Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei
Komunikacja werbalna to podstawowa forma kontaktów między ludźmi. Może ona przebiegać w różny sposób, jednakże, bez względu na rodzaj przekazu, jeśli wiadomość nie dotrze do odbiorcy zgodnie z zamierzeniem nadawcy, to nastąpi całkowity lub częściowy brak porozumienia.
Książka ta oparta jest na prostym założeniu, że za każdym razem, kiedy otwierasz usta, aby coś przekazać, musisz umieć sprzedać siebie, czyli przekonać do siebie innych. Jeśli nie potrafisz tego dokonać, twoje przesłanie może nie osiągnąć swego celu.
Jak się sprzedać zawiera rady, które można wykorzystać zarówno w kontaktach prywatnych, jak i w sytuacjach bardziej oficjalnych, gdy musimy przemawiać do grupy słuchaczy.
Autor udziela czytelnikowi wielu praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia dyskusji, przygotowania przemówień, sposobu prezentacji faktów, zachowania się w trakcie prezentacji itp.
Szczególnie ciekawe są rady związane z występowaniem w mediach. Chociaż autor nie zna polskiej sceny politycznej, błędy, jakie omawia w książce, oglądamy na co dzień w telewizyjnych dyskusjach prowadzonych przez polityków i dziennikarzy. Chciałoby się niejako zawołać: Panowie, przeczytajcie Lustberga, zanim pójdziecie dyskutować przed kamerami
Jak się sprzedać
Spis treści:
Podziękowanie
Wstęp
Sprzedawanie siebie
Sprzedawanie swoich kompetencji
Sprzedawanie swojej sympatyczności
Sprzedawanie swojej pewności siebie
Sprzedawanie z zastosowaniem właściwych sygnałów Sprzedawanie siebie jako mówcy
Sprzedawanie siebie w potyczkach słownych i wywiadach medialnych
Sprzedawanie siebie w klasie
Sprzedawanie swego produktu
Sprzedawanie siebie na rozmowie kwalifikacyjnej
Sprzedawanie siebie podczas składania zeznań
Sprzedawanie siebie na spotkaniach
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?