KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zasady wywierania wpływu na ludzi.

Zasady wywierania wpływu na ludzi.

Szkoła Cialdiniego

  • ISBN: 978-83-246-3361-6
  • EAN: 9788324633616
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: One Press Helion
  • Format: 14.5x21.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 104
  • Rok wydania: 2021
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 21,27
     zł
    Cena detaliczna:  34,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,27
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Szkoła Cialdiniego

 

Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje

  • Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
  • Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.

Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!

Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.

Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda".

Psychologia na Twoich usługach

  • Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
  • Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
  • Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?
  • Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna?
  • Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?
  • Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?
  • Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?

Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.

Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje znajdziesz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.

Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.

 

Fragment książki Zasady wywierania wpływu na ludzi

 

Reguła wzajemności

Pomówmy o pierwszej zasadzie wywierania wpływu. Jest nią reguła wzajemności. Reguła mówiąca o tym, że ludzie chcą odwdzięczać się w taki sposób, w jaki są traktowani. Wszyscy wychowywaliśmy się w społecznościach, w których od dzieciństwa wpaja się nam zasadę wzajemności. W każdym społeczeństwie uczy się dzieci, że nie można tylko brać, nie dając niczego od siebie. Nie można brać, niczego w zamian nie dając od siebie. Mamy bardzo nieprzyjemne określenia dla tych, którzy tylko biorą. Nazywamy ich naciągaczami, wyzyskiwaczami, niewdzięcznikami czy nawet niepoważnymi dzieciakami, prawda? I nikt z nas nie chce zyskać sobie takiego miana. Nie chcemy, żeby otaczający nas ludzie tak nas widzieli. Skłonni jesteśmy zadać sobie wiele trudu, by oddać innym to, co wcześniej od nich otrzymaliśmy.
Chciałbym opowiedzieć o pewnych badaniach przeprowadzonych kilka lat temu na Uniwersytecie Brighama Younga, które świetnie obrazują znaczenie reguły wzajemności. Pewien Profesor wysłał kartki z życzeniami świątecznymi do grupy absolutnie nieznanych sobie osób...




Zasady wywierania wpływu na ludzi CD
Spis Treści:

 

  • Wprowadzenie (5)
  • Reguła wzajemności (31)
  • Niedostępność (47)
  • Autorytet (61)
  • Konsekwencja (71)
  • Konsensus (79)
  • Lubienie (85)
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj