KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Błyskotliwa kariera

29,90 zł 18,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,59 zł

Czy jesteś na tyle zdecydowany i przebojowy, by przyjąć te porady? • Zasada nr 11 o rozmowach kwalifikacyjnych: Istnieją głupie pytania. Dowiedz się, jakich pytań nigdy nie powinieneś zadawać i na jakie nie powinieneś odpowiadać. • Zasada nr 17 o zarządzaniu: Problemem prawdopodobnie nie jest twój kolega z pracy, tylko ty. Najpierw obwiniaj samego siebie. • Zasada nr 32 o e-mailach: Pięć wiadomości, jakich nigdy nie powinieneś wysyłać. • Zasada nr 37 o robieniu tego, co do ciebie należy: Nie bądź tym pracownikiem, który pracuje najciężej. Oryginalne i niezwykle skuteczne zalecenia autorki pomogą czytelnikom przyjąć zorientowane na cel, śmiałe i samodzielne podejście, które jest niezbędne, by odnosić sukcesy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Ten niezwykle przydatny przewodnik zawiera 45 nowych zasad gwarantujących sukces, obejmujących problemy takie jak: • Polityka biurowa: Bycie lubianym jest ważniejsze niż bycie kompetentnym. • Poszukiwanie pracy: Zastanów się nad tym, czy nie wykonać strategicznego ruchu i nie wprowadzić się znów do rodziców. • Szefowie: Nie ma złych szefów, tylko marudni pracownicy. Zasady sukcesu się zmieniły i jeśli nie chcesz pozostać w tyle, przydadzą ci się „bezczelne”, ale bardzo skuteczne porady zawarte w tej książce. Na pewno dzięki niej będziesz myślał z większym rozmachem, śmielej działał i przecierał szlaki, które kiedyś wydawały ci się niedostępne, i odniesiesz sukces w życiu zawodowym na własnych warunkach. Ten niezastąpiony podręcznik dla pragnących zrobić karierę bynajmniej nie udziela standardowych porad kolejnemu pokoleniu pracowników. Penelope Trunk – w niezwykle charakterystyczny i szczery sposób – udziela bardzo pomocnych rad milionom ludzi z pokolenia X i Y. Zdaje sobie sprawę z faktu, że w dzisiejszych czasach młodzi pracownicy dokonują przełomowych zmian w świecie biznesu i poszukują nowych sposóbów realizacji swoich celów zawodowych – na własnych warunkach. W Błyskotliwej karierze Trunk prezentuje najlepsze strategie pozwalające osiągnąć szczyty w świecie biznesu bez konieczności wspinania się po korporacyjnej drabinie, do czego przywykło pokolenie ich rodziców.
Okładka książki Jednominutowy menedżer buduje wydajne zespoły MP3 - Audiobook
audiobook

19,90 zł 15,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,64 zł

Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Jednominutowy Menedżer oraz Cała naprzód!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisują cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności ? rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera? jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół. Niezbędny podręcznik dla każdego i dla wszystkich, którzy są liderami lub członkami grupy. Pełen bezcennych rad. Harvey Mackey - autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Dig Your Well Before You're Thirsty Odkryłem, że te koncepcje pozwoliły moim przełożonym osiągnąć postęp, którego nie zapewniało podejście tradycyjne. Doskonałe narzędzie dla każdego, kto jest zainteresowany szkoleniem menedżerskim lub budowaniem zespołów. Michael Stacey - menedżer Działu Zasobów Ludzkich, Simplex Time Recorder Corporation Ta książka sprawia, że koncepcje rozwoju grup i przywództwa stają się żywe. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się budowaniem zespołów. dr Diane Flaherty - kierownik Działu Szkolenia i Rozwoju Kadr, Uniwersytet Massachusetts
Okładka książki Trochę inna teoria organizacji

39,90 zł 31,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Organizowanie jako konstrukcja sieci działań Książka prezentuje alternatywne ujęcia tradycyjnych tematów teorii organizacji: władza i racjonalność, przywództwo i zmiana, technika i porozumiewanie się. Uzupełnione są one nowszymi zagadnieniami, takimi jak globalizacja i wiedza narracyjna. Dominująca perspektywa to połączenie teorii neoinstytucjonalnej, konstruktywizmu i teorii aktora-sieci. Przedstawione w książce teorie ilustrowane są licznymi studiami przypadku. Uznanie roli aktorów społecznych jako wyzwalaczy lub hamulcowych aktualizacji złożonych procesów organizowania, ludzkie interakcje z władzą w tle, niezdeterminowane drogi porządkowania organizacji, wyjście poza racjonalność zakorzenioną w klasycznej myśli ekonomicznej – wszystko to powoduje, że fascynująca i oryginalna książka prof. B. Czarniawskiej jest ważnym źródłem mądrości dla poszukujących czegoś więcej niż powierzchowne odpowiedzi na pytania dotyczące współczesnego zarządzania. - prof. zw. dr hab. Mariusz Bratnicki, Katedra Przedsiębiorczości, Akademia Ekonomiczna w Katowicach Książka prof. B. Czarniawskiej to dzieło nie tylko prowokujące, erudycyjne oraz niezwykle wciągające, ale także świetnie napisane – takiej publikacji na temat teorii organizacji jeszcze na polskim rynku wydawniczym nie było. Książka dekonstruuje mity teorii zarządzania i organizacji, jak również zawiera nowe spojrzenia na możliwe pola badawcze. Ewenementem jest to, że Autorka czyni to w sposób przystępny dla studentów, a jednocześnie odkrywczy dla naukowców. Krajowa nauka o organizacji właśnie wzbogaciła się o pozycję, która z całą pewnością przejdzie do kanonu dyscypliny. - dr hab. Dariusz Jemielniak, prof. Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik Katedry Zarządzania Międzynarodowego i centrum badawczego CROW Podręcznik na jaki od dawna czekaliśmy –  napisany przystępnie, a jednocześnie oferujący najbardziej aktualną wiedzę o zarządzaniu. Autorka, jedna z najbardziej znanych i cenionych reprezentantek nauk zarządzania na świecie, przekazuje skomplikowane teorie i koncepcje w lekki i zrozumiały sposób, tym razem w naszym języku ojczystym. Książka pokazuje, że teoria organizacji jest nauką potrzebną nie tylko menedżerom najwyższego szczebla, ale także każdemu z nas, na co dzień, aby rozumieć i zmieniać otaczający nas świat. Trochę inna teoria organizacji – to znaczy w pełni zrozumiała, choć wcale nieprosta. - prof. zw. dr hab. Monika Kostera, Katedra Systemów Zarządzania, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Barbara Czarniawska, magister psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (1970) i doktor nauk ekonomicznych SGPiS (1976) jest profesorem nauk o zarządzaniu na Uniwersytecie w Göteborgu. Członek Szwedzkiej Królewskiej Akademii Nauk, Akademii Nauk Inżynieryjnych, Królewskiego Stowarzyszenia Sztuki i Nauki w Göteborgu oraz Societas Scientiarum Finnica. Prof. B. Czarniawska jest doktorem honorowym Szkoły Ekonomicznej w Sztokholmie, Szkoły Ekonomicznej w Helsinkach i Szkoły Biznesu w Kopenhadze.
Okładka książki Jak przewodzą najlepsi liderzy

39,90 zł 31,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych Czy w twojej piersi bije serce przywódcy? Lepiej, żeby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach tylko najbardziej skupieni, skuteczni i inspirujący liderzy mają to, czego potrzeba, by zmotywować zespoły do osiągania wspaniałych sukcesów – a dziś, gdy nawigujemy po burzliwych wodach wymagających czasów, konkurencja jest ostrzejsza i bardziej zdeterminowana niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, jaki cel postawisz przed sobą, osiągnięcie szczytu będzie zależało nie tylko od tego, czy dowiesz się, jak przewodzić… ale także od tego, czy będziesz jednym z najlepszych w praktycznym zastosowaniu tej wiedzy. Brian Tracy, znany na całym świecie ekspert w dziedzinie osiągnięć biznesowych i osobistych, pomógł tysiącom menedżerów i firm w opanowaniu umiejętności przywódczych, jakich potrzebowali, by osiągnąć to wszystko, do czego dążyli, a nawet więcej. A teraz – w swojej pierwszej książce traktującej o przywództwie – ten autor bestsellerów, pokazuje, jak pokonać nawet najtrudniejsze wyzwania i przeszkody, by osiągnąć spektakularny sukces w biznesie. W niniejszej książce Tracy dzieli sztukę i naukę przywództwa w biznesie na siedem fundamentalnych obowiązków, które mistrzowsko opanowują najlepsi liderzy. Mają one podstawowe znaczenie dla sukcesu dowolnej organizacji i na dowolnym stanowisku przywódczym. A oto i one: •    Wyznaczanie i osiąganie celów. Przywództwo to nie abstrakcja – musisz zdecydować, dokąd zmierzasz, i zrealizować zadania, które tam prowadzą. •    Pielęgnowanie innowacyjności. Stała poprawa produktów, usług, procesów i metod promocji jest jedynym sposobem utrzymania przewagi nad konkurencją. •    Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji. Jak pisze Tracy: „Jedynymi przeszkodami, które stają na drodze do pożądanego sukcesu, są problemy, trudności, przeszkody i bariery. Zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu ma twoja umiejętność przejścia ponad albo pod tymi problemami lub ich sprytnego obejścia”. •    Ustalanie priorytetów. Mistrzowskie opanowanie umiejętności skutecznego rozmieszczenia trzech najważniejszych zasobów – ludzi, pieniędzy i czasu – ma żywotne znaczenie dla kondycji firmy. •    Wyznaczanie wysokich standardów – i przewodzenie własnym przykładem. To prosta, lecz głęboka prawda: twoi ludzie mogą pójść za tobą jedynie tak daleko, jak daleko ich poprowadzisz. •    Inspirowanie i motywowanie innych. Przekroczenie etapu „polecenie-kontrola” jest kluczem do trwałego sukcesu w roli przywódcy. •    Osiąganie najlepszej pracy i wyników. To bezpośredni rezultat realizacji powyższych sześciu obowiązków, jak również miara, według której zostaniesz ostatecznie oceniony. Przywództwo to nauka ścisła, ale prosta, wywodząca się z klarownej wizji i odwagi, wiedzy o sobie samym i spójności, ze skupienia i pewności siebie. Dzięki przenikliwemu wglądowi i naprawdę przystępnym wskazówkom Briana Tracy’ego, zawartym w poradniku Jak przewodzą najlepsi liderzy, okaże się, że możesz łatwo sięgnąć po te potężne atrybuty i osiągnąć wielkość jako lider. Brian Tracy jest jednym z najlepszych mówców zawodowych na świecie; każdego roku przemawia do ponad ćwierć miliona ludzi w całych Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Australii. Przemówienia Briana, jego wykłady i seminaria zyskały opinię „inspirujących, zabawnych i ciekawych, motywujących i pouczających”. Do jego słuchaczy zaliczają się przedsiębiorstwa z rankingu „Fortune 500”, jak również firmy i stowarzyszenia różnej wielkości.Spis treści WSTĘP Wyścig trwa ROZDZIAŁ l Serce lidera ROZDZIAŁ 2 Przywódca zna siebie ROZDZIAŁ 3 Kontratakuj! Lekcje biznesu oparte na strategii wojskowej ROZDZIAŁ 4 Mistrzowskie zarządzanie! ROZDZIAŁ 5 Zatrudnij i zatrzymaj najlepszych ludzi ROZDZIAŁ 6 Budowanie zwycięskich zespołów ROZDZIAŁ? Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji ROZDZIAŁ 8 Komunikuj się skutecznie ROZDZIAŁ 9 Kwestionariusz lidera ROZDZIAŁ 10 Uprość swoje życie
Okładka książki Zarządzaj swoim czasem MP3 - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Wysłuchaj tej książki od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces. Dowiedz się: Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami). Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy. Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę. Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą. Jak poradzić sobie z 10 największymi ?złodziejami czasu?. Jeśli jesteś gotów osiągać w życiu lepsze rezultaty, to włącz tę płytę i zaczynajmy.
Okładka książki Dobry szef, martwy szef

44,90 zł 28,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł

Jak skłonić organizację do najwyższej efektywności i nie dać się przy tym ukrzyżować Książka Raya Immelmana to powieść biznesowa o wartkiej, obfitującej w nagłe zwroty akcji i ciekawej, pouczającej fabule. Jej główny bohater, Greg Wright, musi sprostać postawionemu przed nim nieoczekiwanie trudnemu zadaniu i wyprowadzić z kryzysu fabrykę mikroprocesorów, będącą częścią dużego koncernu produkującego podzespoły komputerowe. Jeśli mu się nie uda, cały koncern będzie miał spore kłopoty. W nowym miejscu wszyscy rzucają mu kłody pod nogi, jednak on uparcie dąży do celu, mając u boku przyjaciela, Dennisa van Burena. Obaj korzystają przy tym z pomocy mądrego, choć trudnego w kontaktach mentora, Butcha Johnsona, który daje im wskazówki pozwalające usprawnić kontakty z dużymi grupami ludzi i przeciągnąć ich na swoją stronę. Greg i Dennis muszą zidentyfikować dwadzieścia dwie cechy plemienne, zanim uda im się zbudować wspaniałą organizację, w której pracować będą zadowoleni, zmotywowani, kreatywni ludzie… Wybitny lider otrzymuje poświęcenie, szacunek, zaangażowanie i wyniki. Wspaniały menedżer dostaje tylko złoty zegarek. Powieść Raya Immelmana Dobry szef, martwy szef pokazuje w systematyczny sposób jak zrozumieć dynamikę procesów międzyludzkich zachodzących w zespole. Odpowiednie wdrożenie 23 atrybutów plemiennych pozwala mieć nadzieję na budowę zwycięskich zespołów. Ta książka, to lektura obowiązkowa każdego nowoczesnego menadżera zarządzającego ludźmi w firmie. Paweł Schmidt, prezes VENTO Consulting Sp. z o.o. www.vento.net.pl Wspaniała książka. Podobnie jak bestseller Eli Goldratta Cel, została napisana po to, by styl zarządzania w firmach znacząco zmienił się na lepsze. Robert Fox, prezes TOCC, współautor The Race Mądrość Raya nie polega jedynie na głębokim zrozumieniu motywów ludzkich zachowań, lecz także na jego umiejętności przekazania wiedzy w taki sposób, że może zostać praktycznie wykorzystana przez osoby, którym zależy na rozwoju zarządzanych organizacji. Michael Ahearn, prezes First Solar Ray uczy nas, jak być coachem i przewodnikiem, jak zarządzać organizacją. Jego podejście oparte na wartościach jest nie tylko świeże – jest także podstawą tego, by kapitalizm zatriumfował w otaczającym nas świecie. Michael Shrikey, prezes Orbitform Ray Immelman jest certyfikowanym konsultantem zarządzania. W tej książce dzieli się doświadczeniami zdobytymi w prawie dwustu firmach na całym świecie.
Okładka książki Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności..

24,90 zł 19,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Zjedz tę żabę to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiągnięciu lepszych wyników i poprawy wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.Spis treści Zjedz tę żabę Przedmowa 7 Wprowadzenie: zjedz tę żabę - 13 1 Nakryj do stołu 21 2 Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem 27 3 Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da 33 4 Zastanów się nad konsekwencjami 39 5 Nieustannie stosuj metodę ABCDE 45 6 Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych 49 7 Stosuj się do prawa wymuszonej wydajności 55 8 Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz 61 9 Praca własna 65 10 Okaż swoje szczególne zdolności 71 11 Rozpoznaj swoje główne ograniczenia 75 12 Krok po kroku, czyli od beczki do beczki 81 13 Zmobilizuj się , 85 14 Maksymalne wykorzystanie energii 89 15 Zmuś się do działania 95 16 Zwlekanie kontrolowane 99 17 Zaczynaj od najtrudniejszych zadań 103 18 Plasterki salami i ser szwajcarski 107 19 Strategia wydzielania czasu 111
Okładka książki Cała naprzód

24,90 zł 19,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Uwolnij moc wizji swojej firmy i swojego życia Książka Cała naprzód! jest wciągającym, inspirującym opowiadaniem o dwojgu ludzi, którzy potrafili stworzyć wizję swojego miejsca pracy i swojego życia. Jim Carpenter, prezes średniej wielkości agencji ubezpieczeniowej nie rozumiał, o co chodzi w „sprawie wizji”. Agencji wiodło się dobrze, ale Jim miał silne przeświadczenie, że wszystko może działać znacznie lepiej. Ellie Atkins miała świeże spojrzenie na te sprawy. Wspólnie odkryli trzy elementy porywającej wizji: znaczący cel, jasne wartości i obraz przyszłości. Odkryli też, jak sprawić, by wizja zaczęła żyć, odkryli, że trzeba zrozumieć zasady dotyczące: sposobu tworzenia wizji, sposobu jej komunikowania i sposobu jej wcielania w życie. Z książki dowiesz się jak: • wykorzystać moc wizji, by właściwie się ukierunkować, czerpać energię i osiągnąć wspaniałe rezultaty • stworzyć wizję, która porusza serca i dusze wszystkich członków twojej organizacji • stworzyć wizję własnego życia, która nadaje mu sens i kierunek Nie tylko dla zarządzających najwyższego szczebla... lekcje przywództwa, jakich dostarcza Cała naprzód! mają nieocenioną wartość na każdym poziomie organizacji, a gdy znajdą zastosowanie, mogą sprawić, że każdy wniesie swój własny, znaczący wkład! - Jane Hunt, Organizacja Rozwoju i Talentu, Leadership and Talent Development, The Hartford Najjaśniejsza, najbardziej przekonywująca deklaracja, jaką kiedykolwiek czytałem, która nadaje wizji znaczenia i sprawia, że staje się żywa. Zrozumiała nawet dla Dilberta! - Warren Bennis, autor książek Przejrzystość w biznesie i On becoming a Leader
Okładka książki Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia... MP3 - Audiobook
audiobook

19,90 zł 12,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,17 zł

Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym - o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione "ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami". Opisane są w niej cztery ważne zasady, dzięki którym może szybko wrócić do formy i ponownie spojrzeć na życie z odpowiedniej perspektywy. Prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność, obniżysz poziom stresu i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz.
Okładka książki Jednominutowy menedżer spotyka małpę

19,90 zł 12,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,66 zł

WSTĘP Ponad trzydzieści lat temu poznałem naprawdę niezwykłego człowieka. Nazywał się Bili Oncken. Wszystko zaczęło się od artykułu Managing Management Time — Who's Got The Monkey?, który Bili (wraz z Donaldem Wassem) opublikował w „Harvard Business Review". Pracowałem wówczas jako wykładowca na Uniwersytecie Massachusetts. Zgodnie z teorią Billa byłem więc typowym, przepełnionym altruizmem intelektualistą, wierzącym, że jego powołaniem jest pomaganie wszystkim naokoło. Mój przyjaciel miał na to nawet specjalny termin — „kolekcjoner małp". Kilka lat później wziąłem udział w jednym z prowadzonych przez Billa wykładów z cyklu „Zarządzanie czasem dla menedżerów". Kiedy opisywał kolejne problemy napotykane w pracy na tym stanowisku, słuchacze co chwila wybuchali śmiechem. Nic innego nam nie pozostało, ponieważ mężczyznom nie wypada publicznie płakać. Skąd taka emocjonalna reakcja? Otóż Bili, jak nikt inny, potrafił wychwycić i celnie podsumować realia amerykańskiego świata biznesu. Bili nauczył mnie, że aby komuś pomóc, należy dać mu wędkę, a nie rybę. Wyręczanie ludzi w rozwiązywaniu problemów uczy ich bezradności i na dłuższą metę może tylko zaszkodzić. Kiedy więc Hal Burrows (długoletni wspólnik i kierownik firmy William Oncken Company oraz współtwórca cyklu „Zarządzanie czasem dla menedżerów") zaproponował mi współpracę nad niniejszą książką, byłem zachwycony. Po dziś dzień jestem dumny, że mogłem włączyć ją do mojej Biblioteki Jednominutowego Menedżera. W ciągu kolejnych trzech lat napisaliśmy kilka szkiców tej publikacji. Niestety, Bili zmarł przed ukończeniem prac nad jej ostateczną wersją. Kiedy piszę te słowa, moje serce nadal przepełnione jest bólem. Największą stratę ponieśli jednak ci, którzy nigdy go nie poznali. Mam nadzieję, że dzięki naszej książce oni również będą mieli okazję skorzystać z niezwykłych osiągnięć Billa i zdobyć choć część wiedzy, którą w tak humorystyczny sposób przekazywał podczas seminariów. Stanowi ona kwintesencję jego pracy i stylu życia. Książka ta opowiada o wiecznie zmęczonym menedżerze, który mimo licznych nadgodzin nie mógł nadążyć z realizacją wszystkich stojących przed nim zadań. Jego życie zmieniło się diametralnie, gdy poznał techniki zarządzania problemami i przestał wyręczać swoich pracowników w wypełnianiu ich obowiązków. Nauczył się również lepiej komunikować z przełożonymi i elastyczniej reagować na wymagania stawiane mu przez jego organizację. W rezultacie zwiększył wydajność podległego mu wydziału i przyspieszył tempo swojej kariery. Prowadzone przez Billa seminaria oraz jego książka Managing Management Time stanowią prawdziwą kopalnię wiedzy na temat zarządzania czasem dla menedżerów. Opisują zasady funkcjonowania organizacji oraz liczne techniki pozwalające zwiększyć efektywność pracowników i skuteczniej komunikować się z przełożonymi. Niniejsza publikacja skupia się głównie na zarządzaniu personelem. Mam nadzieję, że po jej przeczytaniu ty również zmienisz swoje życie i podzielisz się zdobytą wiedzą z innymi ludźmi.SPIS TREŚCI Symbole Wstęp Problem Pierwsze stanowisko kierownicze Spotkanie z przełożoną Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem Bardzo ważne pytanie Diagnoza Czyj to problem? Błędne koło Rozwiązanie Przebudzenie Jednominutowego Menedżera Skala problemu Szkodliwa pomoc Nutka optymizmu Małpy wracają do właścicieli Czas dla pracowników Cztery zasady zarządzania małpami Zasada l. Opis Zasada 2. Właściciel Zasada 3. Polisa ubezpieczeniowa Zasada 4. Karmienie i kontrola Delegowanie uprawnień Szkolenie pracowników Trzy rodzaje czasu w organizacji Czas przełożonego Czas systemowy Własny czas Czas dyskrecjonalny Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu Generowanie czasu dyskrecjonalnego Sztuka zarządzania Wielka przemiana
Okładka książki Rozwój osobisty człowieka rozumnego

39,90 zł 28,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,98 zł

Rozwój osobisty człowieka rozumnego"" odkrywa nagą prawdę o tym, czego świadomy rozwój wymaga od człowieka. Dzięki lekturze niniejszej książki poznasz siedem uniwersalnych zasad, kryjących się za każdym wysiłkiem na rzecz pomyślnego rozwoju (prawda, miłość, moc, jedność, władza, odwaga i inteligencja). Poznasz także praktyczne, odkrywcze metody poprawy zdrowia, udoskonalenia związków, osiągnięcia sukcesu zawodowego, finansowego i zapewniające powodzenie w wielu innych sprawach.
Okładka książki Ojcowskie opowieści - Audiobook
audiobook

19,90 zł 12,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,58 zł

Jak to jest być tatą? Jak uporać się z narodzinami, przedszkolem, kłopotliwymi pytaniami o seks? Skąd wziąć fortunę na czesne dla swych dzieci? Nie wiem. I nigdy się nie dowiem, choćbym spłodził jeszcze tuzin. Wiem jednak, co myślałem, co czułem, co widziałem i słyszałem. O tym właśnie pragnę wam opowiedzieć. W toku ojcowskiej kariery zrozumiałem, że ojcowie różnią się od matek. To z pewnością najciekawsze niedomówienie od czasów, gdy Noe usłyszał w prognozie zapowiedź przelotnych opadów. Po prawdzie jednak ojcostwo jest jak Wikipedia: po części oparte na faktach, ale w większości wymyślane na poczekaniu. Na rynku jest wiele poradników dla matek i o matkach. Moim zamiarem było wypełnić tę lukę opowieścią z życia taty. To mój obywatelski obowiązek i wkład w dobrobyt naszej planety. Mam nadzieję, że taka treść odpowiada twym potrzebom. A jeśli nawet nie, to zatrzymaj się na chwilę i pomyśl: za te same pieniądze możesz zatankować i przejechać z grubsza sto kilometrów. Czy to Cię rozbawi? Taka podróż jest nudna jak diabli. Lepiej kup książkę i ubaw się setnie. Gwarantuję to własnym podpisem. Steve Doocy
Okładka książki Myśl śmiało i pokaż na co cię stać

39,90 zł 26,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,59 zł

Dwa spośród największych światowych umysłów biznesu ujawniają sekrety myślenia w wielkim formacie – śmiałego myślenia i działania – które prowadzi do niezrównanych sukcesów. Razem są żywym przykładem, jak śmiałe, WIELKOFORMATOWE myślenie i wyczucie, kiedy agresywnie forsować swoje zdanie – bez względu na to, co powiedzą krytycy czy oponenci – może pomóc w osiąganiu maksimum w życiu osobistym i zawodowym. Po raz pierwszy w historii możesz poznać sekrety Trumpa, jak myśleć śmiało, w WIELKIM formacie i jak osiągać to, na co naprawdę cię stać! Książka omawia między innymi: * Impet: Wielki Impet. Jak go zyskać i jak wykorzystać. * Rewanż: jak i kiedy się zemścić (i dlaczego zemsta jest taka słodka). * Zasadę „Kocham cię, a teraz to podpisz!” – dlaczego kontrakty w biznesie i w życiu osobistym mają aż takie znaczenie. * Historie zaczerpnięte z życia ludzi, którzy sami zaczęli stosować formułę śmiałego, WIELKOFORMATOWEGO myślenia. Omówione w tej książce strategie zostały sprawdzone przez tych, którzy nauczyli się od Donalda Trumpa śmiałego, WIELKOFORMATOWEGO myślenia i osiągnęli życiowe sukcesy. Bill Zanker zastosował strategię Donalda i w niespełna trzy lata dwudziestokrotnie zwiększył przychody The Learning Annex. Obaj mieli swoje lepsze i gorsze czasy i wiedzą, jak to jest, kiedy ma się cały świat przeciw sobie – i obaj podnieśli się i wspięli na niewyobrażalne wyżyny sukcesu dzięki śmiałemu myśleniu i wykorzystywaniu całych swoich możliwości. Pokazali, na co ich stać. To podejście, którego łatwo można się nauczyć. Donald J. Trump to człowiek-symbol: to czysta definicja amerykańskiej historii sukcesu. Gwiazda telewizyjnego programu The Apprentice i deweloper, twórca najbardziej prestiżowych obiektów na naszym globie; był na dnie i powstał, by stać się jednym z najbogatszych ludzi na świecie. Bill Zanker założył The Learning Annex, mając tylko pięć tysięcy dolarów, a jego firma urosła tak, że zarabiała rocznie pięć milionów. Tak było, zanim spotkał Donalda Trumpa. Trzydzieści miesięcy później Zanker sam nauczył się śmiałego, WIELKOFORMAFOWEGO myślenia, a wielkość rocznych przychodów The Learning Annex wzrosła do 100 milionów dolarów i wciąż rośnie.
Okładka książki Coaching biznesowy

49,90 zł 39,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Skuteczny coaching może pomóc ludziom i organizacjom osiągnąć ich pełny potencjał, zmierzyć się z wyzwaniami i zrealizować określone cele. Coaching umożliwia osobisty i zawodowy rozwój, poprawia wydajność, polepsza wyniki, zwiększa poziom motywacji, a także pomaga w znalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Książka Coaching biznesowy jest książką cenną zarówno jako wprowadzenie do coachingu dla osób rozważających karierę coacha lub podjęcie współpracy z coachem, prywatnie bądź zawodowo, jak i jako źródło wiedzy dla doświadczonych coachów. Jest to praktyczny podręcznik, odpowiadający na pytania: co? i jak? w odniesieniu do coachingu. Omawia wiele tematów zarówno z perspektywy osobistej, jak i z perspektywy organizacji oraz wyjaśnia strukturę relacji coachingowej. Książka stanowi kompendium wiedzy o technikach, a także o tych najbardziej znanych i tych najświeższych modelach i narzędziach coachingu. Zawiera cenne wskazówki dotyczące szkoleń dla coachów, prowadzenia własnej działalności coachingowej oraz planowania sesji coachingowej. Uzupełniona o arkusze robocze, ćwiczenia, formularze oceny efektywności coachingu oraz międzynarodowe studia przypadków, książka ta stanowi kompletne źródło wiedzy o coachingu ukierunkowanym na poprawę efektywności. O AUTORZE Carol Wilson jest honorową wiceprezes i dyrektor ds. akredytacji w Association for Coaching oraz dyrektor zarządzającą w Performance Coach Training. Zasiada również w Radzie Performance Consultants International sir Johna Whitmore’a. Osobiście doświadczyła korzyści z coachingu, współtworząc z Richardem Bransonem studio nagrań Virgin. Była pierwszą kobietą, która odniosła sukces w branży fonograficznej, zakładając świetnie prosperującą wytwórnię płytową. Obecnie Carol Wilson wykłada i prowadzi seminaria podczas konferencji poświęconych kulturze coachingowej oraz stylom przywództwa. Ponadto doradza i pomaga organizacjom wdrożyć strategie mające na celu zmianę ich kultur korporacyjnych. Carol Wilson była nominowana do nagród Association for Coaching: „Influence in Coaching” oraz „Impact in Coaching”. OPINIE O KSIĄŻCE Praktyczny, szczegółowy i kompletny przewodnik dla każdego mającego do czynienia z coachingiem. Lektura obowiązkowa dla profesjonalnych coachów i osób zainteresowanego tą nową i rozwijającą się profesją. - Katherine Tulpa, przewodnicząca i współzałożycielka Association for Coaching Bez wątpienia najlepszy podręcznik coachingu dla początkujących, jaki kiedykolwiek miałem okazję przeczytać. - sir John Whitmore, prezes Performance Consultants International Nawet doświadczeni coachowie miewają problemy ze zintegrowaniem szerokiego wachlarza umiejętności i procesów niezbędnych do prowadzenia skutecznego coachingu w organizacjach. Dla wielu trudność stanowi połączenie teorii z praktyką i procesami. W swojej książce Carol dzieli się z czytelnikiem cennymi przemyśleniami w sposób prosty i praktyczny. Oby jak najwięcej takich pozycji o coachingu – pożytecznych, bezpretensjonalnych i napisanych przystępnym językiem!. - dr Anthony Grant, dyrektor Katedry Psychologii Coachingu, Uniwersytet w Sydney
Okładka książki Jednominutowa gotówka zarabiaj dużo

44,90 zł 35,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł

Większość książek zaczyna się od wprowadzenia - krótkiego wstępu po­przedzającego właściwą część książki. My chcielibyśmy, aby nasze wprowadze­nie wprowadzało cię w twoją przyszłość. Wyobraź sobie, jak będziesz się czuł, czytając ostatnią stronę książki Jednominutowa gotówka. Je­żeli w chwili obecnej nie narzekasz na stan swojego konta, w ciągu dziewięć­dziesięciu dni możesz znaleźć się na najlepszej drodze do wolności finansowej. Jeżeli jednak, podobnie jak miliony innych ludzi w okresie słabej koniunktury gospodarczej, borykasz się z problemami finansowymi, stworzysz plan przy­wrócenia finansowego ładu w swoim życiu i dowiesz się, jak pozbyć się finanso­wych zmartwień raz na zawsze. Wystarczy, że będziesz ten plan realizował. Jakie to uczucie? Przenieś się teraz myślami w przyszłość o dziewięćdziesiąt dni. Wyobraź sobie, że twoja finansowa przygoda zakończyła się powodzeniem. Zrzucasz z ramion kolejne finansowe ciężary W twoim życiu pojawiły się dodatkowe stru­mienie dochodów - to niewielkie strumyki, które nawadniają i użyźniają twoją wysuszoną finansową glebę. Zima się skończyła, przyszła wiosna. Już niedługo będziesz mógł dokonać obfitych zbiorów pieniędzy. A teraz wybiegnij w przyszłość o cały rok. Po zadłużeniu na karcie kredy­towej i innych obciążeniach finansowych pozostały już tylko wspomnienia. To przeszłość. Twój styl życia wyraźnie się ustabilizował, masz teraz większe szanse na dostatnie życie. Wokół ciebie pojawia się coraz więcej oznak bogactwa - rosnące saldo na rachunku, powiększający się portfel inwestycji, zyskujące na wartości aktywa. Musisz się uszczypnąć. Czy ja śnię? Czy to wszystko dzieje się naprawdę? Owszem. Istnieją setki przepisów na to, jak powoli i bez wysiłku upichcić sobie finan­sową ucztę. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy - w dzisiejszych czasach więk­szość z nas potrzebuje dodatkowej gotówki w krótkim czasie. Z tego względu w książce Jednominutowa gotówka skoncentrujemy się na przepisach na dania do odgrzania w kuchen­ce mikrofalowej, dzięki którym zapewnisz sobie przypływ gotówki w czasie nie dłuższym niż dziewięćdziesiąt dni. Pokażemy ci, jak wyposażyć finansową kuchnię, jakie przybory kuchenne nabyć oraz jak się zorganizować, by w możli­wie najkrótszym czasie wieść pełne i dostatnie życie. Książka Jednominutowa gotówka ma na celu przedstawić ci kilka podstawowych niestandar­dowych przepisów na generowanie niekończących się comiesięcznych strumieni gotówki. Jak byś zareagował, gdybyśmy powiedzieli ci, że już za rok będziesz mógł przestać pracować, jeśli tylko poświęcisz temu godzinę dziennie? Nawet nie musiałbyś wstawać w tym celu od kuchennego stołu. Jeżeli kusi cię taka perspektywa, zachęcamy do dalszej lektury, ponieważ w kolejnych rozdziałach przedstawimy przepisy na tego rodzaju życie.
Okładka książki Jednominutowy menedżer. Równowaga życia i pracy

19,90 zł 15,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,64 zł

Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym - o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem.
Okładka książki Żyj lepiej niż dobrze. Spełniaj swoje marzenia

44,90 zł 35,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł

Spełniaj swoje marzenia Największe wyzwanie: być lepszym niż dobrym! Nie zaliczam się do ludzi, którzy unikają wstępów i wprowadzeń, pozwól zatem, że ci wyjaśnię i opowiem, co znajdziesz w tej książce. Urodziłem się w 1926 roku w Alabamie. Rodzice nadali mi imiona Hilary Hinton, ale już od czasów szkolnych przyjaciele - mam nadzieję, że ty również nim jesteś lub zostaniesz — nazywali mnie Zig. Przez całe dziesięciolecia podróżowałem po świecie i opowiadałem ludziom, jak czerpać z życia to, co najlepsze, dając to samo od siebie. Powtarzałem milionom ludzi, że w realiach zawodowych, osobistych, rodzinnych, a także w sprawach związanych z życiem społeczności lokalnej, mogą osiągać wszystko, czego tylko zapragną — pod warunkiem, że będą pomagać innym w spełnianiu ich marzeń. Przez siedemdziesiąt dziewięć lat swojego życia napisałem ponad dwadzieścia książek o tematyce motywacyjnej, zorganizowałem niezliczoną liczbę wykładów i seminariów na temat dostatniego i owocnego życia — dziś mam zatem do powiedzenia więcej niż kiedykolwiek wcześniej. W zasadzie mam wrażenie, jakbym się dopiero rozpędzał. Właśnie dlatego napisałem niniejszą książkę — chciałbym podzielić się z tobą kilkoma uwagami, które, jak sądzę, zmotywują cię w takim samym stopniu, w jakim zmotywowały mnie. Zestawiłem ze sobą kilka zagadnień, którymi się zajmowałem przez te wszystkie lata, i w ten sposób odkryłem zupełnie nowy poziom motywacji. Chciałbym, abyś również i ty mógł go odkryć. Nie pamiętam już dokładnie, kiedy po raz pierwszy użyłem sformułowania „lepiej niż dobrze", ale z pewnością było to dawno temu. Wychowałem się na południu Stanów Zjednoczonych, a konkretne w Teksasie, w związku z czym bardzo często zdarzało mi się uczestniczyć w takiej oto wymianie zdań: „Cześć, Zig! Co tam u ciebie?" „A dobrze, dobrze. A u ciebie?" Zapewne dobrze to znasz. W takiej wymianie zdań nie ma oczywiście nic złego - to zwykły, codzienny sposób pozdrawiania i witania znajomych. W pewnym momencie doszedłem jednak do wniosku, że słowo „dobrze" nie oddaje w pełni mojego samopoczucia — nie opisuje dostatecznie dobrze tego, co wszyscy powinniśmy czuć. Skoro chcemy się cieszyć pełnią życia, to powinniśmy się czuć „lepiej niż dobrze". Właśnie dlatego na pytanie: „Co u ciebie, Zig?" odpowiadam: „U mnie wszystko lepiej niż dobrze". Odpowiedź ta przynosi zadziwiające efekty. Ludzie przystają na chwilę, aby jakoś się do tego ustosunkować. Niektórzy dziękują mi, że podniosłem ich na duchu, inni przejmują ode mnie ten rodzaj powitania. Nie wolno lekceważyć potęgi słów! Stwierdzając: „U mnie wszystko lepiej niż dobrze" - mówiąc o własnym stanie w czasie teraźniejszym — wyrażasz afirmację dla tego, kim jesteś i jak się czujesz. Oczywiście, samo stwierdzenie: „lepiej niż dobrze" na niewiele się zdaje. Wystarczy jednak zrozumieć, czym jest życie „lepsze niż dobre" i naprawdę się o nie postarać, aby faktycznie poczuć się lepiej niż dobrze. Można wskazać trzy filary życia, które jest „lepsze niż dobre": pasję, doskonałe wyniki oraz poczucie sensu życia. Nie sądzę, aby bez zrozumienia każdego z tych trzech elementów ktokolwiek mógł przez dłuższy czas zachować wysoki poziom motywacji. Nie wydaje mi się też możliwe, aby ktokolwiek mógł prowadzić życie „lepsze niż dobre" bez odpowiedniej motywacji...
Okładka książki Małe wielkie sprawy. 163 sposoby osiągania...

69,90 zł 59,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

163 sposoby osiągania doskonałości w biznesie Najnowsza książka Petersa, pełna błyskotliwych i formułowanych z pasją spostrzeżeń o współczesnym biznesie i zarządzaniu, jest zarazem wyznaniem wiary w kreatywność przedsiębiorców i krytyką korporacyjnego zbiurokratyzowania. Już od pierwszej strony książki czytelnik wyrusza wraz z Petersem na krucjatę, której celem jest stworzenie świata pełnego dynamicznych i dążących do doskonałości firm, świata doskonałej obsługi klienta, innowacyjnego myślenia o wszystkich aspektach zarządzania i obsesyjnego dążenia do doskonałości. Peters radzi, nakazuje, motywuje, wyszydza, zachęca i nie odpuszcza: albo firma będzie doskonała w tym co robi, albo skazana jest na zagładę. Peters to biznesowy guru, obdarzony wielkim talentem przekonywania, wypowiadający wojnę biurokratycznemu i zidiociałemu światowi Dilberta. Tom Peters jest osobą fascynującą, obdarzoną intelektem najwyższej próby, a jednocześnie znakomitym autorem. O AUTORZE Tom Peters to guru zarządzania epoki postkorporacyjnej, „über-guru zarządzania” według „Fortune” i „The Economist”, od lat prowadzi na całym świecie słynne seminaria przyciągające tysiące uczestników, wraz z P. Druckerem i M. Porterem na zawsze zmienił myślenie o biznesie i zarządzaniu. Zdobył sławę jako współautor książki W poszukiwaniu doskonałości w biznesie, uznanej w rankingu wydawnictwa Bloomsbury Publishing za „najwspanialszą książkę o biznesie wszechczasów”. Napisał ją jako partner słynnej firmy doradczej McKinsey & Company. Z wykształcenia jest inżynierem (ukończył Uniwersytet Cornella), MBA i doktorat uzyskał na Uniwersytecie Stanforda, był doradcą w Białym Domu. Od wielu lat prowadzi firmę szkoleniową i doradczą Tom Peters Company. Mieszka na farmie w stanie Vermont. Tom Peters wygłasza ok.. 80 wykładów rocznie, większość poza USA. OPINIE Jeśli szczerze wierzysz, że „doskonałość” jest tożsama z Tomem Petersem, kupisz tę książkę, przeczytasz ją, wiele się z niej dowiesz i utwierdzisz się w swojej wierze. Każdy ze 163 sposóbów osiągania doskonałości w biznesie podanych przez Toma potwierdza każdego dnia praktyka. - Stephen R. Covey, autor 7 nawyków skutecznego działania Ten „czarodziej hu, hu, hu!”, ten „imperator doskonałości”, zyskuje twoją sympatię dzięki swojej niepohamowanej energii i zapałowi. - „Financial Times” Małe wielkie sprawy to bez cienia przesady najlepsza książka o zarządzaniu, jaką kiedykolwiek przeczytałem. - Warren G. Bennis, pionier studiów nad przywództwem, profesor zarządzania na Uniwersytecie Południowej Kalifornii Tom Peters to największy przyjaciel i największa zmora biznesu. - „BusinessWeek”
Okładka książki Rewolucja Six Sigma Tw

69,90 zł 42,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,75 zł

Jak General Electric i inne przedsiębiorstwa zmieniły proces w zyski Dzięki programowi Six Sigma zwiększono wydajność i zyski w takich firmach jak General Electric, AlliedSignal czy Motorola. To kierunek dla menedżerów, którzy pragną stworzyć organizacje najwyższej światowej klasy. Jego ilościowe podejście podnosi efektywność i skuteczność organizacji – i sprawiło, że stał się najpopularniejszą metodyką usprawnień w historii. W jaki sposób możesz wykorzystać program Six Sigma w swojej organizacji? Rewolucja Six Sigma pokazuje menedżerom i osobom odpowiedzialnym za wdrożenie tego programu, jak rozpocząć i utrzymać inicjatywę Six Sigma w swojej organizacji. Pomaga w przejściu od zarządzania intuicyjnego do takiego, w którym decyzje biznesowe podejmowane są w oparciu o liczby, dane i fakty. Wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego Six Sigma jest lepsza od innych metod poprawy jakości. Przedstawia kluczowe elementy programu Six Sigma i pokazuje, jak utworzyć odpowiednią infrastrukturę niezbędną do pomyślnego wdrożenia go w firmie każdej wielkości. Proste, lecz szczegółowo przedstawione narzędzia metodyki Six Sigma pozwalają osiągnąć lepszą efektywność, skuteczność i wyższe zyski. Ta książka to łatwy w użyciu przewodnik, opisujący krok po kroku poszczególne fazy metodyki DMAIC i pokazujący menedżerom, w jaki sposób: budować zespoły, które zajmą się procesami bezpośrednio wpływającymi na strategiczne cele biznesowe firmy, pokonywać opór przed zmianą, obliczać wartość sigma na poziomie procesu, tworzyć konkretne opisy wymiernych problemów, którymi zająć się mają zespoły projektowe, stosować narzędzia analizy i usprawniania procesów, osiągać i utrzymywać najwyższe standardy funkcjonowania procesów, unikać błędów, które mogą doprowadzić do klęski programu Six Sigma. Ten praktyczny przewodnik, pełen studiów przypadków ilustrujących prawidłowe i błędne sposoby wdrażania Six Sigma, ma jeszcze jedną zaletę: łatwo się go czyta. O AUTORZE GEORGE ECKES jest założycielem Eckes and Associates, Inc. (EAI), firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu usprawnień, prowadzeniu szkoleń i wdrożeń Six Sigma, rozwijaniu organizacji i zarządzaniu zmianą. W roku 1996 EAI została wybrana na główną firmę konsultingową z zakresu wdrażania programu Six Sigma dla General Electric. OPINIE Rewolucja Six Sigma to wspaniałe kompendium wiedzy i doświadczeń, ukazujących pełne spektrum możliwości Programu Six Sigma. Dostarcza nie tylko gotowych przykładów rozwiązań ale prowokuje do tworzenia własnych, przełomowych. Autor nadaje programowi Six Sigma charakter narzędzia, wspierającego realizację celów strategicznych i  podnoszącego efektywność działań doskonalących. To pierwsza tak kompletna i uniwersalna książka o Six Sigma, wydana w języku polskim. George Eckes łamie wiele stereotypów powstałych na temat Programu i ukazuje jego prawdziwy fenomen – skupienie na realizacji celów strategicznych, rozwoju i motywacji pracowników oraz budowaniu kultury organizacji. - Jarosław Siarkiewicz, Prezes Zarządu Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
Okładka książki Odchudzanie krok po kroku

24,90 zł 15,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,11 zł

Ile razy zdarzyło ci się przechodzić na dietę i tracić kilka kilogramów tylko po to, aby po raz kolejny dojść do momentu, w którym wskazówka wagi ani drgnie? Wielu osobom udaje się schudnąć pierwsze 4, 6 czy 8 kilogramów. Potem, bez względu na to, jak bardzo się starały, nie potrafią zmusić upartych wskazówek wagi do przesunięcia się w lewo; często też powracają do wyjściowej masy ciała. Na szczęście jednak udało się opracować bezpieczne dla zdrowia rozwiązanie, które pomaga uzyskać trwałą redukcję masy ciała. Rozwiązanie to uchroni cię przed frustrującym efektem jo-jo, który często stanowi konsekwencję stosowania diet cud. Dr George L. Blackburn przedstawia rozsądne podejście do kwestii trwałej redukcji masy ciała, które na zawsze zmieni sposób myślenia o odchudzaniu.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

3. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

34,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,80 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj