Szczegółowe omówienie różnych typów zadań egzaminacyjnych z poszczególnych działów nowej podstawy programowej wraz z ich rozwiązaniami i schematem punktowania
Przykładowe rozwiązania różnych typów zadań
Analiza możliwych do popełnienia błędów
Przydział punktów za zadanie
Komentarz zawierający analizę wymagań i poleceń
Opis konstrukcji zadań i arkuszy egzaminacyjnych
Opis zasad oceniania zadań i arkuszy egzaminacyjnych
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak:
Czym jest konkurencyjność gospodarki?
Dlaczego jest ona ważna z punktu widzenia biznesu i całego społeczeństwa?
Czym jest strategia budowania konkurencyjności gospodarki?
W jaki sposób przystąpić do strategicznego budowania konkurencyjności i co przesądza o skuteczności takiego działania?
Zawarte w książce wnioski dotyczące polskiej gospodarki nadają jej praktyczny wymiar, zachęcając decydentów do odważniejszego formułowania strategii gospodarczych. Motywem przewodnim książki jest zdanie: "Zwiększanie konkurencyjności to maraton - a nie sprint".
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?