KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing partyzancki

Marketing partyzancki

Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

  • ISBN: 9788326412523
  • EAN: 9788326412523
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 424
  • Rok wydania: 2011
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 57,77
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,77
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.: - 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego, - przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy, - strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, - sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny, - wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu. Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj