KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

50,81 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,81 zł

31,20 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,99 zł

45,93 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

56,66 zł
74,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,66 zł

33,90 zł
44,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł
Okładka książki CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

59,00 zł 47,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu. W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy. Dzięki lekturze można: - zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania, - poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością, - dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami, - poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.
Okładka książki Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się ...

32,90 zł 22,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,59 zł

Przyszedłem na pokaz do Morskiego Świata, żeby oderwać się od myślenia o pracy, a trafiłem na szkolenie z zarządzania - dziwił się Kevin. Może to zabrzmi dziwnie - powiedział Dave - ale właśnie o to chodzi w pracy z orkami. Aktywuj walenia, by pozbyć się lenia! Czuj się w biznesie jak orka w wodzie! Whale done! - relacje, w których wszyscy mają rację! Czym różni się zarządzanie ludźmi i tworzenie relacji od trenowania olbrzymich orek? Tym, że ludzie niechętnie skaczą, gdy gra toczy się o rybę. To wszystko. Sekretną receptą na sukces w tych obu procesach są trzy niezbędne kroki: zbudowanie zaufania, podkreślenie pozytywów, przekierowanie energii, gdy pojawiają się błędy. Orki są jak ludzie, tylko trochę milsze. Sprawdź, jak i Ty możesz poprawić jakość swoich relacji dzięki wiedzy, przekazanej przez trenerów ssaków wodnych i jednego z najbardziej wnikliwych oraz wpływowych autorów w dzisiejszym świecie biznesu. Dr Ken Blanchard jest przewodniczącym zarządu Ken Blanchard Companies Inc. oraz autorem wielu książek, w tym międzynarodowego hitu Jednominutowy menedżer (Onepress, 2007). Według "New York Timesa" to właśnie jego książki z zakresu zarządzania sprzedają się najlepiej. Thad Lacinak to wiceprezes i dyrektor ds. szkolenia zwierząt w Busch Entertainment Corporation. Ma dwadzieścia osiem lat doświadczenia w szkoleniu ssaków morskich. Chuck Tompkins jest wiceprezesem oraz opiekunem zwierząt w SeaWorld w Orlando na Florydzie i ma ponad ćwierć wieku doświadczenia w pracy z orkami. Jim Ballard jest pedagogiem, trenerem i pisarzem.    
Okładka książki Dane osobowe w obrocie tradycyjnym i elektronicznym

69,00 zł 48,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

W publikacji przedstawiono zagadnienia przetwarzania danych osobowych zarówno w obrocie tradycyjnym, jak i z wykorzystaniem internetu, w szczególności dotyczące: - uprawnień kontrolnych Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, - przekazywania danych osobowych do państw trzecich, - zakresu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Atutem pracy jest zamieszczenie w niej kazusów, których źródłem są sprawy z zakresu ochrony danych osobowych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, zaczerpnięte z orzecznictwa sądów polskich i rozstrzygnięć organów regulacyjnych, m.in. publikowanych decyzji Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych oraz Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, oraz zaleceń i opinii, w tym opinii Grupy Roboczej. Analiza różnych stanów faktycznych pozwoli czytelnikowi na bardziej wnikliwe zapoznanie się z danym zagadnieniem. Stan prawny na 1 maja 2012
Okładka książki Biznes a ochrona konkurencji

69,00 zł 48,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

W książce omówiono biznesowe skutki regulacji w dziedzinie prawa konkurencji. Zaprezentowano najnowszy stan prawny i faktyczny w zakresie percepcji i stosowania prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą tu odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: - Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? - Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? - Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? - Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego? Drugie wydanie publikacji zostało uzupełnione o antymonopolową analizę rekomendacji marketingowych Ph. Kotlera. Autorka szczegółowo omówiła też takie kwestie, jak antykonkurencyjne znaczenie pionowych porozumień między przedsiębiorstwami oraz analizy rynkowe w prewencyjnej kontroli koncentracji. Ilustrację zastosowań regulacji antymonopolowych w praktyce stanowią liczne studia przypadków. Książka powstała na podstawie doświadczeń autorki zdobytych w pracy na stanowisku doradcy antymonopolowego dużych firm polskich i zagranicznych oraz podczas tworzenia Urzędu Antymonopolowego i kierowania jego pracami w pierwszym okresie polskiej transformacji.
Okładka książki Walka na spoty po polsku

39,55 zł 29,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,88 zł

W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej. Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego
Okładka książki Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

40,00 zł 32,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,27 zł

Celem książki jest aplikacja wiedzy związanej z zarządzaniem projektami do pola B+R. Osiągnięcie owego celu redaktorzy i autorzy tego tomu założyli poprzez stworzenie publikacji odwołującej się zarówno do wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktycznych oraz odpowiedni dobór wątków w niej poruszanych. W związku z tym, przedstawiana książka skupia się na najbardziej istotnych kwestiach związanych z prowadzeniem prac badawczych w różnych obszarach wiedzy, a poruszane w niej zagadnienia zawierają uniwersalne wytyczne dotyczące różnych aspektów zarządzania projektem B+R, w tym: ogólną metodykę zarządzania projektami, metody prognozowania i oceny dojrzałości technologii, metody zarządzania jakością, sposoby tworzenia i zarządzania zespołami badawczymi, możliwości komputerowego wspomagania zarządzania projektami innowacyjnymi, formy audytu projektów badawczych (ze szczególnym uwzględnieniem projektów finansowanych ze środków UE) oraz zagadnienia związane z ochroną własności intelektualnej projektów badawczych, zwłaszcza tych realizowanych w sektorze nauki.
Okładka książki Jak zarządzać kosztami w przedsiębiorstwie

44,00 zł 35,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,49 zł

W książce zaprezentowane zostało nowatorskie podejście do zakresu, funkcji i celów zarządzania kosztami we współczesnym przedsiębiorstwie, a także do możliwości wykorzystania instrumentów rachunkowości zarządczej w tym obszarze. Czytelnik znajdzie w niej genezę zarządzania kosztami oraz wyjaśnienie niejasności związanych z tym pojęciem. Określone zostały tu relacje między rachunkiem kosztów, rachunkowością zarządczą, controllingiem oraz zarządzaniem kosztami. Zaprezentowano zakres zadaniowy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w postaci jego etapów, form i funkcji, a także jego strategiczny wymiar oraz analizę możliwości wykorzystania instrumentów rachunkowości zarządczej w zarządzaniu kosztami. Ponadto przedstawiona została autorska koncepcja wykorzystania benchmarkingu jako instrumentu rachunkowości zarządczej, wraz z ankietą benchmarkingową służącą do praktycznego wykorzystania benchmarkingu w omawianym obszarze.
Okładka książki Kontrola zarządcza w szkole lub placówce oświatowej z płytą CD

157,50 zł 113,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 113,95 zł

Dyrektorzy szkół lub placówek oświatowych są zobowiązani do tworzenia, oceny i stałego rozwijania systemu kontroli zarządczej! Prezentowana pozycja pomoże w szybkim i prawidłowym, zgodnym z prawem, zorganizowaniu systemu kontroli zarządczej zgodnie ze standardami ogłoszonymi w Komunikacie MF i wytycznymi Ministerstwa Finansów. Publikacja zawiera: szczegółowe omówienie wszystkich standardów kontroli zarządczej wraz ze wskazówkami praktyka dotyczącymi ich stosowania i licznymi przykładami konkretnych dokumentów, które pomogą w realizacji postanowień standardów; bardzo obszerny zbiór wzór ok. 70 dokumentów, przykładowych instrukcji niezbędnych do właściwego zorganizowania systemu kontroli zarządczej dołączona płyta CD ze wszystkim wzorami dokumentów w formacie MS Word ? pozwala na łatwe i proste stworzenie własnej dokumentacji. Opracowanie przygotowane przez doświadczonego specjalistę, wieloletniego dyrektora i pracownika administracji oświatowej, który przełożył swoje bogate doświadczenie zawodowe na szereg dokumentów, wzorów, podpowiedzi i instrukcji umożliwiających stworzenie systemu kontroli zarządczej w szkole lub placówce oświatowej.
Okładka książki Jak myślą instytucje

49,00 zł 38,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,54 zł

Przykuwający uwagę, pasjonujący esej na temat instytucji, łączący w sobie inspiracje z jednej strony socjologią francuskiego klasyka, Émile’a Durkheima, z drugiej zaś polskiego mikrobiologa Ludwika Flecka. Douglas zastanawia się w nim nad kategoriami współpracy i solidarności, które nieodłącznie powiązane są z ich odwrotną stroną: odrzuceniem i brakiem zaufania. Na jakiej podstawie tworzy się w danej instytucji zaufanie, sprawiające, że ludzie mogą ze sobą współpracować? Kiedy brak zaufania między współpracownikami sprawia, że niemożliwe staje się jakiekolwiek działanie? Kiedy pewne emocje i zachowania w ramach instytucji są uznawane za racjonalne, a kiedy tej racjonalności pozbawione? Doskonała lektura nie tylko dla antropologów, ale również socjologów i filozofów nauki.
Okładka książki Rynkowy umysł

49,00 zł 29,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł

Dzięki Shermerowi poznajemy ewolucyjne korzenie naszego poczucia sprawiedliwości i innych moralnych zachowań i śledzimy też, w jaki sposób ta ewolucyjna moralność ukształtowała i kształtuje rynek i gospodarkę rynkową. Autor z olbrzymią erudycją porusza się po dorobku nauk społecznych i ekonomii, skąd czerpie wiele (czasem przy tym bardzo zabawnych) przykładów ilustrujących ewolucyjną genezę ekonomii.
Okładka książki Patologia analfabetyzmu emocjonalnego

50,00 zł 40,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,34 zł

Książka traktuje o patologiach emocjonalnych w rodzinach i w środowiskach pracy. Analfabeta emocjonalny to osoba, która nie umie poznawać, odczytywać emocji i uczuć u siebie i u innych osób, w rodzinie czy w pracy. Analfabeci emocjonalni to: dzieci, młodzież, dorośli, którym w życiu codziennym brakuje empatii, czyli ciepła, miłości, przyjaźni, chęci niesienia pomocy, wrażliwości na cierpienia innych. Z recenzji prof. Politechniki Opolskiej dr. hab. Krzysztofa Kowalika: Książka zdecydowanie zasługuje na publikację i promocję, gdyż podejmuje kolejny (na wzór poprzednich książek Autora) aktualny problem ujawniający się w życiu społecznym, a którego zdiagnozowanie oraz terapia mogą wydatnie wpłynąć na korzystne jego zmiany.
Okładka książki W biznesie przetrwają nieliczni

34,90 zł 21,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,10 zł

Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić? Zasady zarządzania znają wszyscy menedżerowie, ale praktykują je tylko najlepsi! Znamy, znamy, nie stosujemy i… upadamy! Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce? W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że — choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie — w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje? Kto jest temu winien? Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki? I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych? Uwaga! Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!
Okładka książki Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

49,00 zł 33,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64 zł

Sprzedawca w dążeniu do ideału Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego. Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy. Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie. Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze. Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze. Wybitni handlowcy… nie mają żadnych limitów wynagrodzeń! Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, świetnego sprzedawcę, na wspólną wędrówkę, której celem jest wyższy poziom handlowania. Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie się, co jest bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie — sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mądrze wywierać wpływ na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które będą dobre dla obu stron. Zwróci Twoją uwagę na siłę płynącą z umiejętnego zadawania pytań i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dzięki któremu zdobędziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz się prawdziwym arcymistrzem sprzedaży! Arkadiusz Bednarski - jeden z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i sprzedaży. Ze sprzedażą związany od 1994 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował jako sprzedawca, menedżer i członek zarządu. Autor dziewięciu książek, w tym bestsellera Mistrz sprzedaży (Onepress, 2009). Ogromna popularność tej książki zdecydowała o przygotowaniu kolejnego wydania, które ukazało się w styczniu 2012 roku.
Okładka książki Praktyczny marketing miast i regionów

49,00 zł 40,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,89 zł

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga. Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia
Opakowanie Zarządzanie publiczne 01/2007

21,00 zł 13,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,83 zł

W numerze [Contents]: Krzysztof Czarnecki: Idee i praktyki Nowego Zarządzania Publicznego [Ideas and practices of the New Public Management], s. 5–20; Paweł Swianiewicz: Europeizacja w działaniach polskich samorządów terytorialnych – wybrane przykłady [Europeanization of the activities of local and regional governments in Poland], s. 21–38; Marta Lackowska-Madurowicz: Europeizacja – ramy koncepcyjne dla badań samorządów? [Europeanization – a conceptual frame for local government studies?], s. 39–58; Łukasz Mamica: Wpływ wzornictwa przemysłowego na konkurencyjność polskich firm [The impact of industrial design on the competitiveness of Polish enterprises], s. 59–70; Pasquale Tridico: Trajektorie rozwoju społeczno-ekonomicznego w gospodarkach postkomunistycznych [The trajectories of socio-economic development in post-communist economies], s. 71–96. Wywiad [Interviews] Rzeszowska recepta na rozwój miasta: niskie podatki, niskie koszty, wysokie wydatki na rozwój. Tajemnicę dynamicznego rozwoju miasta wyjaśnia Prezydent Rzeszowa Tadeusz Ferenc [The city of Rzeszów’s recipe for development: low taxes, low costs, high expenditure for development. The Mayor of Rzeszów Tadeusz Ferenc discloses the secret of the dynamic development of his city], s. 97–102. Recenzja [Reviews] Piotr Kopyciński: P.M. Blau (2009). Wymiana i władza w życiu społecznym (przeł. A. Psuty-Zając, P. Zając). Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos, s. 103–106. Wybór tekstów klasycznych [Selection of classic texts] B. Guy Peters (przekł. S. Mazur): Dwie wizje rządzenia decentracją i recentracja procesów rządzenia [The two futures of governing. Decentering and recentering processes in governing], s. 107–122.
Okładka książki e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

50,00 zł 40,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32 zł

E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów. Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata ? z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony. W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych. Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców. Z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW: Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne ? opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
Okładka książki Alianse marketingowe

59,00 zł 41,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,68 zł

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Opakowanie Zarządzanie instytucjami kredytowymi

64,00 zł 48,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,61 zł

Podmioty sektora bankowego to instytucje o specyficznym zakresie i modelu działania, których cele i stosowane praktyki biznesowe przynajmniej częściowo muszą respektować rolę, jaką bankom przypisano w gospodarce. To także podmioty o skomplikowanej strukturze własnościowej i organizacyjnej, dysponujące dużym potencjałem rozwojowym i realizujące swoje cele w warunkach globalizacji i wysokiej konkurencyjności. Niniejszy podręcznik to przekrojowe kompendium wiedzy z zakresu zarządzania instytucjami kredytowymi. Odnosi się on nie tylko do tego, czym te instytucje się zajmują, ale przede wszystkim skupia uwagę Czytelnika na tym, z jakimi uwarunkowaniami musza się liczyć i jakich używać metod czy mechanizmów, aby działać sprawnie i efektywnie. Na uwagę zasługują: ? przyjęcie kryterium tworzenia wartości jako motywu przewodniego i integrującego poszczególne części książki, ? akcentowanie specyfiki uwarunkowań i odmienności zasad funkcjonowania instytucji kredytowych, przy jednoczesnym identyfikowaniu tych rozwiązań czy inicjatyw, które maja charakter uniwersalnych rozwiązań biznesowych, ? zwracanie uwagi na potrzeby i oczekiwania różnych grup interesariuszy instytucji kredytowych, ? czytelna i konsekwentna strukturyzacja treści, uwzględniająca złożoność i interdyscyplinarność przedstawianego obszaru merytorycznego, ? wzbogacanie treści o liczne i interesujące przykłady rozwiązań z praktyki bankowej. Jest to opracowanie godne polecenia studentom kierunków ekonomicznych i innym osobom zainteresowanym ta problematyka (?). Duża aktualność i znaczenie przekazywanej wiedzy, wysoki poziom merytoryczny podręcznika, właściwe z dydaktycznego punktu widzenia podejście do sposobu prezentacji treści nadają mu walory wyróżniające na tle, stosunkowo nielicznych, opracowań z tego zakresu tematycznego. Prof. dr hab. Jerzy Węcławski Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Podręcznik powstał w odpowiedzi na potrzeby środowiska akademickiego i z inspiracji Komitetu Nauk o Finansach PAN. Twórcy podręcznika to międzyuczelniany zespół autorski złożony z pracowników naukowo-dydaktycznych katedr bankowych lub finansowych, dysponujących wieloletnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotów związanych z różnymi aspektami zarządzania instytucjami finansowymi, a także doświadczeniem praktycznym związanym z tym obszarem.
Okładka książki Zarządzanie operacyjne. Towary u usługi

114,00 zł 59,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,69 zł

W niniejszym podręczniku dominuje menedżerskie ujęcie problemu. Wywody, dyskusje, przykłady z życia wzięte pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika powodują, że może on być wykorzystywany nawet przez osoby, które nie miały dotąd styczności z tą problematyką.
Okładka książki Bollywood w marketingu międzynarodowym.

28,00 zł 20,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,06 zł

Oddajemy do rąk Czytelnika książkę niezwykłą, pełną pasji i zachwytu opowieść o zjawisku, jakim jest ? sam w sobie ? Shah Rukh Khan, ikona kina Bollywood. Autorka ze swadą i znawstwem kreśli przed nami ścieżkę artystyczną genialnego aktora, który przyczynił się do rozsławienia kinematografii indyjskiej i stał się bożyszczem milionów fanów na całym świecie. Do ich potężnego grona zalicza się niewątpliwie również Autorka ? jej fascynacja i podziw dla talentu artysty przezierają z każdego wersu niniejszego opracowania. Należy zdecydowanie podkreślić, że nie jest to ślepy zachwyt osoby nieprzygotowanej teoretycznie do recepcji dzieł literackich i filmowych. Wręcz przeciwnie: znakomite rozeznanie w teorii literatury i muzyki, szeroki kontekst kulturowy i socjologiczny, znajomość tekstów kultury różnych epok i cywilizacji umożliwia Autorce odbiór dzieł filmowych na poziomie profesjonalnego krytyka. Z drugiej strony ? doskonała znajomość zagadnień z zakresu marketingu i budowania wizerunku pozwala jej spojrzeć na aktora okiem specjalisty i dostrzec w nim nie tylko fenomenalnego artystę, ale też produkt marketingowy. Ta strona geniuszu Shah Rukh Khana nie mniej Autorkę zachwyca. Umiejętność tworzenia oraz konsekwentnego rozwoju i upowszechnienia na świecie swej marki dowodzi, że Shah Rukh Khan to nie tylko świetny aktor, ale też błyskotliwy strateg budowania wizerunku. Podążajmy za Autorką, towarzysząc jej w obserwacji fascynującej drogi artystycznego rozwoju ikony filmu indyjskiego i rozsmakujmy się w odbiorze tych wszystkich wartości, jakie ma nam do zaoferowania kinematografia Bollywood.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj