Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak sprawić, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po bestseller światowej sławy psychologa społecznego. Znajdziesz tu przejrzysty opis mechanizmów, dzięki którym ludziom udaje się przekonać innych do swoich racji. Robert Cialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka. Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu. Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przed manipulacją. "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka” zyskała sobie ogromną popularność nie tylko wśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad 3 tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji – Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. prof. Bogdan Wojciszke
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest choć nieco ryzykowne etycznie nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa fascynująca i błyskotliwa a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora.
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?Jak sprawić, by takiej zmiany zapragnęli?Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po bestseller światowej sławy psychologa społecznego. Znajdziesz tu przejrzysty opis mechanizmów, dzięki którym ludziom udaje się przekonać innych do swoich racji. Robert Cialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka. Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu. Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przed manipulacją. "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka zyskała sobie ogromną popularność nie tylko wśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad 3 tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. prof. Bogdan Wojciszke
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej - postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. ARTYKUŁY I RECENZJEWywiad z Autorem - Psychologia-spoleczna.plSiódma regułaTajemnicza pierwotna siła - OnetPotęga subtelnych oddziaływań - dr Jarosław Kulbat SWPSRobert Cialdini wyjaśnia na czym polega preswazja - polskie napisyWywiad z Autorem - projekt Można! SWPS - A.TucholskiRadio Gdańsk - rozmowa z prof. Bogdanem WojciszkeMała PsychologiaPsychologia Życia Codziennego
W życiu codziennym każdy z nas chciałby częściej słyszeć słowo „tak”. „Tak” łączy nas z innymi. Otwiera zamknięte drzwi. Choć „tak” jest prostym słowem, nie znaczy to wcale, że łatwo jest zapewnić sobie to, by słyszeć je od innych. A przynajmniej bez znajomości określonych aspektów procesu perswazji.
Niniejsza książeczka, Świat na TAK!, pełna mądrych, przydatnych informacji oraz praktycznych rad i wskazówek, których udzielają autorzy – mistrzowie sztuki wywierania wpływu i perswazji – jest idealnym poradnikiem dla każdego, kto pragnie dla siebie od świata czegoś więcej.
Składa się z 21 praktycznych rozdziałów, z których każdy omawia sposób, w jaki możesz zwiększyć szanse na to, by dana osoba zgodziła się na twoją prośbę lub spełniła twoje żądanie. Te ponadczasowe zasady możesz wykorzystywać w celu pokonywania mnóstwa różnego rodzaju wyzwań – od naprawy popsutych relacji z drugą osobą do wynegocjowania wyższego wynagrodzenia za pracę, od skutecznego przekonywania niezdecydowanego przyjaciela do budowania własnej marki na rynku.
Dzięki niej odkryjesz:
• jaka pojedyncza zmiana w doborze słów oraz timingu wypowiedzi może zwiększyć szanse na to, że twoja prośba zostanie spełniona;
• znaczenie i pozytywne oddziaływanie „osobistego podejścia”;
• jak w porównaniu z innymi zrobić jak najlepsze wrażenie.
Ten kieszonkowy poradnik to klucz do pomnożenia twoich szans i zwiększenia twoich możliwości, który sprawi, że świat będzie odtąd mówił „tak” tobie, twoim ideom i prośbom.
Nowe poszerzone wydanie światowego bestsellera. Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Wywieranie wpływu to absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów.
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest – choć nieco ryzykowne etycznie – nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa – fascynująca i błyskotliwa – a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora.
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest – choć nieco ryzykowne etycznie – nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa – fascynująca i błyskotliwa – a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora.
Najnowsza książka mistrza perswazji, Roberta Cialdini'ego. Dzięki praktycznym wskazówkom nauczysz się jeszcze skuteczniej wywierać wpływ na innych i dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany mogą prowadzić do wielkich efektów.
Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku Stosuj w praktyce najskuteczniejsze reguły perswazji i negocjacji. Naucz się skutecznie bronić przed manipulacją. Udowodnij, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych do osiągnięcia. Prywatnie, zawodowo, na co dzień i od święta - codziennie wywieramy na kogoś wpływ albo sami stajemy się celem czyjejś manipulacji. Metody oddziaływania na innych ludzi są zadziwiająco proste i niepokojąco skuteczne. To tajemna broń wszystkich marketerów, handlowców, twórców reklam, a także naszych najbliższych krewnych. Jeśli została użyta umiejętnie, możesz nagle odkryć, że kupiłeś towar, który zupełnie nie jest Ci potrzebny, albo poparłeś akcję, do której wcale nie jesteś przekonany. Na szczęście każdy kij ma dwa końce - jeśli chwycisz za ten właściwy, sam możesz poznać zasady gry, które skutecznie zmienią bieg Twojej kariery zawodowej, a może także życia osobistego. Rozległa wiedza naukowa z zakresu psychologii wpływu przyniosła dr. Robertowi Cialdiniemu międzynarodową sławę eksperta. Opisane przez niego techniki powieliło wielu innych autorów książek, jednak żaden nie zrobił tego w sposób tak porywający i z podobną klasą. Teraz oferujemy Ci prawdziwą gratkę — możliwość obserwowania guru w akcji. Jeśli obraz ma siłę tysiąca słów, to wizualna lekcja profesora Cialdiniego jest niczym informacyjna bomba. Dzięki tym warsztatom wideo błyskawicznie przyswoisz sobie potężną dawkę praktycznej wiedzy oraz poznasz najpopularniejsze techniki i sztuczki, które pokażą ci: Jak przekonać innych do swoich pomysłów? Jak skłonić kogoś do zmiany poglądów? Jak sprawić, by doceniano Cię w pracy? Jak być lubianym i podziwianym? Jak negocjować, by zawsze być górą? Jak przewidywać kolejny krok oponenta? Jak etycznie i subtelnie wpływać na ludzi?
Robert Cialdini w swej bestsellerowej pracy udziela jasnych i przekonujących odpowiedzi na pytania:- Jak nakłonić drugiego człowieka do zmiany sposobu postępowania?- Jak zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji?- Jak dokonać tego, by zmiany takiej zapragnął?- Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?- Jak uniknąć sytuacji, w których dopiero po czasie orientujemy się, że oto ktoś (znowu) naciągnął nas na coś, na co wcale nie mamy ochoty? Do tych rewelacyjnych odkryć prof. Cialdini doszedł nie tylko poprzez typową pracę badawczą, ale zatrudniając się incognito w środowiskach zawodowych praktyków wpływu społecznego - w agencjach reklamowych, firmach ubezpieczeniowych, organizacjach zbierających fundusze na różne cele, a także w firmach handlowych zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. We wszystkich tych miejscach podpatrywał ""od kuchni"", jakich technik wpływu społecznego używają zawodowcy.
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
Jaki wyrób papierniczy może istotnie zwiększyć skuteczność twoich prób wpływania na innych?
Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć swą siłę przekonywania o 50%?
Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?
Jednym z autorów tej książki jest najczęściej na świecie cytowany specjalista od wywierania wpływu na ludzi – Robert B. Cialdini. Tak! Zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie one są oparte na naukowych podstawach i wszystkie pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.
Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! Dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
O AUTORACH
Dr Robert B. Cialdini piastuje katedrę psychologii i marketingu na Uniwersytecie Stanowym Arizony. Jest najczęściej na świecie cytowanym ekspertem w dziedzinie perswazji i wywierania wpływu oraz autorem przełomowej książki Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka, która rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy. Jego prace ukazują się w magazynach naukowych i biznesowych, przykuwając uwagę przedstawicieli prywatnych firm i organizacji rządowych. W 2003 roku został uhonorowany nagrodą im. Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną.
Dr Noah J. Goldstein wykłada na wydziale ekonomii Uniwersytetu Chicago. Wyniki jego badań oraz artykuły są publikowane w wielu renomowanych magazynach naukowych o tematyce psychologicznej i biznesowej. Dr Goldstein był stypendystą kilku amerykańskich instytucji rządowych, w tym Narodowej Fundacji Naukowej i Narodowego Instytutu Zdrowia. Doradza licznym organizacjom prywatnym i państwowym, w tym firmie Accenture, Służbie Leśnej Stanów Zjednoczonych i amerykańskiemu Urzędowi Statystycznemu.
Steve J. Martin jest dyrektorem firmy Influence At Work, oferującej usługi doradcze i szkoleniowe oparte na strategiach opisanych w tej książce. Ma wykształcenie z zakresu sprzedaży i marketingu, a jego liczne artykuły są publikowane w czasopismach biznesowych i prasie codziennej. Jest współautorem książki Sold!, występuje na konferencjach i prowadzi szkolenia na całym świecie. Regularnie wygłasza odczyty na temat perswazji i wywierania wpływu na wyższych uczelniach, w tym na Uniwersytecie Cranfield oraz w Londyńskiej Szkole Biznesu Sir Johna Cassa. Doradza licznym firmom i organizacjom rządowym.
OPINIE
Amerykanie są mistrzami w interesującym i przystępnym przedstawianiu nawet najbardziej zawiłych zagadnień naukowych. Robert Cialdini, polskiemu Czytelnikowi znany z bestselleru Wywieranie wpływu na ludzi, jest w tym względzie mistrzem wśród Amerykanów. Książka Tak! 50 sekretów nauki perswazji, którą napisał wraz z dwójką swoich współpracowników, jest wspaniałą lekturą dla tych wszystkich, którzy z racji swego zawodu czy roli społecznej powinni efektywnie, a zarazem etycznie wpływać na innych.
prof. dr hab. Dariusz Doliński, przewodniczący Komitetu Nauk Psychologicznych
Polskiej Akademii Nauk, Dziekan Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie; Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
Robert B. Cialdini – guru w dziedzinie wywierania wpływu – oraz Noah J. Goldstein i Steve J. Martin proponują nam bezcenną skrzynkę – wręcz skrzynię – z różnymi narzędziami wywierania wpływu na ludzi. Każde z tych narzędzi działa – potwierdzają to badania naukowe i praktyka społeczna. Możemy je wykorzystać w każdej niemal sytuacji: w rozmowie z klientem, z szefem, w kierowaniu zespołem, w opracowaniu strategii, która zapewni naszej firmie wzrost sprzedaży, a także na randce, w czasie wizyty u teściowej, a nawet w utarczkach z naszymi dziećmi.
A jeśli o coś prosisz, pamiętaj, by dodać do prośby krótkie słowo „bo”. Ono sprawi, że niezależnie od treści uzasadnienia prośba częściej będzie wysłuchana. Dlaczego słowo „bo” ma magiczną siłę? Wyjaśnienie tego oraz działania innych 49 technik perswazji znajdziesz w tej książce.
dr Dorota Krzemionka, psycholog, redaktor naukowy „Charakterów”
Jak być skutecznym w swoich działaniach? Jak osiągnąć lepsze wyniki? Wskazówki zawarte w tej książce pozwalają na przemyślenie dotychczasowych postaw, a podane w niej przykłady oraz wyniki badań zachęcają do zmiany metod działania. Polecam ją wszystkim, którzy chcą doskonalić swój warsztat oraz wzmacniać swoją siłę perswazji.
Piotr Wielgomas, Prezes BIGRAM S.A.
Ta książka zmieniła mój sposób postrzegania świata. To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap!
Daniel Finkelstein, „The Times”
W świecie, w którym perswazja jest coraz ważniejszym elementem działalności rządów i organizacji, ta książka jest nieocenionym skarbem.
Matthew Taylor, dyrektor Royal Society of Arts
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
Ta książka zawiera rozmowy z najwybitniejszymi postaciami polskiej i światowej psychologii. Każdy autor w tej książce to nazwisko liczące się w światowej psychologii. Rozmówcy – profesorowie psychologii i psychoterapeuci – wychodzą naprzeciw współczesnym zaciekawieniom, wątpliwościom, wahaniom i poszukiwaniom. Na pytania odpowiadają: Robert Cialdini, Martin Seligman, Philip Zimbardo, David Buss, Albert Bandura, Mihály Csíkszentmihályi, Paul Ekman, Elizabeth Loftus, Roy Baumeister, Janusz Czapiński, Wojciech Eichelberger, Bogdan Wojciszke, Ewa Woydyłło i wielu innych. Wyjaśniają między innymi: • Jak być dla siebie dobrym • Z czego składa się wzór na szczęście • Dlaczego warto przykleić banknot na lodówce • Komu można ufać • Jak pośród zgiełku odnaleźć święty spokój • Kto ma większe szanse wyjść za mąż • Jak samotność czyni nas lepszym • Co może wiara w wolną wolę • Dlaczego lepiej nie składać noworocznych postanowień Ta książka to pigułka najnowszej wiedzy psychologicznej. Z pierwszej ręki, czyli od największych światowych sław psychologii. To lektura, która pozwoli być bliżej – i siebie, i innych, i światowej psychologii!
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?
Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?
Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?
Jak obronić się przed wpływem innych na nasze dacyzje?
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę, światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem.
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.
Robert B. Cialdini jest Benjaminem Franklinem świata nauki o technikach wywierania wpływu ? uważnym obserwatorem ludzkiej natury, mistrzem pióra, twórcą zgrabnych, chwytliwych sformułowań, bystrym eksperymentatorem, który wie, jak uwięzić błyskawicę w słoiku.
prof. Chip Heath ze Stanford Graduate School of Business,
autor książki Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić
Czy można zmienić książkę naukową w komiks? Jak najbardziej. Skoro jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, to komiks może okazać się prawdziwą skarbnicą treści! Jeśli jesteś już wyznawcą nauk Cialdiniego i miłośnikiem jego książki Wywieranie wpływu na ludzi, z pewnością docenisz formę, w jaką ujęta została esencja trzydziestoletnich badań nad psychologią wpływu. Jeżeli jednak to Twój pierwszy kontakt z tym genialnym dziełem, miej się na baczności ? zawarta tu wiedza zaostrzy Twój apetyt!
Zanurz się w świat niedalekiej przyszłości, w którym toczy się walka z mrocznymi siłami pragnącymi zmienić ludzi w bezmyślną tłuszczę. Poznaj strategię, która może ocalić nasz gatunek ? czyli odkryj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi. Naucz się działać skutecznie na gruncie prywatnym i zawodowym oraz demaskować tych, którzy usiłują wywrzeć na Ciebie wpływ. W Twoje ręce składamy broń o niepokojąco dużym polu rażenia, która pozwoli Ci dowolnie kształtować otaczającą rzeczywistość. Ta broń to psychologia wpływu. Przetestuj ją i sprawdź, jak działa, a gwarantujemy, że już nigdy się z nią nie rozstaniesz?
Pakiet książka i audiobook, to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
• Jaki wyrób papierniczy może istotnie zwiększyć skuteczność twoich prób wpływania na innych?
• Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć swą siłę przekonywania o 50%?
• Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?
Jednym z autorów tej książki jest najczęściej na świecie cytowany specjalista od wywierania wpływu na ludzi – Robert B. Cialdini.
Tak! Zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie one są oparte na naukowych podstawach i wszystkie pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.
Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! Dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
Szkoła Cialdiniego
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje
Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!
Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.
Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda".
Psychologia na Twoich usługach
Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?
Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna?
Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?
Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?
Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?
Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.
Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje znajdziesz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.
Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.
Fragment książki Zasady wywierania wpływu na ludzi
Reguła wzajemności
Pomówmy o pierwszej zasadzie wywierania wpływu. Jest nią reguła wzajemności. Reguła mówiąca o tym, że ludzie chcą odwdzięczać się w taki sposób, w jaki są traktowani. Wszyscy wychowywaliśmy się w społecznościach, w których od dzieciństwa wpaja się nam zasadę wzajemności. W każdym społeczeństwie uczy się dzieci, że nie można tylko brać, nie dając niczego od siebie. Nie można brać, niczego w zamian nie dając od siebie. Mamy bardzo nieprzyjemne określenia dla tych, którzy tylko biorą. Nazywamy ich naciągaczami, wyzyskiwaczami, niewdzięcznikami czy nawet niepoważnymi dzieciakami, prawda? I nikt z nas nie chce zyskać sobie takiego miana. Nie chcemy, żeby otaczający nas ludzie tak nas widzieli. Skłonni jesteśmy zadać sobie wiele trudu, by oddać innym to, co wcześniej od nich otrzymaliśmy.
Chciałbym opowiedzieć o pewnych badaniach przeprowadzonych kilka lat temu na Uniwersytecie Brighama Younga, które świetnie obrazują znaczenie reguły wzajemności. Pewien Profesor wysłał kartki z życzeniami świątecznymi do grupy absolutnie nieznanych sobie osób...
Zasady wywierania wpływu na ludzi CD
Spis Treści:
Wprowadzenie (5)
Reguła wzajemności (31)
Niedostępność (47)
Autorytet (61)
Konsekwencja (71)
Konsensus (79)
Lubienie (85)
Nowe poszerzone wydanie światowego bestsellera, na które czekają wszyscy.Polska premiera zbiega się w czasie z amerykańskim wydaniem! Specjalnym prezentem dla polskich czytelników jest płyta z nagraniem obszernego wywiadu z samym autorem. Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów.""Wywieranie wpływu"" stało się dla wielu lekturą obowiązkową. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?