Aksjologiczny i pragmatyczny wymiar współczesnej polityki
- ISBN: 9788375255027
- EAN: 9788375255027
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 200
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,84złCena detaliczna: 32,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,84 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Zdecydowana większość tekstów zawartych w niniejszej monografii przygotowana została na podstawie referatów wygłoszonych przez ich Autorów na konferencji naukowej pt. Polityka-Etyka-Praca, zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Polityki i Moralności Uniwersytetu Łódzkiego w czerwcu 2010 r. w Bukowinie Tatrzańskiej. Problematyka podejmowana w oddawanej do rąk czytelnika monografii odnosi się do dwóch, jakże różnych a jednocześnie nierozerwalnie ze sobą związanych wymiarów współczesnej polityki; do wymiaru aksjologicznego, który zazwyczaj w sposób zapośredniczony przejawia się w myśleniu i działaniu politycznym, oraz do wymiaru pragmatycznego, wynikającego z logiki współczesnego marketingu politycznego, zwłaszcza zaś marketingu wyborczego, w ramach którego politycy w systemach demokratycznych z jednej strony muszą zabiegać o tożsamość programową partii, z drugiej zaś o tożsamość wizerunkową, stanowiąca punkt odniesienia na tzw. rynku politycznym.