KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Walka o wewnętrzne wpływy w firmie.

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść. Jest to historia Jude?a Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najbardziej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego klienci. Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę. TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym. Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce. Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce. Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niż kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić. ? fragment książki Najnowsza opowieść Lencioniego jest zarówno praktyczna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej. PATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group ? firmy doradczej do spraw zarządzania specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających oraz kulturze organizacyjnej. Lencioni, konsultant i prelegent, pracował z tysiącami menedżerów wysokiego szczebla zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500, jak i w młodych firmach zajmujących się zaawansowanymi technologiami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit. Napisał pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, bestseller ?New York Timesa?.
Okładka książki Najważniejsi klienci

34,90 zł 27,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73 zł

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku ? klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia: - psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych); - metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe; - nowoczesności i tradycji ? Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.
Okładka książki Jednominutowy menedżer

24,90 zł 19,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,79 zł

Od ponad dwudziestu lat miliony menedżerów, zarówno tych pracujących dla organizacji z listy Fortune 500, jak i kierujących małymi firmami, stosuje techniki prezentowane w książce Jednominutowy Menedżer, zwiększając w ten sposób własną produktywność, poziom zadowolenia z pracy i powodzenia w życiu osobistym. Przyswojenie sobie zasad zarządzania przynosi wymierne rezultaty w postaci korzyści finansowych dla samej organizacji, jak również dla jej pracowników. Jednominutowy Menedżer to zwięzła i interesująca historia, która opisuje trzy sekrety o dużej wartości praktycznej: Jednominutowe Cele, Jednominutowe Pochwały oraz Jednominutowe Reprymendy.Książka odwołuje się również do wyników badań z zakresu medycyny i nauk behawioralnych, dzięki którym udało się wyjaśnić, dlaczego te pozornie proste metody tak dobrze sprawdzają się w przypadku tak wielu ludzi. Lektura tej książki pozwala zdobyć wiedzę na temat możliwości zastosowania tych metod we własnej praktyce i z korzyścią dla siebie. Właśnie dlatego Jednominutowy Menedżer od ponad dwudziestu lat niezmiennie gości na listach bestsellerów i zrobił międzynarodową karierę.To najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania.Szybka! Prosta! Skuteczna!Po przeczytaniu Jednominutowego Menedżera wręczyłem po egzemplarzu mojemu przełożonemu, jego przełożonemu, wszystkim moim podwładnym i innym menedżerom rafinerii, a także mojej żonie, naszym najbliższym przyjaciołom i naszemu duchownemu. Przesłanie zawarte w tej książce jest aż tak ważne i tak uniwersalne. - Robert W. Davis, dyrektor, Chevron, USAChoć minęło już tyle lat, nadal w wolnej chwili sięgam po Jednominutowego Menedżera, żeby odświeżyć sobie techniki zarządzania. Nie znam lepszego i prostszego w użyciu podręcznika zarządzania. - Charles Lee, prezes, VerizonW instytucjach rządowych podstawową techniką zarządzania stało się krytykowanie wyników. Metoda przyłapywania ludzi na tym, że robią coś dobrze, promowana w książce Jednominutowy Menedżer, przynosi znacznie lepsze efekty. - David C. Jones, były przewodniczący Kolegium Połączonych Szefów SztabówKen Blanchard, Ph.D., to niezwykle ceniony, towarzyski i rozchwytywany autor, mówca i konsultant biznesowy. Przyjaciele, współpracownicy i klienci charakteryzują go jako najbardziej wnikliwą, najwybitniejszą i najbardziej pełną współczucia postać współczesnego biznesu.Ken wywiera ogromny wpływ na świat poprzez swoje książki. Pełni funkcję Głównego Mentora (Chief Spiritual Officer) organizacji The Ken Blanchard Companies, międzynarodowej firmy szkoleniowej i konsultingowej, którą założył wspólnie z żoną dr Marjorie Blanchard w 1979 roku w San Diego w Kalifornii. Jest również współzałożycielem The Center for FaithWalk Leadership, religijnej organizacji non profit, która promuje koncepcję Lead Like Jesus (Przewodź jak Jezus) oraz zajmuje się upowszechnianiem niezbędnych do tego narzędzi.
Okładka książki Zmień kulturę. Zmień zasady gry

59,90 zł 47,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12 zł

Rozwijając przełomowe idee przedstawione w książce Zasada Oz, Roger Connors i Tom Smith, uznani eksperci tworzenia środowiska odpowiedzialności za rezultaty, prezentują strategię, której celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. W tym znakomitym przewodniku po transformacji kulturowej autorzy proponują model Piramidy rezultatów, prostą i łatwą do zapamiętania metodologię wpływania na sposób myślenia i działania ludzi tak, by osiągnięte zostały pożądane rezultaty. Doskonalenie umiejętności przyspieszania zmiany kulturowej jest kompetencją niezbędną każdemu liderowi, który chce, by jego organizacja była coraz bardziej konkurencyjna. W książce Zmień kulturę, zmień zasady gry czytelnik znajdzie dokładną metodologię rozwoju tej umiejętności - metodologię, która jest wykorzystywana przez najbardziej poważane firmy na świecie. W każdym rozdziale znajdują się ciekawe przykłady na to, jak organizacje, które osiągnęły olbrzymi sukces, wykorzystują przedstawione najlepsze praktyki. Z książki Zmień kulturę, zmień zasady gry dowiesz się, jak stworzyć środowisko, w którym przyjmowanie większej odpowiedzialności wpływa na przyspieszenie zmian u indywidualnych osób, w zespołach i w całej organizacji.
Okładka książki W poszukiwaniu doskonałości w biznesie

69,90 zł 55,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98 zł

Najwspanialsza ? według angielskiego wydawnictwa Bloomsbury ? książka biznesowa wszech czasów, W poszukiwaniu doskonałości w biznesie, od dawna jest już pozycją obowiązkową w szkołach biznesu, jest przywoływana podczas licznych konferencji i trzymana na niejednej szafce nocnej. Opierając się na badaniu czterdziestu trzech najlepiej prowadzonych firm amerykańskich z różnorodnych obszarów biznesu, autorzy opisują w niej osiem podstawowych zasad zarządzania ? stymulujących działanie, zorientowanych na ludzi i maksymalizujących zyski, które stanowią źródło sukcesu tych przedsiębiorstw. Ten fenomenalny bestseller, wydany w serii Collins Business Essentials, zawiera nową notę autorów i ponownie przedstawia w dostępny i praktyczny sposób jakże ważne dla współczesnego czytelnika zainteresowanego zarządzaniem zasady. Dowiedz się, jak najlepiej zarządzane firmy Ameryki wykorzystują OSIEM PODSTAWOWYCH ZASAD, aby znaleźć się na szczycie! Zasada 1. Tendencja do działania Zasada 2. Bycie blisko klienta Zasada 3. Autonomia i przedsiębiorczość Zasada 4. Wydajność dzięki ludziom Zasada 5. Aktywne zaangażowanie, kierowanie się wartościami Zasada 6. Róbmy swoje Zasada 7. Prosta forma, niewielki personel administracyjny Zasada 8. Jednoczesne występowanie luźnych i sztywnych właściwości organizacyjnych
Okładka książki O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

59,90 zł 47,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12 zł

Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach tej książki nawet najzagorzalsi miłośnicy Druckera znajdą coś nowego. Zbiór O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce.  Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana zawiera trzydzieści trzy wykłady wygłaszane zarówno dla specjalistów z różnych dziedzin, jak i studentów. Pokazują one wybitnego myśliciela w akcji, jak pogłębia, cyzeluje i poddaje próbom swoje  koncepcje. Wśród znakomitych mów wygłaszanych od II wojny światowej i początków telewizji po epokę internetu i wyrośnięcie Chin na potęgę gospodarczą znalazły się między innymi: • Problemy z utrzymaniem ciągłości i pełnego zatrudnienia (1957) • Zarządzanie wielką organizacją (1967) • Wpływ strukturalnych zmian społeczno-gospodarczych świata na amerykański biznes (1977) • Organizacja oparta na wiedzy (1987) • Pracownik wiedzy i społeczeństwo wiedzy (1994) • Globalizacja (2001) Czasami skromny, czasami władczy i stanowczy, Drucker zawsze potrafił przykuwać uwagę słuchaczy. Ta książka tak samo działa na czytelników. O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana to nowy i ważny dodatek do dzieł człowieka, który położył fundamenty pod zarządzanie w znanym nam dzisiaj kształcie. O AUTORACH Peter F. Drucker – poczatkowo ekonomista w grupie brytyjskich banków i firm ubezpieczeniowych oraz konsultant do spraw zarzadzania w firmach doradczych. Prawdziwa kariere zrobił jako wykładowca akademicki, profesor politologii i filozofii w Bennington College, a nastepnie przez ponad 20 lat jako profesor zarzadzania w Graduate Business School of New York University. Zmarł w roku 2005. Rick Wartzman – jest dyrektorem Instytutu Druckera przy Claremont Graduate Institute oraz felietonista internetowego wydania „Bloomberg Business”. Jest autorem Obscene in the Extreme: The Burning and Banning of John Steinbeck’s The Grapes of Wrath i współautorem bestsellera The King of California: J.G. Boswell and the Making of a Secret American Empire. Mieszka w Los Angeles. OPINIE Peter F. Drucker, okrzyknięty przez „BusinessWeek” „człowiekiem, który wymyślił zarządzanie”, podchodził do tego tematu z różnych punktów widzenia. Czerpał naukę z socjologii, kultury, polityki, ekonomii, religii, psychologii oraz literatury i ukształtował ją w spójny, przejrzysty pogląd: zdrowie społeczeństwa zależy w ostatecznym rozrachunku od tego, czy korporacje i inne instytucje są efektywnie kierowane i mają odpowiedzialne przywództwo. Peter Drucker zapalił światełko w ciemnym, ogarniętym chaosem świecie, a jego słowa brzmią dzisiaj równie aktualnie jak w chwili, gdy je wypowiadał. Te wykłady i przemyślenia zasługują na to, aby brał je pod uwagę każdy odpowiedzialny człowiek – teraz, jutro, za dziesięć, piętnaście i sto lat. Jim Collins, autor Od dobrego do wielkiego
Okładka książki Kluczowe rozmowy. Jak prowadzić rozmowę, gdy...

49,90 zł 39,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka? Książka Kluczowe rozmowy przedstawia rozwiązania, dzięki którym poradzisz sobie z najtrudniejszymi i najważniejszymi rozmowami. Dowiesz się, jak:     przygotować się do rozmowy, gdy gra toczy się o wysoką stawkę,     poradzić sobie z gniewem i urazą i podjąć skuteczny dialog,     stworzyć bezpieczną atmosferę, w której można poruszyć niemal każdy temat,     przekonywać, nie obrażając przy tym rozmówcy. Sukces w biznesie to rezultat wielu rozmów. Kluczowe z nich okazują się niezwykle trudne. Ich stawka jest szczególnie wysoka, a przy tym wiążą się z nimi różnice zdań oraz silne, nieprzyjemne emocje. Ludzie najchętniej unikają takich rozmów lub prowadzą je nieumiejętnie. Niestety bez nich bieznes umiera. Kluczowe Rozmowy to metoda, która pomaga firmom na całym świecie redukować koszty, podnosić jakość produktów, zwiększać bezpieczeństwo pracy oraz skuteczność realizacji najważniejszych projektów biznesowych. Wdrożyło ją ponad 300 z listy 500 największych firm publikowanej przez magazyn Forbes. Z metody Kluczowych Rozmów korzysta już ponad 2 mln ludzi w różnych zakątkach świata. Umiejętność prowadzenia Kluczowych Rozmów to warunek powodzenia w biznesie, ale także w życiu prywatnym. Można ją doskonalić korzystając ze szkoleń opracowanych przez autorów niniejszej książki. W Polsce prowadzi je VitalSmarts, jedna z dywizji DOOR Group. Więcej na ten temat na www.VitalSmarts.pl i www.DOOR.com.pl. O AUTORACH /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} Kerry Patterson stworzył wielokrotnie nagradzany program szkoleniowy i realizuje liczne programy wdrażania długoterminowych zmian. W 2004 roku został laureatem prestiżowej Dyer Award, przyznawanej przez Marriott School of Management przy Uniwersytecie Brigham Young. Jako doktorant uniwersytetu Stanforda prowadził badania nad zachowaniami organizacyjnymi. Joseph Grenny cieszy się dużym uznaniem jako prelegent i konsultant. Od dwudziestu lat zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem projektów zmian w korporacjach. Jest również założycielem organizacji non profit o nazwie Unitus, która zajmuje się wspieraniem ludzi ubogich w dążeniu do ekonomicznej samodzielności. Ron McMillan jest cenionym prelegentem i konsultantem, a także współzałożycielem Covey Leadership Center, w którym pełnił funkcję wiceprezesa ds. badań i rozwoju. Ma doświadczenie w pracy z liderami różnych szczebli, począwszy od menedżerów najniższego szczebla, a na dyrektorach korporacji skończywszy. Poruszał z nimi między innymi zagadnienia przywództwa i rozwoju zespołu. Al Switzler to uznany konsultant i prelegent, który prowadził szkolenia i projekty menedżerskie we współpracy z dziesiątkami firm z listy Fortune 500 w różnych miejscach na całym świecie. Jest członkiem kadry Executive Development Center przy Uniwersytecie Michigan. OPINIE Jakość naszego życia jest pochodną jakości prowadzonych przez nas dialogów i rozmów. Oto sposób na natychmiastowe udoskonalenie przebiegu rozstrzygających rozmów. – Mark Victor Hansen, współtwórca książek Jednominutowy milioner, Złam kod milionerów i Jednominutowa gotówka To przełomowa książka. (…) Przemyślenia zawarte w tej książce wywarły na mnie silne wrażenie, zmotywowały mnie, a nawet zainspirowały. – z przedmowy Stephena R. Coveya, autora książki 7 nawyków skutecznego działania Kluczowe rozmowy Spis Treści: Przedmowa 9 Podziękowania 13 Rozdział 1. Co to jest kluczowa rozmowa?I kogo to interesuje 15 Rozdział 2. Biegłość w prowadzeniu kluczowych rozmów Siła dialogu 33 Rozdział 3. Zaczynaj z sercem Jak koncentrować się na tym, czego naprawdę chcesz 45 Rozdział 4. Ucz się obserwować Jak dostrzec, kiedy zagrożone jest bezpieczeństwo 63 Rozdział 5. Buduj bezpieczną atmosferę Jak budować bezpieczną atmosferę, aby rozmawiać na każdy temat 83 Rozdział 6. Interpretuj właściwie Jak kontynuować dialog, gdy jesteś zły, przestraszony lub urażony 113 Rozdział 7. Przekaż swój punkt widzenia Jak mówić przekonująco, ale nie irytująco 141 Rozdział 8. Sprawdź inne punkty widzenia Jak słuchać, gdy rozmówcy wybuchają lub zamykają się w sobie 165 Rozdział 9. Przejdź do działania Jak przekształcić kluczowe rozmowy w działania i wyniki 187 Rozdział 10. Jak złożyć poszczególne elementy w jedną całość? Narzędzia do przygotowań i nauki 207 Rozdział 11. No tak, ale… Rady dotyczące trudnych przypadków 223 Rozdział 12. Zmień swoje życie Jak przełożyć pomysły na nawyki? 249 O autorach 265 Indeks 267
Okładka książki Skuteczny prezenter

49,90 zł 39,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Zdobądź swoją publiczność skutecznym stylem prezentacji Coach prezentacji Jerry Weissman przez dwadzieścia lat uczył osoby na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych, jak z powodzeniem dokonywać zyskownych prezentacji podczas objazdowych pokazów pierwszej oferty publicznej. Jego klienci korzystają z jego usług szkoleniowych, aby uzyskać wyższe ceny akcji na giełdzie dla swoich firm oraz wyższą wartość IPO. Strategie Weissmana sprawdziły się w przypadku dziesiątek wielkich ryb biznesu, wśród których znajdują się założyciel i dyrektor generalny Yahoo! Tim Kogle, założyciel Intuit Scott Cook oraz założyciel i dyrektor generalny Netflix ? Reed Hastings. Teraz Skuteczny prezenter daje ci te same efektywne techniki, styl i strategię, których zespoły kierownicze ponad tysiąca firm użyły do podniesienia finansowania, sprzedaży produktów, propozycji partnerstwa czy zyskania akceptacji dla projektów. Pełna studiów przypadków sławnych potężnych prezenterów ? od Martina Luthera Kinga Jr., przez Johna F. Kennedy?ego, Ronalda Reagana po Baracka Obamę ? książka ta pokazuje, jak wygłaszać zwycięskie mowy czy prezentacje, które zaangażują twoją publiczność od początku do końca. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: ? zastosować siedmiokrokowy plan sformułowania treści twojej prezentacji w fascynującą historię, ? pokonać strach przed publicznym przemawianiem i prezentować z przekonaniem i pewnością siebie, naturalnie, ? mówić językiem ciała i wywoływać empatię ze strony publiczności, ? włączać do prezentacji projekt graficzny i animację. Dla każdego, kto musi stanąć przed publicznością i dokonać prezentacji, Skuteczny prezenter jest mistrzowskim źródłem pełnym udowodnionych technik, praktycznych narzędzi, wnikliwych ocen i ilustracyjnych, inspirujących przykładów. O AUTORZE JERRY WEISSMAN jest czołowym amerykańskim korporacyjnym coachem prezentacji, który ma na swoim koncie listę klientów obejmującą dyrektorów takich firm jak Yahoo!, Cisco Systems, Microsoft, Intel, Netflix i wiele innych. Jego poprzednie książki to m.in. W krzyżowym ogniu pytań oraz Sztuka skutecznej prezentacji, nazwana przez magazyn ?Fortune? jedną z ośmiu książek, które ?koniecznie trzeba przeczytać?.
Okładka książki Mała książeczka, która nadal podbija rynek

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

W 2005 roku Joel Greenblatt opublikował książkę, która została już uznana za pozycję klasyczną w literaturze finansowej. W ""Małej książeczce, która podbija rynek"" - bestsellerze z listy ""New York Timesa"", o łącznym nakładzie 300 000 egzemplarzy - Greenblatt wytłumaczył, jak inwestorzy mogą przewyższyć rynkowe średnie dzięki prostemu i systematycznemu stosowaniu formuły polegającej na wyszukiwaniu dobrych firm, kiedy są dostępne po okazyjnych cenach. Teraz, z nowym wprowadzeniem i posłowiem na rok 2010, książka uaktualnia i wzbogaca wnioski z pierwszego wydania. Zawiera również dane i analizy obejmujące ostatni kryzys finansowy i wzorcowe wyniki do końca 2009 roku. Książka ta w prosty i przystępny sposób przedstawia podstawowe zasady udanego inwestowania na giełdzie, a także ujawnia sprawdzoną formułę autora, która polega na automatycznym kupowaniu firm o wynikach powyżej średniej po niższych od średniej cenach. Chociaż formuła ta została gruntownie przetestowana i jest przełomowa w świecie naukowym i zawodowym, Greenblatt tłumaczy ją, używając matematyki na poziomie klasy szóstej, prostego języka i dużej dozy poczucia humoru. Pokazuje, jak stosować jego metodę, aby pobić na głowę zarówno rynek, jak i zawodowych menedżerów. Wyjaśnia również, dlaczego sukces umyka prawie wszystkim indywidualnym i profesjonalnym inwestorom oraz dlaczego jego formuła będzie dalej działać, nawet jeśli wszyscy ją ""poznają"".
Okładka książki Siła pozytywnych opinii

49,90 zł 39,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom - to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. Przekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.
Okładka książki Tajemnica wody - sekret młodości

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Dr Howard Murad został nazwany jednym z najbardziej przyszłościowo myślących lekarzy („Vogue”) , a dodatkowo geniuszem w dziedzinie urody („Elle”). W Tajemnicy wody ten cieszący się światową renomą dermatolog i autorytet w dziedzinie procesów starzenia się wyjaśnia, jak – dzięki poprawie zdrowia każdej komórki ciała – można spowolnić proces starzenia się organizmu. Prezentuje, że najlepszym sposobem uzyskania zdrowia oraz oprócz tego bardziej młodzieńczego wyglądu jest poprawa zdolności błony komórkowej do zatrzymania wody. Dzięki tej książce poznajemy jego nową, naukowo udowodnioną strategię optymalizacji siły i zdrowia komórek – Program Kompletnego Zdrowia, mający na celu przeciwdziałanie procesom starzenia się. Program ten, oparty na ponad trzydziestoletnim doświadczeniu badawczym, uzupełniony jadłospisem i wspaniałymi przepisami, otwiera drogę do czystszej skóry, mniejszej liczby zmarszczek, większej ilości energii i lepszego stanu zdrowia.
Okładka książki Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak...MP3 - Audiobook
audiobook

29,90 zł 23,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,52 zł

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo. Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest na sprzedaż [konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby „spędzić więcej czasu z rodziną” mina mi trochę zrzedła, ale nie za bardzo. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo… ~ fragment książki Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak zwykle Lencioni proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć. Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Nagość. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki. - Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda nagich usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad. - J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzajacy Driscoll’s Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać. - Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc. Przesłanie Lencioniego na temat bezbronności jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Nie wyobrażam sobie żadnego usługodawcy, który nie skorzystałby z lekcji zawartych w tej wnikliwej książce. - Tony Bingham, prezes i dyrektor zarządzający, American Society for Training & Development (ASTD) Patrick Lencioni jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz The Three Signs of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group, Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.
Okładka książki Wiesz, możesz- działaj! Audio - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,79 zł

Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się z tak dużym wysiłkiem, jakoś po prostu się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych strategii, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować w praktyce.Wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce Korzystaj ze zdobytej wiedzy i zmieniaj swoje życie! Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się z tak dużym wysiłkiem, jakoś po prostu się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w  nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych strategii, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować w praktyce. Zobacz Zestaw: Jednominutowy Menedżer w działaniu. Część 2. Pakiet audio 3 CD MP3 3 płyty CD za 39.47 zł ! W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię o pisarzu, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, dzięki której zaczniesz się skuteczniej uczyć i wykorzystywać zdobytą wiedzę w celu wprowadzenia trwałych zmian. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: • poradzić sobie z zalewem informacji – jak uczyć się „mniej, ale częściej, zamiast więcej, ale rzadziej”, • dostroić swój wewnętrzny filtr informacji, aby nauczyć się myśleć przez pryzmat zielonego światła • określić plan kontynuacji, aby wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w praktyce. Wreszcie poznasz też odpowiedź na pytanie: „Dlaczego mimo iż wiem, że powinienem coś robić, to dlaczego tego nie robię?”. Przeczytaj tę książkę, a ten problem zniknie. O AUTORACH Ken Blanchard jest głównym patronem Ken Blanchard Companies. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym takich klasyków, jak Jednominutowy menedżer (współautor: Spencer Johnson), Cała naprzód! (współautor: Jesse Stoner) czy Sekret. Tajemnica wielkich liderów (współautor: Mark Miller). Paul J. Meyer był założycielem firmy Success Motivation Institute, Inc. oraz Leadership Management International, Inc. Był autorem wielu książek, między innymi The 5 Pillars of Leadership, 24 Keys That Bring Complete Success oraz Forgiveness: The Ultimate Miracle. Był również współautorem książki I Inherited a Fortune! Dick Ruhe jest niezwykle popularnym mówcą motywacyjnym, szanowanym konsultantem i utalentowanym trenerem. Jest starszym wspólnikiem w Ken Blanchard Companies oraz autorem programu szkoleniowego Blancharda, zatytułowanego Total Quality Leadership. OPINIE Książkę, którą trzymasz w ręku, powinieneś przeczytać niezależnie od tego, ile masz lat, jaka jest twoja sytuacja życiowa, zawodowa czy rodzinna. Zawiera ona prawdy uniwersalne. Autorzy koncentrują się na tym, co decyduje o rozwoju człowieka i jego adaptacji do ciągle zmieniającego się otoczenia. To swoisty traktat o rozwoju oparty o konkretne wnioski i praktyczne rozwiązania. Wnioski, które dotyczą również ciebie. Rozwiązania, które od zaraz możesz zacząć skutecznie (!) wdrażać w swoim życiu. „Wiesz, możesz – DZIAŁAJ” – życzę ci, aby ta książka skutecznie i trwale zmieniła również twoje życie. – Ireneusz Bisikiewicz, prezes Leadership Management Polska sp. z o.o. Każda osoba odpowiedzialna za rozwój ludzi w organizacji, po przeczytaniu „Wiesz, możesz – działaj!” może przenieść się do inspirującej i odkrywczej przestrzeni. Poruszająca i niezwykle praktyczna książka trzech wybitnych autorów, daje nam wyraźne wskazówki jak wypełnić lukę między nabywaniem kompetencji a faktycznym wykorzystywaniem ich w codziennych wyzwaniach. Daje organizacjom rozwiązanie w obszarze, gdzie najczęściej nam go brakuje. Gorąco polecam! - Paweł Kopijer, Prezes American Society for Training & Development GN Poland, coach LMI To prosta i niezwykle wartościowa książka dla każdego, kto chce się uczyć. Blanchard i jego partnerzy osiągnęli kolejny sukces… pokazują, jak korzystać z posiadanej wiedzy i zmieniać życie własne oraz najbliższych. Lektura obowiązkowa! - Elliott Masie, prezes, The Learning Consortium
Okładka książki Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz... MP3 - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie.Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację Dlaczego tak ważne jest to, kto miesza w garnku? Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie. Wraz z zanikiem pasji i zaangażowania pracowników atmosfera w firmie utraciła swoją dawną wysoką temperaturę; nikt przecież nie lubi letniej zupy. W jaki sposób Nancy odwróci tę tendencję? Tym razem Jon Gordon opowiada historię Nancy poznającej najważniejsze składniki, które pomogą jej zrewitalizować firmę, zespół i samą siebie. Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację przedstawia receptę na sukces dla każdego, bez względu na stanowisko. To potężne przesłanie, które mówi nam, że jakość naszego życia zawodowego, usług oferowanych przez naszą firmę oraz pracy w zespole zależy od jakości naszych relacji z innymi ludźmi.
Okładka książki Droga do finansowej wolności

39,90 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39 zł

Pierwszy milion w ciągu siedmiu lat Czy wiesz, co powstrzymuje większość ludzi i nie pozwala im żyć takim życiem, o jakim marzą? Pieniądze... po prostu pieniądze! Dlatego że pieniądz jest symbolem pewnego nastawienia życiowego, miarą określonej postawy mentalnej. Pieniądz nie wkracza do naszego życia przypadkowo. Jeśli chodzi o pieniądze, to mamy tu raczej do czynienia z pewną formą energii. Im więcej jej zużyjemy na sprawy rzeczywiście ważne w życiu, tym więcej pieniędzy do nas przypłynie. Ludzie autentycznego sukcesu bez trudu zarabiają ogromne pieniądze. Niektórzy zatrzymują je, niektórzy wydają tylko po to, żeby pomóc innym ludziom, lecz zarówno jedni, jak i drudzy odznaczają się zdolnościami do obracania pieniędzmi. Nie wolno oczywiście przeceniać znaczenia pieniędzy. Kiedy jednak pieniądze stają się ważne? Gdy brakuje ich na każdym kroku... Ten, kto ma problemy finansowe, często zbyt dużo czasu poświęca myślom o pieniądzach. Zajmijmy się tym tematem raz, ale Porządnie - po to, żeby go opanować. Od tego momentu pieniądze nam pomocne we wszystkich dziedzinach naszego życia. Wszyscy mamy określone wyobrażenia o tym, jak chcemy żyć, a także o tym, co się nam poniekąd od życia należy. Pragniemy głęboko wierzyć, że zdołamy sprostać zadaniom, które ten świat uczynią lepszym, piękniejszym. Zbyt często jednak dzieje się tak, że codzienna rutyna i rzeczywistość tłumią te marzenia. Wielu ludzi zapomina, że należy im się miejsce po słonecznej stronie ulicy, gdyż, według ich opinii, z sytuacji, w której się znaleźli, nie mogą już się wyzwolić. Wielu wczuwa się często w rolę poszkodowanych. Konsekwencją tego bywa zazwyczaj pójście na kompromisy. Nierzadko się zdarza, że ludzie uważają swoją sytuację finansową za przyczynę tego, iż nie mogą żyć tak, jak by sobie tego życzyli. Od ponad dziesięciu lat zajmuję się wyłącznie tematem pieniędzy oraz osiągnięcia sukcesu i szczęścia w życiu. Nauczyłem się postrzegać pieniądze elastyczniej i innymi oczami niż kiedyś. Pieniądze mogą nam uniemożliwiać wykorzystanie tkwiących w nas zdolności twórczych albo pomóc nam w tym, żebyśmy je w pełni wykorzystali. Pisząc te słowa, jestem gotowy oddać się do dyspozycji czytelników jako ich prywatny mentor. Chciałbym podzielić się z innymi tym, czego dane mi było się nauczyć. Chciałbym pokazać, w jaki sposób każdy może zbudować sobie maszynkę do robienia pieniędzy. Posiadanie pieniędzy oznacza przede wszystkim możliwość prowadzenia pełniejszego i bardziej niezależnego życia. Kiedy to zrozumiałem, zapragnąłem podzielić się swoją wiedzą na ten temat z innymi. Zobowiązałem się wobec samego siebie, że każdemu, z kim będę miał do czynienia, postaram się pomóc na drodze do jego finansowej wolności, ponieważ tak jak można się nauczyć latać, nurkować czy programować, można sobie przyswoić wiadomości o tym, jak osiągnąć dobrobyt - wystarczy poznać kilka bardzo ważnych podstawowych zasad. Droga do finansowej wolności Spis Treści: Podziękowania Przed mowa Analiza: jak przedstawiają się twoje finanse? PODSTAWY 1. Czego naprawdę chcesz? 2. Co oznacza pojęcie „odpowiedzialność"? 3. Czy dorobienie się miliona graniczy z cudem? 4. Dlaczego nie ma więcej bogatych ludzi? 5. Co naprawdę myślisz o pieniądzach? JAK DOROBIĆ SIĘ PIERWSZEGO MILIONA? - PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK 6. Długi 7. Jak zwiększysz swoje zarobki 8. Oszczędzać - płacić samemu sobie 9. Nlezwykłość zjawiska „procenty z procentów" 10. Akcje - sposób na pomnażanie pieniędzy 11. Fundusze - pozwól innym pomnażać twoje pieniądze 12. Finansowa osłona, finansowe zabezpieczenie, finansowa wolność 13. Mentor i sieć ekspertów 14. Pieniądze można siać Spojrzenie w przyszłość: co dalej?
Okładka książki Droga do finansowej wolności

39,90 zł 29,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,18 zł

Czy problemy finansowe spędzają ci sen z powiek? A może dzięki pieniądzom jesteś w stanie urzeczywistnić wszystkie swoje pragnienia? Ta książka pokazuje drogę do dobrobytu, finansowego zabezpieczenia i finansowej wolności – drogę dostępną dla każdego. Bodo Schäfer odkrywa przed nami wypróbowane sekrety budowania bogactwa i przedstawia zdumiewająco proste i jednocześnie bardzo skuteczne techniki przynoszącego zyski obchodzenia się z pieniędzmi. Z książki dowiesz się, jak: • w ciągu siedmiu lat zarobić pierwszy milion, • dzięki zastosowaniu 11 zaskakująco efektywnych metod niemalże natychmiast zwiększyć swoje dochody, • w zadziwiająco krótkim czasie zacząć żyć z procentów, • uzyskiwać co najmniej 12-procentowe odsetki, • szybko pozbyć się długów i jednocześnie budować swój majątek, • zaprząc do pracy lokaty pieniężne. Wyobraź sobie, że nie musisz już martwić się o pieniądze. Masz odpowiednią rezerwę finansową, może nawet milion złotych. Żyjesz spokojnie, możesz sobie na wszystko pozwolić. Zajmujesz się tylko tym, co naprawdę sprawia ci przyjemność... To nie są mrzonki. To wszystko może się wkrótce urzeczywistnić – możesz stać się milionerem znacznie szybciej, niż kiedykolwiek mógłbyś przypuszczać. Twoja osobista zamożność – dzięki której staniesz się człowiekiem wolnym i niezależnym – jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie należysz jeszcze do osób dobrze zarabiających.
Okładka książki Samodoskonalenie i motywacja - Audiobook
audiobook

59,90 zł 36,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,34 zł

Pakiet trzech audiobooków, których autorzy to światowej sławy eksperci i liderzy w dziedzinach: przywództwa, motywacji i sztuki prezentacji. Ich rady pokażą Ci kierunek Twojego rozwoju. Żyj lepiej niż dobrze Życiowym zadaniem Ziga jest wspierać innych ludzi w urzeczywistnianiu ich marzeń i pełnym wykorzystywaniu własnego potencjału. W tej książce wyjaśnia znaczenie pasji i poczucia sensu i przedstawia narzędzia, za pomocą których osiągniesz upragnione doskonałe wyniki. Dzięki historiom zgromadzonym przez Ziga przez blisko pięćdziesiąt lat pracy jako światowej klasy specjalisty w dziedzinie motywacji i biznesmen, dowiesz się, jak innym ludziom udało się pokonać strach i podnieść się po porażce, a następnie dostąpić życia, o jakim zawsze marzyli. Wystąpienia publiczne Efektywna komunikacja odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie i w życiu codziennym. Najlepsi komunikatorzy docierają nie tylko do naszych umysłów, ale także do naszych serc. Zdobywają nasze zaufanie. Realizując program Berta Deckera, możesz się nauczyć wywierać wrażenie na słuchaczach i wpływać na nich. Autor przekłada swoje ogromne doświadczenie na nowatorskie podejście do wystąpień publicznych, podając przykłady ćwiczeń, które każdy może wykonywać we własnym zakresie. Z tego podręcznika możesz się nauczyć szybkiego tworzenia konkretnych, zorientowanych na słuchacza komunikatów. Przywództwo John Maxwell chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu potencjału, dzieląc się z tobą Złotymi myślami przywództwa. W każdym z dwudziestu sześciu rozdziałów ukryta jest bryłka szlachetnego kruszcu. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz szczegółowe ćwiczenia oraz „Czas mentoringu” – część przeznaczoną dla tych, którzy chcą pomagać innym w rozwoju z wykorzystaniem tej książki. Zdobywanie wiedzy na temat przywództwa przypomina odkrywanie złotej żyły. Nie chodzi jednak o gromadzenie nic niewartych kamieni, tylko szlachetnego kruszcu. Znajdziesz go właśnie tutaj.
Okładka książki Przemiana. Jak sprawić, by reszta twego życia...

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. Jak sprawić, by reszta twojego życia była jeszcze lepsza Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. W Przemianie Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo – odkreślić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o którym zawsze marzyłeś. Ta książka podpowie ci, jak: • zrozumieć, co jest dla ciebie naprawdę ważne, • przejąć kontrolę nad swoją karierą – raz na zawsze!, • znaleźć wymarzoną pracę, • zmienić nieoczekiwane, pozornie negatywne zdarzenia w możliwości rozwoju, • podnieść swoje zdolności zarobkowe • nabrać pewności siebie i podejmować ryzyko oraz stanowcze kroki, które mogą przynieść prawdziwe korzyści. Cieszący się międzynarodowym uznaniem ekspert psychologii sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi w stworzeniu nowego ja – tak jak sam ciągle tworzył siebie na nowo, dzięki czemu doszedł do olśniewających rezultatów w swoim życiu i karierze. Przedstawiona w książce siedmiostopniowa metoda Tracy’ego da ci przede wszystkim pewność siebie, potrzebną, by tak jak on spojrzeć śmiało w przyszłość, podejmować ryzyko i stworzyć dla siebie inspirujące nowe życie. W naszym stale zmieniającym się świecie sukces i prawdziwe szczęście znajdą tylko ci, którzy nie tylko potrafią się zmienić, ale opanują tę umiejętność do perfekcji i staną się mistrzami zmian. Jak pisze Tracy, dysponujesz jedyną w swoim rodzaju mieszanką talentu, wiedzy, umiejętności, doświadczenia i ambicji. Kiedy odkryjesz swoje wyjątkowe zdolności, droga do nowego życia stanie przed tobą otworem. Przedstawia sprawdzony siedmiostopniowy proces, który możesz wykorzystać w każdym wieku i na każdym etapie, aby świadomie wykreować pozytywne zmiany w twoim życiu. Te siedem kluczowych kroków to: • Ponowna ocena - kiedy i w jaki sposób możesz spojrzeć z dystansu na wszystko, co ma wpływ na twoje życie. • Ponowne przemyślenie - nauka zadawania właściwych pytań, dotyczących danej sytuacji. • Reorganizacja - usprawnienie każdego aspektu życia zawodowego i osobistego, by osiągnąć maksymalną efektywność. • Restrukturyzacja - gospodarowanie swoim czasem, energią, pieniędzmi i innymi zasobami, tak by przeznaczyć je na realizację priorytetów. • Przeprojektowanie - uproszczenie wszystkich procesów i delegowanie zadań • Tworzenie siebie na nowo – co zrobiłbyś inaczej, gdybyś mógł (lub musiał) zacząć życie i karierę od zera? • Odzyskiwanie kontroli. Uświadom sobie, że to ty i tylko ty masz kontrolę nad swoim życiem i przeznaczeniem. Ta kontrola nie jest ciężarem, przeciwnie – to największy dar, który pomoże ci odmienić życie. O AUTORZE Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Okładka książki Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku...MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej.Ścieżka pasji, zysku i celu •    Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. •    Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. •    Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. •    Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. •    Aaa, i zarabiaj pieniądze… Ścieżka pasji, zysku i celu Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. – Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracySpis Treści 01. Przedmowa 02. Wprowadzenie Część I. ZYSKI 03. Rozdział 1. W poszukiwaniu zysków 04. Rozdział 2. Coś wygrywasz, coś tracisz 05. Rozdział 3. Różnorodność Część II. ZYSKI I PASJA 06. Rozdział 4. Skoncentruj swoją pozycje. 07. Rozdział 5. Platforma dla rozwoju Część III. ZYSKI, PASJA l CEL 08. Rozdział 6.Przejście na wyższy poziom 09. Rozdział 7.Decydująca gra
Okładka książki Six Sigma jako trwały element kultury organizacji

64,90 zł 51,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,04 zł

W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. Tym razem koncentruje się na jeszcze ważniejszym jego elemencie – na tym, co zapewnia jego stabilność i trwałość w organizacji. W książce Six Sigma jako trwały element kultury organizacji zaprezentowane są narzędzia, których użycie przyczyni się do tego, że zmiany, jakie niesie ze sobą program Six Sigma, spotkają się z odpowiednią akceptacją w twojej organizacji. Eckes koncentruje się w niej na elemencie kulturowym, który – jeśli zostanie odpowiednio potraktowany – może znacznie zwiększyć efektywność „twardych” technik Six Sigma. Oferując proste i praktyczne metody, Eckes wskazuje na konieczność pracy z ludźmi, by zmiany zostały zaakceptowane w organizacji na poziomie kulturowym. W sytuacji, gdy większość dostępnych na rynku pozycji koncentruje się na aspektach technicznych, on zwraca uwagę na konieczność zrównoważenia komponentów technicznego i kulturowego. Wyjaśnia, jak konsekwentnie zwiększyć szanse na przeprowadzenie zmiany organizacyjnej. Pisze między innymi o tym, jak: •    kreować potrzebę wdrożenia programu Six Sigma, •    diagnozować różne typy oporu i przeciwdziałać im, •    kształtować wizję programu Six Sigma, •    zmieniać systemy i struktury, by wspierały nową kulturę Six Sigma, •    unikać pułapek związanych z kulturową transformacją Six Sigma, •    rozwijać efektywnych liderów w programie Six Sigma. Z książki dowiesz się, jak definiować jasne i motywujące cele. Poznasz też historię porażek i sukcesów związanych z wdrażaniem Six Sigma, czytając zamieszczone tu studia przypadków. O AUTORZE George Eckes jest założycielem Eckes & Associates, Inc. (EAI), firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu usprawnień, prowadzeniu szkoleń i wdrożeń Six Sigma, rozwijaniu organizacji oraz zarządzaniu zmianą. W 1996 roku EAI została wybrana główną firmą doradczą pomagającą General Electric we wdrażaniu Six Sigma. OPINIE Książka Six Sigma jako trwały element kultury organizacji jest praktycznym podręcznikiem dla wszystkich zainteresowanych pragmatycznym doskonaleniem i rozwojem biznesu. Program Six Sigma to styl zarządzania wspierający rozwój kultury organizacji, gdzie decyzje podejmowane są w oparciu o liczby i fakty. George Eckes w prosty sposób pokazuje nam, jak można postępować, aby nie tylko uzyskać krótkotrwałe efekty z realizowanych projektów, ale również w przemyślany sposób zarządzać zmianą postaw i zachowań wszystkich pracowników, od poziomu operacyjnego po kadrę zarządzającą. Jak przeprowadzić transformację kulturową i otworzyć nowe perspektywy dla rozwoju biznesu. Spośród wielu publikacji poruszających te kwestie ta zasługuje na szczególną uwagę. Zawarte w  książce przemyślenia to element sukcesu takich organizacji jak General Electric, AlliedSignal, Motorola i wielu innych. Warto korzystać z doświadczeń najlepszych. Jarosław Siarkiewicz, prezes zarządu, Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj