KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

79,40 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,53 zł

36,16 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

41,24 zł
67,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

70,57 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

45,93 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

64,81 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,35 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,35 zł
Okładka książki Jak zrozumieć szefa

19,90 zł 10,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,94 zł

Badania wykazują, że 90% szefów to kosmici, którzy z zewnątrz tylko przypominają ludzi. Nic dziwnego, że język, jakim przemawiają, jest po prostu INNY. Jeśli w porę nie nauczysz się go rozumieć, przepadłeś. Ta książka pozwoli poznać dialekt większości szefów, z jakimi możesz mieć do czynienia. Sam jesteś szefem? Nauczysz się, jak mówić, by pracownik wreszcie cię zrozumiał! Z tej książki dowiesz się:- dlaczego szef przychodzi do twojego pokoju i gapi się na ścianę- co NAPRAWDĘ oznaczają sformułowania delegowanie zadań, najwyższy priorytet i zakres obowiązków- dlaczego imprezy służbowe są zawsze taaaaakie faaaaajne ""Jak zrozumieć szefa"" to książka nie tyle zabawna, co prawdziwa. Christoph Maria Herbst, znany niemiecki komik, w kapitalny sposób opisuje specyficzny korporacyjny mikroklimat, w którym przetrwają tylko najsilniejsi.
Okładka książki Przywództwo edukacyjne w szkole i jej otoczeniu

60,00 zł 48,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,39 zł

Kategoria przywództwa jest przedmiotem zainteresowań różnych dyscyplin naukowych. W sposób naturalny ma więc charakter interdyscyplinarny. Łączy podejścia charakterystyczne dla filozofii, psychologii, socjologii, teorii zarządzania i pedagogiki. W przypadku pedagogiki uwagę skupia szkoła i jej lokalne otoczenie. Szkoła rozumiana jako instytu­cja w strukturze systemu edukacji jest miejscem interakcji zachodzących między grupami wewnątrzszkolnymi ? dyrekcją, nauczycielami, pracownikami administracyjnymi, uczniami i rodzicami. W szerszej perspektywie dochodzą relacje między szkołą a jednostkami sa­morządu terytorialnego i władzami oświatowymi, a także między szkołą a funkcjonującymi w jej otoczeniu instytucjami i społecznością lokalną ? generalnie rzecz ujmując: między szkołą a grupami zewnętrznymi w stosunku do niej. W każdej z wyróżnionych grup wewnątrzszkolnych można zidentyfikować, podobnie jak w otoczeniu społecznym szkoły, przywódców rozmaitego rodzaju. W szkole jednak, w od­różnieniu od jej otoczenia zewnętrznego, można w sposób intencjonalny tworzyć warunki do kształtowania postaw sprzyjających rozwojowi predyspozycji przywódczych. Rodzi się w tym kontekście pytanie o celowość takich zabiegów, ich granice, a także stosowane formy i metody. Próbę odpowiedzi na te pytania Autorzy podjęli w prezentowanej publikacji. Autorami są zarówno teoretycy, jak i praktycy ? pracownicy nauko­wi, studenci, przedstawiciele organizacji powołanych do wspomagania rozwoju systemu edukacji.
Okładka książki Badania rynkowe po polsku

39,00 zł 27,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług. Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych. Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich: - Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej? - Jak wyznaczać elastyczność cenową? - Jak oceniać kondycję marki? - Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy? - Na czym polegają badania mediów? - Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań? A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw. "zwykły człowiek", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin? Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej. Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!
Okładka książki Etyka menedżera społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

49,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Początkowo powiązana z normami etycznymi, po serii bankructw znanych firm społeczna odpowiedzialność jest widziana w gospodarce globalnej jako jeden z najistotniejszych elementów zarządzania, warunkujących stabilizację i rozwój przedsiębiorstwa. Zagadnienia te, do niedawna uważane w Polsce za nieistotne, obecnie szczególnie wraz z przystąpieniem do Unii Europejskiej, wchodzą do kanonu wiedzy i życia codziennego polskiego menedżera. Niniejsza praca jest pierwszą na polskim rynku tak kompetentnie i szeroko opisującą problematykę społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. Podręcznik przygotowany specjalnie dla polskiego odbiorcy. Uwzględnia nowe prawa, związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Został napisany przystępnym językiem. Zawiera indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.
Okładka książki Strategia

69,00 zł 57,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,57 zł

Strategia to nowoczesny podręcznik do teorii gier, niezbędny każdemu studentowi ekonomii, metod ilościowych, zarządzania czy stosunków międzynarodowych. Dzięki połączeniu formalnej analizy z przystępnym językiem ułatwia zrozumienie zjawisk rynkowych oraz ludzkich zachowań w sytuacjach strategicznych. Uczy także logicznego myślenia i rozwija intuicję. W książce czytelnik znajdzie: przykłady zastosowania teorii gier w organizacji rynków, handlu, negocjacjach oraz polityce, wiele interesujących przykładów zachowań strategicznych związanych z zawieraniem, realizacją, a także łamaniem kontraktów, zadania pozwalające utrwalić przedstawiony materia), wyjaśnienie matematycznych podstaw najważniejszych pojęć teorii gier.
Okładka książki Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny

15,00 zł 9,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,33 zł

Niniejsza pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedmiotu marketing usług hotelarskich w technikum hotelarskim. Poradnik został opracowany na podstawie podręcznika Marketing usług hotelarskich, zgodnie z nowym programem nauczania. W poradniku przedstawiono plan wynikowy, wskazano materiały przydatne do realizacji poszczególnych zagadnień, propozycje ćwiczeń, które mają na celu wykształcenie u uczniów umiejętności praktycznych oraz przykładowe scenariusze wybranych lekcji i przykładowe testy z rozwiązaniami.
Okładka książki Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych

49,90 zł 37,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,02 zł

Nowe, zmienione i zaktualizowane wydanie podręcznika! Autorzy wprowadzili zmiany obejmujące ponad 80% pierwotnych treści oraz uwzględnili najnowsze uregulowania prawne, w tym aktualną ustawę o rachunkowości. Książka stanowi spójne kompendium wiedzy z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa funkcjonującego w gospodarce rynkowej. Zaprezentowano w niej metody analizy i diagnostyki służące do oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa, oceny czynników determinujących jego wyniki ekonomiczne oraz do wyboru kierunków rozwoju i kształtowania struktury kapitału, a także metody i techniki uwzględniania czasu w badaniach analitycznych. Książka, w sposób całościowy i usystematyzowany prezentując podstawowe zagadnienia oceny finansowej przedsiębiorstw, omawia: ocenę bieżącej działalności przedsiębiorstwa - istotę i wstępną analizę sprawozdania finansowego, badanie kondycji finansowej przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem jego płynności finansowej, stopień zadłużenia, sprawność działania, zyskowność oraz ocenę rynkową wartości akcji i kapitału, sposoby badania czynników kształtujących wyniki finansowe przedsiębiorstw, przychodów ze sprzedaży oraz kosztów; ocenę jego działalności rozwojowej, w której najważniejsze są decyzje inwestycyjne - metody i techniki uwzględniania czasu w badaniach analitycznych, problematykę kształtowania struktury i kosztów kapitału, metody oceny opłacalności przedsięwzięć i związanego z nimi ryzyka. Metody oceny przedsiębiorstwa oparte na standardach wypracowanych w gospodarce rynkowej zostały szeroko zilustrowane przykładami zaczerpniętymi z polskiej praktyki gospodarczej. Ułatwia to przyswojenie prezentowanych treści i ich wykorzystanie nie tylko w procesie dydaktycznym, ale i bezpośrednio w przedsiębiorstwie. Podobnie jak poprzednie wydania, podręcznik zawiera wiele tabel, wykresów i rozwiązanych przykładów z analizy finansowej przedsiębiorstwa, co podnosi jego wartość dydaktyczną. Jest to podstawowy podręcznik do przedmiotu Analiza finansowa przedsiębiorstwa oraz pomocniczy do innych przedmiotów dotyczących finansów przedsiębiorstw dla studentów wszystkich uczelni na kierunkach: zarządzanie i marketing, finanse i bankowość, ekonomia, a także dla studentów studiów podyplomowych oraz dla praktyków.
Okładka książki Podręcznik coachingu

69,00 zł 48,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

Podręcznik coachingu zawiera kompletny zestaw narzędzi, technik i informacji pomocnych w pracy coacha. Zaprezentowano w nim zasady treningu personalnego wraz ze wskazówkami, jak je stosować w dowolnej sytuacji szkoleniowej - począwszy od treningu biznesowego po bardziej holistyczny trening rozwoju osobistego.Podręcznik coachingu zawiera kompletny zestaw narzędzi, technik i informacji pomocnych w pracy coacha. Zaprezentowano w nim zasady treningu personalnego wraz ze wskazówkami, jak je stosować w dowolnej sytuacji szkoleniowej - począwszy od treningu biznesowego po bardziej holistyczny trening rozwoju osobistego. W książce przedstawiono: - kluczowe aspekty procesu coachingu wraz z opisem możliwości ich doskonalenia, - "ścieżkę treningu" - prostą strukturę skutecznej rozmowy coachingowej, - opis pojawiających się w trakcie rozmowy coachingowej barier i sposobów ich pokonywania. Autorka krok po kroku opisuje proces treningu, prezentując nowe spojrzenie na typową rozmowę coachingową - od powitania do pożegnania. Daje wiele praktycznych wskazówek, ćwiczeń oraz przykładów wypowiedzi przydatnych podczas sesji coachingowych, które pomogą w osiągnięciu większej wprawy i skuteczności.
Okładka książki Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz... MP3 - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie.Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację Dlaczego tak ważne jest to, kto miesza w garnku? Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie. Wraz z zanikiem pasji i zaangażowania pracowników atmosfera w firmie utraciła swoją dawną wysoką temperaturę; nikt przecież nie lubi letniej zupy. W jaki sposób Nancy odwróci tę tendencję? Tym razem Jon Gordon opowiada historię Nancy poznającej najważniejsze składniki, które pomogą jej zrewitalizować firmę, zespół i samą siebie. Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację przedstawia receptę na sukces dla każdego, bez względu na stanowisko. To potężne przesłanie, które mówi nam, że jakość naszego życia zawodowego, usług oferowanych przez naszą firmę oraz pracy w zespole zależy od jakości naszych relacji z innymi ludźmi.
Okładka książki W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa z płytą CD

79,00 zł 63,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,71 zł

Wycena przedsiębiorstwa, dotychczas kojarzona głównie z jego sprzedażą, obecnie coraz częściej rozpoczyna proces zarządzania wartością. Poszczególne etapy modelu wyceny zostały opisane w wielu książkach. W tej publikacji podjęto jednak próbę przedstawienia koherentnego modelu DCF pozwalającego na połączenie ich w całość, począwszy od wyboru metody, a skończywszy na weryfikacji wyników. Zbudowanie takiego modelu nie jest możliwe bez użycia technik iteracyjnych. Model DCF, oparty na iteracyjnym podejściu do wyceny przedsiębiorstwa, zaprezentowany został w rozdziale piątym. Inne metody wyceny mają jedynie uzupełniać lub weryfikować wycenę dokonaną za pomocą podejścia dochodowego. Są to przede wszystkim metody porównawcze. Książkę tę wyróżnia, oprócz prezentacji spójnego modelu wyceny opartego na technikach iteracyjnych, praktyczne podejście do wyceny. Może ona służyć jako przewodnik objaśniający krok po kroku, jak dokonać wyceny przedsiębiorstwa. Kolejne etapy prac to wybór metody, analiza danych historycznych, tworzenie założeń do prognoz, generowanie dokumentów finansowych pro forma, obliczanie przepływów gotówkowych, szacowanie wartości przedsiębiorstwa, przeprowadzanie analiz scenariuszowych i wrażliwości, stosowanie dyskont, weryfikacja i interpretacja wyników. Niemal w każdym rozdziale znajduje się studium przypadku lub przykład ilustrujący opisaną metodę. Do książki dołączono model DCF na CD - uproszczoną wersję modelu używanego przez autora w praktyce gospodarczej.
Okładka książki Kto zabrał mój ser?

29,00 zł 19,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,91 zł

Ponad 5 000 000 sprzedanych egzemplarzy Bohaterowie tej książki, cztery istoty - myszy - są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie - żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia. "Ser" to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu - dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego.
Opakowanie Zarządzanie miejscami wpisanymi na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO w Polsce i w Norwegii

42,00 zł 28,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,83 zł

Publikacja jest owocem dwuletniego projektu Zarządzanie miejscami wpisanymi na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO w Polsce i w Norwegii (2009?2011), który stał się platformą wymiany doświadczeń pomiędzy polskimi i norweskimi przedstawicielami instytucji odpowiedzialnych za zarządzanie dziedzictwem, a także szansą na zainicjowanie bezpośredniej współpracy konkretnych zespołów i instytucji z obu krajów. Norweskim partnerem Międzynarodowego Centrum Kultury była w tym przedsięwzięciu Dyrekcja Ochrony Dziedzictwa Kulturowego (Riksantikvaren) w Oslo. Kryterium wyboru miejsc było podobieństwo merytoryczne obiektów na Liście UNESCO w obu krajach oraz podobna problematyka ochrony. Celem było porównanie analogicznych miejsc w Polsce i w Norwegii w 4 grupach tematycznych: 1. Układy urbanistyczne dużych miast 2. Dziedzictwo poprzemysłowe na przykładzie miast górniczych 3. Kościoły drewniane 4. Krajobrazy kulturowe. Książka zawiera obszerny materiał ilustracyjny. Wersja polsko-angielska
Okładka książki Zarządzanie informacją na rynku globalnym

39,00 zł 31,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45 zł

Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak: ? informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, ? informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, ? zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, ? modele zarządzania informacją rynkową. Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych ? zwłaszcza uczelni technicznych ? na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
Okładka książki Marketing usług turystycznych Poradnik metodyczny

15,00 zł 10,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,09 zł

Poradnik metodyczny dla nauczyciela jest ściśle skorelowany z podręcznikiem i stanowi pomoc w organizowaniu procesu kształcenia. Zamieszczone w poradniku propozycje mogą stanowić podpowiedź dla nauczyciela do zaplanowania i zorganizowania własnego procesu kształcenia.
Okładka książki Antynerwinum - Kurz Janina SEVEN

12,99 zł 8,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,52 zł

Zmęczenie pracą? Poczucie niedowartościowania? Frustracja? Coraz więcej osób boryka się dzisiaj z podobnymi odczuciami – bez względu na płeć i wiek. Naszą niezwykłą książką wychodzimy do wszystkich tych, których nawet w najmniejszym stopniu zaczęła przytłaczać szara codzienność. ANTYNERWINUM to 36 skutecznych porad na walkę ze stresem w pracy. Dzięki dodatkowym źródłom energii i nowemu podejściu do życia znów można nabrać ochoty do pracy i zachować spokój nawet w największym chaosie. ANTYNERWINUM na pewno w tym pomoże!
Okładka książki Marketing wyd. 2011 Szulce WSiP

47,60 zł 40,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,44 zł

Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. Numer dopuszczenia: 22/2006
Okładka książki Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem

69,00 zł 49,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł

Potrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią. Odpowiednio skonstruowany system nadzoru korporacyjnego to taki, który dysponuje właściwymi mechanizmami oraz standardami postępowania skutecznie łagodzącymi skutki rozdziału własności od zarządzania, a w konsekwencji prowadzącymi do tego, że decyzje podejmowane przez zarząd są zbieżne z celami i interesami akcjonariuszy oraz innych interesariuszy. Niniejsza publikacja jest kompleksowym opracowaniem poświęconym zagadnieniom związanym z prowadzeniem nadzoru i kontroli nie tylko w spółkach notowanych na giełdzie, ale również w przedsiębiorstwach tak specyficznych jak spółki z udziałem Skarbu Państwa czy przedsiębiorstwa rodzinne.
Okładka książki Profesjonalni trenerzy czyli jak planować.. GWP

29,90 zł 15,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,44 zł

Rosnąca popularność szkoleń sprawia, że potrzebni są odpowiednio przygotowani trenerzy, którzy będą mogli je zaplanować i poprowadzić. Do nich właśnie, jak również do pracowników działów HR i szkoleniowych, adresowana jest seria Szkolenia. W niniejszym, szóstym tomie serii autorzy omawiają zadania i rolę trenera w procesie szkoleniowym. Przybliżają trzy główne obszary jego działalności, typologię tego zawodu oraz możliwe ścieżki kariery. Poruszają też ważną kwestię etyki zawodowej i odpowiedzialności - trener jest osobą kluczową dla procesu szkoleniowego i to na nim spoczywa największa odpowiedzialność za przygotowanie, realizację i efekty szkolenia. Tom zawiera wiele opisów sytuacji z praktyki trenerskiej oraz cennych wskazówek pomocnych zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych trenerów.
Okładka książki Coaching kadry kierowniczej

49,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, wyznacza precyzyjnie obszar coachingu kadry kierowniczej (executive coaching) i analizuje go z trzech perspektyw: coacha, menedżera zatrudniającego coacha (sponsora) oraz osoby korzystającej z coachingu (klienta lub uczestnika). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty coachingu i jak zadbać o to, aby proces coachingu był wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób. Omawia dokładnie: - czym jest coaching kadry kierowniczej, - co składa się na kontekst organizacyjny coachingu, - na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać, - co powinien wiedzieć potencjalny coach. Autor zwraca uwagę na odpowiednie umiejscowienie coachingu w strukturze przedsiębiorstwa i dopasowanie go do potrzeb firmy i pracowników oraz podaje przykłady, w których pojawiły się związane z tym wyzwania. Proponuje liczne techniki i narzędzia, które można z powodzeniem zastosować na różnych etapach procesu.
Okładka książki Zrób to od razu. Program osobistej efektywności

39,90 zł 23,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,60 zł

Program osobistej efektywności Dzięki książce Zrób to od razu. Program Osobistej Efektywności ludzie na całym świecie pracują sprawniej i nadają tempa swojej karierze. Teraz przyszła twoja kolej: dowiedz się, jak zorganizować sobie pracę, by zwiększyć wydajność i znaleźć więcej czasu na to, czym naprawdę chcesz się zajmować. Autor na podstawie swego wieloletniego doświadczenia radzi m.in. jak: - panować nad nadmiarem informacji napływających z różnych źródeł; - zorganizować genialnie prosty, lecz niezwykle skuteczny system przechowywania danych; - wykorzystywać w pracy zdobycze technologii; - usprawniać pracę zespołową i komunikację w firmie oraz prowadzić bardziej efektywne zebrania. Program Osobistej Efektywności stanowi pomost między naszymi zachowaniami i nawykami, nową technologią a rozwijającym się środowiskiem pracy oraz umożliwia zachowanie niezbędnej równowagi między życiem zawodowym a osobistym. Kerry Gleeson jest założycielem i dyrektorem generalnym Institute for Business Technology International oraz twórcą Programu Osobistej Efektywności. Instytut, mający filie na całym świecie, przeszkolił w zakresie zarządzania menedżerów i pracowników m.in. tak znaczących firm, jak General Motors, Shell, Nissan, Hewlett-Packard, i wielu innych. Fragment Książki Jak sobie radzić z nadmiarem informacji Wszyscy cierpimy z powodu nadmiaru informacji. Bywa to przytłaczające i może przesłaniać nam sprawy, na których powinniśmy się koncentrować. Rozwój technologii sprawił, że informacje i zadania do wykonania docierają do nas obecnie ze znacznie większej liczby źródeł niż kiedyś'. Dawniej w biurze musiałeś' radzić sobie jedynie z dzwoniącym telefonem i korespondencją dostarczaną raz dziennie. Teraz mamy pocztę elektroniczną, telefony komórkowe, faksy i nieustający strumień korespondencji dostarczanej przez szereg firm świadczących usługi pocztowe i kurierskie. W epoce informacji, w jakiej żyjemy, istotne jest, żebyśmy wiedzieli również, jakie informacje nie są nam potrzebne. Najskuteczniejszym sposobem pozbycia się natłoku informacji jest powstrzymanie napływu mało istotnych danych i zadań. Rysunek 3.2 przedstawia różne sposoby przesiewania wiadomości. Przyjmowanie informacji, nie poddanych żadnemu wstępnemu sortowaniu, i zajmowanie się tym po fakcie jest najmniej skutecznym sposobem kontrolowania ich napływu. Lepszą metodą jest przesiewanie wiadomości, zanim do nas dotrą. Lepiej by było, gdyby zajął się tym personel pomocniczy. Natomiast idealnym wyjściem jest staranne analizowanie wszystkich źródeł informacji i eliminowanie tych, które oferują mało istotne dane, wykasowując je z listy, rezygnując z subskrypcji i tak dalej. Szufladka na dokumenty przychodzące Papiery w twojej szufladce na dokumenty przychodzące, wiadomości w poczcie głosowej i skrzynce e-mailowej, rozmowy telefoniczne oraz ludzie - wszystko to zaprząta twoją uwagę. Dodaj do tego zebrania, w których musisz uczestniczyć, a nic dziwnego, że masz poczucie, iż rzadko udaje ci się zrobić coś naprawdę ważnego. Znam ludzi, dla których produktywny dzień w pracy oznacza poświęcenie całego czasu na siedzenie przy biurku i zajmowanie się dokumentami pojawiającymi się w szufladkach na korespondencję przychodzącą. Są tym całkowicie zaabsorbowani. Mnóstwo informacji w ich szufladkach zaś to jedynie potwierdzenia, że inni zrealizowali swoje zadania. Prawdopodobnie 50% tego typu dokumentów ma charakter informacyjny oraz jest przeznaczonych do zarchiwizowania ...
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,35 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj