Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway
-
Autor: Pawłowska Beata
- ISBN: 9788375256000
- EAN: 9788375256000
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 232
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
18,48złCena detaliczna: 33,60 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,48 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa organizacyjnego w Amway stanowi monografię organizacji działającej na rynku międzynarodowym. Publikacja oparta została na rzetelnie przeprowadzonych badaniach empirycznych z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych. Czytelnik znajdzie tu opis kultury organizacyjnej firmy Amway oraz profil osobowościowy osób uczestniczących w organizacji. Zapozna się także z motywami prowadzącymi do uczestnictwa w organizacji Amway.
„Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza”
Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora