Czym jest marketing
-
Autor: Alvin J. Silk
- ISBN: 9788375100631
- EAN: 9788375100631
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Rebis
- Format: 15.0x22.5cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
- Liczba stron: 240
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,50złCena detaliczna: 35,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,50 zł
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.