KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

56,66 zł
74,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,66 zł

33,90 zł
44,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

48,03 zł
71,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł
Okładka książki Nauki o zarządzaniu

54,90 zł 36,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,63 zł

Autor ? ceniony autorytet w dziedzinie zarządzania ? opierając się na swoim bardzo bogatym doświadczeniu pracownika naukowego i nauczyciela akademickiego, pokazał zarządzanie jako dyscyplinę naukową oraz związane z tym problemy i kontrowersje. W książce zostały więc omówione m.in.: powstanie, rozwój i osiągnięcia nauk o zarządzaniu; przedmiot i zakres tych nauk oraz ich subdyscypliny; miejsce tych nauk wśród dziedzin i dyscyplin naukowych; twierdzenia i teorie nauk o zarządzaniu; badania naukowe w zakresie zarządzania; etyka badacza w naukach o zarządzaniu. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych w obszarze nauk o zarządzaniu, a także osób przygotowujących rozprawy habilitacyjne i doktorskie oraz uczestników studiów doktoranckich.
Okładka książki As One

79,00 zł 45,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł

Przedstawiamy nowy język zbiorowego przywództwa.W naszym świecie w równym stopniu mamy do czynienia ze współpracą, jak i konfliktem, ze współdziałaniem, jak i rywalizacją.Liderzy szkoleni zgodnie z zasadami zarządzania opartego na ,,dowodzeniu i kontroli"" zdają sobie sprawę, że nawet jeśli styl ten sprawdza się w określonych warunkach, to stosując go, często nie są w stanie skłonić ludzi do prawdziwego zaangażowania. W rezultacie analitycy zarządzania ogłosili koniec ery stylu ,,dowodzenia i kontroli"", a początek nowego stylu zarządzania partycypacyjnego. Dlaczego jednak ograniczać się jedynie do dwóch stylów współpracy? Przez ostatnie dwa lata firma Deloitte zainwestowała w zakrojoną na szeroką skalę inicjatywę Projekt As One, aby zbadać efektywne modele współpracy. Projekt ujawnił istnienie wielu stylów ,,działania As One"", których efektywność uzależniona jest od określonych sytuacji. Niniejsza książka w sposób usystematyzowany przedstawia zasady działania As One i wnikliwymi przykładami zasypuje przepaść między teorią a praktyką.As One wyłania osiem archetypów relacji pomiędzy liderem i podwładnymi: Gospodarza i Lokatorów, Organizatora i Wolontariuszy, Dyrygenta i Orkiestry, Producenta i Zespołu artystycznego, Generała i Żołnierzy, Architekta i Budowniczych, Kapitana i Drużyny oraz Senatora i Obywateli. Analizując ponad 60 przypadków udanego działania kolektywnego z wielu różnych sytuacji, autorzy wykorzystali zaawansowane rozwiązania analityczne w celu wskazania głównych cech charakteryzujących dany archetyp oraz pokazania, w jaki sposób można zastosować go w twojej organizacji.As One wyznacza nowy sposób przywództwa oraz zachęcenia zespołu do pracy na rzecz wszystkich celów. Wyobraź sobie, co można by osiągnąć, gdybyśmy uwolnili moc As One w skali globalnej.
Okładka książki Strategie marketingowe

59,90 zł 45,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Okładka książki Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu..

44,90 zł 35,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł

Wygrywaj negocjacje pewnie i z gracją Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie, historii spraw klientów, których reprezentował tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej. Rober Mayer podpowie ci, jakie taktyki sprawdzają się, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych, od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów. Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak uzyskać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do negocjacji. Spójrz na rzeczywistość oczami oponenta: sprzedawcy, dłużnika, wierzyciela, pracodawcy, kontrahenta czy agenta ubezpieczeniowego. Przekonuj go, mówiąc jego wewnętrznym głosem. Graj twardo, budując więź sympatii. Nie ulegaj, nawet gdy czujesz się bezsilny i spotykasz się z wrogością. Oto filozofia Roberta Mayera, prawnika prawników, który reprezentował Mohammeda Ali, rząd Wenezueli i tysiące innych dużych i małych, sławnych i niesławnych klientów. Do zagadnień omawianych w tej książce należą: zakotwiczanie: podawanie informacji, które oponent wykorzysta jak swoje własne, gra pozorów: sterowanie pierwszym wrażeniem i zaspokajanie ego oponenta, psychologia obniżek, niskich rat i promocji, perswazyjne słuchanie: pytania nakierowujące i kontrolowanie rozmowy, taktyczne zalety i wady kanałów komunikacji: telefon, pismo, spotkanie, dobijanie targu: jak wygrać z kupiecką mentalnością, rozstrzyganie sporów przez mediację i negocjowanie ugody w sądzie. O AUTORZE Larry King nazywa Roberta Mayera 'prawnikiem prawników'. Mayer udzielił w radiu i telewizji ponad 130 wywiadów. Prowadzi warsztaty i seminaria z negocjacji na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles, Uniwersytecie Południowej Kalifornii oraz na Uniwersytetach Tulane i Pepperdine. Oprócz studentów, uczestnikami jego warsztatów są przedstawiciele najwyższych władz, korporacji i stowarzyszeń zawodowych. Mieszka w Los Angeles. OPINIE 'Żadna książka nie pokazuje ludzkiej strony negocjacji tak jak ta. Jest tu mowa nie tylko o negocjowaniu. Robert Mayer odkrywa przed tobą sekret perswazji i zdobywania tego, po co sięgasz, bez stosowania manipulacji czy przymusu. Warren Bennis, światowej sławy profesor organizacji i zarządzania Uniwersytetu Południowej Kalifornii, autor książki Leaders and An Invented Life Żadnych magicznych zaklęć ani pustosłowia. Robert Mayer pisze wprost i zrozumiałym językiem. Książka łatwo zapada w pamięć. Jest pełna życiowych zasad perswazji i negocjacji. David Crosby, wokalista i autor tekstów piosenek zespołu Crosby, Stills & Nash Robert Mayer, światowej klasy negocjator, uczy, jak zdobywać to, czego chcesz. Nolan Bushnell, ojciec branży gier wideo, założyciel firmy Atari, Inc.
Okładka książki Ocenianie efektów szkolenia GWP

29,90 zł 15,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,44 zł

Czyli metody i problemy ewaluacji W niniejszym, siódmym tomie serii autor przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące oceny efektów szkoleń. Nie podaje jednego prostego przepisu na pomiar efektywności, niemniej jednak przedstawia różnorakie koncepcje teoretyczne, między innymi sposób czteropoziomowej oceny Donalda L. Kirkpatricka, model ROI czy sposób pięciu pytań Jacka Phillipsa, zwracając uwagę na ich mocne i słabe strony. Jego celem jest stworzenie zestawu narzędzi, z których w praktyce mogliby korzystać zarówno szkoleniowcy, jak i ich nabywcy. Ocena efektywności szkoleń jest przydatna Ci stronom procesu szkoleniowego: trenerom, uczestnikom i firmom zamawiającym szkolenie. Wskazówki, jak ją przeprowadzić, wyszukają oni w niniejszej książce.
Okładka książki Marketing usług zdrowotnych

50,00 zł 36,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,94 zł

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Okładka książki Budowanie zaangażowania pracowników

129,00 zł 90,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 90,88 zł

Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposobów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na kluczowe pytania: Jakie elementy są potrzebne do budowania zaangażowania pracowników? W jaki sposób specjaliści ds. HR i konsultanci mogą pomóc w osiągnięciu zaangażowania? Kto powinien włączyć się w ten proces? Szczegółowe wytyczne zawarte w książce pozwalają na skuteczne zastosowanie zaproponowanych narzędzi we własnej organizacji.
Okładka książki Taka praca nie ma sensu! Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników Taka praca nie ma sensu! trzeba do tych nielicznych książek, które mają moc dogłębnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego. Wymagania przewyższają nasze sposobności. Etyka „więcej, szybciej” stwarza tworzenie niewidzialnych, lecz uciążliwych kosztów, które szkodzą mojej kreatywności, koncentracji, energii i pasji. Codziennie nieomalże 75 % pracowników globalnie czuje się nie zupełnie zaangażowanych w pracę. Książka przedstawia przełomowe podejście do regeneracji życia w taki metodę, ażeby uzyskiwać większą satysfakcję i wydajność, zarówno w pracy, jak również poza nią. Zestawiając odkrycia wielu dziedzin wiedzy zajmujących się osiąganiem wysokich wyników, Tony Schwartz w przekonujący sposób argumentuje, że ignorujemy cztery kluczowe potrzeby, których zaspokajanie daje nam energię do osiągania wybitnych rezultatów: potrzebę równowagi (fizyczną), bezpieczeństwa (emocjonalną), samorealizacji (umysłową) i znaczenia (duchową). Najlepiej działamy nie wtedy, gdy przed długi okres pracujemy na wysokich obrotach, jak komputer, lecz gdy regularnie przechodzimy od zużywania do regenerowania energii związanej z każdą z tych czterech założeń. Organizacje przeszkadzają w osiąganiu optymalnych rezultatów, bo nieustająco wymagają coraz więcej. Tymczasem powinny raczej starać się zaspokajać cztery zasadnicze potrzeby ludzi, aby codziennie uwalniać i rozniecać w nich wszystko co najlepsze. W oparciu o szeroką współpracę z takimi instytucjami, jak Google, Ford, Sony, Ernst & Young, Shell, IBM, Los Angeles Police Department i Cleveland Clinic, Schwartz kreśli mapę ukazującą drogę do nowych sposobów pracy. Na poziomie ludzi prywatnych wytłumacza, w jaki metodę wyprodukować codzienne rytuały, które intensywny wysiłek równoważą regularną regeneracją, wyczerpanie emocjonalne niwelują ćwiczeniami zapewniającymi większą odporność, krótkotrwałe skupienie na najpilniejszych sprawach zamieniają w myślenie bardziej kreatywne i strategiczne, a krótkowzroczne zaangażowanie w czasowe wyniki zastępują przestrzeganiem wartości prowadzącym do wyższego wspaniała. Na poziomie organizacyjnym przedstawia nowe praktyki, kierunki działania i pokazy kulturowe, które z powodzeniem wykorzystują jego kontrahenci. Książka daje instytucjom, liderom i osobom indywidualnym praktyczne, sprawdzone strategie lepszego radzenia sobie z coraz większymi wymaganiami, z jakimi mamy do czynienia w tym coraz bardziej niełatwym świecie. O AUTORZE TONY SCHWARTZ jest założycielem i prezesem korporacji Energy Project, która pomaga instytucjom i osobom indywidualnym w wykorzystywaniu znaleźć naukowych do uzyskiwania poprawy zaangażowania, koncentracji, wydajności i wyników. Wraz z Jimem Loehrem napisał bestseller The Power of Full Engagement, a także inne książki, między innymi What Really Matters: Searching for Wisdom in America. Można skontaktować się z nim pod adresem tony@theenergyproject.com. OPINIE Tony Schwartz stał się Skarbem Narodowym, odkrywcą nowego źródła odnawialnej energii – energii istniejącej w nas! Ta książka to wspaniała kombinacja intelektualnych rozważań, intrygujących odkryć i praktycznych porad. ROBERT KEGAN, Harvard University School of Education, współautor Immunity to Change To wciągający, wnikliwy i przekonujący podręcznik osiągania optymalnych rezultatów i satysfakcjonującego życia. Tony Schwartz ponownie napisał biznesową lekturę obowiązkową. DANIEL GOLEMAN, autor Inteligencji emocjonalnej Tony Schwartz przez 20 lat badał fundamentalne kłopoty dotyczące osiągania znakomitych wyników. W tej książce tłumaczy, dlaczego cięższa praca nie przekłada się na lepszą pracę. Na bazie badań naukowych i własnych analiz przypadków praktycznych przedstawia metodę osiągania lepszych wyników, który powinien okazać się korzystny zarówno dla instytucji, jak również osób swoich. SUSAN LYNE, dyrektor generalna Gilt Groupe O unikalności książki decyduje kompleksowe podejście do kwestii wydobywania z osób tego, co najlepsze. Tony Schwartz przedstawia nowy paradygmat pracy, zarówno instytucji, jak również ludzi spersonalizowanych. TONY HSIEH, dyrektor Zappos.com U nas zintegrowanie fizycznego, emocjonalnego, umysłowego i duchowego życia realnie zadziałało. Dziękujemy Ci, Tony. ALAN MULLAY, prezes i dyrektor generalny Ford Motor Company Fundamenty wielkiego przywództwa to samoświadomość i przemyślane działanie, a książka ta zawiera koncepcje, które przyczyniają się do zmiany i jednego, i drugiego. Jej siła polega na tym, że mądrym i osiągającym wysokie wyniki ludziom potrafi pomóc wyedytować sposoby postępowania tak, żeby działali jeszcze skuteczniej, osiągali większe spełnienie i poprawiali relacje z ludźmi. EVAN WITTENBERG, szef działu rozwoju liderów w Google
Okładka książki Władza bez tyranii

34,90 zł 23,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,96 zł

Żądza władzy jest gwałtowniejsza od innych namiętności. Tacyt Skąd pochodzi władza? Czy jest to dar zesłany przez Boga, uśmiech losu, czy może trzeba mieć wewnętrzne predyspozycje do utrzymania rządu dusz? I czym ona jest w swej istocie? Potęgą, narkotykiem, siłą? Integralną częścią świata przyrody? Afrodyzjakiem? Kluczem otwierającym wszystkie drzwi? A może zaufaniem i nadzieją pokładanymi w Tobie przez innych ludzi? "Kto ma pilota, ten ma władzę" — zapewne znasz to powiedzenie z własnego domu. A co, gdybyś to Ty mógł zawsze naciskać odpowiednie przyciski? Gdybyś miał wewnętrznego pilota, który pomagałby Ci wywierać wpływ na otoczenie? Chcemy przekonać Cię, że tak właśnie jest, i nauczyć, jak najlepiej korzystać z władzy, którą masz w sobie. Zacznij czytać i zauważać, jak wiele wiesz, jak wiele potrafisz i jak wiele jeszcze możesz zrobić. Odkryj w sobie tę moc, która jest czymś więcej niż tylko skłanianiem innych, aby robili to, co Ci się podoba…
Okładka książki Władza Dlaczego jedni ją mają a inni nie

42,90 zł 31,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,55 zł

Autor tej książki — profesor Jeffrey Pfeffer ze Stanford Business School — od lat prowadzi wykłady na temat "dróg do władzy". Doradza także korporacjom oraz przekazuje studentom MBA swoją wiedzę na temat niuansów władzy w organizacjach. W tym czasie miał okazję przyjrzeć się karierom wielu osób, także tych, które odniosły sukcesy wbrew wszelkich przewidywaniom. Wnioski zebrał wreszcie w książce Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie. Zdobycie władzy i jej utrzymanie może być trudnym zadaniem. Podczas realizacji tego ambitnego celu musisz wykazać się wnikliwością, myśleniem strategicznym, odpornością, czujnością i gotowością do podjęcia walki, gdy zajdzie taka konieczność. Przede wszystkim pozbądź się złudzeń — nie ma większego związku między kompetencjami a Twoim miejscem w hierarchii. Wiele zmiennych liczy się bardziej niż kompetencje — choćby zdolności do prowadzenia projektów i pewność siebie. Zwróć także uwagę na to, w jakim dziale pracujesz. Najlepsze są te komórki, które wypuszczają w świat obecnych ludzi sukcesu. Prawdziwa sztuka polega na tym, by wyczuć, który dział nabiera znaczenia. Ten przełomowy poradnik zawiera inspirujące przykłady, a także zaskakujące rady i odkrycia, oparte na wynikach badań. Autor podzieli się również z Tobą strategiami i taktykami odróżniającymi zwycięzców od przegranych.
Okładka książki Zarządzanie w płaskim świecie

49,00 zł 36,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,04 zł

W dawnych czasach panowała opinia, że świat jest płaski, w co każdy bezdyskusyjnie wierzył. Jednak później znaleźli się ludzie, którzy postanowili temu zaprzeczyć. Mimo ich skutecznej perswazji dziś okazało się, że... świat naprawdę jest płaski. Wpływają na to dwa podstawowe czynniki: rozwój ekonomiczny oraz zmiana struktury korporacji. Nowoczesna organizacja stała się kompleksową siecią wspólnych przedsięwzięć, korzystającą z zasobów na całym świecie. Płaski świat charakteryzuje się olbrzymią łatwością komunikacji wspomaganej przez technologię i sporym rozrzutem geograficznym współpracujących ze sobą członków zespołu czy firm. Skoro Twoi koledzy pracują nie tylko w innym biurze, ale wręcz na innej półkuli, musisz - jako menedżer - postawić na zupełnie nowe umiejętności i zachowania. Książka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji pokazuje, jak kierować zespołem w zmodernizowany, a jednocześnie skuteczny sposób. Podręcznik podaje dziesięć strategii sprawnego zarządzania. Kluczami są tu między innymi: dobra komunikacja, poszanowanie odrębności i różnic kulturowych, rozpoznawanie podobieństw, sensowne ustalanie granic, zaufanie i odpowiednia motywacja. Liczne anegdoty, konkretne przykłady czy wywiady z najlepszymi praktykami zarządzania z pewnością pozwolą Ci szybko zdobyć wiedzę o tym, jak najlepiej kierować zespołem i współpracować z nim, nawet jeśli nie spotykasz się zbyt często ze współpracownikami.
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podr. wizjonera

69,00 zł 42,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,21 zł

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań "Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!" A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski! Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces? Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych. 470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować! Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty! Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów! A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu! A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera! Tworzenie modeli biznesowych Spis treści:   Szablon Definicja: Model biznesowy (18) Dziewięć elementów fundamentalnych (20) Szablon modelu biznesowego (48) Schematy Rozdzielanie (60) Długi ogon (70) Platformy wielostronne (80) FREE jako model biznesowy (92) Otwarte modele biznesowe (112) Projekt Z inspiracji klienta (130) Kreowanie pomysłów (138) Myślenie wizualne (150) Tworzenie prototypów (164) Opowiadanie historii (174) Scenariusze (184) Strategia Otoczenie modelu biznesowego (204) Ocena modelu biznesowego (216) Perspektywy modelu biznesowego (230) Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi (236) Proces Proces projektowania modelu biznesowego (248) Perspektywa Perspektywa (266) Posłowie Skąd się wzięła ta książka? (278) Bibliografia (280)  
Okładka książki Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy.

34,90 zł 23,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,96 zł

Gaśnica emocji Oddziaływanie stresu w Twojej codzienności Stres generowany wewnętrznie i płynący z zewnątrz Syndrom wypalenia zawodowego Technologie radzenia sobie ze stresem Budowanie odporności psychicznej Praca w afekcie Stresu nie da się całkiem wyeliminować. Życie pozbawione stresu byłoby zresztą jałowe i bezproduktywne, ponieważ pełni on funkcje motywacyjne i pomaga we wspinaniu się po drabinie prywatnej funkcjonalności. To pozytywna strona życia pod presją. Istnieje też stres wywołany frustracją, złością, bezsilnością. Stresujące mogą być relacje z ludźmi, uwarunkowania pracy, styl administrowania preferowany przez przełożonego, kultura organizacyjna, charakter pracy i presja związana z wykonywanymi zadaniami. Ten stres nie jest świetny, nie buduje, jedynie niszczy - Ciebie, Twoje relacje z innymi, Twoją motywację do pracy. Długotrwały stres wyciska trwałe piętno na Twojej kondycji psychofizycznej. Dokonuje takiego spustoszenia w obszarze zdrowia i osobowości, którego nie da się w późniejszym czasie cofnąć. W zasadzie nie masz wyboru - powinieneś rozpocząć nim zarządzać. Prawie każdy z nas jest inny, inne są źródła targających nami emocji, przeciwnie reagują na nie różnorodne organizmy. Dlatego przystępując do administrowania własnym stresem, dobrze uzbroić się w edukację o sobie samym i zestaw narzędzi, które pomogą nam go zwalczyć. Wsłuchaj się w siebie, poznaj spersonalizowane prawdziwe dążenia, zdefiniuj emocje. Zacznij wykonywać ćwiczenia, które pomogą Wszyscy ludzie wykorzystać w pełni Twój potencjał. Dowiedz się, czym jest sukces, realizuj marzenia i czerp satysfakcję z wykonywanej pracy. A to wszystko z uśmiechem na spokojnej twarzy. Odłóż "ziółka" na uspokojenie. Z tą książką już współcześnie: lepiej poznasz siebie; zaczniesz efektywniej obsługiwać swój potencjał; postawisz na pełniejszy rozwój osobisty i zawodowy; wykorzystasz ćwiczenia do skutecznego radzenia sobie ze stresem. Wacław Kisiel-Dorohinicki - psycholog, absolwent Wydziału Kontrolowania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, certyfikowany trener kadr, licencjonowany doradca zawodowy, specjalizujący się w obszarach rozwoju osobistego, rynku pracy i biznesu/firmy/spółki/firmy/spółce (firmie, działalności)/firmie/firmie. Autor książki AntyMOBBING. Walcz o spersonalizowane prawa w miejscu pracy , a oprócz tego a dodatkowo współautor książki poświęconej rozmowie kwalifikacyjnej Successful Interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. Tylko bez nerwów Zarządzanie stresem w pracy Spis Treści   Od autora Część I 1. śpiesznie, szybciej, coraz szybciej 2. Czy pracujesz tam, gdzie chciałeś? 3. Umowy, kontrakty i zapotrzebowania Część II 4. Natura stresu 5. Oddziaływanie stresu 6. A, B, C, czyli stres generowany wewnętrznie Organizm w stresie 7. Stres płynący z relacji z innymi ludźmi 8. Stres organizacyjny Przeładowanie/niedociążenie pracą Zmiany w organizacji Niejednoznaczność roli i konflikt roli 9. Syndrom wypalenia zawodowego Część III 10. Budowanie odporności psychicznej Prawidłowe odżywianie Aktywność fizyczna Sen i wypoczynek Budowanie i pielęgnowanie relacji z innymi ludźmi Samoocena i wiara w sukces 11. Techniki radzenia sobie ze stresem Działania długofalowe Metody krótkotrwałe 12. Organizacja w profilaktyce stresu 13. Badanie psychologiczne - czy to coś daje? 14. Satysfakcja z wykonywanej pracy Literatura  
Okładka książki Tylko dla kobiet Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

39,00 zł 25,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł

Alfa… a potem długo nic. Samiec alfa — to on jest przywódcą stada. To on decyduje o podziale pożywienia i ma pierwszeństwo przy wyborze najlepszych samic. Występuje w stadach wilków i wielu innych ssaków, ale znajdziesz go także w dzikim świecie współczesnego biznesu. Realizuje najkorzystniejsze transakcje, dzięki niemu firma ma nad czym pracować. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej, głównym maklerem w firmie świadczącej usługi finansowe, tym człowiekiem, którego nazwisko pojawia się w kontekście wszystkich spółek deweloperskich w mieście. To po prostu "lepszy gość" — mężczyzna, którego pragną kobiety (zafascynowane władzą), niedościgniony ideał samców nie-alfa. Jeden z takich zdeklarowanych samców alfa zdecydował się rozbić męski monopol władzy. Ujawnia, jak biznesmeni postrzegają swoje koleżanki po fachu. Zdradza, co kobiety powinny wiedzieć o współpracy zawodowej, by zwyciężać na samczym terytorium. Christopher Flett zaprasza Cię do klubu miłośników cygar na szczerą i nowatorską rozmowę, dotyczącą wszystkich cech, jakie musi mieć kobieta, aby zdobywać szczyty w świecie biznesu. Jego uwagi mogą dziwić, szokować, nawet obrażać, ale jednocześnie przygotują Cię na osiągnięcie sukcesu w środowisku, w którym nadal dominują macho.
Okładka książki Ukryta przewaga

37,00 zł 27,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22 zł

Czyżby kolejna Twoja prezentacja okazała się nieskuteczna? Czas skończyć gadać i zacząć sprzedawać! Sedno NLP Zasady procesu kupowania Język sprzedawcy, język nabywcy Słowa, które działają Prowadzenie prezentacji i sprzedaż zespołowa Skuteczne słowo pisane NLP w telemarketingu Człowiek ma jeszcze tę wyższość nad maszyną, że umie się sam sprzedać. Stanisław Jerzy Lec Masz szansę odkryć swoją własną, jednoosobową niszę rynkową. Nie ma potrzeby, byś koncentrował się na szerokiej grupie klientów. Musisz dotrzeć tylko do jednego umysłu. Do jednej pary uszu. Do jednego portfela. Musisz dostać się do świadomości Twojego klienta. A kiedy już się tam znajdziesz, zacznij sprzedawać siebie! Mimo całego dzisiejszego natłoku informacyjnego, reklam, promocji, nowinek, wiadomości i gadżetów - to, co powinno wstrząsnąć Twoim klientem, to właśnie Twój komunikat. Niech będzie osobisty, elastyczny i kuszący. Niech płynie swobodnie wśród chaosu i szumu informacyjnego, docierając wprost do wybranego odbiorcy. Niech trwale programuje jego zachowanie, a Tobie zapewni sukces w sprzedaży. Poznaj język umysłu: Odkryj mechanizmy przyswajania informacji. Kreuj swoją mentalność. Naucz się wywierać wpływ na podświadomość innych ludzi. Wzbudzaj aktywność umysłu, poprzedzającą zaplanowane zachowanie.
Okładka książki Werbalna prowokacja

34,90 zł 23,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,96 zł

Komunikuję się, więc jestem... w retorycznym raju Nudne wywody o niczym? Zakazane! Gładkie i poprawne politycznie przemówienia? Wzbronione! Blablanie godzinami do zasypiających słuchaczy? Niedozwolone! Jako inteligentna i całkowicie zdrowa na umyśle jednostka masz niezbywalne prawo do wyrażania swoich myśli w sposób błyskotliwy i olśniewający. Twoim obywatelskim obowiązkiem jest prowokowanie słowem i używanie pokrętnej argumentacji w celu zdobycia przewagi nad twoimi rozmówcami! Odrzuć myślenie stereotypowe -- to prosta droga skierowania Twojego umysłu... na manowce. Doceń wartość humoru w reagowaniu na cudze wypowiedzi. Poznaj zasady tworzenia inspirujących i porywających przemówień. Odkryj tajniki nowej, skutecznej techniki zadawania pytań. Dowiedz się, na czym polegają grzechy główne fatalnych wystąpień i dlaczego ich popełnianie grozi ogniem piekielnym.
Okładka książki Współbrzmienie. Znajdź wspólny język...

69,00 zł 47,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,37 zł

Twórz prezentacje, które jeszcze długo będą rozbrzmiewać w sercach Twojej publiczności. Na początku było słowo. Kiedy odkryto jego perswazyjną moc, słowo zawładnęło masową wyobraźnią. Nieco później za sprawą prezentacji multimedialnych zostało ono wyparte przez obraz. Wyobraź sobie jednak, że Twoim głównym narzędziem prezentacji nie jest komputer, ale Ty sam i Twój werbalny przekaz. Żadna inna forma komunikacji nie dorównuje potędze starannie dobranych i wypowiedzianych słów. Dorobek przedstawionych w tej książce wybitnych postaci jest tego najlepszym świadectwem. Dowiedz się, jak porwać publiczność ? zawsze i wszędzie, nawet bez technicznych wspomagaczy. Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę. Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.
Okładka książki Wszystko można narysować!

49,90 zł 36,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,69 zł

Kontynuacja bestsellera Narysuj swoje myśli Czarno na białym z dodatkiem koloru Weź udział w czterodniowym kursie wizualnego rozwiązywania problemów Odkryj nowy sposób myślenia Wpadaj na nowe pomysły, znajduj nieoczekiwane rozwiązania i znacznie skuteczniej dziel się wnioskami Poznaj narzędzia, reguły i zasady niezbędne, by w końcu stworzyć ten prosty rysunek Książka bogato ilustrowana Zaczarowany ołówek na biurku Czy pamiętasz jeszcze, w natłoku bardzo ważnych spraw i niezwykle skomplikowanych projektów, że najskuteczniejsze są najprostsze rozwiązania? Wyobraź sobie, że musisz wskazać drogę z punktu A do punktu B komuś, kto nie zna Twojego języka. Co zrobisz? Właśnie! Proste rysunki to świetne narzędzie do dzielenia złożonych spraw na mniejsze elementy. Szkice znacząco ułatwiają przekazywanie pomysłów ludziom wywodzącym się z różnych kultur i dysponującym różną wiedzą. Trzymasz w ręku kontynuację bestsellera Narysuj swoje myśli. Książka utrzymana jest w konwencji warsztatów — przerabiając kolejne ćwiczenia, nauczysz się wykorzystywać myślenie wizualne do rozwiązywania złożonych problemów za pomocą przystępnych rysunków. Przekonaj się, że naprawdę możesz zobaczyć świat na nowo. Zapomnij o PowerPoincie. Dan Roam pokaże Ci, w jaki sposób przekształcić papier i tablicę w niezbędne narzędzia biznesowe. Pamiętaj, że możesz rysować po całej tej książce! Bierz się do dzieła! Oto podstawy. 1. Prosty rysunek jest najskuteczniejszym sposobem na wygenerowanie nowego pomysłu. 2. Prosty rysunek jest najszybszym sposobem na rozwinięcie i sprawdzenie pomysłu. 3. Prosty rysunek jest najskuteczniejszym sposobem na przedstawienie tego pomysłu innym ludziom.
Okładka książki Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj...

37,89 zł 27,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,86 zł

Ta książka przypomina nam, że to, czego nie widzimy, determinuje to, co widzimy i co ostatecznie zostaje zrobione. Niniejsza książka jest zarówno świetną pożywką dla myśli, jak i znakomitym źródłem technik pozwalających uzyskać rewelacyjne wyniki. David Allen, autor książki Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywnościSądzę, że może to być jedna z najważniejszych książek ostatnich lat. Zawiera ona koncepcje znacznie szersze od tych, z którymi zwykliśmy się stykać w innych książkach biznesowych. Warren Bennis, autor książki Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwaTajemnica doskonałych wyników została odkryta. Opowieści o konkretnych sukcesach odnoszonych przez bardzo różne firmy powodują, że koncepcji autorów nie da się zakwestionować. Lektura obowiązkowa dla menedżerów i liderów przyszłego pokolenia. Bob Young, były prezes Lockheed CorporationTo książka jedyna w swoim rodzaju. Wyjaśnia, na czym naprawdę polega życie - pokazuje nam słonia w całej okazałości, a nie jedynie ogon czy trąbę. Autorzy dostarczają nam również wskazówek, które gwarantują wyraźny wzrost skuteczności działania, dokonujący się w sposób całkowicie nieoczekiwany, lecz w pełni niezawodny. Można odnieść wrażenie, że poznali tajemnicę życia i bardzo pragną podzielić się nią ze swoimi czytelnikami. Rosamund Zander, współautorka książki Sztuka możliwości* W jaki sposób małym i dużym firmom, działającym w różnych krajach i w różnych warunkach, udało się osiągnąć przełomowe wyniki, mimo że wszystko przemawiało na ich niekorzyść? * Jak to się dzieje, że ludzie z nową energią i entuzjazmem są w stanie przekraczać granice własnej skuteczności? * Jak można pokonać sceptycyzm i dysfunkcyjne relacje, blokujące nasze możliwości?* Jak zmienić upadającą firmę w branżowego lidera? * Jak odnosić sukcesy sprzedażowe w samym środku kryzysu? Kluczem do powodzenia są ""trzy prawa skutecznego działania"", sprawdzające się w każdym miejscu i każdej sytuacji - w Twoim życiu osobistym, relacjach towarzyskich i Twojej organizacji. Autorzy tej książki pomogą Ci wejść do świata ludzi wybitnych, którym udało się zredefiniować cele zawodowe i prywatne oraz z sukcesem wdrożyć nowe scenariusze działania. Pomogą Ci też zadomowić się w nim.
Okładka książki Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych

37,00 zł 25,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł

Twój cel to skutecznie przekazać wiedzę: Jak inspirować i dzielić się ze słuchaczami swoim przesłaniem? Kiedy unikać stosowania słowa "nie"? Dlaczego "wirus idei" może uzdrowić Twoją prezentację? Czy notatki to pomoc, czy sposób na położenie wystąpienia? Jak zamieniać stres w pozytywną energię? Prezentacja z prawdziwego zdarzenia Prowadzenie prezentacji to wyższa szkoła jazdy w zakresie komunikacji międzyludzkiej. Umiejętnie rozegrane wystąpienie publiczne jest milowym krokiem do sukcesu w sprzedaży i zarządzaniu zespołem, a także podczas negocjacji i rozmów z klientami. To nie wszystko — świetnie przeprowadzona prezentacja może okazać się przyczynkiem do zwycięstwa przy egzaminach maturalnych i podczas zdobywania kolejnych tytułów naukowych. Od umiejętności jej przygotowania często zależą i nasza kariera, i powodzenie realizowanego zadania. Nie pozwól, by strach oraz brak wiedzy przeszkodziły Ci w swobodnym i skutecznym prezentowaniu treści szerokiemu audytorium. Myślisz sobie: "To nie dla mnie. Nie nadaję się do wystąpień publicznych"? Zastanów się nad tym raz jeszcze. Ludzie różnią się między sobą usposobieniem, cechami charakteru czy temperamentem. Każdy prezenter jest inny. Po odpowiednim treningu i nabraniu właściwych nawyków Ty także znajdziesz własny styl prezentacji, w którym będziesz się czuł komfortowo. Nauczysz się wykorzystywać swoje atuty, a słabsze punkty zamieniać w zalety. Zacznij trening z Pawłem Lenarem. Sięgnij po książkę i wśród ciekawych przykładów, pomocnych rad, mnóstwa ilustracji, ćwiczeń, formularzy i diagramów znajdź własną drogę prowadzenia prezentacji: naucz się przykuwać uwagę słuchaczy i trafiać do ich umysłów; przygotuj się do występów przed męskim lub żeńskim audytorium; poznaj najczęstsze błędy i nigdy więcej ich nie popełniaj; zaskakuj "efektem Zeigarnik"; zaprzyjaźnij się ze swoim sprzętem komputerowym i twórz atrakcyjne wizualnie prezentacje.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj