W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Druga część polskiego bestsellera Zarządzanie. Teoria i praktyka pod red. A.K. Koźmińskiego i W. Piotrowskiego. Przygotowana specjalnie dla polskiego odbiorcy, napisana przystępnym językiem, bogato ilustrowana rysunkami i przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw, zawiera obszerny indeks. Posiada przejrzystą strukturę wykładu w każdym rozdziale: opis przykładu z praktyki otwierający rozdział, część teoretyczną, podsumowującą Rozmowę trzech czyli artysty, rzemieślnika i technokraty, reprezentujących trzy podejścia do omawianego zagadnienia oraz bibliografię.Nowoczesny podręcznik zarządzania dla wszystkich, którzy chcą być ""menedżerami jutra"".
JAK PORADZIĆ SOBIE Z:
Niestosownymi lub osobistymi pytaniami
Pułapkami i zagadkami
Lukami w swoim CV
I NADAL OTRZYMAĆ PRACĘ!
Odpowiedzi, które sprawią, że zostaniesz przyjęty ? wprost od najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji interpersonalnej!
Dzisiejszy rynek pracy to tysiące wykwalifikowanych kandydatów walczących o nieliczne dostępne stanowiska. Pokonaj swoich konkurentów i dowiedz się, jak z powodzeniem przejść przez sito, korzystając z Najlepszych odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej ? podstawową broń w procesie poszukiwania pracy. Dowiedz się, jak znaleźć właściwe odpowiedzi na trudne, prowokujące lub zaskakujące pytania, których potencjalni pracodawcy mogą użyć do odsiewania kandydatów.
Matthew i Nanette DeLuca, eksperci od rozwoju zawodowego, pokazują, jak przejść przez każde możliwe pytanie, z którym można się spotkać, wraz z sekretnymi motywacjami stojącymi za nimi ? łącznie z takimi, których wolałbyś nie usłyszeć, ale będziesz musiał na nie odpowiedzieć.
DOWIEDZ SIĘ, JAK:
Zgrabnie wyjaśnić okoliczności utraty pracy
Taktownie przedyskutować wymagania płacowe
Przejąć kontrolę nad rozmową kwalifikacyjną
Matthew J. DeLuca, SPHR, jest starszym konsultantem w Management Resource Group, Inc. Jest również współautorem kilku innych książek, w tym: 24 Hours to the Perfect Interview, Get a Job in 30 Days or Less oraz Perfect Phrases for Negotiating Salary and Job Offers.
Nanette DeLuca jest dyrektorem Management Resource Group, Inc. i współautorką książek 24 Hours to the Perfect Interview, Get a Job in 30 Days or Less oraz Perfect Phrases for Negotiating Salary and Job Offers.
Wprowadzenie
WIESŁAW BANACH
Etos Wielkopolan. Reaktywacja?
PIOTR LANDSBERG
Finansowanie kultury w Wielkopolsce
EWA OBRĘBOWSKA-PIASECKA
Życie kulturalne w Wielkopolsce: najważniejsze zjawiska początku XXI wieku
MAGDALENA GRENDA
Teatry alternatywne i ich oddziaływanie w Wielkopolsce
CEZARY KOSCIELNIAK
Transformacje regionalnej dynamiki artystycznego szkolnictwa wyższego. Przypadek Wielkopolski
JACEK SCHMIDT, ANNA WERONIKA BRZEZIŃSKA
Kultura zmienia życie. Społeczne aspekty projektów kulturalnych w Wielkopolsce
PIOTR LANDSBERG
Edukacja kulturalna w Wielkopolsce
MARCIN POPRAWSKI
Kultura jest wszędzie. Mobilność oraz skracanie dystansu ze względu na zamieszkanie uczestnika kultury w Wielkopolsce
PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI
Kultura obywatelska - współpraca kulturalna. Synergia, współdziałanie, bariery w relacji sektorów publicznego, prywatnego i obywatelskiego w dziedzinie kultury w Wielkopolsce
PIOTR KĘDZIORA
Informacja i promocja kultury w Wielkopolsce
PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI, MICHAŁ MĘKARSKI
Kultura w Wielkopolsce w perspektywie badań sondażowych - oferta kulturalna
PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI, MICHAŁ MĘKARSKI
Kultura w Wielkopolsce w -perspektywie badań sondażowych - znaczenie kultury
MARCIN POPRAWSKI
Kultura w Wielkopolsce w perspektywie badań jakościowych - potencjały i deficyty miast powiatowych
PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI, PIOTR LANDSBERG, MARCIN POPRAWSKI, MICHAŁ MĘKARSKI
Analiza SWOT dla rozwoju kultury w Województwie Wielkopolskim
MARCIN POPRAWSKI, PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI, PIOTR LANDSBERG
Cele, priorytety, działania i kierunki rozwoju dla kultury w Wielkopolsce
JACEK SÓJKA
Kultura jako „kapitał"
Książka powstała jako rezultat wieloletniego doświadczenia autorów, wyniesionego z prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz zarządzania bankiem na różnych szczeblach decyzyjnych.
Podstawowa tematyka podręcznika dotyczy zmian, jakie zachodzą w systemie bankowym oraz w procesach zarządzania nim. Opisano w nim zarządzanie bankiem z perspektywy średniego szczebla decyzyjnego, z elementami niezbędnymi do zrozumienia intencji strategicznych.
Do najważniejszych zalet publikacji należą:
? optymalne połączenie teoretycznych aspektów bankowości z rozwiązaniami zarządczymi stosowanymi w praktyce, zwłaszcza na szczeblu oddziału,
? modelowe ujęcie zarządzania bankiem, integrujące dorobek wielu dyscyplin naukowych.
W publikacji zagadnienia podstaw bankowości zostały przedstawione jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do całościowego ujęcia tematyki zarządzania bankiem. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniu często pomijanemu w innych publikacjach ? zarządzaniu działalnością bankową w kontekście różnych modeli biznesowych oraz różnych szczebli zarządzania.
Adresatami publikacji są studenci kierunku finanse i rachunkowość, słuchacze studiów podyplomowych z zakresu finansów i bankowości oraz pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania bankami, pragnący uzyskać wiedzę o charakterze praktycznym.
Polecamy ją również pracownikom banków:
? o małym doświadczeniu zawodowym,
? mającym aspiracje do pełnienia funkcji kierowniczych,
? zainteresowanym wymianą doświadczeń.
W książce autor analizuje podstawy poznawcze i metodologię w zarządzaniu. Ich znajomość ma istotne znaczenie we współczesnym świecie, gdyż wiedza tworzona i rozpowszechniana przez nauki o zarządzaniu istotnie wpływa na funkcjonowanie firm i gospodarek, a także politykę światową. Autor skupił uwagę przede wszystkim na: istocie problemów poznawczych we współczesnym zarządzaniu, teoriach i paradygmatach zarządzania, perspektywach poznawczych w zarządzaniu i ich zastosowaniu, nurtach krytycznych w zarządzaniu, metodologicznych rozterkach zarządzania.
Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie organizacji i zarządzania, doktorantów na kierunkach ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych w wyższych uczelniach różnych typów.
Umiejętnie dobrani pracownicy decydują o sukcesie firmy. Problemem niejednej organizacji jest to, że menedżerowie najwyższego szczebla koncentrują się na zadaniach indywidualnych zamiast na współpracy z innymi członkami zespołu zarządzającego.
Nie bądź samotnym strzelcem - stwórz grupę nie tylko do zadań specjalnych!
Oto szczegółowy przewodnik nie tylko dla prezesów i menedżerów, lecz także specjalistów ds. HR i coachów. Jest owocem wieloletnich badań przeprowadzonych na 120 zespołach zarządzających z całego świata.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
- jakie warunki musisz spełnić, by zespół stał się efektywny,
- jak dobrać do zespołu odpowiednich ludzi,
- jak stworzyć właściwą strukturę zespołu i określić zasady współpracy,
- jak określić cele, które będą ważne i motywujące dla twojego zespołu liderów,
- jak zapewnić zespołowi profesjonalne wsparcie.
Stwierdzając, że człowiek "jest wartością najważniejszą, a praca podstawowym miernikiem" jego wartości, Autorka monografii zauważa, że owa wartość jest uzależniona od wydajności pracy, efektu synergicznego oraz stosowanych "kompetencji menadżera". Wartość ta rzutuje na kształtowanie się relacji międzypracowniczych oraz zasady funkcjonowania i kształt polityki personalnej w organizacji uczącej się. Biorąc pod uwagę zainteresowania i preferencje Autorki, należy stwierdzić, że celem głównym niniejszej pracy jest chęć określenia stosownych zależności między kompetencjami interpersonalnymi menedżera a kształtowaniem się relacji międzypracowniczych we współczesnej organizacji.
Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.
Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.
Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.
W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące:
- faktów i mitów związanych z marką prywatną,
- dawnych, obecnych i przyszłych trendów,
- marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela,
- globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej,
- zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał,
- perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.
Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Książka zawiera kompleksowy i szczegółowy opis metod i procedur zarządzania strategicznego w ochronie zdrowia, obejmujący m.in.:
- zasady myślenia i planowania strategicznego;
- sposoby oceny otoczenia oraz reagowania na gwałtownie zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji;
- nowoczesne narzędzia analizy danych w sektorze opieki zdrowotnej;
- metody weryfikacji przyjętych założeń i rozwijania nowych procedur i narzędzi;
- systemy dokumentowania działań za pomocą planów strategicznych.
Przedstawiona treść jest przekazana w bardzo przejrzysty sposób. Autorzy w każdym rozdziale podają m.in. kluczowe terminy i odniesienia do konkretnych problemów ułatwiających poznanie tematu. Opis teoretyczny jest poparty licznymi przykładami oraz studiami przypadków, opracowanymi tak, aby umożliwić żywą dyskusję i analizę różnych rozwiązań. W polskim wydaniu zamieszono najciekawsze przykłady pochodzące ze Stanów Zjednoczonych oraz studia przypadków oparte na doświadczeniach polskich szpitali.
Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!
Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje.
Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki. Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!
Rapport (porozumienie)
Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)
Impact (oddziaływanie)
New Reality (nowa rzeczywistość)
Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży metodą RAIN!
Wirtualne otoczenie jednostek medycznych składa się ze współistniejących w globalnej sieci obiektów, niektóre z nich są odpowiednikami organizacji lub osób działających w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiębiorstwa. Składnikami otoczenia wirtualnego mogą być zatem: strony internetowe, statyczne lub generowane dynamicznie, tworzone przez internautów fora dyskusyjne, wyszukiwarki internetowe, jawne i ukryte zasoby wiedzy, klienci. W otoczeniu tym realizowana jest koncepcja e-zdrowia, a jej narzędzia służą między innymi komunikacji między pacjentem a usługodawcami z branży opieki zdrowotnej, przekazywaniu danych między poszczególnymi instytucjami oraz bezpośrednim kontaktom zarówno między pacjentami, jak i pracownikami służby zdrowia. Mogą one również obejmować sieci informacji o zdrowiu, elektroniczne kartoteki, usługi telemedycyny oraz przenośne lub nadające się do noszenia na sobie urządzenia komunikacyjne, wspomagające pacjenta i umożliwiające monitorowanie jego stanu zdrowia. Tak, więc można przypuszczać, iż nowe formy organizacyjne pojawiające się na rynku usług zdrowotnych będą miały duży wpływ na funkcjonowanie jednostek medycznych jak i na pacjentów. Możliwości, jakie dają nowe technologie jeśli chodzi o kontakt z pacjentami, pozwalają m.in. na wykorzystanie ich konsumenckiego doświadczenia w procesie tworzenia nowych usług (wykorzystanie koncepcji prosumenta), komunikację z innymi pacjentami, gdzie występują w roli doradcy lub eksperta, czy w rozpowszechnianiu informacji marketingowych. Elementem nabierającym szczególnego znaczenia w kontekście wirtualnego otoczenia staje się problematyka budowania i kształtowania relacji między podmiotami rynku usług zdrowotnych. Wynika to z faktu, iż polskie jednostki medyczne funkcjonowały wcześniej w systemie centralnie planowanym i zupełnie nie były przygotowane do kształtowania owych relacji w warunkach gospodarki rynkowej. Obecnie obserwuje się dynamiczny rozwój różnego typu więzi (relacji) łączących podmioty rynku działające w układach kooperacyjnych lub/i konkurencyjnych, na które mocno wpływa rozwój nowych technologii. Celem tego opracowania jest identyfikacja i charakterystyka związków (relacji) zachodzących w otoczeniu wirtualnym między jednostkami medycznymi a ich klientami indywidualnymi (pacjentami) oraz próba opracowania modeli kształtowania się relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym.
Globalizacja, zanikanie granic państw, postęp technologiczny i niestabilność rynków finansowych zaostrzają warunki konkurencji przedsiębiorstw i uświadamiają znaczenie ryzyka. W tych warunkach umiejętność zarządzania ryzykiem staje się dla przedsiębiorstw kryterium decydującym o pozycji konkurencyjnej na rynku.
Szczególnie istotnym zagadnieniem w tym kontekście jest ryzyko walutowe. Wzrost wymiany międzynarodowej przy jednoczesnym zwiększaniu się zmienności kursów walut sprawia, że zarządzanie ryzykiem walutowym staje się dla wielu przedsiębiorstw wręcz koniecznością.
Książka "Ryzyko walutowe" jest próbą odpowiedzi na pytania:
- Czym jest ryzyko walutowe?
- Jak szacować ryzyko walutowe?
- Jakie instrumenty i metody stosować przy zabezpieczaniu przed ryzykiem walutowym?
- Jak uniknąć błędów w procesie zarządzania ryzykiem walutowym w przedsiębiorstwie?
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier.
Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania:
- Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe?
- Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko?
- Jaki związek ma religia z biznesem?
- Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać?
- Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu?
- Gdzie "czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem?
- Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji?
- Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części?
- Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter?
- Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy?
- W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym?
- Gdzie rozmowy biznesowe obficie "podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość?
- Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności?
- Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
W czasach kryzysu, załamania rynku czy nawet tylko czasowego zastoju zarządzanie przedsiębiorstwem stanowi prawdziwe wyzwanie. Jak przetrwać trudne czasy i osiągnąć zysk? Patrick Forsyth i Frances Kay, doświadczeni konsultanci i autorzy książek biznesowych, znają odpowiedź na to pytanie.
Wskazówki zawarte w książce pozwolą skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem lub jego częścią i podpowiedzą, jakie zmiany należy wprowadzać m.in. w takich dziedzinach, jak marketing, finanse czy zarządzanie zasobami ludzkimi.
Dowiesz się, w jaki sposób:
- ograniczyć wydatki
- podnieść wydajność personelu i efektywnie zarządzać czasem,
- stymulować sprzedaż i najlepiej wykorzystać kanały dystrybucji,
- wypracować i utrzymać dobre relacje z klientem,
- dostosować produkty i usługi do oczekiwań zmieniającego się rynku,
- prowadzić efektywne działania marketingowe.
Autorzy przekazują skuteczne rady dotyczące wszystkich elementów działalności przedsiębiorstwa. Każdy z rozdziałów zawiera omówienie konkretnego problemu, podsuwa rozwiązanie i wskazuje, jakie działania podjąć, by wyjść z kłopotów obronną ręką. Czasem wystarczy drobna korekta, innym razem konieczna będzie całkowita zmiana kursu. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie i przemyślane działanie.
CEO ? dyrektor ds. zaangażowania to przewodnik po najważniejszych zagadnieniach przywództwa w organizacji i komunikacji wewnętrznej. Został opracowany przez jednego z najbardziej doświadczonych i cenionych ekspertów w tej dziedzinie. Autor omawia wszystkie kluczowe kwestie związane z budowaniem zaangażowania ? od schematów postępowania przełożonego, przez sposoby komunikacji wewnętrznej, po stworzenie w organizacji atmosfery przyjaznej pracy.
Opierając się na badaniach przeprowadzonych we współpracy z globalną firmą doradczą McKinsey & Company, autor przedstawia sprawdzone, skuteczne modele aktywności i wskazuje:
- jak stworzyć klimat organizacyjny sprzyjający zaangażowaniu,
- jak zachować równowagę między motywowaniem do samodzielnego działania a odgórną kontrolą,
- jaka metoda komunikacji wewnętrznej jest najbardziej efektywna,
- kogo angażować do procesu decyzyjnego i realizacji jego postanowień,
- jak dopasować sposób wprowadzania zmian do sytuacji przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do szefów firm, menedżerów liniowych, kadry zarządzającej oraz specjalistów ds. HR i konsultantów.
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy. Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych. Są nimi: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Barbara Iwankiewicz-Rak, Kornelia Karcz, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Magdalena Sobocińska, Bogdan Sojkin, Władysław Szczepankiewicz, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski.
Jak uwolnić się z pułapki uprzedzeń?
Czym jest oszukiwanie samego siebie?
W jaki sposób zabija możliwość OSIĄGANIA?
Co można z tym ZROBIĆ?
Od czasu pierwszego amerykańskiego wydania w roku 2000 Przywództwo i oszukiwanie samego siebie jest fenomenem, o którym mówią ludzie wszyscy ludzie. Z roku na rok sprzedaż rośnie, a książka cieszy się niesłabnącą popularnością – została wydana w ponad dwudziestu językach.
Przez opowieść o człowieku stawiającym czoło wyzwaniom w życiu zawodowym i rodzinnym – którą każdy może odnieść do siebie – autorzy pokazują, jak sami czynimy siebie ślepymi na prawdziwe motywy oraz nieświadomie sabotujemy skuteczność własnych dążeń do sukcesu i szczęścia. Zawarta w niniejszym, poprawionym wydaniu historia jest jeszcze bardziej fascynująca. Autorzy, wykorzystując obszerną korespondencję, jaką poprzez lata otrzymywali od indywidualnych czytelników, wzbogacili książkę o nowy rozdział. Prezentują w nim, jak na kilka rozmaitych sposobów czytelnicy wykorzystywali Przywództwo i oszukiwanie samego siebie w doskonaleniu własnego życia , a ponadto miejsca pracy – w dziedzinach takich jak:
- budowa zespołów,
- rozwiązywanie konfliktów,
- rozwój osobisty.
Przeczytaj tę niezwykłą książkę i odkryj to, czego nauczyły się już miliony – jak nieustannie wykorzystywać nasze wrodzone zdolności do wyraźnej poprawy osiąganych przez nas wyników i naszych relacji.
The Arbinger Institute pomaga organizacjom, rodzinom, osobom i społecznościom na całym świecie w radzeniu sobie z niedużo znanym, ale bardzo zwyczajnym problemem samooszukiwania się. Instytut, obejmujący swoją działalnością cały świat, prowadzony jest przez spersonalizowanych założycieli: Jamesa Ferrella, Duane’a Boyce’a, Paula Smitha i Terry’ego Warnera. Jego siedziba znajduje się w Stanach Zjednoczonych, jednakże Arbinger działa w obu Amerykach, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Oceanii i Azji.
Mistrzowskie wykorzystanie potencjału.
Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości.
Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.
Nadszedł czas, by przyspieszyć!
To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!
Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?