Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki
-
Autor: Elżbieta Małgorzata Jagiełło
- ISBN: 9788375610178
- EAN: 9788375610178
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 168
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,82złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,82 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak:
- Czym jest konkurencyjność gospodarki?
- Dlaczego jest ona ważna z punktu widzenia biznesu i całego społeczeństwa?
- Czym jest strategia budowania konkurencyjności gospodarki?
- W jaki sposób przystąpić do strategicznego budowania konkurencyjności i co przesądza o skuteczności takiego działania?