KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

  • Autor: Smid Wacław
  • ISBN: 9788375560930
  • EAN: 9788375560930
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: CeDeWu
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 284
  • Rok wydania: 2015
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 34,14
     zł
    Cena detaliczna:  46,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,14
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumie- niu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzieki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwage konsu- menta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania sie apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologie konstruowania reklamy-Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą baze danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób. Publikacja jest propozycją nowego podejścia do ?starego ? problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istote życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeśli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli -tak naprawde -organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj