KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki A teraz stwórz wielką firmę

A teraz stwórz wielką firmę

7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku

  • ISBN: 9788377460801
  • EAN: 9788377460801
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Wydawca: MT Biznes
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 216
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 31,82
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,82
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku
Nie pozwól, żeby zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże dochody gotówki spółki bujnie kwitną dosłownie w skrajnie skomplikowanych postanowieniach.

Nie pozwól, żeby zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże dochody gotówki spółki bujnie kwitną dosłownie w skrajnie skomplikowanych postanowieniach. Twoje biznes może być jedną z nich dzięki książce A właśnie... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej zasadniczą edukację o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch firmowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa/firmy/działalności jednoosobowych/spółki/działalności jednoosobowych.


Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w twarz – wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy eksplorują bogactwo koncepcji i praktycznych rozwiązań, żeby wyodrębnić kluczowe szczegóły tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki „krok po kroku” , oprócz tego przekonujące zademonstrowanie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak:

  • Zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty
  • Opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby
  • Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze
  • Proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku
  • Obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy
  • Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów!

Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych książek na zagadnienie biznesu/firmy/spółki (korporacji, działalności), jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce.

W trakcie gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując personel, pamiętajmy, że wielu znakomitych liderów i kilka najlepiej prosperujących firm (przedsiębiorstw, działalności jednoosobowych, spółek)/firm/spółek/korporacji/firmie działało w czasie zredukowania koniunktury i totalnego krachu. Nadeszła idealna pora, aby przemienić twoje przedsiębiorstwo w kwitnącą, wielką firmę, z którą inni będą chcieli ciągle współpracować.

O AUTORACH:

MARK THOMPSON, współautor bestsellera Jak osiągnąć trwały sukces, to przedsiębiorca seryjny, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100 milionów dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Thompson jest inwestorem spekulacyjnym, nazwanym poprzez magazyn „Forbes” współczesnym królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds. doświadczenia kontrahenta w spółce Schwab, podlegając bezpośrednio jej założycielowi, Charlesowi Schwabowi, i był dyrektorem wielu przedsiębiorstw, w tym Best Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to Leader”, założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu Standforda. Mieszka na Manhattanie i w Dolinie Krzemowej.

BRIAN TRACY to jeden z wybitnych autorytetów w USA w dziedzinie potencjału ludzkiego i prywatnej wydajności. W dodatku, że odnosi nadzwyczajne sukcesy jako przedsiębiorca, co roku prowadzi dynamiczne i porywające prelekcje dla tysięcy osób w spółkach takich jak iBM, Ford, Federal Express, Hewlett-Packard, Pepsi, Northwestern Mutual i setkach innych na całym świecie. Napisał masowe książki, w tym bestseller Jak przewodzą najlepsi liderzy , przy tym Zjedz tę żabę. Jest też autorem i narratorem wielu popularnych skryptów audio. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.


A teraz stwórz wielką firmę – fragment Książki

 

Stań się wielkim liderem


Wiara polega nie tylko na cierpliwości, dzięki której biernie przeczekujemy
bursy.. To raczej duch, który znosi wszystko — z rezygnacją, owszem,
ale przede wszystkim z Jaśniejącą, pogodną nadzieją.
- corazon aquino

Przywództwo to najważniejszy wymóg na drodze do sukcesu. Mówiąc najprościej, przywództwo to gotowość do odpowiedzialności za rezultaty, a potem do poczuwania się do tej odpowiedzialności, bez względu na okoliczności zewnętrzne lub presję.
Przywódca to ktoś gotowy zrobić wszystko, by urzeczywistnić wspaniałe cele. Nie udaje się ich zrealizować za pierwszym ani za drugim razem. Przywódcy mają świadomość, że wielokrotnie będą ponosić porażki. Nie cieszy ich to, ale nie rezygnują, gdy sprawy się nie układają. Osobowość lidera wyróżnia się najbardziej w trudnych warunkach ekonomicznych i podczas poważnych kryzysów.
Dlaczego? W ciężkich czasach konkurenci walczą o bezpieczeństwo i przetrwanie, zamiast skupiać się na klientach. Mniejszą uwagę poświęcają jakości, rezygnują z dodatkowej obsługi i mniej środków przeznaczają na innowacje. Zwalniają pracowników na wszystkich szczeblach. W rezultacie masz dostęp do większej liczby wspaniałych ludzi, którzy mogą z tobą współpracować.
Zwykle w czasach kryzysu przedsiębiorstwa odwołują się ponownie do tego, co na początku uczyniło je wielkimi. W kryzysie przywódcy muszą podejmować odważniejsze decyzje, które przyniosą im wielkość w przyszłości. Twierdzi się, że „północny wiatr stworzył wikingów". W złych czasach masz okazję do pobudzenia ducha na nowo i do znalezienia lepszych sposobów uszczęśliwienia klientów.

Przywództwo ma znaczenie

Dzisiaj przywództwo jest potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Nadszedł czas, abyś zaczął działać całkiem inaczej. To pora na kontratak, na podążanie naprzód, na wprowadzanie innowacji, na znajdowanie lepszych, szybszych, łatwiejszych i tańszych metod osiągania wyników.
Twój dzisiejszy wybór - teraz, na tym rynku - może mieć większy wpływ na twoją spółkę i karierę niż w jakimkolwiek innym czasie. Epiktet napisał: „Okoliczności nie tworzą człowieka; one go tylko odkrywają przed nim samym".
Zdolność do obejmowania kierownictwa, do podejmowania trudnych decyzji, przyjmowania odpowiedzialności i skutecznego dowodzenia może silniej oddziaływać na sukces zespołu albo organizacji niż jakikolwiek inny czynnik. Wszystko, co robisz, aby stać się skuteczniejszym przywódcą, ma zwielokrotniony wpływ na cale przedsiębiorstwo.

Najlepsze i najgorsze czasy

Ludzie często narzekają na fatalną gospodarkę lub bezwzględną konkurencję, ale wielu z najlepszych liderów zaczynało działalność w najgorszych możliwych czasach albo prowadziło ją w najbardziej niesprzyjających okolicznościach.
W latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku Ameryka pogrążyła się w stagflacji, przejawiającej się w wysokich stopach procentowych, zawyżonej cenie gazu i beznadziejnej sytuacji na giełdzie i rynku nieruchomości. Uważano, że oto nastała przegrana dekada, przypominająca tę, którą Ameryka dopiero co przetrwała.
A tymczasem lata siedemdziesiąte XX wieku stanowiły czas, w którym wielcy przedsiębiorcy dokonali czegoś niesłychanego. Mimo zagrożeń terrorystycznych, masowych bankructw, wydłużonych przesyłów gazu, prywatyzacji i klęsk na rynku przedsiębiorcy, tacy jak Charles Schwab, Steve Jobs i Herb Kelleher, doszli do nadzwyczajnych wniosków.
Postanowili, że oto nadszedł idealny czas na otwarcie spółki!

Wyczucie czasu jest przereklamowane

Nieważne, czy chodzi o laureata Nagrody Nobla, Muhammada Yunu-sa czy Nelsona Mandelę, albo o przedsiębiorcze jednostki w rodzaju Richarda Bransona lub Oprah Winfrey, nie należy czekać na „właściwą porę", by coś rozpocząć. Alan Mulally nie przyjął zwyczajnie pracy w Fordzie - skorzystał z olbrzymiej okazji, aby przejąć stery i dokonać zmian, gdy firma i jego kraj potrzebowali go najbardziej.
Wizjonerzy przejawiają zaskakujący talent do podejmowania działania w pozornie najmniej korzystnym czasie. Jeśli przyjrzeć się okolicznościom, w jakich otwierali swoje spółki, to często wybierali porę, którą konkurenci uważali za najgorszą z możliwych. Wielu ludzi, patrząc z zewnątrz, sądzi, że wizjonerom rozpoczęcie działalności przychodziło łatwo i bez wpadek. Nic bardziej mylnego.

Możliwości, jakie stwarza kryzys

Walt Disney, Bili Hewlett i David Packard, Tom Watson (od IBM) oraz Thomas Edison (gdy opracował swoją wizję dla General Electric) - wszyscy zaczynali urzeczywistniać marzenia w chwili, gdy rynki znajdowały się w opłakanym stanie. FedEx, Sports Illustrated, Hyatt, Wikipedia, MTV oraz Trader Joe's otworzyły podwoje dokładnie wtedy, kiedy straszne recesje grzebały wiele innych przedsiębiorstw. Nawet spółkę Google zarejestrowano pod koniec ubiegłego stulecia, gdy nastąpił krach na rynku technologicznym. Leon Charney kupił swój pierwszy budynek w 1980 roku, w noc, gdy Jimmy Carter przegrał w ponownych wyborach na rzecz Ronalda Reagana. Stopy procentowe były dwucyfrowe, a branżę nieruchomości dotknął kryzys. Charney zainwestował dochody z wynajmu w dwanaście stojących w sąsiedztwie budynków, kupując ponad dwanaście hektarów gruntu na Times Square. Nigdy nie przyszłoby mu do głowy, że zostanie miliarderem, a dziś jednym z najnowszych potentatów na liście Forbes 400 mimo aktualnej ogromnej bessy na rynku nieruchomości.
Wang Chuanfu założył BYD (Build Your Dream - zrealizuj marzenie) po klęsce firm internetowych typu dot-com i produkował nowoczesne baterie, gdy nikogo nie obchodziły marzenia eksprofesora o ekologicznym, wolnym od spalin samochodzie napędzanym elektrycznością. W 2008 roku Warren Buffett kupił 10% spółki BYD, czyniąc z Chuanfu miliardera i najbogatszego człowieka w Chinach.

Falstarty

Wiele przedsiębiorstw o długoletniej tradycji nie tylko powstało w złych warunkach gospodarczych, lecz na początku oferowało także niepopularne wyroby. Lista krótkotrwałych, nietrafionych produktów wielkich spółek jest bardzo, bardzo długa. Wydaje się, że biznesowy sukces rodzi się na gruncie wcześniejszych porażek.
Można znaleźć mnóstwo legendarnych przykładów. Telefon komórkowy Newton PDA wyprodukowany przez Apple'a w 1993 roku był zbyt nieporęczny i drogi, aby zapewnić firmie sukces, ale utorował drogę firmie Research in Motion, która wypuściła model Blackberry oraz Nokii, która odniosła olbrzymi sukces za sprawą „inteligentnych telefonów" na długo przed iPhone'em spółki Apple.
Hewlett-Packard gra dzisiaj pierwsze skrzypce, rozwijając się w gorączkowym tempie, i dogania swojego rywala Delia, by zająć pierwsze miejsce na rynku komputerów osobistych. Jednak początki spółki wyglądały całkiem inaczej. Wśród jej pierwszych elektronicznych produktów znalazło się urządzenie do automatycznego spłukiwania toalet oraz maszyna „wstrząsowa" dla osób na diecie. Oba wyroby poniosły klęskę.




A teraz stwórz wielką firmę
Spis Treści

 

  • PRZEDMOWA
  • WSTĘP
  • PODZIĘKOWANIA
  • WPROWADZENIE
  • 1. Stańsię wielkim liderem
  • 2. Opracuj doskonały biznesplan
  • 3. Otocz się wspaniałymi ludźmi
  • 4. Zaproponuj świetne produkty lub usługi
  • 5. Obmyśl genialny plan marketingowy
  • 6. Wypracuj doskonały proces sprzedaży
  • 7. Zapewnij klientowi wspaniałe doświadczenia
  • DODATEK
  • Zbuduj wspaniałe życie!

 


Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj