KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

81,37 zł
109,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91 zł

45,84 zł
64,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,84 zł

31,20 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,99 zł

45,93 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

36,16 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

70,57 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł
Okładka książki Droga do finansowej wolności

39,90 zł 25,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39 zł

Pierwszy milion w ciągu siedmiu lat Czy wiesz, co powstrzymuje większość ludzi i nie pozwala im żyć takim życiem, o jakim marzą? Pieniądze... po prostu pieniądze! Dlatego że pieniądz jest symbolem pewnego nastawienia życiowego, miarą określonej postawy mentalnej. Pieniądz nie wkracza do naszego życia przypadkowo. Jeśli chodzi o pieniądze, to mamy tu raczej do czynienia z pewną formą energii. Im więcej jej zużyjemy na sprawy rzeczywiście ważne w życiu, tym więcej pieniędzy do nas przypłynie. Ludzie autentycznego sukcesu bez trudu zarabiają ogromne pieniądze. Niektórzy zatrzymują je, niektórzy wydają tylko po to, żeby pomóc innym ludziom, lecz zarówno jedni, jak i drudzy odznaczają się zdolnościami do obracania pieniędzmi. Nie wolno oczywiście przeceniać znaczenia pieniędzy. Kiedy jednak pieniądze stają się ważne? Gdy brakuje ich na każdym kroku... Ten, kto ma problemy finansowe, często zbyt dużo czasu poświęca myślom o pieniądzach. Zajmijmy się tym tematem raz, ale Porządnie - po to, żeby go opanować. Od tego momentu pieniądze nam pomocne we wszystkich dziedzinach naszego życia. Wszyscy mamy określone wyobrażenia o tym, jak chcemy żyć, a także o tym, co się nam poniekąd od życia należy. Pragniemy głęboko wierzyć, że zdołamy sprostać zadaniom, które ten świat uczynią lepszym, piękniejszym. Zbyt często jednak dzieje się tak, że codzienna rutyna i rzeczywistość tłumią te marzenia. Wielu ludzi zapomina, że należy im się miejsce po słonecznej stronie ulicy, gdyż, według ich opinii, z sytuacji, w której się znaleźli, nie mogą już się wyzwolić. Wielu wczuwa się często w rolę poszkodowanych. Konsekwencją tego bywa zazwyczaj pójście na kompromisy. Nierzadko się zdarza, że ludzie uważają swoją sytuację finansową za przyczynę tego, iż nie mogą żyć tak, jak by sobie tego życzyli. Od ponad dziesięciu lat zajmuję się wyłącznie tematem pieniędzy oraz osiągnięcia sukcesu i szczęścia w życiu. Nauczyłem się postrzegać pieniądze elastyczniej i innymi oczami niż kiedyś. Pieniądze mogą nam uniemożliwiać wykorzystanie tkwiących w nas zdolności twórczych albo pomóc nam w tym, żebyśmy je w pełni wykorzystali. Pisząc te słowa, jestem gotowy oddać się do dyspozycji czytelników jako ich prywatny mentor. Chciałbym podzielić się z innymi tym, czego dane mi było się nauczyć. Chciałbym pokazać, w jaki sposób każdy może zbudować sobie maszynkę do robienia pieniędzy. Posiadanie pieniędzy oznacza przede wszystkim możliwość prowadzenia pełniejszego i bardziej niezależnego życia. Kiedy to zrozumiałem, zapragnąłem podzielić się swoją wiedzą na ten temat z innymi. Zobowiązałem się wobec samego siebie, że każdemu, z kim będę miał do czynienia, postaram się pomóc na drodze do jego finansowej wolności, ponieważ tak jak można się nauczyć latać, nurkować czy programować, można sobie przyswoić wiadomości o tym, jak osiągnąć dobrobyt - wystarczy poznać kilka bardzo ważnych podstawowych zasad. Droga do finansowej wolności Spis Treści: Podziękowania Przed mowa Analiza: jak przedstawiają się twoje finanse? PODSTAWY 1. Czego naprawdę chcesz? 2. Co oznacza pojęcie „odpowiedzialność"? 3. Czy dorobienie się miliona graniczy z cudem? 4. Dlaczego nie ma więcej bogatych ludzi? 5. Co naprawdę myślisz o pieniądzach? JAK DOROBIĆ SIĘ PIERWSZEGO MILIONA? - PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK 6. Długi 7. Jak zwiększysz swoje zarobki 8. Oszczędzać - płacić samemu sobie 9. Nlezwykłość zjawiska „procenty z procentów" 10. Akcje - sposób na pomnażanie pieniędzy 11. Fundusze - pozwól innym pomnażać twoje pieniądze 12. Finansowa osłona, finansowe zabezpieczenie, finansowa wolność 13. Mentor i sieć ekspertów 14. Pieniądze można siać Spojrzenie w przyszłość: co dalej?
Okładka książki Outsourcing w praktyce Tw

49,90 zł 39,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Jeżeli dobrowolnie zrezygnujesz z outsourcingu procesów, które twoi konkurenci realizują poza organizacją, to wcześniej czy później twoja firma przestanie się liczyć na rynku – takie twierdzenie wygłosił kiedyś pierwszy premier Singapuru Lee Kuan Yew. Pogląd ten jest zbyt kategoryczny, aby się z nim w pełni zgodzić, ale odzwierciedla to, że przedsiębiorstwa na całym świecie coraz częściej decydują się na outsourcing i dzięki niemu wzmacniają swoją przewagę konkurencyjną. Pomimo długiej historii i rosnącej popularności próby wdrożenia outsourcingu w przedsiębiorstwach często kończą się porażką. Wiele przedsiębiorstw nie osiąga korzyści z outsourcingu, jakich oczekiwano na początku. Dość duża liczba przedsięwzięć outsourcingowych ponosi wręcz straty. Potencjalne korzyści z outsourcingu powodują jednak, że coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie outsourcingu, a dzięki rosnącej wiedzy i doświadczeniu możliwe stało się minimalizowanie ryzyka związanego z outsourcingiem oraz unikanie pułapek z nim związanych. Redaktorzy publikacji postawili sobie za cel zwrócenie uwagi menedżerów na różnorodność szans i wyzwań związanych z wdrożeniem outsourcingu w organizacji.
Okładka książki Przywództwo polityczne

69,00 zł 55,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,65 zł

Autor w sposób spójny i uporządkowany dokonał zestawienia wielu koncepcji przywództwa politycznego. Praca dzieli się na trzy części. W pierwszej z nich Autor podejmuje próbę przedstawienia możliwie wielu istotnych koncepcji teoretycznych związanych z przywództwem politycznym. W części drugiej zajmuje się kontekstami procesu przywództwa, czyli wszystkimi tymi jego aspektami, które badacze uznają za warunkujące pomyślność jego przebiegu. Część trzecia z kolei stanowi przeniesienie rozważań o przywództwie z poziomu teorii na poziom praktyki politycznej. Autor opisuje w niej, w jaki sposób procesy przywództwa przebiegają w Unii Europejskiej i samorządach lokalnych, oraz dokonuje podsumowania dwudziestolecia demokratycznej Polski z perspektywy teorii przywództwa politycznego. Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Antoszewskiego: Wywód Autora podporządkowany jest potrzebom uporządkowania wiedzy na temat jednego z najistotniejszych, a zarazem najsłabiej opracowanych teoretycznie fenomenów życia zbiorowego (?). Na podkreślenie zasługują walory formalne rozprawy ? świetny język, klarowność wywodu, wyeksponowanie najistotniejszych ustaleń. Wszystko to powoduje, że monografia Przemysława Żukiewicza może szybko stać się szeroko wykorzystywanym podręcznikiem akademickim ? nie tylko na studiach politologicznych.
Okładka książki Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie

49,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu umiejętności kierowania ludźmi. Zdaniem autora, w najbliższych latach umiejętność ta stanie się atutem każdego menedżera. W interesie przedsiębiorstwa leży zwiększanie kreatywności i zaangażowania jednostek, imperatywem staje się permanentne kształcenie i rozwój. Zachodzące w świecie pracy zmiany nie pozwalają już na narzucanie pracownikom gotowych rozwiązań i zachowań. Przeciwnie, wymagają współdziałania, negocjacji i partnerstwa. Niezbędny jest dialog społeczny między wzajemnie szanującymi się stronami: kierownictwem i pracownikami. Przestrzeganie kontraktu społecznego stanowi dziś kluczowy element dynamiki organizacji i warunek realizacji jej misji. Organizacja powinna dążyć do pełnego wykorzystania zdolności i umiejętności ludzkich i stawać się twórczą, uczącą się społecznością. Nowoczesne kierowanie ludźmi wymaga jednak zmiany nastawienia. Potrzebny jest klimat emocjonalny sprzyjający zaufaniu, gotowości do współpracy, otwartemu komunikowaniu się i uczciwej wymianie informacji.
Okładka książki Badania marketingowe

69,90 zł 50,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,78 zł

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: - projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego), - zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, - redukcja i analiza danych, - prezentacja i ocena wyników badania marketingowego. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy ? specjaliści w zakresie badań marketingowych ? prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.
Okładka książki Zarządzanie międzynarodowe

99,00 zł 82,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 82,60 zł

Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA. Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich: ? wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne, ? nieformalny patronat, guanxi i wasda, ? globalizacja kontra lokalizacja, ? e-komunikacja, ? konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, ? znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, ? nadzór nad marką korporacyjną ? kluczowy element stosunków między współczesnymi centralami firm i ich filiami.
Okładka książki Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu

48,01 zł 32,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł

Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?
Okładka książki Koncepcje i modele kompetencji pracowniczych w zarządzaniu

56,00 zł 39,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,45 zł

Kompetencje pracownicze to jedno z kluczowych zagadnień nauk o zarządzaniu. Teoretycy i praktycy, jak również klasycy i współcześni badacze zgodnie przyjmują, iż wiodącym czynnikiem rozwoju przedsiębiorstw oraz podnoszenia sprawności zespołowych form organizacji pracy są kompetencje pracownicze, na bazie których członkowie organizacji podejmują decyzje i działania oraz osiągają zamierzone cele. Książka zawiera prezentację najważniejszych klasycznych oraz współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu oraz metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. Klasyczna interpretacja kompetencji pracowniczych odpowiada normatywom prekursorów nauk o zarządzaniu, natomiast współczesna ściśle koresponduje z rozwojem nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie do zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji oraz charakterystyki kluczowych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Okładka książki Czujesz ? ... czyli o komunikacji marketingowej

39,00 zł 28,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,82 zł

Ce­lem pu­bli­ka­cji ,,CZUJESZ? ...czy­li o ko­mu­ni­ka­cji mar­ke­tin­go­wej i sprze­da­ży skie­ro­wa­nej do ko­biet. Wstęp do gen­der mar­ke­tin­gu"" jest do­star­cze­nie prak­tycz­nej wie­dzy na te­mat efek­tyw­nej ko­mu­ni­ka­cji i sprze­da­ży skie­ro­wa­nej do ko­biet zgod­nej z ko­bie­cy­mi ko­da­mi ko­mu­ni­ka­cji oraz ocze­ki­wa­nia­mi i za­cho­wa­nia­mi kon­su­men­tek.Książ­ka pre­zen­tu­je ak­tu­al­ne in­for­ma­cje słu­żą­ce bu­do­wa­niu stra­te­gii zwięk­sze­nia udzia­łu firm w bar­dzo szyb­ko ro­sną­cym ryn­ku oraz wspie­ra Czy­tel­ni­ków w pro­ce­sie wy­pra­co­wa­nia wła­snych, efek­tyw­nych me­tod dzia­ła­nia.Pu­bli­ka­cja po­mo­że Czy­tel­ni­ko­wi w przy­go­to­wa­niu:- stra­te­gii ko­mu­ni­ka­cji z ryn­kiem oraz kon­cep­cji sprze­da­ży to­wa­ró­w/u­sług do wy­bra­nej gru­py do­ce­lo­wej ko­biet po­przez prak­tycz­ne wy­ko­rzy­sta­nie ko­bie­cych ko­dów ko­mu­ni­ka­cji;- au­dy­tu - po­le­ga­ją­ce­go na po­rów­na­niu ak­tu­al­ne­go sta­nu swo­jej or­ga­ni­za­cji w ob­sza­rze sprze­da­ży i ob­słu­gi klien­ta oraz mar­ke­tin­gu i ko­mu­ni­ka­cji ryn­ko­wej z ak­tu­al­ny­mi ocze­ki­wa­nia­mi ryn­ku, a tak­że tren­da­mi w ra­mach fe­ma­le eco­no­my;- szko­le­nia - skie­ro­wa­ne­go do spe­cja­li­stów z dzia­łów sprze­da­ży, ob­słu­gi klien­ta, mar­ke­tin­gu i ko­mu­ni­ka­cji ma­ją­ce­go na ce­lu podnie­sie­nie efek­tyw­no­ści ko­mu­ni­ka­cji z kon­su­ment­ka­mi oraz zwięk­sze­nia sprze­da­ży.Nie jest to książ­ka wy­łącz­nie dla mar­ke­te­rów, ale dla wszyst­kich osób za­in­te­re­so­wa­nych zmia­na­mi eko­no­micz­no­-spo­łecz­ny­mi, ja­kie za­cho­dzą w dzi­siej­szym świe­cie. To tak­że zbiór in­for­ma­cji dla tych, któ­rzy są cie­ka­wi roz­wią­zań re­ali­zo­wa­nych na pod­sta­wie ba­dań na­uko­wych, sta­no­wią­cych nie­oce­nio­ne źró­dło in­for­ma­cji i in­spi­ra­cji oraz umoż­li­wia­ją­cych spraw­ne i efek­tyw­ne ope­ro­wa­nie na dy­na­micz­nie zmie­nia­ją­cym się glo­bal­nym ryn­ku, któ­re­go je­ste­śmy in­te­gral­ną czę­ścią.
Okładka książki Zarządzanie talentami

49,90 zł 37,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,63 zł

Koniec XX i początek XXI wieku to złota era zarządzania zasobami ludzkimi ? najcenniejszymi zasobami organizacji. Intensywne nasilenie zainteresowania zzl przejawia się licznymi publikacjami czy to natury teoretycznej, czy też praktycznej. Wśród nowych obszarów, stosunkowo niedawno odkrytych, jest zarządzanie najlepszymi, wyjątkowo utalentowanymi pracownikami ? określanymi w tym opracowaniu mianem talentów. W naturalny sposób niniejsze opracowanie oparte jest na kilku zasadniczych teoriach bądź dziedzinach wiedzy. Zaliczyć do nich należy szczególnie zasobową teorię organizacji, koncepcje zarządzania strategicznego, kwestie zarządzania zasobami ludzkimi i strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Różnorodność teoretycznych ujęć problemu zarządzania talentami wynika z kilku znaczących przesłanek: braku solidnej podstawy teoretycznej w opisywanym obszarze, próbie wieloaspektowego traktowania kwestii zarządzania talentami i wreszcie ? wielości autorów i niezależnych punktów widzenia. Punktem wyjścia do lektury poszczególnych fragmentów książki jest rozdział pierwszy, prezentujący kluczowe kwestie definicyjne związane z zarządzaniem talentami, niemniej jednak każdy z podrozdziałów może być czytany niezależnie. Łączy je wspólna konwencja, według której najpierw zostały omówione kwestie teoretyczne, następnie odniesione do wyników badań (empirycznych lub literaturowych), by na końcu zaprezentować rezultaty prowadzonych analiz i przemyśleń, z akcentem na zagadnienia praktyczne. Opracowanie to teoretykom dostarczy inspiracji i motywacji do prowadzenia badań empirycznych w obszarze zarządzania talentami, praktykom ukaże odmienne spojrzenie na kwestie zarządzania najbardziej wartościowymi zasobami organizacji, a wszystkich zachęci do głębszej refleksji.
Okładka książki Nowoczesne techniki sprzedaży

159,00 zł 116,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,31 zł

Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.
Okładka książki Strategie produktu

59,90 zł 45,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł

Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: ? analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, ? elementach strategii produktu, ? metodach analizy i oceny oferty produktowej, ? strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania. Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
Okładka książki Nauka Persfazji

43,90 zł 25,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,87 zł

Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“.Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność. Nauka perswazji to obowiązkowa – inteligentna i praktyczna – lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces. Kevin Hogan – światowej sławy ekspert w dziedzinie mowy ciała i komunikacji. Prowadzi wykłady dotyczące perswazji i wywierania wpływu na prestiżowym University of St. Thomas Management Center, często analizuje dla mediów zachowania mieszkańsców Białego Domu. Jest również doradcą biznesowym – szkoli menedżerów wielu dużych firm, m.in. Boeinga, Microsoftu. Prowadzi wywiady i treningi na całym świecie (w 2006 r. był w Polsce). Pracuje dla BBC i popularnych magazynów, takich jak Cosmopolitan, Playboy czy Maxim. Poznaj przełomowe teorie Kevina Hogana -- znanego na całym świecie eksperta i trenera z dziedziny perswazji, wpływu na innych, języka ciała, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i motywacji. Ukryta perswazja, czyli ściśle tajna operacja, która pozwoli Ci podbić świat... podświadomości wszystkich, z którymi rozmawiasz.
Okładka książki Zarządzanie strategiczne

79,00 zł 61,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,19 zł

Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rządowej i menedżerów organizacji non profit. Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasobów organizacji, obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów, zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach, kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, znaczenie przywództwa i rola liderów na różnych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii - planowanie własnej kariery zawodowej.
Okładka książki Metody oceny projektu gospodarczego

64,00 zł 51,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł

Autor proponuje dwa ujęcia zagadnień związanych z inwestowaniem oraz z oceną inwestycji: praktyczne i teoretyczne. W pierwszym koncentruje się na problemach opracowania profilu przepływów pieniężnych, właściwej kalkulacji kosztu kapitału, przeprowadzenia operacji dyskontowania oraz wydania werdyktu. W części teoretycznej opisuje cztery odmienne teorie inwestycji uwzględniające upływ czasu i ryzyko. Książka jest podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów ekonomii, nauk inżynieryjnych oraz prawa i administracji. Spełnia wymagania Deklaracji Bolońskiej, służąc studentom studiów licencjackich oraz magisterskich, a także udostępnia obszerniejszą wiedzę słuchaczom studiów doktoranckich.
Okładka książki Systemy wynagrodzeń w okresie spowolnienia gospodarczego

34,00 zł 27,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,98 zł

Wynagrodzenia są jednym z najważniejszych obszarów zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, dlatego też nieprzerwanie znajdują się w centrum zainteresowania teorii i praktyki. Efektem tego jest utrwalona wiedza na temat wynagrodzeń, będąca wynikiem bogatych doświadczeń firm oraz badań naukowych i licznych publikacji na ten temat. Pełnione przez wynagrodzenia funkcje sprawiają, że znajdują się one w kręgu uwagi poszczególnych interesariuszy, zwłaszcza zaś właścicieli, kadry kierowniczej i pracowników. Wynagrodzenia są szczególnie wrażliwym obszarem zarządzania zasobami ludzkimi, podatnym na wpływy wielu czynników, m.in. zmian w przepisach prawa, koniunktury gospodarczej, sytuacji na rynkach pracy czy też czynników społeczno-kulturowych. Sytuacja spowolnienia gospodarczego, z jaką mieliśmy do czynienia w Polsce w latach 2008?2009, skłoniła autorów do podjęcia badań na temat kształtowania się wynagrodzeń w tym okresie. Ich celem było przedstawienie trendów oraz czynników, które wpływają na zmiany w systemach wynagrodzeń. W badaniach przyjęto założenie, że pogorszenie koniunktury gospodarczej i związane z tym zmiany na rynku pracy prowadzą do rekonfi guracji systemów wynagrodzeń w przedsiębiorstwach poprzez eksponowanie funkcji kosztowej i ograniczanie świadczeń dodatkowych. W ramach badań przeprowadzono studia literatury przedmiotu, pozwalające określić obecny stan wiedzy na temat wynagrodzeń, oraz badania ankietowe na wybranej grupie przedsiębiorstw. W tym celu opracowano kwestionariusz ankiety, który został wypełniony przez menedżerów i specjalistów zajmujących się wynagrodzeniami w badanych firmach.
Okładka książki Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku...MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej.Ścieżka pasji, zysku i celu •    Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. •    Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. •    Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. •    Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. •    Aaa, i zarabiaj pieniądze… Ścieżka pasji, zysku i celu Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. – Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracySpis Treści 01. Przedmowa 02. Wprowadzenie Część I. ZYSKI 03. Rozdział 1. W poszukiwaniu zysków 04. Rozdział 2. Coś wygrywasz, coś tracisz 05. Rozdział 3. Różnorodność Część II. ZYSKI I PASJA 06. Rozdział 4. Skoncentruj swoją pozycje. 07. Rozdział 5. Platforma dla rozwoju Część III. ZYSKI, PASJA l CEL 08. Rozdział 6.Przejście na wyższy poziom 09. Rozdział 7.Decydująca gra
Okładka książki Six Sigma jako trwały element kultury organizacji

64,90 zł 51,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,04 zł

W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. Tym razem koncentruje się na jeszcze ważniejszym jego elemencie – na tym, co zapewnia jego stabilność i trwałość w organizacji. W książce Six Sigma jako trwały element kultury organizacji zaprezentowane są narzędzia, których użycie przyczyni się do tego, że zmiany, jakie niesie ze sobą program Six Sigma, spotkają się z odpowiednią akceptacją w twojej organizacji. Eckes koncentruje się w niej na elemencie kulturowym, który – jeśli zostanie odpowiednio potraktowany – może znacznie zwiększyć efektywność „twardych” technik Six Sigma. Oferując proste i praktyczne metody, Eckes wskazuje na konieczność pracy z ludźmi, by zmiany zostały zaakceptowane w organizacji na poziomie kulturowym. W sytuacji, gdy większość dostępnych na rynku pozycji koncentruje się na aspektach technicznych, on zwraca uwagę na konieczność zrównoważenia komponentów technicznego i kulturowego. Wyjaśnia, jak konsekwentnie zwiększyć szanse na przeprowadzenie zmiany organizacyjnej. Pisze między innymi o tym, jak: •    kreować potrzebę wdrożenia programu Six Sigma, •    diagnozować różne typy oporu i przeciwdziałać im, •    kształtować wizję programu Six Sigma, •    zmieniać systemy i struktury, by wspierały nową kulturę Six Sigma, •    unikać pułapek związanych z kulturową transformacją Six Sigma, •    rozwijać efektywnych liderów w programie Six Sigma. Z książki dowiesz się, jak definiować jasne i motywujące cele. Poznasz też historię porażek i sukcesów związanych z wdrażaniem Six Sigma, czytając zamieszczone tu studia przypadków. O AUTORZE George Eckes jest założycielem Eckes & Associates, Inc. (EAI), firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu usprawnień, prowadzeniu szkoleń i wdrożeń Six Sigma, rozwijaniu organizacji oraz zarządzaniu zmianą. W 1996 roku EAI została wybrana główną firmą doradczą pomagającą General Electric we wdrażaniu Six Sigma. OPINIE Książka Six Sigma jako trwały element kultury organizacji jest praktycznym podręcznikiem dla wszystkich zainteresowanych pragmatycznym doskonaleniem i rozwojem biznesu. Program Six Sigma to styl zarządzania wspierający rozwój kultury organizacji, gdzie decyzje podejmowane są w oparciu o liczby i fakty. George Eckes w prosty sposób pokazuje nam, jak można postępować, aby nie tylko uzyskać krótkotrwałe efekty z realizowanych projektów, ale również w przemyślany sposób zarządzać zmianą postaw i zachowań wszystkich pracowników, od poziomu operacyjnego po kadrę zarządzającą. Jak przeprowadzić transformację kulturową i otworzyć nowe perspektywy dla rozwoju biznesu. Spośród wielu publikacji poruszających te kwestie ta zasługuje na szczególną uwagę. Zawarte w  książce przemyślenia to element sukcesu takich organizacji jak General Electric, AlliedSignal, Motorola i wielu innych. Warto korzystać z doświadczeń najlepszych. Jarosław Siarkiewicz, prezes zarządu, Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
Opakowanie Rekrutacja do grup dyspozycyjnych – socjologiczna analiza problemu

35,70 zł 28,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,00 zł

Proces rekrutacji, jako jeden z profesjonalnych etapów naboru czy werbowania osób o kluczowych dla grup dyspozycyjnych kompetencjach, potrzebuje zmiany. Selektywna rekrutacja jest bowiem sposobem na intensyfikację zasobów, aby przy ich niskiej liczebności uzyskać wysoki jakościowo potencjał. Problematyczne jest też niedocenianie zawodów w grupach dyspozycyjnych w Polsce, które, w kategoriach etosu oraz uwarunkowań rynkowych XXI wieku, powinny być ofertami konkurencyjnymi dla innych obszarów zawodowych w społeczeństwie. Z kolei profesjonalizacja wskazuje na przesunięcie czy też tranzyt wiedzy i autorytetu od osób będącymi laikami w jakiejś dziedzinie (jeszcze niedawno masowy nabór do wojska) do osób zwanych ekspertami w swoim zawodzie (obecnie profesjonalne struktury kadrowe wojska). Publikacja została podzielona na cztery bloki tematyczne: - Społeczne aspekty rekrutacji do grup dyspozycyjnych, - Rekrutacja i edukacja w grupach dyspozycyjnych w aspekcie historycznym, prawnym, etycznym i społeczno-kulturowym, - Motywy wyboru zawodu w grupach dyspozycyjnych, - Zagraniczne doświadczenia rekrutacji. Na podkreślenie, z całą pewnością, zasługuje doniosłość podjętej przez autorów problematyki aspektów socjologicznych rekrutacji do grup dyspozycyjnych. Książka jest konstruktywnym projektem sprzyjającym rozwojowi socjologii, w tym socjologii grup dyspozycyjnych.
Okładka książki Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach

44,00 zł 38,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,28 zł

Współcześnie tradycyjnie podejmowane miejsce pracy (jedno przedsiębiorstwo, jeden wykonywany zawód), w którym pracownik często spędzał większość swojego życia odchodzi w przeszłość. W XXI wieku pracownicy muszą być przygotowani na wielokrotne zmiany pracy w ciągu swojego życia. Pracodawcy zaś powinni mieć na uwadze fakt, że mimo bezrobocia, rynek pracy nie jest rynkiem przedsiębiorców. Coraz bardziej istotna staje się znajomość zagadnień dotyczących zatrudnienia zarówno przez przedsiębiorców, jak i pracowników.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,75 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,35 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj