Marketing usług zdrowotnych
-
Autor: Nowotarska-Romaniak Beata
- ISBN: 9788326441103
- EAN: 9788326441103
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
- Liczba stron: 92
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
36,00złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:
- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.
Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.