KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Lokowanie produktu

Lokowanie produktu

Zagadnienia prawne

  • ISBN: 9788326407734
  • EAN: 9788326407734
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 14.5x20.4
  • Język: polski
  • Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
  • Liczba stron: 224
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 41,74
     zł
    Cena detaliczna:  59,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,74
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak: - zalety i wady lokowania produktu - różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą - odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe - skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj