KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

32,99 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,84 zł

45,93 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

53,27 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,08 zł

75,53 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,53 zł

39,24 zł
67,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,98 zł

54,44 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,75 zł

35,55 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł

37,33 zł
51,45 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,33 zł
Okładka książki Lokowanie produktu

59,00 zł 41,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,57 zł

Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak: - zalety i wady lokowania produktu - różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą - odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe - skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktu
Okładka książki Zen prezentacji pomysły i projekty

59,00 zł 38,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,14 zł

Bez perswazji nie zmienisz świata. Bez projektu niczego nie wyperswadujesz. Bez tej książki nie zaprojektujesz. Guy Kawasaki, współzałożyciel Alltop.com i były "ewangelista marki" w Apple Garr po raz kolejny oczarował czytelników niezwykłymi doznaniami wzrokowymi. Ta książka natchnie miliony, pozwalając im jeszcze lepiej przedstawiać swoje racje. Nancy Duarte, dyrektor generalna Duarte Design i autorka bestsellerowej pozycji slide:ology: The Art and Science of Creating Great Presentations Wyższy poziom preZENtacji Jeśli znasz i cenisz poprzednią książkę Reynoldsa, czyli Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady, albo jesteś oddanym jej fanem, bez wątpienia docenisz również ten niezwykle praktyczny, a jednocześnie pobudzający kreatywność podręcznik. Tamta książka uczyła myślenia poza schematami, łamania zasad, sztuki przekazywania własnych przemyśleń za pomocą efektownie przygotowanych slajdów. W swojej nowej publikacji autor skupia się przede wszystkim na aspektach projektowania graficznej części prezentacji. Ta wyjątkowa książka nauczy Cię, jak połączyć metody przekazywania informacji z prostotą i mądrością filozofii zen. Dowiedz się, jak za pomocą grafiki wywrzeć odpowiednie wrażenie i stworzyć sugestywny slajd. Sprawdź, w jaki sposób przy użyciu elementów tekstowych i obrazów kierować uwagę słuchaczy na wybrane przez Ciebie tematy. Poznaj tajniki urozmaicania prezentacji poprzez staranną animację slajdów i umieszczanie w nich filmów wideo. Wzbogać swoją świadomość w dziedzinie tworzenia komunikatywnej grafiki. Zasady doboru czcionki i kroju pisma. Łączenie obrazów z tekstem w celu wzmocnienia przekazu. Komunikowanie się za pomocą kolorów. Sztuka wizualizacji — użycie zdjęć i filmów. Sposoby wykorzystania i kontrolowania przestrzeni. Przykłady błyskotliwych prezentacji. Znajdź niewyczerpane źródło inspiracji.
Okładka książki Prezenter bez tajemnic

39,90 zł 29,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,34 zł

Siła słowa w nurcie ZEN Naucz się nawiązywać szczery i trwały kontakt ze swoją publicznością. Poznaj tajniki przemawiania z pasją i wykorzystywania swoich zalet. Dowiedz się, jak zastosować w praktyce proste zasady psychologii. Stosuj zasady ZEN w swoich wystąpieniach i przekonaj się, jak bardzo są skuteczne. Sztuka prowadzenia prezentacji, które robią na odbiorcach wrażenie, przyciągają ich niepodzielną uwagę i sprawiają, że na długo zostają one w ich pamięci, to umiejętność, którą dziś posiada niewielu mówców. Jak można zaczarować publiczność, bez względu na to, czy przemawiasz do trzech osób, czy do grupy trzytysięcznej? To proste - obnaż się i pokaż swoje prawdziwe JA! Oczywiście nie dosłownie - na to ludzie mogą nie być jeszcze gotowi. Prezentowanie "nago" polega na nawiązywaniu relacji i angażowaniu publiczności, wzbudzeniu ich emocji autentyczną szczerością i dostarczanie jasnego przekazu. Takie podejście sprawia, że Twoje wystąpienie jest świeże, porywające i wzbudza pełne zaufanie. Książka przeznaczona jest dla Ciebie, jeśli chcesz poprawić swoje umiejętności w dziedzinie wystąpień publicznych i ulepszyć swoje prezentacje w celu zwiększenia zainteresowania publiczności. Dowiesz się, jak wykorzystać w swoich prezentacjach technologię. Nauczysz się również przemawiać bez używania slajdów. Poznasz tajniki pracy nad swoim przemówieniem od etapu przygotowań aż po uwieńczone sukcesem i burzą oklasków zakończenie. Twoim sprzymierzeńcem na tej niezwykłej drodze będzie japońska filozofia ZEN. Naucz się przygotowywać wciągającą, poruszającą i przykuwającą uwagę prezentację. Poznaj sekrety występowania przed każdą publicznością i sposoby nawiązywania stałego kontaktu. Sprawdź, jak pasja oraz bliskość angażują publiczność, jak wykorzystywać moc uśmiechu. Dowiedz się, jak odpowiednio modulować głos, jak budować napięcie i wzbudzać emocje. Stosuj sztukę wchodzenia z przytupem oraz kończenia wystąpienia z hukiem. Pamiętaj, że kluczem do Twojego sukcesu jest wytrwałość i samodoskonalenie.
Okładka książki Programista poszukiwany.

37,00 zł 25,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,77 zł

Pracownicy Twoich marzeń Naucz się stosować praktyczne kryteria porządkowania zgłoszeń od kandydatów Poznaj podręczną instrukcję prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych Dowiedz się, jak poprawiać niedoskonałe zespoły Joel Spolsky to prawdziwy geniusz. Sprawnie porusza się w świecie technologii i marketingu (oraz na polach wspólnych dla obu tych obszarów), których my wciąż musimy się uczyć. Seth Godin, autor książki Dołek Joel Spolsky to jeden z najbardziej rozważnych autorów piszących na temat wytwarzania oprogramowania. Z jego przemyśleniami na temat zatrudniania pracowników powinien zapoznać się każdy, kto planuje rekrutację programistów. Jessica Livingston, partner w firmie Y Combinator i autorka książki Founders at Work Jak zaoszczędzić na programistach? Menedżerowie, przedsiębiorcy i szefowie działów kadr wciąż toczą wewnętrzną walkę, czy zatrudnić świetnego, choć kosztownego programistę, czy przyoszczędzić i wybrać kogoś przeciętnego. Ci, którzy wybierają opcję numer 2, szybko przekonują się, że oszczędzanie na programistach skutkuje oprogramowaniem kiepskiej jakości, a co za tym idzie, korzyści są iluzoryczne. Po co komu dobry programista? Największym problemem związanym z zatrudnianiem wielu przeciętnych programistów w miejsce kilku naprawdę dobrych jest to, że niezależnie od czasu poświęconego na realizację zadań przeciętni programiści nigdy nie stworzą kodu, którego jakość będzie choćby zbliżona do jakości kodu najlepszych programistów. Pięciu Salierich nigdy nie stworzy dzieła na poziomie Requiem Mozarta, nawet gdyby pracowali nad nim sto lat. Po co komu dobry produkt? Nie możemy pozwolić sobie na to, by konkurencja nas prześcignęła, czy na tworzenie produktów zaledwie wystarczająco dobrych. Nasze dzieła muszą być niesamowite, by przyciągały uwagę potencjalnych użytkowników. Największym prezentem, który możemy otrzymać od naprawdę utalentowanych programistów, jest właśnie nadzieja na stworzenie czegoś zauważalnego. Dlaczego trzeba przeczytać tę książkę? Proces zatrudniania największych talentów technicznych jest jak zupełnie pozbawiony elementów zabawy tor przeszkód. Każdy, kto kiedykolwiek zastanawiał się, na co zwracać uwagę podczas przeglądania aplikacji, kto bił się z myślami po zakończeniu rozmowy kwalifikacyjnej lub kto nie może pojąć, dlaczego tak trudno znaleźć doskonałych programistów, powinien rzucić wszystko i przeczytać tę książkę. Jak to się robi w profesjonalnych firmach? Jak stale przyciągać doskonałych programistów poprzez organizowanie praktyk? Jak przygotować miejsce pracy, w którym będą chcieli spędzać czas najlepsi programiści? Jak czytać aplikacje i prowadzić rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami na pracowników technicznych? Jak decydować, któremu z kandydatów złożyć ostateczną ofertę? DODATEK SPECJALNY: Test Joela: 12 kroków ku lepszemu oprogramowaniu.
Okładka książki Geek w świecie korporacji. Podręcznik kariery..

39,00 zł 27,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł

Wykorzystaj swoją niesamowitą wiedzę, okiełznaj nieprzewidywalne momenty w karierze i osiągnij sukces w świecie IT! Jak zaplanować i realizować optymalną dla siebie ścieżkę rozwoju? Jak negocjować korzystne warunki swojej pracy i płacy? Jak współpracować z ludźmi o różnych typach osobowości? W umyśle geeka świat jest jak komputer- możliwy do zrozumienia i poznania oraz skończony. Życie jak każdy system da się opanować, wymaga to tylko odpowiedniej ilości czasu i wysiłku. Można zgłębić jego budowę i zrozumieć obowiązujące w nim reguły, a także otrzymać odpowiedź, co i jak należy robić, żeby odnieść pożądany sukces. Jednak choć w komputerze dołożenie dodatkowej pamięci zawsze w spodziewany sposób przyspiesza określone działania, tak w pełnym usterek życiu niestety nie zawsze się to sprawdza. Jak zatem zrobić karierę w świecie pełnym sytuacji niezgodnych z regułami, niemożliwych do zdefiniowania, niepasujących do struktury systemu, gdzie najczęstszym źródłem błędów okazują się ludzie, których nijak nie da się naprawić?! Jeśli przestało zadowalać cię samo pisanie kodu i pozycja eksperta w swojej dziedzinie, a zamarzyło Ci się stanowisko menedżera czy też kariera w większej firmie, musisz przygotować się na jeden pewnik - prędzej czy później trafisz na nieprzewidywalne zdarzenia, więc warto poznać reguły skutecznego stawiania im czoła. Oto zabawnie napisany podręcznik o robieniu poważnej kariery w świecie IT, napisany przez znanego amerykańskiego blogera Micheala Loppa - geeka z doświadczeniem w pracy dla takich firm, jak Apple, Netscape, Borland czy Symantec. Dzięki niemu nauczysz się, w jaki sposób podejmować najlepsze dla Twojej kariery decyzje i radzić sobie w czterdziestu zaskakujących sytuacjach, które dopadną Cię po drodze. Lopp omawia kompletny cykl zmiany pracy - od planowania kariery i rozmowy rekrutacyjnej, przez negocjowanie oferty, poznawanie firmy i współpracowników, aż po ostateczne uznanie, że pora poszukać czegoś nowego i bardziej rozwojowego. Dzięki tej książce nauczysz się między innymi, jak: dobierać pracodawcę, branżę i charakter pracy wybierać właściwy moment na zmianę pracy prześwietlać swojego przyszłego pracodawcę przejść z sukcesem przez rozmowę rekrutacyjną negocjować korzystne dla Ciebie warunki umowy pracować z ludźmi o różnych typach osobowości tworzyć i przedstawiać efektywne prezentacje poznać oczekiwania dyrektora wykonawczego radzić sobie z ""kłamcami"" i ""ludźmi o niecnych zamiarach"" zarządzać trudnym zespołem programistów Naucz się efektywnie współpracować z ludźmi i obracać wszelkie trudne sytuacje na swoją zawodową korzyść!
Okładka książki Nauki o zarządzaniu

54,90 zł 36,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,63 zł

Autor ? ceniony autorytet w dziedzinie zarządzania ? opierając się na swoim bardzo bogatym doświadczeniu pracownika naukowego i nauczyciela akademickiego, pokazał zarządzanie jako dyscyplinę naukową oraz związane z tym problemy i kontrowersje. W książce zostały więc omówione m.in.: powstanie, rozwój i osiągnięcia nauk o zarządzaniu; przedmiot i zakres tych nauk oraz ich subdyscypliny; miejsce tych nauk wśród dziedzin i dyscyplin naukowych; twierdzenia i teorie nauk o zarządzaniu; badania naukowe w zakresie zarządzania; etyka badacza w naukach o zarządzaniu. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych w obszarze nauk o zarządzaniu, a także osób przygotowujących rozprawy habilitacyjne i doktorskie oraz uczestników studiów doktoranckich.
Okładka książki As One

79,00 zł 45,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł

Przedstawiamy nowy język zbiorowego przywództwa.W naszym świecie w równym stopniu mamy do czynienia ze współpracą, jak i konfliktem, ze współdziałaniem, jak i rywalizacją.Liderzy szkoleni zgodnie z zasadami zarządzania opartego na ,,dowodzeniu i kontroli"" zdają sobie sprawę, że nawet jeśli styl ten sprawdza się w określonych warunkach, to stosując go, często nie są w stanie skłonić ludzi do prawdziwego zaangażowania. W rezultacie analitycy zarządzania ogłosili koniec ery stylu ,,dowodzenia i kontroli"", a początek nowego stylu zarządzania partycypacyjnego. Dlaczego jednak ograniczać się jedynie do dwóch stylów współpracy? Przez ostatnie dwa lata firma Deloitte zainwestowała w zakrojoną na szeroką skalę inicjatywę Projekt As One, aby zbadać efektywne modele współpracy. Projekt ujawnił istnienie wielu stylów ,,działania As One"", których efektywność uzależniona jest od określonych sytuacji. Niniejsza książka w sposób usystematyzowany przedstawia zasady działania As One i wnikliwymi przykładami zasypuje przepaść między teorią a praktyką.As One wyłania osiem archetypów relacji pomiędzy liderem i podwładnymi: Gospodarza i Lokatorów, Organizatora i Wolontariuszy, Dyrygenta i Orkiestry, Producenta i Zespołu artystycznego, Generała i Żołnierzy, Architekta i Budowniczych, Kapitana i Drużyny oraz Senatora i Obywateli. Analizując ponad 60 przypadków udanego działania kolektywnego z wielu różnych sytuacji, autorzy wykorzystali zaawansowane rozwiązania analityczne w celu wskazania głównych cech charakteryzujących dany archetyp oraz pokazania, w jaki sposób można zastosować go w twojej organizacji.As One wyznacza nowy sposób przywództwa oraz zachęcenia zespołu do pracy na rzecz wszystkich celów. Wyobraź sobie, co można by osiągnąć, gdybyśmy uwolnili moc As One w skali globalnej.
Okładka książki Strategie marketingowe

59,90 zł 45,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Okładka książki Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu..

44,90 zł 35,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł

Wygrywaj negocjacje pewnie i z gracją Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie, historii spraw klientów, których reprezentował tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej. Rober Mayer podpowie ci, jakie taktyki sprawdzają się, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych, od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów. Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak uzyskać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do negocjacji. Spójrz na rzeczywistość oczami oponenta: sprzedawcy, dłużnika, wierzyciela, pracodawcy, kontrahenta czy agenta ubezpieczeniowego. Przekonuj go, mówiąc jego wewnętrznym głosem. Graj twardo, budując więź sympatii. Nie ulegaj, nawet gdy czujesz się bezsilny i spotykasz się z wrogością. Oto filozofia Roberta Mayera, prawnika prawników, który reprezentował Mohammeda Ali, rząd Wenezueli i tysiące innych dużych i małych, sławnych i niesławnych klientów. Do zagadnień omawianych w tej książce należą: zakotwiczanie: podawanie informacji, które oponent wykorzysta jak swoje własne, gra pozorów: sterowanie pierwszym wrażeniem i zaspokajanie ego oponenta, psychologia obniżek, niskich rat i promocji, perswazyjne słuchanie: pytania nakierowujące i kontrolowanie rozmowy, taktyczne zalety i wady kanałów komunikacji: telefon, pismo, spotkanie, dobijanie targu: jak wygrać z kupiecką mentalnością, rozstrzyganie sporów przez mediację i negocjowanie ugody w sądzie. O AUTORZE Larry King nazywa Roberta Mayera 'prawnikiem prawników'. Mayer udzielił w radiu i telewizji ponad 130 wywiadów. Prowadzi warsztaty i seminaria z negocjacji na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles, Uniwersytecie Południowej Kalifornii oraz na Uniwersytetach Tulane i Pepperdine. Oprócz studentów, uczestnikami jego warsztatów są przedstawiciele najwyższych władz, korporacji i stowarzyszeń zawodowych. Mieszka w Los Angeles. OPINIE 'Żadna książka nie pokazuje ludzkiej strony negocjacji tak jak ta. Jest tu mowa nie tylko o negocjowaniu. Robert Mayer odkrywa przed tobą sekret perswazji i zdobywania tego, po co sięgasz, bez stosowania manipulacji czy przymusu. Warren Bennis, światowej sławy profesor organizacji i zarządzania Uniwersytetu Południowej Kalifornii, autor książki Leaders and An Invented Life Żadnych magicznych zaklęć ani pustosłowia. Robert Mayer pisze wprost i zrozumiałym językiem. Książka łatwo zapada w pamięć. Jest pełna życiowych zasad perswazji i negocjacji. David Crosby, wokalista i autor tekstów piosenek zespołu Crosby, Stills & Nash Robert Mayer, światowej klasy negocjator, uczy, jak zdobywać to, czego chcesz. Nolan Bushnell, ojciec branży gier wideo, założyciel firmy Atari, Inc.
Okładka książki Ocenianie efektów szkolenia GWP

29,90 zł 16,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,44 zł

Czyli metody i problemy ewaluacji W niniejszym, siódmym tomie serii autor przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące oceny efektów szkoleń. Nie podaje jednego prostego przepisu na pomiar efektywności, niemniej jednak przedstawia różnorakie koncepcje teoretyczne, między innymi sposób czteropoziomowej oceny Donalda L. Kirkpatricka, model ROI czy sposób pięciu pytań Jacka Phillipsa, zwracając uwagę na ich mocne i słabe strony. Jego celem jest stworzenie zestawu narzędzi, z których w praktyce mogliby korzystać zarówno szkoleniowcy, jak i ich nabywcy. Ocena efektywności szkoleń jest przydatna Ci stronom procesu szkoleniowego: trenerom, uczestnikom i firmom zamawiającym szkolenie. Wskazówki, jak ją przeprowadzić, wyszukają oni w niniejszej książce.
Okładka książki Marketing usług zdrowotnych

50,00 zł 36,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,94 zł

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Okładka książki Budowanie zaangażowania pracowników

129,00 zł 90,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 90,88 zł

Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposobów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na kluczowe pytania: Jakie elementy są potrzebne do budowania zaangażowania pracowników? W jaki sposób specjaliści ds. HR i konsultanci mogą pomóc w osiągnięciu zaangażowania? Kto powinien włączyć się w ten proces? Szczegółowe wytyczne zawarte w książce pozwalają na skuteczne zastosowanie zaproponowanych narzędzi we własnej organizacji.
Okładka książki Taka praca nie ma sensu! Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników Taka praca nie ma sensu! trzeba do tych nielicznych książek, które mają moc dogłębnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego. Wymagania przewyższają nasze sposobności. Etyka „więcej, szybciej” stwarza tworzenie niewidzialnych, lecz uciążliwych kosztów, które szkodzą mojej kreatywności, koncentracji, energii i pasji. Codziennie nieomalże 75 % pracowników globalnie czuje się nie zupełnie zaangażowanych w pracę. Książka przedstawia przełomowe podejście do regeneracji życia w taki metodę, ażeby uzyskiwać większą satysfakcję i wydajność, zarówno w pracy, jak również poza nią. Zestawiając odkrycia wielu dziedzin wiedzy zajmujących się osiąganiem wysokich wyników, Tony Schwartz w przekonujący sposób argumentuje, że ignorujemy cztery kluczowe potrzeby, których zaspokajanie daje nam energię do osiągania wybitnych rezultatów: potrzebę równowagi (fizyczną), bezpieczeństwa (emocjonalną), samorealizacji (umysłową) i znaczenia (duchową). Najlepiej działamy nie wtedy, gdy przed długi okres pracujemy na wysokich obrotach, jak komputer, lecz gdy regularnie przechodzimy od zużywania do regenerowania energii związanej z każdą z tych czterech założeń. Organizacje przeszkadzają w osiąganiu optymalnych rezultatów, bo nieustająco wymagają coraz więcej. Tymczasem powinny raczej starać się zaspokajać cztery zasadnicze potrzeby ludzi, aby codziennie uwalniać i rozniecać w nich wszystko co najlepsze. W oparciu o szeroką współpracę z takimi instytucjami, jak Google, Ford, Sony, Ernst & Young, Shell, IBM, Los Angeles Police Department i Cleveland Clinic, Schwartz kreśli mapę ukazującą drogę do nowych sposobów pracy. Na poziomie ludzi prywatnych wytłumacza, w jaki metodę wyprodukować codzienne rytuały, które intensywny wysiłek równoważą regularną regeneracją, wyczerpanie emocjonalne niwelują ćwiczeniami zapewniającymi większą odporność, krótkotrwałe skupienie na najpilniejszych sprawach zamieniają w myślenie bardziej kreatywne i strategiczne, a krótkowzroczne zaangażowanie w czasowe wyniki zastępują przestrzeganiem wartości prowadzącym do wyższego wspaniała. Na poziomie organizacyjnym przedstawia nowe praktyki, kierunki działania i pokazy kulturowe, które z powodzeniem wykorzystują jego kontrahenci. Książka daje instytucjom, liderom i osobom indywidualnym praktyczne, sprawdzone strategie lepszego radzenia sobie z coraz większymi wymaganiami, z jakimi mamy do czynienia w tym coraz bardziej niełatwym świecie. O AUTORZE TONY SCHWARTZ jest założycielem i prezesem korporacji Energy Project, która pomaga instytucjom i osobom indywidualnym w wykorzystywaniu znaleźć naukowych do uzyskiwania poprawy zaangażowania, koncentracji, wydajności i wyników. Wraz z Jimem Loehrem napisał bestseller The Power of Full Engagement, a także inne książki, między innymi What Really Matters: Searching for Wisdom in America. Można skontaktować się z nim pod adresem tony@theenergyproject.com. OPINIE Tony Schwartz stał się Skarbem Narodowym, odkrywcą nowego źródła odnawialnej energii – energii istniejącej w nas! Ta książka to wspaniała kombinacja intelektualnych rozważań, intrygujących odkryć i praktycznych porad. ROBERT KEGAN, Harvard University School of Education, współautor Immunity to Change To wciągający, wnikliwy i przekonujący podręcznik osiągania optymalnych rezultatów i satysfakcjonującego życia. Tony Schwartz ponownie napisał biznesową lekturę obowiązkową. DANIEL GOLEMAN, autor Inteligencji emocjonalnej Tony Schwartz przez 20 lat badał fundamentalne kłopoty dotyczące osiągania znakomitych wyników. W tej książce tłumaczy, dlaczego cięższa praca nie przekłada się na lepszą pracę. Na bazie badań naukowych i własnych analiz przypadków praktycznych przedstawia metodę osiągania lepszych wyników, który powinien okazać się korzystny zarówno dla instytucji, jak również osób swoich. SUSAN LYNE, dyrektor generalna Gilt Groupe O unikalności książki decyduje kompleksowe podejście do kwestii wydobywania z osób tego, co najlepsze. Tony Schwartz przedstawia nowy paradygmat pracy, zarówno instytucji, jak również ludzi spersonalizowanych. TONY HSIEH, dyrektor Zappos.com U nas zintegrowanie fizycznego, emocjonalnego, umysłowego i duchowego życia realnie zadziałało. Dziękujemy Ci, Tony. ALAN MULLAY, prezes i dyrektor generalny Ford Motor Company Fundamenty wielkiego przywództwa to samoświadomość i przemyślane działanie, a książka ta zawiera koncepcje, które przyczyniają się do zmiany i jednego, i drugiego. Jej siła polega na tym, że mądrym i osiągającym wysokie wyniki ludziom potrafi pomóc wyedytować sposoby postępowania tak, żeby działali jeszcze skuteczniej, osiągali większe spełnienie i poprawiali relacje z ludźmi. EVAN WITTENBERG, szef działu rozwoju liderów w Google
Okładka książki Władza bez tyranii

34,90 zł 23,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,96 zł

Żądza władzy jest gwałtowniejsza od innych namiętności. Tacyt Skąd pochodzi władza? Czy jest to dar zesłany przez Boga, uśmiech losu, czy może trzeba mieć wewnętrzne predyspozycje do utrzymania rządu dusz? I czym ona jest w swej istocie? Potęgą, narkotykiem, siłą? Integralną częścią świata przyrody? Afrodyzjakiem? Kluczem otwierającym wszystkie drzwi? A może zaufaniem i nadzieją pokładanymi w Tobie przez innych ludzi? "Kto ma pilota, ten ma władzę" — zapewne znasz to powiedzenie z własnego domu. A co, gdybyś to Ty mógł zawsze naciskać odpowiednie przyciski? Gdybyś miał wewnętrznego pilota, który pomagałby Ci wywierać wpływ na otoczenie? Chcemy przekonać Cię, że tak właśnie jest, i nauczyć, jak najlepiej korzystać z władzy, którą masz w sobie. Zacznij czytać i zauważać, jak wiele wiesz, jak wiele potrafisz i jak wiele jeszcze możesz zrobić. Odkryj w sobie tę moc, która jest czymś więcej niż tylko skłanianiem innych, aby robili to, co Ci się podoba…
Okładka książki Władza Dlaczego jedni ją mają a inni nie

42,90 zł 31,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,55 zł

Autor tej książki — profesor Jeffrey Pfeffer ze Stanford Business School — od lat prowadzi wykłady na temat "dróg do władzy". Doradza także korporacjom oraz przekazuje studentom MBA swoją wiedzę na temat niuansów władzy w organizacjach. W tym czasie miał okazję przyjrzeć się karierom wielu osób, także tych, które odniosły sukcesy wbrew wszelkich przewidywaniom. Wnioski zebrał wreszcie w książce Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie. Zdobycie władzy i jej utrzymanie może być trudnym zadaniem. Podczas realizacji tego ambitnego celu musisz wykazać się wnikliwością, myśleniem strategicznym, odpornością, czujnością i gotowością do podjęcia walki, gdy zajdzie taka konieczność. Przede wszystkim pozbądź się złudzeń — nie ma większego związku między kompetencjami a Twoim miejscem w hierarchii. Wiele zmiennych liczy się bardziej niż kompetencje — choćby zdolności do prowadzenia projektów i pewność siebie. Zwróć także uwagę na to, w jakim dziale pracujesz. Najlepsze są te komórki, które wypuszczają w świat obecnych ludzi sukcesu. Prawdziwa sztuka polega na tym, by wyczuć, który dział nabiera znaczenia. Ten przełomowy poradnik zawiera inspirujące przykłady, a także zaskakujące rady i odkrycia, oparte na wynikach badań. Autor podzieli się również z Tobą strategiami i taktykami odróżniającymi zwycięzców od przegranych.
Okładka książki Zarządzanie w płaskim świecie

49,00 zł 36,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,04 zł

W dawnych czasach panowała opinia, że świat jest płaski, w co każdy bezdyskusyjnie wierzył. Jednak później znaleźli się ludzie, którzy postanowili temu zaprzeczyć. Mimo ich skutecznej perswazji dziś okazało się, że... świat naprawdę jest płaski. Wpływają na to dwa podstawowe czynniki: rozwój ekonomiczny oraz zmiana struktury korporacji. Nowoczesna organizacja stała się kompleksową siecią wspólnych przedsięwzięć, korzystającą z zasobów na całym świecie. Płaski świat charakteryzuje się olbrzymią łatwością komunikacji wspomaganej przez technologię i sporym rozrzutem geograficznym współpracujących ze sobą członków zespołu czy firm. Skoro Twoi koledzy pracują nie tylko w innym biurze, ale wręcz na innej półkuli, musisz - jako menedżer - postawić na zupełnie nowe umiejętności i zachowania. Książka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji pokazuje, jak kierować zespołem w zmodernizowany, a jednocześnie skuteczny sposób. Podręcznik podaje dziesięć strategii sprawnego zarządzania. Kluczami są tu między innymi: dobra komunikacja, poszanowanie odrębności i różnic kulturowych, rozpoznawanie podobieństw, sensowne ustalanie granic, zaufanie i odpowiednia motywacja. Liczne anegdoty, konkretne przykłady czy wywiady z najlepszymi praktykami zarządzania z pewnością pozwolą Ci szybko zdobyć wiedzę o tym, jak najlepiej kierować zespołem i współpracować z nim, nawet jeśli nie spotykasz się zbyt często ze współpracownikami.
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podr. wizjonera

69,00 zł 42,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,21 zł

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań "Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!" A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski! Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces? Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych. 470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować! Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty! Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów! A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu! A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera! Tworzenie modeli biznesowych Spis treści:   Szablon Definicja: Model biznesowy (18) Dziewięć elementów fundamentalnych (20) Szablon modelu biznesowego (48) Schematy Rozdzielanie (60) Długi ogon (70) Platformy wielostronne (80) FREE jako model biznesowy (92) Otwarte modele biznesowe (112) Projekt Z inspiracji klienta (130) Kreowanie pomysłów (138) Myślenie wizualne (150) Tworzenie prototypów (164) Opowiadanie historii (174) Scenariusze (184) Strategia Otoczenie modelu biznesowego (204) Ocena modelu biznesowego (216) Perspektywy modelu biznesowego (230) Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi (236) Proces Proces projektowania modelu biznesowego (248) Perspektywa Perspektywa (266) Posłowie Skąd się wzięła ta książka? (278) Bibliografia (280)  
Okładka książki Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy.

34,90 zł 23,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,96 zł

Gaśnica emocji Oddziaływanie stresu w Twojej codzienności Stres generowany wewnętrznie i płynący z zewnątrz Syndrom wypalenia zawodowego Technologie radzenia sobie ze stresem Budowanie odporności psychicznej Praca w afekcie Stresu nie da się całkiem wyeliminować. Życie pozbawione stresu byłoby zresztą jałowe i bezproduktywne, ponieważ pełni on funkcje motywacyjne i pomaga we wspinaniu się po drabinie prywatnej funkcjonalności. To pozytywna strona życia pod presją. Istnieje też stres wywołany frustracją, złością, bezsilnością. Stresujące mogą być relacje z ludźmi, uwarunkowania pracy, styl administrowania preferowany przez przełożonego, kultura organizacyjna, charakter pracy i presja związana z wykonywanymi zadaniami. Ten stres nie jest świetny, nie buduje, jedynie niszczy - Ciebie, Twoje relacje z innymi, Twoją motywację do pracy. Długotrwały stres wyciska trwałe piętno na Twojej kondycji psychofizycznej. Dokonuje takiego spustoszenia w obszarze zdrowia i osobowości, którego nie da się w późniejszym czasie cofnąć. W zasadzie nie masz wyboru - powinieneś rozpocząć nim zarządzać. Prawie każdy z nas jest inny, inne są źródła targających nami emocji, przeciwnie reagują na nie różnorodne organizmy. Dlatego przystępując do administrowania własnym stresem, dobrze uzbroić się w edukację o sobie samym i zestaw narzędzi, które pomogą nam go zwalczyć. Wsłuchaj się w siebie, poznaj spersonalizowane prawdziwe dążenia, zdefiniuj emocje. Zacznij wykonywać ćwiczenia, które pomogą Wszyscy ludzie wykorzystać w pełni Twój potencjał. Dowiedz się, czym jest sukces, realizuj marzenia i czerp satysfakcję z wykonywanej pracy. A to wszystko z uśmiechem na spokojnej twarzy. Odłóż "ziółka" na uspokojenie. Z tą książką już współcześnie: lepiej poznasz siebie; zaczniesz efektywniej obsługiwać swój potencjał; postawisz na pełniejszy rozwój osobisty i zawodowy; wykorzystasz ćwiczenia do skutecznego radzenia sobie ze stresem. Wacław Kisiel-Dorohinicki - psycholog, absolwent Wydziału Kontrolowania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, certyfikowany trener kadr, licencjonowany doradca zawodowy, specjalizujący się w obszarach rozwoju osobistego, rynku pracy i biznesu/firmy/spółki/firmy/spółce (firmie, działalności)/firmie/firmie. Autor książki AntyMOBBING. Walcz o spersonalizowane prawa w miejscu pracy , a oprócz tego a dodatkowo współautor książki poświęconej rozmowie kwalifikacyjnej Successful Interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. Tylko bez nerwów Zarządzanie stresem w pracy Spis Treści   Od autora Część I 1. śpiesznie, szybciej, coraz szybciej 2. Czy pracujesz tam, gdzie chciałeś? 3. Umowy, kontrakty i zapotrzebowania Część II 4. Natura stresu 5. Oddziaływanie stresu 6. A, B, C, czyli stres generowany wewnętrznie Organizm w stresie 7. Stres płynący z relacji z innymi ludźmi 8. Stres organizacyjny Przeładowanie/niedociążenie pracą Zmiany w organizacji Niejednoznaczność roli i konflikt roli 9. Syndrom wypalenia zawodowego Część III 10. Budowanie odporności psychicznej Prawidłowe odżywianie Aktywność fizyczna Sen i wypoczynek Budowanie i pielęgnowanie relacji z innymi ludźmi Samoocena i wiara w sukces 11. Techniki radzenia sobie ze stresem Działania długofalowe Metody krótkotrwałe 12. Organizacja w profilaktyce stresu 13. Badanie psychologiczne - czy to coś daje? 14. Satysfakcja z wykonywanej pracy Literatura  
Okładka książki Tylko dla kobiet Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

39,00 zł 25,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł

Alfa… a potem długo nic. Samiec alfa — to on jest przywódcą stada. To on decyduje o podziale pożywienia i ma pierwszeństwo przy wyborze najlepszych samic. Występuje w stadach wilków i wielu innych ssaków, ale znajdziesz go także w dzikim świecie współczesnego biznesu. Realizuje najkorzystniejsze transakcje, dzięki niemu firma ma nad czym pracować. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej, głównym maklerem w firmie świadczącej usługi finansowe, tym człowiekiem, którego nazwisko pojawia się w kontekście wszystkich spółek deweloperskich w mieście. To po prostu "lepszy gość" — mężczyzna, którego pragną kobiety (zafascynowane władzą), niedościgniony ideał samców nie-alfa. Jeden z takich zdeklarowanych samców alfa zdecydował się rozbić męski monopol władzy. Ujawnia, jak biznesmeni postrzegają swoje koleżanki po fachu. Zdradza, co kobiety powinny wiedzieć o współpracy zawodowej, by zwyciężać na samczym terytorium. Christopher Flett zaprasza Cię do klubu miłośników cygar na szczerą i nowatorską rozmowę, dotyczącą wszystkich cech, jakie musi mieć kobieta, aby zdobywać szczyty w świecie biznesu. Jego uwagi mogą dziwić, szokować, nawet obrażać, ale jednocześnie przygotują Cię na osiągnięcie sukcesu w środowisku, w którym nadal dominują macho.
Okładka książki Ukryta przewaga

37,00 zł 27,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22 zł

Czyżby kolejna Twoja prezentacja okazała się nieskuteczna? Czas skończyć gadać i zacząć sprzedawać! Sedno NLP Zasady procesu kupowania Język sprzedawcy, język nabywcy Słowa, które działają Prowadzenie prezentacji i sprzedaż zespołowa Skuteczne słowo pisane NLP w telemarketingu Człowiek ma jeszcze tę wyższość nad maszyną, że umie się sam sprzedać. Stanisław Jerzy Lec Masz szansę odkryć swoją własną, jednoosobową niszę rynkową. Nie ma potrzeby, byś koncentrował się na szerokiej grupie klientów. Musisz dotrzeć tylko do jednego umysłu. Do jednej pary uszu. Do jednego portfela. Musisz dostać się do świadomości Twojego klienta. A kiedy już się tam znajdziesz, zacznij sprzedawać siebie! Mimo całego dzisiejszego natłoku informacyjnego, reklam, promocji, nowinek, wiadomości i gadżetów - to, co powinno wstrząsnąć Twoim klientem, to właśnie Twój komunikat. Niech będzie osobisty, elastyczny i kuszący. Niech płynie swobodnie wśród chaosu i szumu informacyjnego, docierając wprost do wybranego odbiorcy. Niech trwale programuje jego zachowanie, a Tobie zapewni sukces w sprzedaży. Poznaj język umysłu: Odkryj mechanizmy przyswajania informacji. Kreuj swoją mentalność. Naucz się wywierać wpływ na podświadomość innych ludzi. Wzbudzaj aktywność umysłu, poprzedzającą zaplanowane zachowanie.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj