KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

52,88 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,88 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

65,93 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,72 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,35 zł
Okładka książki Różnice kulturowe w biznesie

47,00 zł 34,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,78 zł

Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie "czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie "podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
Okładka książki Skuteczne strategie na trudne czasy

49,00 zł 37,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,31 zł

W czasach kryzysu, załamania rynku czy nawet tylko czasowego zastoju zarządzanie przedsiębiorstwem stanowi prawdziwe wyzwanie. Jak przetrwać trudne czasy i osiągnąć zysk? Patrick Forsyth i Frances Kay, doświadczeni konsultanci i autorzy książek biznesowych, znają odpowiedź na to pytanie. Wskazówki zawarte w książce pozwolą skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem lub jego częścią i podpowiedzą, jakie zmiany należy wprowadzać m.in. w takich dziedzinach, jak marketing, finanse czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Dowiesz się, w jaki sposób: - ograniczyć wydatki - podnieść wydajność personelu i efektywnie zarządzać czasem, - stymulować sprzedaż i najlepiej wykorzystać kanały dystrybucji, - wypracować i utrzymać dobre relacje z klientem, - dostosować produkty i usługi do oczekiwań zmieniającego się rynku, - prowadzić efektywne działania marketingowe. Autorzy przekazują skuteczne rady dotyczące wszystkich elementów działalności przedsiębiorstwa. Każdy z rozdziałów zawiera omówienie konkretnego problemu, podsuwa rozwiązanie i wskazuje, jakie działania podjąć, by wyjść z kłopotów obronną ręką. Czasem wystarczy drobna korekta, innym razem konieczna będzie całkowita zmiana kursu. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie i przemyślane działanie.
Okładka książki CEO dyrektor do spraw zaangażowania

63,00 zł 44,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,38 zł

CEO ? dyrektor ds. zaangażowania to przewodnik po najważniejszych zagadnieniach przywództwa w organizacji i komunikacji wewnętrznej. Został opracowany przez jednego z najbardziej doświadczonych i cenionych ekspertów w tej dziedzinie. Autor omawia wszystkie kluczowe kwestie związane z budowaniem zaangażowania ? od schematów postępowania przełożonego, przez sposoby komunikacji wewnętrznej, po stworzenie w organizacji atmosfery przyjaznej pracy. Opierając się na badaniach przeprowadzonych we współpracy z globalną firmą doradczą McKinsey & Company, autor przedstawia sprawdzone, skuteczne modele aktywności i wskazuje: - jak stworzyć klimat organizacyjny sprzyjający zaangażowaniu, - jak zachować równowagę między motywowaniem do samodzielnego działania a odgórną kontrolą, - jaka metoda komunikacji wewnętrznej jest najbardziej efektywna, - kogo angażować do procesu decyzyjnego i realizacji jego postanowień, - jak dopasować sposób wprowadzania zmian do sytuacji przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do szefów firm, menedżerów liniowych, kadry zarządzającej oraz specjalistów ds. HR i konsultantów.
Okładka książki Badania marketingowe. Teoria i praktyka

89,00 zł 53,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,33 zł

Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy. Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych. Są nimi: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Barbara Iwankiewicz-Rak, Kornelia Karcz, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Magdalena Sobocińska, Bogdan Sojkin, Władysław Szczepankiewicz, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski.
Okładka książki Przywództwo i oszukiwanie samego siebie MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Jak uwolnić się z pułapki uprzedzeń? Czym jest oszukiwanie samego siebie? W jaki sposób zabija możliwość OSIĄGANIA? Co można z tym ZROBIĆ? Od czasu pierwszego amerykańskiego wydania w roku 2000 Przywództwo i oszukiwanie samego siebie jest fenomenem, o którym mówią ludzie wszyscy ludzie. Z roku na rok sprzedaż rośnie, a książka cieszy się niesłabnącą popularnością – została wydana w ponad dwudziestu językach. Przez opowieść o człowieku stawiającym czoło wyzwaniom w życiu zawodowym i rodzinnym – którą każdy może odnieść do siebie – autorzy pokazują, jak sami czynimy siebie ślepymi na prawdziwe motywy oraz nieświadomie sabotujemy skuteczność własnych dążeń do sukcesu i szczęścia. Zawarta w niniejszym, poprawionym wydaniu historia jest jeszcze bardziej fascynująca. Autorzy, wykorzystując obszerną korespondencję, jaką poprzez lata otrzymywali od indywidualnych czytelników, wzbogacili książkę o nowy rozdział. Prezentują w nim, jak na kilka rozmaitych sposobów czytelnicy wykorzystywali Przywództwo i oszukiwanie samego siebie w doskonaleniu własnego życia , a ponadto miejsca pracy – w dziedzinach takich jak: - budowa zespołów, - rozwiązywanie konfliktów, - rozwój osobisty. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i odkryj to, czego nauczyły się już miliony – jak nieustannie wykorzystywać nasze wrodzone zdolności do wyraźnej poprawy osiąganych przez nas wyników i naszych relacji. The Arbinger Institute pomaga organizacjom, rodzinom, osobom i społecznościom na całym świecie w radzeniu sobie z niedużo znanym, ale bardzo zwyczajnym problemem samooszukiwania się. Instytut, obejmujący swoją działalnością cały świat, prowadzony jest przez spersonalizowanych założycieli: Jamesa Ferrella, Duane’a Boyce’a, Paula Smitha i Terry’ego Warnera. Jego siedziba znajduje się w Stanach Zjednoczonych, jednakże Arbinger działa w obu Amerykach, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Oceanii i Azji.
Okładka książki Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci

39,00 zł 26,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,77 zł

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału. Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych! Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów! Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością! Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer! Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie! W sieci nieskończonych możliwości. Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję. Nadszedł czas, by przyspieszyć! To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości! Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży! Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!
Opakowanie Życie pełne pasji i adrenaliny Komandos w białym kołnierzyku

45,00 zł 36,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,29 zł

Marek Luty to absolwent Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie i Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie. Międzynarodowy Trener Zarządzania Uniwersytetu Thames Valley w Londynie. Menegaer sprzedaży, coach. Długoletni ratownik i przewodnik górski. Autor wielu projektów zarządczych, restrukturyzacyjnych i szkoleniowych. Wieloletni dyrektor zarządzający, sprzedaży i marketingu, rozwoju oraz ds. budowy ogólnopolskich sieci dystrybucji w polskich firmach. Jeden z najlepszych polskich trenerów-coachów w rankingu czasopisma "Profit" za 2004r. "Gwiazda sprzedaży" wg "Manager Magazin" w 2006r. W okresie ostatnich 15 lat zrealizował ponad 1000 dni szkoleniowych dla ponad 100 koncernów oraz średnich i małych firm polskich. Wykładowca-ekspert na Kongresie Kadry & Expo w listopadzie 2011r. Zafascynowany górami, podróżami, maratonami rowerowymi, pływaniem oraz jazdą na nartach i snowboardzie.
Okładka książki Analiza informacji

43,00 zł 33,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,73 zł

Analiza informacji leży u podstaw niemal każdej codziennej czynności, podejmowanej decyzji, zaplanowanych działań. We współczesnym świecie ? wypełnionym informacją, docierającą do każdego człowieka przez media, środki komunikacji elektronicznej, służbowe i prywatne lektury ? analiza to sposób i narzędzie, które pozwala odnaleźć się w złożonej i wymagającej rzeczywistości. Książka, jako jedyna w Polsce pełna monografia dotycząca analizy informacji, skierowana jest do: - pracowników administracji publicznej, - pracowników sektora prywatnego, - pracowników firm konsultingowych i doradczych, - pracowników pionów analitycznych korporacji, - dziennikarzy, - osób naukowo zajmujących się analizą informacji i metodologią procesów informacyjnych, - studentów i słuchaczy studiów licencjackich i magisterskich, - studentów i słuchaczy szkół wojskowych i policyjnych, - funkcjonariuszy, żołnierzy i pracowników służb specjalnych i o charakterze policyjnym.
Okładka książki Fuzje i przejęcia Dlaczego...

49,00 zł 31,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,07 zł

"Książka jest obowiązkową lekturą zarówno dla menedżerów zaangażowanych w fuzje i przejęcia, jak i dla konsultantów pomagających skutecznie i w miarę możliwości „bezboleśnie” przeprowadzić te skomplikowane procesy biznesowe. Wielkim atutem książki jest rzetelny przegląd formalno-prawnych uwarunkowań fuzji i przejęć.Dlaczego kończą się (nie)powodzeniem Dojrzewanie rynków, postępująca globalizacja oraz coraz ostrzejsza walka konkurencyjna powodują, że firmy, aby odnieść sukces (bądź zwyczajnie przetrwać) muszą się nieustannie rozwijać. Część z nich dokonuje tego w oparciu o własne zasoby, podczas gdy inne dążą do wzmocnienia swojej pozycji poprzez różnego rodzaju alianse strategiczne oraz fuzje i przejęcia. Zainteresowanie połączeniami firmowymi jest obecnie tak duże, że zjawisko to uważa się niemal za powszechne. W ostatnim dziesięcioleciu na rynku światowy wystąpiła wręcz lawina tego typu transakcji. Sukcesywnie padają kolejne rekordy liczb i wartości sprzedaży. I choć dane statystyczne pokazują, że po 2008 roku odnotowano ich istotny spadek, to jednak skala tego zjawiska wciąż jest ogromna. Współczesne fuzje i przejęcia mają często charakter ponadnarodowy, co oznacza, że ich konsekwencje wywierają wpływ na całą gospodarkę światową. W ich efekcie następuje konsolidacja rynku i ograniczanie liczby konkurentów, przy jednoczesnym zaostrzeniu rywalizacji między nimi. Poza skutkami makro- i mikroekonomicznymi transakcje takie wiążą się z określonymi konsekwencjami dla jednostek, ich rodzin oraz całych grup społecznych. Zagrożenie utratą pracy oraz konieczność reorganizacji dotychczasowego życia stają się źródłem ogromnego stresu, który ze względu na swą specyfikę został nawet nazwany merger syndrom. Z badań wynika, iż pod koniec lat 90. połączenia dotyczyły ok. 45 procent pracującego społeczeństwa. Biorac pod uwagę późniejszy wzrost liczby tego typu transakcji odsetek, ten należałoby jednak obecnie uznać za znacznie wyższy. Fuzja bądź przejęcie to zawsze punkt zwrotny w historii organizacji, który powoduje zmiany we wszystkich obszarach jej funkcjonowania. Dotyczy to zarówno kwestii własnościowo-prawnych, działalności produkcyjnej i sprzedażowej, jak również wszelkich zagadnień kadrowo-organizacyjnych i finansów. Podstawową zaletą tego typu transakcji jest to, iż w sposób spektakularny pomagają one zrealizować strategię wzrostu przedsiębiorstwa, przy czym nie mniej istotne jest także ich znaczenie marketingowe. Połączenia stają się, z jednej strony, pretekstem do tego, aby firmy przypomniały opinii publicznej o swoim istnieniu (efekt promocyjny), z drugiej natomiast powodują nowe pozycjonowanie przedsiębiorstwa i jego produktów. Fuzje i przejęcia zaliczone zostały ponadto do jednych z 10 najważniejszych niewyjaśnionych fenomenów finansów korporacyjnych. Choć fuzje i przejęcia nie są czymś nowym, to jednak dopiero stosunkowo niedawno zaczęto je dokładniej badać i opisywać (dotyczyło zwłaszcza ich aspektów psychologiczno-socjologicznych, wcześniej niemal zupełnie pomijanych). Jednocześnie w literaturze przedmiotu nie ma jak dotąd zgodności co do tego, jak pojęcia te należy definiować. W praktyce granica między tymi dwoma rodzajami połączeń ma charakter umowny: dlatego pomijając kwestie prawne, a koncentrując się jedynie na perspektywie rynkowej, wydaje się uzasadnione, omawianie ich łącznie - jako jeden typ zjawiska. W przeszłości zdarzało się bowiem iż to, co w początkowych zamierzeniach miało być fuzją, okazywało się przejęciem, podczas gdy przejęcie nie wykluczało zachowania równowagi i harmonii między partnerami, czyli typowych atrybutów fuzji. Książka Fuzje i przejęcia. Dlaczego kończą się (nie)powodzeniem stanowi próbę przekrojowej prezentacji najważniejszych zagadnień związanych z procesem łączenia firm. Omówiono tu poszczególne etapy transakcji, tzn. od jej przygotowania aż po integrację pofuzyjną, przy czym najwięcej uwagi poświęcono kwestiom psychologicznym i kulturowym. Niektóre rozdziały książki mają charakter czysto teoretyczny i obejmują niezbędną systematykę pojęć; inne są bardzo praktyczne i zawierają konkretne wskazów- ki dotyczące pożądanego sposobu postępowania. Takie zestawienie wydaje się właściwe, ponieważ z jednej strony - pozwala uporządkować wiedzę i przemyślenia, z drugiej natomiast - ułatwia zrozumienie mechanizmów rządzących tym rynkiem. Ostatni rozdział to swego rodzaju podsumowanie i jednocześnie odpowiedź na pytanie zawarte w tytule książki. Znalazły się tutaj rozważania i uwagi na temat czynników powodzenia fuzji i przejęć, jak również barier uniemożliwiających osiągnięcie zamierzonego celu. Niniejsza pozycja adresowana jest zarówno do praktyków, jak i teoretyków. Mogą nią być zainteresowani studenci kierunków ekonomicznych, jak też socjologicznych oraz osoby, które na co dzień mają do czynienia z planowaniem i realizacją połączeń firmowych, a w szczególności zarządzaniem integracją pofuzyjną. Ze wstępu do książki Fuzje i przejęcia Spis treści Wstęp 1. Wprowadzenie do tematyki fuzji i przejęć 1.1. Fuzje i przejęcia - systematyka pojęć 1.2. Fuzja jako strategia rozwoju przedsiębiorstwa 1.3. Klasyfikacja rodzajów powiązań między firmami 1.4. Cele i motywy połączeń firmowych 1.5. Analiza historyczna rynku fuzji i przejęć 1.6. Charakterystyka współczesnego rynku fuzji i przejęć 2. Przygotowanie transakcji 2.l. Fazy fuzji 2.2. Uczestnicy procesu transakcyjnego 2.3. Rozwiązania organizacyjne dotyczące transakcji 2.4. Konsultanci zewnętrzni a fuzja 2.5. Klimat przejęcia 3. Zarządzanie procesem fuzji 3.1. Planowanie strategiczne a fuzja 3.2. Modele integracji po fuzji 3.3. Transformacja po fuzji 3.4. Wprowadzanie zmian w firmie 3.5. Pierwsze 100 dni Psychologiczne aspekty łączenia firm 4.1. Emocje towarzyszące połączeniom firmowym 4.2. Merger syndrom 4.3. Potrzeby informacyjne pracowników 4.4. Ludzie a zmiana 4.5. My kontra oni 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi po połączeniu 5.1. Strategia zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście fuzji, 5.2. Zatrzymanie kluczowych pracowników po fuzji 5.3. Obsadzanie stanowisk w nowo powstałej firmie 5.4. Zwalnianie pracowników 5.5. Rola zarządu i kadry kierowniczej w okresie scalania firm 6. Integracja pofuzyjna - planowanie i realizacja 6.1. Integracja jako proces 6.2. Integracja działalności operacyjnej 6.3. Integracja międzyludzka 6.4. Integracja w czasie 6.5. Rola i zadania menedżera integracji i zespołów integracyjnych 7. Komunikacja w czasie fuzji i przejęć 7.1. Funkcja i fazy komunikacji w procesie łączenia firm 7.2. Analiza otoczenia i grupy docelowe strategii komunikacji 7.3. Planowanie i warunki skutecznej komunikacji 7.4. Ogłoszenie fuzji 7.5. System komunikacji wewnętrznej po fuzji 8. Kultura organizacyjna po połączeniu 8.1. Istota i elementy składowe kultury organizacyjnej 8.2. Klasyfikacja i metody identyfikacji kultury organizacyjnej 8.3. Dynamika kultury organizacyjnej 8.4. Zarządzanie kulturą organizacyjną połączonych przedsiębiorstw 8.5. Zmiana kultury organizacyjnej po fuzji - metody i narzędzia 8.6. Różnice kulturowe jako bariera integracji i przyczyna niepowodzenia fuzji 9. Warunki (nie)powodzenia fuzji i przejęć 9.1. Kryteria oceny fuzji i przejęć 9.2. Bariery powodzenia 9.3. Czynniki sukcesu Bibliografia
Opakowanie Zarządzanie przestrzenią miasta

51,00 zł 35,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

W książce, w sposób kompleksowy i interdyscyplinarny przedstawiono temat zarządzania przestrzenią miasta - zarówno z punktu widzenia inwestorów, innych użytkowników przestrzeni oraz samorządów. Publikacja zawiera analizy oraz praktyczne wskazówki na temat m.in.: - wykorzystywania poszczególnych instrumentów zarządzania przestrzenią, - kształtowania przestrzeni mieszkaniowej miast, - finansowych aspektów i konsekwencji zarządzania przestrzenią. W książce poza konkretnymi propozycjami rozwiązań podawane są liczne przykłady miast prowadzących poprawną politykę w zakresie zarządzania przestrzenią.
Okładka książki Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

49,00 zł 33,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64 zł

Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci. Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet. Zacznij od: zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.
Okładka książki Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów

126,00 zł 95,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,92 zł

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się: ? jak prowadzić negocjacje, ? jakie taktyki mediacyjne wybrać, ? jak zbierać informacje o stronach konfliktu, ? w jaki sposób doprowadzić do satysfakcjonującej ugody, ? jak radzić sobie z sytuacjami szczególnymi.
Okładka książki Marketing produktów systemowych

54,90 zł 39,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,88 zł

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: ? systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, ? systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki, ? systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, ? systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych). Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Okładka książki Znaczenie wirtualizacji marketingu

49,90 zł 39,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego. Ta oryginalna na polskim rynku wydawniczym praca naukowa w obszarze nauk o zarządzaniu poświęcona istocie wirtualizacji marketingu w kontekście sieciowego kreowania wartości jest ciekawym i wartościowym kompendium wiedzy na niesłychanie ważny temat zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, wynikających z tworzenia nowych struktur i układów sieciowych w wirtualnym środowisku, uwzględniających m.in. rolę klientów. Autor w swoim opracowaniu podjął się trudnego zadania wyjaśnienia wielu pojęć, definicji, modelowania procesów wirtualizacji oraz charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania nowoczesnych form organizacji spełniającej wymogi globalizującego się coraz bardziej otoczenia. prof. zw. dr hab. Irena Hejduk, Szkoła Główna Handlowa Tematykę recenzowanej książki można uznać za nowatorską i przyczyniającą się do rozwoju nauk o zarządzaniu. Wirtualizacja marketingu rozpatrywana jest w tej pracy w sposób systemowy w kontekście istotnych przeobrażeń w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa na rynku. Autor ma ambicje stworzenia podstaw metodologiczno-teoretycznych nowoczesnego marketingu, a proponowane ujęcia modelowe zostały oparte na dogłębnej analizie dorobku światowego i własnych badaniach w tym zakresie. (?) Zasługą Autora jest kompleksowe postrzeganie wpływu wirtualnego środowiska na marketing oraz podkreślenie roli procesów wirtualizacji w teorii sieciowego kreowania wartości. Sformułowane wnioski i konkluzje bardzo dobrze odpowiadają na postawione w tej książce ambitne cele. prof. zw. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Okładka książki Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

88,99 zł 63,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,68 zł

Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów działalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z jego interesariuszami. Niniejsza książka, którą jej autorzy określili jako podręcznik akademicki, skupia się na tych działaniach, które służą zwiększaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i jednocześnie podnoszą ich wiarygodność na rynkach finansowych. W książce przedstawione są nie tylko podstawowe zasady zarządzania wartością przedsiębiorstwa, ale szeroko opisane zostały, szczególnie użyteczne dla praktyków gospodarczych, sposoby skutecznego korzystania z rynków finansowych. Szczególnie wartościową częścią książki są przykłady praktycznych doświadczeń zarządzania wartością w Banku Pekao SA, Grupie Fiat, Grupie Kapitałowej Allianz oraz GE Money. Doświadczenia te zostały opisane przez wybitnych menedżerów zarządzających tymi podmiotami. Prof. dr hab. Jerzy Bieliński
Opakowanie Ocena pracownika i firmy

60,30 zł 41,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,38 zł

Poradnik zawiera wyczerpujący zbiór gotowych formularzy niezbędnych do przeprowadzenia kompleksowej oceny nie tylko pracowników, ale i samej firmy. W publikacji znajdą Państwo między innymi: Kwestionariusz stylu zarządzania czasem Zeszyt okresowej oceny wyników pracy dla przełożonego i pracownika Kwestionariusz oceny stresu organizacyjnego Okresowa ocena specjalisty Formularz oceny postępów dla uczestnika szkolenia Ankieta do badania powodów odejścia pracownika z firmy
Okładka książki Grupa ryzyka na rynku pracy

40,00 zł 32,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,26 zł

Publikacja stanowi kompendium wiedzy dla przyszłych i już funkcjonujących w rolach zawodowych doradców zawodowych (i wszystkich tych, którzy zajmują się wsparciem zawodowo-społecznym) w aspekcie pracy z grupą 45+ w obszarze jej funkcjonowania na współczesnym rynku pracy. Należy zaznaczyć, iż każda grupa osób bezrobotnych czy też pragnących zmienić miejsce pracy, stanowiących tzw. grupę ryzyka, posiada inne potrzeby oraz oczekiwania wobec pracy zawodowej, różnie jest postrzegana na rynku pracy i musi walczyć z odmiennymi stereotypami.
Okładka książki Strategie zarządzania na rynku mediów

59,00 zł 41,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,57 zł

Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN! Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struktury i specyfiki przemysłu medialnego oraz problemów występujących w poszczególnych jego sektorach zawiera szczegółową analizę modeli, koncepcji i metod zarządzania. Autorka pokazuje, jak w tej dynamicznej i obarczonej wysokim ryzykiem branży można skutecznie stosować narzędzia analizy rynku i teorii strategii, takie jak np. łańcuch wartości Portera. Dzięki lekturze książki dowiesz się: ? jak planować działania strategiczne w przemyśle medialnym, ? jaki model przywództwa przyjąć, ? jak znacznie zwiększyć kreatywność zespołu dzięki niewielkim zmianom w sposobie zarządzania, ? jak szybko i efektywnie reagować na zmiany zachodzące w otoczeniu spółki medialnej. Publikacja jest przeznaczona dla zarządzających spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych. Lucy Küng jest profesorem Media Management and Transformation Centre Uniwersytetu w Jönköping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spółki Swiss Broadcasting Corporation i byłym prezesem European Media Management Association.
Okładka książki Komunikacja korporacyjna

59,00 zł 47,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję. Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych. * Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart. * Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy. * Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej. * Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej. Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach. ?Komunikacja korporacyjna? adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.
Okładka książki Awans

39,00 zł 27,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,47 zł

Prawie połowa menedżerów ponosi porażkę w ciągu pierwszych 18 miesięcy od objęcia stanowiska. Dlaczego? Przecież pewnie doskonale radzili sobie na niższych szczeblach organizacji, a ich wiedza i kompetencje nie budziły wątpliwości. W książce znajdziesz: * wiele przykładów z życia menedżerów, z analizą ich sukcesów i porażek, * narzędzia pozwalające planować karierę, poprawiać wydajność pracy i rozwiązywać trudne sytuacje w organizacji, * sposoby komunikowania się z pracownikami i zarządzania zespołem. Awans jest przewodnikiem zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych menedżerów. Autor dostarcza praktycznych wskazówek, które pomogą zarządzającym osiągnąć zawodową doskonałość. Wykorzystaj je do rozwoju swojej kariery.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj