KATEGORIE [rozwiń]

Chudoba Tadeusz

Okładka książki Model systemy społecznego a problemy zarządzania

48,00 zł 38,62 zł


Książka Model systemu społecznego a problemy zarządzania zawiera wielostronny obraz rzeczywistości społecznej stanowiący jednak funkcjonalną całość.Prezentuje całkowicie odmienny i ure- alniony obraz rzeczywistości społecznej włączając w nią środowi- sko naturalne,w którym toczy się życie określonego społeczeństwa.W publikacji tej zostały przedstawione m.in.: sformułowania precyzujące istotę aktywności i efektywności, istotę kultury,sztuki zarządzania, podstawowe kierunki aktywności społeczeństwa, główne składniki struktur każdego z kierunków aktywności decydujące o istnieniu określonego rodzaju działania, specyfiki podstawowych kierunków działalności kierowniczej. Opracowanie to jest interesujące i pomocne zarówno dla kadry kierowniczej różnych szczebli zarządzania,jak i dla przedstawicie- li wielu dyscyplin naukowych wspomagających sprawność i sku- teczność działalności kierowniczej. Dr Tadeusz Chudoba, z wykształcenia historyk, pracę doktorską pisaną pod kierunkiem prof.Stanisława Herbsta ukierunkował na badanie ryn- ków w różnych ujęciach:lokalnym,regionalnym i ogólnopolskim. Po uzyskaniu stopnia doktora pracował w Katedrze Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie i w Zakładzie Problemów Społecz- nych Instytutu Turystyki.W tym czasie odbył szereg podróży do Holandii, Wielkiej Brytanii,Norwegii i USA połączonych z wykładami gościnnymi, nawiązał liczne kontakty naukowe i zapoznał się z interesującą,niedo- stępną wówczas w Polsce literaturą przedmiotu oraz praktycznym podej- ściem do zarządzania i jego ekonomiczności oraz sprawności. W latach 1984-1996 przebywał w Szwecji gdzie w Skörde m.in.był wy- kładowcą w Högskolan –fili Uniwersytetu w Göteborgu.
Okładka książki Marketing w turystyce

39,90 zł 34,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Okładka książki Theory of tourism and tourism management

59,00 zł 47,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned tourism phenomena. In this book tourism reality's phenomena are seen from many sides: as processes, as defined elements of the tourism reality, as showing the essence of culture or artistry of tourism management, as well as the world of definitions showing the essence of the results in every element of tourism phenomena. The main subject of dr. Tadeusz Chudoba educational activity has been anatomy of tourism phenomena, tourism marketing and tourism management. Currently he works in College of Tourism and Foreign Languages, but also in Tourism and Recreation Institute within Warsaw Marie Curie University. Living in Sweden he was lecturer in tourism marketing. He had guest lectures in four universities in the USA; Las Vegas, Niagara Falls, East Lansing and Logan as well as in Lillehammer in Norway and in Breda in the Netherlands. The Author of this book has been working as a lecturer or researcher in Tourism Institute and in several other schools of higher education since 1967.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka