W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Książka zawiera minimum programowe zagadnień związanych z zarządzaniem projektami. Autor kładzie nacisk na interdyscyplinarny charakter tej wiedzy, wyróżnia zarządzanie projektami w sensie instrumentalnym, funkcjonalnym, instytucjonalnym i społecznym. Nie odwołuje się przy tym do projektów z konkretnej dziedziny, np. informatycznych czy budowlanych, lecz skupia się na zarządzaniu projektami organizacyjnymi, związanymi z funkcjonowaniem każdej organizacji.
Zbiór tekstów, który oddajemy do rąk czytelnika, jest owocem spotkania osób, które z racji wykonywanego zawodu są zainteresowane stosowaniem testów w organizacjach: twórców, producentów i wydawców testów z jednej strony, a użytkowników testów - z drugiej. Impulsem do podjęcia inicjatywy spotkania było niewątpliwie uświadomienie sobie, przez wszystkie strony, że rośnie zapotrzebowanie na testy w obszarze biznesu i że powstaje coraz więcej wiążących się z tym problemów, z którymi nie sposób się uporać bez współpracy zainteresowanych środowisk.
Fragment Wstępu
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest na sprzedaż [konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby „spędzić więcej czasu z rodziną” mina mi trochę zrzedła, ale nie za bardzo. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo…
~ fragment książki
Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak zwykle Lencioni proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Nagość. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
- Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda nagich usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
- J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzajacy Driscoll’s
Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
- Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.
Przesłanie Lencioniego na temat bezbronności jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Nie wyobrażam sobie żadnego usługodawcy, który nie skorzystałby z lekcji zawartych w tej wnikliwej książce.
- Tony Bingham, prezes i dyrektor zarządzający, American Society for Training & Development (ASTD)
Patrick Lencioni jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz The Three Signs of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group, Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.
Książka ma charakter wielodyscyplinarny - mieści się w obszarze nauk humanistycznych (psychologii, socjologii, nauk o zarządzaniu). Autor przedstawia poglądy różnych badaczy (...). Analiza tych poglądów stanowi podstawę do wieloaspektowego uporządkowania problematyki influencji (...).
dr hab. Marek Lisiecki prof. KUL
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową.
W książce omówiono między innymi:
- rolę i znaczenie systemu zarządzania jakością,
- metodykę zarządzania ryzykiem,
- normatywne rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie trwałego sukcesu organizacji,
- integrację znormalizowanych systemów zarządzania przy wykorzystaniu zarządzania wiedzą,
- koncepcję zarządzania ciągłością biznesową w ujęciu systemowym,
- zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Książka Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa adresowana jest przede wszystkim do menedżerów zainteresowanych lepszym poznaniem czynników, które kształtują pozycję konkurencyjną zarządzanych przez nich firm. Menedżerom, którzy chcą tworzyć istotną i trwałą wartość dla akcjonariuszy i innych grup interesu, lektura książki może ułatwić znalezienie kompromisu pomiędzy bieżącymi wynikami finansowymi a tworzeniem potencjału rozwojowego biznesu. Książka w sposób kompleksowy prezentuje zagadnienia związane z istotą, tworzeniem oraz pomiarem zasobów niematerialnych i kompetencji, a także ich wykorzystaniem do tworzenia wartości przedsiębiorstwa.
Autor książki udziela w niej odpowiedzi na następujące zasadnicze pytania:
* Jakie czynniki leżą u podstaw pozycji konkurencyjnej firmy?
* W jaki sposób zidentyfikować kluczowe zasoby i kompetencje firmy?
* W jaki sposób dokonywać pomiaru zasobów niematerialnych i opartych na nich kluczowych kompetencji?
* Jaka jest rola kluczowych zasobów i kompetencji w tworzeniu wartości?
W odróżnieniu od innych pozycji dostępnych na rynku, a odnoszących się do podobnej tematyki, autor łączy wątki z obszarów finansów, zarządzania strategicznego, marketingu i zarządzania wiedzą, oferując unikatowe, szerokie spojrzenia na prezentowane w książce zagadnienia.
Książka może stanowić również interesującą propozycję dla studentów posiadających podstawową wiedzę z zarządzania i finansów oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich.
Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wiąże się z kolei z dużymi kosztami ponoszonymi przez pracownika, głównie emocjonalnymi i transakcyjnymi, a umiejętność ich niwelowania odzwierciedla istniejący poziom zaufania. Brak zaufania w organizacji przyczynia się do jej dysfunkcjonalności. Uniemożliwiając podejmowanie dobrych decyzji, utrudnia tez rozwój więzi społecznych. Zaufanie znacznie ogranicza negatywne następstwa zmian organizacyjnych i ułatwia dokonywanie zmian w grupie pracowniczej.
Przeprowadzono wiele badań, z których wynika, ze zaufanie umożliwia skuteczne uczenie się i wychodzenie organizacji z kryzysu, sprzyja integracji, produktywności i wprowadzaniu zmian oraz decyduje o jakości stosunków międzyludzkich. Jest kapitałem społecznym, którego nie wolno zmarnować. Stało się ono tak cenną wartością, że niektóre większe organizacje (np. Volvo, Nordstrom Nissan, Wakefern Food, Wainwright, Boeing) próbują badać poziom zaufania klientów wewnętrznych i zewnętrznych, tworzą strategie budowania zaufania, organizują specjalne szkolenia oraz artykułują zaufanie w dokumentacji. Zaufanie jest wiec cennym kapitałem a nie mamy go za dużo.
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Przewidywana data wydania: 05-09-2011
Gdy byłem dzieckiem, mówiono mi, że jeżeli chcę być zamożny, muszę się nauczyć, jak pracować z ludźmi i jak sprzedawać. Wraz z umiejętnością sprzedawania możesz także posiąść zdolność do generowania przychodu w każdym miejscu i czasie. Sprzedaż jest niezbędna do właściwego funkcjonowania każdego biznesu. Opanowując jej tajniki, poznasz kilka doskonałych sposobów na to, aby dostać od życia to, czego chcesz ? zarówno pod względem finansowym, jak i emocjonalnym. Książka Psy sprzedaży: - Przedstawia pięć ras psów sprzedaży! - Ujawnia pięć prostych, ale niezmiernie ważnych umiejętności, które są potrzebne do generowania zysków; jeśli zdobędziesz te umiejętności, zapewnisz sobie niekończący się napływ dobrych klientów oraz źródła sprzedaży do końca życia. - Uczy, jak rozpoznać swoją ?rasę? i wykorzystać swoje mocne strony. - Da Ci narzędzia, dzięki którym pokierujesz swój zespół sprzedażowy, zainspirujesz i zmienisz go w sforę pędzących czempionów sprzedaży. - Pokaże Ci, jak możesz zmniejszyć wysiłek towarzyszący sprzedaży, zwiększając przy tym swoje wyniki. - Nauczy Cię, jak radykalnie zmienić swoją postawę w niecałe 30 sekund, tak abyś mógł przejąć kontrolę nad swoimi wynikami finansowymi.
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności.
Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii.
Autor omówił w niej:
? pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej,
? istotę i specyfikę marketingu w gastronomii,
? usługę gastronomiczną jako produkt,
? strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej,
? dystrybucję usług gastronomicznych,
? kształtowanie cen w gastronomii,
? promocję usług gastronomicznych,
? usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie,
? usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie.
Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień - omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem jest przezwyciężenie tych trudności. Autorzy w sposób jasny i prosty, bez nadmiernego odwoływania się do notacji matematycznej, przedstawiają takie kwestie, jak::
- technika oceny wieloatrybutowej (SMART) oraz techniki opcjonalne (m.in. proces hierarchii analitycznej, metoda równych zmian i technika MACBETH),
- podejmowanie decyzji w warunkach niepewności,
- drzewa decyzyjne i diagramy wpływu,
- metody szacowania prawdopodobieństwa,
- metoda delficka, rynki prognostyczne i debaty decyzyjne,
- modelowanie problemów związanych z przydzielaniem zasobów,
- planowanie scenariuszowe,
- systemy eksperckie.
Książka jest przeznaczona nie tylko dla uczestników kursów MBA oraz studentów zarządzania i kierunków ekonomicznych, lecz także samych zarządzających, od tych prowadzących pojedyncze projekty po szefów dużych przedsiębiorstw.
Twórz bogate, elastyczne i łatwe w utrzymaniu aplikacje biznesowe przy pomocy wzorca projektowego MVVMProjektuj aplikacje biznesowe w prostszy i lepszy sposób stosując wzorzec MVVM dla Windows Presentation Foundation (WPF) i Microsoft Silverlight 4. Dzięki temu przewodnikowi wykorzystasz MVVM do wiązania danych, poleceń i zachowań tworząc interfejsy użytkownika luźno powiązane z logiką biznesową. MVVM idealnie nadaje się dla programistów .NET pracujących z WPF i Silverlight niezależnie od posiadanego doświadczenia w budowaniu aplikacji korporacyjnych.Odkryj, jak: Zagłębić się w tajniki wzorca MVVM i dowiedzieć się, czym różni się on od innych wzorców projektowych interfejsu użytkownika Zbudować prostą aplikację do zarządzania relacjami z klientami, którą można adaptować do swoich własnych projektów Implementować MVVM w celu utrzymywania podziału pomiędzy deklaratywną składnią interfejsu użytkownika a kodem logiki prezentacyjnej Tworzyć model domenowy definiujący kontekst biznesowy aplikacji Pisać dynamiczny kod dla warstwy dostępu do danych przy pomocy Microsoft Entity Framework i NHibernate Wymuszać złożone scenariusze sprawdzania poprawności danych przy użyciu Windows Workflow Foundation 4 Implementować MVVM przy użyciu platform i zestawów narzędzi, takich jak Microsoft PrismRaffaele Garofalo jest architektem oprogramowania .NET i posiadaczem tytułu Microsoft Certified Professional (MCTS, MCAD, MCSD) specjalizującym się w aplikacjach biznesowych. Jest pasjonatem technologii .NET i WPF poświęcającym swój wolny czas na pisanie artykułów i wpisów na blogu dotyczących WPF i MVVM.
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
Książka pozwala opanować techniki modelowania i analizy danych, umożliwiające przekształcanie danych w końcowe wnioski. Od ponad 10 lat Wayne Winston uczy klientów korporacyjnych i studentów MBA najbardziej efektywnych sposobów wykorzystywania programu Excel do pomocy w rozwiązywaniu problemów biznesowych i podejmowaniu lepszych decyzji. Teraz ten zdobywca wielu nagród akademickich dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego, opartego na przykładach wziętych z życia podręcznika w pełni uaktualnionego do wersji programu Excel 2010! Doskonalenie umiejętności wykorzystywania programu Excel do rozwiązywania autentycznych problemów! Modelowanie ryzyka inwestycji i zwrotu Analizowanie wydajności działu sprzedaży Tworzenie najlepszych, najgorszych i najbardziej prawdopodobnych scenariuszy Porównywanie opcji leasingu i zakupu oraz obliczanie warunków kredytu Badanie wpływu ceny, reklamy i czynnika sezonowości na wielkość sprzedaży Precyzyjne zarządzanie zapasami Ustalanie wartości przywiązania klienta Obliczanie progu rentowności i zwrotu z inwestycji Planowanie zapewniające maksymalną wydajność Wyrażanie w liczbach przewagi z tytułu gry u siebie Przewidywanie rozwoju firmy, wyniku wyborów i tak dalej! Plus krótkie omówienie dodatku PowerPivot do programu Excel
Hoshin kanri jest japońską metodą zarządzania skupiającą się jednocześnie na nadawaniu firmie strategicznego kierunku i ciągłym doskonaleniu zarządzania operacyjnego. Autorzy scharakteryzowali tę metodę zarządzania, pokazali jej powiązania z innymi metodami, przedstawili procedurę wdrażania tej metody oraz najpopularniejsze zagraniczne modele hoshin kanri. Wiele miejsca poświęcono też polskiemu modelowi metody hoshin kanri w świetle badań przeprowadzonych przez autorów, a także adaptacji hoshin kanri w japońskich przedsiębiorstwach działających w Polsce.
Książka jest przeznaczona dla praktyków zarządzania, menedżerów i przedsiębiorców, a także studentów zarządzania oraz słuchaczy studiów podyplomowych pogłębiających wiedzę z zakresu strategicznego
zarządzania jakością.
Zaufanie jest podstawą wszystkich związków. Ta książka pomoże ci: Mówić prawdę. To najważniejszy element zaufania i wszystkich związków. Robić to, co obiecujesz. To test wiarygodności i niezawodności. Szybko się komunikuj. To utwierdza w przekonaniu, że jesteś odpowiedzialny i że ci na kimś zależy. Dostarczać wartości wykraczające poza twój produkt lub usługę. Twoja pomoc innym w osiągnięciu sukcesu, unaocznia, jaki masz charakter. Być na czas. Oznacza to, że szanujesz czas drugiej osoby. Być przyjaznym. Uśmiech jest bramą do otwartej komunikacji. Być szczerym. Wynika to z wiary w to, co robisz, miłości i szacunku dla innych. Składać szczere podziękowania. Bądź wdzięczny za możliwość służenia innym. Być konsekwentnym. Uważam, że to najtrudniejszy element, ponieważ jest kombinacją wszystkich pozostałych. Ufać. Godnym zaufania stajesz się wówczas, kiedy sam potrafisz zaufać.
Celem książki jest ukazanie złożoności działań decyzyjnych administracji publicznej oraz reguł, które nimi rządzą. Przedstawiono w niej kluczowe problemy administracji publicznej jako systemu decyzyjnego.
W monografii omówiono takie kwestie jak: proces decyzyjny, typy i modele decyzji czy tez problemy metodyczne podejmowania decyzji w administracji publicznej. W części szczegółowej zaprezentowane zostały planistyczne, wykonawcze, kontrolne i pomocnicze modele decyzji.
W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do ?przejęcia kontroli? nad informacją o produkcie i jego oferencie, firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację. Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy, która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie, a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania.
W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji, wpływające na decyzje zakupowe konsumentów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie. Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji ? zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów, jak i tych, na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta.Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki fi rm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
Stanisław Ślusarczyk – prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw. Ekspert akredytowany
przez PARP.
Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i średnie przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne. Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest przez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego też względu dobrze się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.
Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski
(z recenzji)
Podręcznik do nauczania przedmiotu ekonomika. Treść podręcznika jest zgodna z podstawą programową i dostosowana do programu nauczania dla zawodu technik ekonomista nr 341[02]/MEN/2008.05.20.
W 2. części podręcznika przedstawiono gospodarowanie zasobami majątkowymi jednostki organizacyjnej, zarządzanie jednostką organizacyjną, planowanie i organizację działalności jednostki organizacyjnej, ubezpieczenia i finanse jednostki organizacyjnej, kontrolę procesu gospodarczego oraz marketing.
Numer dopuszczenia:31/2006
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?