KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
72,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,37 zł

53,87 zł
73,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,66 zł

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł
Okładka książki Biznes a ochrona konkurencji

72,45 zł 58,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł

Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutków regulacji w zakresie prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: - Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? - Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? - Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? - Jakie warunki muszą być spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego? W książce przedstawiono i omówiono regulacje i orzecznictwo antymonopolowe Unii Europejskiej oraz adekwatne opisy doświadczeń firm prowadzących działalność w Unii, w tym również w Polsce. Zaprezentowano ekonomiczne uzasadnienie prawa konkurencji, odwołując się do podstaw mikroekonomii i nauk o zarządzaniu. Książka powstała na podstawie doświadczeń autorki zdobytych w pracy na stanowisku doradcy antymonopolowego dużych firm polskich i zagranicznych oraz podczas tworzenia Urzędu Antymonopolowego i kierowania jego pracami w pierwszym okresie polskiej transformacji.
Okładka książki Gry i zachowania nieetyczne w organizacji

42,00 zł 33,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93 zł

W książce omówiono gry społeczne prowadzone w organizacji. Dokonano analizy różnych nieetycznych zachowań, takich jak: kradzież, szantaż, sabotaż, zdrada, inwigilacja, protekcja. Zawarto również praktyczne porady dotyczące zarządzaniem zachowaniami nieetycznymi. Każdy z nas jest aktorem i posiada wiele możliwości zmieniania własnego zachowania (inaczej zachowujemy się w obecności przełożonego, kolegów z pracy, inaczej, kiedy jesteśmy sami). O tej prawdzie od dawna wiedzą socjologowie, ekonomiści, specjaliści z zarządzania. Gramy również we współczesnych organizacjach produkcyjnych, usłu­gowych, a gry te są coraz bardziej przemyślane, per?dne. Organizacja jest teatrem, w którym wyróżnić można publiczność, scenerię, aktorów z przypisanymi rolami, reżyserów, specjalistów od naświetlenia, garderobianych. Ta metafora jest dzisiaj wyjątkowo aktualna. Wzrasta nasza wiedza o metodach socjotechnicznych, wzrasta znaczenie pracy w naszym codziennym życiu. Współczesne organizacje są coraz bardziej złożonymi systemami społecznymi, a wszelkim grom towarzyszy wiele zachowań nieetycznych. Korupcja, kłamstwo, oszczerstwo, zdrada, inwigilacja, oszukiwanie, nepotyzm, sa­botaż, szantaż, to tylko wybrane przykłady coraz częściej spotykanych przejawów zachowań nieetycznych. Ważne jest wobec tego to, aby wiedzieć, w jaki sposób można kształtować zachowania etyczne i zarządzać „pracownikami trudnymi”. Kiedy jednak czymś zarządzamy, to nie możemy zapominać o tym, że nasz rzeczywisty wpływ na zachowania pracow­ników jest ograniczony. Nie można bowiem, jak wydaje się niektórym przełożonym, zaszu?adkować jakiegokolwiek pracownika. Każdy z nas jest kimś wyjątkowym, a mechanizmy naszego postępowania są na szczęście wielką tajemnicą.
Okładka książki Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy

54,90 zł 44,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł

W publikacji przedstawiono:- koncepcję zarządzania strategicznego,- typologię strategii zarządzania,- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,- analizę strategiczną,- planowanie strategiczne,- implementację strategii i kontrolę strategiczną.Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych praca zawiera empiryczne prezentacje rozwiązań organizacyjnych, analiz, planów i programów sporządzanych w praktyce gospodarczej.Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz dla menedżerów praktyków...
Okładka książki Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem

51,90 zł 35,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,84 zł

W książce omówiono wiele nowych metod i systemów wspomagających zarządzanie różnymi sferami działalności przedsiębiorstwa. Opracowane przez zespół autorski rozwiązania metodyczne i informatyczne obejmują cztery grupy zagadnień: wspomaganie decyzji logistycznych przedsiębiorstwa w zarządzaniu łańcuchem dostaw, metody i systemy komputerowe wspomagające planowanie produkcji, zarządzanie jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstwach produkcyjnych, operacyjne prognozowanie popytu na rynkach docelowych. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne poleca tę książkę studentom wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu informatyki ekonomicznej oraz zarządzania, przede wszystkim na kierunkach: zarządzanie i marketing oraz zarządzanie i inżynieria produkcji. Powinna również posłużyć jako źródło wiedzy dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się teorią lub praktyką projektowania systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Prof. dr hab. inż. Ryszard Knosala zajmuje się naukowo metodyką zarządzania przedsiębiorstwem, metodologią wspomagania podejmowania decyzji i aplikacjami metod sztucznej inteligencji. Opublikował jako autor lub współautor ponad czterysta artykułów naukowych, w tym około stu za granicą. Jest autorem lub współautorem dziewiętnastu książek i podręczników akademickich, między innymi: Bewerten technischer Systeme (Springer Verlag) i Zastosowanie metod sztucznej inteligencji w inżynierii produkcji (WNT). Profesor Ryszard Knosala jest prezesem Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją oraz redaktorem naczelnym ogólnopolskiego czasopisma "Zarządzanie Przedsiębiorstwem", a także redaktorem rocznych wydań zbioru prac Komputerowo zintegrowane zarządzanie.
Okładka książki Rozwój nowego produktu

60,90 zł 45,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,10 zł

W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.
Okładka książki Systemy wspomagania decyzji Jak korzystać z wiedzy i informacji

29,00 zł 23,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,43 zł

Systemy Wspomagania Decyzji to programy bądź pakiety programów, które łączą w sobie możliwości gromadzenia i przetwarzania dużej ilości danych, wykorzystywania różnorodnych modeli i inteligentnego posługiwania się zgromadzonymi danymi oraz wiedzą. Pozwalają analizować dane i wyciągać wnioski w sposób bliski sposobowi myślenia człowieka - przy wykorzystaniu danych niepewnych bądź rozmytych, analogii i metod uczenia się, ponieważ nieodłączną częścią systemu wspomagania decyzji jest moduł oparty o elementy sztucznej inteligencji. Jako takie, systemy wspomagania decyzji znajdują coraz szersze zastosowanie w wielu dziedzinach życia. Książka umożliwia zarówno poznanie ciekawych metod stosowanych w tych systemach jak i wprowadza świadomość istnienia takich systemów, narzędzi do ich tworzenia oraz sposobów ich wykorzystania, co może być pomocne w rozwiązywaniu wielu problemów, dla których dziś nie ma rozwiązań algorytmicznych. Książka jest zaadresowana do osób, które mogą stać się ekspertami w pewnych dziedzinach i zetknąć się z koniecznością przekazania swojej wiedzy tak, aby mogła ona być wykorzystana w tych systemach, a także do osób, które będą tworzyły koncepcje systemów wspomagania decyzji. Kierowana jest zarówno do ekspertów, którzy dzielą się wiedzą jak i do projektantów systemów.
Opakowanie Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy

50,00 zł 40,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł

Książka stanowi cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym, dla wszystkich osób interesujących się zastosowaniem nowoczesnych instrumentów w procesie generowania i rozwoju wiedzy w organizacji oraz zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym. Rozumienie nowej gospodarki jest nieodłącznie związane ze wzrostem roli zasobów niematerialnych, a szczególnie wiedzy. Dużą zaletą recenzowanej książki jest systematyzacja takich pojęć jak: wiedza, zarządzanie wiedzą, system zarządzania wiedzą, kapitał intelektualny i jego diagnoza, prezentacja różnych koncepcji, które do tej pory nie zostały w tak kompleksowy sposób przedstawione czytelnikowi. Autorzy przedstawiają wizję organizacji przyszłości, wskazując na pewne wyznaczniki nowoczesnych organizacji, jak choćby nowe wymagania od kultur organizacyjnych przedsiębiorstw, wzrost roli kapitału intelektualnego i wiedzy w organizacji. W ostatnim rozdziale zaprezentowano w szczegółowy sposób różnorakie systemy wspomagające zarządzanie wiedzą, wręcz opisano poszczególne instrumenty. Publikacja ta może być przydatna dla studentów i menedżerów, starających się poznać konkretne narzędzia zarządzania wiedzą. O dużym znaczeniu recenzowanej książki stanowią głównie: aktualność i ranga podjętej problematyki, poziom naukowy wszystkich rozdziałów oraz wpływ profesjonalnej redakcji naukowej na spójność książki, która chociaż jest pracą zbiorową, jest też zwartą publikacją. Uznanie budzi zarówno logiczna sekwencja rozważań, inteligentny podział na części, jak i interesująca treść poszczególnych rozdziałów. Na uwagę zasługuje także strona gra?czna książki - liczne, często oryginalne rysunki, które ożywiają prezentację treści i są pomocne w jej zrozumieniu. Książka doskonale spełnia swoją rolę jako źródło inspiracji w poszukiwaniu wskazówek pomocnych w rozwiązaniu problemów charakterystycznych dla nowoczesnej organizacji.
Okładka książki Identyfikacja potrzeb szkoleniowych Szkolenia

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,02 zł

Książka zawiera opis podstawowych procesów identyfikacji potrzeb szkoleniowych (IPS) oraz narzędzi i kwalifikacji potrzebnych do podjęcia pierwszych kroków przy projektowaniu i przeprowadzaniu efektywnego szkolenia pracowników. Zawiera schematy, kwestionariusze i listy kontrolne pomagające w podejmowaniu przemyślanych decyzji i rozważnych działań w celu stworzenia efektywnego procesu IPS. Autorzy podają różne techniki dopasowywania indywidualnych możliwości uczenia się do potrzeb i celów całej organizacji. Podkreślają przy tym znaczenie połączenia pracy z nauką, a także rozważają, w jaki sposób zniwelować różnicę między potrzebami ludzi a wymaganiami pracy, jaką mają wykonywać.
Okładka książki Inżynieria zarządzania część 1

59,00 zł 38,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,82 zł

Nowe wydanie przynosi cały nowy rozdział poswięcony nowoczesnym koncepcjom zarządzania. Autor przedstawia aktualne koncepcje zarządzania produkcją oraz projektowania i organizowania systemów produkcyjnych, a szczególnie zagadnienia dotyczące integracji ludzi, informacji, wyposażenia technicznego i kapitału w warunkach gospodarki rynkowej z uwzględnieniem stosowania współczesnych osiągnięć techniki high technology. Wskazuje metodologię postępowania dla uzyskania poprawy produktywności i jakości oraz wzrostu zyskowności, uwzględniając wymagania humanizacji pracy i ochrony środowiska.
Okładka książki Controlling Planowanie kontrola kierowanie

46,00 zł 34,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,40 zł

Znajomość metod zarządzania przedsiębiorstwem to wiedza potrzebna każdemu menedżerowi. Controlling to jedna z metod grupująca w sobie planowanie, kontrolę i kierowanie procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie. Ta książka napisana jest przede wszystkim dla praktyków zarządzania. Stroni od teoretyzowania, natomiast wskazuje konkretnie, jakimi instrumentami musi dysponować przedsiębiorstwo, aby właściwie ocenić swoje działania i skutecznie nimi kierować. Controlling proponuje zespołowy styl zarządzania, w którym podstawowe znaczenie ma przekształcanie mentalności pracowników i powodowanie, aby każdy z nich świadomie kształtował i realizował wspólny cel przedsiębiorstwa. Wskazuje, jak stworzyć w przedsiębiorstwie obiektywny i wiarygodny system informacji, który pozwoli dyrekcji i kierownikom podejmować szybkie i prawidłowe decyzje.
Okładka książki Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych

50,00 zł 40,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł

Z rezenzji prof. dr hab. Andrzeja Dzięgi: „To jest dzieło o prawdziwym zaufaniu. Pracodawcy do pracownika, pracownika do pracodawcy. Pracowników nawzajem do siebie. Zwykłego zaufania pomiędzy ludźmi, chociaż wpisanego w twardą rzeczywistość życia gospodarczego. Znowu powraca myśl Jana Pawła II, przywoływana już jako klasyczna teza katolickiej nauki społecznej, że te relacje muszą być partnerskimi relacjami. Partnerzy sobie ufają. Liczą na siebienawzajem. Są sobie potrzebni. (...). Ufam, że to opracowanie otworzy nowy etap dyskusji wokół problematyki zarządzania, organizacji wspólnych działań i odpowiedzialności za wspólne sprawy. Bardzo nam takiej dyskusji brakuje w Polsce i w Europie. Myślę, że także w świecie”.
Okładka książki Marketing bezposredni i interaktywny

61,90 zł 46,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,80 zł

Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się takie przedmioty, jak marketing interaktywny, komunikacja w Internecie, marketing bezpośredni, zarządzanie relacjami z klientem. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
Okładka książki Profesjonalne zarządzanie

61,90 zł 46,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,77 zł

W podręczniku pokazano metody tworzenia praktycznych narzędzi niezbędnych menedżerowi do efektywnego zarządzania firmą i sprostania wyzwaniom, jakie niesie XXI wiek. Podręcznik uczy obecnych i przyszłych menedżerów, jak zostać przywódcą w ośmiu różnych rolach zwykle pełnionych przez menedżera, tj. kierownika, producenta, mentora, pomocnika, koordynatora, kontrolera, innowatora, pośrednika. Wykład jest obudowany praktycznymi przykładami i instrukcjami postępowania w różnych sytuacjach.
Okładka książki Najważniejsi klienci

49,90 zł 39,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,72 zł

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku – klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Większość zamieszczonych w książce przykładów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiązań pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (Hi-Tech), niemniej jednak można je z łatwością zaadaptować do innych branż, uzyskując w ten sposób nowe mechanizmy, które mogą być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych. Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia: - psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych); - metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe; - nowoczesności i tradycji – Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw. Ta na pierwszy rzut oka trochę dziwna mieszanka wiedzy pochodzącej z różnych dziedzin nie tylko powinna pozwolić ci zrozumieć, jak to się stało, że Centertel z pozycji outsidera na rynku operatorów telefonii mobilnej został niekwestionowanym liderem tego rynku, jak dziesiątki młodych ludzi pracujących w tej firmie przeszło metamorfozę, zostając najlepszymi sprzedawcami na rynku polskim, ale także pozwoli ci wybrać dla siebie najlepszy, najbardziej pasujący do twoich predyspozycji sposób na osiąganie celów biznesowych – stworzyć swój szczególny, niepowtarzalny sposób na sukces.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem operacyjnym

71,00 zł 57,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,36 zł

W książce autor przedstawia propozycję systemu zarządzania ryzykiem operacyjnym w instytucji finansowej średniej wielkości, który może być stosowany w polskim sektorze finansowym i który spełnia wymagania nowej umowy kapitałowej. Publikacja zawiera obszerny przykład prezentujący sposób obliczania ekspozycji na ryzyko operacyjne ze szczególnym uwzględnieniem modelowania rozkładu dotkliwości strat operacyjnych. Omówione w niej zostały także wszystkie najważniejsze zagadnienia, których znajomość jest niezbędna do skutecznego zarządzania ryzykiem operacyjnym w instytucji finansowej: - regulacje zawarte w nowej umowie kapitałowej, - zasady gromadzenia i raportowania informacji o stratach operacyjnych, - metody pomiaru ryzyka operacyjnego i obliczania kapitału wymaganego na jego pokrycie (ze szczególnym uwzględnieniem podejść zaawansowanych), - sposoby zabezpieczania się przed ryzykiem operacyjnym.
Okładka książki Ekonomika Przedsiębiorstw cz.3 DIFIN

22,00 zł 17,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,77 zł

Treści zawarte w podręczniku wynikają z programu nauczania przedmiotu ekonomika przedsiębiorstw dla zawodu technik ekonomista nr 23 02/T-5, SP/MEN/1998.02.24, zawartego w dokumentacji programowej. Podręcznik prezentuje aktualny stan wiedzy ekonomicznej, a zawarta w nim tematyka dobrana jest starannie z zachowaniem korelacji między przedmiotami zawodowymi realizowanymi w cyklu nauczania.
Okładka książki Zastosowania badań marketingowych

59,00 zł 44,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,57 zł

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Okładka książki Media i komunikowanie masowe

54,00 zł 43,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł

- syntetyczny i aktualny - niezbędny w pracy i na studiach - przedstawia rolę mediów i komunikowania w życiu społecznym - prezentuje rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne - w obecnym wydaniu całkowicie nowy- uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografia najnowszych prac w jezyku polskim
Opakowanie W kierunku rozszerzonego przedsiębiorstwa

70,00 zł 56,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,55 zł

"Zapoczątkowana publikacjami z początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku historia serii wydawniczej Studia Informatyki Gospodarczej jest zarazem historią integracji systemów informacyjnych, która początkowo koncentrowała się wokół hasła komputerowo zintegrowanego wytwarzania (...), a następnie zajęła się rezinżynierią procesów łamiącą tradycyjne wewnętrzne struktury przedsiębiorstw. Obecnie zajmuje się ona opisem obszaru procesów wewnętrznych i zewnętrznych (...). Z kolei w prezentowanej pracy głównym zagadnieniem jest wyjście organizacji poza pole własnych procesów biznesu i wkroczenie na teren relacji międzyorganizacyjnych". Prof. zw. dr hab. Tadeusz Kasprzak
Okładka książki Zarządzanie zasobami ludzkimi

61,90 zł 44,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł

Wiedza, umiejętności, zdolności, motywacja i wartości pracowników mają coraz większe znaczenie jako czynnik konkurencyjności współczesnych organizacji. Zarządzanie ludźmi zmienia się z rutynowego administrowania sprawami osobowymi w kierunku rozwijania strategii oraz profesjonalizacji metod pozyskiwania i wykorzystania kapitału ludzkiego. W prezentowanej książce autor ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście strategii firmy, jej struktury i kultury organizacyjnej oraz uwarunkowań zewnętrznych. W kolejnych rozdziałach przedstawia genezę i rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, jej współczesne ujęcie oraz charakteryzuje główne obszary, takie jak planowanie zatrudnienia, kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia, kierowanie ludźmi, zarządzanie efektami pracy, ocenianie, wynagradzanie, rozwój kapitału ludzkiego, warunki i stosunki pracy oraz kierunki doskonalenia funkcji personalnej. Omawiając strategiczne i operacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, odwołuje się do rozwiązań ugruntowanych w teorii i praktyce. Jednocześnie podkreśla potrzebę innowacyjności, rozumianej jako gotowość do przekraczania granic w myśleniu i działaniu wyznaczonych przez praktyki ukształtowane w przeszłości. Autor zachęca do poszukiwania najlepszych sposobów tworzenia i dostarczania wartości w obszarze funkcji personalnej. Publikację wzbogacają przykłady zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj