KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Zarządzanie karierą

24,90 zł 14,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,56 zł

Świat biznesu ulega zmianom, a stare definicje kariery ustąpiły nowym. W poprzednich pokoleniach zadaniem menedżera było ""wspinać się po szczeblach drabiny korporacyjnej"", podążając wyznaczoną ścieżką kariery w jednej firmie na przestrzeni wielu lat. W dzisiejszych czasach większość profesjonalistów zmienia swoich pracodawców - a nawet ścieżki zawodowe - przynajmniej kilka razy w ciągu życia. Ludzie modyfikują swoje obecne zajęcia lub zmieniają zawód z wielu powodów. Bez względu na to, co jest przyczyną impulsu do zmiany zawodu - i czy modyfikujemy naszą obecną rolę, czy szukamy zupełnie innej - każdy z nas musi postrzegać siebie jako ""tego, kto decyduje o swoim losie"". Nie możemy spodziewać się, że nasi pracodawcy zapewniają nam dożywotnie zatrudnienie w zawodzie naszych marzeń. Mając na uwadze te realia, postaw sobie pytanie: w jaki sposób ty, jako menedżer możesz ocenić swoją karierę i dokonać wszelkich potrzebnych zmian?
Okładka książki Nowe tendencje i wyzwania w zarządzaniu personelem

58,00 zł 46,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,51 zł

W książce zostaty poruszone następujące zagadnienia: - rola zmian w rozwoju organizacji, - strategiczny aspekt zarządzania zasobami ludzkimi, - techniki analizy strategicznej personelu, - znaczenie wiedzy we współczesnych przedsiębiorstwach, - systemy kompetencyjne w zarządzaniu zasobami ludzkimi, - motywacyjny charakter procedur personalnych, - ocena realizacji funkcji personalnych, - rozwój organizacji wirtualnych i elastycznych form zatrudnienia, - stres i patologiczne zjawiska w organizacji, - społeczna odpowiedzialność firmy i etyka w biznesie.
Okładka książki Szalone lata dziewięćdziesiąte

39,00 zł 30,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,73 zł

Kolejna fascynująca książka noblisty i byłego szefa doradców ekonomicznych prezydenta Billa Clintona, znanego i cenionego już na polskim rynku autora takich bestsellerów, jak Globalizacjs i Ekonomia sektora publicznego. Tym razem J. E. Stiglitz analizuje gospodarkę amerykańską oraz politykę gospodarczy i międzynarodową prowadzony przez rząd Stanów Zjednoczonych w latach dziewięćdziesiątych XX wieku - okresie uznanym za jeden z najdłuższych cyklów koniunkturalnych. Wyjaśnia też rolę „nowej gospodarki", zjawisko nakręcania koniunktury przez giełdę i „twórczej księgowości". Omawiając gospodarkę amerykańską, porusza jednocześnie najważniejsze problemy występujące w gospodarce światowej - bezrobocie, zadłużenie, niesprawiedliwość społeczny.
Okładka książki Ekonomika Przedsiębiorstw cz.2 DIFIN

26,00 zł 21,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,01 zł

Podręcznik Ekonomika przedsiębiorstw część 2 został opracowany na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika przedsiębiorstw, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technika ekonomisty nr 23 02/T-5, SP/MEN/1998.02.24. Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia na poziomie technikum i szkoły policealnej. Jego treści są zgodne ze zmodyfikowaną podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych dla technika ekonomisty.
Okładka książki Usługi marketing i zarządzanie

56,90 zł 41,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,67 zł

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Opakowanie Ewolucja zarzadzania organizacjami na przełomie wieków

80,00 zł 55,03 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,03 zł

Niniejsza monografia, poświęcona wybranym zagadnieniom ewolucji zarządzania organizacjami, jest zbiorem opracowań 52 autorów: 6 bułgarskich, 5 rosyjskich i 41 polskich. Zostały one zgrupowane w trzech częściach: - Społeczno-ekonomiczne skutki transformacji ustrojowych. - Restrukturyzacja przedsiębiorstw a zmiany w sferze zatrudnienia. - Przekształcenia w realizacji funkcji personalnej przedsiębiorstw.
Okładka książki Kontrola kosztów Element zarządzania strategicznego

61,95 zł 50,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Maksymalne wykorzystanie zasobów organizacji przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów stanowi jeden z głównych celów osób zarządzających przedsiębiorstwami. Często jednak cięcie kosztów przeprowadza się w sposób szkodliwy dla firmy. Autor książki analizuje pułapki, których powinni w tym zakresie unikać menedżerowie, oraz przedstawia elastyczny model kontroli kosztów, mogący zapewnić firmie stabilność i zrównoważony wzrost.
Opakowanie Ochrona wiedzy a kapitał intelektualny organizacji

52,00 zł 35,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,77 zł

O rozwoju każdej organizacji decyduje posiadany przez nią kapitał intelektualny, którego bardzo ważnym elementem jest wiedza podlegająca ochronie. W książce pokazano rolę i znaczenie ochrony wiedzy w tworzeniu i powiększaniu kapitału intelektualnego organizacji, zaprezentowano istotę i podstawowe zasady ochrony wiedzy, przedstawiono również problemy związane z zarządzaniem wiedzą chronioną, a także możliwości i sposoby korzystania z dostępnej w sieciach komputerowych informacji o wiedzy chronionej.
Okładka książki Kierownik w organizacji

55,00 zł 44,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43 zł

Prezentowana praca poświęcona jest zachowaniu kierownika w organizacji. Nauka dotycząca kierowania jest stosunkowo młodą dyscypliną wiedzy. Na przestrzeni kilkudziesięciu lat rozwinęła się ona na tyle, że zaczyna zdobywać pewną samodzielność, co staje się możliwe dzięki jej specyfice wyodrębniającej ją z innych dziedzin wiedzy. Przedstawiana czytelnikom książka stanowi próbę takiego wyboru zagadnień, aby mogła ona stanowić punkt wyjścia do autorefleksji nad własną efektywnością w pełnieniu roli kierownika zespołu. Głównym adresatem książki są kierownicy, których autor traktuje w sposób nietypowy - jako badaczy, chcących doskonalić swój warsztat pracy nie tylko poprzez studiowanie pozycji naukowych, pomocnych w rozwijaniu umiejętności technicznych, ale także umiejętności psychologiczno-społecznych. Praca ta może stanowić także materiał źródłowy dla studentów różnych kierunków nauk społecznych: organizacji i zarządzania, psychologii, pedagogiki, socjologii, ekonomii oraz nauk politycznych
Okładka książki Business English Readings Handbook

55,00 zł 39,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,48 zł

Business English Readings to podręcznik, którego założeniem jest równoczesna nauka angielskiego dla potrzeb biznesu, a także biznesu po angielsku. Obejmuje główne dziedziny biznesu takie jak: bankowość, ubezpieczenia, handel zagraniczny, marketing, reklamę, członkostwo Polski w Unii Europejskiej oraz różnice kulturowe. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów prawa, ekonomii, marketingu, nauczycieli języków specjalistycznych, ludzi biznesu oraz wszystkich osób zainteresowanych pogłębianiem znajomości angielskiego języka biznesu. Autorzy będący wykładowcami języka angielskiego na Uniwersytecie Śląskim, zajmują się nauczaniem języka angielskiego dla celów specjalistycznych. Ponadto zaangażowani są w liczne projekty edukacyjne i działalność naukową. Pracą zespołu kierował dr Piotr Mamet, którego doświadczenie obejmuje nie tylko teoretyczną i praktyczną znajomość zagadnień związanych z angielskim językiem biznesu, ale również wiedzę fachową w dziedzinie handlu zagranicznego.
Opakowanie Marketing usług turystycznych

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
Okładka książki Spór o globalizację Kto zyskuje, kto traci, ile i dlaczego?

35,00 zł 22,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,54 zł

(...) Nie ma „lepszego" sposobu trwonienia pieniędzy publicznych niż poprzez tzw. politykę rolną. Koszt tej rozrzutności w najbardziej uprzemysłowionych krajach świata wynosi rocznie 360 miliardów dolarów rocznie. Płacą za to podatnicy-i konsumenci. (...)
Okładka książki 7 nawyków skutecznego działania

39,90 zł 23,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

7 nawyków skutecznego działania to sposób na życie, w którym ważne miejsce zajmuje wiara we własne możliwości a podejmowane działania przynoszą doskonały efekt. Jak przekonuje autor, wystarczy je w sobie wypracować. I nawet jeśli dla Ciebie siedem to liczba kosmiczna, pomyśl o twórczych zmianach, jakie czekają twoją osobowość, czy o relacjach z drugim człowiekiem, o jakich do tej pory mogłeś sobie pomarzyć. Jest to książka dla osób, które potrzebują inspiracji i motywacji, aby zacząć pracę nad rozwojem osobistym i zmianami.7 nawyków skutecznego działania to sposób na życie, w którym ważne miejsce zajmuje wiara we własne możliwości a podejmowane działania przynoszą doskonały efekt. Jak przekonuje autor, wystarczy je w sobie wypracować. I nawet jeśli dla Ciebie siedem to liczba kosmiczna, pomyśl o twórczych zmianach, jakie czekają twoją osobowość, czy o relacjach z drugim człowiekiem, o jakich do tej pory mogłeś sobie pomarzyć. Jest to książka dla osób, które potrzebują inspiracji i motywacji, aby zacząć pracę nad rozwojem osobistym i zmianami.   Zobacz Wersję Audio 7 Nawyków Skutecznego Działania Jeden z najbardziej wpływowych ludzi Ameryki wskazuje, jak - kierując się wewnętrzną uczciwością, poszanowaniem innych, a przede wszystkim świadomością tego, co najważniejsze, a nie tego, co pilne - doprowadzić do erupcji własnych możliwości i tworzyć synergię, oznaczającą zwielokrotnione efekty wspólnych działań. Wypracowanie owych siedmiu nawyków prowadzi do twórczych zmian wewnętrznych, kształtowania trwałych relacji z innymi, inspirującego przywództwa na poziomie osobistym, interpersonalnym i menedżerskim. Swoje tezy autor ilustruje barwnymi, wiarygodnymi przykładami zaczerpniętymi z własnych doświadczeń. Stephen R. Covey uhonorowany został m.in. odznaczeniem Thomas Morę College Medallion oraz międzynarodową nagrodą pokojową - Sik'h 1998 International Man of Peace Award. W 1996 r. „Time" umieścił go na liście najbardziej wpływowych ludzi Ameryki. Prócz 7 nawyków skutecznego działania, które stały się światowym bestsellerem, Covey napisał: Najpierw rzeczy najważniejsze, Zasady skutecznego działania przywódcy, 7 nawyków szczęśliwej rodziny.7 nawyków skutecznego działania Spis treści CZĘŚĆ PIERWSZA PARADYGMATY I ZASADY 9 Od wewnątrz 11 Siedem nawyków - zarys 43 CZĘŚĆ DRUGA PRYWATNE ZWYCIĘSTWO 61 Nawyk pierwszy Bądź proaktywny 63 Zasady własnej wizji 65 Nawyk drugi Zaczynaj z wizją końca 93 Zasady przewodnictwa 95 Nawyk trzeci Rób najpierw to, co najważniejsze 145 Zasady zarządzania sobą 147 CZĘŚĆ TRZECIA ZWYCIĘSTWO PUBLICZNE 187 Paradygmaty współzależności 189 Nawyk czwarty Myśl w kategoriach wygrana-wygrana 209 Zasady przewodzenia innym 211 Nawyk piąty Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumiany 245 Zasady komunikacji empatycznej 247 Nawyk szósty Synergia 273 Zasady twórczej współpracy 275 CZĘŚĆ CZWARTA ODNOWA 299 Nawyk siódmy Ostrzenie piły 301 Zasady wszechstronnej samoodnowy 301 Raz jeszcze - od wnętrza 323 Nota od autora Dodatek A Możliwe sposoby percepcji wypływające z różnych centrów 335 Dodatek B Dzień drugiej ćwiartki w biurze 343
Okładka książki Nie wysyłaj cv, czyli jak się dostać...

39,00 zł 25,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62 zł

Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązywać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą je własnymi zmartwieniami i będą wymagali dodatkowej obsługi. One chcą pozbyć się tego wszystkiego.Jeśli nie masz pojęcia, dlaczego dana firma powinna cię zatrudnić, istnieje duże prawdopodobieństwo, że ona również nie będzie tego wiedziała. Znasz siebie, wiesz, jakie masz zdolności. Po przeanalizowaniu profilu firmy, w której chciałbyś pracować, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób możesz jej pomóc - zarówno poprzez jakieś doraźne rozwiązanie, jak i w perspektywie długotrwałej współpracy. To, czy zdołasz sprzedać samego siebie, zależy od tego, w jaki sposób możesz w czymś pomóc.
Okładka książki Jak zostać Ceo, czyli o zasadach dochodzenia na sz

39,00 zł 25,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62 zł

Jeśli jesteś już w dobrej firmie i planujesz w niej awansować to sprawdź jak to zrobić naprawdę skutecznie. Zasady zebrane przez Foxa to esencja tego co powinieneś rozumieć i zastosować, aby każdy szef chciał mieć ciebie przy sobie, torując ci drogę na szczyty.
Okładka książki Zarządzanie skierowane na podwładnego

15,75 zł 10,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,52 zł

Książka ta ma tytuł Zarządzanie skierowane na podwładnego, ponieważ główny ciężar rozwoju firmy przeniesiony jest z osoby zarządzającej na pracowników. Efekt ten został uzyskany przez przydanie sprecyzowanego zakresu wolności niemal na każdym stanowisku pracowniczym. W książce bezpośrednio nie wskazuje się szczególnej roli podwładnego, lecz cała filozofia tej pracy nakierowana jest na uwolnienie go od ciężaru bezmyślnej podległości i danie mu praw do samodzielnego rozwoju firmy i siebie. Autor
Opakowanie Twórczość użyteczna w zarządzaniu i działaniu

26,25 zł 18,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,06 zł

Książka jest zbiorem artykułów podejmujących wskazaną problematykę. Zawarte w niej prace zostały zgrupowane wokół następujących tematów: - ogólna refleksja nad wartościami ze szczególnym uwzględnieniem działania twórczego - wartości w problematyce zarządzania oraz - wartości a refleksja o człowieku.
Okładka książki Jak być wielkim szefem

39,00 zł 25,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62 zł

Być wielkim szefem nie jest dziś łatwo. Jeśli szukasz praktycznych i oryginalnych wskazówek, jak znaleźć najlepszych pracowników, albo jak sobie radzić w trudnych stosunkach z podwładnymi, to sięgnij do tej niezwykłej książki. Nie będziesz zawiedziony, gdyż Fox jest arcy-mistrzem niekonwencjonalnego spojrzenia na biznes. Przedstawione tu prawdziwe historie oraz rady, uzyskane od najbardziej wpływowych i najwyżej cenionych szefów w Ameryce, będą odświeżające nie tylko dla twojego intelektu, ale i dla twojego portfela.
Okładka książki Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw

40,01 zł 29,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,45 zł

W gospodarce światowej obserwuje się tendencję do zacieśniania współpracy między przedsiębiorstwami i osiągania w ten sposób przewagi konkurencyjnej. Wybór partnera rynkowego oraz właściwe zarządzanie partnerstwem to obecnie niezwykle poszukiwane umiejętności menedżerskie. Celem książki jest omówienie czynników warunkujących rozwój efektywnych więzi partnerskich, metod pomiaru efektywności relacji partnerskiej, przemian w sferze zaopatrzenia przedsiębiorstw oraz specyfiki zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw.
Okładka książki Jak zostać mistrzem marketingu

39,00 zł 22,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,74 zł

Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe &raquozasady&laquo na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!&Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj