Tworzenie grup kapitałowych i aliansów strategicznych
- EAN: 9788375256475
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 158
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
15,01złCena detaliczna: 27,30 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,01 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Prof. UŁ dr hab. Bogusław Kaczmarek – kierownik Zakładu Teorii Zarządzania w Uniwersytecie Łódzkim.
Jego zainteresowania naukowe i badawcze to nauki o zarządzaniu, funkcjonowanie, rozwój i zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami oraz zarządzanie wiedzą. Jest autorem ponad 100 artykułów, 4 książek, a także wielu opracowań badawczych związanych z restrukturyzacją i prywatyzacją przedsiębiorstw. Promotor ponad 300 prac licencjackich i magisterskich. Prezes Łódzkiego Oddziału TNOiK, organizator konkursów na profesjonalnego menedżera województwa łódzkiego.
Dr Beata Glinkowska – adiunkt w Katedrze Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Teoretyk i praktyk. Główny obszar jej zainteresowań to problematyka zarządzania grupami kapitałowymi, zarządzania międzykulturowego, zarządzania wiedzą. Autorka kilkudziesięciu artykułów, promotorka i recenzentka kilkudziesięciu prac licencjackich i magisterskich. Członek TNOiK i PTE.
(...) Głównym celem publikacji jest dostarczenie jej użytkownikom praktycznych wskazówek na temat procesów tworzenia grup kapitałowych i aliansów strategicznych oraz zasad ich funkcjonowania. Są w niej przedstawione etapy tworzenia, rodzaje i polskie przykłady grup kapitałowych i aliansów strategicznych oraz rozmaite stanowiska, związane z nazewnictwem, rodzajami, wreszcie – próba własnego podejścia. Może zatem odgrywać rolę poradnika dla konsultantów, menedżerów, służb ekonomiczno-prawniczo-finansowych, studentów i młodych naukowców.
(Fragment Wprowadzenia)