KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

48,03 zł
71,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

107,26 zł
133,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,26 zł

141,14 zł
175,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,14 zł
Okładka książki Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć...

34,90 zł 20,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,43 zł

Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie! Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobie "załatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking. Według autorów tej książki networking jest sztuką bycia z ludźmi i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia promowanie Twojej osoby i Twojego biznesu, a w dłuższej perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty prowadzenia firmy. Aby móc w pełni korzystać z dobrodziejstw networkingu, trzeba poznać zasady jego działania. Poznaj networking. Przygotuj się, zanim zaczniesz działać. Naucz się efektywnie szukać nowych klientów. Polecaj i bądź polecany. Stale rozwijaj sieć kontaktów. Zostań mistrzem pogawędek. Dla sukcesu w biznesie — i życiu w ogóle — potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie. prof. Witold Orłowski, ekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, doradca ekonomiczny firmy PwC
Okładka książki Strategia dywersyfikacji: wzrost poprzez zróżn.

49,90 zł 32,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,76 zł

Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.
Okładka książki Zacznij sprzedawać, albo odejdź. 7 cech liderów sp

34,90 zł 21,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,48 zł

W dzisiejszym świecie sprzedaży nie ma już miejsca dla zwykłych sprzedawców, ale wciąż jest wiele miejsca dla liderów. Konkurencja nie śpi, więc albo Ty będziesz najlepszy albo ktoś inny zajmie Twoje miejsce. W książce autorstwa Rona Karra, przedstawiony zostaje powtarzalny proces, opierający się na założeniu, że wielcy sprzedawcy kierują swoimi relacjami z klientami w ten sam sposób, w który wielcy przywódcy sprzedają idee. Opierając się na dekadach badań w firmach różnych rozmiarów, Karr ujawnia co robią prawdziwi przywódcy i pokazuje, co może zrobić każdy z nas, aby wprowadzić w życie te same ważne zasady. Oferuje on szczegółowe studium siedmiu cech wszystkich liderów.
Okładka książki Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy!

34,90 zł 22,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,56 zł

Gdy właściciele małych i średnich przedsiębiorstw po raz pierwszy słyszą porady George?a Cloutiera, często uznają go za szaleńca. Jego kontrowersyjne zasady prowadzenia działalności, których nie uczą w Harvard Business School ? to m.in.: - NAJLEPSZY BIZNES RODZINNY MA JEDNEGO CZŁONKA. - WEEKENDY SPĘDZA SIĘ PRACUJĄC, A NIE GRAJĄC W GOLFA CZY IMPREZUJĄC. - NIGDY NIE PŁAĆ DOSTAWCOM ZGODNIE Z TERMINEM. - DEMONSTRUJ NA KAŻDYM KROKU, ŻE JESTEŚ OGARNIĘTY MANIĄ KONTROLI. - PRZESTAŃ ZAPRZECZAĆ: TO TWOJA WINA, JEŚLI FIRMA PODUPADA W CZASIE RECESJI. Cloutier, założyciel i prezes zarządu American Management Services, stał się ?czołowym rzecznikiem drobnej przedsiębiorczości? (Reuters). Już od ponad trzydziestu lat oferuje właścicielom przedsiębiorstw pomoc przy podejmowaniu trudnych decyzji, którymi najeżona jest droga do dochodowości ich biznesów. On i jego firma współpracowali z ponad sześcioma tysiącami przedsiębiorstw, jedne z nich ratując od niemal pewnego upadku, innym natomiast zapewniając niemożliwy z pozoru rozwój, i pomogli im uzyskać dochody. Cloutier jest absolwentem Harvard College i Harvard Business School, jednak porady zawarte w niniejszej książce nie pochodzą stamtąd. W przeciwieństwie do swoich kolegów ze studiów, którzy w większości trafili prosto na Wall Street, Cloutier już o drugiej nad ranem pracował w dokach, licząc główki sałaty dla dostawców żywności, aby upewnić się, że wszystko jest zgodne z listem przewozowym. Spędził również wiele długich nocnych godzin w zajazdach dla tirów, strzegąc kasy przed złodziejaszkami. Cloutier i jego współpracownicy z American Management Services, jako osobiste pitbule prezesów zarządów, którzy ich zatrudniają, wykorzystają wszystkie możliwe sposoby, aby skierować firmy ich klientów z powrotem na tory długoterminowej dochodowości. Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy jest bardzo opóźnionym sygnałem ostrzegawczym dla milionów właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Niniejsza książka bez owijania w bawełnę wali prawdę w oczy zarówno przedsiębiorcom początkującym, jak i tym o już ustalonej pozycji. Praktyczne porady Cloutiera mogą być czasami trudne do zaakceptowania, ale odnoszą skutek.
Okładka książki Winston Churchill. Lider

59,90 zł 39,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,32 zł

Winston Churchill miał rzadką umiejętność uczenia się na własnych błędach i przekuwania ich w sukces. A najrzadszą ze wszystkich cech była jego zdolność inspirowania innych ludzi, między innymi poprzez określanie swoich celów słowami, które nie tylko przekonywały umysł, ale również poruszały serce. Bystry w ocenie ryzyka, nie tracący zimnej krwi w kryzysowych sytuacjach, Churchill był liderem najwyższej rangi. Jednak czy osoba zarządzająca przedsiębiorstwem, obojętnie - dużym, czy małym, może wyciągnąć lekcję z przykładu Winstona Churchilla? Alan Axelrod, popularny autor książek biznesowych, przekonująco dowodzi, że lider pozostaje liderem, czymkolwiek by nie zarządzał. Z suchych faktów historycznych Axelrod wydobywa dwadzieścia pięć aspektów Churchillowskiego stylu zarządzania, dzięki któremu wyróżniał się jako przywódca, strateg, taktyk, orator, menadżer i wiele więcej. Każdy, kto ma ambicje przywódcze, wiele wyniesie z tych lekcji.
Okładka książki Kulturowe uwarunkowania rachunkowości

59,00 zł 41,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,55 zł

Historia, teraźniejszość i przyszłość rachunkowości ściśle wiąże się z rozwojem ludzkiej cywilizacji i jej środowiskiem. Jednym z elementów je kształtujących jest kultura, ze swymi wymiarami. Kultura, obok takich składowych, jak np. system prawny, gospodarczy, poziom rozwoju rynku finansowego, czy też doświadczenia historyczne, z jednej strony staje się ważną charakterystyką modelującą oczekiwania formułowane wobec rachunkowości funkcjonującej w danym środowisku kulturowym, z drugiej zaś wpływa na sposoby realizacji zadań przed nią stawianych. Zróżnicowanie kulturowe, właściwe dla różnych regionów świata, można więc traktować jako czynnik decydujący o odmienności modeli rachunkowości właściwych dla danych kultur. Powyższe założenie pozwoliło sformułować cel niniejszego opracowania, którym jest próba ukazania kultury, jako elementu modelującego teorię i praktykę funkcjonowania modeli pomiaru i ujawnień rachunkowych, ze szczególnym uwzględnieniem charakterystyk kulturowych, właściwych dla rachunkowości islamskiej i chińskiej. Lektura niniejszego opracowania w zamierzeniu jej autora ma m.in. pozwolić sformułować odpowiedź na kwestie: Czym jest kultura i jakie związki wykazuje ona z rachunkowością? Jakie cechy kulturowe determinują teorię i praktykę systemów pomiaru ujawnień rachunkowych funkcjonujących w krajach islamskich, a jakie są właściwe dla modelu rachunkowości chińskiej? Czy czynnik kulturowy osłabia procesy standaryzacji, harmonizacji i konwergencji rachunkowości w skali światowej? W jaki sposób charakterystyki kulturowe kształtują działania standaryzacyjne rachunkowości islamskiej i chińskiej?
Okładka książki Umowne podstawy zatrudnienia

99,00 zł 69,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,74 zł

Praca może być wykonywana na podstawie stosunku pracy, w ramach umów cywilnoprawnych, jak również w oparciu o relacje administracyjne i penalne. Nie można także pominąć autonomicznych podstaw, które za przedmiot mogą mieć wykonywanie pracy. W obrocie prawnym szczególnie problematyczne jest rozróżnienie zatrudnienia pracowniczego od pracy wykonywanej na podstawie przepisów prawa cywilnego. Opracowanie stanowi próbę uporządkowania reguł pozwalających na wybór właściwego rodzaju zatrudnienia. W książce omówiono m.in.: ? cechy charakterystyczne stosunku pracy, ? skutki wyboru rodzaju zatrudnienia, ? zatrudnienie w spółkach kapitałowych, na podstawie kontraktów menedżerskich, ? problematykę umów o pracę między osobami bliskimi, ? konsekwencje prawne wyboru niewłaściwej podstawy zatrudnienia. Publikacja zawiera wzory najczęściej stosowanych umów wraz z komentarzem, a także bogaty wybór orzecznictwa sądowego i literatury przedmiotu. Opracowanie przeznaczone jest zarówno dla pracodawców, którzy stają przed wyborem właściwego rodzaju zatrudnienia, jak i dla prawników uczestniczących w procesach o ustalenie istnienia umowy o pracę ? sędziów, radców prawnych i adwokatów. Stan prawny na 30 czerwca 2012 roku
Okładka książki Drucker na każdy dzień

69,90 zł 45,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,61 zł

Uhonorowany i szanowany wizjoner zarządzania, Peter F. Drucker staje się przewodnikiem i towarzyszem, który każdego dnia dzieli się swoja dogłębną wiedza i mądrością. W codziennym zgiełku i napięciach ""Drucker na każdy dzień"" inspiruje i radzi jak sprostać wyzwaniom. Ze swym klarownym przesłaniem, wizją i człowieczeństwem Drucker wypływa na szerokie wody tematów zarządzania czasem, innowacji, outsourcingu i innych, zapewniając użyteczne spojrzenie na każdy z nich każdego dnia roku. Tych 366 myśli zaczerpnięto z wcześniejszych prac autora. Zaprezentowano je w układzie kalendarium, co sprawia, że lekturę rozpocząć można w dowolnym miejscu, racząc się refleksjami Autora we własnym tempie. U dołu każdej strony czytelnik znajdzie ""Zadanie na dziś"", które inspiruje i przesądza o praktycznym charakterze myśli Druckera w warunkach współczesnego przedsiębiorstwa i ich użyteczności w życiu menedżera. To tak, jakby najmądrzejszy i najbardziej zorientowany na działanie konsultant zarządzania na świecie był przy Tobie cały, nieustannie podsuwając perły swoich ponadczasowych rad. ""Drucker na każdy dzień"" jest niezwykłym zbiorem rad przeznaczonych dla każdego, kto zmagać się musi z dylematami i problemami zarządzania przedsiębiorstwem niezależnie od jego wielkości.
Okładka książki Zorganizuj się - Audiobook
audiobook

31,90 zł 21,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90 zł

Narzekanie na brak czasu nie jest już tylko kwestią mody. Stosuje to wielu, zakładając, że będzie to najskuteczniejszą wymówką, żeby czegoś nie robić. Nie zawsze zdają sobie sprawę, ile tracą na tym oni sami i ich rodziny. A wystarczyłoby wprowadzić tylko kilka zmian w swoim życiu codziennym... Poświęć 5 minut, a zyskasz całe godziny wolnego czasu, którego zawsze brakuje... Czy ciągle brakuje Ci czasu na załatwienie wszystkich spraw, z którymi musisz się uporać? Czy nie wyrabiasz się z pracą, nauką, obowiązkami, które masz do wykonania? Czy zdarza Ci się tak, że masz tyle na głowie, że nie wiesz, za co się chwycić i od czego zacząć? Czy trudno pogodzić Ci obowiązki zawodowe, szkolne, domowe, tak aby starczyło też trochę czasu dla Ciebie i na Twoje przyjemności? Jeśli któreś z tych pytań opisuje problem, z którym się spotykasz na co dzień, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Zorganizowanie, skuteczna realizacja zadań, wyrabianie się na czas ze wszystkim, co masz do zrobienia – to wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Niektórzy już stosują te sposoby... Czyta Marcin Ryk.
Okładka książki Świadomie do sukcesu
audiobook

31,90 zł 21,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,09 zł

Poznaj 55 lekcji, które przechodzą ludzie sukcesu. Jak szybciej osiągnąć swoje cele, sukces i marzenia, działając świadomie, a nie po omacku? Pamiętasz ten pierwszy raz, kiedy np. próbowałeś nauczyć się jeździć na rowerze? Albo czy pamiętasz swoje początki z komputerem i jego obsługą? Myśli, które się wtedy pojawiały na każdym kroku: ?Co teraz zrobić, jak mam zrobić X, dlaczego ciągle mam X, nie chcę tego zepsuć?? Dopiero z czasem, po tym, jak zacząłeś eksperymentować z komputerem, uczyć się jego obsługi, zmieniło się to, w jaki sposób z niego korzystasz. Zmieniło się Twoje podejście, obycie i świadomość działania. Dzięki wiedzy, którą zdobyłeś, dużo łatwiej jest Ci wykonywać poszczególne czynnościi ? nie robisz nic przypadkowo albo ?na czuja?. Chcesz osiągnąć to, o czym marzyłeś? Kiedy zaczynasz realizację swoich celów (np. wzbogacenie się), na początku jest trudno i bardzo ciężko się przełamać do działania. Z czasem, gdy zaczynasz coś robić i robisz to coraz lepiej, to zaczyna przynosić rezultaty. Przypomina to trochę naukę obsługi komputera, tyle że osiąganie własnych celów nie jest tak proste. Nie ma stałej ścieżki ani schematu osiągania sukcesu. Komputer zawsze obsługujesz w taki sam sposób, ale osiąganie tego, o czym zawsze marzyłeś, to coś dużo bardziej skomplikowanego. Dlatego też powsatała książka ?Świadomie do sukcesu?. Jej zadaniem jest jak gdyby wyeliminowanie z Twojego działania, życia ? zgadywanki i błędów, które zamiast przybliżyć Cię do tego, czego pragniesz, oddalą Cię od tego. Lekcje, które za chwilę przejdziesz, pozwolą Ci być przygotowanym do dążenia do sukcesu. Dadzą Ci wiedzę i świadomość, które ułatwią i przyspieszą Twoje dążenie do wyznaczonych celów.
Okładka książki Twoja droga do sukcesu

30,90 zł 21,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,22 zł

Jak krok po kroku dojść do sukcesu swoją własną drogą? Codziennie można spotkać się z ludźmi, którzy proponują nam ?wyjątkowe szanse?, ?okazje? itp. Miliony osób w Polsce co tydzień grają w Totolotka licząc, że ich los się odmieni. Prawda jest jednak taka, że w większości są to tylko złudzenia. Niektórych rzeczy po prostu nie da się ominąć ani przyspieszyć, bo może nie wyjść nam to na dobre. Twoja droga do sukcesu może być przyspieszona, ale nie może zostać skrócona. Dlaczego? Zaraz Ci to dokładnie wytłumaczę. Najpierw jednak zadam Ci dziwne pytanie: ?Czy można dobrze poznać cały alfabet, przeskakując z literki A na G, potem na N i na Z?? Jasne, że w ten sposób przerobisz szybciej cały alfabet, ale czy będziesz potrafił dzięki temu płynnie czytać? NIE! Wręcz przeciwnie ? nie będziesz w stanie przeczytać ani nawet napisać kilku najprostszych wyrazów. W pewnym sensie tak samo jest z drogą do osiągnięcia sukcesu. Wielu ludzi myśli, że można iść na skróty do swoich celów. Kombinują, próbują omijać niektóre przystanki na drodze i robią wszystko, aby ją sobie ułatwić. Prawda jest jednak taka, że nie da się skrócić swojej ścieżki do sukcesu. Jedyne, co można zrobić, to iść najszybszą możliwą (ale nie zawsze najłatwiejszą) drogą. Wszelkie skróty kończą się zwykle tym, że albo ktoś nie odnosi sukcesu, albo, co gorsza, osiąga zupełnie nie to, czego pragnął, marnując cały swój wysiłek. Ta książka to 20 poziomów wyższej świadomości sukcesu. Jeśli chcesz przejść wszystkie poziomy, przygotuj się na ciężką wędrówkę schodami. Pozwól, że zabiorę Cię w podróż po kolejnych, inspirujących etapach, które pozwolą Ci odkryć samego siebie i przybliżyć do osiągnięcia wszystkiego, czego tylko pragniesz. Arkadiusz Podlaski ? autor ?Twojej drogi do sukcesu"
Okładka książki Wygraj klienta

31,90 zł 21,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90 zł

Co ukrywają klienci przed sprzedawcą? Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Przypomnij sobie taką sytuację: stoisz przed klientem, masz dla niego idealny produkt, wiesz, że to dobra oferta, a cena nie jest zbyt wysoka, a jednak na koniec słyszysz: Ja się jeszcze zastanowię... ...i nigdy więcej go nie widzisz.
Okładka książki Sukces w każdych negocjacjach
audiobook

32,70 zł 22,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,45 zł

Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat skutecznych negocjacji! To co czyni tę książkę naprawdę wyjątkową, to coś czego nie dostrzegli inni autorzy. Dzięki zręcznemu połączeniu opisu technik wywierania wpływu i negocjacji - możliwości stosowania jej treści w praktyce stają się praktycznie nieograniczone. Liczne przykłady zdecydowanie ułatwią zrozumienie jej treści, a umiejętności nabyte dzięki lekturze mogą być stosowane od razu po jej przeczytaniu. Liczne publikacje z pogranicza psychologii wywierania wpływu są zbyt szczegółowe, co często nie pozwala zaznajomić się z podstawami bez studiowania wielu książek i przeszukiwania setek stron internetowych. Moja publikacja zawiera kompendium wiedzy z dziedziny negocjacji i manipulacji! To nie tylko podręcznik, ale przewodnik po świecie kontaktów międzyludzkich, czyniący je łatwiejszymi, a co za tym idzie - przyjemniejszymi. Bolko Fuchs, autor
Okładka książki Nie ogarniam!
audiobook

33,90 zł 17,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,64 zł

Czy w ogóle można pogodzić spontaniczność z jakąkolwiek organizacją? Być może uważasz się za osobę spontaniczną i tak naprawdę nie ma w tym nic złego. Ale prawdopodobnie czujesz także, że czasem po prostu „nie ogarniasz”. Na szczęście możesz być zarówno człowiekiem spontanicznym, jak i mieć uporządkowane życie! Osoba spontaniczna, zwłaszcza po obejrzeniu filmu Dziennik Bridget Jones, z reguły kojarzy Nie ogarniam się pozytywnie. Nieoczekiwane pomysły, ruch, życie chwilą… Sama radość! Ale czy spontaniczność oznacza bałagan? Wręcz przeciwnie, to właśnie zaniedbane sprawy uniemożliwiają pełne cieszenie się życiem, przypominając o sobie w najmniej odpowiedniej chwili. Z czasem odkrywamy, że aby móc beztrosko zrealizować własne zachcianki czy cudze atrakcyjne propozycje — trzeba zwykłym, codziennym sprawom jako taki bieg, raz na jakiś czas, nadać; w przeciwnym wypadku będą one zawsze „pilne i ważne”, bo właśnie niezałatwione. Wreszcie powstała książka o organizacji czasu dla zwykłych ludzi! Przeglądając liczne poradniki traktujące o organizacji czasu, można odnieść wrażenie, iż zwykle skierowane są one do osób na kierowniczych stanowiskach, które mogą sobie pozwolić na rozporządzanie czasem i pracą nie tylko własną, ale i podwładnych. Zlecanie zadań, ustalanie priorytetów, zamykanie się na godzinę w gabinecie to często powtarzające się rady, niewątpliwie skuteczne, jednak mogą je zastosować tylko pracownicy od pewnego szczebla hierarchii wzwyż. Ponadto, poradniki owe zakładają duże zdyscyplinowanie, motywację i orientację na sukces czytelnika. Ale… czy przysłowiowy „zwykły człowiek” nie zasługuje również na odrobinę zrozumienia i uwagi? To właśnie z myślą o takich osobach — zmęczonych, zabieganych, a może nawet zniechęconych własną niemocą — powstała niniejsza książka. Jest ona przeznaczona dla wszystkich, którzy po prostu chcieliby zmniejszyć stres i napięcie poprzez wprowadzenie odrobiny porządku w codzienny pośpiech.
Okładka książki Od zera do milionera

30,89 zł 21,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,21 zł

Narzekanie na brak czasu nie jest już tylko kwestią mody. Stosuje to wielu, zakładając, że będzie to najskuteczniejszą wymówką, żeby czegoś nie robić. Nie zawsze zdają sobie sprawę, ile tracą na tym oni sami i ich rodziny. A wystarczyłoby wprowadzić tylko kilka zmian w swoim życiu codziennym... Poświęć 5 minut, a zyskasz całe godziny wolnego czasu, którego zawsze brakuje... Czy ciągle brakuje Ci czasu na załatwienie wszystkich spraw, z którymi musisz się uporać? Czy nie wyrabiasz się z pracą, nauką, obowiązkami, które masz do wykonania? Czy zdarza Ci się tak, że masz tyle na głowie, że nie wiesz, za co się chwycić i od czego zacząć? Czy trudno pogodzić Ci obowiązki zawodowe, szkolne, domowe, tak aby starczyło też trochę czasu dla Ciebie i na Twoje przyjemności? Jeśli któreś z tych pytań opisuje problem, z którym się spotykasz na co dzień, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Zorganizowanie, skuteczna realizacja zadań, wyrabianie się na czas ze wszystkim, co masz do zrobienia – to wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Niektórzy już stosują te sposoby.
Okładka książki Patent sprzedawcy - Audiobook
audiobook

34,70 zł 23,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,82 zł

Jeżeli szukasz kolejnej magicznej książki na temat sprzedaży, to w tym miejscu raczej jej nie znajdziesz. Jeśli jednak chcesz poznać patent na skuteczną sprzedaż bez lania wody i bujania w obłokach, to znajdujesz się we właściwym miejscu. Być może słyszałeś wiele mitów dotyczących sprzedaży. Jeden z nich mówi, że każdy może być bogatym sprzedawcą. Kolejny utrwala wielu w przekonaniu, że wystarczy sprzedawać miesiąc, o ile jest to ten "super produkt", a przed Twoim domem stanie czerwone ferrari. Jeżeli masz dosyć kłamstw na temat sukcesu w sprzedaży, to wierzę, że z przyjemnością przeczytasz ten tekst do końca. Zacznijmy jednak od początku. Co możesz znaleźć w takiej publikacji? Już Ci odpowiadam. Znajdziesz odpowiedzi na te pytania, na które wielu sprzedawców szuka odpowiedzi latami. Dowiesz się, skąd czerpać siłę i motywację, aby nie poddać się presji i wytrwać w zawodzie sprzedawcy mimo trudnych początków. Zobaczysz, jak wyglądają gotowe recepty na to, jak wywrzeć odpowiednie wrażenie bez poczucia sztuczności, a do tego być skutecznym. Odkryjesz niepublikowane nigdy wcześniej sekrety dobrego przekazu. Dowiesz się, jak osiągnąć mistrzostwo w operowaniu szczegółami, tak by sprzedawać o wiele więcej. Poznasz zasady kreatywnej sprzedaży, tak by zaskoczyć swoją konkurencję rzeczami, których nie nauczą się ze starych podręczników sprzedażowych. Dowiesz się, gdzie tkwi prawdziwy klucz do sukcesu w sprzedaży. Najważniejsze jednak jest to, że otrzymasz 13 gotowych, sprawdzonych w naszych polskich realiach patentów do zastosowania praktycznie od ZARAZ. Czyta Hubert Chłopicki Czas nagrania 181 minut Format CD MP3
Okładka książki Import pieniędzy
audiobook

41,90 zł 28,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,77 zł

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i zajmujesz się szeroko pojętym handlem, to prędzej czy później zadasz sobie pytanie: "Jak najtaniej mogę kupić produkt?" Mimo że jest wiele zasad ważnych i mniej ważnych w handlu, jest jednak jedna, które panuje niezmiennie od lat. Brzmi ona: Kup jak najtaniej, sprzedaj jak najdrożej.
Okładka książki Opieka profilaktyczna nad pracownikiem niepełnosprawnym

61,95 zł 41,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,29 zł

Publikacja przeznaczona jest dla lekarzy medycyny pracy. Jej celem jest przybliżenie zagadnień dotyczących zatrudniania i sprawowania opieki nad pracownikiem niepełnosprawnym. Dzięki zawartym w niej komentarzom do obowiązujących przepisów prawnych dotyczących osób niepełnosprawnych, orzekania o niepełnosprawności i opiece nad pracownikiem niepełnosprawnym, łatwiej będzie zrozumieć problem niepełnosprawności i rozwiać wątpliwości z jakimi borykają się lekarze medycyny pracy. Ponadto, omówione najważniejsze orzeczenia sądowe dotyczące niepełnosprawnych pracowników, ułatwią podjęcie właściwych decyzji przy sprawowaniu opieki profilaktycznej.
Okładka książki Przełamywanie pierwszych lodów Integracja i aktywizacja grupy

259,00 zł 182,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 182,47 zł

Zbiór dokładnych instrukcji przeprowadzenia 201 ciekawych i nieschematycznych grupowych ćwiczeń i gier, przeznaczony dla trenerów i szkoleniowców prowadzących sesje różnego typu i o różnej tematyce. Zaprezentowane tu gry przeznaczone są zarówno dla dużych grup, jak i małych, kilkuosobowych zespołów. Pozwalają urozmaicić długą lub monotonną sesję szkoleniową, mogą być znakomitym sposobem na rozpoczęcie spotkania lub wprowadzenie nowego tematu, umożliwiają uczestnikom szkoleń odprężenie się i rozluźnienie, będąc okazją do wspólnej zabawy. Pomagają prowadzącemu podtrzymać zainteresowanie uczestników tematem sesji i zaktywizować ich, i to nie tylko dzięki gimnastyce umysłu, ale także ciała. Gry zostały podzielone na kategorie odzwierciedlające ich zastosowania i cele, takie jak autoprezentacja i otwarcie się na innych, rozpoczęcie spotkania, wzajemne zapoznanie się, ożywienie monotonnej wypowiedzi, ćwiczenia dodające energii, integracja grupy, wyciszenie i relaks, ćwiczenia w plenerze i inne. Opis każdego z ćwiczeń zawiera informacje dotyczące: - celów i proponowanych zastosowań, - liczby uczestników, dla której dane ćwiczenie jest przeznaczone, - poziomu aktywności fizycznej i zaangażowania, - przybliżonego czasu trwania, niezbędnych rekwizytów, - przebiegu ćwiczenia krok po kroku. Opisy uzupełnione są dodatkowymi wskazówkami dla prowadzącego oraz propozycjami modyfikacji w celu dostosowania do specyficznych potrzeb grupy. Do wybranych gier i ćwiczeń dołączono arkusze z materiałami pomocniczymi dla prowadzącego i uczestników.
Okładka książki Współczesne systemy zarządzania

44,90 zł 30,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł

Trzy dogmaty zarządzania Każda firma, instytucja i organizacja ma własną kulturę pracy, która stanowi wypadkową rynkowych doświadczeń, specyfiki branży, a nawet charakteru założycieli, właścicieli oraz kadry menedżerskiej. Jeśli chodzi o zarządzanie personelem, sposób prowadzenia działań marketingowych czy też organizację działu sprzedaży, nie ma ścisłych dogmatów, których wszystkie podmioty gospodarcze powinny ściśle się trzymać. Jednak istnieją też takie obszary związane z zarządzaniem, w których nie może być odstępstw od przyjętych modeli referencyjnych. To jakość, bezpieczeństwo i ryzyko. Niniejsza książka kompleksowo - od strony teoretycznej oraz praktycznej - porusza zagadnienia związane z zarządzaniem jakością, bezpieczeństwem i ryzykiem. Autorzy przyjęli założenie, że omawiane tu systemy zarządzania są najbardziej dojrzałymi rozwiązaniami, a ich zastosowanie może przynieść korzystne rezultaty (z uwagi na holistyczny charakter proponowanych działań). Podstawowym celem opracowania jest ukazanie zasad, modeli, procesów i narzędzi systemowego zarządzania jakością, bezpieczeństwem i ryzykiem we współczesnych organizacjach. Marek Bugdol - profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierownik Zakładu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, członek Komitetu Polskiej Nagrody Jakości. Autor jedenastu książek i ponad 180 artykułów oraz opublikowanych referatów. Doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania systemów jakości i koncepcji TQM zdobywał w przemyśle, a także w administracji publicznej. Jest również menedżerem jakości. Piotr Jedynak - doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Wicedyrektor Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierownik Zakładu Znormalizowanych Systemów Zarządzania w tymże instytucie. Audytor certyfikujący znormalizowane systemy zarządzania. Autor licznych publikacji w zakresie funkcjonowania systemów zarządzania oraz zarządzania ryzykiem, a także wielu projektów i ekspertyz dotyczących praktyki zarządzania organizacjami.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj