KATEGORIE [rozwiń]

Grzybczyk Katarzyna

Okładka książki Lokowanie produktu

59,00 zł 45,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak: - zalety i wady lokowania produktu - różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą - odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe - skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktu
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj