KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa

EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa

  • Autor: Ehrbar Al
  • ISBN: 9788387014391
  • EAN: 9788387014391
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wig-Press
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Seria: FINANSE I PRZEDSIĘBIORSTWO
  • Liczba stron: 184
  • Rok wydania: 2000
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 67,39
     zł
    Cena detaliczna:  94,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,67
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Ekonomiczna wartość dodana, nazwana przez czasopisma Fortune najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskująca na aktualności koncepcją finansową, stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i Republiki Południowej Afryki. EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierząca rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne przedsiębiorstwa jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe. Praca Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia ideę ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy motywacyjnego systemu wynagrodzeń. EVA różni się od większości innych mierników rentowności firmy, w tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału. W książce zostały omówione przykłady wdrożenia tej metody w firmach takich jak Briggs & stratton, U.S. Postal Service i Coca-Cola.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj