KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

52,88 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,88 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

65,93 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,72 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,35 zł
Okładka książki Nie ogarniam!
audiobook

33,90 zł 18,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,51 zł

Czy w ogóle można pogodzić spontaniczność z jakąkolwiek organizacją? Być może uważasz się za osobę spontaniczną i tak naprawdę nie ma w tym nic złego. Ale prawdopodobnie czujesz także, że czasem po prostu „nie ogarniasz”. Na szczęście możesz być zarówno człowiekiem spontanicznym, jak i mieć uporządkowane życie! Osoba spontaniczna, zwłaszcza po obejrzeniu filmu Dziennik Bridget Jones, z reguły kojarzy Nie ogarniam się pozytywnie. Nieoczekiwane pomysły, ruch, życie chwilą… Sama radość! Ale czy spontaniczność oznacza bałagan? Wręcz przeciwnie, to właśnie zaniedbane sprawy uniemożliwiają pełne cieszenie się życiem, przypominając o sobie w najmniej odpowiedniej chwili. Z czasem odkrywamy, że aby móc beztrosko zrealizować własne zachcianki czy cudze atrakcyjne propozycje — trzeba zwykłym, codziennym sprawom jako taki bieg, raz na jakiś czas, nadać; w przeciwnym wypadku będą one zawsze „pilne i ważne”, bo właśnie niezałatwione. Wreszcie powstała książka o organizacji czasu dla zwykłych ludzi! Przeglądając liczne poradniki traktujące o organizacji czasu, można odnieść wrażenie, iż zwykle skierowane są one do osób na kierowniczych stanowiskach, które mogą sobie pozwolić na rozporządzanie czasem i pracą nie tylko własną, ale i podwładnych. Zlecanie zadań, ustalanie priorytetów, zamykanie się na godzinę w gabinecie to często powtarzające się rady, niewątpliwie skuteczne, jednak mogą je zastosować tylko pracownicy od pewnego szczebla hierarchii wzwyż. Ponadto, poradniki owe zakładają duże zdyscyplinowanie, motywację i orientację na sukces czytelnika. Ale… czy przysłowiowy „zwykły człowiek” nie zasługuje również na odrobinę zrozumienia i uwagi? To właśnie z myślą o takich osobach — zmęczonych, zabieganych, a może nawet zniechęconych własną niemocą — powstała niniejsza książka. Jest ona przeznaczona dla wszystkich, którzy po prostu chcieliby zmniejszyć stres i napięcie poprzez wprowadzenie odrobiny porządku w codzienny pośpiech.
Okładka książki Od zera do milionera

30,89 zł 21,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,21 zł

Narzekanie na brak czasu nie jest już tylko kwestią mody. Stosuje to wielu, zakładając, że będzie to najskuteczniejszą wymówką, żeby czegoś nie robić. Nie zawsze zdają sobie sprawę, ile tracą na tym oni sami i ich rodziny. A wystarczyłoby wprowadzić tylko kilka zmian w swoim życiu codziennym... Poświęć 5 minut, a zyskasz całe godziny wolnego czasu, którego zawsze brakuje... Czy ciągle brakuje Ci czasu na załatwienie wszystkich spraw, z którymi musisz się uporać? Czy nie wyrabiasz się z pracą, nauką, obowiązkami, które masz do wykonania? Czy zdarza Ci się tak, że masz tyle na głowie, że nie wiesz, za co się chwycić i od czego zacząć? Czy trudno pogodzić Ci obowiązki zawodowe, szkolne, domowe, tak aby starczyło też trochę czasu dla Ciebie i na Twoje przyjemności? Jeśli któreś z tych pytań opisuje problem, z którym się spotykasz na co dzień, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Zorganizowanie, skuteczna realizacja zadań, wyrabianie się na czas ze wszystkim, co masz do zrobienia – to wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Niektórzy już stosują te sposoby.
Okładka książki Patent sprzedawcy - Audiobook
audiobook

34,70 zł 23,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,82 zł

Jeżeli szukasz kolejnej magicznej książki na temat sprzedaży, to w tym miejscu raczej jej nie znajdziesz. Jeśli jednak chcesz poznać patent na skuteczną sprzedaż bez lania wody i bujania w obłokach, to znajdujesz się we właściwym miejscu. Być może słyszałeś wiele mitów dotyczących sprzedaży. Jeden z nich mówi, że każdy może być bogatym sprzedawcą. Kolejny utrwala wielu w przekonaniu, że wystarczy sprzedawać miesiąc, o ile jest to ten "super produkt", a przed Twoim domem stanie czerwone ferrari. Jeżeli masz dosyć kłamstw na temat sukcesu w sprzedaży, to wierzę, że z przyjemnością przeczytasz ten tekst do końca. Zacznijmy jednak od początku. Co możesz znaleźć w takiej publikacji? Już Ci odpowiadam. Znajdziesz odpowiedzi na te pytania, na które wielu sprzedawców szuka odpowiedzi latami. Dowiesz się, skąd czerpać siłę i motywację, aby nie poddać się presji i wytrwać w zawodzie sprzedawcy mimo trudnych początków. Zobaczysz, jak wyglądają gotowe recepty na to, jak wywrzeć odpowiednie wrażenie bez poczucia sztuczności, a do tego być skutecznym. Odkryjesz niepublikowane nigdy wcześniej sekrety dobrego przekazu. Dowiesz się, jak osiągnąć mistrzostwo w operowaniu szczegółami, tak by sprzedawać o wiele więcej. Poznasz zasady kreatywnej sprzedaży, tak by zaskoczyć swoją konkurencję rzeczami, których nie nauczą się ze starych podręczników sprzedażowych. Dowiesz się, gdzie tkwi prawdziwy klucz do sukcesu w sprzedaży. Najważniejsze jednak jest to, że otrzymasz 13 gotowych, sprawdzonych w naszych polskich realiach patentów do zastosowania praktycznie od ZARAZ. Czyta Hubert Chłopicki Czas nagrania 181 minut Format CD MP3
Okładka książki Import pieniędzy
audiobook

41,90 zł 28,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,51 zł

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i zajmujesz się szeroko pojętym handlem, to prędzej czy później zadasz sobie pytanie: "Jak najtaniej mogę kupić produkt?" Mimo że jest wiele zasad ważnych i mniej ważnych w handlu, jest jednak jedna, które panuje niezmiennie od lat. Brzmi ona: Kup jak najtaniej, sprzedaj jak najdrożej.
Okładka książki Opieka profilaktyczna nad pracownikiem niepełnosprawnym

61,95 zł 41,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,29 zł

Publikacja przeznaczona jest dla lekarzy medycyny pracy. Jej celem jest przybliżenie zagadnień dotyczących zatrudniania i sprawowania opieki nad pracownikiem niepełnosprawnym. Dzięki zawartym w niej komentarzom do obowiązujących przepisów prawnych dotyczących osób niepełnosprawnych, orzekania o niepełnosprawności i opiece nad pracownikiem niepełnosprawnym, łatwiej będzie zrozumieć problem niepełnosprawności i rozwiać wątpliwości z jakimi borykają się lekarze medycyny pracy. Ponadto, omówione najważniejsze orzeczenia sądowe dotyczące niepełnosprawnych pracowników, ułatwią podjęcie właściwych decyzji przy sprawowaniu opieki profilaktycznej.
Okładka książki Przełamywanie pierwszych lodów Integracja i aktywizacja grupy

259,00 zł 182,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 182,47 zł

Zbiór dokładnych instrukcji przeprowadzenia 201 ciekawych i nieschematycznych grupowych ćwiczeń i gier, przeznaczony dla trenerów i szkoleniowców prowadzących sesje różnego typu i o różnej tematyce. Zaprezentowane tu gry przeznaczone są zarówno dla dużych grup, jak i małych, kilkuosobowych zespołów. Pozwalają urozmaicić długą lub monotonną sesję szkoleniową, mogą być znakomitym sposobem na rozpoczęcie spotkania lub wprowadzenie nowego tematu, umożliwiają uczestnikom szkoleń odprężenie się i rozluźnienie, będąc okazją do wspólnej zabawy. Pomagają prowadzącemu podtrzymać zainteresowanie uczestników tematem sesji i zaktywizować ich, i to nie tylko dzięki gimnastyce umysłu, ale także ciała. Gry zostały podzielone na kategorie odzwierciedlające ich zastosowania i cele, takie jak autoprezentacja i otwarcie się na innych, rozpoczęcie spotkania, wzajemne zapoznanie się, ożywienie monotonnej wypowiedzi, ćwiczenia dodające energii, integracja grupy, wyciszenie i relaks, ćwiczenia w plenerze i inne. Opis każdego z ćwiczeń zawiera informacje dotyczące: - celów i proponowanych zastosowań, - liczby uczestników, dla której dane ćwiczenie jest przeznaczone, - poziomu aktywności fizycznej i zaangażowania, - przybliżonego czasu trwania, niezbędnych rekwizytów, - przebiegu ćwiczenia krok po kroku. Opisy uzupełnione są dodatkowymi wskazówkami dla prowadzącego oraz propozycjami modyfikacji w celu dostosowania do specyficznych potrzeb grupy. Do wybranych gier i ćwiczeń dołączono arkusze z materiałami pomocniczymi dla prowadzącego i uczestników.
Okładka książki Współczesne systemy zarządzania

44,90 zł 30,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł

Trzy dogmaty zarządzania Każda firma, instytucja i organizacja ma własną kulturę pracy, która stanowi wypadkową rynkowych doświadczeń, specyfiki branży, a nawet charakteru założycieli, właścicieli oraz kadry menedżerskiej. Jeśli chodzi o zarządzanie personelem, sposób prowadzenia działań marketingowych czy też organizację działu sprzedaży, nie ma ścisłych dogmatów, których wszystkie podmioty gospodarcze powinny ściśle się trzymać. Jednak istnieją też takie obszary związane z zarządzaniem, w których nie może być odstępstw od przyjętych modeli referencyjnych. To jakość, bezpieczeństwo i ryzyko. Niniejsza książka kompleksowo - od strony teoretycznej oraz praktycznej - porusza zagadnienia związane z zarządzaniem jakością, bezpieczeństwem i ryzykiem. Autorzy przyjęli założenie, że omawiane tu systemy zarządzania są najbardziej dojrzałymi rozwiązaniami, a ich zastosowanie może przynieść korzystne rezultaty (z uwagi na holistyczny charakter proponowanych działań). Podstawowym celem opracowania jest ukazanie zasad, modeli, procesów i narzędzi systemowego zarządzania jakością, bezpieczeństwem i ryzykiem we współczesnych organizacjach. Marek Bugdol - profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierownik Zakładu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, członek Komitetu Polskiej Nagrody Jakości. Autor jedenastu książek i ponad 180 artykułów oraz opublikowanych referatów. Doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania systemów jakości i koncepcji TQM zdobywał w przemyśle, a także w administracji publicznej. Jest również menedżerem jakości. Piotr Jedynak - doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Wicedyrektor Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierownik Zakładu Znormalizowanych Systemów Zarządzania w tymże instytucie. Audytor certyfikujący znormalizowane systemy zarządzania. Autor licznych publikacji w zakresie funkcjonowania systemów zarządzania oraz zarządzania ryzykiem, a także wielu projektów i ekspertyz dotyczących praktyki zarządzania organizacjami.
Okładka książki CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

59,00 zł 47,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu. W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy. Dzięki lekturze można: - zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania, - poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością, - dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami, - poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.
Okładka książki Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się ...

32,90 zł 22,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,59 zł

Przyszedłem na pokaz do Morskiego Świata, żeby oderwać się od myślenia o pracy, a trafiłem na szkolenie z zarządzania - dziwił się Kevin. Może to zabrzmi dziwnie - powiedział Dave - ale właśnie o to chodzi w pracy z orkami. Aktywuj walenia, by pozbyć się lenia! Czuj się w biznesie jak orka w wodzie! Whale done! - relacje, w których wszyscy mają rację! Czym różni się zarządzanie ludźmi i tworzenie relacji od trenowania olbrzymich orek? Tym, że ludzie niechętnie skaczą, gdy gra toczy się o rybę. To wszystko. Sekretną receptą na sukces w tych obu procesach są trzy niezbędne kroki: zbudowanie zaufania, podkreślenie pozytywów, przekierowanie energii, gdy pojawiają się błędy. Orki są jak ludzie, tylko trochę milsze. Sprawdź, jak i Ty możesz poprawić jakość swoich relacji dzięki wiedzy, przekazanej przez trenerów ssaków wodnych i jednego z najbardziej wnikliwych oraz wpływowych autorów w dzisiejszym świecie biznesu. Dr Ken Blanchard jest przewodniczącym zarządu Ken Blanchard Companies Inc. oraz autorem wielu książek, w tym międzynarodowego hitu Jednominutowy menedżer (Onepress, 2007). Według "New York Timesa" to właśnie jego książki z zakresu zarządzania sprzedają się najlepiej. Thad Lacinak to wiceprezes i dyrektor ds. szkolenia zwierząt w Busch Entertainment Corporation. Ma dwadzieścia osiem lat doświadczenia w szkoleniu ssaków morskich. Chuck Tompkins jest wiceprezesem oraz opiekunem zwierząt w SeaWorld w Orlando na Florydzie i ma ponad ćwierć wieku doświadczenia w pracy z orkami. Jim Ballard jest pedagogiem, trenerem i pisarzem.    
Okładka książki Dane osobowe w obrocie tradycyjnym i elektronicznym

69,00 zł 48,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

W publikacji przedstawiono zagadnienia przetwarzania danych osobowych zarówno w obrocie tradycyjnym, jak i z wykorzystaniem internetu, w szczególności dotyczące: - uprawnień kontrolnych Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, - przekazywania danych osobowych do państw trzecich, - zakresu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Atutem pracy jest zamieszczenie w niej kazusów, których źródłem są sprawy z zakresu ochrony danych osobowych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, zaczerpnięte z orzecznictwa sądów polskich i rozstrzygnięć organów regulacyjnych, m.in. publikowanych decyzji Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych oraz Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, oraz zaleceń i opinii, w tym opinii Grupy Roboczej. Analiza różnych stanów faktycznych pozwoli czytelnikowi na bardziej wnikliwe zapoznanie się z danym zagadnieniem. Stan prawny na 1 maja 2012
Okładka książki Biznes a ochrona konkurencji

69,00 zł 48,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

W książce omówiono biznesowe skutki regulacji w dziedzinie prawa konkurencji. Zaprezentowano najnowszy stan prawny i faktyczny w zakresie percepcji i stosowania prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą tu odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: - Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? - Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? - Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? - Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego? Drugie wydanie publikacji zostało uzupełnione o antymonopolową analizę rekomendacji marketingowych Ph. Kotlera. Autorka szczegółowo omówiła też takie kwestie, jak antykonkurencyjne znaczenie pionowych porozumień między przedsiębiorstwami oraz analizy rynkowe w prewencyjnej kontroli koncentracji. Ilustrację zastosowań regulacji antymonopolowych w praktyce stanowią liczne studia przypadków. Książka powstała na podstawie doświadczeń autorki zdobytych w pracy na stanowisku doradcy antymonopolowego dużych firm polskich i zagranicznych oraz podczas tworzenia Urzędu Antymonopolowego i kierowania jego pracami w pierwszym okresie polskiej transformacji.
Okładka książki Walka na spoty po polsku

39,55 zł 29,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,88 zł

W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej. Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego
Okładka książki Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

40,00 zł 32,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,27 zł

Celem książki jest aplikacja wiedzy związanej z zarządzaniem projektami do pola B+R. Osiągnięcie owego celu redaktorzy i autorzy tego tomu założyli poprzez stworzenie publikacji odwołującej się zarówno do wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktycznych oraz odpowiedni dobór wątków w niej poruszanych. W związku z tym, przedstawiana książka skupia się na najbardziej istotnych kwestiach związanych z prowadzeniem prac badawczych w różnych obszarach wiedzy, a poruszane w niej zagadnienia zawierają uniwersalne wytyczne dotyczące różnych aspektów zarządzania projektem B+R, w tym: ogólną metodykę zarządzania projektami, metody prognozowania i oceny dojrzałości technologii, metody zarządzania jakością, sposoby tworzenia i zarządzania zespołami badawczymi, możliwości komputerowego wspomagania zarządzania projektami innowacyjnymi, formy audytu projektów badawczych (ze szczególnym uwzględnieniem projektów finansowanych ze środków UE) oraz zagadnienia związane z ochroną własności intelektualnej projektów badawczych, zwłaszcza tych realizowanych w sektorze nauki.
Okładka książki Jak zarządzać kosztami w przedsiębiorstwie

44,00 zł 35,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,49 zł

W książce zaprezentowane zostało nowatorskie podejście do zakresu, funkcji i celów zarządzania kosztami we współczesnym przedsiębiorstwie, a także do możliwości wykorzystania instrumentów rachunkowości zarządczej w tym obszarze. Czytelnik znajdzie w niej genezę zarządzania kosztami oraz wyjaśnienie niejasności związanych z tym pojęciem. Określone zostały tu relacje między rachunkiem kosztów, rachunkowością zarządczą, controllingiem oraz zarządzaniem kosztami. Zaprezentowano zakres zadaniowy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w postaci jego etapów, form i funkcji, a także jego strategiczny wymiar oraz analizę możliwości wykorzystania instrumentów rachunkowości zarządczej w zarządzaniu kosztami. Ponadto przedstawiona została autorska koncepcja wykorzystania benchmarkingu jako instrumentu rachunkowości zarządczej, wraz z ankietą benchmarkingową służącą do praktycznego wykorzystania benchmarkingu w omawianym obszarze.
Okładka książki Kontrola zarządcza w szkole lub placówce oświatowej z płytą CD

157,50 zł 113,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 113,95 zł

Dyrektorzy szkół lub placówek oświatowych są zobowiązani do tworzenia, oceny i stałego rozwijania systemu kontroli zarządczej! Prezentowana pozycja pomoże w szybkim i prawidłowym, zgodnym z prawem, zorganizowaniu systemu kontroli zarządczej zgodnie ze standardami ogłoszonymi w Komunikacie MF i wytycznymi Ministerstwa Finansów. Publikacja zawiera: szczegółowe omówienie wszystkich standardów kontroli zarządczej wraz ze wskazówkami praktyka dotyczącymi ich stosowania i licznymi przykładami konkretnych dokumentów, które pomogą w realizacji postanowień standardów; bardzo obszerny zbiór wzór ok. 70 dokumentów, przykładowych instrukcji niezbędnych do właściwego zorganizowania systemu kontroli zarządczej dołączona płyta CD ze wszystkim wzorami dokumentów w formacie MS Word ? pozwala na łatwe i proste stworzenie własnej dokumentacji. Opracowanie przygotowane przez doświadczonego specjalistę, wieloletniego dyrektora i pracownika administracji oświatowej, który przełożył swoje bogate doświadczenie zawodowe na szereg dokumentów, wzorów, podpowiedzi i instrukcji umożliwiających stworzenie systemu kontroli zarządczej w szkole lub placówce oświatowej.
Okładka książki Jak myślą instytucje

49,00 zł 38,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,54 zł

Przykuwający uwagę, pasjonujący esej na temat instytucji, łączący w sobie inspiracje z jednej strony socjologią francuskiego klasyka, Émile’a Durkheima, z drugiej zaś polskiego mikrobiologa Ludwika Flecka. Douglas zastanawia się w nim nad kategoriami współpracy i solidarności, które nieodłącznie powiązane są z ich odwrotną stroną: odrzuceniem i brakiem zaufania. Na jakiej podstawie tworzy się w danej instytucji zaufanie, sprawiające, że ludzie mogą ze sobą współpracować? Kiedy brak zaufania między współpracownikami sprawia, że niemożliwe staje się jakiekolwiek działanie? Kiedy pewne emocje i zachowania w ramach instytucji są uznawane za racjonalne, a kiedy tej racjonalności pozbawione? Doskonała lektura nie tylko dla antropologów, ale również socjologów i filozofów nauki.
Okładka książki Rynkowy umysł

49,00 zł 29,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł

Dzięki Shermerowi poznajemy ewolucyjne korzenie naszego poczucia sprawiedliwości i innych moralnych zachowań i śledzimy też, w jaki sposób ta ewolucyjna moralność ukształtowała i kształtuje rynek i gospodarkę rynkową. Autor z olbrzymią erudycją porusza się po dorobku nauk społecznych i ekonomii, skąd czerpie wiele (czasem przy tym bardzo zabawnych) przykładów ilustrujących ewolucyjną genezę ekonomii.
Okładka książki Patologia analfabetyzmu emocjonalnego

50,00 zł 40,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,34 zł

Książka traktuje o patologiach emocjonalnych w rodzinach i w środowiskach pracy. Analfabeta emocjonalny to osoba, która nie umie poznawać, odczytywać emocji i uczuć u siebie i u innych osób, w rodzinie czy w pracy. Analfabeci emocjonalni to: dzieci, młodzież, dorośli, którym w życiu codziennym brakuje empatii, czyli ciepła, miłości, przyjaźni, chęci niesienia pomocy, wrażliwości na cierpienia innych. Z recenzji prof. Politechniki Opolskiej dr. hab. Krzysztofa Kowalika: Książka zdecydowanie zasługuje na publikację i promocję, gdyż podejmuje kolejny (na wzór poprzednich książek Autora) aktualny problem ujawniający się w życiu społecznym, a którego zdiagnozowanie oraz terapia mogą wydatnie wpłynąć na korzystne jego zmiany.
Okładka książki W biznesie przetrwają nieliczni

34,90 zł 21,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,10 zł

Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić? Zasady zarządzania znają wszyscy menedżerowie, ale praktykują je tylko najlepsi! Znamy, znamy, nie stosujemy i… upadamy! Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce? W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że — choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie — w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje? Kto jest temu winien? Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki? I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych? Uwaga! Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!
Okładka książki Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

49,00 zł 33,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64 zł

Sprzedawca w dążeniu do ideału Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego. Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy. Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie. Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze. Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze. Wybitni handlowcy… nie mają żadnych limitów wynagrodzeń! Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, świetnego sprzedawcę, na wspólną wędrówkę, której celem jest wyższy poziom handlowania. Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie się, co jest bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie — sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mądrze wywierać wpływ na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które będą dobre dla obu stron. Zwróci Twoją uwagę na siłę płynącą z umiejętnego zadawania pytań i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dzięki któremu zdobędziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz się prawdziwym arcymistrzem sprzedaży! Arkadiusz Bednarski - jeden z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i sprzedaży. Ze sprzedażą związany od 1994 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował jako sprzedawca, menedżer i członek zarządu. Autor dziewięciu książek, w tym bestsellera Mistrz sprzedaży (Onepress, 2009). Ogromna popularność tej książki zdecydowała o przygotowaniu kolejnego wydania, które ukazało się w styczniu 2012 roku.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj