KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Mów i zwyciężaj. Jak perswazyjnie prezentować...

39,90 zł 30,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł

Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej. Dzięki nim stał się osobą, którą inni stawiają sobie za wzór, podejmując decyzję o przejęciu kontroli nad własnym życiem. W książce Mów i zwyciężaj Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania – i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Umiejętność dobrego przemawiania to: • zdobycie szacunku w innych i nowych kontaktach • zwrócenie na siebie pozytywnej uwagi wpływowych osób które mogą otworzyć ważne drzwi na drodze rozwoju życia osobistego i zawodowego • pewne prezentowanie siebie co może przyspieszyć wspinaczkę po szczeblach kariery dzięki • wywieranie wrażenia osoby bardziej uzdolnionej i inteligentnej w porównaniu z osobami, które tego nie potrafią. W poradniku Mów i zwyciężaj odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi. Dowiesz się i nauczysz jak: • stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy, • od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności, • wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, by utrzymać zaangażowanie słuchających, • przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego, • zręcznie wykorzystać humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania, • radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności, • kończyć z mocą, autorytatywnie. Treść książki wykracza poza podstawowe informacje na temat wystąpień publicznych. Zdradza ona tajniki wywierania maksymalnie skutecznego wpływu własnymi słowami i prezentacjami, które pozwolą ci nie tylko skutecznie się komunikować, ale także w mistrzowski sposób zmieniać zdanie innych osób na tematy o krytycznym znaczeniu dla twojego sukcesu. Ta niezwykła książka – pękająca w szwach od sprawdzonych strategii, a nawet zawierająca specjalny, dodatkowy rozdział o wygłaszaniu przekonujących prezentacji handlowych – pomoże ci przyspieszyć karierę zawodową, zyskać szacunek innych i osiągnąć najważniejsze cele. Wielu błędne zakłada, że ludzie dzielą się na dwa rodzaje: tych, którzy urodzili się pewni siebie, z umiejętnością zręcznego przemawiania do tłumu bez jednej kropli potu na czole, oraz na tych, którzy może i mają wspaniałe pomysły, ale łatwo wpadają w popłoch i z trudnością wyrażają własne myśli, stojąc w obliczu publiczności. Ale jest dobra wiadomość – sztukę przemawiania można systematycznie przyswajać, a jeśli kieruje tobą silne pragnienie, dyscyplina i determinacja, nie mówiąc już o nauczycielu w postaci jednego z najwspanialszych mówców, ty także możesz stać się utalentowanym prelegentem. Jeśli chcesz być świetnym i inspirującym mówcą, twoim celem jest nauka pod kierunkiem najlepszych z najlepszych. Brian Tracy jest megagwiazdą sceny. Należy go słuchać z uwagą, gdy uczy krok po kroku, jak wyjść z niebytu i znaleźć się wśród najlepszych w dziedzinie zawodowego przemawiania. Nikt nie potrafi zrobić tego lepiej niż Brian. –Mark Victor Hansen, współautor książek Jednominutowy milioner oraz Złam kod milionerów Jeszcze raz Brian Tracy stworzył przebój. W swojej nowej książce Mów i wygrywaj ten mistrz sceny pozwala dogłębnie przyjrzeć się tematowi i udziela cennych wskazówek. – Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera Brian Tracy jest jednym z odnoszących największe sukcesy na świecie mówców i konsultantów z dziedziny rozwoju osobistego i zawodowego. Przemawia co roku do ponad 250 000 osób. Jego firma Brian Tracy International, z siedzibą w San Diego, ma przedstawicielstwa działające w 32 krajach.
Okładka książki Marketing 3.0 TW

49,90 zł 30,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51 zł

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców. Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. - Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów. - Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają. - Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy. - Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School Philip Kotler jest honorowym profesorem w Katedrze Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University i jednym z głównych światowych autorytetów w sprawach marketingu. Jego prace determinują działania marketingowe na całym świecie od czterdziestu lat. Studia magisterskie w zakresie ekonomii ukończył na Uniwersytecie Chicagowskim, a doktorat, również z ekonomii, obronił w Massachusetts Institute of Technology. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na co najmniej dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest założycielem i dyrektorem zarządzającym MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Iwan Setiawan jest starszym konsultantem w MarkPlus, Inc., gdzie doradza klientom w sprawach strategii marketingowych.
Okładka książki Lekcje warte miliardy dolarów

69,90 zł 55,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98 zł

Niewybaczalne porażki biznesowe i co z nich wynika Porażki biznesowe – kurs podstawowy. Witamy! W latach sześćdziesiątych dyrektor generalny firmy IBM, Tom Watson, wezwał do siebie menedżera, którego projekt przyniósł dziesięciomilionowe straty. Menedżer przypuszczał, że zostanie zwolniony. Watson powiedział mu jednak: „Zwolniony? Przecież właśnie wydałem dziesięć milionów dolarów na twoją edukację. Chciałem tylko mieć pewność, że wyciągnąłeś stosowne wnioski”. W książce Lekcje warte miliardy dolarów Paul Carroll i Chunka Mui analizują wyniki badań, którym poddano ponad 750 przypadków porażek biznesowych. Na tej podstawie opisują błędne taktyki, które niejednokrotnie sprowadziły na różne firmy poważne kłopoty. O sukcesach firm napisano tysiące książek, nikt jednak nie zajmuje się tym, jakie wnioski należałoby wyciągać z ich niepowodzeń. Lekcja pierwsza. Obiektywne fakty W latach 1981–2006 423 firmy dysponujące łącznie aktywami o wartości 1,5 biliona dolarów złożyły wniosek o postawienie ich w stan upadłości. Setki innych dokonały ogromnych odpisów, zrezygnowały z prowadzenia rozległej działalności w pewnych obszarach lub zostały przejęte ze względu na trudną sytuację. Kolejne firmy powtarzają te same błędy i wdrażają te same źle pomyślane strategie. Lekcja druga. Schematy porażek Carroll i Mui doszli do wniosku, że podstawową przyczyną porażek jest przyjęcie błędnej strategii: nie kiepskie wykonanie, brak odpowiednich przywódców czy pech. Opisywane przez autorów błędy strategiczne zaliczają się do siedmiu kategorii, takich jak: •    Dążenie do osiągnięcia nieosiągalnych efektów synergii •    Wejście na rynki „poboczne”, które w rzeczywistości wcale nie są poboczne •    Błędna konsolidacja, w wyniku której dochodzi do nabycia większych problemów niż korzyści Lekcja trzecia. Jak nie powtarzać tych samych błędów Lekcje warte miliardy dolarów można by uznać za drugą stronę monety, która ma na awersie książkę Od dobrego do wielkiego. Dorównuje ona tej klasycznej pozycji pod względem przełomowości i doniosłości. Lekcje warte miliardy dolarów pozwolą uniknąć sytuacji, w której od dobrego zmierza się w kierunku nieistniejącego. PRZYKŁADOWE SCHEMATY PORAŻEK Dążenie do osiągnięcia nieosiągalnych efektów synergii Firma Quaker Oats kupiła Snapple z myślą o osiągnięciu efektów synergii w dziedzinie dystrybucji, tymczasem cała ta operacja wygenerowała 1,4 miliarda dolarów straty. Wejście na rynki „poboczne”, które w rzeczywistości wcale nie są poboczne Firma Avon zdecydowała się nawiązać do swojej „kultury troski” i zająć się prowadzeniem domów spokojnej starości; w wyniku tej operacji musiała dokonać odpisu na kwotę 545 milionów dolarów. Błędna konsolidacja, w wyniku której dochodzi do nabycia większych problemów niż korzyści Firma Ames, pionier na rynku dyskontowych domów towarowych, poniosła porażkę przy realizacji wysiłków konsolidacyjnych; po dwukrotnym bankructwie doszło ostatecznie do jej likwidacji. Lekcje warte miliardy dolarów to studia MBA w jednej książce. Autorzy poddali analizie wnioski płynące z licznych nieudanych przejęć i fuzji i przedstawili je w prostej, ale fascynującej i przemawiającej do wyobraźni postaci. Książka ta niesie ze sobą sporą dawkę wyjaśnień i nadziei, ponieważ przedstawia koncepcję adwokata diabła i zachęca do upełnomocniania pracowników do wyrażania własnych opinii. – Larry Kramer, założyciel, prezes i dyrektor generalny Marketwatch.com, były szef działu mediów cyfrowych CBS Rewelacyjne spojrzenie w świat podejmowania decyzji na najwyższym szczeblu kierowniczym. Sukces zawsze staje się przyczynkiem do świętowania, o porażkach tymczasem rzadko się rozmawia. Perspektywa przedstawiona przez autorów przyda się każdemu, kto w swojej pracy podejmuje decyzje biznesowe. – Phil Fasano, dyrektor ds. informacji Kaiser Permanente Po co marnować miliard dolarów, skoro tę książkę można kupić już za 25,95 dolara? Okazuje się jednak, że firmy i ludzie, którym najbardziej przydałyby się rady zawarte w tej książce, będą najmniej skłonni zapoznać się z jej treścią. Nie naśladuj ich! Albo ty zapłacisz teraz, albo twoi akcjonariusze zapłacą później. – Guy Kawasaki, współzałożyciel Alltop.com, autor książki Sztuka rozpoczynania Paul B. Carroll od siedemnastu lat pisze dla „The Wall Street Journal”. Napisał książkę zatytułowaną Big Blues, a w 1997 roku założył czasopismo „Context”, pierwszy magazyn „nowej gospodarki”. Chunka Mui jest współautorem biznesowego bestsellera Unleashing the Killer App. Pracuje w Diamond Management and Technology Consultants. Prowadzi wykłady i udziela porad w zakresie szeroko rozumianej strategii i innowacyjności. Odwiedź stronę: www.BillionDollarLessons.com
Okładka książki Szósty zmysł w zarządzaniu firmą

29,90 zł 24,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł

Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających? Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających „szósty zmysł biznesowy” – ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco. Larry Bossidy i Ram Charan, autorzy bestsellera Realizacja: zasady wprowadzania planów w życie, wyjaśniają w tej książce: - dlaczego tak wiele biznesplanów mija się z rzeczywistością, - kiedy porzucić misternie przygotowywany plan strategiczny i zdać się na zdrowy rozsądek, - czy duża firma może działać ad hoc i nie robić wieloletnich planów, - dlaczego najlepsze firmy w branży szybko zwielokrotniają swoją przewagę konkurencyjną, - czym obecna gospodarka różni się od tej po drugiej wojnie światowej. Fundamentalna wiedza o tym, jak zarabiać pieniądze w biznesie, ulega gwałtownej i permanentnej przemianie wynikającej z następujących zmian strukturalnych: zwiększonej integracji przedsiębiorstw ponad granicami państw, nadmiernych inwestycji w skali całego świata, zbyt wysokich zdolności produkcyjnych i powstania globalnego rynku, na którym rządzą konsumenci i olbrzymie sieci sprzedaży detalicznej. Autorzy bazując na swoim bogatym doświadczeniu prezentują pomysły na to, jak w takiej sytuacji odnieść sukces. Są to porady, z których może skorzystać zarówno początkujący przedsiębiorca, menedżer średniego szczebla, jak i dyrektor naczelny dużej korporacji. Swoje rozważania zaczynają od pokazania, jak należy rozumieć najbardziej podstawowe elementy dowolnego przedsiębiorstwa, krótko mówiąc – czy można realnie liczyć na zyski w grze prowadzonej przez przedsiębiorcę. Szósty zmysł w zarządzaniu firmą pokazuje, jak łączyć myślenie szerokokontekstowe ze zdrowym rozsądkiem i intuicją właściwą największym liderom. To książka zmuszająca do myślenia i prowokująca do skonfrontowania dotychczasowych praktyk w zarządzaniu firmą. Jeśli chcesz sprawdzić, jak dobrze prowadzisz swój zespół, dział czy całą organizację w nowej erze biznesu, to ta książka jest dla ciebie. Autorzy dokonali śmiałego zabiegu: zdjęli gorset ze strategii. Jej nowe wcielenie okazuje się wcale elastycznym instrumentem, wkomponowanym w model biznesu – atrakcyjną propozycję Bossidy i Charana. Cele finansowe i uwarunkowania zewnętrzne zharmonizowane z wewnętrznymi uwarunkowaniami składają się na model łatwo przekładający się na język praktyki, bliski przedsiębiorcom wszelkiego kalibru. Z tą książką pod ręką docenimy zalety modelu – zarówno myśląc o obronie firmy, jak i wykorzystaniu biznesowej okazji. - Teresa Mokrysz, właścicielka MOKATE S.A. Wiele firm rozmija się ze swoimi planami. Nie robią tego ci, którzy obejmują swoim myśleniem wszystkie aspekty działalności organizacji. Oni rozwijają w sobie swego rodzaju szósty zmysł w zarządzaniu firmą. Ram Charan i Larry Bossidy pokazują, jak stać się kimś takim. - Radosław Polowy, prezes zarządu Collect Consulting
Okładka książki Przywództwo. Złote zasady. Audiobook
audiobook

29,90 zł 23,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,52 zł

Wykorzystaj żyłę złota! Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach. John Maxwell chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu potencjału, dzieląc się z tobą Złotymi myślami przywództwa. Po prawie czterdziestu latach bycia liderem odkrył on złotą żyłę, wobec czego ty nie musisz już tego robić. W każdym z dwudziestu sześciu rozdziałów ukryta jest bryłka szlachetnego kruszcu. Razem składają się na sześciomiesięczny program mentoringu, przeprowadzany przez prawdziwego eksperta od spraw przywództwa. W książce tej poruszono między innymi takie oto tematy: ? Nie wysyłaj kaczek do szkoły dla orłów ? Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy ? Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie dawaj ? Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie ? Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem ? zdecyduj teraz, jakie ono będzie Na końcu każdego rozdziału znajdziesz szczegółowe ćwiczenia oraz ?Czas mentoringu? ? część przeznaczoną dla tych, którzy chcą pomagać innym w rozwoju z wykorzystaniem tej książki. Zdobywanie wiedzy na temat przywództwa przypomina odkrywanie złotej żyły. Nie chodzi jednak o gromadzenie nic niewartych kamieni, tylko szlachetnego kruszcu. Znajdziesz go właśnie tutaj. Każdego roku niezliczone rzesze ludzi proszą o radę międzynarodowego eksperta w dziedzinie przywództwa, Johna C. Maxwella. Jak jeden człowiek może uczyć tak wiele osób rozproszonych po całym świecie? Odpowiedzią jest właśnie ta książka. Przywództwo. Złote zasady to ? jak do tej pory ? najbardziej osobista książka Maxwella. Znalazło się w niej wiele historii opisujących porażki i sukcesy; są w niej też ?złote bryłki? mądrości, które autor zdobył w ciągu swojego życia. John Maxwell chce się tym wszystkim z tobą podzielić. Każdy rozdział przypomina indywidualną sesję, w której mentorem jest człowiek uznany przez portal Leadershipgurus.net za Największego Światowego Guru Przywództwa. ?Od lat chciałem napisać tę książkę. Przyrzekłem sobie jednak, że nie powstanie ona, dopóki nie przekroczę sześćdziesiątki ? mówi Maxwell. ? Pragnąłem opisać w niej najtrudniejsze lekcje przywództwa, jakie otrzymałem od życia, by można je było wykorzystać do rozwoju liderów. Przesiałem wiele piachu, by dokopać się do złota?. Początkującym liderom przydadzą się podstawy zawarte w Złotych myślach przywództwa. Liderzy doświadczeni wykorzystają bardziej zaawansowane idee Maxwella. Przywódcy, którzy są również mentorami, posłużą się tą książką, by wychowywać kolejne pokolenia liderów. Wszyscy mogą skorzystać z zawartej w niej mądrości. John C. Maxwell jest znanym na świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, mówcą i autorem książek, które sprzedały się w ponad 13 milionach egzemplarzy. Jego organizacje przeszkoliły ponad 2 miliony liderów w wielu różnych krajach. Dr Maxwell jest założycielem EQUIP i INJOY Stewardship Services. Każdego roku wygłasza on przemówienia skierowane do ludzi w firmach z listy Fortune 500, przywódców rządowych, ambasadorów Narodów Zjednoczonych. Zapraszają go organizacje tak różne, jak United States Military Academy w West Point czy National Football League. Jego książki zostały uznane za bestsellery przez ?New York Times?, ?Wall Street Journal? i ?Business Week?. John Maxwell został uznany przez portal Leadershipgurus.net za Największego Światowego Guru Przywództwa. Był także jednym z zaledwie dwudziestu pięciu autorów i artystów, którzy znaleźli się w Galerii Sław Amazon.com, stworzonej z okazji dziesięciolecia istnienia portalu. Każda z jego trzech książek ? The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader ? osiągnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy. Czyta: Tomasz Kućma
Okładka książki Żyj lepiej niż dobrze MP3 - Audiobook
audiobook

29,90 zł 23,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,52 zł

Największe wyzwanie: być lepszym niż dobrym! Życiowym zadaniem Ziga jest wspierać innych ludzi w urzeczywistnianiu ich marzeń i pełnym wykorzystywaniu własnego potencjału. Trzymasz teraz w rękach świetną książkę Ziga, w której wyjaśnia on znaczenie pasji i poczucia sensu i przedstawia narzędzia, za pomocą których osiągniesz upragnione doskonałe wyniki. Zapoznając się z prawdziwymi historiami, które Zig gromadził przez blisko pięćdziesiąt lat pracy jako światowej klasy specjalista w dziedzinie motywacji, prelegent i biznesmen, dowiesz się, jak innym ludziom udało się pokonać strach i podnieść się po porażce, a następnie dostąpić życia, o jakim zawsze marzyli. Dzięki ich doświadczeniom przekonasz się, że stać cię na znacznie więcej, niż kiedykolwiek sądziłeś. W książce znajdziesz: ? Informacje o trzech filarach życia Lepszego niż Dobre. ? Nowe wiadomości, które zmotywują cię do życia. ? Zasady tworzenia planu strategicznego, który pozwoli ci osiągać założone cele. ? Informacje o czynnikach, które często utrudniają ludziom osiągnięcie maksymalnego poziomu produktywności i szczęścia. ? Wiadomości o nawykach, które otworzą przed tobą nowe horyzonty sukcesu? ? i wiele innych rzeczy! Pozwól mistrzowi motywacji działać: oczyścić twój umysł z myśli, które czynią cię podatnym na porażkę. Wspólnie z Zigiem Ziglarem zacznij na nowo definiować swój sukces i urzeczywistniać swoje marzenia. Niech jego słowa inspirują cię do życia Lepszego niż Dobre. Możesz mieć w życiu wszystko, czego zapragniesz, pod warunkiem że w odpowiednim stopniu przyczynisz się do tego, że inni również osiągną swoje cele. - Zig Ziglar Zig Ziglar jest znanym na cały świat autorem książek, prelegentem specjalizującym się w motywowaniu i inspiracji oraz autorytetem w kwestii prowadzenia życia ?lepszego niż dobre?. Jego życiowa i zawodowa filozofia ? opierająca się na prawości, lojalności, wierze, uczciwości i sile charakteru ? wyewoluowała do postaci programów szkoleniowych, które zmieniły na lepsze życie tysięcy ludzi. Dzięki umiejętności inspirowania publiczności podczas wystąpień na żywo i za pośrednictwem materiałów audio lub tekstu pisanego zyskał sobie miano amerykańskiego mistrza motywacji. Jest prezesem Zig Ziglar Corporation, której głównym celem jest pomagać ludziom w pełnym wykorzystywaniu ich fizycznego, umysłowego i duchowego potencjału. Czyta: Robert Michalak
Okładka książki Błyskotliwa kariera

29,90 zł 18,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,59 zł

Czy jesteś na tyle zdecydowany i przebojowy, by przyjąć te porady? • Zasada nr 11 o rozmowach kwalifikacyjnych: Istnieją głupie pytania. Dowiedz się, jakich pytań nigdy nie powinieneś zadawać i na jakie nie powinieneś odpowiadać. • Zasada nr 17 o zarządzaniu: Problemem prawdopodobnie nie jest twój kolega z pracy, tylko ty. Najpierw obwiniaj samego siebie. • Zasada nr 32 o e-mailach: Pięć wiadomości, jakich nigdy nie powinieneś wysyłać. • Zasada nr 37 o robieniu tego, co do ciebie należy: Nie bądź tym pracownikiem, który pracuje najciężej. Oryginalne i niezwykle skuteczne zalecenia autorki pomogą czytelnikom przyjąć zorientowane na cel, śmiałe i samodzielne podejście, które jest niezbędne, by odnosić sukcesy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Ten niezwykle przydatny przewodnik zawiera 45 nowych zasad gwarantujących sukces, obejmujących problemy takie jak: • Polityka biurowa: Bycie lubianym jest ważniejsze niż bycie kompetentnym. • Poszukiwanie pracy: Zastanów się nad tym, czy nie wykonać strategicznego ruchu i nie wprowadzić się znów do rodziców. • Szefowie: Nie ma złych szefów, tylko marudni pracownicy. Zasady sukcesu się zmieniły i jeśli nie chcesz pozostać w tyle, przydadzą ci się „bezczelne”, ale bardzo skuteczne porady zawarte w tej książce. Na pewno dzięki niej będziesz myślał z większym rozmachem, śmielej działał i przecierał szlaki, które kiedyś wydawały ci się niedostępne, i odniesiesz sukces w życiu zawodowym na własnych warunkach. Ten niezastąpiony podręcznik dla pragnących zrobić karierę bynajmniej nie udziela standardowych porad kolejnemu pokoleniu pracowników. Penelope Trunk – w niezwykle charakterystyczny i szczery sposób – udziela bardzo pomocnych rad milionom ludzi z pokolenia X i Y. Zdaje sobie sprawę z faktu, że w dzisiejszych czasach młodzi pracownicy dokonują przełomowych zmian w świecie biznesu i poszukują nowych sposóbów realizacji swoich celów zawodowych – na własnych warunkach. W Błyskotliwej karierze Trunk prezentuje najlepsze strategie pozwalające osiągnąć szczyty w świecie biznesu bez konieczności wspinania się po korporacyjnej drabinie, do czego przywykło pokolenie ich rodziców.
Okładka książki Jednominutowy menedżer buduje wydajne zespoły MP3 - Audiobook
audiobook

19,90 zł 15,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,64 zł

Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Jednominutowy Menedżer oraz Cała naprzód!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisują cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności ? rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera? jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół. Niezbędny podręcznik dla każdego i dla wszystkich, którzy są liderami lub członkami grupy. Pełen bezcennych rad. Harvey Mackey - autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Dig Your Well Before You're Thirsty Odkryłem, że te koncepcje pozwoliły moim przełożonym osiągnąć postęp, którego nie zapewniało podejście tradycyjne. Doskonałe narzędzie dla każdego, kto jest zainteresowany szkoleniem menedżerskim lub budowaniem zespołów. Michael Stacey - menedżer Działu Zasobów Ludzkich, Simplex Time Recorder Corporation Ta książka sprawia, że koncepcje rozwoju grup i przywództwa stają się żywe. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się budowaniem zespołów. dr Diane Flaherty - kierownik Działu Szkolenia i Rozwoju Kadr, Uniwersytet Massachusetts
Okładka książki Trochę inna teoria organizacji

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Organizowanie jako konstrukcja sieci działań Książka prezentuje alternatywne ujęcia tradycyjnych tematów teorii organizacji: władza i racjonalność, przywództwo i zmiana, technika i porozumiewanie się. Uzupełnione są one nowszymi zagadnieniami, takimi jak globalizacja i wiedza narracyjna. Dominująca perspektywa to połączenie teorii neoinstytucjonalnej, konstruktywizmu i teorii aktora-sieci. Przedstawione w książce teorie ilustrowane są licznymi studiami przypadku. Uznanie roli aktorów społecznych jako wyzwalaczy lub hamulcowych aktualizacji złożonych procesów organizowania, ludzkie interakcje z władzą w tle, niezdeterminowane drogi porządkowania organizacji, wyjście poza racjonalność zakorzenioną w klasycznej myśli ekonomicznej – wszystko to powoduje, że fascynująca i oryginalna książka prof. B. Czarniawskiej jest ważnym źródłem mądrości dla poszukujących czegoś więcej niż powierzchowne odpowiedzi na pytania dotyczące współczesnego zarządzania. - prof. zw. dr hab. Mariusz Bratnicki, Katedra Przedsiębiorczości, Akademia Ekonomiczna w Katowicach Książka prof. B. Czarniawskiej to dzieło nie tylko prowokujące, erudycyjne oraz niezwykle wciągające, ale także świetnie napisane – takiej publikacji na temat teorii organizacji jeszcze na polskim rynku wydawniczym nie było. Książka dekonstruuje mity teorii zarządzania i organizacji, jak również zawiera nowe spojrzenia na możliwe pola badawcze. Ewenementem jest to, że Autorka czyni to w sposób przystępny dla studentów, a jednocześnie odkrywczy dla naukowców. Krajowa nauka o organizacji właśnie wzbogaciła się o pozycję, która z całą pewnością przejdzie do kanonu dyscypliny. - dr hab. Dariusz Jemielniak, prof. Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik Katedry Zarządzania Międzynarodowego i centrum badawczego CROW Podręcznik na jaki od dawna czekaliśmy –  napisany przystępnie, a jednocześnie oferujący najbardziej aktualną wiedzę o zarządzaniu. Autorka, jedna z najbardziej znanych i cenionych reprezentantek nauk zarządzania na świecie, przekazuje skomplikowane teorie i koncepcje w lekki i zrozumiały sposób, tym razem w naszym języku ojczystym. Książka pokazuje, że teoria organizacji jest nauką potrzebną nie tylko menedżerom najwyższego szczebla, ale także każdemu z nas, na co dzień, aby rozumieć i zmieniać otaczający nas świat. Trochę inna teoria organizacji – to znaczy w pełni zrozumiała, choć wcale nieprosta. - prof. zw. dr hab. Monika Kostera, Katedra Systemów Zarządzania, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Barbara Czarniawska, magister psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (1970) i doktor nauk ekonomicznych SGPiS (1976) jest profesorem nauk o zarządzaniu na Uniwersytecie w Göteborgu. Członek Szwedzkiej Królewskiej Akademii Nauk, Akademii Nauk Inżynieryjnych, Królewskiego Stowarzyszenia Sztuki i Nauki w Göteborgu oraz Societas Scientiarum Finnica. Prof. B. Czarniawska jest doktorem honorowym Szkoły Ekonomicznej w Sztokholmie, Szkoły Ekonomicznej w Helsinkach i Szkoły Biznesu w Kopenhadze.
Okładka książki Jak przewodzą najlepsi liderzy

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych Czy w twojej piersi bije serce przywódcy? Lepiej, żeby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach tylko najbardziej skupieni, skuteczni i inspirujący liderzy mają to, czego potrzeba, by zmotywować zespoły do osiągania wspaniałych sukcesów – a dziś, gdy nawigujemy po burzliwych wodach wymagających czasów, konkurencja jest ostrzejsza i bardziej zdeterminowana niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, jaki cel postawisz przed sobą, osiągnięcie szczytu będzie zależało nie tylko od tego, czy dowiesz się, jak przewodzić… ale także od tego, czy będziesz jednym z najlepszych w praktycznym zastosowaniu tej wiedzy. Brian Tracy, znany na całym świecie ekspert w dziedzinie osiągnięć biznesowych i osobistych, pomógł tysiącom menedżerów i firm w opanowaniu umiejętności przywódczych, jakich potrzebowali, by osiągnąć to wszystko, do czego dążyli, a nawet więcej. A teraz – w swojej pierwszej książce traktującej o przywództwie – ten autor bestsellerów, pokazuje, jak pokonać nawet najtrudniejsze wyzwania i przeszkody, by osiągnąć spektakularny sukces w biznesie. W niniejszej książce Tracy dzieli sztukę i naukę przywództwa w biznesie na siedem fundamentalnych obowiązków, które mistrzowsko opanowują najlepsi liderzy. Mają one podstawowe znaczenie dla sukcesu dowolnej organizacji i na dowolnym stanowisku przywódczym. A oto i one: •    Wyznaczanie i osiąganie celów. Przywództwo to nie abstrakcja – musisz zdecydować, dokąd zmierzasz, i zrealizować zadania, które tam prowadzą. •    Pielęgnowanie innowacyjności. Stała poprawa produktów, usług, procesów i metod promocji jest jedynym sposobem utrzymania przewagi nad konkurencją. •    Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji. Jak pisze Tracy: „Jedynymi przeszkodami, które stają na drodze do pożądanego sukcesu, są problemy, trudności, przeszkody i bariery. Zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu ma twoja umiejętność przejścia ponad albo pod tymi problemami lub ich sprytnego obejścia”. •    Ustalanie priorytetów. Mistrzowskie opanowanie umiejętności skutecznego rozmieszczenia trzech najważniejszych zasobów – ludzi, pieniędzy i czasu – ma żywotne znaczenie dla kondycji firmy. •    Wyznaczanie wysokich standardów – i przewodzenie własnym przykładem. To prosta, lecz głęboka prawda: twoi ludzie mogą pójść za tobą jedynie tak daleko, jak daleko ich poprowadzisz. •    Inspirowanie i motywowanie innych. Przekroczenie etapu „polecenie-kontrola” jest kluczem do trwałego sukcesu w roli przywódcy. •    Osiąganie najlepszej pracy i wyników. To bezpośredni rezultat realizacji powyższych sześciu obowiązków, jak również miara, według której zostaniesz ostatecznie oceniony. Przywództwo to nauka ścisła, ale prosta, wywodząca się z klarownej wizji i odwagi, wiedzy o sobie samym i spójności, ze skupienia i pewności siebie. Dzięki przenikliwemu wglądowi i naprawdę przystępnym wskazówkom Briana Tracy’ego, zawartym w poradniku Jak przewodzą najlepsi liderzy, okaże się, że możesz łatwo sięgnąć po te potężne atrybuty i osiągnąć wielkość jako lider. Brian Tracy jest jednym z najlepszych mówców zawodowych na świecie; każdego roku przemawia do ponad ćwierć miliona ludzi w całych Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Australii. Przemówienia Briana, jego wykłady i seminaria zyskały opinię „inspirujących, zabawnych i ciekawych, motywujących i pouczających”. Do jego słuchaczy zaliczają się przedsiębiorstwa z rankingu „Fortune 500”, jak również firmy i stowarzyszenia różnej wielkości.Spis treści WSTĘP Wyścig trwa ROZDZIAŁ l Serce lidera ROZDZIAŁ 2 Przywódca zna siebie ROZDZIAŁ 3 Kontratakuj! Lekcje biznesu oparte na strategii wojskowej ROZDZIAŁ 4 Mistrzowskie zarządzanie! ROZDZIAŁ 5 Zatrudnij i zatrzymaj najlepszych ludzi ROZDZIAŁ 6 Budowanie zwycięskich zespołów ROZDZIAŁ? Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji ROZDZIAŁ 8 Komunikuj się skutecznie ROZDZIAŁ 9 Kwestionariusz lidera ROZDZIAŁ 10 Uprość swoje życie
Okładka książki Zarządzaj swoim czasem MP3 - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Wysłuchaj tej książki od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces. Dowiedz się: Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami). Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy. Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę. Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą. Jak poradzić sobie z 10 największymi ?złodziejami czasu?. Jeśli jesteś gotów osiągać w życiu lepsze rezultaty, to włącz tę płytę i zaczynajmy.
Okładka książki Dobry szef, martwy szef

44,90 zł 28,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł

Jak skłonić organizację do najwyższej efektywności i nie dać się przy tym ukrzyżować Książka Raya Immelmana to powieść biznesowa o wartkiej, obfitującej w nagłe zwroty akcji i ciekawej, pouczającej fabule. Jej główny bohater, Greg Wright, musi sprostać postawionemu przed nim nieoczekiwanie trudnemu zadaniu i wyprowadzić z kryzysu fabrykę mikroprocesorów, będącą częścią dużego koncernu produkującego podzespoły komputerowe. Jeśli mu się nie uda, cały koncern będzie miał spore kłopoty. W nowym miejscu wszyscy rzucają mu kłody pod nogi, jednak on uparcie dąży do celu, mając u boku przyjaciela, Dennisa van Burena. Obaj korzystają przy tym z pomocy mądrego, choć trudnego w kontaktach mentora, Butcha Johnsona, który daje im wskazówki pozwalające usprawnić kontakty z dużymi grupami ludzi i przeciągnąć ich na swoją stronę. Greg i Dennis muszą zidentyfikować dwadzieścia dwie cechy plemienne, zanim uda im się zbudować wspaniałą organizację, w której pracować będą zadowoleni, zmotywowani, kreatywni ludzie… Wybitny lider otrzymuje poświęcenie, szacunek, zaangażowanie i wyniki. Wspaniały menedżer dostaje tylko złoty zegarek. Powieść Raya Immelmana Dobry szef, martwy szef pokazuje w systematyczny sposób jak zrozumieć dynamikę procesów międzyludzkich zachodzących w zespole. Odpowiednie wdrożenie 23 atrybutów plemiennych pozwala mieć nadzieję na budowę zwycięskich zespołów. Ta książka, to lektura obowiązkowa każdego nowoczesnego menadżera zarządzającego ludźmi w firmie. Paweł Schmidt, prezes VENTO Consulting Sp. z o.o. www.vento.net.pl Wspaniała książka. Podobnie jak bestseller Eli Goldratta Cel, została napisana po to, by styl zarządzania w firmach znacząco zmienił się na lepsze. Robert Fox, prezes TOCC, współautor The Race Mądrość Raya nie polega jedynie na głębokim zrozumieniu motywów ludzkich zachowań, lecz także na jego umiejętności przekazania wiedzy w taki sposób, że może zostać praktycznie wykorzystana przez osoby, którym zależy na rozwoju zarządzanych organizacji. Michael Ahearn, prezes First Solar Ray uczy nas, jak być coachem i przewodnikiem, jak zarządzać organizacją. Jego podejście oparte na wartościach jest nie tylko świeże – jest także podstawą tego, by kapitalizm zatriumfował w otaczającym nas świecie. Michael Shrikey, prezes Orbitform Ray Immelman jest certyfikowanym konsultantem zarządzania. W tej książce dzieli się doświadczeniami zdobytymi w prawie dwustu firmach na całym świecie.
Okładka książki Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności..

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Zjedz tę żabę to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiągnięciu lepszych wyników i poprawy wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.Spis treści Zjedz tę żabę Przedmowa 7 Wprowadzenie: zjedz tę żabę - 13 1 Nakryj do stołu 21 2 Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem 27 3 Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da 33 4 Zastanów się nad konsekwencjami 39 5 Nieustannie stosuj metodę ABCDE 45 6 Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych 49 7 Stosuj się do prawa wymuszonej wydajności 55 8 Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz 61 9 Praca własna 65 10 Okaż swoje szczególne zdolności 71 11 Rozpoznaj swoje główne ograniczenia 75 12 Krok po kroku, czyli od beczki do beczki 81 13 Zmobilizuj się , 85 14 Maksymalne wykorzystanie energii 89 15 Zmuś się do działania 95 16 Zwlekanie kontrolowane 99 17 Zaczynaj od najtrudniejszych zadań 103 18 Plasterki salami i ser szwajcarski 107 19 Strategia wydzielania czasu 111
Okładka książki Cała naprzód

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Uwolnij moc wizji swojej firmy i swojego życia Książka Cała naprzód! jest wciągającym, inspirującym opowiadaniem o dwojgu ludzi, którzy potrafili stworzyć wizję swojego miejsca pracy i swojego życia. Jim Carpenter, prezes średniej wielkości agencji ubezpieczeniowej nie rozumiał, o co chodzi w „sprawie wizji”. Agencji wiodło się dobrze, ale Jim miał silne przeświadczenie, że wszystko może działać znacznie lepiej. Ellie Atkins miała świeże spojrzenie na te sprawy. Wspólnie odkryli trzy elementy porywającej wizji: znaczący cel, jasne wartości i obraz przyszłości. Odkryli też, jak sprawić, by wizja zaczęła żyć, odkryli, że trzeba zrozumieć zasady dotyczące: sposobu tworzenia wizji, sposobu jej komunikowania i sposobu jej wcielania w życie. Z książki dowiesz się jak: • wykorzystać moc wizji, by właściwie się ukierunkować, czerpać energię i osiągnąć wspaniałe rezultaty • stworzyć wizję, która porusza serca i dusze wszystkich członków twojej organizacji • stworzyć wizję własnego życia, która nadaje mu sens i kierunek Nie tylko dla zarządzających najwyższego szczebla... lekcje przywództwa, jakich dostarcza Cała naprzód! mają nieocenioną wartość na każdym poziomie organizacji, a gdy znajdą zastosowanie, mogą sprawić, że każdy wniesie swój własny, znaczący wkład! - Jane Hunt, Organizacja Rozwoju i Talentu, Leadership and Talent Development, The Hartford Najjaśniejsza, najbardziej przekonywująca deklaracja, jaką kiedykolwiek czytałem, która nadaje wizji znaczenia i sprawia, że staje się żywa. Zrozumiała nawet dla Dilberta! - Warren Bennis, autor książek Przejrzystość w biznesie i On becoming a Leader
Okładka książki Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia... MP3 - Audiobook
audiobook

19,90 zł 12,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,17 zł

Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym - o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione "ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami". Opisane są w niej cztery ważne zasady, dzięki którym może szybko wrócić do formy i ponownie spojrzeć na życie z odpowiedniej perspektywy. Prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność, obniżysz poziom stresu i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz.
Okładka książki Jednominutowy menedżer spotyka małpę

19,90 zł 12,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,66 zł

WSTĘP Ponad trzydzieści lat temu poznałem naprawdę niezwykłego człowieka. Nazywał się Bili Oncken. Wszystko zaczęło się od artykułu Managing Management Time — Who's Got The Monkey?, który Bili (wraz z Donaldem Wassem) opublikował w „Harvard Business Review". Pracowałem wówczas jako wykładowca na Uniwersytecie Massachusetts. Zgodnie z teorią Billa byłem więc typowym, przepełnionym altruizmem intelektualistą, wierzącym, że jego powołaniem jest pomaganie wszystkim naokoło. Mój przyjaciel miał na to nawet specjalny termin — „kolekcjoner małp". Kilka lat później wziąłem udział w jednym z prowadzonych przez Billa wykładów z cyklu „Zarządzanie czasem dla menedżerów". Kiedy opisywał kolejne problemy napotykane w pracy na tym stanowisku, słuchacze co chwila wybuchali śmiechem. Nic innego nam nie pozostało, ponieważ mężczyznom nie wypada publicznie płakać. Skąd taka emocjonalna reakcja? Otóż Bili, jak nikt inny, potrafił wychwycić i celnie podsumować realia amerykańskiego świata biznesu. Bili nauczył mnie, że aby komuś pomóc, należy dać mu wędkę, a nie rybę. Wyręczanie ludzi w rozwiązywaniu problemów uczy ich bezradności i na dłuższą metę może tylko zaszkodzić. Kiedy więc Hal Burrows (długoletni wspólnik i kierownik firmy William Oncken Company oraz współtwórca cyklu „Zarządzanie czasem dla menedżerów") zaproponował mi współpracę nad niniejszą książką, byłem zachwycony. Po dziś dzień jestem dumny, że mogłem włączyć ją do mojej Biblioteki Jednominutowego Menedżera. W ciągu kolejnych trzech lat napisaliśmy kilka szkiców tej publikacji. Niestety, Bili zmarł przed ukończeniem prac nad jej ostateczną wersją. Kiedy piszę te słowa, moje serce nadal przepełnione jest bólem. Największą stratę ponieśli jednak ci, którzy nigdy go nie poznali. Mam nadzieję, że dzięki naszej książce oni również będą mieli okazję skorzystać z niezwykłych osiągnięć Billa i zdobyć choć część wiedzy, którą w tak humorystyczny sposób przekazywał podczas seminariów. Stanowi ona kwintesencję jego pracy i stylu życia. Książka ta opowiada o wiecznie zmęczonym menedżerze, który mimo licznych nadgodzin nie mógł nadążyć z realizacją wszystkich stojących przed nim zadań. Jego życie zmieniło się diametralnie, gdy poznał techniki zarządzania problemami i przestał wyręczać swoich pracowników w wypełnianiu ich obowiązków. Nauczył się również lepiej komunikować z przełożonymi i elastyczniej reagować na wymagania stawiane mu przez jego organizację. W rezultacie zwiększył wydajność podległego mu wydziału i przyspieszył tempo swojej kariery. Prowadzone przez Billa seminaria oraz jego książka Managing Management Time stanowią prawdziwą kopalnię wiedzy na temat zarządzania czasem dla menedżerów. Opisują zasady funkcjonowania organizacji oraz liczne techniki pozwalające zwiększyć efektywność pracowników i skuteczniej komunikować się z przełożonymi. Niniejsza publikacja skupia się głównie na zarządzaniu personelem. Mam nadzieję, że po jej przeczytaniu ty również zmienisz swoje życie i podzielisz się zdobytą wiedzą z innymi ludźmi.SPIS TREŚCI Symbole Wstęp Problem Pierwsze stanowisko kierownicze Spotkanie z przełożoną Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem Bardzo ważne pytanie Diagnoza Czyj to problem? Błędne koło Rozwiązanie Przebudzenie Jednominutowego Menedżera Skala problemu Szkodliwa pomoc Nutka optymizmu Małpy wracają do właścicieli Czas dla pracowników Cztery zasady zarządzania małpami Zasada l. Opis Zasada 2. Właściciel Zasada 3. Polisa ubezpieczeniowa Zasada 4. Karmienie i kontrola Delegowanie uprawnień Szkolenie pracowników Trzy rodzaje czasu w organizacji Czas przełożonego Czas systemowy Własny czas Czas dyskrecjonalny Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu Generowanie czasu dyskrecjonalnego Sztuka zarządzania Wielka przemiana
Okładka książki Rozwój osobisty człowieka rozumnego

39,90 zł 29,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,98 zł

Rozwój osobisty człowieka rozumnego"" odkrywa nagą prawdę o tym, czego świadomy rozwój wymaga od człowieka. Dzięki lekturze niniejszej książki poznasz siedem uniwersalnych zasad, kryjących się za każdym wysiłkiem na rzecz pomyślnego rozwoju (prawda, miłość, moc, jedność, władza, odwaga i inteligencja). Poznasz także praktyczne, odkrywcze metody poprawy zdrowia, udoskonalenia związków, osiągnięcia sukcesu zawodowego, finansowego i zapewniające powodzenie w wielu innych sprawach.
Okładka książki Ojcowskie opowieści - Audiobook
audiobook

19,90 zł 12,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,58 zł

Jak to jest być tatą? Jak uporać się z narodzinami, przedszkolem, kłopotliwymi pytaniami o seks? Skąd wziąć fortunę na czesne dla swych dzieci? Nie wiem. I nigdy się nie dowiem, choćbym spłodził jeszcze tuzin. Wiem jednak, co myślałem, co czułem, co widziałem i słyszałem. O tym właśnie pragnę wam opowiedzieć. W toku ojcowskiej kariery zrozumiałem, że ojcowie różnią się od matek. To z pewnością najciekawsze niedomówienie od czasów, gdy Noe usłyszał w prognozie zapowiedź przelotnych opadów. Po prawdzie jednak ojcostwo jest jak Wikipedia: po części oparte na faktach, ale w większości wymyślane na poczekaniu. Na rynku jest wiele poradników dla matek i o matkach. Moim zamiarem było wypełnić tę lukę opowieścią z życia taty. To mój obywatelski obowiązek i wkład w dobrobyt naszej planety. Mam nadzieję, że taka treść odpowiada twym potrzebom. A jeśli nawet nie, to zatrzymaj się na chwilę i pomyśl: za te same pieniądze możesz zatankować i przejechać z grubsza sto kilometrów. Czy to Cię rozbawi? Taka podróż jest nudna jak diabli. Lepiej kup książkę i ubaw się setnie. Gwarantuję to własnym podpisem. Steve Doocy
Okładka książki Myśl śmiało i pokaż na co cię stać

39,90 zł 26,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,59 zł

Dwa spośród największych światowych umysłów biznesu ujawniają sekrety myślenia w wielkim formacie – śmiałego myślenia i działania – które prowadzi do niezrównanych sukcesów. Razem są żywym przykładem, jak śmiałe, WIELKOFORMATOWE myślenie i wyczucie, kiedy agresywnie forsować swoje zdanie – bez względu na to, co powiedzą krytycy czy oponenci – może pomóc w osiąganiu maksimum w życiu osobistym i zawodowym. Po raz pierwszy w historii możesz poznać sekrety Trumpa, jak myśleć śmiało, w WIELKIM formacie i jak osiągać to, na co naprawdę cię stać! Książka omawia między innymi: * Impet: Wielki Impet. Jak go zyskać i jak wykorzystać. * Rewanż: jak i kiedy się zemścić (i dlaczego zemsta jest taka słodka). * Zasadę „Kocham cię, a teraz to podpisz!” – dlaczego kontrakty w biznesie i w życiu osobistym mają aż takie znaczenie. * Historie zaczerpnięte z życia ludzi, którzy sami zaczęli stosować formułę śmiałego, WIELKOFORMATOWEGO myślenia. Omówione w tej książce strategie zostały sprawdzone przez tych, którzy nauczyli się od Donalda Trumpa śmiałego, WIELKOFORMATOWEGO myślenia i osiągnęli życiowe sukcesy. Bill Zanker zastosował strategię Donalda i w niespełna trzy lata dwudziestokrotnie zwiększył przychody The Learning Annex. Obaj mieli swoje lepsze i gorsze czasy i wiedzą, jak to jest, kiedy ma się cały świat przeciw sobie – i obaj podnieśli się i wspięli na niewyobrażalne wyżyny sukcesu dzięki śmiałemu myśleniu i wykorzystywaniu całych swoich możliwości. Pokazali, na co ich stać. To podejście, którego łatwo można się nauczyć. Donald J. Trump to człowiek-symbol: to czysta definicja amerykańskiej historii sukcesu. Gwiazda telewizyjnego programu The Apprentice i deweloper, twórca najbardziej prestiżowych obiektów na naszym globie; był na dnie i powstał, by stać się jednym z najbogatszych ludzi na świecie. Bill Zanker założył The Learning Annex, mając tylko pięć tysięcy dolarów, a jego firma urosła tak, że zarabiała rocznie pięć milionów. Tak było, zanim spotkał Donalda Trumpa. Trzydzieści miesięcy później Zanker sam nauczył się śmiałego, WIELKOFORMAFOWEGO myślenia, a wielkość rocznych przychodów The Learning Annex wzrosła do 100 milionów dolarów i wciąż rośnie.
Okładka książki Coaching biznesowy

49,90 zł 39,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Skuteczny coaching może pomóc ludziom i organizacjom osiągnąć ich pełny potencjał, zmierzyć się z wyzwaniami i zrealizować określone cele. Coaching umożliwia osobisty i zawodowy rozwój, poprawia wydajność, polepsza wyniki, zwiększa poziom motywacji, a także pomaga w znalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Książka Coaching biznesowy jest książką cenną zarówno jako wprowadzenie do coachingu dla osób rozważających karierę coacha lub podjęcie współpracy z coachem, prywatnie bądź zawodowo, jak i jako źródło wiedzy dla doświadczonych coachów. Jest to praktyczny podręcznik, odpowiadający na pytania: co? i jak? w odniesieniu do coachingu. Omawia wiele tematów zarówno z perspektywy osobistej, jak i z perspektywy organizacji oraz wyjaśnia strukturę relacji coachingowej. Książka stanowi kompendium wiedzy o technikach, a także o tych najbardziej znanych i tych najświeższych modelach i narzędziach coachingu. Zawiera cenne wskazówki dotyczące szkoleń dla coachów, prowadzenia własnej działalności coachingowej oraz planowania sesji coachingowej. Uzupełniona o arkusze robocze, ćwiczenia, formularze oceny efektywności coachingu oraz międzynarodowe studia przypadków, książka ta stanowi kompletne źródło wiedzy o coachingu ukierunkowanym na poprawę efektywności. O AUTORZE Carol Wilson jest honorową wiceprezes i dyrektor ds. akredytacji w Association for Coaching oraz dyrektor zarządzającą w Performance Coach Training. Zasiada również w Radzie Performance Consultants International sir Johna Whitmore’a. Osobiście doświadczyła korzyści z coachingu, współtworząc z Richardem Bransonem studio nagrań Virgin. Była pierwszą kobietą, która odniosła sukces w branży fonograficznej, zakładając świetnie prosperującą wytwórnię płytową. Obecnie Carol Wilson wykłada i prowadzi seminaria podczas konferencji poświęconych kulturze coachingowej oraz stylom przywództwa. Ponadto doradza i pomaga organizacjom wdrożyć strategie mające na celu zmianę ich kultur korporacyjnych. Carol Wilson była nominowana do nagród Association for Coaching: „Influence in Coaching” oraz „Impact in Coaching”. OPINIE O KSIĄŻCE Praktyczny, szczegółowy i kompletny przewodnik dla każdego mającego do czynienia z coachingiem. Lektura obowiązkowa dla profesjonalnych coachów i osób zainteresowanego tą nową i rozwijającą się profesją. - Katherine Tulpa, przewodnicząca i współzałożycielka Association for Coaching Bez wątpienia najlepszy podręcznik coachingu dla początkujących, jaki kiedykolwiek miałem okazję przeczytać. - sir John Whitmore, prezes Performance Consultants International Nawet doświadczeni coachowie miewają problemy ze zintegrowaniem szerokiego wachlarza umiejętności i procesów niezbędnych do prowadzenia skutecznego coachingu w organizacjach. Dla wielu trudność stanowi połączenie teorii z praktyką i procesami. W swojej książce Carol dzieli się z czytelnikiem cennymi przemyśleniami w sposób prosty i praktyczny. Oby jak najwięcej takich pozycji o coachingu – pożytecznych, bezpretensjonalnych i napisanych przystępnym językiem!. - dr Anthony Grant, dyrektor Katedry Psychologii Coachingu, Uniwersytet w Sydney
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj