KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
72,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,37 zł

52,66 zł
73,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,66 zł

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł
Okładka książki Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce

64,00 zł 51,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działalność przedsiębiorstw – globalne strategie, nowe struktury organizacyjne, zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym, elastyczne systemy pracy, e-biznes oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Książka stanowi znakomitą pomoc w zdobywaniu wiedzy z zakresu zarządzania i kształtowania odpowiednich umiejętności i postaw menedżerskich, niezbędnych we współczesnym świecie. Podręcznik zawiera również literaturę zalecaną, bibliografię oraz indeks rzeczowy.
Okładka książki Rozwiązywanie umów o pracę Instruktaż, wzory, przykłady

136,50 zł 117,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 117,10 zł

Drugie wydanie książki cenionej za instruktażowe wyjaśnienie tematu. Jak skutecznie i prawidłowo rozwiązać umowę, by nie spotkać się z pracownikiem w sądzie? Kompleksowe, bardzo praktyczne wyjaśnienie zasad i form rozwiązywania umów o pracę: kiedy i jak napisać wypowiedzenie, warunki rozwiązania umowy bez wypowiedzenia, jak rozstać się za porozumieniem, itp. Bogate przykłady z praktyki autora jako sędziego. Cenne dla kadrowych są wzory pism z objaśnieniami oraz przydatny regulamin rozwiązywania umów. Pozycja niezbędna w każdej firmie! Ryszard Sadlik Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego, sędzia orzekający w Sądzie Okręgowym w Kielcach w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prowadzi wykłady dla studentów studiów podyplomowych oraz aplikantów adwokackich, autor licznych publikacji prasowych dotyczących tematyki prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Okładka książki Psychopedagogika pracy

46,20 zł 34,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,21 zł

Człowiek w środowisku pracy i jego problemy, organizacja przedsiębiorstwa, stosunki międzyludzkie, osiągnięcia lub porażki. Oto zagadnienia omawiane w tym podręczniku. Na różnych szczeblach organizacji człowiek jest twórcą, obiektem i ofiarą zmian. Od jego umiejętności współdziałania oraz przygotowania zawodowego zależą losy zakładów pracy, atmosfera tam panująca i stosunki koleżeńskie. By osiągnąć sukces, mieć satysfakcję z pracy, szacunek kolegów i uznanie przełożonych trzeba poznać tajniki psychopedagogiki pracy.
Okładka książki Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej...

37,00 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Nowoczesne metody zarządzania są nie tylko dla dużych firm! Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważniejszych przepisów, które każdy pracodawca powinien znać. Spora dawka wiedzy, podana w łatwej do przełknięcia pigułce, gwarantuje, że wszystko, czego potrzebujesz podczas zatrudniania, znajdziesz bez straty czasu i konieczności samodzielnego przedzierania się przez publikacje z różnych dziedzin. W tej książce całe spektrum wiadomości masz jak na dłoni! Dowiesz się m.in.: Od czego zacząć poszukiwanie pracownika? W jaki sposób dokonać właściwego wyboru? Jakich formalności dopełnić podczas zatrudniania? Jak zatrudniać pracowników i zarządzać nimi w zgodzie z przepisami? Jak nagradzać, motywować i integrować swój zespół? Jak stosować oceny pracownicze? Jak w nowoczesny sposób zarządzać małą firmą? Jak radzić sobie, gdy pracownicy sprawiają problemy?
Okładka książki FOREX dla bystrzaków wyd.II

39,00 zł 23,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,55 zł

Jak kupować pieniądze i zarobić na tym? Forex. Pod tą sympatyczną nazwą kryje się największy rynek finansowy świata. Kiedyś dostępny tylko funduszom hedgingowym, bankom i międzynarodowym korporacjom, dla niewielkich inwestorów był odległy niczym terra incognita. Jednak wraz z rozwojem internetu możliwość aktywnego uczestniczenia w grze na rynku walutowym zapukała do drzwi dziesiątek tysięcy indywidualnych użytkowników komputerów. Dlaczego warto podjąć wyzwanie i zacząć inwestować na tym rynku? Oprócz tego, że dostęp do niego jest wręcz dziecinnie prosty i że jest on czynny 24/7 (jak dobry sklep spożywczy), Forex jest też miejscem, gdzie można zarabiać zarówno przy trendach zwyżkowych, jak i zniżkowych. Równie łatwo można na nim jednak stracić. Chcesz przekonać się, jak wyjść na swoje i nie zaprzepaścić rodzinnych oszczędności? Zaufaj doświadczonym inwestorom! Dowiedz się: skąd się biorą kursy walut; jakie strategie sprawdzają się na tym rynku; jak wyszukiwać dane o rynku finansowym; w czym może Ci pomóc analiza techniczna; jak przygotować spójną strategię handlu walutami; czy da się ocenić ryzyko inwestycyjne i ograniczyć potencjalne straty. DODATKI SPECJALNE: Wskazówki dla traderów rynku walutowego, praktyczne propozycje planów gry, uniwersalne zasady zarządzania ryzykiem Partnerem wydania jest X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A.
Okładka książki Kontrproduktywne zachowania pracowników w organizacji

45,00 zł 36,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36 zł

Celem publikacji jest charakterystyka przejawów zachowań kontrproduktywnych, czyli takich – które odnoszą się do naruszania norm organizacyjnych lub wpływają na spadek produktywności, a w rezultacie utrudniają realizację celów organizacji lub szkodzą jej uczestnikom, przedstawienie ich konsekwencji i uwarunkowań, diagnoza głównych czynników/predyktorów (podmiotowych, grupowych i organizacyjnych) konstytuujących kontrproduktywne zachowania pracowników przedsiębiorstw, a także wskazanie działań, jakie mogą podejmować menedżerowie aby przeciwdziałać tym zachowaniom. Cel ten, poza wymiarem czysto poznawczym, ma też charakter praktyczny, bowiem zwiększenie efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw i budowa wartości rynkowej nie jest możliwa bez odpowiedniego reagowania na pojawiające się wśród pracowników zachowania dewiacyjne. Książka omawia w szczególności: - Zachowania kontrproduktywne, problemy definicyjne i typologiczne - Interpersonalny wymiar zachowań kontrproduktywnych - Organizacyjny wymiar zachowań kontrproduktywnych - Uwarunkowania przejawiania zachowań kontrproduktywnych - Zachowania kontrproduktywne w perspektywie empirycznej - Ograniczanie i przeciwdziałanie kontrproduktywnym zachowaniom pracowniczym
Okładka książki Psychologia Sprzedaży audiobook
audiobook

39,90 zł 34,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23 zł

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży   Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.   Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni”.   W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.   O AUTORZE Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik sprzedaży. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Z jego treningów korzystają ludzie w prawie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio oraz wideo. Prowadzi inspirujące szkolenia i seminaria w dziedzinach takich jak sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future oraz Million Dollar Habits. OPINIE Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce. - Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy International Sp. z o.o. www.briantracy.pl    Spis treści 01. Wprowadzenie 02. Psychologiczna gra sprzedaży 03. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży 04. Dlaczego ludzie kupują 05. Kreatywna sprzedaż 06. Umawiać więcej spotkań 07. Sita sugestii 08. Zamykanie sprzedaży 09.10 sposobów na sukces w sprzedaży    
Okładka książki Marketing w.2012 TW

129,00 zł 78,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,17 zł

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.     Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.  Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem bankowym

59,90 zł 47,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł

Układ książki Zarządzanie ryzykiem bankowym i sposób przekazu materiału jest typowy dla podręczników akademickich, a równocześnie uwzględnia potrzeby praktyków. W celu przybliżenia omawianych zagadnień przytoczone są przykłady banku średniej wielkości o uniwersalnym profilu działania. Czytelnikom unaocznią one rzeczywiste sytuacje i uwarunkowania, w jakich podejmowane są decyzje w bankach.Autorzy w kompleksowy sposób spojrzeli na problematykę ryzyka, prezentując jego istotę i klasyfikację, metody pomiaru i szacowania, międzynarodowe standardy i regulacje nadzorcze (głównie Bazylea 2 i Bazylea 3), najważniejsze aspekty organizacji procesu zarządzania ryzykiem, źródła i bazy danych, a także - w szerokim zakresie - metody stosowane do oceny ryzyka (kredytowego, struktury bilansu, rynkowego oraz operacyjnego). Podsumowaniem jest rozdział dotyczący zintegrowanej oceny ryzyka i efektywności działalności banku. W Aneksie zaprezentowano najczęściej wykorzystywane koncepcje wyceny instrumentów finansowych.Książka pod redakcją prof. Małgorzaty Iwanicz-Drozdowskiej, wybitnej specjalistki w dziedzinie bankowości, daje pełny obraz ryzyk istotnych dla funkcjonowania banku. Autorzy, z których większość poza dorobkiem naukowym ma odpowiednie doświadczenia praktyczne, prezentują zagadnienia potrzebne do całościowego zrozumienia problematyki zarządzania ryzykiem w sposób tak przejrzysty, że publikacja może być zarówno podręcznikiem dla osób rozpoczynających naukę, jak i ciekawą lekturą dla znawców przedmiotu, którym posłuży do uporządkowania wiedzy i umiejscowienia jej w szerszym kontekście.dr hab. Ryszard Kokoszczyński, profesor Uniwersytetu WarszawskiegoObowiązkowy, bardzo dobry podręcznik dla studentów i pracowników zajmujących się finansami, bankowością i zarządzaniem. Wiele na jego lekturze także skorzystają regulatorzy i nadzorcy. Zespołowi autorów należą się gratulacje i podziękowania, bowiem aktualizacja wiedzy w czasach intensywnych przemian ma ogromne znaczenie.Krzysztof Pietraszkiewicz, Prezes Związku Banków Polskich
Okładka książki Samo Sedno - Trudne pytania na rozmowie o pracę

24,90 zł 15,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,53 zł

Rozmowa kwalifikacyjna to decydujący etap procesu rekrutacji. Dowiesz się, jak się do niego przygotować, aby wypaść jak najlepiej i aby to właśnie ciebie zatrudniono. Nauczysz się, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie, a jakich zachowań powinieneś unikać. Przygotujesz się do odpowiedzi na pytania trudne, zaskakujące, a także dowiesz się, na które nie musisz odpowiadać. Przekonasz się, jak w niekonwencjonalny sposób pracodawcy sprawdzają różne umiejętności oraz kompetencje, pytając m.in. o to, ile okien ma Pałac Kultury i Nauki, co by było, gdyby słonie potrafiły latać, czy ile litrów mleka rocznie wypija przeciętny Polak. Dowiesz się, o co sam możesz zapytać osobę rekrutującą, a także jakie błędy mogą cię zdyskwalifikować w jej oczach. Dzięki poradnikowi pójdziesz na rozmowę doskonale przygotowany i nie wpadniesz w pułapkę rekrutera! Znajdź nową pracę i osiągnij sukces! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? - prezentuje najczęściej pojawiające się podczas rozmowy pytania i doradza, w jaki sposób na nie odpowiadać - opisuje wszystkie etapy rozmowy kwalifikacyjnej - podpowiada, o czym należy pamiętać, przygotowując się do rozmowy - radzi, jak postępować w przypadku pytań podchwytliwych, nietypowych czy zakazanych - omawia inne sposoby sprawdzania kandydatów takie jak testy czy Assessment Center O autorze: Katarzyna Połtoraczyk ? doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Specjalizuje się w systemach motywowania i koncepcjach zarządzania. Od kilku lat prowadzi procesy rekrutacji dla wielu organizacji. Zajmuje się doradztwem w tematyce poszukiwania pracy i planowania kariery. ISBN: 978-83-7788-137-8 cena: 24,90 zł ilość stron: 160 Więcej informacji: www.SamoSedno.com.pl Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
Opakowanie Stres oraz wypalenie zawodowe Jak rozpoznawać, zapobiegać i leczyć

62,00 zł 59,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,40 zł

Postęp cywilizacyjny spowodował wzrost tempa codziennego życia, nadmiar obowiązków oraz przesycenie informacjami napływającymi z różnych źródeł. W codziennym życiu mamy do czynienia z ostrym i chwilowym stresem, który wpisany jest w nasze funkcjonowanie. Praktycznie jest on nie do uniknięcia, natomiast możliwe jest jego ograniczenie pod względem ilości i siły występowania. Ze względu na zakres występowania stresu w różnych zawodach, w tym medycznych, autorzy niniejszej książki postanowili przedstawić najważniejsze zagadnienia dotyczące stresu i jego wpływu na zaburzenia funkcjonowania organizmu, możliwości walki ze stresem w formie terapii zarówno farmakologicznej, jak i niefarmakologicznej oraz wskazać możliwości pomocy specjalistycznej osobom narażonym na przewlekły stres. Agnieszka Mastalerz-Migas Andrzej Steciwko
Okładka książki Zarządzanie i planowanie marketingowe

74,00 zł 59,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł

Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
Okładka książki Ekonomia

99,00 zł 58,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,50 zł

Ekonomia Samuelsona i Nordhausa od lat cieszy się ogromną popularnością wśród studentów i wykładowców. Autorzy ustanowili niedościgły standard w pisaniu o podstawach współczesnej ekonomii, opracowując wyczerpujące kompendium, napisane przystępnym, niepozbawionym humoru językiem.Najnowsze, dziewiętnaste wydanie zostało wzbogacone m.in. o następujące zagadnienia: - zaburzenia na rynkach finansowych i cykle koniunkturalne - globalizacja systemu finansowego - mechanizm obiegu pieniądza w gospodarce otwartej o zmiennych stopach procentowych - rozszerzona analiza gospodarki rynkowej. ,,Ekonomia to nauka o gospodarowaniu. Praca Samuelsona i Nordhausa jest podręcznikiem akademickim na najwyższym światowym poziomie. Swoją popularność zawdzięcza sposobowi ujęcia i prezentacji tych wszystkich problemów w sferze gospodarowania, z którymi styka się współczesny człowiek. To także lektura godna uwagi nie tylko studentów i nauczycieli akademickich, lecz również tych, którzy aspirują do dumnego miana homo oeconomicus"". prof. dr hab. Wacław Jarmołowicz, profesor zwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Profesor Paul A. Samuelson, absolwent Uniwersytetu Chicagowskiego i Harvardu, w 1970 r. otrzymał Nagrodę Nobla w dziedzinie ekonomii. Jako jeden z nielicznych naukowców trafia do szerokiego grona odbiorców. Przez lata prowadził kolumnę ekonomiczną w ,,Newsweeku"" i był konsultantem Rezerwy Federalnej, Departamentu Skarbu i wielu organizacji non profit. Profesor William D. Nordhaus wykłada ekonomię na Yale. W latach 1977-1979 był członkiem Rady Ekonomicznej prezydenta Cartera, doradzał także wielu rządowym komisjom i innym organizacjom.
Okładka książki Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach

80,00 zł 60,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,94 zł

Małe i średnie przedsiębiorstwa odgrywają ważną rolę we współczesnej gospodarce rynkowej i partycypują w istotny sposób w tworzeniu jej podstawowych wielkości makroekonomicznych. Budowa i zarządzanie przedsiębiorstwem tej wielkości nie jest zadaniem łatwym, wymaga bowiem nie tylko odpowiedniej wiedzy fachowej związanej z branżą, ale również umiejętności poruszania się w realiach gospodarczych. Ogólnie biorąc, większość polskich małych i średnich przedsiębiorców legitymuje się wiedzą zgodnie z rodzajem prowadzonej działalności, wykazuje natomiast niedostatek wiedzy związanej z ekonomiką i zarządzaniem własną firmą, budową jej pozycji konkurencyjnej na rynku, gospodarką zasobami finansowymi i ludzkimi. Równocześnie na polskim rynku wydawniczym występuje niewiele opracowań podejmujących próbę wypełnienia występującej luki wiedzy przedsiębiorców w tym zakresie. Stąd podręcznik pt. Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Podręcznik zawiera wybrane, istotne i różnorodne problemy związane z funkcjonowaniem małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zaletą jest prezentacja ? obok teoretycznych aspektów omawianych kwestii ? ćwiczeń i praktycznych przykładów. Taka konstrukcja pracy, łącząca wątek teoretyczny i praktyczny, powinna zapewnić Czytelnikom pełniejszą recepcję zamieszczonych treści. Istotnym walorem omawianego podręcznika jest jego wysoka przydatność w realizowaniu procesu dydaktycznego. Zamieszczenie w każdym rozdziale pytań sprawdzających pozwala na kontrolę i ocenę stopnia przyswojenia studiowanych treści. Praca jest również przydatna dla studentów przygotowujących prace dyplomowe oraz studentów studiów podyplomowych. Ponadto podręcznik może stanowić dobry punkt wyjścia, a także inspirację do dalszych badań i poszukiwania egzemplifikacji w obszarze małej i średniej przedsiębiorczości.
Opakowanie Potencjał ludzki w rozwoju przesiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej

38,00 zł 30,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70 zł

Przedsiębiorczość jest jedną z trzech komplementarnych ról zarządczych, nieustannie obecnych w praktyce zarządzania, choć obdarzanych zmiennym zainteresowaniem. Jej znaczenie w rozwoju gospodarki i społeczeństw jest fundamentalne, dlatego analiza wszelkich jej uwarunkowań stanowi wiedzę strategiczną, pozwalającą uzyskać przewagę konkurencyjną. Główne pytania badawcze stawiane w książce to: 1. Jaki jest zestaw dyspozycji psychologicznych i kompetencyjnych charakterystycznych dla przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej? (dr Dariusz Turek) 2. Na czym polega specyfika kotwicy kariery „przedsiębiorczość i kreatywność” i jej związek z wyborem roli przedsiębiorcy indywidualnego, wewnętrznego bądź zewnętrznego? (dr Marzena Fryczyńska) 3. Jak podstawowe wyzwanie ery konceptualnej w postaci zwiększania kreatywności kadr przekłada się na stymulujące przedsiębiorczość zarządzanie pracownikami? (dr Maria Heninborch-Buhaj) 4. W jak sposób kompetencje komunikacyjne i przywódcze kadr menedżerskich stymulują zachowania przedsiębiorcze? (dr Beata Chmielewiec) 5. W jaki sposób atrybutowe zarządzanie talentami oraz zarządzanie różnorodnością rozumiane jako model biznesowy może sprzyjać osiąganiu efektu synergicznego przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej?
Okładka książki Podstawy marketingu

59,90 zł 43,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,60 zł

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji ? książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji pozarządowych, liderów społeczności lokalnej, a także do przedsiębiorców i menedżerów zainteresowanych takim ?robieniem biznesu?, by jednocześnie rozwiązywać problemy społeczne. Równocześnie praca wykracza poza ścisłą tematykę ekonomii społecznej, przedstawiając kontekst instytucjonalny, kompleksową infrastrukturę i otoczenie PES, w tym współzależności między nimi. Temu celowi służy obszerny opis pojęcia i rodzajów konwergencji w Unii Europejskiej, rozumianej przede wszystkim (chociaż nie tyko) jako polityka regionalna, ze szczególnym uwzględnieniem polityki spójności oraz polityki integracji społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. prof. dr hab. Włodzimierz Szpringer Szkoła Główna Handlowa
Okładka książki Lojalność klienta a rozwój organizacji

40,00 zł 31,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,42 zł

Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją? Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo–klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych. Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.
Okładka książki Sztuka kierowania ludźmi

29,90 zł 19,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,37 zł

W relacjach międzyludzkich zawsze dochodzi do pewnego napięcia gdy pojawia się kwestia kierowania innymi. Czy można nauczyć się kierowania ludźmi? Co charakteryzuje osoby o zdolnościach przywódczych? Czym są różnice między męskim a żeńskim stylem przewodnictwa? Te pytania postawili sobie opat prymas Notker Wolf i siostra Enrica Rosanna. Na podstawie własnych doświadczeń związanych z pełnieniem funkcji zarządczych oraz najlepszej literatury dotyczącej zarządzania ludźmi rozprawiają się z najczęściej występującymi błędami i nieporozumieniami w zarządzaniu. Pokazują, o co dokładnie chodzi w kierowaniu ludźmi – nie tylko w przedsiębiorstwie, lecz również w polityce, szkole i rodzinie. Konkluzją jest stwierdzenie, że można zarządzać ludźmi w imię Boga.
Okładka książki Podstawy duchowości lidera

22,90 zł 15,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,76 zł

Naszemu światu, zmagającemu się z różnorakimi problemami najbardziej potrzeba autentycznych świętych przywódców (w rodzinie, firmie, szkole, parafii, klasztorze). Świętych to znaczy nie tylko moralnie uczciwych i miłosiernych względem innych, ale przede wszystkim takich, którzy osobiście osiągają głębię poznania duchowego. Nie wystarcza sama fachowość. Potrzebna jest, zakorzeniona w sercu tożsamość, która owocuje uczciwością i odpowiedzialnością. Należy więc rozpoznać charyzmat lidera i konsekwentnie przyjąć go jako powołanie i drogę życia duchowego. Od wieków punktem odniesienia dla osobistej pracy nad kształtowaniem właściwej postawy przy aktywnym zaangażowaniu była myśl św. Benedykta. Zachęcamy czytelników do wspólnej refleksji, która nie zawęża się do technik, metodologii i psychologii zarządzania innymi, ale prowadzi do pozytywnej przemiany własnego wnętrza. Rozpoznanie mechanizmów życia wewnętrznego, duchowych praw, pozwala podejmować właściwe decyzje oraz pomagać innym odnajdywać siebie w tym, co robią. „Ten, kto wprowadzi do spraw publicznych proste zasady chrześcijaństwa, zmieni oblicze świata” – Benjamin Franklin
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj