KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

35,68 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Karta wyników zarządzania zasobami ludzkimi

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,65 zł

Firmy dysponujące efektywnymi systemami zarządzania zasobami ludzkimi funkcjonują znacznie lepiej niż te, które poprzestają na tradycyjnej roli administracyjnej działów personalnych. Jest to wniosek wynikający z przeprowadzonych przez autorów badań, które obejmowały ponad 3000 firm. Uzyskane wyniki były zestawiane z informacjami o zyskach, produktywności, pracy działów księgowości i tendencjach na rynkach papierów wartościowych, a także analizowane z wykorzystaniem metod statystycznych. Wzbogacone przykładami i przemyśleniami autorów stają się wskazówkami, jak tworzyć, rozwijać i wdrażać system pomiaru wykorzystujący kartę wyników zarządzania zasobami ludzkimi oraz efektywnie nim zarządzać.
Okładka książki Handel zagraniczny z płytą CD

69,90 zł 45,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,99 zł

We współczesnej gospodarce praktycznie każde przedsiębiorstwo ma pośrednie lub bezpośrednie powiązania międzynarodowe. Aby skutecznie prowadzić międzynarodową działalność handlową, przedsiębiorca musi mieć rozległą wiedzę z wielu dziedzin, m.in. prawa, ekonomii czy zarządzania. Dzięki szczegółowemu opisowi poszczególnych etapów międzynarodowych transakcji handlowych niniejsza książka stanowi doskonały poradnik zarówno dla tych, którzy mają już doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowej działalności handlowej, jak i dla osób, które taką działalność rozpoczynają. Książka zawiera najnowsze regulacje w każdym opisywanym obszarze. Autorzy omówili w niej m.in.: • typy i treść ofert oraz kontraktów, w tym wszystkie najważniejsze klauzule podstawowe i uzupełniające, jakie powinny się znaleźć w takich dokumentach, • przyczyny i skutki błędów w kontraktach oraz sposób postępowania przy ich naruszeniu, • najczęściej stosowane zwyczaje w handlu międzynarodowym, w tym najnowsze formuły handlowe Incoterms 2010, • sposoby i możliwe zabezpieczenia płatności, • organizację transportu, • problematykę celną (odprawy, procedury, dług celny, dokumentacja), • ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności przewoźnika i producenta od różnych rodzajów ryzyka, • podatki pośrednie związane z obrotem międzynarodowym, • dokumentację występującą w całym przebiegu transakcji handlu zagranicznego. Trudnym do przecenienia walorem poradnika jest ponad 300 przykładów i uwag z praktyki gospodarczej ilustrujących omówione w książce zagadnienia oraz zbiór ponad 60 przykładowych dokumentów używanych w transakcjach handlu zagranicznego.
Okładka książki Markowe produkty turystyczne

59,90 zł 45,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25 zł

Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: ? istotę i cechy produktu turystycznego, ? korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, ? cykl życia produktu turystycznego, ? turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, ? koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, ? proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.
Okładka książki Zarządzanie kryzysowe. Dobre praktyki DIFIN

43,00 zł 35,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,38 zł

W publikacji przedstawiono kompleksowo całokształt zagadnień dotyczących systemu zarządzania kryzysowego, ujmując poszczególne obszary jako elementy modelu dobrych praktyk. Na uwagę zasługuje uwzględnienie takich zagadnień jak standardowe procedury operacyjne, świadomość czy kwantyfikacja pojęć stosowanych w zarządzaniu kryzysowym, które do tej pory nie były w szerszym zakresie ujmowane w polskich wydawnictwach. Przedstawione rozwiązania są uniwersalne i mogą być stosowane i wykorzystywane, bez względu na zmiany prawne czy organizacyjne, gdyż podstawowe zasady są niezmienne. Mimo zastosowań w niektórych rozważaniach wzorów matematycznych, treść jest zrozumiała i czytelna, a ewentualne "opuszczenie" przez czytelnika rozważań matematycznych nie utrudni zrozumienia materiału.
Okładka książki Rachunkowość zarządcza klucz do sukcesu

49,00 zł 36,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,27 zł

Książka Rachunkowość zarządcza. Klucz do sukcesu jest dla każdego, kto chce w przystępny sposób poznać tajniki z zakresu rachunkowości zarządczej. Jej szczególną zaletą jest to, że poza częścią teoretyczną znajdują się w niej zadania wraz z rozwiązaniami i komentarzami. Dzięki tej książce zrozumiesz, że warto stosować rachunkowość zarządczą nie tylko w przedsiębiorstwach ale także w życiu codziennym. Nabędziesz wiele praktycznych umiejętności wymaganych przez pracodawców, jakimi są np.: - odróżnianie kosztów od wydatków, przychodów od wpływów, - ustalanie wartości kosztów i przychodów, - przeprowadzanie kalkulacji kosztów, - stosowanie tradycyjnych i nowoczesnych rachunków kosztów, - sporządzanie budżetów operacyjnych i finansowych, - dobieranie narzędzi rachunkowości zarządczej do podejmowania trafnych decyzji i wiele innych.
Okładka książki Ekonomia dobra i zła

44,90 zł 28,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,52 zł

Czy da się opowiedzieć historię myśli ekonomicznej poprzez książkę, która przebija sprzedażą Kod da Vinci i Harryego Pottera, a później zrobić z tego sztukę teatralną? Tomáš Sedláček udowadnia, że tak. W fascynującej książce ""Ekonomia dobra i zła"", która przebojem podbiła czeski i słowacki rynek wydawniczy autor prowadzi czytelnika od eposu o Gilgameszu do myśli, które współcześnie napędzają światowe rynki. W jasny i przystępny sposób, a jednocześnie erudycyjny i angażujący czytelnika tłumaczy najważniejsze zjawiska światowej ekonomii i stawia tezę: wszystko sprowadza się do ludzkich motywacji, do ekonomii dobra i zła.
Okładka książki Droga ważniejsza niż cel

55,00 zł 33,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,43 zł

Doskonały poradnik dla każdego, kto pomyśli o karierze menedżera i chciałby zajrzeć za kulisy administrowania wielkimi korporacjami. Jest to jednak absolutna antyteza „Przewodnika korporacyjnego szczura”. Sławomir Lachowski przedstawia czytelnikowi swoją autorską wizję zarządzania, w której fundamentalną rolę odgrywają wartości i drugi człowiek. Autor przekonuje – i robi to z powodzeniem, że nie można być skutecznym menedżerem, jeśli nie dąży się do bycia dobrym człowiekiem. Maciej Witucki, prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej SA Jestem pod dużym wrażeniem książki; mądrej, aktualnej, napisanej z pasją i przekonaniem, wysoce erudycyjnej. Rzadko się zdarza, aby udało się w tak umiejętny, interesujący sposób połączyć doświadczenia osobiste, wynikające z bogatej ścieżki ścieżki do sukcesu zawodowej Autora z przemyśleniami, których osnową zostały bestsellery światowej i polskiej literatury w dziedzinie administrowania. Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki SGH, Prezes Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa   Droga ważniejsza niż cel, fragment Wyzwania przyszłości w biznesie Szereg wynalazków wdrożonych na przełomie XVIII i XIX wieku, udoskonalanych następnie na przestrzeni prawie 100 lat, całkowicie zmieniło sposób produkcji i dystrybucji towarów oraz stosunki społeczne i polityczne. Maszyny zastąpiły siłę mięśni w sferze produkcji dóbr i energii potrzebnej do ich wytwarzania. Zastosowanie powszechnie dostępnych surowców umożliwiło produkcję masową i wzrost dobrobytu. Maszyna przędzalnicza, maszyna parowa, wytop żelaza i stali z pomocą węgla, kolej i inne wynalazki popchnęły świat do przodu w ciągu wieku więcej niż przez 1000 poprzednich lat. Rozwój cywilizacji nie jest procesem liniowym, następujące po sobie fale szybkiego wzrostu i spowolnienia wynikają z twórczej siły innowacji, których masa krytyczna powoduje okresowo gwałtowne przyspieszenie. Ciągła nieciągła zmiana określa trajektorię rozwoju gospodarki i cywilizacji. Innowacje z zakresu technologii informacyjnej, które pojawiły się w ostatnich 50 latach, zyskały masę krytyczną o sile pozwalającej na całkowitą zmianę stylu życia i sposobu pracy jednostki, zasad działania przedsiębiorstw, spo-^bu funkcjonowania partii politycznych, organizacji społecznych, a wreszcie całokształtu życia społecznego i gospodarczego w wymiarze narodowym t &obalnyitt. Żyjemy w okresie rewolucji technologicznej przechodzącej... Droga ważniejsza niż cel Spis Treści   Podziękowania Zamiast wstępu Rozdział l. Wartości zwykłych ludzi Wartości w życiu człowieka Szczęście jest miarą sukcesu Moja DROGA wartości Wartości w kulturze masowej Rozdział 2. Zwykli ludzie i wspaniałe przedsiębiorstwa mBank: pasja tworzenia ABCXXI - cała Polska czyta dzieciom: gotowość i odpowiedzialność Mondragon Corporacion Cooperativa: wartości w działaniu Rozdział 3. Przełomowe idee i wielcy guru zarządzania Rozdział 4. Wyzwania przyszłości w biznesie i zarządzaniu Biznesem w Nowej Gospodarce Wyzwania przyszłości w biznesie Wyzwania w zarządzaniu biznesem Rozdział 5. Zarządzanie przez wartości Wartości w życiu przedsiębiorstw Fundamenty zarządzania przez wartości Kultura organizacyjna - niewidzialna siła, prawdziwa moc wartości Zarządzanie przez wartości odpowiedzią na wyzwania przyszłości w biznesie Rozdział 6. Mapa Drogowa zarządzania przez wartości Identyfikacja wartości - opis procesu dla małych i dużych firm? Zarządzanie przez wartości — przekładanie zasadniczych wartości na działania we wszystkich płaszczyznach Zarządzanie poprzez wartości w procesie doboru personelu - szukamy właściwych, a nie najlepszych pracowników Rozwój kompetencji opartych na wartościach Rola wartości w zapewnianiu realizacji wysokich wyników Rola wartości w budowaniu zaangażowania pracowników i kultury organizacyjnej Wartości w zarządzaniu produktami, sprzedażą i wynikiem finansowym Przywództwo przez wartości Bibliografia  
Okładka książki Podejmowanie decyzji

44,90 zł 32,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,68 zł

Nasza aktywność życiowa wiąże się bezpośrednio z naszymi wyborami. Każdego dnia, podejmując decyzje, organizujemy swój czas. Umiejętność dokonywania właściwych wyborów, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym, jest bardzo cenna. W książce autor w przystępny sposób przybliżył psychologiczny aspekt podejmowania decyzji oraz przedstawił ich rodzaje. Wiele uwagi poświęcił opisowi czterofazowego procesu podejmowania decyzji oraz czynnikom skłaniającym do podjęcia określonej decyzji. Książka jest przeznaczona dla wszystkich zmagających się z codziennym podejmowaniem decyzji, aby dzięki radom w niej zawartym mogli szybciej dokonać lepszego wyboru.
Okładka książki Ginące kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady a zarządzanie turystyką zrównoważoną

48,00 zł 33,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,86 zł

Publikacja poświecona jest problematyce turystyki zrównoważonej w aspekcie ochrony ginących kultur. W pracy zilustrowano zarys dziejów rdzennych mieszkańców Australii, Nowej Zelandii i Kanady oraz ich obecną sytuację prawną. Na tle problematyki społecznokulturalnej tych ludów przedstawiono negatywne i pozytywne skutki oddziaływania turystyki na te społeczności. "(...) Książka może być pasjonującą lekturą dla podróżników - poszukiwaczy niezwykłego, unikatowego dziedzictwa cywilizacyjnego ludzkości, jakimi są niewątpliwie rdzenne społeczności Australii, Nowej Zelandii i Kanady. Może być także bardzo pomocnym podręcznikiem edukacyjnym dla przedsiębiorców - menedżerów turystyki i pracowników sfery zarządzania publicznego, kształtujących zrównoważoną politykę turystyczną jak również studentów i słuchaczy studiów o profilu turystycznym". z recenzji prof. zw. dr hab. Małgorzaty Bednarczyk
Okładka książki Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi

46,00 zł 32,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,98 zł

Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na różnorodność czynników strukturotwórczych powstałe przedsiębiorstwa leśne posiadają różne rozwiązania organizacyjno-prawne zarządzania zasobami leśnymi. W obliczu coraz poważniejszych wyzwań, przed jakimi staje dziś europejska gospodarka leśna, gremia zajmujące się zarządzaniem przekonują się wzajemnie o jedynym i godnym do naśladowania własnym modelu zarządzania zasobami leśnymi. Takie stawianie sprawy nie rozwiązuje problemu i prowadzi do sytuacji, że nadal sprawą otwartą pozostaje sposób, w jaki obecnie należy zarządzać zasobami leśnymi. Współczesny model zarządzania zasobami leśnymi w Polsce wymaga zmian, zarówno w zakresie administrowania, jak i zarządzania tymi zasobami. Ma to istotne znaczenie w kontekście wzrostu kosztów produkcji leśnej, liberalizacji rynku produktów leśnych oraz wzrostu zapotrzebowania na pozaprodukcyjne funkcje lasu. Model wielofunkcyjnej gospodarki leśnej zdominowany jest przez potrzeby i oczekiwania poszczególnych grup społecznych. Opiera się on na koncepcji zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (potwierdzeniem tego przekonania są współczesne aspekty zarządzania państwowymi zasobami leśnymi). Wraz z dynamiką zmian potrzeb interesariuszy, zmieniać się musi gospodarka zasobami leśnymi oraz formy jej organizacji i zarządzania. Dotychczasowy model gospodarki leśnej, zapewniał równowagę pomiędzy nakładami na działalność produkcyjną i dochodem uzyskiwanym z realizacji tej produkcji. W tym kontekście realizacja pozaprodukcyjnych funkcji lasu skutkuje pogorszeniem rentowności tego modelu. Dlatego też należy poszukiwać nowych źródeł finansowania w celu możliwości realizowania pozaprodukcyjnych funkcji lasu. Przeprowadzone w niniejszej książce rozważania, obok wartości poznawczych, posiadają także wartości aplikacyjne. Wnioski z nich wynikające można wykorzystać w praktyce, w celu dostosowania obecnie funkcjonującego modelu zarządzania zasobami leśnymi w Polsce do warunków zmieniającego się otoczenia. Z tego względu z treścią książki winni zapoznać się praktycy funkcjonujący w obszarze zarządzania zasobami leśnymi, a także studenci studiów wyższych o charakterze rolniczym i ekonomicznym.
Okładka książki Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji

44,00 zł 33,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,26 zł

Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość gospodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii komórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą świadomość swoich potrzeb oraz rosną ich wymagania co do poziomu obsługi - oczekują szybkiego i profesjonalnego świadczenia usług, indywidualnego podejścia oraz większego zaangażowania i empatii ze strony pracowników. Wobec przedstawionych warunków, instytucje finansowe są zmuszone podejmować liczne działania prorynkowe w celu pozyskania i utrzymania klienta. W niniejszej publikacji podjęto próbę identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmują instytucje finansowe w erze informacji. Ponadto, przedstawiono wyniki badań dotyczące oceny prowadzonej działalności zorientowanej na pozyskanie i utrzymanie klienta przez wybrane banki funkcjonujące w Polsce. W szczególności przeanalizowano: - przemiany w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych w ostatnich dwóch dekadach oraz działania w celu pozyskania klientów, tj. inwestorów oraz emitentów, - zmiany w zakresie orientacji marketingowej banków ze sprzedażowej na prorynkową, ze szczególnym uwzględnieniem działań nakierowanych na budowę wizerunku banku, - procesy budowania marketingu relacji w celu pomnażania kapitału banku poprzez tworzenie wartości dla klienta. Książka skierowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych, zainteresowanych problematyką pozyskiwania i budowania długotrwałych relacji z klientem, a także pracowników działów finansowych i zarządzania, odpowiedzialnych za politykę przedsiębiorstwa zorientowaną na klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu marketingu, finansów oraz rachunkowości zarządczej.
Okładka książki Ekonomia muzeum + DVD

35,00 zł 21,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,28 zł

W dniach 25-26 listopada 2010 roku odbyła się polsko-brytyjska konferencja zatytułowana Ekonomia muzeum. Celem konferencji była konfrontacja doświadczeń, metod działania i założeń prawno-ekonomicznych pozwalających widzieć współczesne muzeum jako miejsce przecięcia niemal wszystkich sfer współczesnej cywilizacji - kultury i nauki, miejsca, w którym wszystkie zgromadzone zasoby (nie tylko muzealia) mają określoną wartość materialną i niematerialną. `Ekonomia uczciwości`, etyka, misja nie są - w rozumieniu organizatorów konferencji - w sprzeczności wobec myślenia ekonomicznego i strategicznego. Jak jednak te idealistyczne założenia wcielić w życie - zastanawiali się zaproszeni prelegenci. Niniejsza publikacja stanowi zbiór materiałów pokonferencyjnych.
Okładka książki Klient jak go zdobyć i zatrzymać - Audiobook
audiobook

60,00 zł 36,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,94 zł

Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami! "Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam”; "Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu”; "Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem – to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie”. To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?
Okładka książki Skuteczne zarządzanie działem handlowym
audiobook

60,00 zł 38,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,87 zł

Gotowe rozwiązania na zwiększenie skuteczności zarządzania działem handlowym czekają na Ciebie! Szefie! Czy znasz skuteczne sposoby na zwiększanie sprzedaży? Czy potrafisz wyciskać handlowców jak cytrynę, ale jednocześnie wiesz, kiedy odpuścić? Jak rozwiązywać konflikty w dziale handlowym? Gdzie szukać sposobów na polepszenie rentowności firmy? Nie wątpię, w to że radzisz sobie z tym wszystkim bardzo dobrze. Ale wiem też, że czasem w pracy kierownika sprzedaży przychodzą momenty zwątpienia, wypalenia, demotywacji. I właśnie w takich chwilach chciałoby się mieć gotowe rozwiązania, sprawdzone przykłady innych firm, które pomogą Ci rozwiązać bieżący problemem w Twoim dziale handlowym.
Okładka książki Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

64,00 zł 48,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,38 zł

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych. W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej. Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.
Okładka książki Dojrzałość menedżerska

32,00 zł 25,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,85 zł

Kluczem do bycia dojrzałym menedżerem jest bycie dojrzałym człowiekiem ? potencjał osobowościowy ujawniający się w obrazie siebie jest predyktorem sukcesu menedżera. Bez pracy nad osobistymi uwarunkowaniami trudno jest być skutecznym, nawet posługując się adekwatnymi narzędziami menedżerskimi. (?) Bez prawidłowo funkcjonującej, dojrzałej osobowości, nawet przy dużym potencjale intelektualnym, nie można osiągać twórczych celów i rozwijać ludzi wokół siebie. Osiągnięcie dojrzałej osobowości jest procesem wymagającym od człowieka ciągłej pracy i wysiłku w kształtowaniu zarówno odpowiedniego, adekwatnego obrazu siebie, jak i obrazu otoczenia (?). Dobrze jest podjąć ten wysiłek, gdyż jest to proces, który owocuje dobrym kontaktem z samym sobą, a także z innymi ludźmi. Dodatkowo, dojrzewając, menedżer wzmacnia te cechy i zachowania, które przejawiane każdego dnia, wpływają na rozwój ludzi mu powierzonych. Warto więc w teatrze życia zatrzymać się na chwilę i zastanowić nad tym, kim się jest i co w danym momencie jest naprawdę ważne, czyli zwyczajnie znaleźć czas na uporządkowanie siebie?
Okładka książki Gospodarowanie kapitałem w banku spółdzielczym

44,00 zł 35,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł

W prezentowanej książce autorka wyjaśnia i interpretuje zagadnienia związane z wewnętrzną organizacją działania banku spółdzielczego w obszarze oceny gospodarowania kapitałem własnym. Książka jest pierwszym w polskiej literaturze opracowaniem, w którym do badań nad organizacją działalności banków zostały wykorzystane socjologiczne teorie systemów społecznych, głównie Talcotta Parsonsa oraz Niklasa Luhmanna. Czytelnik ma możliwość zapoznania się z teoretycznymi podstawami funkcjonowania banku spółdzielczego jako samoorganizującego się systemu, dla którego sposób organizacyjnego działania nakreśla zarówno Nowa Umowa Kapitałowa, jak i krajowe regulacje prawne. Przedstawiona koncepcja tworzenia systemu zarządzania bankiem, procesu zarządzania ryzykiem oraz modelu szacowania kapitału wewnętrznego umożliwia zapoznanie się z tajnikami wiedzy w zakresie kreowania wewnątrzbankowych zasad oceny adekwatności kapitałowej. Proponowane w naukowych dociekaniach podejście systemowe dostarcza ram pojęciowych dla wiedzy teoretycznej, w którą wpisuje się praktyczne zarządzanie bankiem.
Okładka książki Szkolne prawo pracy

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,26 zł

Celem poradnika Szkolne prawo pracy jest zapoznanie Czytelników z instytucjami, zagadnieniami i przepisami związanymi z zatrudnianiem nauczycieli oraz innych pracowników oświaty. W publikacji szczegółowo omówiono: nawiązywanie stosunku pracy z nauczycielem, ustalenie kwalifikacji zawodowych nauczyciela, awans zawodowy i ocenę pracy nauczyciela, czas pracy nauczyciela, świadczenia i uprawnienia wynikające ze stosunku pracy, w tym zasady ustalania i udzielania urlopu wypoczynkowego. Autorka położyła szczególny nacisk na pragmatykę rozwiązywania problemów wynikających ze stosowania przepisów oświatowego prawa pracy. Poradnik przeznaczony jest dla dyrektorów szkół, nauczycieli, pracowników wydziałów edukacji gmin oraz pracowników kuratoriów oświaty.
Okładka książki Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe

37,80 zł 28,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,83 zł

Autor podjął ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunkowo słabo penetrowany, choć prof. Nierenberg należy do grona badaczy, których prace wyznaczają standard w tej dziedzinie. Książkę uznaję za niezwykle wartościową i potrzebną, należącą do najlepszych opublikowanych w ostatnich kilku latach pozycji medioznawczych i politologicznych. Przyjęte przez Autora konstrukcja i metodologia pozwoliły mu na zrealizowanie w pełni zamierzeń badawczych. Zamysł dokonania systematyzacji problematyki, opisu i analizy kwestii zarządzania mediami ? z własną ?wartością dodaną? ? w pełni się powiódł. Podkreślić też wypada jasność wywodu, świetny język, a także trud włożony w przedstawienie wielodyscyplinarnej literatury i analizę zgromadzonego materiału empirycznego. Bez wątpienia, należy uznać niniejszy tom za użyteczny materiał dla wszystkich zajmujących się lub zamierzających się zająć zarządzaniem w mediach elektronicznych, a także studentów istniejących lub nowo powstałych specjalistycznych kierunków. Podsumowując, stwierdzam, że jest to książka znakomita, ważna, prezentująca wszechstronną panoramę zarządzania mediami. Jestem pewny, że wysoki poziom naukowy publikacji zapewni Autorowi miejsce wśród uznanych specjalistów w tej tematyce, sama zaś praca z pewnością stanie się czymś w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy. Z recenzji dr. hab. Stanisława Jędrzejewskiego, prof. ALK
Okładka książki Zarządzanie wiedzą

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38 zł

Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu. Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy. W podręczniku omówiono m.in.: - cele zarządzania wiedzą, - transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej, - pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy, - pomiar i wycenę zasobów wiedzy - systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą, - zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj