz odpowiednie narzędzia. Jeśli myślisz poważnie o wprowadzeniu konstruktywnych przeobrażeń w swojej firmie, istnieje jedno niezawodne rozwiązanie -- Office Kaizen. Program oparty na filozofii Kaizen koncentruje się na ciągłym i długoterminowym wprowadzaniu ulepszeń. Proponuje przy tym ujednoliconą, spójną metodę, która umożliwia firmie istotne zwiększenie skuteczności, jakości i wydajności procesów biurowych oraz administracyjnych. Office Kaizen to jeden efektywny zestaw rozwiązań, na który składają się: ścieżka wdrożeniowa, filozofia zarządzania, struktura kierownictwa i komplet gotowych do użycia narzędzi. Office Kaizen buduje organizację, która: jest dobrze zarządzana, jest wysoce produktywna, po mistrzowsku wprowadza małe i wielkie zmiany, potrafi zapewnić sobie stałą przewagę nad konkurencją, wciąż ulepsza podstawowe procesy pracy.
Okładka książki Delegowanie obowiązków

24,90 zł 17,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,13 zł

Operacja: usprawnianie pracy Wskazówki na temat skutecznego delegowania Określanie wymaganych kompetencji Kontrolowanie powierzonych zadań Obowiązki, których nie należy przekazywać Czujesz, że przytłacza Cię nadmiar obowiązków? Twój telefon jest rozgrzany do czerwoności, a skrzynka e-mailowa pęka w szwach? Pora na chwilę refleksji. Czas zająć się przekazywaniem części Twoich obowiązków podwładnym. Choć trudno Ci to sobie teraz wyobrazić, już wkrótce dostrzeżesz, że ten mały zabieg zdziała wielkie cuda. Jakie będą efekty? Odetchniesz. Znajdziesz więcej czasu na szczegółowe dopracowanie najważniejszych projektów, zaś twoi podwładni poczują się docenieni w związku z pokładanym w nich zaufaniem. W takich chwilach wygrywają wszyscy, a zatem bierzmy się do dzieła. Sprawdź: po co delegujemy i jakie korzyści z tego płyną; czy Twoje umiejętności delegowania wymagają poprawy; dlaczego warto praktykować zarządzanie w stylu "co i dlaczego"; jak połączyć przydzielanie obowiązków z awansem; jak formułować reguły pracy, kontroli i komunikacji. Książki z serii "Osobisty Mentor" są rzetelnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i potencjalne słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu - te niewielkie przewodniki stanowią niezawodne wsparcie przy rozwiązywaniu codziennych problemów szybciej, efektywniej i bardziej profesjonalnie. Bądź menedżerem, który potrafi: radzić sobie z delegowaniem zwrotnym; bez wahania przekazywać swoje obowiązki; śledzić postępy i udzielać stosownego wsparcia; przyporządkowywać odpowiednią osobę do zadania.
Okładka książki Czarna księga perswazji

39,00 zł 26,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł

Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty.Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji? Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły! Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci! Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę. Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak". Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku. Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie. Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania. Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane. Czarna księga perswazjiSpis treści Powiedzieli o Czarnej księdze (9) Wprowadzenie (16) Wartości, etyka i manipulacja (18) Jak korzystać z tej książki? (20) 10 minut praktyki dziennie (23) Zmiana kierunku myśli rozmówcy (25) Przykład z jednym posunięciem (28) Zastosowania wzorca redefinicji (29) Ćwiczenie wzorca (31) Czy jesteś naprawdę zaangażowany w naukę umiejętności perswazji? (32) Więcej przykładów i ilustracji wzorca redefinicji (33) Ramy porozumienia (35) Uzyskiwanie zgody i wykluczające sprzeciw warunkowanie (36) Ramy porozumienia (36) Proste ćwiczenie (37) Ramy porozumienia raz jeszcze (37) Zgadzać się na wszystko? (38) Wariacje na temat (40) Druga część frazy (41) Jak być przekonującym? (43) Pomysły na zastosowania wzorców (45) Technika sprzedaży: budowanie "zbiorów tak" (47) Technika NLP: hipnotyczne dopasowywanie i prowadzenie (48) Technika hipnotyczna: przerwanie wzorca NLP (48) Przykład przerwania wzorca (49) Zmiana postrzegania (50) Pozycje percepcyjne i natura rzeczywistości (51) Pozycje percepcyjne i natura jeszcze jednej rzeczywistości (53) Radzenie sobie ze sprzeciwem i hipnotyczne wzorce językowe (53) NLP a radzenie sobie ze sprzeciwem (55) Ukryta hipnoza w rzeczywistym świecie (56) Najważniejsza tajemnica perswazji NLP (57) Używanie prostych słów w celu dodawania i usuwania myśli (59) Posługiwanie się prostymi słowami w celu wywierania większego wpływu na innych (59) Być na tyle pewnym siebie, by ćwiczyć w rzeczywistych sytuacjach (65) Pozbądź się obaw przed porażką (65) Wykorzystywanie pozycji percepcyjnych w celu stworzenia bardziej przekonującej osobowości (68) Naucz się mówić do siebie tak, by budować pozytywną samoocenę (70) Wzorce świadomości (72) Wzorce świadomości NLP (73) Przykłady wzorców świadomości (74) Dobry kontakt... więcej niż naśladowanie? (78) Czym jest dobry kontakt? - podstawy (79) Standardowe podejście do procesu nawiązywania dobrego kontaktu w NLP (79) Dobry kontakt w jednym łatwym kroku (82) Ukryta kontrola nad przebiegiem rozmowy (83) Dopasowywanie i prowadzenie (86) Dopasowuj się i prowadź (87) Tradycyjna hipnotyczna technika sprzedaży (87) Przykłady dopasowywania i prowadzenia (90) Hipnotyczny język NLP: rzutowanie w przyszłość (91) Rezultaty dopasowywania i prowadzenia (92) Hipnotyczny język: warunek (93) Jeszcze jeden aspekt dopasowywania i prowadzenia (94) Wykorzystywanie wewnętrznych reprezentacji do ukrytego ukierunkowywania myśli (96) Klucz do technik perswazji oddziałujących na podświadomość... Mów o tym, co chcesz umieścić w umyśle rozmówcy (97) Przykład ukrytej hipnozy (100) Czy zastosowanie hipnotycznych wzorców językowych jest manipulacją? (100) Pytania są odpowiedzią (103) Dlaczego miałbyś chcieć wprowadzić odbiorcę w głębszy trans? (104) Zmysłowy język NLP: rozwijanie procesowych hipnotycznych wzorców językowych (105) Pytanie NLP jest odpowiedzią (107) Hipnotyczne ćwiczenie NLP (112) Pisemne wzorce perswazji (114) Cztery klucze do wzorców językowych (114) Analiza języka hipnotycznego użytego w e-mailu (118) Różnica między wzorcami pisanymi i mówionymi (124) Jak to wszystko połączyć? (125) Ukryte hipnotyczne skrypty perswazyjne, dzięki którym będziesz robić szybsze postępy (126) Hipnotyczne skrypty perswazyjne (126) Kontrola stanów a umiejętności perswazji NLP (128) Planowanie hipnotycznych technik perswazji (128) Hipnotyczne wzorce perswazji NLP (129) Hipnotyczna perswazja, więcej niż tylko wzorzec językowy (130) Przykład podejścia strategicznego (130) Proces sprzedaży NLP zdekonstruowany (134) Przed spotkaniem z potencjalnym klientem (134) Początek spotkania (135) Analiza potrzeb (135) Łączenie rozwiązań i potrzeb (136) Radzenie sobie ze sprzeciwem (137) Prośba o zawarcie transakcji (138) Powstrzymywanie wyrzutów sumienia nabywcy (138) Stosowanie porównań w celu wytworzenia u odbiorcy pożądanego stanu (141) Wzorce niszczenia decyzji (142) Język NLP: rzutowanie w przyszłość i wiązanie myśli (143) Przechodzenie od monologów do hipnotycznych rozmów perswazyjnych (146) Jak lepiej wykorzystywać hipnotyczną perswazję w rozmowach (147) Technika NLP: pozycje percepcyjne (147) Język NLP: wypowiadanie wzorców (147) Hipnotyczne konwersacje perswazyjne (148) Skrypt uwodzenia NLP - początek (149) Przekonywanie rozczarowanego zespołu (153) Przywództwo NLP: zarządzanie zespołem (153) Koniec początku (157) Stosowanie wzorców językowych NLP w prawdziwym świecie (158) Zarządzanie rozmową według NLP: radzenie sobie z krzykaczami i domokrążcami (158) Obsługa klienta według NLP: radzenie sobie z rozgniewanymi klientami (160) Wzorce uwodzenia NLP (161) Wzorce hipnotyczne: kończenie początku (163) Różne wzorce i przykłady do zabawy (166) Skrypty oparte na ukrytej hipnozie (167) Wysokość, głośność i ton głosu raz jeszcze (167) Ukryta hipnoza: przykład z kontekstu szkoleniowego (168) Hipnotyczne uwodzenie: przykład perswazji NLP (170) Ukryta perswazja NLP w trakcie imprezy branżowej (172) Zastosowania NLP w biznesie: taktyka perswazji (173) Taktyka biznesowa NLP: rezultaty (174) Zasoby dotyczące neurolingwistycznej perswazji (175) Neurolingwistyczne wzorce perswazji a kierowanie przełożonymi (178) Praktyczny przykład kotwiczenia w kontekście szkoleniowym (178) Demonstracja kotwic NLP (178) Neurolingwistyczne techniki motywowania zespołu handlowców (180) Tożsamość, wartości i przekonania NLP (181) Kotwiczenie neurolingwistyczne w celu zmiany emocji (182) Hipnotyczne wzorce językowe w sprzedaży (182) Zaawansowane techniki perswazji: kieruj swoim szefem (184) Zasoby i następne kroki (186) Zaawansowane wzorce perswazji dla początkujących... (186) Poza NLP: prawdziwy kurs NLP Practitioner (186) Dobry kontakt, kotwiczenie i umiejętności z zakresu komunikacji niewerbalnej (187) Fora NLP (187) Książki o NLP (188) Dodatkowy wzorzec - całkiem gratis (190) O Rintu Basu (196)
Okładka książki Dupkologia

32,90 zł 24,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,23 zł

Kurs asertywności w formie czystej Działaj jak dupek (skutecznie) Wyglądaj jak dupek (atrakcyjnie) Mów jak dupek (perswazyjnie) …i pamiętaj, kompromis jest dla frajerów! Dupek nigdy NIE jest chamski, bezmyślny ani głupi. Dupek to wyższa forma asertywności i pewności siebie. Dupek jest świadomy własnej wartości, inteligencji i atrakcyjności. Dupek WIE, czego chce od życia, i nie zawaha się zastosować wszelkich dostępnych środków, by to osiągnąć! Dupek do perfekcji opanował sztukę obijania się w pracy, choć nieustannie nagradzany jest za wybitne osiągnięcia. Jest też mistrzem w zaciąganiu kobiet do łóżka i czerpaniu z życia pełnymi garściami. Bez umiaru korzysta z uroku osobistego i potrafi genialnie manipulować ludźmi wokół siebie — tak, by odnieść jak największe korzyści. Masz już pewność, że chcesz zostać dupkiem? Gratulujemy nieszablonowej decyzji! Przygotuj się na całkowitą zmianę dotychczasowego stylu życia. Twoi przyjaciele i rodzina będą musieli pogodzić się z tym, że stałeś się nowym człowiekiem. Twoi pracodawcy muszą być gotowi na prawdziwy szok. Twoje życie towarzyskie rozpędzi się do prędkości nadświetlnej. Ta książka pokazuje, jak stać się dupkiem… uzbrojonym w pewność siebie, refleks i grubą skórę. Do dzieła! Przemienimy Cię w prawdziwego dupka! Ale zanim zaczniemy… zmień spodnie.
Okładka książki Daj się poznać od najlepszej strony

34,90 zł 24,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,74 zł

Twój osobisty PR Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie Zacznij się chwalić… Jeśli sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi? "Financial Times" Jeśli nie JA, to KTO?! Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!". A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji. Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy! Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania. Harry Kavros, zastępca dziekana w Columbia Law School Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się. "Publishers Weekly" Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję. Dr John C. Maxwell, autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Change
Okładka książki BezMarketing. Przestań kusić klientów...

39,90 zł 27,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Siła tkwi w relacjach! Media społecznościowe i kapitał społeczny Obsługa klienta w sferze publicznej Marketing wirusowy Autentyzm w newsletterach Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami. Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować. Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania. [WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę! słynny autor, który nie przeczytał tej książki Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!  Bez marketing Spis treści:   Wprowadzenie 9 Rozdział 1. Hierarchia zakupów 13 Rozdział 2. O ekspertach słów kilka 16 Rozdział 3. Luka zaufania 19 Rozdział 4. Restauracja, która nie zrozumiała... 22 Rozdział 5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno 25 Rozdział 6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno 27 Rozdział 7. Pozyskaj i bądź 31 Rozdział 8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych 33 Rozdział 9. Media społecznościowe i przy okazji kapitał społeczny 35 Rozdział 10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter 38 Rozdział 11. Tworzenie platform społecznościowych 42 Rozdział 12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy 47 Rozdział 13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność 49 Rozdział 14. Obsługa klienta w sferze publicznej 51 Rozdział 15. Nie ograniczaj się do najśmielszych 56 Rozdział 16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych 58 Rozdział 17. Jak Twitter odmienił moją działalność 65 Rozdział 18. Tassimo 71 Rozdział 19. Twitter lokalnie 74 Rozdział 20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... 78 Rozdział 21. Naked Pizza 80 Rozdział 22. Nie karm trolla 82 Rozdział 23. Tweetathon 85 Rozdział 24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo 89 Rozdział 25. CAPTCHA 98 Rozdział 26. Luka doznaniowa 101 Rozdział 27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil 103 Rozdział 28. Mieszanie kawy 105 Rozdział 29. Luka doznaniowa w małych firmach 111 Rozdział 30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce 113 Rozdział 31. Zappos 115 Rozdział 32. Rockport 119 Rozdział 33. FreshBooks 121 Rozdział 34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów 123 Rozdział 35. Przejrzystość i autentyzm 126 Rozdział 36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu 128 Rozdział 37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu 130 Rozdział 38. Partnerzy marketingowi 132 Rozdział 39. Referencje 134 Rozdział 40. Bestsellery 136 Rozdział 41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom 138 Rozdział 42. Walmart? Jesteście tam? 140 Rozdział 43. Nowe pomysły 142 Rozdział 44. Realizacja pomysłów 145 Rozdział 45. Seminaria tradycyjne 149 Rozdział 46. Teleseminaria 153 Rozdział 47. Teleszczyty 156 Rozdział 48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu 159 Rozdział 49. Marketing wirusowy 164 Rozdział 50. BezMarketing incognito 185 Rozdział 51. Jak to działa w praktyce 190 Rozdział 52. Lush 193 Rozdział 53. Targi 195 Rozdział 54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych 202 Rozdział 55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło 204 Rozdział 56. BezKoniec 208 Podziękowania 209
Okładka książki Biedny milioner. Jak mieć wszystko...

32,90 zł 17,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,11 zł

Czy człowieka bogatego od biednego odznacza stan konta? W razie potrzeby wielkość posiadanego majątku? Na pewno tak. Czy człowiek, który nie musi martwić się o dzień jutrzejszy, zawsze zarabia więcej od tonącego w długach biedaka? Okazuje się, że niekoniecznie! Zwyczajnie bogaty wydaje mniej i rozsądniej! Na świecie żyje około 10 milionów milionerów - osób, których majątek wart jest choćby 1 milion dolarów amerykańskich.Jak mieć wszystko co trzeba i cieszyć się życiem Trzy prawdy wiodące do prawdziwego bogactwa:   Ażeby Mieć, trzeba BYĆ (świetnym w tym, co się robi) Ażeby Mieć, powinno się umiejętnie zarządzać pieniędzmi żeby Mieć, trzeba patrzeć bez lęku w oczy finansowej rzeczywistości Wygrywa wyłącznie ten, kto posiada jasno dany cel i nieodparte pragnienie, żeby go osiągnąć. Napoleon Hill Czy człowieka bogatego od biednego odznacza stan konta? W razie potrzeby wielkość posiadanego majątku? Na pewno tak. Czy człowiek, który nie musi martwić się o dzień jutrzejszy, zawsze zarabia więcej od tonącego w długach biedaka? Okazuje się, że niekoniecznie! Zwyczajnie bogaty wydaje mniej i rozsądniej! Na świecie żyje około 10 milionów milionerów - osób, których majątek wart jest choćby 1 milion dolarów amerykańskich. Większość z nich doszła do kasy własną ciężką pracą. I pomimo że mogliby pozwolić sobie na rozrzutność, w większości wypadków żyją skromnie. Wiedzą bowiem, że uzyskanie majątku to dopiero 1szy odcinek STAWANIA SIĘ człowiekiem bogatym. ażeby Posiadać pieniądze, trzeba nauczyć się nimi zarządzać. Autor, milioner mieszkający od roku 1982 w Kanadzie, napisał tę książkę po to, aby udowodnić Wszyscy ludzie wszyscy, że właściwie każdy może zostać milionerem. Wie o tym, bo sam zaczynał od zera. Zauważa, że aby móc myśleć o bogactwie, najpierw powinnaś znaleźć swoją ścieżkę do mistrzostwa. Dopiero wówczas, gdy będziesz w czymś naprawdę genialny, zaczniesz dobrze zarabiać. W kolejnej części książki zwraca uwagę na wydatki — podpowiada, jak ze znakomitym skutkiem zadbać o to, żeby większe zarobki nie oznaczały większych kredytów do spłacenia. Wreszcie odsłania przed Tobą prawdę o tym, kto rządzi światem, i radzi, jak żyć z tą (dość ponurą) świadomością. Na końcu zaś daje inspirację do działania i proponuje wspólne wynajdowanie sensu życia. Z pewnością jest to sens życia milionera - bo milioner drzemie w każdym z nas! Milioner wie: na czym polega prawdziwe bogactwo; czym są pieniądze, skąd się biorą i jak je wydawać; jak działa ten świat i kto nim rządzi; co zrobić, aby się szczęśliwie wzbogacić. I: Wprowadzenie (7) 1. Trzy prawdy (9) 2. Definicja milionera (13) 3. Dlaczego "biedny"? (19) II: Być (21) 4. Na czym polega bogactwo? (23) pięć. Przyjemność życia (27) 6. Talent (31) 7. Misja (39) 8. Doskonałość w 10 000 godzin (43) 9. Czynniki zewnętrzne (47) 10. Wiedza (51) 11. Motywacja (57) 12. Autorytet (63) III: Posiadać (67) 13. Czym są pieniądze? (69) 14. Skąd się biorą pieniądze? (73) 15. Jak wydawać pieniądze? (79) 16. Matematyka, wcale nie wyższa (83) 17. Pożyczki (89) 18. Karty kredytowe (97) 19. Niewolnictwo systemowe (101) 20. Jak inwestować? (107) 21. Niezależność finansowa (115) IV: Rzeczywistość (121) 22. Jak działa ten świat (123) 23. Nowe dziesięć przykazań (129) 24. Kto rządzi światem? (137) V: Do roboty! (143) 25. Zasady bogactwa (145) 26. O nas (151) 27. Sens życia (159)
Okładka książki 168-godzinny tydzień.Żyj w pełni 24/7. Kevin Hogan

37,00 zł 22,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,43 zł

Ile czasu w zeszłym tygodniu poświęciłeś na to, co rzeczywiście chciałeś robić? Przez ile godzin ktoś inny decydował, czym powinieneś się zająć? Chcesz żyć według WŁASNYCH reguł? Realizować TWOJE pragnienia? Osiągnąć SWÓJ sukces -- cokolwiek sobie założysz? Naucz się uwalniać od wszystkiego, co Ci w tym przeszkadza. Opieraj się pokusie odkładania spraw na później. Zwiększaj własną produktywność, wykorzystując w tym celu sprawdzony w praktyce System Planowania Czasu. Zadbaj o to, żeby ważni ludzie mieli swoje miejsce w Twoim życiu. Poznaj samego siebie... i dowiedz się, kim chcesz być. Odzyskaj kontrolę nad swoim życiem -- to dobry początek wielkiej, znaczącej zmiany. Ta książka pomoże zrealizować Twój wielki plan, który pozwoli Ci zdobyć wszystko, czego chcesz, i być tym, kim zechcesz. Jej autor proponuje Ci prostą metodę zwiększania produktywności i tłumienia skłonności do odkładania wszystkiego na później. Została ona opracowana na podstawie analiz licznych badań poświęconych zagadnieniu osiągania celów -- nie znajdziesz w niej motywacyjnego bełkotu, ale wiedzę w czystej postaci, podaną w klarowny sposób przez światowej klasy specjalistę.   To PRAWDZIWA książka o pracy, produktywności, szczęściu i zyskach. W ciągu zaledwie czterech...
Okładka książki Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie...

47,00 zł 32,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,80 zł

Klucz do zaszyfrowanego świata filozofii Opowieści o Harrym Potterze opanowały serca i umysły milionów dzieciaków na całym świecie. Nie oszukujmy się - również wielu dorosłych dało się zaczarować książkom J.K. Rowling. Dlaczego? Może to wspomnienie dzieciństwa, a może ta wszechobecna aura niezwykłości: ukryte komnaty, duchy, magiczne przedmioty kontrolujące umysły, mroczne tajemnice z przeszłości, wilkołaki, myślodsiewnia, a nawet kamień filozoficzny... Albo fakt, że kiedy wczytać się dokładnie, powieść ta ukazuje nam wielkie bogactwo bardzo kontrowersyjnych treści. Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego. Seria książek o młodocianym czarodzieju od samego początku budziła niezwykle silne emocje. Oskarżana o szerzenie magii i okultyzmu, była nawet ostentacyjnie palona, tak jak zakazane księgi w czasach Wielkiej Inkwizycji. Niektórzy uwierzyli w wykreowaną przez autorkę rzeczywistość, jeszcze inni uznali, że to po prostu świetna rozrywka. Jeśli Ty również jesteś fanem Harry"ego Pottera, jeśli ta magiczna rzeczywistość wciąż Cię pociąga i nęci, chcemy pokazać coś, co prawdopodobnie przeoczyłeś w trakcie lektury. Zobacz świat Harry"ego z innej perspektywy. Odnajdź przekaz ukryty między wierszami. Niektóre z tych zagadnień czy idei wydadzą Ci się rewolucyjne, inne możesz uznać za niedorzeczne, jeszcze inne zafascynują Cię swoim geniuszem. Jedno jest pewne - powtórnie przeżyjesz niezwykłą przygodę, zanurzając się jeszcze głębiej w tę krainę czarów... Komnata Tajemnic została otwarta!!! Mamy wakacje, nie wypada więc rozmawiać o innych niż wakacyjne lekturach. A niewątpliwie jedną z najpopularniejszych, wręcz hitem naszych czasów, jest seria o młodym czarodzieju Harrym Potterze. Saga ta dobiegła właśnie końca, ale to również jeden z powodów, by zacząć ją czytać... od początku. Niekoniecznie -wprost, tak jak została litera po literze, słowo po słowie napisana przez J.K. Rowling. Ale między wierszami, tak jak uczynili to William Irwin i Gregory Bassham, efekty swych przemyśleń prezentując w wydanej przez Helion/Edito książce "Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli". Bo choć okładkę zdobi portret Harryego, nie jest to książka w żaden sposób związana z serią o charyzmatycznym czarodzieju, który zawładnął umysłami i sercami, głównie dzieci i młodzieży, na całym świecie. Choć raczej niezbędna jest podczas tej lektury znajomość "magicznych ksiąg". Bowiem komentatorzy czarodziejskiego świata Harryego Pottera prezentują klucze do zaszyfrowanych w kolejnych tomach idei i nurtów filozoficznych, odkrywając we wszechobecnej aurze niezwykłości - ukrytych komnatach, duchach, magicznych przedmiotach, kontrolujących umysły, mrocznych tajemnicach z przeszłości i wilkołakach - wielkie bogactwo, niekiedy bardzo kontrowersyjnych, treści. Oczywiście książka ta nie jest bynajmniej jednym z kolejnych oskarżeń o szerzenie magii i okultyzmu. Nikt tu nie nawołuje do ostentacyjnego rzucenia historii z "Harrym" na płonący stos. To raczej, zgodnie z tytułem, przewodnik dla mugoli, czyli fanów Pottera pozbawionych, niestety, magicznej mocy. Dla tych jednak, których magiczna rzeczywistość wciąż nęci i pociąga. Dzięki lekturze tego przewodnika z pewnością dotrą oni do prawd, które przypuszczalnie przeoczyli w trakcie lektury lub - co nawet bardziej prawdopodobne - nie mogli być ich świadomi. POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,14 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

6. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj