KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Jak przewodzą najlepsi liderzy

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych Czy w twojej piersi bije serce przywódcy? Lepiej, żeby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach tylko najbardziej skupieni, skuteczni i inspirujący liderzy mają to, czego potrzeba, by zmotywować zespoły do osiągania wspaniałych sukcesów – a dziś, gdy nawigujemy po burzliwych wodach wymagających czasów, konkurencja jest ostrzejsza i bardziej zdeterminowana niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, jaki cel postawisz przed sobą, osiągnięcie szczytu będzie zależało nie tylko od tego, czy dowiesz się, jak przewodzić… ale także od tego, czy będziesz jednym z najlepszych w praktycznym zastosowaniu tej wiedzy. Brian Tracy, znany na całym świecie ekspert w dziedzinie osiągnięć biznesowych i osobistych, pomógł tysiącom menedżerów i firm w opanowaniu umiejętności przywódczych, jakich potrzebowali, by osiągnąć to wszystko, do czego dążyli, a nawet więcej. A teraz – w swojej pierwszej książce traktującej o przywództwie – ten autor bestsellerów, pokazuje, jak pokonać nawet najtrudniejsze wyzwania i przeszkody, by osiągnąć spektakularny sukces w biznesie. W niniejszej książce Tracy dzieli sztukę i naukę przywództwa w biznesie na siedem fundamentalnych obowiązków, które mistrzowsko opanowują najlepsi liderzy. Mają one podstawowe znaczenie dla sukcesu dowolnej organizacji i na dowolnym stanowisku przywódczym. A oto i one: •    Wyznaczanie i osiąganie celów. Przywództwo to nie abstrakcja – musisz zdecydować, dokąd zmierzasz, i zrealizować zadania, które tam prowadzą. •    Pielęgnowanie innowacyjności. Stała poprawa produktów, usług, procesów i metod promocji jest jedynym sposobem utrzymania przewagi nad konkurencją. •    Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji. Jak pisze Tracy: „Jedynymi przeszkodami, które stają na drodze do pożądanego sukcesu, są problemy, trudności, przeszkody i bariery. Zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu ma twoja umiejętność przejścia ponad albo pod tymi problemami lub ich sprytnego obejścia”. •    Ustalanie priorytetów. Mistrzowskie opanowanie umiejętności skutecznego rozmieszczenia trzech najważniejszych zasobów – ludzi, pieniędzy i czasu – ma żywotne znaczenie dla kondycji firmy. •    Wyznaczanie wysokich standardów – i przewodzenie własnym przykładem. To prosta, lecz głęboka prawda: twoi ludzie mogą pójść za tobą jedynie tak daleko, jak daleko ich poprowadzisz. •    Inspirowanie i motywowanie innych. Przekroczenie etapu „polecenie-kontrola” jest kluczem do trwałego sukcesu w roli przywódcy. •    Osiąganie najlepszej pracy i wyników. To bezpośredni rezultat realizacji powyższych sześciu obowiązków, jak również miara, według której zostaniesz ostatecznie oceniony. Przywództwo to nauka ścisła, ale prosta, wywodząca się z klarownej wizji i odwagi, wiedzy o sobie samym i spójności, ze skupienia i pewności siebie. Dzięki przenikliwemu wglądowi i naprawdę przystępnym wskazówkom Briana Tracy’ego, zawartym w poradniku Jak przewodzą najlepsi liderzy, okaże się, że możesz łatwo sięgnąć po te potężne atrybuty i osiągnąć wielkość jako lider. Brian Tracy jest jednym z najlepszych mówców zawodowych na świecie; każdego roku przemawia do ponad ćwierć miliona ludzi w całych Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Australii. Przemówienia Briana, jego wykłady i seminaria zyskały opinię „inspirujących, zabawnych i ciekawych, motywujących i pouczających”. Do jego słuchaczy zaliczają się przedsiębiorstwa z rankingu „Fortune 500”, jak również firmy i stowarzyszenia różnej wielkości.Spis treści WSTĘP Wyścig trwa ROZDZIAŁ l Serce lidera ROZDZIAŁ 2 Przywódca zna siebie ROZDZIAŁ 3 Kontratakuj! Lekcje biznesu oparte na strategii wojskowej ROZDZIAŁ 4 Mistrzowskie zarządzanie! ROZDZIAŁ 5 Zatrudnij i zatrzymaj najlepszych ludzi ROZDZIAŁ 6 Budowanie zwycięskich zespołów ROZDZIAŁ? Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji ROZDZIAŁ 8 Komunikuj się skutecznie ROZDZIAŁ 9 Kwestionariusz lidera ROZDZIAŁ 10 Uprość swoje życie
Okładka książki Zarządzaj swoim czasem MP3 - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wysłuchaj tej książki od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces. Dowiedz się: Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami). Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy. Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę. Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą. Jak poradzić sobie z 10 największymi ?złodziejami czasu?. Jeśli jesteś gotów osiągać w życiu lepsze rezultaty, to włącz tę płytę i zaczynajmy.
Okładka książki Dobry szef, martwy szef

44,90 zł 28,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak skłonić organizację do najwyższej efektywności i nie dać się przy tym ukrzyżować Książka Raya Immelmana to powieść biznesowa o wartkiej, obfitującej w nagłe zwroty akcji i ciekawej, pouczającej fabule. Jej główny bohater, Greg Wright, musi sprostać postawionemu przed nim nieoczekiwanie trudnemu zadaniu i wyprowadzić z kryzysu fabrykę mikroprocesorów, będącą częścią dużego koncernu produkującego podzespoły komputerowe. Jeśli mu się nie uda, cały koncern będzie miał spore kłopoty. W nowym miejscu wszyscy rzucają mu kłody pod nogi, jednak on uparcie dąży do celu, mając u boku przyjaciela, Dennisa van Burena. Obaj korzystają przy tym z pomocy mądrego, choć trudnego w kontaktach mentora, Butcha Johnsona, który daje im wskazówki pozwalające usprawnić kontakty z dużymi grupami ludzi i przeciągnąć ich na swoją stronę. Greg i Dennis muszą zidentyfikować dwadzieścia dwie cechy plemienne, zanim uda im się zbudować wspaniałą organizację, w której pracować będą zadowoleni, zmotywowani, kreatywni ludzie… Wybitny lider otrzymuje poświęcenie, szacunek, zaangażowanie i wyniki. Wspaniały menedżer dostaje tylko złoty zegarek. Powieść Raya Immelmana Dobry szef, martwy szef pokazuje w systematyczny sposób jak zrozumieć dynamikę procesów międzyludzkich zachodzących w zespole. Odpowiednie wdrożenie 23 atrybutów plemiennych pozwala mieć nadzieję na budowę zwycięskich zespołów. Ta książka, to lektura obowiązkowa każdego nowoczesnego menadżera zarządzającego ludźmi w firmie. Paweł Schmidt, prezes VENTO Consulting Sp. z o.o. www.vento.net.pl Wspaniała książka. Podobnie jak bestseller Eli Goldratta Cel, została napisana po to, by styl zarządzania w firmach znacząco zmienił się na lepsze. Robert Fox, prezes TOCC, współautor The Race Mądrość Raya nie polega jedynie na głębokim zrozumieniu motywów ludzkich zachowań, lecz także na jego umiejętności przekazania wiedzy w taki sposób, że może zostać praktycznie wykorzystana przez osoby, którym zależy na rozwoju zarządzanych organizacji. Michael Ahearn, prezes First Solar Ray uczy nas, jak być coachem i przewodnikiem, jak zarządzać organizacją. Jego podejście oparte na wartościach jest nie tylko świeże – jest także podstawą tego, by kapitalizm zatriumfował w otaczającym nas świecie. Michael Shrikey, prezes Orbitform Ray Immelman jest certyfikowanym konsultantem zarządzania. W tej książce dzieli się doświadczeniami zdobytymi w prawie dwustu firmach na całym świecie.
Okładka książki Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności..

24,90 zł 19,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zjedz tę żabę to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiągnięciu lepszych wyników i poprawy wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.Spis treści Zjedz tę żabę Przedmowa 7 Wprowadzenie: zjedz tę żabę - 13 1 Nakryj do stołu 21 2 Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem 27 3 Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da 33 4 Zastanów się nad konsekwencjami 39 5 Nieustannie stosuj metodę ABCDE 45 6 Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych 49 7 Stosuj się do prawa wymuszonej wydajności 55 8 Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz 61 9 Praca własna 65 10 Okaż swoje szczególne zdolności 71 11 Rozpoznaj swoje główne ograniczenia 75 12 Krok po kroku, czyli od beczki do beczki 81 13 Zmobilizuj się , 85 14 Maksymalne wykorzystanie energii 89 15 Zmuś się do działania 95 16 Zwlekanie kontrolowane 99 17 Zaczynaj od najtrudniejszych zadań 103 18 Plasterki salami i ser szwajcarski 107 19 Strategia wydzielania czasu 111
Okładka książki Cała naprzód

24,90 zł 19,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Uwolnij moc wizji swojej firmy i swojego życia Książka Cała naprzód! jest wciągającym, inspirującym opowiadaniem o dwojgu ludzi, którzy potrafili stworzyć wizję swojego miejsca pracy i swojego życia. Jim Carpenter, prezes średniej wielkości agencji ubezpieczeniowej nie rozumiał, o co chodzi w „sprawie wizji”. Agencji wiodło się dobrze, ale Jim miał silne przeświadczenie, że wszystko może działać znacznie lepiej. Ellie Atkins miała świeże spojrzenie na te sprawy. Wspólnie odkryli trzy elementy porywającej wizji: znaczący cel, jasne wartości i obraz przyszłości. Odkryli też, jak sprawić, by wizja zaczęła żyć, odkryli, że trzeba zrozumieć zasady dotyczące: sposobu tworzenia wizji, sposobu jej komunikowania i sposobu jej wcielania w życie. Z książki dowiesz się jak: • wykorzystać moc wizji, by właściwie się ukierunkować, czerpać energię i osiągnąć wspaniałe rezultaty • stworzyć wizję, która porusza serca i dusze wszystkich członków twojej organizacji • stworzyć wizję własnego życia, która nadaje mu sens i kierunek Nie tylko dla zarządzających najwyższego szczebla... lekcje przywództwa, jakich dostarcza Cała naprzód! mają nieocenioną wartość na każdym poziomie organizacji, a gdy znajdą zastosowanie, mogą sprawić, że każdy wniesie swój własny, znaczący wkład! - Jane Hunt, Organizacja Rozwoju i Talentu, Leadership and Talent Development, The Hartford Najjaśniejsza, najbardziej przekonywująca deklaracja, jaką kiedykolwiek czytałem, która nadaje wizji znaczenia i sprawia, że staje się żywa. Zrozumiała nawet dla Dilberta! - Warren Bennis, autor książek Przejrzystość w biznesie i On becoming a Leader
Okładka książki Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia... MP3 - Audiobook
audiobook

19,90 zł 12,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym - o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione "ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami". Opisane są w niej cztery ważne zasady, dzięki którym może szybko wrócić do formy i ponownie spojrzeć na życie z odpowiedniej perspektywy. Prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność, obniżysz poziom stresu i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz.
Okładka książki Jednominutowy menedżer spotyka małpę

19,90 zł 12,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

WSTĘP Ponad trzydzieści lat temu poznałem naprawdę niezwykłego człowieka. Nazywał się Bili Oncken. Wszystko zaczęło się od artykułu Managing Management Time — Who's Got The Monkey?, który Bili (wraz z Donaldem Wassem) opublikował w „Harvard Business Review". Pracowałem wówczas jako wykładowca na Uniwersytecie Massachusetts. Zgodnie z teorią Billa byłem więc typowym, przepełnionym altruizmem intelektualistą, wierzącym, że jego powołaniem jest pomaganie wszystkim naokoło. Mój przyjaciel miał na to nawet specjalny termin — „kolekcjoner małp". Kilka lat później wziąłem udział w jednym z prowadzonych przez Billa wykładów z cyklu „Zarządzanie czasem dla menedżerów". Kiedy opisywał kolejne problemy napotykane w pracy na tym stanowisku, słuchacze co chwila wybuchali śmiechem. Nic innego nam nie pozostało, ponieważ mężczyznom nie wypada publicznie płakać. Skąd taka emocjonalna reakcja? Otóż Bili, jak nikt inny, potrafił wychwycić i celnie podsumować realia amerykańskiego świata biznesu. Bili nauczył mnie, że aby komuś pomóc, należy dać mu wędkę, a nie rybę. Wyręczanie ludzi w rozwiązywaniu problemów uczy ich bezradności i na dłuższą metę może tylko zaszkodzić. Kiedy więc Hal Burrows (długoletni wspólnik i kierownik firmy William Oncken Company oraz współtwórca cyklu „Zarządzanie czasem dla menedżerów") zaproponował mi współpracę nad niniejszą książką, byłem zachwycony. Po dziś dzień jestem dumny, że mogłem włączyć ją do mojej Biblioteki Jednominutowego Menedżera. W ciągu kolejnych trzech lat napisaliśmy kilka szkiców tej publikacji. Niestety, Bili zmarł przed ukończeniem prac nad jej ostateczną wersją. Kiedy piszę te słowa, moje serce nadal przepełnione jest bólem. Największą stratę ponieśli jednak ci, którzy nigdy go nie poznali. Mam nadzieję, że dzięki naszej książce oni również będą mieli okazję skorzystać z niezwykłych osiągnięć Billa i zdobyć choć część wiedzy, którą w tak humorystyczny sposób przekazywał podczas seminariów. Stanowi ona kwintesencję jego pracy i stylu życia. Książka ta opowiada o wiecznie zmęczonym menedżerze, który mimo licznych nadgodzin nie mógł nadążyć z realizacją wszystkich stojących przed nim zadań. Jego życie zmieniło się diametralnie, gdy poznał techniki zarządzania problemami i przestał wyręczać swoich pracowników w wypełnianiu ich obowiązków. Nauczył się również lepiej komunikować z przełożonymi i elastyczniej reagować na wymagania stawiane mu przez jego organizację. W rezultacie zwiększył wydajność podległego mu wydziału i przyspieszył tempo swojej kariery. Prowadzone przez Billa seminaria oraz jego książka Managing Management Time stanowią prawdziwą kopalnię wiedzy na temat zarządzania czasem dla menedżerów. Opisują zasady funkcjonowania organizacji oraz liczne techniki pozwalające zwiększyć efektywność pracowników i skuteczniej komunikować się z przełożonymi. Niniejsza publikacja skupia się głównie na zarządzaniu personelem. Mam nadzieję, że po jej przeczytaniu ty również zmienisz swoje życie i podzielisz się zdobytą wiedzą z innymi ludźmi.SPIS TREŚCI Symbole Wstęp Problem Pierwsze stanowisko kierownicze Spotkanie z przełożoną Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem Bardzo ważne pytanie Diagnoza Czyj to problem? Błędne koło Rozwiązanie Przebudzenie Jednominutowego Menedżera Skala problemu Szkodliwa pomoc Nutka optymizmu Małpy wracają do właścicieli Czas dla pracowników Cztery zasady zarządzania małpami Zasada l. Opis Zasada 2. Właściciel Zasada 3. Polisa ubezpieczeniowa Zasada 4. Karmienie i kontrola Delegowanie uprawnień Szkolenie pracowników Trzy rodzaje czasu w organizacji Czas przełożonego Czas systemowy Własny czas Czas dyskrecjonalny Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu Generowanie czasu dyskrecjonalnego Sztuka zarządzania Wielka przemiana
Okładka książki Rozwój osobisty człowieka rozumnego

39,90 zł 29,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rozwój osobisty człowieka rozumnego"" odkrywa nagą prawdę o tym, czego świadomy rozwój wymaga od człowieka. Dzięki lekturze niniejszej książki poznasz siedem uniwersalnych zasad, kryjących się za każdym wysiłkiem na rzecz pomyślnego rozwoju (prawda, miłość, moc, jedność, władza, odwaga i inteligencja). Poznasz także praktyczne, odkrywcze metody poprawy zdrowia, udoskonalenia związków, osiągnięcia sukcesu zawodowego, finansowego i zapewniające powodzenie w wielu innych sprawach.
Okładka książki Ojcowskie opowieści - Audiobook
audiobook

19,90 zł 12,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak to jest być tatą? Jak uporać się z narodzinami, przedszkolem, kłopotliwymi pytaniami o seks? Skąd wziąć fortunę na czesne dla swych dzieci? Nie wiem. I nigdy się nie dowiem, choćbym spłodził jeszcze tuzin. Wiem jednak, co myślałem, co czułem, co widziałem i słyszałem. O tym właśnie pragnę wam opowiedzieć. W toku ojcowskiej kariery zrozumiałem, że ojcowie różnią się od matek. To z pewnością najciekawsze niedomówienie od czasów, gdy Noe usłyszał w prognozie zapowiedź przelotnych opadów. Po prawdzie jednak ojcostwo jest jak Wikipedia: po części oparte na faktach, ale w większości wymyślane na poczekaniu. Na rynku jest wiele poradników dla matek i o matkach. Moim zamiarem było wypełnić tę lukę opowieścią z życia taty. To mój obywatelski obowiązek i wkład w dobrobyt naszej planety. Mam nadzieję, że taka treść odpowiada twym potrzebom. A jeśli nawet nie, to zatrzymaj się na chwilę i pomyśl: za te same pieniądze możesz zatankować i przejechać z grubsza sto kilometrów. Czy to Cię rozbawi? Taka podróż jest nudna jak diabli. Lepiej kup książkę i ubaw się setnie. Gwarantuję to własnym podpisem. Steve Doocy
Okładka książki Myśl śmiało i pokaż na co cię stać

39,90 zł 26,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dwa spośród największych światowych umysłów biznesu ujawniają sekrety myślenia w wielkim formacie – śmiałego myślenia i działania – które prowadzi do niezrównanych sukcesów. Razem są żywym przykładem, jak śmiałe, WIELKOFORMATOWE myślenie i wyczucie, kiedy agresywnie forsować swoje zdanie – bez względu na to, co powiedzą krytycy czy oponenci – może pomóc w osiąganiu maksimum w życiu osobistym i zawodowym. Po raz pierwszy w historii możesz poznać sekrety Trumpa, jak myśleć śmiało, w WIELKIM formacie i jak osiągać to, na co naprawdę cię stać! Książka omawia między innymi: * Impet: Wielki Impet. Jak go zyskać i jak wykorzystać. * Rewanż: jak i kiedy się zemścić (i dlaczego zemsta jest taka słodka). * Zasadę „Kocham cię, a teraz to podpisz!” – dlaczego kontrakty w biznesie i w życiu osobistym mają aż takie znaczenie. * Historie zaczerpnięte z życia ludzi, którzy sami zaczęli stosować formułę śmiałego, WIELKOFORMATOWEGO myślenia. Omówione w tej książce strategie zostały sprawdzone przez tych, którzy nauczyli się od Donalda Trumpa śmiałego, WIELKOFORMATOWEGO myślenia i osiągnęli życiowe sukcesy. Bill Zanker zastosował strategię Donalda i w niespełna trzy lata dwudziestokrotnie zwiększył przychody The Learning Annex. Obaj mieli swoje lepsze i gorsze czasy i wiedzą, jak to jest, kiedy ma się cały świat przeciw sobie – i obaj podnieśli się i wspięli na niewyobrażalne wyżyny sukcesu dzięki śmiałemu myśleniu i wykorzystywaniu całych swoich możliwości. Pokazali, na co ich stać. To podejście, którego łatwo można się nauczyć. Donald J. Trump to człowiek-symbol: to czysta definicja amerykańskiej historii sukcesu. Gwiazda telewizyjnego programu The Apprentice i deweloper, twórca najbardziej prestiżowych obiektów na naszym globie; był na dnie i powstał, by stać się jednym z najbogatszych ludzi na świecie. Bill Zanker założył The Learning Annex, mając tylko pięć tysięcy dolarów, a jego firma urosła tak, że zarabiała rocznie pięć milionów. Tak było, zanim spotkał Donalda Trumpa. Trzydzieści miesięcy później Zanker sam nauczył się śmiałego, WIELKOFORMAFOWEGO myślenia, a wielkość rocznych przychodów The Learning Annex wzrosła do 100 milionów dolarów i wciąż rośnie.
Okładka książki Coaching biznesowy

49,90 zł 39,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Skuteczny coaching może pomóc ludziom i organizacjom osiągnąć ich pełny potencjał, zmierzyć się z wyzwaniami i zrealizować określone cele. Coaching umożliwia osobisty i zawodowy rozwój, poprawia wydajność, polepsza wyniki, zwiększa poziom motywacji, a także pomaga w znalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Książka Coaching biznesowy jest książką cenną zarówno jako wprowadzenie do coachingu dla osób rozważających karierę coacha lub podjęcie współpracy z coachem, prywatnie bądź zawodowo, jak i jako źródło wiedzy dla doświadczonych coachów. Jest to praktyczny podręcznik, odpowiadający na pytania: co? i jak? w odniesieniu do coachingu. Omawia wiele tematów zarówno z perspektywy osobistej, jak i z perspektywy organizacji oraz wyjaśnia strukturę relacji coachingowej. Książka stanowi kompendium wiedzy o technikach, a także o tych najbardziej znanych i tych najświeższych modelach i narzędziach coachingu. Zawiera cenne wskazówki dotyczące szkoleń dla coachów, prowadzenia własnej działalności coachingowej oraz planowania sesji coachingowej. Uzupełniona o arkusze robocze, ćwiczenia, formularze oceny efektywności coachingu oraz międzynarodowe studia przypadków, książka ta stanowi kompletne źródło wiedzy o coachingu ukierunkowanym na poprawę efektywności. O AUTORZE Carol Wilson jest honorową wiceprezes i dyrektor ds. akredytacji w Association for Coaching oraz dyrektor zarządzającą w Performance Coach Training. Zasiada również w Radzie Performance Consultants International sir Johna Whitmore’a. Osobiście doświadczyła korzyści z coachingu, współtworząc z Richardem Bransonem studio nagrań Virgin. Była pierwszą kobietą, która odniosła sukces w branży fonograficznej, zakładając świetnie prosperującą wytwórnię płytową. Obecnie Carol Wilson wykłada i prowadzi seminaria podczas konferencji poświęconych kulturze coachingowej oraz stylom przywództwa. Ponadto doradza i pomaga organizacjom wdrożyć strategie mające na celu zmianę ich kultur korporacyjnych. Carol Wilson była nominowana do nagród Association for Coaching: „Influence in Coaching” oraz „Impact in Coaching”. OPINIE O KSIĄŻCE Praktyczny, szczegółowy i kompletny przewodnik dla każdego mającego do czynienia z coachingiem. Lektura obowiązkowa dla profesjonalnych coachów i osób zainteresowanego tą nową i rozwijającą się profesją. - Katherine Tulpa, przewodnicząca i współzałożycielka Association for Coaching Bez wątpienia najlepszy podręcznik coachingu dla początkujących, jaki kiedykolwiek miałem okazję przeczytać. - sir John Whitmore, prezes Performance Consultants International Nawet doświadczeni coachowie miewają problemy ze zintegrowaniem szerokiego wachlarza umiejętności i procesów niezbędnych do prowadzenia skutecznego coachingu w organizacjach. Dla wielu trudność stanowi połączenie teorii z praktyką i procesami. W swojej książce Carol dzieli się z czytelnikiem cennymi przemyśleniami w sposób prosty i praktyczny. Oby jak najwięcej takich pozycji o coachingu – pożytecznych, bezpretensjonalnych i napisanych przystępnym językiem!. - dr Anthony Grant, dyrektor Katedry Psychologii Coachingu, Uniwersytet w Sydney
Okładka książki Jednominutowa gotówka zarabiaj dużo

44,90 zł 35,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Większość książek zaczyna się od wprowadzenia - krótkiego wstępu po­przedzającego właściwą część książki. My chcielibyśmy, aby nasze wprowadze­nie wprowadzało cię w twoją przyszłość. Wyobraź sobie, jak będziesz się czuł, czytając ostatnią stronę książki Jednominutowa gotówka. Je­żeli w chwili obecnej nie narzekasz na stan swojego konta, w ciągu dziewięć­dziesięciu dni możesz znaleźć się na najlepszej drodze do wolności finansowej. Jeżeli jednak, podobnie jak miliony innych ludzi w okresie słabej koniunktury gospodarczej, borykasz się z problemami finansowymi, stworzysz plan przy­wrócenia finansowego ładu w swoim życiu i dowiesz się, jak pozbyć się finanso­wych zmartwień raz na zawsze. Wystarczy, że będziesz ten plan realizował. Jakie to uczucie? Przenieś się teraz myślami w przyszłość o dziewięćdziesiąt dni. Wyobraź sobie, że twoja finansowa przygoda zakończyła się powodzeniem. Zrzucasz z ramion kolejne finansowe ciężary W twoim życiu pojawiły się dodatkowe stru­mienie dochodów - to niewielkie strumyki, które nawadniają i użyźniają twoją wysuszoną finansową glebę. Zima się skończyła, przyszła wiosna. Już niedługo będziesz mógł dokonać obfitych zbiorów pieniędzy. A teraz wybiegnij w przyszłość o cały rok. Po zadłużeniu na karcie kredy­towej i innych obciążeniach finansowych pozostały już tylko wspomnienia. To przeszłość. Twój styl życia wyraźnie się ustabilizował, masz teraz większe szanse na dostatnie życie. Wokół ciebie pojawia się coraz więcej oznak bogactwa - rosnące saldo na rachunku, powiększający się portfel inwestycji, zyskujące na wartości aktywa. Musisz się uszczypnąć. Czy ja śnię? Czy to wszystko dzieje się naprawdę? Owszem. Istnieją setki przepisów na to, jak powoli i bez wysiłku upichcić sobie finan­sową ucztę. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy - w dzisiejszych czasach więk­szość z nas potrzebuje dodatkowej gotówki w krótkim czasie. Z tego względu w książce Jednominutowa gotówka skoncentrujemy się na przepisach na dania do odgrzania w kuchen­ce mikrofalowej, dzięki którym zapewnisz sobie przypływ gotówki w czasie nie dłuższym niż dziewięćdziesiąt dni. Pokażemy ci, jak wyposażyć finansową kuchnię, jakie przybory kuchenne nabyć oraz jak się zorganizować, by w możli­wie najkrótszym czasie wieść pełne i dostatnie życie. Książka Jednominutowa gotówka ma na celu przedstawić ci kilka podstawowych niestandar­dowych przepisów na generowanie niekończących się comiesięcznych strumieni gotówki. Jak byś zareagował, gdybyśmy powiedzieli ci, że już za rok będziesz mógł przestać pracować, jeśli tylko poświęcisz temu godzinę dziennie? Nawet nie musiałbyś wstawać w tym celu od kuchennego stołu. Jeżeli kusi cię taka perspektywa, zachęcamy do dalszej lektury, ponieważ w kolejnych rozdziałach przedstawimy przepisy na tego rodzaju życie.
Okładka książki Jednominutowy menedżer. Równowaga życia i pracy

19,90 zł 15,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym - o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem.
Okładka książki Małe wielkie sprawy. 163 sposoby osiągania...

69,90 zł 60,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

163 sposoby osiągania doskonałości w biznesie Najnowsza książka Petersa, pełna błyskotliwych i formułowanych z pasją spostrzeżeń o współczesnym biznesie i zarządzaniu, jest zarazem wyznaniem wiary w kreatywność przedsiębiorców i krytyką korporacyjnego zbiurokratyzowania. Już od pierwszej strony książki czytelnik wyrusza wraz z Petersem na krucjatę, której celem jest stworzenie świata pełnego dynamicznych i dążących do doskonałości firm, świata doskonałej obsługi klienta, innowacyjnego myślenia o wszystkich aspektach zarządzania i obsesyjnego dążenia do doskonałości. Peters radzi, nakazuje, motywuje, wyszydza, zachęca i nie odpuszcza: albo firma będzie doskonała w tym co robi, albo skazana jest na zagładę. Peters to biznesowy guru, obdarzony wielkim talentem przekonywania, wypowiadający wojnę biurokratycznemu i zidiociałemu światowi Dilberta. Tom Peters jest osobą fascynującą, obdarzoną intelektem najwyższej próby, a jednocześnie znakomitym autorem. O AUTORZE Tom Peters to guru zarządzania epoki postkorporacyjnej, „über-guru zarządzania” według „Fortune” i „The Economist”, od lat prowadzi na całym świecie słynne seminaria przyciągające tysiące uczestników, wraz z P. Druckerem i M. Porterem na zawsze zmienił myślenie o biznesie i zarządzaniu. Zdobył sławę jako współautor książki W poszukiwaniu doskonałości w biznesie, uznanej w rankingu wydawnictwa Bloomsbury Publishing za „najwspanialszą książkę o biznesie wszechczasów”. Napisał ją jako partner słynnej firmy doradczej McKinsey & Company. Z wykształcenia jest inżynierem (ukończył Uniwersytet Cornella), MBA i doktorat uzyskał na Uniwersytecie Stanforda, był doradcą w Białym Domu. Od wielu lat prowadzi firmę szkoleniową i doradczą Tom Peters Company. Mieszka na farmie w stanie Vermont. Tom Peters wygłasza ok.. 80 wykładów rocznie, większość poza USA. OPINIE Jeśli szczerze wierzysz, że „doskonałość” jest tożsama z Tomem Petersem, kupisz tę książkę, przeczytasz ją, wiele się z niej dowiesz i utwierdzisz się w swojej wierze. Każdy ze 163 sposóbów osiągania doskonałości w biznesie podanych przez Toma potwierdza każdego dnia praktyka. - Stephen R. Covey, autor 7 nawyków skutecznego działania Ten „czarodziej hu, hu, hu!”, ten „imperator doskonałości”, zyskuje twoją sympatię dzięki swojej niepohamowanej energii i zapałowi. - „Financial Times” Małe wielkie sprawy to bez cienia przesady najlepsza książka o zarządzaniu, jaką kiedykolwiek przeczytałem. - Warren G. Bennis, pionier studiów nad przywództwem, profesor zarządzania na Uniwersytecie Południowej Kalifornii Tom Peters to największy przyjaciel i największa zmora biznesu. - „BusinessWeek”
Okładka książki Żyj lepiej niż dobrze. Spełniaj swoje marzenia

44,90 zł 35,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Spełniaj swoje marzenia Największe wyzwanie: być lepszym niż dobrym! Nie zaliczam się do ludzi, którzy unikają wstępów i wprowadzeń, pozwól zatem, że ci wyjaśnię i opowiem, co znajdziesz w tej książce. Urodziłem się w 1926 roku w Alabamie. Rodzice nadali mi imiona Hilary Hinton, ale już od czasów szkolnych przyjaciele - mam nadzieję, że ty również nim jesteś lub zostaniesz — nazywali mnie Zig. Przez całe dziesięciolecia podróżowałem po świecie i opowiadałem ludziom, jak czerpać z życia to, co najlepsze, dając to samo od siebie. Powtarzałem milionom ludzi, że w realiach zawodowych, osobistych, rodzinnych, a także w sprawach związanych z życiem społeczności lokalnej, mogą osiągać wszystko, czego tylko zapragną — pod warunkiem, że będą pomagać innym w spełnianiu ich marzeń. Przez siedemdziesiąt dziewięć lat swojego życia napisałem ponad dwadzieścia książek o tematyce motywacyjnej, zorganizowałem niezliczoną liczbę wykładów i seminariów na temat dostatniego i owocnego życia — dziś mam zatem do powiedzenia więcej niż kiedykolwiek wcześniej. W zasadzie mam wrażenie, jakbym się dopiero rozpędzał. Właśnie dlatego napisałem niniejszą książkę — chciałbym podzielić się z tobą kilkoma uwagami, które, jak sądzę, zmotywują cię w takim samym stopniu, w jakim zmotywowały mnie. Zestawiłem ze sobą kilka zagadnień, którymi się zajmowałem przez te wszystkie lata, i w ten sposób odkryłem zupełnie nowy poziom motywacji. Chciałbym, abyś również i ty mógł go odkryć. Nie pamiętam już dokładnie, kiedy po raz pierwszy użyłem sformułowania „lepiej niż dobrze", ale z pewnością było to dawno temu. Wychowałem się na południu Stanów Zjednoczonych, a konkretne w Teksasie, w związku z czym bardzo często zdarzało mi się uczestniczyć w takiej oto wymianie zdań: „Cześć, Zig! Co tam u ciebie?" „A dobrze, dobrze. A u ciebie?" Zapewne dobrze to znasz. W takiej wymianie zdań nie ma oczywiście nic złego - to zwykły, codzienny sposób pozdrawiania i witania znajomych. W pewnym momencie doszedłem jednak do wniosku, że słowo „dobrze" nie oddaje w pełni mojego samopoczucia — nie opisuje dostatecznie dobrze tego, co wszyscy powinniśmy czuć. Skoro chcemy się cieszyć pełnią życia, to powinniśmy się czuć „lepiej niż dobrze". Właśnie dlatego na pytanie: „Co u ciebie, Zig?" odpowiadam: „U mnie wszystko lepiej niż dobrze". Odpowiedź ta przynosi zadziwiające efekty. Ludzie przystają na chwilę, aby jakoś się do tego ustosunkować. Niektórzy dziękują mi, że podniosłem ich na duchu, inni przejmują ode mnie ten rodzaj powitania. Nie wolno lekceważyć potęgi słów! Stwierdzając: „U mnie wszystko lepiej niż dobrze" - mówiąc o własnym stanie w czasie teraźniejszym — wyrażasz afirmację dla tego, kim jesteś i jak się czujesz. Oczywiście, samo stwierdzenie: „lepiej niż dobrze" na niewiele się zdaje. Wystarczy jednak zrozumieć, czym jest życie „lepsze niż dobre" i naprawdę się o nie postarać, aby faktycznie poczuć się lepiej niż dobrze. Można wskazać trzy filary życia, które jest „lepsze niż dobre": pasję, doskonałe wyniki oraz poczucie sensu życia. Nie sądzę, aby bez zrozumienia każdego z tych trzech elementów ktokolwiek mógł przez dłuższy czas zachować wysoki poziom motywacji. Nie wydaje mi się też możliwe, aby ktokolwiek mógł prowadzić życie „lepsze niż dobre" bez odpowiedniej motywacji...
Okładka książki Rewolucja Six Sigma Tw

69,90 zł 42,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak General Electric i inne przedsiębiorstwa zmieniły proces w zyski Dzięki programowi Six Sigma zwiększono wydajność i zyski w takich firmach jak General Electric, AlliedSignal czy Motorola. To kierunek dla menedżerów, którzy pragną stworzyć organizacje najwyższej światowej klasy. Jego ilościowe podejście podnosi efektywność i skuteczność organizacji – i sprawiło, że stał się najpopularniejszą metodyką usprawnień w historii. W jaki sposób możesz wykorzystać program Six Sigma w swojej organizacji? Rewolucja Six Sigma pokazuje menedżerom i osobom odpowiedzialnym za wdrożenie tego programu, jak rozpocząć i utrzymać inicjatywę Six Sigma w swojej organizacji. Pomaga w przejściu od zarządzania intuicyjnego do takiego, w którym decyzje biznesowe podejmowane są w oparciu o liczby, dane i fakty. Wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego Six Sigma jest lepsza od innych metod poprawy jakości. Przedstawia kluczowe elementy programu Six Sigma i pokazuje, jak utworzyć odpowiednią infrastrukturę niezbędną do pomyślnego wdrożenia go w firmie każdej wielkości. Proste, lecz szczegółowo przedstawione narzędzia metodyki Six Sigma pozwalają osiągnąć lepszą efektywność, skuteczność i wyższe zyski. Ta książka to łatwy w użyciu przewodnik, opisujący krok po kroku poszczególne fazy metodyki DMAIC i pokazujący menedżerom, w jaki sposób: budować zespoły, które zajmą się procesami bezpośrednio wpływającymi na strategiczne cele biznesowe firmy, pokonywać opór przed zmianą, obliczać wartość sigma na poziomie procesu, tworzyć konkretne opisy wymiernych problemów, którymi zająć się mają zespoły projektowe, stosować narzędzia analizy i usprawniania procesów, osiągać i utrzymywać najwyższe standardy funkcjonowania procesów, unikać błędów, które mogą doprowadzić do klęski programu Six Sigma. Ten praktyczny przewodnik, pełen studiów przypadków ilustrujących prawidłowe i błędne sposoby wdrażania Six Sigma, ma jeszcze jedną zaletę: łatwo się go czyta. O AUTORZE GEORGE ECKES jest założycielem Eckes and Associates, Inc. (EAI), firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu usprawnień, prowadzeniu szkoleń i wdrożeń Six Sigma, rozwijaniu organizacji i zarządzaniu zmianą. W roku 1996 EAI została wybrana na główną firmę konsultingową z zakresu wdrażania programu Six Sigma dla General Electric. OPINIE Rewolucja Six Sigma to wspaniałe kompendium wiedzy i doświadczeń, ukazujących pełne spektrum możliwości Programu Six Sigma. Dostarcza nie tylko gotowych przykładów rozwiązań ale prowokuje do tworzenia własnych, przełomowych. Autor nadaje programowi Six Sigma charakter narzędzia, wspierającego realizację celów strategicznych i  podnoszącego efektywność działań doskonalących. To pierwsza tak kompletna i uniwersalna książka o Six Sigma, wydana w języku polskim. George Eckes łamie wiele stereotypów powstałych na temat Programu i ukazuje jego prawdziwy fenomen – skupienie na realizacji celów strategicznych, rozwoju i motywacji pracowników oraz budowaniu kultury organizacji. - Jarosław Siarkiewicz, Prezes Zarządu Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
Okładka książki Odchudzanie krok po kroku

24,90 zł 15,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ile razy zdarzyło ci się przechodzić na dietę i tracić kilka kilogramów tylko po to, aby po raz kolejny dojść do momentu, w którym wskazówka wagi ani drgnie? Wielu osobom udaje się schudnąć pierwsze 4, 6 czy 8 kilogramów. Potem, bez względu na to, jak bardzo się starały, nie potrafią zmusić upartych wskazówek wagi do przesunięcia się w lewo; często też powracają do wyjściowej masy ciała. Na szczęście jednak udało się opracować bezpieczne dla zdrowia rozwiązanie, które pomaga uzyskać trwałą redukcję masy ciała. Rozwiązanie to uchroni cię przed frustrującym efektem jo-jo, który często stanowi konsekwencję stosowania diet cud. Dr George L. Blackburn przedstawia rozsądne podejście do kwestii trwałej redukcji masy ciała, które na zawsze zmieni sposób myślenia o odchudzaniu.
Okładka książki Przywództwo. Złote zasady

49,90 zł 39,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach. John Maxwell chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu potencjału, dzieląc się z tobą Złotymi myślami przywództwa. Po prawie czterdziestu latach bycia liderem odkrył on złotą żyłę, wobec czego ty nie musisz już tego robić. W każdym z dwudziestu sześciu rozdziałów ukryta jest bryłka szlachetnego kruszcu. Razem składają się na sześciomiesięczny program mentoringu, przeprowadzany przez prawdziwego eksperta od spraw przywództwa. W książce tej poruszono między innymi takie oto tematy: •    Nie wysyłaj kaczek do szkoły dla orłów •    Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy •    Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie dawaj •    Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie •    Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem — zdecyduj teraz, jakie ono będzie Na końcu każdego rozdziału znajdziesz szczegółowe ćwiczenia oraz „Czas mentoringu” – część przeznaczoną dla tych, którzy chcą pomagać innym w rozwoju z wykorzystaniem tej książki. Zdobywanie wiedzy na temat przywództwa przypomina odkrywanie złotej żyły. Nie chodzi jednak o gromadzenie nic niewartych kamieni, tylko szlachetnego kruszcu. Znajdziesz go właśnie tutaj. Każdego roku niezliczone rzesze ludzi proszą o radę międzynarodowego eksperta w dziedzinie przywództwa, Johna C. Maxwella. Jak jeden człowiek może uczyć tak wiele osób rozproszonych po całym świecie? Odpowiedzią jest właśnie ta książka. Przywództwo. Złote zasady to – jak do tej pory – najbardziej osobista książka Maxwella. Znalazło się w niej wiele historii opisujących porażki i sukcesy; są w niej też „złote bryłki” mądrości, które autor zdobył w ciągu swojego życia. John Maxwell chce się tym wszystkim z tobą podzielić. Każdy rozdział przypomina indywidualną sesję, w której mentorem jest człowiek uznany przez portal Leadershipgurus.net za Największego Światowego Guru Przywództwa. „Od lat chciałem napisać tę książkę. Przyrzekłem sobie jednak, że nie powstanie ona, dopóki nie przekroczę sześćdziesiątki – mówi Maxwell. – Pragnąłem opisać w niej najtrudniejsze lekcje przywództwa, jakie otrzymałem od życia, by można je było wykorzystać do rozwoju liderów. Przesiałem wiele piachu, by dokopać się do złota”. Początkującym liderom przydadzą się podstawy zawarte w Złotych myślach przywództwa. Liderzy doświadczeni wykorzystają bardziej zaawansowane idee Maxwella. Przywódcy, którzy są również mentorami, posłużą się tą książką, by wychowywać kolejne pokolenia liderów. Wszyscy mogą skorzystać z zawartej w niej mądrości. O AUTORZE John C. Maxwell jest znanym na świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, mówcą i autorem książek, które sprzedały się w ponad 13 milionach egzemplarzy. Jego organizacje przeszkoliły ponad 2 miliony liderów w wielu różnych krajach. Dr Maxwell jest założycielem EQUIP i INJOY Stewardship Services. Każdego roku wygłasza on przemówienia skierowane do ludzi w firmach z listy Fortune 500, przywódców rządowych, ambasadorów Narodów Zjednoczonych. Zapraszają go organizacje tak różne, jak United States Military Academy w West Point czy National Football League. Jego książki zostały uznane za bestsellery przez „New York Times”, „Wall Street Journal” i „Business Week”. John Maxwell został uznany przez portal Leadershipgurus.net za Największego Światowego Guru Przywództwa. Był także jednym z zaledwie dwudziestu pięciu autorów i artystów, którzy znaleźli się w Galerii Sław Amazon.com, stworzonej z okazji dziesięciolecia istnienia portalu. Każda z jego trzech książek – The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader – osiągnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy.
Okładka książki Potencjał konkurencyjny marki

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

jak zdobyć przewagę na rynku Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę,  jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych  i zagranicznych. O AUTORZE Paweł Patkowski – absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion, doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca menedżerskich studiów podyplomowych w Katedrze Zarządzania w Gospodarce SGH. Praktyk z bogatym doświadczeniem. W agencji reklamowej Lintas zajmował się obsługą takich klientów, jak: Unilever, Polkomtel, Casio, Bank Śląski, Telekomunikacja Polska, Castrol. Następnie dyrektor marketingu Browarów Brok S.A. W latach 2001-2007 szef marketingu Adidas Poland. Obecnie wicedyrektor komunikacji marketingowej Polkomtel S.A. OPINIE Ta interesująca i inspirująca książka wnosi nowe spojrzenie i wzbogaca wiedzę na temat zasad, mechanizmów, narzędzi budowania potencjału konkurencyjnego marki i zarządzania nim. Sposób ujęcia tematu, wartka narracja, przejrzystość i przystępność tekstu czyni z niej atrakcyjną pozycję dla wielu odbiorców – właścicieli firm, menedżerów poszukujących skutecznych i efektywnych sposobów budowania strategii konkurencji; specjalistów public relations, promocji i marketingu; osób działających na rynkach i w sektorach finansowych; wreszcie dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Pasja Autora, jego głęboka wiedza teoretyczna, praktyczna i dydaktyczna przebija z kart książki i udziela się Czytelnikom. - Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki, Szkoła Główna Handlowa Na tle wielu publikacji na temat wykorzystania marki produktu jako skutecznego narzędzia konkurowania, książkę Pawła Patkowskiego wyróżnia przedstawienie innowacyjnego sposobu budowy potencjału konkurencyjnego marek. Mechanizmy skutecznego konkurowania oraz osiągania sukcesu na współczesnych rynkach Autor ukazuje z perspektywy działań związanych z kształtowaniem marki. Komunikatywny sposób przekazu, liczne przykłady oraz interesująca treść sprawia, że warto ją polecić szerokim kręgom Czytelnikom, a zwłaszcza praktykom  z przedsiębiorstw. - Prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Szkoła Główna Handlowa, Akademia Leona Koźmińskiego
Okładka książki Wykorzystaj każdą sekundę

39,90 zł 26,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wykorzystaj każdą sekundę to nie jest kolejna książka na temat organizacji czasu. Jej autor Robert. W. Bly, dyrektor Centrum Komunikacji Technicznej i autor 40 książek na temat biznesu wychodzi poza utarte schematy dobrej organizacji czasu i proponuje szeroki wybór strategii i taktyk pozwalających na osiągnięcie sukcesu bez stresu i wykonanie więcej pracy w krótszym czasie. Autor objaśnia metody maksymalizacji wykorzystania czasu i produktywności poprzez właściwe ustalenie priorytetów, tworzenie odpowiednich schematów czasowych i przezwyciężenie chęci do odkładania czekających nas zadań na później. Porusza kwestie właściwego wykorzystania zasobów energii i dbania o zdrowie poprzez stosowanie odpowiedniej diety, ćwiczeń fizycznych i planowanie odpoczynku. Omawia też najnowsze metody zbierania informacji i efektywnego przekazywania wiadomości we współczesnym świecie. Jego rady poparte są przykładami z własnej działalności i osiągnięciami uznanych autorytetów na polu biznesu. Rady dotyczące organizacji czasu obejmują: - Sposoby eliminacji złych nawyków i działań, które nas opóźniają. - Trzy rodzaje list pozwalające na właściwe zorganizowanie priorytetów. - Metody skutecznego radzenia sobie z nadmiarem pracy biurowej. - Opanowanie sztuki mówienia "nie". - Radzenie sobie z nadmiarem informacji. Wprowadzenie technik proponowanych przez autora zapewni wykonanie wszystkich zadań w terminie, poprawi jakość kontaktów z klientami, zredukuje napięcie i stres w pracy, w wyniku czego będziemy mieli więcej czasu dla siebie, domu i rodziny, co z kolei zaowocuje lepszym samopoczuciem, a przecież to właśnie ono jest głównym - choć tak zaniedbywanym - celem naszych codziennych wysiłków. Książka Wykorzystaj każdą sekundę uczy, jak zamienić czas z pełnego stresu WROGA w spokojnego PRZYJACIELA. Nie zwlekaj! Rozpocznij tę metamorfozę NATYCHMIAST.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj